Παρασκευή, 23 Μαΐου 2014

Delete, backspace, enter & τα άνθη

Σάς έχω πει ποτέ πόσο χαίρομαι και απολαμβάνω να διαβάζω τα σχόλιά σας; Άλλα με κάνουν να χαμογελώ, άλλα να γελάω δυνατά κι άλλα πάλι να σκέφτομαι λίγο παραπάνω. Αυτή η ανάρτηση λοιπόν είναι εμπνευσμένη από αυτά που εσείς γράψατε και εύχομαι να είναι η πρώτη σε μία σειρά αφορμών για τέτοια free printables.


Το πρώτο είναι ένας συνδυασμός δύο σχολίων που άφησαν η Αλέκα και η Ζήνα στην ανάρτηση Hello και μπορείτε να το κατεβάσετε, σε μορφή pdf -μέγεθος Α4,  εδώ.

Το δεύτερο δεν είναι από κάποιο σχόλιο αλλά από κάτι που έγραψε η Βασιλική όταν παρουσίαζε τη δουλειά της στην στήλη των Crocheters και μπορείτε να κατεβάσετε, επίσης ως pdf-μέγεθος Α4, εδώ


Το Google Drive στο preview των δύο pdf μάς τα χαλάει λίγο αλλά κατεβαίνουν στην σωστή μορφή. Αν παρόλα αυτά, αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου.

Κι επειδή ίσως να προτιμούσατε κάτι σε πιο λιτό, τα δύο ίδια πόστερ σε πιο απλές εκδοχές, αλλά στην ίδια παλέτα χρωμάτων, για να μπορέσετε, αν θέλετε, να τα συνδυάσετε με τα παραπάνω. Το backspace-enter μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ, ενώ το delete εδώ. Και τα δύο είναι pdf και μεγέθους Α4.

Πριν σάς καλημερίσω και σάς ευχηθώ ένα όμορφο Σαββατοκύριακο, σάς αφήνω με τις φωτογραφίες που έγιναν το φόντο για τα δύο πρώτα αρχεία προς εκτύπωση: ενα κλαδάκι από μία μίνι τριανταφυλλιά που φυτρώνει στο Άσυλο και από προχτές έχει  πάρει θέση με μερικά κλαδάκια μέντας σε ένα μικρό βαζάκι.



Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο.

46 σχόλια:

  1. Καλημέρα!! Ξεκίνησα download!! :)) Είναι πολύ κομψά και γουστόζικα!!
    Κάνε enter σε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!! :)) Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελεάνα!!! Χαίρομαι που σού άρεσαν :)
      Καλό Σαββατοκύριακο και ...χαμογέλα!!!!!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν :) Καλημέρα & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  3. Είναι καταπληκτικά και τα δύο!!!!!!!!!!!!
    Είναι αξεπέραστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, αξεπέραστα .... ελπίζω πως όχι, καθώς έχω ακόμα πολλά να μάθω ;)
      Χαίρομαι που σού άρεσαν Χρυσαυγή!
      Καλά να περνάς & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  4. Πραγματικά εμπνευσμένη ανάρτηση!!
    Δήμητρα, μας ξετρελαίνεις με τις εκπλήξεις σου....!
    Σ΄ ευχαριστούμε πολύ! Είσαι ένα γενναιόδωρο πλάσμα!♥
    Eύχομαι να έχεις ένα Σαββατοκύριακο γελαστό και φωτεινό!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω Αννιώ με συγκίνησες με το σχόλιό σου!
      Ευχαρίστησή μου να μοιράζομαι όσα μπορώ! Καλημέρα & καλό Σαββατοκύριακο να έχεις :*

      Διαγραφή
  5. Ευχαριστούμε για άλλη μια φορά για τα ωραία printables!
    Στον τίτλο ήθελες να γράψεις enter ή εγώ δεν κατάλαβα κάτι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, μία χαρά κατάλαβες Μαργαρίτα. Ο δαίμων του πληκτρολογίου.....ευχαριστώ πολύ για την επισήμανση :)
      Καλημέρα & καλό Σαββατοκύριακο

      Διαγραφή
  6. (Μην νομίζεις πως τώρα διάβασα όλες σου τις τελευταίες αναρτήσεις και για αυτό τις σχολίασα μαζεμένες,απλά μπαίνω στη ζούλα από τη δουλειά και όλο αφήνω τα σχόλια για αργότερα).Τα printables σου έχουν όμορφο ροζουλί μοντέλο για background
    και πολύ εμνευσμένες λέξεις,οπότε πάμε κατευθείαν για εκτύπωση!Καλό ΠΣΚ Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να διαβάζεις και να σχολιάζεις όποτε μπορείς και θέλεις Ιωάννα, μην αγχώνεσαι!!!
      Χαίρομαι που σού άρεσαν τα αρχεία :) Καλό Σαββατοκύριακο

      Διαγραφή
  7. Αυτό το ροζ/καραμελέ χρώμα του background είναι πανέμορφο! Τα μηνύματα των printables λακωνικά και με νόημα! 'Η αλλιώς όπως τραγουδάει και η Βουγιουκλάκη... "τράβα μπρος και του κεφαλιού σου κάνε" Ευχαριστούμε για τα πανέμορφα πόστερς θα μπουν στο δωμάτιο της κόρης μου πάραυτα! Δίνει και πανελλήνιες και νομίζω πως της ταιριάζουν... καλό σ/κ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χρώμα είναι ευγενική χορηγία των μίνι τριαντάφυλλων Χριστίνα. Όσο για το νόημα, τα εύσημα σε αυτούς που τα είπαν :)
      Τώρα τι τραγουδάει και λέει η Βουγιουκλάκη, θα σε γελάσω, καθώς ποτέ δεν ήμουν οπαδός της συγκεκριμένης κυρίας, το αντίθετο μάλιστα!
      Καλή επιτυχία και στην κόρη, με το καλό τα αποτελέσματα!!!
      Καλό Σαββατοκύριακο

      Διαγραφή
  8. Αφίσα θα τα κάνω Δήμητρα μου! Γιατί πέρα από όμορφα είναι και σοφά "ποτέ backspace μόνο ender"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν θελήσεις όντως να τα κάνεις αφίσα Λίλια, στείλε μου μέιλ για τις διαστάσεις, καθώς αυτά είναι Α4 :)
      Καλό Σαββατοκύριακο & φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Τα εκτυπώσιμα σου είναι πάντα ιδιαίτερα και έχουν τη δική σφραγίδα (τό χω ξαναπεί έχεις δική σου τεχνοτροπία πλέον επίσημα)! Μού άρεσε που τα συγκεκριμένα είναι συμπαραγωγή στην οποία παίρνουν μέρος και οι επισκέπτες του Blog σου! Very nice!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Σοφία! Μαθαίνω, μαθαίνω.... :)
      Όσο για την συμπαραγωγή, ευελπιστώ να μην περιοριστεί σε αυτά μονάχα αλλά να γίνεται πιο τακτικά.
      Ξεκινήστε να ρίχνετε ιδέες και motto!! Καλό Σαββατοκύριακο

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφα και τα δύο! Θα προσπαθήσω να τα κατεβάσω γιατί το internet μου δεν είναι και από τα πιο γρήγορα! Φιλάκια και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι μεγάλα τα αρχεία! Πάντως αν δεν τα καταφέρεις, στείλε μου μέιλ μήπως αν στα στείλω ηλεκτρονικά, γίνει κάτι :)
      Καλή συνέχεια & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  11. τιμη μου που το σχολιο μου πηρε τη θεση του σε ποστερ σου! μεγαλη η χαρα μου! τα αλλα τα τσαχπινικα που εχω πει, ποτε θα τα αναρτησεις? μονο μη μου τα βαλεις με κανενα βρακι διπλα...ξερεις εσυ :)

    φιλακια φιλεναδα και ολα ειναι τελεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποια άλλα τσαχπίνικα έχεις πει καμάρι μου και μού διεφεύγουν τώρα; Να κάνουμε κατάλογο αν είναι με τις ατάκες σου και να αφήσουμε το κοινό να διαλέξει! Άσε τα βρακιά, πάλι θα γκρινιάζει η άλλη πως την πειράζουμε :p
      Καλό Σαββατοκύριακο :*

      Διαγραφή
    2. Βαχ, βαχ, βαχ. Πιο καλά να σου βγει το μάτι από το όνομα Αλεκάκι :p

      Διαγραφή
    3. ω ναι!!!!

      και παντα τσαχπινικα λεω!

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραία και τα δυο Δήμητρα σίγουρα θα τα εκτυπώσω!!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Σοφία και ελπίζω να ομορφύνουν τον χώρο σου :) Καλό υπόλοιπο Κυριακής!

      Διαγραφή
  13. Καλό μας απόγευμα, πολύ ωραίες εικονες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Αριάδνη, σ' ευχαριστώ πολύ. Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  14. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΟΠΤΗ ΘΕΣΗ ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ ΤΙΜΗ ΜΟΥ.ΜΙΑ ΦΡΑΣΗ ΤΟΣΟ ΑΠΛΗ ΤΗΝ ΣΤΟΛΙΣΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕΣ ΠΟΣΤΕΡ.ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΘΑΝΗ .ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Βασιλική. Εξάλλου ήταν τόσο πιασάρικο αυτό που είπες, που δεν μπορούσα παρά να το κάνω πόστερ!
      Καλό υπόλοιπο Κυριακής :)

      Διαγραφή
  15. Τι απαλά χρώμα αλλά και τόσο ζωντανά Δήμητρα μου τέλεια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μαρία μου, σ'ευχαριστώ!! Καλή συνέχεια :*

      Διαγραφή
  16. υπέροχα! πολλά ευχαριστώ σε όσες σε ενέπνευσαν αλλά και σ' εσένα που δημιούργησες!
    (είδες που και οι τριανταφυλλιές έχουν τη χάρη τους!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δική μου η ευχαρίστηση Δήμητρα, ειδικά όταν σάς αρέσουν αυτά που ετοιμάζω. Όσο για τις φράσεις, ήταν τόσο μα τόσο πετυχημένες!!
      Αυτά τα μίνι τριανταφυλλάκια τα έχω συμπαθήσει πολύ!! Καλό μεσημέρι. Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Απαντήσεις
    1. Είμαι, είμαι το άτιμο!! Χεχεχε Χαίρομαι που σού άρεσαν Αλεξ!! Καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  18. Κοριτσάρα μου,σ'ευχαριστώ για την αναφορά σου .Να χαίρεσαι την τριανταφυλλίτσα σου!Είναι αξιολάτρευτη!Όσο για τα πόστερ σου ,τι να πω...Κάθε φορά μας ξαφνιάζεις ευχάριστα.Στο γραφείο μου στη δουλειά θα τα κρεμάσω και θα'χεις και φωτογραφίες λίαν συντόμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για να μη μου την μπαίνει η άλλη συνέχεια please!,κάνε κι ένα πόστερ να γράφει ''το βρακί σου και σ'άλλη παραλία'' χαχαχααχαχ .Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Δική μου η ευχαρίστηση Αλέκα!! Εξάλλου και οι δύο φράσεις άξιζαν να γίνουν πόστερ! Όσο για τα βρακιά, εντάξει να μην βγάλουμε κι όλα τα άπλυτά μας στην φόρα :p
      Καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Πολύ όμορφη η επιλογή των χρωμάτων αλλά και οι φράσεις! Μια ανάρτηση όλο νόημα! Μπράβο Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Κατερίνα!! Όσο για τις φράσεις, κανονικά motto!! Καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  20. Υπέροχα πόστερ και με φράσεις γεμάτες νόημα! Άντε και στην επόμενη ανάρτηση να μας δείξεις πως διακοσμούν μία καλύβα σε ερημονήσι (ικανή σ'έχω)! Φιλάκιααααα
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά έγραψα εγώ στην Αλέκα παραπάνω πως καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα :ppp
      Πάντως σε πληροφορώ πως η επόμενη ανάρτηση έγινε και δεν έχει τίποτα να κάνει με καλύβες... έτσι για να μάθετε που με πειράζετε!!!!!!
      Καλή εβδομάδα να έχουμε :*

      Διαγραφή