"Η σοβαροφάνεια βλάπτει σοβαρά τη διακόσμηση"

Τάδε έφη ο Μπούλης ο ρινοκερούλης και δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο. Αντιθέτως μάλιστα, θα προσθέσω πως και η ακρίβεια την βλάπτει , πέραν από τις τσέπες μας βεβαίως βεβαίως.  Αλλά αν στην μόδα επιτρέπονται οι έξυπνοι συνδυασμοί φτηνού & ακριβού, γιατί να μην ισχύει το ίδιο και για διακόσμηση; Και γιατί τα παιχνίδια πρέπει να σταματούν στην παιδική ηλικία και να μην επιτρέπονται και στους μεγάλους; Έχω περίεργες απορίες. Το ξέρω!  Αλλά βλέπετε, έχω κουραστεί να γνωρίζω ζωντανά άτομα που ζουν σε νεκρά σπίτια.

Συναντάς έναν άνθρωπο, μιλάς μαζί του, γελάς, λες και την χαζομάρα σου  και γενικά τον βρίσκεις ενδιαφέρων. Και μετά πας σπίτι του και ακούγεται στο μυαλό σου εκείνος ο ήχος που δημιουργόταν όταν αφαιρούσες άγαρμπα την βελόνα του πικ απ από τον δίσκο. Γιατί μπορεί όλα τα έπιπλα στον χώρο να είναι άριστης ποιότητας και τα πάντα προσεκτικά τοποθετημένα αλλά δεν βλέπεις τον άνθρωπο με τον οποίο συζητούσες. Βλέπεις αγορές των "πρέπει" και των κοινωνικά "σωστών". Βλέπεις τον κόπο και ιδρώτα των γονιών του, για τους οποίους παλιά η αγορά ενός επίπλου ισοδυναμούσε με παντρειά με αυτό το έπιπλο. Αυτό το άγχος των παλιών που ακόμα και όταν ήταν πλέον σε καλή οικονομική κατάσταση, είχε μείνει ανεξίτηλο πάνω τους και τους καθοδηγεί ακόμα σε κάθε επιλογή. Βλέπεις την ηλικία που έχει και αυτό που θεωρείται πως αρμόζει σ' αυτήν. 


 
ΣΤΟΠ! Τα σπίτια μας πρέπει να φωνάζουν το εγώ μας. Ανεξαρτήτως ηλικίας, ανεξαρτήτως γούστου, ανεξαρτήτως κοινωνίας κι ανεξαρτήτως εποχής! Γιατί και προ οικονομικής κρίσης, αυτά τα μικρά, αλά mercury glass στην χρυσή εκδοχή, ποτηράκια για ρεσώ και πάλι από το 1 Ευρώ θα τα έπαιρνα.  Όχι γιατί είμαι τσιγκούνα αλλά γιατί θεωρώ πως το όμορφο είναι άσχετο από τον αριθμό των μηδενικών που υπάρχουν σε ένα αντικείμενο.  


Η αλήθεια είναι, τανταααααά!!!!, πως χρόνο με τον χρόνο μεγαλώνουμε και δεν υπάρχει τίποτα που κάποιος μπορεί να κάνει για αυτό. Πέρσι ήμουν 36, φέτος 37 και σε 3 χρόνια θα είμαι 40. Και λοιπόν; Που είναι γραμμένο πως από μία ηλικία και μετά πρέπει να σταματάμε να παίζουμε; Ποιος μάς είπε πως το ότι μεγαλώνουμε ηλικιακά συνεπάγεται της μείωσης του χιούμορ που διαθέτουμε προς την ζωή αλλά και προς τον ίδιο μας τον εαυτό;


Εγώ πάντως όταν έψαχνα σε γνωστό παιχνιδάδικο για έναν πλαστικό ρινόκερο, στις συσκευασίες έβλεπα πως αναγράφονταν η κατώτατη ηλικία για την οποία ήταν κατάλληλο το παιχνίδι, όχι η ανώτερη. Κι αν αναγράφονταν, θα την αγνοούσα θριαμβευτικά και δεν θα με σταματούσε από την αγορά του παιδικού παιχνιδιού που τώρα στολίζει το μικρό τραπεζάκι δίπλα στον καναπέ!


99% των επισκεπτών στο Άσυλο δεν θα προσέξουν ποτέ την μικρή πλαστική καμηλοπάρδαλη που κρύβεται κάτω από την φτέρη, ούτε την καμήλα που σάς έδειξα τις προάλλες κι έχω βάσιμες υποψίες πως ούτε ο καλός μου ξέρει πως βρίσκονται εκεί. Δεν με πειράζει όμως. Είναι σαν μικρά μυστικά σε κοινή θέα,  που τα ξέρουμε μόνο εγώ και το Άσυλο. Κι όποτε πέσει το βλέμμα μου πάνω τους, χαμογελώ. Κι αυτό είναι όλη η ουσία της διακόσμησης.


Κι αυτό το ελαφροκίτς σταχτοδοχείο το υποστηρίζω θερμά και νομίζω πως έχει κάθε δικαίωμα να βρίσκεται στο τραπεζάκι του σαλονιού. Όχι γιατί η θειά μου η Κατίνα ή η γειτόνισσα το βρίσκει όμορφο - εδώ ούτε εγώ η ίδια δεν έχω αποφασίσει αν το θεωρώ χαριτωμένο ή κακάσχημο-  αλλά γιατί όταν το είδα ανάμεσα στα λοιπά χρυσόπληκτα τασάκια του 1 Ευρώ γέλασα με την προσπάθεια μίμησης.


Εξάλλου το ίδιο όμορφα λαμπυρίζουν το βράδυ. Δεν βρίσκετε;


Την καλημέρα μου και ευχές για ένα Σαββατοκύριακο γεμάτο χιούμορ!

56 σχόλια:

  1. Το χιούμορ είναι αυτό που θα μας χαρακτηρίσει, που θα μας πάει παρακάτω, που θα μας κάνει να αυτοσαρκαστούμε και που γενικά θα μας κάνει καλύτερους! Και ναι συμφωνώ μαζί σου πως η σοβαροφάνεια βλάπτει την διακόσμηση και όχι μόνο θα συμπληρώσω εγώ! Τα μαγαζιά του 1 ευρώ κάποιες φορές μέσα στην "βαβούρα" τους κρύβουν και πολύ όμορφα αντικείμενα ή αντικείμενα που επιδέχονται διόρθωση και μπορούν να γίνουν πανέμορφα. Τα ρεσώ στο τραπεζάκι σου είναι πανέμορφα αλλά εγώ θα υμνήσω για άλλη μια φορά τα κηροπήγια, σ έχω ζαλίσει και κατ ιδίαν με αυτά, αλλά αφού δεν τα βρίσκω πια τι να κάνω; Να έχεις ένα υπέροχο σ/κ γιατί ξέρω ότι από Δευτέρα θα σε ξαναδούμε πια. Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ και για τα περί σοβαροφάνειας και για τους θησαυρούς για χειροτεχνίες που κρύβουν αυτά τα μαγαζιά Χριστίνα! Όσο για τα κηροπήγια, κοίτα να δεις που κάπου είδα κάτι παρόμοια πρόσφατα και τώρα δεν μπορώ να θυμηθώ που!!! Αν φύγει το Αλτζχάιμερ, θα σου στείλω ε-μέιλ! Καλό Σαββατοκύριακο

      Διαγραφή
  2. Είναι γεγονός οτι πολλοί απο εμας, δεν θέλουμε ο χώρος μας να μοιάζει με "βιτρίνα καταστήματος αλλά να μοιάζει με εμάς»όσοι έχουν αυτή την ικανότητα στο χώρο διακόσμησης και να βλέπουν (όπως πολύ καλά το χαρακτήρισες) τα αντικείμενα,που είναι σαν μικρά μυστικά σε κοινή θέα,είναι άνθρωποι χαρούμενοι,λεπτοί και ευαίσθητοι.... γιατί η καλύτερη αισθητική είναι αυτή που αντανακλά αυτό που είμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ θα συμπληρώσω Μαρία πως και αυτοί που θέλουν βιτρίνα καταστήματος, κάποια στιγμή το βαριούνται και κάνουν και δικές τους προσθήκες. Εξάλλου αν σαν χαρακτήρες δεν είμαστε βιτρίνες, σίγουρα τέτοιο στυλ δεν υποστηρίζεται και στη διακόσμηση, καθώς το "εγώ" όλο και κάπου θα ξεπροβάλλει :)

      Διαγραφή
  3. Ότι σοφά πει ο Μπούλης ο ρινοκερούλης εγώ θα συμφωνήσω!! Καλέ εμείς είμαστε πιο παιδιά από τα παιδιά!! Ποιος είπε ότι μεγαλώσαμε και "πρέπει" ή "δεν πρέπει" να κάνουμε πράγματα , να του μαυρίσω τον πισινό για να μάθει... Θα συμφωνήσω σε όλα τα άλλα επίσης Δήμητρα μου...
    H τελευταία φωτογραφία είναι υπέροχη...να περάσεις ένα υπέροχο Σ/Κ κοριτσάκι μου :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι, έτσι δυναμική σε θέλω Λίλια!! Ο Μπούλης μπροστά!!! χεεχεχεχε
      Καλό Σαββατοκύριακο καλό μου, καλά να περάσεις!!

      Διαγραφή
  4. Τι ωραία που τα είπες βρε Δήμητρα, πιάνω ακριβώς το "σφυγμό" σου. Εγώ πάλι έχω αρχίσει ν' αναρωτιέμαι και για το αντίθετο: είναι φορές που το σπίτι μου είναι τόσο φορτωμένο, που φοβάμαι την υπερβολή και νομίζω πως είμαι διχασμένη προσωπικότητα... Μ΄αρέσουν πολλά και διαφορετικά, τι να κάνω; "Περί ορέξεως" θα μου πεις και θα 'χεις δίκιο.
    Λοιπόν τα λάτρεψα τα μικρά σου ζώα! Επίσης βρήκα πολύ όμορφο το τασάκι, που ναι, είναι κιτς αλλά με προσωπικότητα!
    Α! Επίσης να πω, ότι σε κάτι τέτοια φθηνομάγαζα έχω ξετρυπώσει τα πιο αγαπημένα μου αντικείμενα!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το διχασμένη προσωπικότητα το κατανοώ απόλυτα Λίτσα. Αλλά δες το κι έτσι: άλλες φορές τα φορτώνουμε λίγο παραπάνω, άλλες πάλι, ψωνίζουμε από το ίδιο μας το σπίτι κι άλλες το αφήνουμε με τα απολύτως απαραίτητα. Ανάλογα λοιπόν με τη διάθεση και τα κέφια, έχουμε και το ανάλογα διακοσμημένο σπιτικό. Αν δεν μάς άρεσαν τόσα πολλά και διαφορετικά, δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε και τις αλλαγές που μάς ανεβάζουν ;)
      Κιτς με προσωπικότητα!! Πολύ μου άρεσε αυτό! Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  5. Συμφωνούμε και επαυξάνουμε ,Δήμητρα με όλα όσα λες!!!!Τα ζωάκια σου μας άρεσαν τρελά και μπαίνουμε και μεις στη διαδικασία να βρούμε δικά μας για να τους "αλλάξουμε τα φώτα "!!!!!Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά θα κάνετε κορίτσια! Εγώ πάντως αν είχα παιδί, μάλλον θα τσακωνόμασταν για το ποιος θα πάρει τα πλαστικά ζωάκια!!! χεχεχε Καλό Σαββατοκύριακο να έχετε :)

      Διαγραφή
  6. έτσι ακριβώς είναι!! κι εγώ έχω βάλει τώρα στο μάτι κάτι πλαστικά ζωάκια των παιδιών...πότε θα τα ψάχνουν και δε θα τα βρίσκουν δεν ξέρω!! Μα ένα κουβά ζώα έχουν και τα ξέρουν όοοοολα!!!!!!! Τίποτα δε μπορώ να τους πάρω χωρίς να το πάρουν χαμπάρι...θα μου πείς, και γιατί δεν πάω να πάρω...ε μια κουβέντα είναι...πρέπει να πάω μόνη μου, πράγμα αδύνατον αφού είναι τα κολλητήρια μου...!!!!!!
    ΦΙλιάααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα έτσι Κωνσταντίνα, έτσι! Όσο για τα ζωάκια, εεε δεν μπορεί, όλο και κάποια σε ανύποπτο χρόνο θα το σκάσουν από το σπίτι για να πάνε στην εξοχή ;)
      Καλό Σαββατοκύριακο :*

      Διαγραφή
  7. Ο Μπούλης ο ρινοκερούλης έχει όλο το δίκιο με το μέρος του!!! Έχω κρατήσει τα παιχνίδια των παιδιών μου γιατί σκεφτόμουν να τα χρησιμοποιήσω κάπου, μόνο που δεν έχω αποφασίσει ακόμα πού...
    Ίσως στην διακόσμηση του σπιτιού ή σε κανένα κόσμημα...
    Καλό απόγευμα!!!
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά έχεις κάνει! Είμαι σίγουρη πως όλο και κάποια χρήση θα βρεις για αυτά. Αν θέλεις ρίξε μία ματιά και σε αυτή την προηγούμενη ανάρτηση του Ασύλου - Ζώον - για περισσότερες ιδέες :)
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  8. φιλεναδα πολλη φιλοσοφια στα τελευταια σου ποστ...να ανυσηχησω???? να κατεβω Αργος μπας κ σε βολταρω να στρωσεις??? χαχαχαχα...πλακα κανω...

    αγαπω τα ζωακια κ το σταχτοδοχειο που θυμιζει Ατιθασα Νιατα! ολα ταιριαξαν τελεια!

    Α! και εγω εχω κατι φτηνιαρικα απο παζαρια στο σπιτι μου ή απο μπομπονιερες, αλλα ταιριαξαν μια χαρα γαντι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα...που να διάβαζες δηλ. το ιστολόγιο που είχα 7-8 χρόνια πριν!!! Μάλλον θα ερχόσουν με τα φάρμακα στο χέρι :p
      Πάντως Άργος να κατέβεις όπως και να έχει!!!! Γιατί Ατίθασα Νιάτα;; Τόσο κιτσαριό είχαν;;; χεχεχεχεχε
      Να μάς τα δείξεις κι εμάς τα "φτηνιάρικα" να παίρνουμε ιδέες!!

      Διαγραφή
  9. Πρώτον ποιός μίλησε για σοβαρότητα;;
    Δεύτερον η καμήλα με ξετρέλανεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιος μίλησε;; Κοινωνίες και κοινωνίες για το αποδεκτό και το ορθό!
      Η καμήλα σ' ευχαριστεί για το κοπλιμάν ;)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα Αριάδνη!

      Διαγραφή
  10. Έχεις απόλυτο δίκιο Δήμητρα..πολλές φορές σκεφτόμαστε στα "πρέπει" και τα "σωστά", και ξεχνάμε την ουσία...τα σπίτια μας καταλήγουν να μοιάζουν μεταξύ τους ακριβώς επειδή όλα υποκύπτουν στα ίδια πρέπει...σπίτια χωρίς χρώμα και προσωπική σφραγίδα..όταν κοιτάμε αυτά τα υπέροχα σπίτια που βλέπουμε στο ίντερνετ και ζηλεύουμε, πρέπει να σκεφτούμε αν θα τολμούσαμε να διακοσμήσουμε εμείς οι ίδιοι έτσι το σπίτι μας..άλλωστε μόνο αν ξεκολλήσουμε από τα τετριμμένα μπορούμε να γίνουμε δημιουργικοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς όπως τα λες είναι Μαίρη και συμφωνώ 100% για αυτά που έγραψες περί θαυμασμού διαφόρων σπιτιών στο διαδίκτυο, τα οποία όμως εμείς δεν τολμάμε να εφαρμόσουμε στο δικό μας!!
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  11. ΠΡΩΤΑ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΡΕΣΩ....ΛΕΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΤΥΧΑΙΟ.ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΤΑΣΑΚΙ ΣΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ"ΚΑΔΡΟ"ΝΑ ΠΟΖΑΡΕΙ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΣ ΑΠΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ.ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΗΝ ΜΑΓΙΚΗ ΛΕΞΟΥΛΑ "ΑΡΓΟΣ"ΧΑΡΗΚΑ ΓΙΑΤΙ ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΟΛΗ.ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΣ ΑΠΟ ΤΟ 1EURO SHOP?ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΓΟΥΣΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ ΜΠΡΑΒΟ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Βασιλική! Ακριβώς από εκεί τα αγόρασα κι αυτό ήταν εν μέρος το νόημα αυτής της ανάρτησης...πως το όμορφο -άκρως προσωπικά- δεν χρειάζεται να κοστίζει και ακριβά :) Και ναι, στο Άργος μένω, οπότε καλώς όρισες στο Άσυλο συντοπίτισσα :)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  12. Ο Μπούλης είναι ένας μικρός σοφούλης! Και για εμένα το χιούμορ είναι απαραίτητο στοιχείο στη ζωή μου. Σας το έχω πει και αλλού ότι έχω "πετάξει" από το σπίτι μου πράγματα που γενικώς θεωρούνται απαραίτητα ή έστω χρήσιμα και βάζω αυτά που έχουν να μου πουν κάτι. Από το περιβάλλον μου δεν ξέρω κανέναν που θα κουβαλούσε μερικές εκατοντάδες μέτρα έναν ξερό κορμό, θα τον καθάριζε, θα τον στόλιζε και θα τον έβαζε στην πιο περίοπτη θέση στο καθιστικό του. Για μένα ήταν αυτονόητο από την πρώτη στιγμή που τον είδα. :) Εννοείται λοιπόν ότι συμφωνώ με όσα έγραψες!

    @ΒΑΣΙΛΙΚΗ είσαι η Βασιλική από τις ιστορίες των crocheters; Α θα τρελαθώ! Μας βλέπω να οργανώνουμε συνάντηση όλες μαζί!

    ΥΓ 1: Το τασάκι σου Δήμητρα, είναι κουκλί και είναι και vintage!
    ΥΓ 2: Τί τέλεια υπογραφή είναι αυτή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά έκανες Δήμητρα και για το πέταμα και για τον κορμό! Εξάλλου που αλλού, εκτός από το σπίτι μας, μπορούμε να εκφραζόμαστε ελεύθερα;;
      Πάντως σχετικά με την συνάντηση, κακώς που δεν την έχουμε ήδη κανονίσει!! Κι αν και η Βασιλική παραπάνω είναι η κοπέλα της συνέντευξης, ακόμα πιο ωραία!!
      Πάντως γελάω με το vintage χαρακτηρισμό...χεχεχε Κι η υπογραφή, ανάλογη της ανάρτησης ;) (πάντα προσέχεις τις λεπτομέρειες!!)

      Διαγραφή
  13. Είχα ακριβώς την ίδια απορία με τη Ζήνα όσο διάβαζα την ανάρτηση, τι έχει συμβεί.. μήπως πλησιάζουν τα γενεθλιά σου? Κάτι τέτοια εμένα με πιάνουν τότε.. :)) Να ξέρες πόσο συμφωνώ στο θέμα επιπλών-παντρειάς και πάντα διάλεγα έπιπλα διαφορετικά μεταξύ τους αλλά που με κάποιο τρόπο ταιριάζανε, όλα τα αρσενικά της παρέας τότε γκρινιάζανε πως έχουν αγοράσει τα έπιπλα των παντρεμένων όταν ερχόντουσαν σπίτι μας. Στη Κύπρο δε ξέρω πως την πάτησα, επηρεάστηκα με την εδώ νοοτροπία της παρέας και τα πήρα όλα ίδια και λίγο μοντέρνα ενώ είμαι του κλασσικού! Ερχεσαι να ενισχύσεις αυτό που σκέφτομαι όλη μέρα σήμερα.. αλλάγή στο χρώμα αφού δε μπορώ να πάρω καινούργια. ;)
    Κάποιος θα αρχίσει τις γκρίνιες... χιχιχιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα γιατί βρε κορίτσια, τόσο βαριά ήταν πια η ανάρτηση;;;
      Πως και έκανες τέτοια στροφή Ελεάνα; Από την άλλη βέβαια, υπάρχει και η εναλλακτική οπτική! Αυτή του ότι τώρα έχεις μπόλικο υλικό για diy καταστάσεις!!! Πολύ μού άρεσε πάντως ο όρος "έπιπλα των παντρεμένων" χεχεχεχε
      Τώρα για τις γκρίνιες, είπαμε...επιλεκτική ακοή!!!
      Καλημέρά & καλή εβδομάδα :)
      Υ.Γ. Όσο για τα γενέθλια αργούν ακόμα...Λέων είπαμε είμαι :p

      Διαγραφή
    2. Ω ναι λιονταρίνα!! Τα έπιπλα των παντρεμένων το είπε ένας παντρεμένος κολλητός του Νεκ.. χαχαχα να πως βλέπουν οι άντρες τη διακόσμηση Μ. Γ (μετά γάμου). Στροφή έκανα γιατί επηρεάστικά και το μετανιώνω κάθε μέρα..
      Δε μου λές, το ανθρωπάκι που έχεις ζωγραφίσει κάτω από τον μπουλη δεν είναι αυτό από τον Ροζ Πάνθηρα?? Ο Τζουτζού αν δε κάνω λάθος??

      Διαγραφή
    3. Ωραία τα Π.Γ. & Μ.Γ. χεχεχεχεχε
      Είπαμε...όχι στεναχώριες!! Δες το ως υλικό προς μεταμόρφωση. Όσον αφορά το σχέδιο κάτω από τον Μπούλη είναι εξώφυλλο ενός βιβλίου του Τσιφόρου (η ιστορία της Αθήνας, αν θυμάμαι καλά) :)

      Διαγραφή
  14. ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ Η ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΕ ΤΟ ΒΕΛΟΝΑΚΙ.ΤΙ ΜΙΚΡΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΕΛΙΚΑ.ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΣΩ.ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΣΑΣ ΓΡΑΨΩ ΠΑΛΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουππς, τώρα είδα αυτό το σχόλιό σου Βασιλική! Πρέπει να συντονιστούμε και με τη Δήμητρα και να τα πούμε κι από κοντά!

      Διαγραφή
    2. Όποτε θέλετε κορίτσια, μόνο να περάσουν πρώτα οι προαγωγικές της κόρης μου και κανονίζουμε Άργος-Ναύπλιο όπου θέλετε!

      Διαγραφή
    3. Καλή επιτυχία την κόρη Δήμητρα! Όποτε είστε έτοιμες μου λέτε!

      Διαγραφή
  15. Καλά πώς να διαφωνήσουμε με τι ρινοκερούλη; Τα λέει τόσο καλά....
    Πολλά από αυτά τα σκεφτομαι κι εγώ , η αλήθεια είναι ότι στην πορεία "γνωρίζεις" καλύτερα το σπίτι σου, γινεται ένας καλός φίλος και μπορείς να σπας και λιγη πλάκα μαζί του, χωρις να παύεις ούτε στιγμή να το αγαπάς. Αλλά αυτό δεν το καταλαβαίνεις από την πρωτη μέρα, όσο περνούν τα χρόνια χρειαζόμαστε πιο πολύ τα παιχνίδια αυτά... Μια που το΄ φερε η κουβεντα, κι εγω ακριβώς τόσο θα είμαι σε τρία χρόνια...
    Καλό βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο μού άρεσε αυτό το περί καλού φίλου!!!! Μου θύμησες όταν είχαμε αρχίσει να καθαρίζουμε το χωραφόκηπο του Ασύλου από τα σκουπίδια που είχαν αφήσει οι προηγούμενοι ένοικοι, ανακαλύψαμε κρυμμένη πίσω από ένα τείχος φυτών μία βρύση, σε σημείο που βόλευε αφάνταστα για πότισμα. Το συναίσθημα που ένοιωσα ήταν πως το σπίτι μάς έκανε ένα δωράκι για την προσοχή που του δίναμε :)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα Νίκη!

      Διαγραφή
  16. Α,φιλενάδα,είσαι πολυέξοδη!!! 1 ευρώ!!! Ζωντανότατο παράδειγμα είμαι για τα εντελώς δωρεάν διακοσμητικά.''Του τζάμπα η μάνα'' έχω καταντήσει! (Με ζήτησαν για την επόμενη διαφήμιση...χαχαχαχααχ).Θα συμφωνήσω με τα τελευταία σου λόγια και θα σου ξαναπώ ότι το βράδυ το ίδιο όμορφες θα φαίνονται και οι νέες σου κουρτινούλες και σταμάτα να χολοσκάς .Άντε θα περιμένω ''ν'ανεβάσεις'' φωτογραφίες με τις κουρτίνες κρεμασμένες.Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι! Και σε παρακαλώ, 6 ήταν συνολικά τα ευρώ, όχι 1 :pppp
      Δηλ. να περιμένουμε να σε δούμε στην γνωστή διαφήμιση;;; Σκοπεύεις να αρχίσεις τα diy και με ηλεκτρικές συσκευές;;;; χεχεχεχεχε
      Όσο για τις κουρτίνες, ξεκρεμάστηκαν, διπλώθηκαν και μπήκαν στην σακούλα τους! Και φυσικά, κρεμάστηκαν και πάλι στη θέση τους οι παλιές, φρεσκοπλυμμένες και καθαρές, μοσχομυρίζει όλο το σαλόνι! Οι καινούργιες θα πάνε για πειράματα!!!!

      Διαγραφή
  17. Y.Γ. Ο Μπούλης δείχνει πραγματικά σα στυλίστας με το χρυσό φουλάρι στο λαιμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, το φουλάρι στο λαιμό μπήκε τα Χριστούγεννα του 2012 και έκτοτε έμεινε εκεί....γιατί του πάει :p

      Διαγραφή
  18. Έτσι είναι Δήμητρα !!! Και το χιούμορ χρειάζεται και τα παιχνίδια σε κάθε ηλικία και περίσταση !!! Και το προσωπικό στυλ στη διακόσμηση και όχι η βαρετή αντιγραφή της ίδιας τετριμμένης εικόνας του διαφημιστικού φυλλαδίου !!! Όσο για την τιμή, σημασία έχει το πώς και όχι το πόσο ... πώς θα το χρησιμοποιήσεις, πώς θα το συνδυάσεις κτλ. Και στη δική σου περίπτωση είναι τόσο άψογα και πανέμορφα συνδυασμένα... Το πολύ πολύ να ρωτήσουν από πού τα πήρες, για να πάρουν τα ίδια... ☺ !!! Καλό σου βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα είναι απαραίτητα Ιωάννα. Αλλά μάλλον σαν λαός έχουμε ακόμα πολύ φρέσκιες στην συλλογική μνήμη δυσκολίες από τα μέσα του περασμένου αιώνα, οπότε ακόμα δεν τολμούμε δραματικές αλλαγές από αυτές που βλέπουμε να (μας) διαφημίζουν. Σιγά σιγά όμως κι αυτό αλλάζει!
      Χαχαχαχα, λες να κάνω και διαφήμιση στο 1 Ευρώ ;)
      Καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  19. Ακούω τις μουσικές της Αλέκας και διαβάζω το δικό σου post...
    Η ηλικία μας, δεν μας καθορίζει καθόλου και δεν το λέω εγώ που συνήθως νιώθω γριά όσο δεν πάει, αλλά ο καλός μου, που τούτη την ώρα κάθεται στο πάτωμα και παίζει με την αυτοκινούμενη Γιαμάχα μηχανή που είχε μέσα το πασχαλινό κιντεροαυγό του.
    Τα κρυμμένα σου ζωάκια για μένα, είναι ένα από τα ιδιαίτερα μυστικά που μοιράζεσαι με το άσυλο!
    Σε φιλώ και εύχομαι καλό υπόλοιπο Σαββατοκύριακου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλά κάνει ο καλός σου!!! Εξάλλου για αυτό ήταν το παιχνίδι μέσα στο αυγό! Και με όλο το θάρρος...για σύνελθε μικρό μου!!!! Σε έχει πάρει από κάτω και χάνεις ομορφιές!!!!!
      Όσο για τα ιδιαίτερα μυστικά, νομίζω πως η Δήμητρα παραπάνω το διηγήθηκε μια χαρά με τον κορμό της.... αντικείμενα που μάς μιλούν!
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  20. Η σοβαροφάνεια γενικά βλάπτει και μας κάνει να ξεχνάμε την ανεμελιά μας. Πάντως με τέτοια αντικείμενα στο σπίτι που του δίνουν τσαχπινιά, όταν τα κοιτάς χαμογελάς και αυτό είναι το πιο σημαντικό.
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το "τσαχπινιά" πολύ μού άρεσε Μαργαρίτα και δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο στα περί χαμόγελου!
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  21. ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΑ ΛΙΓΟ. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΓΟΣ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ?ΝΑ ΣΥΣΤΗΘΩ ΕΓΩ Η.....ΑΣΤΕΓΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΑΣ ΑΚΟΥΩ.ΕΙΜΑΙ Η ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΕΓΡΑΨΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΝΕ ΤΟ ΒΕΛΟΝΑΚΙ ΧΘΕΣ ΕΣΤΕΙΛΑ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ, ΕΓΡΑΨΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΑΚΙ (ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ EURO1SHOP ΑΡΓΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ) ΚΑΙ ΜΕΝΩ ΑΡΓΟΣ.ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΩ,ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ.ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασιλική καλημέρα! Λοιπόν εγώ (η μία Δήμητρα) είμαι Άργος (Άργος-Κουτσοπόδι-Φίχτια για την ακρίβεια). Η άλλη Δήμητρα (η Luna) είναι Ναύπλιο! Κοντά είμαστε όλες, οπότε με το που θα ευκαιρίσει η Δήμητρα (λόγω των εξετάσεων της κόρης της) κανονίζουμε να βρεθούμε :)
      Την μέρα που πήρα το τασάκι, ήταν μεσημέρι και μία από τις δύο κοπέλες στο κατάστημα, έτρωγε αγγούρι... χεχεχε Σου λέει κάτι; :)

      Διαγραφή
  22. ΠΩΠΩ ΡΕΖΙΛΙ ΕΓΙΝΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑ.Η ΑΦΕΝΤΙΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ, ΤΡΩΩ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ.ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΦΙΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το έγραψα για να σε στεναχωρήσω Βασιλική! Εξάλλου όποιος εργάζεται πρέπει κάποια στιγμή να φάει κιόλας και δεν είναι καθόλου ντροπή!!! Απλώς μού έμεινε στο μυαλό γιατί ήταν μεσημέρι και η μυρωδιά του αγγουριού μού είχε σπάσει την μύτη (αγαπημένο λαχανικό γαρ). Αν σε προσέβαλλα, σού ζητώ συγγνώμη :)

      Διαγραφή
    2. ΔΕΝ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΘΗΚΑ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΞΕΚΑΡΔΙΣΤΗΚΑ ΣΤΑ ΓΕΛΙΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ.ΑΝ ΕΡΘΕΙΣ ΠΑΝΤΩΣ ΤΕΤΑΡΤΗ Η ΣΑΒΒΑΤΟ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΝΑ ΣΕ ΚΕΡΑΣΩ.ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ.

      Διαγραφή
    3. Χαχαχαχαχα, να είναι και φρέσκο το κέρασμα από την λαϊκή!! :D
      Φιλιά & καλημέρες!!

      Διαγραφή
  23. Πολύ τον αγάπησα τον Μπούλη το ρινοκερούλη! Είναι πολύ σοφός και ξέρει!!
    Νομίζω ότι ο χώρος που ζούμε έχει και αυτός την ηλικία του η οποία πρέπει απαραίτητα να συμβαδίζει με την ψυχο-σύνθεση του ιδιοκτήτη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεε, εγώ Κατερινάκι, δηλώνω παιδί!!!! Χεχεχεχεχε
      Κι ο Μπούλης σε ευχαριστεί βεβαίως βεβαίως για την συμπάθεια ;)

      Διαγραφή
  24. Τι πιο όμορφο να έχουμε διακοσμήσει το σπίτι μας,όπως μας αρέσει και όχι όπως θα έπρεπε να το έχουμε!Άλλωστε είναι το προσωπικό μας 'Ασυλο(όπως λες και εσύ)!Τα ποτηράκια για ρεσώ και το τασάκι είναι υπέροχα,λαμπυρίζουν παιχνιδιάρικα και εννοείται πως δεν έχει καμία σημασία η αξία τους!Τέλειος ο Μπούλης ο ρινοκερούλης(μου θυμίζεις την αδερφή μου που βγάζει με τον Φραγκίσκο ονόνατα στα κουκλάκια του,Λάκης το σκυλάκι,Κούλης ο πιθηκούλης κτλ),έχω και εγώ στα υπόψιν να υιοθετήσω κανέναν.Όσο για τα έταιρον ήμισυ μας σιγά μην πρόσεχαν τέτοιες λεπτομέρειες(εδώ προχτές έβαψα το μαλλί και ο Β.δεν είπε λέξη)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ μου άρεσε αυτό που έγραψες πως το σπίτι μας είναι το Άσυλο μας και φυσικά συμφωνώ απόλυτα!
      Να υιοθετήσεις πολλούς Μπούληδες, θα κάνουν φοβερό ντεκόρ για διακόσμηση παιδικού δωματίου. Όσο για τις λεπτομέρεις, σε καταλαβαίνω απόλυτα. Η πιο τρομακτική ερώτηση που μπορώ να κάνω στον Γιώργο είναι: "πως σου φαίνεται η νέα διακόσμηση;;;" Αρχίζει να ψάχνει με το βλέμμα τον χώρο και το βλέπεις πως δεν έχει ιδέα τι έχω αλλάξει...χεχεχεχεχεχε
      Με γεια το μάλλι πάντως!!!! :)

      Διαγραφή
  25. καλά το λες ότι το σπίτι πρέπει να μας εκφράζει, γιατί εμείς μένουμε σε αυτό. Παιχνιδιάρικη διακόσμηση με βάση το εγώ μας κι όχι το καθώς πρέπει ή το τι θα πει ο κόσμος. Γι'αυτό κι εγώ έχω παντού σεμεδάκια, ενθύμιο από τις γιαγιάδες με συναισθηματική αξία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά κάνεις Ελευθερία από την στιγμή που για σένα έχουν αξία και σε κάνουν χαρούμενη! Όσο για τον κόσμο, είναι γνωστή η ρήση περί "γνώμης" :)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα

      Διαγραφή