Τρίτη, 6 Μαΐου 2014

Μαζί με τον βασιλικό

ποτίζεται και η γλάστρα λέει η παροιμία και πολύ καλά κάνει! Γιατί άλλοι αρραβωνιάστηκαν αλλά άλλοι και πιο συγκεκριμένα η αφεντιά μου και το Άσυλο, επωφελήθηκαν από τα λουλουδοδώρα!


Ο χειμώνας τελείωσε και, παρόλες τις μικρές εμμονές του καιρού, θέρμανση δεν έχουμε ανάψει εδώ και καιρό. Σάς είχα πει πως, αφότου πήραμε την "Μαύρη καλλονή",  μία ξαδέλφη μάς είχε φέρει δώρο ένα πανέμορφο ζεμπίλι για τα ξύλα (είχε φωτογραφηθεί με συννεφιές εδώ), το οποίο όμως σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να φύγει από τον χώρο τώρα που οι θερμοκρασίες έχουν ανέβει και τα ξύλα δεν χρειάζονται.

Έτσι μία μέρα, χαζεύοντας στο διαδίκτυο, βρήκα την ακόλουθη φωτογραφία και ήρθε και έδεσε το γλυκό!

Κι επειδή, όταν σε θέλει, σε θέλει!, η νύφη, χωρίς να έχει ιδέα για την υποσημείωση που είχε μπει στο μυαλό μου να προμηθευτώ αποξηραμένα άνθη για το ζεμπίλι, μου χάρισε μία μεγάλη γλάστρα με ορτανσία! Χρειαζόμουν τίποτα άλλο;


Φυσικά όχι! Η γλάστρα βρήκε την θέση της μιά χαρά μέσα στο ζεμπίλι, που πλέον εκτελεί και χρέη κασπώ (αν και η γλάστρα έχει κι αυτή το δικό της κασπώ). Και ως αναφορά στην χρήση του ζεμπιλιού καθ'όλη τη διάρκεια του χειμώνα, τού έβαλα με μερικά μικρά κούτσουρα στο πλάι.



Σάς έχω πει πόσο όμορφες θεωρώ τις ορτανσίες;; 
Το μόνο κακό είναι πως θέλουν πολύ πιο ψυχρά κλίματα από αυτά του Άργους αλλά ευτυχώς στο μέρος που είμαστε εμείς, έχει μία κάποια δροσία και η προηγούμενη μικρούλα ορτανσία που προμηθεύτηκα λίγους μήνες πριν ακόμα ζει.

Και να κι ένα πιο μακρυνό της ομορφιάς!

Οι ομορφιές όμως δεν σταματούν εδώ, καθώς μαζί με την ορτανσία, έλαβα και μία υπέροχη ορχιδέα με διπλά ψηλά κοτσάνια, οπότε μαζί με την "Σικάτη Δεσποινίς", το Άσυλο έχει γεμίσει άνθη!


Το ωραίο είναι πως όταν την πρωτοείδα στους αρραβώνες, σκέφτηκα αμέσως τι όμορφο κασπώ έχει, χωρίς καν να περάσει από το μυαλό μου πως λίγες μέρες μετά θα βρισκόταν στο Άσυλο.


Με άνθη τόσο μεγάλα που μοιάζουν ψεύτικα ,


που ούτε το ροζ κορδελάκι δεν θέλησα να βγάλω!


Τουλάχιστον οι παραπάνω ομορφιές αντισταθμίζουν τις ασχήμιες που υπόκεινται τα αυτιά μου αυτές τις μέρες, καθώς το Άσυλο λαμβάνει επιτέλους ένα εξωτερικό φέις λίφτ, με την πέτρινη επένδυση σε όσα σημειά καρτερικά τόσα χρόνια την περιμένουν.

Εσείς προσθέσατε κάποιο νέο φυτό ή λουλούδι στο σπίτι σας; Έχετε κάποιο ασυνήθιστο δοχείο για κασπώ;

Την καλημέρα μου

67 σχόλια:

  1. To κασπώ της ορχιδέας είναι απίστευτο! Η καινούργια σου δεσποινίς μια σταρ! Αλλά και η ορτανσία στο ζεμπίλι κούκλα. Σ ένα αντικείμενο τόσο παρεξηγημένο, το ζεμπίλι, πρόσθεσες τόση ομορφιά και το έκανες να καμαρώνει κι αυτό! Καλή σου ημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Χριστίνα κι ακόμα δεν έχω καταλάβει από τι υλικό είναι φτιαγμένο, έχει πολύ περίεργη υφή!
      Το ζεμπίλι από την άλλη, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δεν είναι δημοφιλές. Ο Γιώργος όταν του είχα πρωτοπεί για ζεμπίλι για τα ξύλα, με κοίταζε λες και κατέβηκα από τον Άρη! Ας ελπίσουμε πως ως κασπώ, θα εξιλεωθεί κάπως...χεχεχε
      Καλό μεσημέρι!

      Διαγραφή
    2. Συνήθως είναι φτιαγμένα από καουτσούκ

      Διαγραφή
    3. Εννοείς προφανώς το ζεμπίλι, Χριστίνα. Εγώ έλεγα για το κασπώ, που ούτε τσιμεντένιο φαίνεται να είναι, ούτε πλαστικό, ούτε χαρτονιένιο. Αν εμφανιστεί η Βάσω ίσως εκείνη γνωρίζει καλύτερα

      Διαγραφή
    4. Ναι για το ζεμπίλι μίλαγα :)

      Διαγραφή
  2. Και μόνο που είδα τις φωτογραφίες, βυθίστηκα και ταξίδεψα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ ειδικά φιλενάδα που έχεις και από πρώτο χέρι εικόνες είναι απολύτως φυσικό! Άσε όμως τα νοητά ταξίδια και μπείτε στο αυτοκίνητο!!

      Διαγραφή
  3. Αχ βρε Δήμητρα, πόσο μ'αρέσουν οι διακοσμητικές σου προτάσεις και τι όμορφα που τα παρουσιάζεις! Πες μου σε παρακαλώ, το υπέροχο αυτό σπίτι είναι το δικό σου?
    Έρχομαι από το πάρτι της Μάχης, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού αρέσουν οι προτάσεις Μαρία :) Όσο για το Άσυλο, όχι, δεν είναι δικό μας, με ενοίκιο είμαστε και κάνουμε ό,τι μπορούμε. Μπορείς να δεις περισσότερα στην σελίδα Το Άσυλο
      Καλό μεσημέρι :)

      Διαγραφή
  4. τελεια!!!! βεβαια εγω αντι για τη γλαστα προσεξα το μπουφε πισω και τον υπεροχο καθρεπτη!!! καλα...ποσο τελεια???? για ανεβασε κ γι αυτα ποστακι περικαλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα το καινούργιο Ζηνάκι. Ειδικά ο μπουφές είναι μαζί μου εδώ και 10 σχεδόν χρόνια! Αλλά κάτι θα κάνουμε για το αίτημά σου ;) Καλό μεσημέρι!

      Διαγραφή
  5. Η τελευταία φωτογραφία με το υπέροχο όλο πουλιά και λουλούδια ύφασμα,το λουλουδικό σου και την πρόσφατη δαντελίτσα στο καπέλο της λάμπας είναι τόσο ''ζωντανή'' που με κάνει να θέλω ν'ανοίξω το παράθυρο της φωτο και να μυρίσω τον αέρα της εξοχής.Το ζεμπίλι σου με την ορτανσία ,το θαύμασα και προχθές φωτογραφημένο και σήμερα ακόμη μια φορά.Περιμένω και φωτό του Ασυλου με την πέτρα.Το δε έπιπλο του μπουφέ σου ''όλα τα λεφτά'' ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κι άλλη με τον μπουφέ! Μα νομίζω πως έχει ξανακάνει εμφάνιση σε φωτογραφίες του Ασύλου! Όσο για τον αέρα της εξοχής, αν και παιδί μεγαλούπολης, η αλήθεια είναι πως ειδικά αυτόν τον καιρό...μοσχομυρίζει. Το ζεμπίλι νομίζω πως βρήκε τον ρόλο του και για τους ζεστούς μήνες Αλεκάκι! Όσο για την φωτογραφία με την πέτρινη επένδυση, για να δούμε πότε -κι αν - θα τελειώσουν!

      Διαγραφή
  6. Παρ' όλο που δεν είμαι φαν της ορχιδέας (ναι, ξέρω πως δεν είμαστε και πολλές σε αυτό το club, αλλά είμαστε όλες με καράφλα, τριχωτή ελιά στη μύτη και καμπούρα...χαχαχα), πρέπει να πω ότι αυτή εδώ η συγκεκριμένη είναι πανέμορφη! (Μήπως να δώσω στην ορχιδέα τελικά μία ευκαιρία?) Άσε που είναι και κατάλληλη για υπνοδωμάτιο, μιας και μαζί με την πανέμορφη σανσιβέρια είναι τα μόνα φυτά που παράγουν οξυγόνο κατά τη διάρκεια της νύχτας!
    Η ορτανσία είναι απλά ένα ποίημα μαζί με το ζεμπίλι (μια λέξη που έμαθα μόλις πριν από 5 λεπτά!).
    Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα... Εγώ πάντως να ξέρεις θεωρώ τις μαγισσούλες παρεξηγημένα πλάσματα!!!
      Πάντως όσον αφορά τις ορχιδέες, νομίζω πως όλα τα φυτά αξίζουν μία ευκαιρία :) Τώρα για το ζεμπίλι, ούτε εγώ το ήξερα πριν πάρουμε σόμπα!
      Καλώς όρισες στο Άσυλο & καλό μεσημέρι.

      Διαγραφή
  7. Οι ορτανσίες είναι όντως πολύ όμορφες γεμίζουμε κάθε χρόνο 5-6 γλάστρες! Όσο για τις ορχιδέες φροντίζω να έχω πάντα στο σπίτι! Πολύ ωραία η ιδέα σου με το ζεμπίλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ζούσα σε πιο ψυχρό κλίμα νομίζω πως είχα σε όλες τις γλάστρες ορτανσίες Νίκη! Όσο για τις ορχιδέες, είναι εδώ και καιρό δηλωμένη η αγάπή μου για αυτές. Καλό μεσημέρι.

      Διαγραφή
  8. Να είδες;!Τώρα θέλω ορτανσία ΚΑΙ ορχιδέα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα... Να ξεκινήσουμε καλύτερα από τις δαντέλες γιατί τα φυτά κομμάτι δύσκολο το κόβω με το ταχυδρομείο; :P

      Διαγραφή
    2. Ντάξει νομίζω τα φυτά τα παίρνουμε οκ,με τις δαντέλες μην με εντριγκάρεις γιατί θα θέλω μετά :P

      Διαγραφή
    3. Σου 'χω την λύση για να συνδυάσεις και τα δύο: κασπώ καλυμμένο με δαντέλες :p

      Διαγραφή
  9. Τέλεια η ιδέα της μεταμόρφωσης του ζεμπιλιού!
    Καλά, δεν θα το φανταζόμουν αυτό για το κασπώ.
    Μπορεί να του έβαζα περιοδικά, μπορεί οτιδήποτε, αλλά γλάστρα δεν θα το σκεφτόμουν, το ομολογώ..

    Η ορχιδέα οστόσο είναι όλα τα λεφτά..!
    Νομίζω το σημείο που επέλεξες να την βάλεις είναι το καλύτερο δυνατό! Δίπλα σε παράθυρο θα σου ευδοκιμήσει 100%.
    Αρκεί να έχει πάντα λίγο νεράκι μέσα στο κασπώ της. Εχω χρόνια ορχιδέες και αυτό είναι το μυστικό. Διπλα σε παράθυρο και υγρασία μέσα στο κασπώ. Ολα τα άλλα τα κάνουν μόνες τους.

    Τέλεια τα λουλούδια σου !
    Τα λατρεύω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Χρυσαυγή!
      Ωραία και η ιδέα για τα περιοδικά, ειδικά αν το ζεμπίλι ήταν κοντά στον καναπέ! Τελικά, χίλιες δυο χρήσεις έχει το ζεμπιλάκι, αρκεί να του δοθεί η ευκαιρία :)
      Όσο για τις ορχιδέες, εγώ κάνω ακριβώς το αντίθετο με σένα και πάνε μια χαρά. Βέβαια στο Άργος έχει μπόλικη υγρασία στον αέρα και "πίνουν" από αυτή οι εναέριες ρίζες. Το σημείο καλό είναι για την ώρα που δεν έχουν ξεκινήσει η μεγάλες ζέστες, το καλοκαίρι θα δούμε γιατί το παράθυρο είναι νότιο.
      Σ' ευχαριστώ που πάντα αφιερώνεις χρόνο για το σχόλιό σου! Καλό μεσημέρι :*

      Διαγραφή
  10. Κι εγώ έμεινα να χαζεύω το μπουφέ και τον καθρέπτη που τα νέα σου αποκτήματα τους συναγωνίζονται σε ομορφιά και χάρη. Το κασπώ σαν πεπιεσμένο χαρτί φαίνεται σαν φελλός και πάλι όχι αλλά ό,τι και να είναι ταίριαξε άψογα και αυτό έχει σημασία!
    Τις ευχές μου στο νέο ζευγάρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχήν, σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου! Κατά δεύτερον, μου κάνουν εντύπωση οι αναφορές στον καθρέπτη και τον μπουφέ, τα οποία σίγουρα έχω ξαναφωτογραφήσει. Κατά τρίτον, κι εγώ στην αρχή πριν το πιάσω στα χέρια μου το κασπώ το ίδιο σκέφτηκα (πεπιεσμένο χαρτί) αλλά είναι πολύ βαρύ. Από την άλλη, δεν έχει και υφή τσιμέντου! Όπως και να έχει, σ'΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια :) Καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  11. έχεις διακοσμήσει πολύ ωραια τον χώρο (απο οσο μπορεσα να καταλάβω απο τις φωτογραφίες και άλλων αναρτησεων σου) αλλα σιγουρα αυτο που μου αρέσει ειναι η εικόνα απο το παραθυρο! κάτι που χάνεις όταν μένεις στην μεγαλουπολη! πολύ ωραιες ιδέες... εστω και μια να καταφερω να εφαρμόσω θα ειμαι χαρούμενη :) Γιούλη (από το πάρτυ της Μάχης!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα & σ' ευχαριστώ τόσο για την επίσκεψη όσο και για τα καλά σου λόγια. Η αλήθεια είναι πως η θέα του Ασύλου ήταν από τα πρώτα που μάς τράβηξαν σε αυτό! Καλό απόγευμα Γιούλη :)

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραία ιδέα να χρησιμοποιήσεις το ζεμπίλι για τα λουλούδια !!!!
    Η αλήθεια βέβαια είναι πως "δένει" τέλεια και με το περιβάλλον !!!
    Εγώ αυτό που μπόρεσα να "δέσω" στην Αθήναι για αποξηραμένα, είναι η νταμιτζάνα (ξέρεις, τα μεγάλα μπουκάλια)....
    Να είσαι καλά, να μας δίνεις ωραίες ιδέες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία και η νταμιτζάνα με τα αποξηραμένα! Θυμάμαι μία φορά που είχα πει πως θέλω μία με βάζο ο καλός μου με κοιτούσε περίεργα :) Πρέπει να δείχνει υπέροχη!
      Καλώς όρισες Ράνια. Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  13. Ti ομορφιά...μα τί ομορφιά είναι αυτή?Μπράβο ρε Δήμητρα,έχεις φτιάξει το σπίτι σου σε ένα υπέροχο,ζεστό και φιλόξενο άσυλο!Πραγματικά είναι όλα τέλεια!!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κατά δύναμην Λαμπρινή! Τουλάχιστον οι χώροι του "μιλάνε" σε εμάς κι αυτό είναι που έχει σημασία. Πολλές καλημέρες :*

      Διαγραφή
  14. Γεια σου Δήμητρα με τις "ζωγραφιές" σου! Υπέροχη η ιδέα με το ζεμπίλι και δένει με τον χώρο μοναδικά.
    Με το καλό να τελειώσουν οι εργασίες στον εξωτερικό σου χώρο και να ησυχάσουν τα αφτιά σου.
    Σε νιώθω δεν ξέρεις πόσο, αισίως κλείνουν 2 μήνες που έχω αποχαιρετήσει την ησυχία. Όλα τα γύρω διαμερίσματα το ένα πίσω από το άλλο ανακαινίζονται και το τρυπάνι κι ο βιδωτής έχουν γίνει η μόνιμη πρωινή "μελωδία" :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ ας βάλει παντού την πέτρα μπας και σουλουπωθεί η κατάσταση κι αντέχω εγώ, αν και πάλι για μισοδουλειές το κόβω!! Πάντως, οι πρώην και νυν κομμουνιστικές χώρες φαίνεται να έχουν μία αδυναμία στις ανακαινίσεις Σοφία μου ;) Κουράγιο!!! Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  15. Καλά του έδωσες άλλη διάσταση!!! Παλιά ζεμπίλι λέγανε το καλάθι αυτού του στύλ και το χρησιμοποιούσαν αρκετά για τα ψώνια. Θυμάσαι και στο Ζήκο που του λέει ο Κυρ Παντελής 'Ζαλώσου το ζεμπίλι να πας τα ψώνια΄ τότε όμως ήταν ψάθινο.
    Δε θα μου πήγαινε το μυαλό πως ταιριάζει τόσο στη διακόσμηση αν βάλεις μια γλάστρα!!. Η ορχιδεά βρήκε τη θέση της, ταιριάξανε όλα πάνω στο μπουφέ. Το κασπώ φαίνεται τσιμεντένιο, φελλός αυτά τα υλικά ήξερα πως κάνουν σκασίματα, πάντως είναι ιδιαίτερο και ότι έπρεπε για το άσυλο ;) Καλό Βράδυ Δήμητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το θυμόμουν αυτό. Εγώ οι αντιρρήσεις που άκουγα όταν είχα πρωτοπεί να πάρουμε ένα για την σόμπα ήταν του στυλ: "γιατί οικοδόμοι είμαστε;;;" χεχεχεχε Πάντως αυτό με τα καλάθια είναι μία ολόκληρη άλλη ιστορία Ελεάνα καθώς είναι εδώ και μήνες στην λίστα με τα πράγματα που θέλω!!
      Το κασπώ δεν είναι τσιμεντέντιο, παρόλο που φαίνεται έτσι. Έχει μία υφή ανάμεσα σε πλαστικό και τσιμέντο (τρέχα γύρευε...). Πάντως όπως και να έχει είναι όπως είπες, ιδιαίτερο! Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  16. Τέλεια διακόσμηση! Έχω και αδυναμία στα λευκά λουλούδια...
    Καλώς σε βρήκα!
    (από το link party της Μάχης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες :) Τα λευκά λουλούδια έχουν όντως άλλη άισθηση, λιτά μα και ταυτόχρονα σικ! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  17. Καταπληκτική διακόσμηση!! Ούτε που μου περνούσε από το μυαλό ότι θα ταίριαζαν τόσο τα λουλούδια στο ζεμπίλι!!!!
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερικές φορές είναι το αναπάντεχο που δίνει ομορφιά :)
      Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  18. ΤΕΛΕΙΟ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΟ.ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ.ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΓΟΥΣΤΟ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΤΥΧΑΙΑ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΓΙΑΥΤΟ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΖΕΜΠΙΛΙ ΓΙΑ ΤΑ ΞΥΛΑ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΤΖΑΚΙ.ΒΑΣΙΛΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Βασιλική! Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Το Άσυλο είναι και θα είναι μία διαρκής εργασία :)
      Χαίρομαι που θα δώσεις κι εσύ μία ευκαιρία στο ζεμπίλι. Η αλήθεια είναι πως εμάς μάς βόλεψε πάρα πολύ με την σόμπα και παρόλο που το παραφορτώναμε, δεν έπαθε τίποτα. Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  19. Μ'αρέσει πάρα πολύ η ορτανσία!! Έρχομαι από το πάρτυ της mommasdailylife! Καλώς σε βρήκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι νομίζω από τα πιο όμορφα λουλούδια! Καλώς όρισες & καλημέρα :)

      Διαγραφή
  20. Πολύ ωραία ιδέα να χρησιμοποιήσεις το ζεμπίλι για τα λουλούδια !Πάντα ότι περίεργο χαρίζει απίστευτη ομορφιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Πολλά αντικείμενα αν τα δούμε αλλιώς, δείχνουν μία τελείως διαφορετική πλευρά και ομορφιά. Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  21. Ποιος τη χάρη του Ασύλου! Πανέμορφα τα αποκτήματα σου!
    Εγώ πάλι είχα βαφτίσια την Κυριακή, αλλά προς κακή μου τύχη αντί να επιστρέψω με γλάστρες - λάφυρα, επέστρεψα με μία σακούλα donuts!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα.... εσύ είχες παροδικό πότισμα Βάσω και μεταξύ μας δεν θα έλεγα όχι σε ένα ντόνατ αυτή την στιγμή ;)
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  22. Είναι πανέμορφα τα λουλούδια μέσα στο σπίτι. Είχα αρκετά προ-Αγνής αλλά με την εγκυμοσύνη και τις καλοκαιρινές διακοπές μεταφέρθηκαν όλα στη μαμά μου (κράτησα βέβαια αρκετούς βολβούς στο μπαλκόνι) και τελικά έμειναν εκεί - δεν επέστρεψαν ακόμα. Κάτι προσπάθειές που έκανα να τα επαναφέρω στο σπίτι, που την έχανα που την έβρισκα την Αγνή σκάλιζε τα χώματα... οπότε το πήρα απόφαση ότι θα μείνουν στη μαμά μου.
    Η Ορτανσία σου είναι υπέροχη. Θυμάμαι στην αυλή η γιαγιά μου είχε μια τεράστια.... πραγματικά τεράστια. 3 άνθρωποι έκανα κύκλο γύρω της. Όλοι περνούσαν και τη θαύμαζαν! Α... τώρα θυμήθηκα ότι στο Πήλιο (τουλάχιστον εκέι το είδα εγώ!) αποξηρένουν τα λουλούδια της ορτανσίας και είναι πολύ όμορφα.
    Όσον αφορά στην ορχιδέα και εδώ έχω να σου πω μια μικρή ιστορία. Βρίσκω πριν 3-4 χρόνια στο ΙΚΕΑ ένα γλαστράκι με ορχιδέα σε προσφορά 4 ευρώ. Το παίρνω... το φρόντιζα.. έβγαζε νέα μπουμπούκια, λουλούδια... μια χαρά. Και έρχεται πάλι το καλοκαίρι... την δίνω λοιπόν σε μια κυρία στον κάτω όροφο και επιστρέφοντας τι να δω... ολόκληρη η ορχιδέα μου είχε γίνει ένα ξεραμένο κλωνάρι :((( Ακόμα το φυσάω και δεν κρυώνει... Δεν την έπαιρνα μαζί μου στις διακοπές;;;
    Πολλά φιλιά Δήμητρα... Μου θύμησες πολλές ιστορίες με τα λουλούδια μου, νυχτιάτικα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίνεται η μικρή σου να έχει ήδη το "μικρόβιο" του κηπουρού :D
      Κι εδώ στην Αργολίδα, σε ένα ορεινό χωριό (Καρυά) έχουν κάτι τεράστιες γλάστρες γεμάτες ορτανσίες αλλά εκεί ακόμα και το καλοκαιράκι, αργά το βράδυ, θέλεις ένα ζακετάκι. Εμείς που είμαστε στα χαμηλά, που τέτοιες δόξες......
      Κρίμα για την ορχιδέα... κι εμείς όταν μετακομίζαμε στο Άσυλο, κάψαμε όλες μας τις ορχιδέες, οι οποίες λίγο καιρό πριν τσάκιζαν από το βάρος των πολλών λουλουδιών. Βλέπεις κάναμε το λάθος και τις μεταφέραμε σε ανοιχτό αγροτικό, οπότε σε καταλαβαίνω απόλυτα. Τις κοίταζα και μία μου ερχόταν να βάλω τα κλάματα, μία με έβριζα που δεν το σκέφτηκα!
      Πάντως εγώ στην θέση σου, θα έπαιρνα μία ακόμα :)
      Καλημέρα Νίκη :*

      Διαγραφή
  23. Ούτε στα πιο τρελά του όνειρα θα φανταζόταν τόση ομορφιά το ζεμπίλι!!! Με το καλό να παντρευτούν τα παιδιά, το Άσυλο νομίζω ανυπομονεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες, είδες μεγαλεία το ζεμπίλι; Σ' ευχαριστώ και για τις ευχές σου για τα παιδιά! Πάντως το Άσυλο δεν νομίζω να επηρεαστεί και να γίνει λιγότερο τρελό :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  24. Έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στην πολυαγαπημένη Ορτανσία που δυστυχώς ποτέ δεν κατάφερα να την κρατήσω στην βεράντα μου περισσότερο απο 4-5 μήνες και αυτό γιατί εδω στην Κρήτη το κλίμα είναι πολύ θερμό,το καλοκαίρι και ήπιο τον χειμώνα, έτσι όσο την λαχταρώ σαν φυτό δεν θα τα καταφέρω...βλέποντας την δικιά σου την καμαρώνω,όπως την έδεσες με το ζεμπίλι και την συμπλήρωσες με τα κούτσουρα, μια πολύ όμορφη και ντελικάτη ιδέα για το φυτό ορτανσία,όσο για την ορχιδέα...δεν έχω λόγια Δήμητρα μου...φιλάκια και καλημέρα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, δυστυχώς θέλουν ψυχρά κλίματα Μαρία μου. Όχι πως το Άργος είναι και ιδανικό μέρος για αυτές, κάθε άλλο μάλιστα. Να δω και οι δικές μου πόσο καιρό θα αντέξουν. Πρέπει μάλλον να κοιτάξω αυτό που ανέφερε και η Νίκη περί αποξηραμένων λουλουδιών, μπας και καταφέρω να διατηρήσω περισσότερο τα άνθη τους.
      Πολλές καλημέρες & φιλιά!

      Διαγραφή
  25. Η άνοιξη αυτοπροσώπως στο Άσυλο! Πανέμορφα λουλούδια πωπω τα ζηλεύω! Καλημέρα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, με τις τελευταίες προσθήκες στα λουλούδια φαίνεται να μπήκαμε για τα καλά στην Άνοιξη Μαρία! Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  26. Το ζεμπίλι είναι Θεικό, τις ορτανσίες τις λατρεύω σε όλα τα χρώματα και η σκέψη σου να κάνεις το ζεμπίλι Κασπώ τέλεια! Έχω τόση τρέλα με τα φυτά που οι καινούργιες αφίξεις είναι τόσο πολλές που ξεχνάω και γω τι πήρα. Υπέροχη η μακρινή φότο οπου φαίνεται και ο καθρέφτης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ζεμπίλι σιγά σιγά ανακηρύσσεται σε στάρ Σοφία!! Και ομορφιά και πρακτικότητα!
      Δεν μάς κάνεις μία παρουσίαση όλων των ομορφιών σου;;
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  27. Όλα τα λουλούδια τα λατρεύω, αυτό το έχω ξαναπεί :P αλλά και έτσι όπως τα παρουσιάζεις βρε Δήμητρα μου τα αποθεώνεις! Δεν μπορώ να πω τίποτα άλλο, με έχουν προλάβει οι φίλες από πάνω!

    Επίσης εγώ απέκτησα μια πανέμορφη καμέλια από μια φίλη που δεν μπορούσε να τη φροντίσει. Αν συνέλθει και βγάλει λουλουδάκια θα σου τη φωτογραφίσω!
    Φιλια και να έχεις μια υπέροχη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι να μην τα λατρεύεις Λίλια; Αυτά απλώς υπάρχουν αλλά η ομορφιά που σκορπούν είναι τεράστια!
      Καλή τύχη με την καμέλιά σου! Ελπίζω όλα να πάνε καλά! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  28. Υπέροχη διακόσμηση με τα λουλούδια και πόσο ωραίο φαίνεται το σπίτι σου! Πολύ ωραίες ιδέες! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια :)
      Καλό απόγευμα και σε σένα!

      Διαγραφή
  29. Δεν πρόκειται να μου ξεφύγει ξανά ζεμπίλι! Μου άρεσε πολύ η ιδέα!! Πανέμορφα τα λουλούδια σου δίνουν μεγάλη φρεσκάδα στο χώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμείς Κατερίνα, αν είχαμε ακούσει τον καλό μου, χωρίς ζεμπίλι θα ήμασταν! Ευτυχώς που μάς το έφερε η ξαδέλφη και μάς βόλεψε όλο τον χειμώνα με την μεταφορά των ξύλων και τώρα είναι όμορφο ως διακοσμητικό! Αν βρεις, πάρε!
      Όσο για τα λουλούδια, ειδικότητά τους να ομορφαίνουν έναν χώρο! Καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή
  30. Πωπωωωω Δήμητρα το σπίτι σου είναι πανέμορφο!!!! Έχεις τόσο γούστο και μεράκι, μπράβο χίλια μπράβο!
    Και μένα πως μ'αρέσει όταν μπαίνει η άνοιξη κι αρχίζουν να ανθίζουν τα λουλουδάκια μου στο μπαλκόνι, πώς και πώς περιμένω να αρχίσουν οι ανθοκομικές εκθέσεις να το εμπλουτίσω και με νέα λουλούδια!

    Σε φιλώ :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ματίνα! Το προσπαθώ, δεδομένου πως είμαστε με ενοίκιο :)
      Ανθοκομικές εκθέσεις.. τυχερούλα :) Να μας κάνει και καμία διαδικτυακή περιήγηση αν πας μέσω του ιστολογίου σου!
      Καλό απόγευμα :*

      Διαγραφή
  31. Είσαι όλο όμορφες ιδέες!!!!!Τις ορτανσίες τις λατρεύουμε και η δική σου είναι πανέμορφη, το ζεμπίλι της πήγε τρελά,το ζηλέψαμε!!!!!!!!!!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σάς άρεσε κορίτσια και απολαμβάνετε τις ιδέες του Ασύλου :)
      Καλημέρα & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή