Δευτέρα, 19 Μαΐου 2014

Στην κουζίνα

Ονομάζεται η καρδιά του σπιτιού και πολλές φορές, πέραν φυσικά της οικογενείας, είναι ο χώρος στον οποίον καθόμαστε με δικούς μας ανθρώπους για να κουβεντιάσουμε, να γελάσουμε και να χαλαρώσουμε. Θυμάμαι ως παιδί, αμέτρητες φορές που η μητέρα μου υποδέχονταν τις φίλες για το απογευματινό καφεδάκι όχι στο σαλόνι αλλά την κουζίνα. Κι όμως ένας τόσο κομβικός χώρος σε ένα σπιτικό, συχνά προσπερνιέται όταν σκεφτόμαστε τη διακόσμηση. Ας δούμε λοιπόν πως, πέρα από τα βασικά ντουλάπια και πάγκους, μερικές διακοσμητικές πινελιές στην κουζίνα θα δώσουν κι εκεί το προσωπικό μας στίγμα.


Κρεμάμε κάδρα και πόστερ σε σχεδόν όλους τους χώρους του σπιτιού αλλά όχι στην κουζίνα. Αν λοιπόν είστε όπως κι εγώ και θα θέλατε λίγη τέχνη ακόμα κι όταν μαγειρεύετε, συγκεντρώστε πίνακες και φωτογραφίες που σάς εμπνεύουν και πάρτε παράδειγμα την φωτογραφία από το The Kitchn για μία επιτοίχια γκαλερί ακριβώς μέσα στην κουζίνά σας.


Τα καλά συστατικά είναι βασικό στοιχείο στην επιτυχία ενός πιάτου. Συνδυάστε το τερπνό μετά του ωφελίμου και φυτέψτε μερικά μυρωδικά στην κουζίνα σας, όπως έκανε και η Deme από το House of five. Και φρέσκα  υλικά θα έχετε και έναν όμορφο μίνι κήπο στην κουζίνα.


Είναι υπέροχες, βίνταζ κι έχουν χαρακτήρα. Τι άλλο να ζητήσει κανείς; Βρείτε μία παλιά ζυγαριά και είτε μόνη της στον πάγκο είτε με λίγα φρούτα επάνω, σίγουρα δεν θα περάσει απαρατήρητη. Ακριβώς αυτό δείχνει και η φωτογραφία της υπέροχης - με γαλλικές νότες- κουζίνας από το Home bunch


Έχετε κάποια κουζινική συλλογή; Αφιερώστε της λίγο χώρο σε μία άκρη του πάγκου και αφήστε την να παρουσιάζει την αγάπη σας για ένα αντικείμενο. Εξάλλου, με αυτόν τον τρόπο θα την απολαμβάνετε κι εσείς! Δείτε αυτή κι άλλες υπέροχες βίντζ συλλογές στο Frog goes to market.


Σάς αρέσει να δοκιμάζετε διαφορετικές συνταγές κι έχετε μαζέψει ένα σωρό βιβλία συνταγών; Βάλτε τα να δουλέψουν υπέρ σας και βρείτε ένα μέρος για αυτά στην κουζίνα σας, όπως έκανε και η Toni του A bowl full of lemons. Τα βιβλία έχουν τον μαγικό τρόπο να αναβαθμίζουν έναν χώρο και ποιος δεν αγαπά έναν πολυδιαβασμένο -εν δυνάμει- σεφ;


Όλα εκείνα τα χάλκινα κατσαρολικά που πέρασαν από χέρια και χέρια πριν καταλήξουν στα δικά σας είναι κρίμα να κάθονται κρυμμένα σε κάποιο ντουλάπι. Γυαλίστε τα και δώστε τους χώρο να λάμψουν, συγκεντρωμένα σε έναν τοίχο στην κουζίνα. Ο χαλκός εξάλλου είναι και πάλι της μόδας. Το συγκεκριμένο pin φαίνεται να συμφωνεί.


Έχετε έναν άδειο τοίχο αλλά και γενικότερα είστε ο τύπος που δεν μπορεί να περιοριστεί σε ένα μόνο είδος για διακόσμηση; Βάλτε του ένα ράφι και διακοσμήστε το όπως θα κάνατε σε ένα οποιοδήποτε άλλο δωμάτιο του σπιτιού. Εμπνευστείτε από το σπίτι της Penelope στην Μελβούρνη, όπως παρουσιάζεται στο The design files και βρείτε τον δικό σας συνδυασμό για την κουζίνα.


Το πλύσιμο των πιάτων είναι από τις πιο ανιαρές και βαρετές δουλειά σε ένα σπιτικό. Ένα απλό βάζο όμως με λουλούδια δίπλα στον νεροχύτη, σίγουρα βοηθά να κάνουμε αυτή την αγγαρεία λίγο πιο ευχάριστα. Το ίδιο σκέφτεται και η Elissa από το Our house.

Πως σάς φαίνονται οι παραπάνω ιδέες; Συμφωνείτε πως και η κουζίνα θέλει διακόσμηση ή πιστεύετε πως πρέπει να μένει μόνο με τα απολύτως απαραίτητα;

Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα να έχουμε





φωτογραφία cover: πηγή

54 σχόλια:

  1. Ωραιώτατες προτάσεις που κάνουν τη ζωή μας πιο όμορφη, στο χώρο που περνάμε αρκετή ώρα της ημέρας !!
    Καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό δεν είναι το νόημα της διακόσμησης; Χαίρομαι που σού άρεσαν Ράνια. Καλό απόγευμα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. Ωραίες προτάσεις!!! Ειδικά οι ζυγαριές! Μεγάλωσα σε μία κουζίνα που απο διακόσμηση είχε όλα τα παραπάνω και όταν λέω όλα, το εννοω!!!! Οποτε η δικη μου είναι άδεια από διακόσμηση ακόμα γιατι νομίζω προσπαθώ να συνέλθω από τη κουζίνα της μαμας! Όταν αποφασισω να βαλω κατι πάντως μάλλον θα είναι φυτά και λουλούδια. Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το "της μαμάς" το καταλαβαίνω απόλυτα Μάρω!!! Εγώ το πατρικό το αποκαλώ μαυσωλείο!!! Έχει έπιπλα και μπιχλιμπίδια αρκετά για και γω δεν ξέρω πόσα σπίτια. Οπότε λογικό να θέλεις την αποτοξίνωσή σου :)
      Καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  3. τα βιβλια τα εχω καπου μεσα στα ντουλαπια...ωραια ιδεα αυτη! και αυτη με τον Ποπαυ μου αρεσε :)

    καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ράφια εσύ Ζήνα τα έχεις ήδη κι αφού έχεις και τα βιβλία, οι επιλογές σου πολλές!!
      Καλό απόγευμα

      Διαγραφή
  4. Δε μπορείς να φανταστείς πόσο μου αρέσει να κάθομαι στη κουζίνα ειδικότερα το χειμώνα, νομίζω πως είναι το πιο ζεστό δωμάτιο του σπιτιού!!! Η γιαγιά μου περνούσε ώρες στη κούζινα με τις φίλες της που είπες και εσύ, κάπνιζε εκεί, σιδέρωνε, μαγείρευε, έραβε, έβλεπε τηλεόραση, τότε η τηλεόραση ήταν Must πάνω από το ψυγείο. Εχει αλλάξει με τα χρόνια όλο αυτό, οι κουζίνες μίκρυναν, δε χωράνε μεγάλα τραπέζια, γίνανε open-plan. Πολύ ενδιαφέρον η αναρτησή σου σήμερα, με έβαλες στη πρίζα για διακόσμηση και επιτέλους να βάψω ενα δύο κομμάτια που ήθελα- μετά το καλοκαίρι. Η κορνίζα με τον Popeye!!!!! ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!! θα το ψάξω.. ξετρελάθηκα!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς δεν περνάμε πολύ ώρα στην κουζίνα και παρόλο που υπάρχει χώρος για ένα μικρό τραπέζι, επέλεξα να μην το βάλω για να χρησιμοποιούμε την τραπεζαρία και στις καθημερινές! Παρ'ολα αυτά, τη διακόσμησή της την έχει :) Πάντως αυτό με την γιαγιά, ξαναπές το. Από τα ξημερώματα στην κουζίνα για τα ζυμώματα! Όσο για τις "ανοιχτές" κουζίνες με την λογική της κοινωνικοποίησης έγιναν της μόδας, ώστε να μην αισθάνεται αποκομμένη η νοικοκυρά. Εμένα πάντως μου άρεσαν πολλές από τις επιλογές της τέχνης στον τοίχο! Καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή
  5. Μου αρέσει να στολίζω την κουζίνα μου,αν και δε θέλω να'χει πολλά πολλά στον πάγκο της.Όμορφες επιλογές μας δίνεις ,μα προτιμώ κι εγώ τα φυτά .Βέβαια μια ζυγαριά δε θα με χάλαγε!Καλή εβδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγα και καλά αρκούν Αλέκα. Εξάλλου πάνω από όλα ο χώρος δεν πρέπει να χάνει και την πρακτικότητά του! Στην ζυγαριά πάντως, μαζί σου κι εγώ! Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  6. Πάντα διακοσμούσα την κουζίνα με αγαπημένα μου αντικείμενα κυρίως διαφημίσεις προιόντων για το σπίτι, όπως ΜΙΣΚΟ, ΠΑΥΛΙΔΗΣ, ΛΟΥΜΙΔΗΣ αλλά και με μία συλλογή που έχω με τσίγκινα κουτάκια παλιά και καινούργια. Τα κουτάκια τα μάζεψα και τα έβαλα σε ντουλάπι γιατί πολύ το ξεσκόνισμα βρε παιδί μου και άφησα έναν τοίχο με μία συλλογή από καλάθια. Φέτος τα μάζεψα κι αυτά κι άφησα μόνο τις αφίσσες! Πλέον πια προτιμώ πιο άδειους τοίχους και πάγκους και διακόσμηση με γλαστράκια μυρωδικών που τα χρησιμοποιώ κιόλας. Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ, ωχ, ωχ... είπες την σιχαμερή λέξη του ξεσκονίσματος... Αναγκαία αγγαρεία Χριστίνα γιατί διαφορετικά δεν γίνεται! Πάντως, αν είχες χρόνια μία πιο φορτωμένη κουζίνα, πλέον μάλλον είσαι σε πιο "αδεια" φάση, οπότε κατανοητό να μην θέλεις τίποτα εκτός από τα απαραίτητα! Αν μη τι άλλο, τα γλαστράκια είναι και πρακτικά! Καλό απόγευμα & καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  7. "Εγώ δυστυχώς τέχνη δεν έχω τοίχο για να βάλω". Ήταν το πρώτο που σκέφτηκα. Και ενώ έγραφα την προηγούμενη πρόταση μου ήρθε! Και δεν τυπώνεις βρε κοπελιά κανα δυο μικρά, ποστεράκια να βάλεις πάνω από τον νεροχύτη;
    Μπράβο βρε Δήμητρα!
    Μου αρέσει πολύ να στολίζω την κουζίνα. Δυστυχώς όμως έχω ένα πάγκο που δεν ξέρω πως, καταλήγει κάθε μέρα να έχει επάνω ότι βλακεία μπορείς να φανταστείς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Μαργαρίτα!! Για όλα υπάρχει λύση, αρκεί να το σκεφτούμε και να μην αφήνουμε αρνητικές σκέψεις να μάς παίρνουν από κάτω!!!
      Όσο για τον πάγκο, τον θυμάμαι από τις φωτογραφίες σου. Είχαμε κι εμείς έναν τέτοιο στο προηγούμενο σπίτι και όντως είναι το καταλληλότερο σημείο για να ακουμπάς....την καθημερινότητα! Κοίταξε αν ένα όμορφο καλάθι ή ένα κουτί μπορεί να συμμαζέψει λίγο την κατάσταση! Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  8. Συμφωνώ ότι η κουζίνα θέλει διακόσμηση...Ούτε εγώ έχω τραπεζάκι μέσα, το θεωρώ περιττό αφού υπάρχει η τραπεζαρία. Έχω κάδρα, αλλά όχι τα δικά μου (φοβάμαι μη τσικνιστούν!!!), κι έναν τελαρωμένο καμβά που πέρασα με μπογιά μαυροπίνακα και γράφω πάνω με χρωματιστές κιμωλίες ότι μου κατέβει.
    Το ψυγείο είναι γεμάτο μαγνητάκια από διάφορα ταξίδια και φωτογραφίες. Έχω προσθέσει και μία ραφιέρα με μεγάλα ψάθινα καλάθια όπου βάζω μέσα πράγματα με όγκο (πατατάκια δηλ...), πετσέτες κουζίνας, ποδιές, γάντια φούρνου κλπ.
    Τέλος όλα μου τα μπαχαρικά (ρίγανη, ξερό κρεμμύδι - σκόρδο, πιπέρι ολόκληρο κλπ) που τα είχα παλαιότερα στα ντουλάπια όπως να ναι, τα έβαλα σε βαζάκια από μαρμελάδες, στα οποία έβαψα τα καπάκια και κόλλησα πάνω τα γνωστά παιχιδοζωάκια (βαμμένα κι αυτά). Έγιναν τόσο όμορφα που τα έχω πια σε ράφι πάνω από τον πάγκο. Καλή έβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φουλ εξοπλισμένη στο θέμα διακόσμησης κουζίνας σε βρίσκω Αλεξάνδρα!!! Πολύ μού άρεσε η ιδέα για τα ψάθινα καλάθια και φυσικά τα βάζα με τα ζωάκια!!! Να μάς την παρουσιάσεις κάποια στιγμή την κουζίνα σου, ακούγεται γεμάτη χαρακτήρα :)
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  9. Είμαι υπέρ της διακόσμησης στην κουζίνα γιατί είναι ο πιο ζεστός και λειτουργικός χώρος του σπιτιού,και ιδιαίτερα για την γυναίκα,όλες οι προτάσεις σου είναι υπέροχες Δήμητρα....καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που συμφωνείς Μαρία γιατί είναι από τους χώρους που "ξεχνάμε" να διακοσμήσουμε!
      Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  10. Ποσο καιρο θελω να φτιαξω καδρακια για την κουζινα...ολο το αμελω...Πολυ ωραια η αναρτηση σου!!Θα την μελετησω μπας και κανω καμια αλλαγη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να βρήκες έμπνευση και να δημιουργήσεις κάτι για την κουζίνα σου!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  11. Όμορφη η τέχνη στην κουζίνα και η ξύλινη συλλογή! Τα μυρωδικά στις κούπες είναι τόσο ταιριαστά. Και τώρα που βλέπω αυτό το συρμάτινο καλαθάκι αυτοχαστουκίζομαι, είχα ένα τέτοιο και το πέταξα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ εγώ που δεν είμαι τόσο του βίνταζ-κάουντρυ στυλ και το λάτρεψα το καλαθάκι (κι άλλες διακοσμητικές παρεμβάσεις στην συγκεκριμένη κουζίνα!). Όσο για το αυτοχαστούκισμά... τι θα έλεγες αν σου έλεγα πως χρόνια πριν έβρισκα συχνά μπροστά μου σε υπαίθριες αγορές αυτά τα ξύλινα καλούπια για το ζυμάρι και δεν τούς έδινα καμία σημασία;; Και μάλιστα σε τιμές εξευτελιστικές! Με το που γύρισα στην Ελλάδα και νοίκιασα το πρώτο διαμέρισμα, κοπανιόμουν κάθε φορά που σκεφτόμουν πόσο όμορφα θα έδειχναν στον τοίχο της κουζίνας!

      Διαγραφή
  12. Μπράβο, πολύ ωραίεες ιδέες! Προσωπικά ψηφίζω υπέρ της τέχνης, των μυρωδικών και των λουλουδιών!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν! Και οι τρεις επιλογές που έκανες, νομίζω πως ομορφαίνουν κάθε χώρο. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  13. Τι όμορφες εικόνες και τι ωραίες ιδέες Δήμητρα!!! Και πάνω που σκεφτόμουν να κάνω μια γωνιά με μυρωδικά !!! Καλή σου βράδυ και καλή βδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα, πολύ ωραία Ιωάννα! Πάνω στην ώρα ήρθε η ανάρτηση! Περιμένουμε βέβαια τα αποτελέσματα της γωνίας σου μέσα από τον φωτογραφικό φακό σου :)
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  14. Δεν μπόρεσα να βρω ούτε ένα πράγμα που να μην μου αρέσει Δήμητρα μου!! Φυσικά και η κουζίνα στολίζεται με αντικείμενα, κάδρα, διακοσμητικά (και όχι μόνο!), στο ύφος που αγαπάμε. Μεγάλη αγάπη έχω στα βότανα που αρωματίζουν και ομορφαίνουν τον χώρο μας! Φιλιά και καλό βράδυ :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που συμφωνούμε διακοσμητικά Λίλια!!! Η δική σου κουζίνα πάντως πρέπει να είναι γεμάτη από όμορφα καλούδια γιατί ο χώρος στον οποίο δημιουργούμε είναι πάντα πολύ προσωπικός!
      Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  15. Πολύ ωραίες ιδέες! Μου άρεσαν πάρα πολύ τα μυρωδικά, ειδικά μέσα σε όμορφα γλαστρακια! Και κάδρα με όσα με εμπνέουν θα εβαζα σε έναν τοιχο και φυσικά βιβλία μαγειρικής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μυρωδικά είναι και όμορφα και πρακτικά. Αν σου το επιτρέπει η κουζίνα σου (φωτισμός κτλ) τα συνιστώ. Και όμορφα θα φαίνονται και δουλειά θα κάνουν! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  16. Tρομερές ιδέες!
    Εγώ κόλλησα με τα μυρωδικά στο φλυτζάνι, τι απλή και υπέροχη ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Χριστίνα!! Τα μυρωδικά στο φλυτζάνι είναι όντως πολύ χαριτωμένα. Εγώ απλώς θα προσθέσω και μία στρώση χαλίκι στον πάτο για αποστράγγιση :)
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  17. Με ενθουσίασαν όλες οι ιδέες σου συνονόματη!!! Λοιπόν, ράφια, βιβλία και σκεύη έχω ήδη στην κουζίνα μου.
    Βαζω μπρος για μυρωδικά και κάδρα. Ξεχώρισα και τις συλλογές, αλλά στο τέλος δεν θα χωράω εγώ να μπω να μαγειρέψω:)
    Φιλιά πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χααχαχαχα. Είπαμε, πάνω από όλα ο χώρος πρέπει να είναι λειτουργικός και η διακόσμηση απλώς να τον ομορφαίνει. Βρες την χρυσή τομή των δύο. Εξάλλου ήδη έχεις τα περισσότερα :) Μία γωνιά για λίγα μυρωδικά και έναν άδειο κομμάτι τοίχου όλο και κάπου θα βρεις στην κουζίνα σου :)
      Καλημέρα!!

      Διαγραφή
  18. Αχ τέλειες όλες οι ιδέες! Το μόνο που μας λείπει είναι μία κουζίνα αρκετά μεγάλη να κάνουμε τους πειραματισμούς μας.
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία! Δεν χρειάζεται μεγάλη κουζίνα (βλ. νο 1 & νο. 6). Λίγος χώρος για μικρές πινελιές χρειάζεται κι αυτός όλο και κάπου βρίσκεται!
      Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  19. Και ράφια με βιβλία μαγειρικής και παλιά σκεύη και ζυγαριές και καδράκια στους τοίχους και υπέροχα μυρωδικά σε γλαστράκια! Τα θέλω όλα Δήμητρα! Και κάποιον να να τα ξεσκονίζει παρακαλώ αν γίνεται... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά ζητάς Σοφία μου, πολλά! Για τα πρώτα κάτι γίνεται, για τον "ξεσκονιστή" λίγο δύσκολο :p

      Διαγραφή
  20. Πάρα πολύ όμορφες ιδέες και νομίζω ότι τις έχω ήδη στην κουζίνα μου σε μεγάλο ή μικρότερο βαθμό (εκτός από τα κατσαρολικά)!! Τώρα που το σκέφτομαι, θα την ξαναδώ όταν πάω σπίτι να δω μήπως τελικά είναι σαν τσίρκο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ταιριάζουν όλα μεταξύ τους Κατερίνα και υπάρχει και ο χώρος για τις λειτουργίες της κουζίνας, τότε μια χαρά σε βρίσκω. Αν πάλι, την βρεις "φορτωμένη", βάζε τα εκ περιτροπής, να αλλάζει και το μάτι παραστάσεις ;)

      Διαγραφή
  21. Παρα πολυ ομορφες ιδεες. ,ξεχώρισα τα μυρωδικά ,τα ράφια και τα λουλουδια !!!μου αρέσει καθε χώρος να εχει χαρακτήρα ,και η κουζίνα ειναι αγαπημένο μέρος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα πως κάθε χώρος στον οποίο ζούμε πρέπει να φέρει την υπογραφή μας! Χαίρομαι που σού άρεσαν οι ιδέες! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  22. Αχ, τι να σε κάνω που αλλάζεις γρήγορα τις αναρτήσεις σου και δεν προλαβαίνω να σχολιάσω!
    Φυσικά και η κουζίνα θέλει διακοσμηση! Το ρωτάς?
    Ακου λέει! Εκεί που περνάμε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μας μες το σπίτι δεν θα φροντίσουμε να είναι όμορφο?

    Οι ιδέες σου είναι η μία καλύτερη από την άλλη. Από αυτές έχω εφαρμόσει αυτήν με τα βιβλία. Τα άπειρα βιβλία μαγειρικής τα έχω βάλει σε ράφια στην κουζίνα plus έχω βάψει για τα κορίτσια (αλλά κυρίως για μένα χαχαχα) έναν πολύ μεγάλο τοίχο με μπογιά μαυροπίνακα, όπου στο κάτω μέρος αυτές ζωγραφίζουν και στο πάνω γράφω εγώ συνταγές!!!! Και οι ιδέες συνεχίζονται!!!!!

    Η ανάρτησή σου αυτή μίλησε στην καρδιά μου... όχι ότι οι άλλες δεν μιλούν, αλλά ξέρεις, αυτή λίγο παραπάνω, λόγω της διαστροφής της food blogger!!

    Σε φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν περίμενα κάτι λιγότερο από εσένα Χρυσαυγή σχετικά με την κουζίνα!!! Αλήθεια, ανάμεσα σε όλες τις μαγειρικές σου δημιουργίες, την έχεις παρουσιάσει ποτέ; Αν όχι, νομίζω πως ο χώρος που δημιουργείς και μάς δείχνεις όλα αυτά τα λαχταριστά φαγητά, με τις εξίσου λαχταριστές φωτογραφίες, αξίζει μία ανάρτηση! Τι λές;
      Χαίρομαι πάντως που ευχαριστήθηκες την ανάρτηση! Φιλιά :*

      Διαγραφή
    2. Λες να την παρουσιασω ε;;;;
      Χμ... Θα ηταν μια καλη σκεψη !! Ασε με να το δουλεψω.... ;)

      Διαγραφή
    3. Πολύ χαίρομαι που σ' έβαλα σε σκέψεις :)

      Διαγραφή
  23. Οι κουζίνες που είχα ως τώρα ήταν μικρές και χωρίς τοίχους δυστυχώς! Πολύ όμορφα όλα τα παραπάνω. Οταν αξιωθώ να έχω χώρο παραπάνω των βασικων στην κουζίνα μου σίγουρα θα κάνω κάτι από αυτά!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως ένα τόσο δα βαζάκι δίπλα στο νεροχύτη με λιγοστά λουλούδια θα καταφέρεις να το βάλεις! Εξάλλου, πάντα εφαρμόζουμε τις ιδέες που βλέπουμε στα δικά μας μέτρα και ανάγκες :) Την καλημέρα μου & ευχές για μία κουζίνα των ονείρων σου κάποια στιγμή!

      Διαγραφή
  24. μια που περνάμε μεγάλο μέρος της μέρας μας στην κουζίνα γιατί να την αφήσουμε αδιάφορη διακοσμητικά; Πολύ ωραίες οι ιδέες, πρόσφατα γέμισα γλαστούλες με μυρωδικά, τα οποία όντως ομορφαίνουν το χώρο, αλλά έχουν και χρησιμότητα μαγειρική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό πιστεύω κι εγώ Ελευθερία! Χαίρομαι που σου άρεσαν οι ιδέες. Πέρασα κι εγώ από τα μέρη σου και είδα και την αναλυτικότατη δημοσίευσή σου περί μυρωδικών! Σ' ευχαριστώ την επίσκεψη. Καλό απόγευμα

      Διαγραφή
  25. Εμάς η κουζίνα είναι σε ενιαίο χώρο μαζί με το σαλόνι,τραπεζάρια,οπότε αποτελεί συνέχεια της διακόσμησης!Έχω τη συλλογή μου με τα μεταλλικά κουτιά(που έχουν και χρηστικό χαρακτήρα),έναν τοίχο που καλύπτεται από το φιλί του Klimt και άλλες μικρές διακοσμητικές πινελιές.Πάντως την ιδέα με τα μυρωδικά,όσο και αν δεν μου στεριώνει λουλούδι,πρέπει να τη δοκιμάσω(μου αρέσει και η ιδέα,όπου τα μυρωδικά έχουν φυτευτεί σε φλυτζάνες)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν είναι ενιαίες οι κουζίνες, όπως η δική σου, είναι πιο εύκολο να ακολουθήσουμε τις διακοσμητικές πινελιές και πολύ καλά έχεις κάνει με όσα έχεις βάλει εκεί. Δώσε μία ευκαιρία και στα μυρωδικά. Ο δυόσμος είναι πολύ εύκολος. Όσο για τα φλυτζάνια, ωραία η ιδέα αλλά μην ξεχάσεις να προσθέσεις και μία στρώση χαλίκι για την αποστράγγιση του νερού :)

      Διαγραφή
  26. Υπέροχες όλες οι ιδέες έτσι μαζεμένες! Και εγώ αγάπω τη διακόσμηση παντού, ακόμη και μέσα στο μπάνιο και το WC!! Χι,χι παντού πρέπει να δώσουμε ενα στυλ, το χαρακτήρα μας βρε αδερφέ! Δυστυχως η κουζίνα μου δεν έχει φυσικό φως για μυρωδικά αλλά πάντα ονειρευόμουν ένα φωτεινο παράθυρο με τα γλαστράκια του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα & καλώς όρισες στο Άσυλο :)
      Νομίζω πως δεν χρειάζεται να πω πόσο συμφωνώ με αυτά που γράφεις περί διακόσμησης! Όσο για την έλλειψη παραθύρου στην κουζίνα, δεν πειράζει! Δουλεύουμε με αυτά που έχουμε! Εξάλλου μπορείς να συνδυάσεις την ιδέα με τα κάδρα και να κρεμάσεις εικόνες από μυρωδικά ;)
      Καλή συνέχεια

      Διαγραφή