Τρίτη, 13 Μαΐου 2014

3+1 τρόποι εκτός κάδρου

Και ξαφνικά το βλέπεις. Είναι εκεί, ακριβώς μπροστά στα μάτια σου. Η επιτομή όσων σκεφτόσουν, αισθανόσουν, φανταζόσουν. Πρέπει να το κάνεις δικό σου.  Τώρα. Όχι αύριο, τώρα. Και πρέπει να πάρει την θέση του στον τοίχο. Άμεσα. Όχι σε λίγο, αλλά χθες. Αλλά όσο περιμένεις να ετοιμαστεί, μία ενοχλητική φωνούλα στο βάθος του μυαλού σου έχει σηκώσει συναγερμό. Γιατί εσύ μπορεί να βρήκες το πόστερ που σε αντιπροσωπεύει και ο εκτυπωτής σου να είναι εν μέσω της υλοποίησής του, αλλά η ώρα είναι 10μμ, η μέρα Σάββατο, τα κάδρα ανύπαρκτα και ο ενθουσιασμός σου καθοδόν για τα Τάρταρα. Στοπ! Πήγαινε στην ντουλάπα, στο γραφείο ή ακόμα και στο μπαλκόνι και θα βρεις τρόπους για να το κρεμάσεις.


Και μετά από αυτή την ολίγο δραματική και υπερβολική εισαγωγή (είμαι Λέων, αντέξτε το!), νομίζω πως έχετε υποψιαστεί πως η σημερινή ανάρτηση έχει να κάνει με τρόπους να κρεμάσουμε ένα πόστερ ή έναν πίνακα όταν ελεύθερες κορνίζες δεν υπάρχουν αλλά εμείς το θέλουμε στον τοίχο.... τώρα!

Πρώτη στάση οι ντουλάπες για τις κρεμάστρες. Αν δε στο σπίτι κατοικούν κι αρσενικά, το σύμπαν θα συμφωνήσει απόλυτα με τον κο. Βιομηχανία Συγγραμμάτων και θα συμμαχήσει μαζί μας προκειμένου να κρεμάσουμε το αντικείμενο του πόθου μας.
1  |  2  |  3

Δεν έχετε αρσενικό ή ελεύθερες κρεμάστρες; Βουρ για το γραφείο. Όλα εκείνα τα παλιόχαρτα δεν χρειάζονται πραγματικά κλιπ, έτσι δεν είναι;

2  |  3

Χρειάζονται; Καλά. Εκείνο όμως το ρολό washi tape σίγουρα μπορεί να βοηθήσει


1  |  2  |  3  |  4

Κι αν όλα τα παραπάνω δεν είναι εφικτά, το βρακί σας επιτέλους στέγνωσε και είναι ώρα να μαζευτεί!

1  |  2  |  3

Κι αν αναρωτιέστε τι στάθηκε αφορμή για αυτή την ανάρτηση, να σάς εξηγήσω. Η σόμπα! Η σόμπα και η ζέστη που βγάζει. Η σόμπα, η ζέστη που βγάζει και  η γενικότερη φοβία μου να δεσμευτώ με καρφιά. Η σόμπα, η ζέστη, η φοβία μου και η απέχθεια για τρύπες στον τοίχο.

Νομίζω όμως πως με μία κρεμάστρα παντελονιών (την πιο φτηνιάρικη που βρήκα στην ντουλάπα καθώς ήταν και τεστ το όλο εγχείρημα), λίγο σπρέι, λίγη χρυσόσκονη και μία πινέζα τα προβλήματα λύθηκαν (συγγνώμη για τον φωτισμό αλλά οι κουρτίνες έκαναν μπάνιο και ακόμα δεν έχουν στεγνώσει!)


Θα χρησιμοποιούσατε κάποιον από τους παραπάνω τρόπους; Περνάτε φάσεις "το θέλω τώρα!";

Την καλημέρα μου


55 σχόλια:

  1. Άρε Δήμητρα,μας τρελαίνεις απλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ, θα το έλεγα Άσυλο σε διαφορετική περίπτωση;; Χεχεχε Καλησπέρα Μαίρη!

      Διαγραφή
  2. Ναι! Θα χρησιμοποιούσα τα κλιπς με χίλια! Όχι ότι και τα άλλα δεν είμαι πολύ ωραία.
    Όσο για τις φάσεις "το θέλω τώρα", για εμένα δεν είναι φάσεις. Είναι εγώ! Δεν έχω καθόλου υπομονή, πόσο μάλλον αν μου καρφωθεί μια ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου κι εγώ περί υπομονής! Στην βράση κολλάει το σίδερο εξάλλου :)
      Καλό απόγευμα!!

      Διαγραφή
  3. ωραία λύση οι κρεμάστρες και τα κλιπς! Τα μανταλάκια οι περισσότεροι που έχουμε παιδιά, νομίζω κάποια στιγμή τα έχουμε χρησιμοποιήσει. Το washi tape πάλι, κάνει καταπληκτικό εφέ κορνίζας! Το γυμνό, δικό σου σχέδιο Δήμητρα; Του πάει η χρυσόσκονη!
    Οι φάσεις "το θέλω τώρα" νομίζω χαρακτηρίζουν τους περισσότερους εδώ, αλλιώς θα περιμέναμε τη Δευτέρα! χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως τα μανταλάκια είναι εξαιρετική επιλογή για καρτ ποστάλ/ φωτογραφίες και γενικότερα μικρότερου μεγέθους πόστερ. Πάντως και για τα παιδιά που αναφέρεις, μια χαρά είναι για να βρίσκονται κάπου μαζεμένα τα έργα τους :)
      Το σχέδιο ναι, παλιό, από την εποχή που πειραματιζόμουν με κάρβουνο!
      Αυτό το washi tape που θα μού πάει, δεν θα μού πέσει κάποια στιγμή στα χέρια...χεχεχε

      Διαγραφή
  4. Δήμητρα, φοβερή συλλογή!
    Σου χαρίζω και μια δική μου:
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201190379905784&set=o.278388445628466&type=1&theater
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άπαιχτη και πανέξυπνη η κυρία!!!!! Ευχαριστώ για τον σύνδεσμο :)
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Αν μη τι άλλο, είναι μια χαρά όταν θέλεις το πόστερ στον τοίχο..τώρα! Καλησπέρα :)

      Διαγραφή
  6. Εγώ πάλι είμαι της κορνίζας και του καρφώματος. Αν είχα δικό μου σπίτι θα το είχα κάνει σουρωτήρι!!!
    Αλλά επειδή δεν έχω και οι τρύπες που έχω κάνει είναι ήδη αρκετές, όταν θέλω να κρεμάσω κάτι ΤΩΡΑ, απλά ανοίγω την κορνίζα, βγάζω το παλιό (το χόρτασε το μάτι μας) και βάζω το καινούργιο.
    Με τους τελαρωμένους καμβάδες είναι ακόμη πιο εύκολο (και τους ευγνωμονώ γιαυτό). Ξεκρεμάς, κρεμάς, χαζεύεις,...ου όχι έτσι, ου όχι αλλιώς, αυτό από εδώ, αυτό από εκεί και φτου και πάλι από την αρχή....
    Καλό σου απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ Αλεξάνδρα είσαι ακριβώς το αντίθετο από εμένα. Διακόσμηση στο Άσυλο αλλάζω τρεις και λίγο αλλά όταν έρχεται στα καρφιά, δεν λέω να το πάρω απόφαση. Είμαστε στο σπίτι από το 2012 και μόλις πριν λίγο καιρό έβαλα καρφί στο τζάκι!!!! Πάντως στα ελάχιστα καρφιά που έχω βάλει, κάνω κι εγώ αλλαγές όπως εσύ αλλά χρειάζονται κι άλλα!!!
      Καλή συνέχεια :)

      Διαγραφή
  7. πολύ ωραίες ιδέες!! Αυτή με τα washi tapes μου άρεσε πάρα πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι η πιο κοντινή εναλλακτική σε κορνίζα αυτή η επιλογή και βέβαια με τα σχέδια και χρώματα που υπάρχουν μπορείς να κάνεις τρελές συνθέσεις...αρκεί βέβαια να το αντέχει κι ο τοίχος και να μην έχει 10 στρώματα μπογιάς :)
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα Δήμητρα...
    Οι κρεμάστρες είναι φοβερή ιδέα!!
    Τα μανταλάκια και τα κλιπς τα έχω χρησιμοποιήσει πολλάκις...
    Η ανάρτηση μου΄φτιαξε τη διάθεση...ειδικά στην παράγραφο με τα μανταλάκια!!!!!!!
    Καλή συνέχεια...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Αννιώ!
      Εγώ πρώτη φορά κρεμάω κάτι από κρεμάστρα και παρόλο που το αντικείμενο του τεστ μου δεν ήταν κι ό,τι καλύτερο (μάλλον ακριβώς το αντίθετο) το έχω υπερσυμπαθήσει!
      Όσο για τα βρακιά.... βαριέμαι απίστευτα το μάζεμα των ρούχων :)
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  9. Τί είπες τώρα.... Αυτές οι απαίσιες και άχαρες κρεμάστρες, που εδώ μου κάθονται.... αλλά είναι τόσο χρήσιμες για φουστίτσες ;) μπορούν να μεταμορφωθούν!!! Δε ξέρω γιατί αλλά κάθε φορά που εσύ κάνεις ανάρτηση εμένα μου έρχεται έμπνευση έστω και άσχετη χαχαχαχαχα Βλέπω τις φωτογραφίες και από ένα αντικείμενο που θα πάρει το μάτι μου, μου έρχεται ιδέα! Πρέπει να το κοιτάξω σοβαρά αυτό!!! Φιλιά Πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες μεταμόρφωση οι κρεμάστρες;; Χεχεχε
      Όσον αφορά τα συμπτώματα ...των αναρτήσεων... να τα αφήσεις στην ησυχία τους!!!!!
      Καλό απόγευμα :*

      Υ.Γ. Αλήθεια, ποια είναι η άσχετη έμπνευση από αυτή την ανάρτηση;;;

      Διαγραφή
    2. τα σημειώνω για να τα φτιάξω και θα σου πω!!! ;)

      Διαγραφή
  10. Τα χρησιμοποίησα πολλάκις.Κρεμάστρες,κλιπς,μανταλάκια.Άλλωστε το απαιτεί και η δουλειά μου.Στο σκίτσο σου πάντως με απέδωσες υπέροχα!χιχιχιχιχιχιχιχχιχι Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι έλεγα μα ποια μου θυμίζει, ποια μού θυμίζει! Εσύ ήσουν τελικά Αλεκάκι;;; Χεχεχεχε
      Εγώ νόμιζα πως θα έβρισκες αναφορές στα....περί μπουγάδας ;)
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
    2. Ε, είπα να μην το κάνω θέμα,μπας και το ξεχάσετε,αλλά τελικά η βρακομπουγάδα θα με κυνηγά από δω και πέρα απ'ότι κατάλαβα.Τσ,τσ,τς! Φίλες, σου λέει , μετά...Τ'άπλυτά μου στη φόρα!Χαχαχαχαχααχαχαχαχ

      Διαγραφή
    3. Χεχεχε...δεν φταίμε εμείς Αλέκα!!! Αλλά καλύτερη παραξενιά για πειράγματα δεν θα μπορούσες να έχεις!!!
      :*

      Διαγραφή
  11. Πολύ έξυπνοι και οι τρεις τρόποι!!! Περισσότερο μου άρεσε η κρεμάστρα! Τη φάση "το θέλω τώρα" την περνάω πάντα...αλλά φροντίζω να προσγειώνομαι γρήγορα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ανάγκη δημιουργεί λύσης Νίκη! Αφού πάντως καταφέρνεις και προσγειώνεσαι πάλι καλά. Εγώ θα κάνω το σπίτι άνω κάτω μέχρι να βρω έστω και κάτι απόμακρα παρόμοιο με αυτό που θέλω! Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  12. Πάρα πολύ ομορφες όλες οι ιδέες και περισσότερο η δική σου κρεμάστρα! Τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεδομένου πως ήταν μία χάλια κρεμάστρα, νομίζω πως σουλουπώθηκε :)
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  13. Ουάου! Κοίτα πως έγινε μια πλαστική κρεμάστρα! Πάντως αυτές τις κρεμάστρες τις είχε βάλει κάποια στιγμή η κόρη μου στο δωμάτιο της με αφισούλες και τις έβγαλα γιατί δεν μου άρεσαν. Ισως επειδή ήταν άβαφες... Η δικιά σου έγινε εκτυφλωτική! Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως οι καλύτερες κρεμάστρες για τέτοια κρεμάσματα είναι οι καλής ποιότητας ξύλινες (όπως αυτές των φωτογραφιών) αλλά επειδή το δικό μου ήταν τεστ και οι καλές απασχολημένες με τα παντελόνια, είπα να το δοκιμάσω με μία πλαστική. Σίγουρα πάντως παίζει ρόλο και το ύφος του δωματίου. Καλημέρα

      Διαγραφή
  14. Αυτό το "εδώ και τώρα" γεννάει απίστευτες ιδέες, ακριβώς γιατί αναγκαζόμαστε να χρησιμοποιήσουμε ό,τι υλικά έχουμε στη διάθεσή μας!Οι κρεμάστρες είναι φοβερή ιδέα και τς φανταζόμαστε σε παιδικό ή νεανικό δωμάτιο βαμμένες με διαφορετικό χρώμα η καθεμιά!Πολύ ωραία έγινε και η δική σου που την. ..γκλιτάρισες!!!Της έδωσες άλλο αέρα!!!Εμείς πάντως τα καρφιά δεν τα φοβόμαστε ,τους δίνουμε και καταλαβαίνουν όταν κάνουμε αλλαγές(φυσικά όταν συνοδεύονται με βάψιμο ,γιατί τα σημάδια δεν είναι ό,τι καλύτερο)!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία και η ιδέα για το παιδικό δωμάτιο κορίτσια!!
      Ακριβώς αυτό φοβάμαι κι εγώ, τις τρύπες που αφήνουν όταν αποφασίσει κανείς πως δεν θέλει πλέον σε εκείνο το σημείο κάδρο και δεν υπάρχει προγραμματισμένο βάψιμο!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  15. Καλησπερίζω την πιο δημιουργική "τρελή" της μπογκοπαρέας!
    ...Κρεμάστρες, κλιπς και washi tape.. μμμμ θέλω να δοκιμάσω ΤΩΡΑ, απλώς δεν έχω τίποτις για κρέμασμα:-(
    Οι προτάσεις όμως ειναι σουπερ και όντως εξυπηρετούνν την παρόρμηση του "εδω και τώρα"!
    Η δική σου κρεμάστρα - που σιγά μην δεν ήταν σε χρυσό- έγινε υπέροχη και το σκιτσό σου το λάτρεψα με την πρώτη ματιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι δεν θέλω στεναχωρημένες φατσούλες! Το διαδίκτυο είναι γεμάτο από δωρεάν printables και το Άσυλο έχει να προσφέρει και μερικά :)
      Όπως και να έχει, κράτα τις λύσεις στα υπόψιν για όταν βρεις/έχεις κάτι να κρεμάσεις!
      Όσον αφορά το σκίτσο, ανασύρθηκε από τα συρτάρια κι εντός 5 λεπτών θυμήθηκα γιατί είχε καταλήξει εκεί, καθώς είναι από κάρβουνο και δεν το έχω ψεκάσει για να μην βάφει ό,τι ακουμπά!
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  16. Καταπληκτική ιδέα οι κρεμάστρες!!
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, νομίζω πως παρόλο που στη δική μου περίπτωση ήταν λύση ανάγκης, μπορούν να φτιάξουν μία πολύ πρωτότυπη gallery wall.
      Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  17. Πόσο διασκέδασα με την ανάρτησή σου... και οι κρεμάστρες, φοβερή ιδέα!!! Πάντως τα καρφιά (άντε..πινέζες) δεν τα αποφεύγεις...!!! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε η ανάρτηση Άννα! Σίγουρα δεν τα γλυτώνεις τα άτιμα αλλά τουλάχιστον η πινέζα αφήνει πολύ μικρή τρύπα (το δοκίμασα πριν βάλω την κρεμάστρα...χεχεχεχε)
      Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  18. Μου αρέσουν αυτά τα "άκυρα" που μπορεί να βρει κανείς σε ένα κατά τ΄αλλα νορμάλ σπίτι!
    Όλα είναι υπέροχα ανάλογα το που θα μπουν και με ποιο τρόπο θα στηθούν!
    Ολα ανεξαιρέτως!

    Το σκίτσο σου για μια ακόμη φορά ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ!!!!

    Οσο για τις φάσεις "το θέλω τώρα"... χμ.. και ποιά γυναίκα δεν τις περνάει? Πες μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσαυγή νομίζω πως όλα αυτά τα άκυρα και παράξενα είναι που κάνουν ένα σπίτι, σπιτικό, διαφορετικά όλοι θα ζούσαμε σε copy-paste χώρους :) Και είναι χίλιες φορές προτιμότερο να φαίνεται κάτι μη νορμάλ στους άλλους κι εμείς να ευχαριστιόμαστε να το βλέπουμε παρά το αντίθετο - είμαι βέβαιη πως συμφωνείς ;)
      Όσο για "το θέλω τώρα..", μην το λες, έχω γνωρίσει και γυναίκες που ενώ θέλουν κάτι για το σπίτι πολύ και το σκέφτονται συνέχεια, μέχρι να το κάνουν έχουν περάσει χρόνια!
      Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  19. OMG!!!
    Αλέκα η υπέρλαμπρη!Πολύ με άρεσε η προσθήκη χρυσόσκονης!
    Προσωπικά έχω δοκιμάσει τα washi tapes με καρτ ποστάλς, αλλά το αποτέλεσμα "δείχνει" μόνο από μακριά.
    Είμαι και εγώ από αυτές που αποφεύγουν το τρύπημα, αλλά για πω την αμαρτία μου φέτος θα επιστρέψω χωρίς τύψεις!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, άπαιχτο το "Αλέκα η υπέρλαμπρη"!
      Washi tapes δεν έχουν φτάσει στα χέρια μου (μα που ζω;;!!) οπότε σε εμπιστεύομαι!
      Όσο για το τρύπημα, αφού τα καταφέρνω μέχρι στιγμής με τις πινέζες, καλά είμαστε. Γιατί και εκείνα τα αυτοκόλλητα τα έχω πάρει με πολύ κακό μάτι καθώς μία φορά που τα έβαλα, σε προηγούμενο σπίτι, όταν πήγα να τα βγάλω βγήκε και η μπογιά μαζί!!!!!
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  20. Έτσι να κυκλοφορεί η χρυσόσκονη παντού!!!Η κρεμάστρα σου βγήκε πιο καλή από όλες τις ιδέες, εγώ τρελάθηκα και με το σκίτσο!! Να δεις που θα με πωρώσεις και θα αρχίσω να βάφω κρεμάστρες εδώ και τώρα!! χαχαχα μπράβο Δήμητρα μου, καλημέρα :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχεχε, έτσι, έτσι αυτό θέλω! Να σάς μπριζώνω δημιουργικά Λίλια :)
      Η χρυσόσκονη μπήκε γιατί όπως είπα το πειραματόζωό μου δεν ήταν και το καλύτερο δείγμα κρεμάστρας μπας και σώσει λίγο την κατάσταση! Όσο για το σκίτσο, απομεινάρι ενός διαστήματος που είχα βαλθεί να μάθω να ζωγραφίζω γυμνά. :*

      Διαγραφή
  21. Όπως πάντα η κρεμάστρα σου με το σκίτσο είναι τέλεια,απλή και κομψή,Δήμητρα!!!Δεν γλιτώνουν εύκολα οι κρεμάστρες από τα χέρια μου και έτσι έχω κρεμάσει και εγώ κάτι φωτογραφίες του Φραγκίσκου από κρεμάστρα σαν τη δική σου(χωρίς βέβαια τη χρυσόσκονη,που την κάνει τόσο ιδιαίτερη).Ναι αυτή ήταν μία φάση "το θέλω τώρα".Επίσης,έχω χρησιμοποιήσει μία ακόμα κρεμάστρα ως μινι πίνακα ανακοινώσεων,όπου έχω κρεμάσει με μεγάλους συνδετήρες διάφορα χαρτιά,χαρτάκια,αναμνηστικά κτλ.Και washe tape έχω χρησιμοποιήσει,αλλά κλιπς και τα μανταλάκια όχι ακόμα...δεν αρχίζει και ο Φραγκισκάκος μου τις ζωγραφιές να τις απλώσω μπουγάδα με τα μανταλάκια!Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα εσύ Ιωάννα είσαι η ζωντανή απόδειξη των φωτογραφιών της ανάρητησης! Πέριμενε να μεγαλώσει ο μικρούλης σου και σίγουρα και τα κλιπς και τα μανταλάκια θα μπουν κι αυτά στην λίστα :)
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  22. Φοβερές ιδέες όλες και η δική σου εκδοχή εξαιρετική και extra chic !!! Να υποθέσω και ότι το σχέδιο είναι δικό σου ... είναι τέλειο !!! Μπράβο σου ακόμη μια φορά για το πανέμορφο Asylum !!! Καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσί, μερσί Ιωάννα! Η αλήθεια είναι πως δεν περίμενα να μου αρέσει τόσο μία κρεμάστρα δίπλα στην σόμπα και μάλιστα στην σαλονοτραπεζαρία...αλλά Άσυλο είναι αυτό! Καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή
  23. Πολύ πρωτότυπες ιδέες και το σκίτσο σου απίστευτο! Νομίζω πρέπει να ξαναπιάσεις το κάρβουνο οπωσδήποτε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Κατερίνα. Όσο για το κάρβουνο, άστο και λερώνει πολύ το άτιμο! Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  24. Με τα μανταλάκια το έκανα και γω, αλλά με την κρεμάστρα των ρούχων τέλεια ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω δοκιμάσει μανταλάκια. Μόνο την κρεμάστρα κι αυτή ως τέστ :) Πάντως από όσο είδα, τα μανταλάκια είναι πολύ δημοφιλή για έργα από μικρούλια! Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  25. Απο πού θες να αρχίσω? Απο το βρακί που στέγνωσε, απο την κρεμάστρα που την έκανες μεσ τη γκλαμουριά, απο το σκίτσο σου που είναι φοβερό (έχεις απίστευτο χέρι το ξαναλέω)? Πολύ γέλασα πρωί πρωί και πολύ με άρεσε η ιδέα της κολλητικής ταινίας επίσης! Καλήμερα Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι κάτι δουλειές του νοικοκυριού που τις βαριέμαι αφάνταστα Σοφία! Ε μία από αυτές είναι και το μάζεμα των ρούχων, συμπεριλαμβανομένων των βρακιών....χεχεχεχεχε Όσο για το σκίτσο...είπαμε ....Αλέκα!!!!!
      Κολλητική ταινία δεν έχω δοκιμάσει αλλά από όσο λέει η Βάσω είναι καλές μόνο από απόσταση. Καλημέρα Σοφία :)

      Διαγραφή
  26. εσυ εισαι στη ζωγραφια??????

    οκ...μολις μου εδωσες την ιδεα που εψαχνα για φωτο κρεμασμενες..τα μανταλακια! παω να βρω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου μοιάζει;;;;; Χαχαχαχαχαχα... Αφού είπαμε... είναι η Αλέκα!!!! :p
      Τρέχα να μαζέψεις την μπουγάδα!

      Διαγραφή