Λεπτομέρειες

Οι λεπτομέρειες πάντα κάνουν τη διαφορά για αυτό λοιπόν σκέφτηκα αντί να σάς δείχνω φωτογραφίες από ολόκληρα τζάκια με καλοκαιρινή διακόσμηση, να εστιάσουμε στα σημεία που κερδίζουν τις εντυπώσεις και δίνουν την εαρινή αύρα σε αυτά.


Καλοκαίρι χωρίς κοχύλια και θαλασσόξυλα δεν υφίσταται, οπότε δικαιωματικά κερδίζουν περίοπτες θέσεις στο τζάκι και μυρίζουν θάλασσα όσο τίποτα άλλο.
1  |  2  |  3

Το καλοκαίρι όμως είναι συνδεδεμένο και με συγκεκριμένα χρώματα. Βρείτε ποιο χρώμα "φωνάζει" σε εσάς παραλία, ήλιο και διακοπές και διακοσμήστε το τζάκι σας με αντικείμενα σε αυτές τις αποχρώσεις.

2  |  3

Αν πάλι προτιμάτε μία πιο ρεαλιστική σύνδεση, αφήστε το τζάκι σας να διηγηθεί μία ιστορία  δίπλα στο κύμα, επιλέγοντας αντικείμενα και υφές που είναι συνώνυμα με ημέρες στη θάλασσα.

1  |  2  |  3  |  4

Ενώ αν είστε της δικής μου σχολής (βλ. καλοκαίρι;; πότε θα έρθει ο χειμώνας;;!)  ή/και επιθυμείτε  μία πιο χαλαρή μα συνάμα κομψή εαρινή φορεσιά για το τζάκι σας, τα παντός καιρού βάζα κάνουν θαύματα. 
1  |  2  |  3

Πριν σάς καλημερίσω, σάς αφηνώ με μερικές λεπτομέρειες από το δικό μου καλοκαιρινό τζάκι, για το οποίο διατηρώ ακόμα ορισμένες αμφιβολίες και να δω πως θα κατελήξει στο τέλος!

Ποιες καλοκαιρινές λεπτομέρειες προτιμάτε; Το τζάκι σας φόρεσε τα εαρινά του;

Την καλημέρα μου

52 σχόλια:

  1. To τζάκι το καλοκαίρι είναι ένα θέμα..νομίζω το χρειάζεται το στόλισμά του!μου άεσε πολύ η δεξιά φωτό από την πρώτη ιδέα αλλά και αυτές με τα τυρκουάζ κηροπήγια!!
    Αααα και αυτό με τα σχοινιά!Βασικά όλα μου άρεσαν συμπεριλαμβανομένου και του δικού σου ντεκόρ που είμαι σίγουρη ότι μέχρι το καλοκαίρι θα έχεις αλλάξει 100 φορές!!χαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τζάκι πάντα το θέλει το στόλισμά του, είτε καλοκαίρι είτε χειμώνα...χεχεχεχε!!
      Τελικά μου ΄χει βγει το όνομα:p Πότε να προλάβω και τις 100 φορές;;;

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ είμαι υπερβολική όπως πάντα!! :D :D

      Διαγραφή
  2. η ακουαρέλα σου, Δήμητρα, κέρδισε την παράσταση αλλά κρατώ και την εικόνα με το καπέλο καθώς και αυτή με τα κοχύλια στο βάζο με τα λουλούδια!
    Με γεια και η νέα ζωγραφιστή κεφαλίδα και υπογραφή. Ήθελα να στο πω από χθες που τα πρωτοείδα αλλά το ξέχασα. Είναι καταπληκτικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Δήμητρα, σ' ευχαριστώ! Τα κοχύλια στα βάζα, κι εμένα μου άρεσαν πολύ!!! Η αλήθεια είναι όμως πως αντί για καπέλο, θα προτιμούσα ένα καλάθι.
      Όσο για τα νέα γραφικά, καιρός ήταν για λίγη αλλαγή και στο διαδικτυακό Άσυλο, σ' ευχαριστώ :)

      Διαγραφή
  3. Όλα μου αρέσουν πότε θα αξιωθώ η προκομένη... είναι άλλο θέμα! Μου αρέσουν τα ψαράκια σου πολύ! Τα κοράλια, τα σχοινιά, οι γλάροι, όλα μου αρέσουν!!!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όποτε βρεις τον χρόνο κορίτσι μου. Εξάλλου τη διακόσμηση την κάνουμε και για να περνάμε καλά, όχι για να αγχωνόμαστε!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα Δήμητρα! Πολύ ωραίες ιδέες!!Όλες! Αγαπώ το τυρκουάζ πολύ σαν χρώμα! Τελειώνω και εγώ με τις δουλειές του... ξεχειμωνιάσματος σιγά σιγά και αρχίζω να ομορφαίνω τον χώρο, και το τζάκι! Δικό μου αγαπημένο, η πρώτη ιδέα σου καθώς και οι λεπτομέρειες στο τζάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τυρκουάζ είναι από τα κατατεθέν χρώματα του καλοκαιριού Βέρα και μάλλον δεν θα βρεις και πολλά άτομα που να μην το αγαπούν :) Καλό κουράγιο με τις δουλειές του σπιτιού, εγώ ευτυχώς ξεμπέρδεψα το περασμένο σ/κ!
      Ελπίζω να μας δείξεις τον χώρο σου όταν φορέσει τα καλοκαιρινά του και το τζάκι σου φυσικά! Καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή
  5. Δεν έχω τζάκι προς το παρόν...τον επόμενο χειμώνα θα αποκτήσουμε! Αλλά με τη θαλασσινή διακόσμηση δεν ξέρω νομίζω ότι στο σπίτι μου δεν θα ταίριαζε...το λέω γιατί μένω κοντά στα 1500 μέτρα υψόμετρο..μου φαίνεται λίγο αταίριαστο το κοχύλι με το ορεινό περιβάλλον...από την άλλη όμως που ξέρεις...κρατάω πάντως τις ιδέες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το καλό Νίκη για το τζάκι. Όσο για τα θαλασσινά, όντως δεν θα ταίριαζαν με το ορεινό περιβάλλον αλλά μπορείς πάντα να κάνεις τα πιο καλοκαιρινά (βλ. χρώμα & βάζα) και μάλιστα και σε ένα ράφι, εν αναμονή του τζακιού :)
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  6. Αχ..... Ποσο τελεια ειναι ολα οσα ανεβαζεις! Μενω διπλα στη θαλασσα πλην το τζακι μου το εχω βαψει ....πιο κοκκινο πεθαινεις. Πως δηλαδη να το κανω καλοκαιρινο;;;; χαχαχα Ειναι ολα τελεια μαζι και το δικο σου! Εισαι πολυ καλογουστη αλλωστε. Αυτη την επιγραφη πολυ λεει "παραλια" ομως, πολυ την ποθησα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσαυγή μου, λίγο άσπρο και μπλε και είσαι έτοιμη για την 4η Ιουλίου!!!!
      Η επιγραφή δεν είναι τίποτα, αν σού άρεσε τόσο βρε κορίτσι μου να σου στείλω ένα εκτυπώσιμο και φυσικά μερσί για το κοπλιμάν ;) Φιλιά!!!

      Υ.Γ. Περί καλοκαιρινού κάτι θα σκεφτούμε, περισσότερα "κατ' ιδίαν"

      Διαγραφή
  7. Δεν στολίζω το τζάκι μου εαρινά γιατί δυστυχώς ο εγκέφαλος μου...βραχυκυκλώνει (τζάκι = χειμώνας...). Θα μου άρεσε όμως να έβαζα πάνω βαζάκια με λουλούδια! Ο λόγος όμως που δεν το κάνω είναι τα γατόνια (είναι πέρασμα τους...) χαχαχα πολλές διακοσμητικές θυσίες κάνω τελικά για τα γατόνια! Το βάζο σου μου αρέσει πάααρα πολύ τόσο σε σχήμα όσο και σε χρώμα - σχέδιο!!! Καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ δηλ. Αλεξάνδρα μάλλον θα με βρεις πολύ περίεργη, γιατί εγώ ακόμα και στην σόμπα στόλισα τώρα που δεν την χρησιμοποιούμε ...χεχεχε
      Όσο για τις θυσίες, όλοι που έχουμε κατοικίδιο της κάνουμε ως ένα βαθμό (ευτυχώς πάντως το Τέρας δεν χοροπηδάει στο τζάκι, αν και το χρησιμοποιεί ως πάτημα για να κουτσομπολέψει από το παράθυρο του μπουφέ!)
      Το βάζο είναι πολύ παλιά αγορά αλλά σπάνια το χρησιμοποιώ. Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  8. Αχ μου αρέσουν πολύ τα καλοκαιρινά τζάκια! Πρέπει να δεις και το δικό μου! Το μπλε άσπρο κλουαζονέ υπέροχο!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά εσύ Αριάδνη με τα θαλασσόγυαλά σου, θα έχεις μίας πρώτης τάξεως καλοκαιρινό τζάκι. Περιμένουμε παρουσίαση!!! Όσο για το βάζο, σ' ευχαριστώ, κουβαλά πολλές αναμνήσεις :)

      Διαγραφή
  9. Λατρεύω το συνδυασμό mint-κίτρινο! Τόσο καλοκαιρινό και φρέσκο!
    Και η ακουαρέλα σου πολύ ταξιδιάρικη και καλοκαιρινή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο συγκεκριμένος συνδυασμός είναι όντως πολύ αισιόδοξος και ταιρίαζει απίστευτα με το καλοκαιράκι.
      Κι εγώ το ίδιο νομίζω για την ακουαρέλα (καλοκαιρινή) για αυτό και εντάσσεται στη διακόσμηση του Ασύλου μόνο όταν πιάσουν οι ζέστες!

      Διαγραφή
  10. Δήμητρα,τι είναι αυτά δίπλα στο τυρκουάζ κλαδί;Και αυτά μέσα στο γυάλινο βάζο;Σίγουρα ξέρεις ποια διακόσμηση έχω διαλέξει(κάτι σε φουξ).Θα δοκιμάσω να κάνω και αυτήν τη σφαίρα από θαλασσόξυλα και τα καραβάκια από κομμάτια ξύλο.Αλλά φλαμίνγκο πού θα βρώ με θαλασσί φόντο;τα ψαράκια είναι καρχαριάκια;!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένουμε φωτογραφίες Αλέκα, εννοείται!!!
      Όσο για τις ερωτήσεις σου, ακριβώς δίπλα στο κλαδί είναι κάτι που είχα φτιάξει από αυτοσκληρούμενο πηλό - μέσα στο βάζο είναι η συλλογή μου από μικρά Κινεζικά κουτάκια - και τα ψαράκια είναι κόι :)
      Τέλος το φλαμίνγκο, μάλλον το φτιάχνεις μόνη σου και ηρεμείς. Εγώ πάντως το λάτρεψα!!!!! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  11. τι όμορφες φωτογραφίες!!! Δεν ξ΄ερω ποια θα διαλεγα για το δικο μου τζακι....δεν εχω δλδ για να μπω σ' αυτη τη διαδικασία!! Και το δικο σου μου άρεσε πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Κωνσταντίνα, σ' ευχαριστώ! Όσο για την έλλειψη τζακιού, δεν υπάρχει πρόβλημα καθώς τα ίδια μπορούν να εφαρμοστούν και σε ένα ράφι :) Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  12. Δεν έχω τζάκι αλλά μπορω να πω ότι οι προτάσεις σου είναι πολύ καλές.... και αυτη που ξεχώρισα είναι το βάζο με τα κοχύλια και τα λουλούδια...την καλησπέρα μου Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τα ράφια μια χαρά κάνουν τη δουλειά τους Μαρία. Όσο για το βάζο με τα κοχύλια κι εμένα μου άρεσε πολύ!
      Καλό απόγευμα

      Διαγραφή
  13. Σούπερ είναι! Το κίτρινο και θαλασσί είναι το χρώμα του καλοκαιριού! Μου αρέσουν πάρα πολύ τα ξύλα, τα θαλασσί κηροπήγια και φυσικά ο πίνακας. Εσύ τον έφτιαξες και αυτόν;
    Καλά και η πέτρα με το χρυσό συννεφάκι τα σπάει:) Δείχνει πόσο σου αρέσουν τα καλοκαιρινά μπουρίνια μάλλον ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απόλυτος καλοκαιρινός ο συνδυασμός Μαργαρίτα! Όσο για τον πίνακα, ναι. Περσυνή δημιουργία όταν έκανα πειράματα με νερομπογιές! Όσο για την πέτρα, ακριβώς έτσι δικαιολόγησα κι εγώ στον εαυτό μου την προσθήκη της στο καλοκαιρινό τζάκι...χαχαχαχαχα Φιλιά :*

      Διαγραφή
  14. Πέτρες, φανάρια, κοχύλια, κηροπήγια συνθέτουν ένα απόλυτο καλοκαιρινό σκηνικό! Όμορφο το σκηνικό στο τζάκι σου με πρωταγωνιστή το υπέροχο βάζο. Κουτάκια σαν κι αυτά έχω και εγώ ... μάλλον θα τα βγάλω έξω από την κρυψώνα τους. Μια γλυκιά καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένα θέμα όλα αυτά τα μικροπράγματα καθώς μεμονωμένα "χάνονται". Τουλάχιστον στο βάζο και προστατευμένα είναι από την σκόνη και φαίνονται καθώς είναι κρίμα να τα κρατάμε κρυμμένα! Όσο για το βάζο και το καλοκαιρινό σκηνικό, εγώ μάλλον το πήγα σε Ασιατικό καλοκαίρι...χεχεχε Καλημέρα Χριστίνα!

      Διαγραφή
  15. Τι κρίμα να μην έχω τζάκι! Πολύ όμορφες προτάσεις! Παρ όλη τη ζέστη αρνούμαι να παραδεχτώ ακόμα ότι έρχεται το καλοκαίρι! Νομίζω δεν μου έφτασε η άνοιξη! Πρέπει να μπω σε σειρά τουλάχιστον διακοσμητικά! Thanks για την έμπνευση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από αύριο λένε πτώση της θερμοκρασίας Κατερίνα, οπότε ίσως να βρεις λίγη Άνοιξη ακόμα :)
      Όσο για την έλλειψη τζακιού, κανένα πρόβλημα. Τα ίδια μπορούν να εφαρμοστούν σε ράφια, μπουφέδες, κονσόλες κτλ!
      Καλημέρα

      Διαγραφή
  16. οκ οκ...ερωτηση... αν το ντεκορ γυρω απο το τζακι ειναι σκουρο???? ολα τα παραπανω ειναι υπεροχα αλλα βλεπω ανοικτα, καλοκαιρινα χρωματα

    καημερα κουκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζήνα τι εννοείς το ντεκόρ γύρω από το τζάκι σκούρο; Τα έπιπλα δηλ.; Ή ότι όλα τα διακοσμητικά σου είναι σκουρόχρωμα;
      Όπως και να έχει, η διακόσμηση του τζακιού ακολουθεί την υπόλοιπη διακόσμηση του χώρου. Δηλ. δεν θα έβαζες ένα καναρινί βάζο στο τζάκι, ενώ όλα τα χρώματά σου είναι π.χ. μαύρα γιατί θα ήταν σαν την μύγα μέσα στο γάλα. Πάνω από όλα, αρμονία και συνοχή. Οπότε πινελιές διάσπαρτες στον χώρο κι όχι μεμονωμένες :)

      Διαγραφή
    2. Συμφωνω με το παραπάνω, εκτός κι αν θέλει να δημιουργήσει ενα focal point, οποτε το καναρινί βάζο θα ηταν ό,τι έπρεπε ;)

      Διαγραφή
  17. Και εμείς εδώ με αυτή τη ψυχολογία παίζουμε. Το χειμώνα το τζάκι φοράει τα γιορτινά του, το καλοκαίρι τα χρωματιστά του!! Τα ξύλα θάλασσας γίνονται τρομερά διακοσμητικά αντικείμενα και αυτό το τυρκουάζ χρώμα με τρελαίνει!! Μου αρέσουν και τα τσαχπίνικα ψαράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά κάνετε Λίλια γιατί όπως και να το κάνουμε, το τζάκι όλες τις εποχές τραβά το μάτι σε ένα δωμάτιο! Τα θαλασσόξυλα πάλι, τα πάντα σχεδόν γίνονται, φαντασία να υπάρχει!
      Φιλιά κορίτσι μου & καλό απόγευμα :*

      Διαγραφή
  18. Οι λεπτομέρειες του δικού σου τζακιού ξεχωρίζουν για την mix n' match αισθητική τους και πολυ μου άρεσαν.
    Τα όμορφα μπρούντζινα μέσα στη γυάλα τι ειναι; (Σόρυ αν ξαναρωτηθηκε αλλα η αλήθεια ειναι πως δεν προλαβαίνω να διαβάσω ολα τα σχόλια :) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το δικό μου πήρε Ασιατική κατεύθυνση Ανναστέλλα καθώς το coastal ή το πολύ καλοκαιρινό δεν ταιριάζει ούτε στο Άσυλο ούτε στην αφεντιά μου που είναι χειμερινός τύπος. Όσο για τη γυάλα είναι γεμάτη με μικρά κουτάκια από "βρώμικο" Θιβετιανό ασήμι και κομμάτια από πορσελάνη :)

      Διαγραφή
  19. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΙΔΕΕΣ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΔΙΑΛΕΞΩ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΤΡΩΘΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΣΤΟΛΙΣΩ.ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ...ΤΗΝ ΤΕΜΠΕΛΑ ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δες το αλλιώς Βασιλική! Πως έχεις τον χρόνο μέχρι να τελειώσει η κόρη σου τις εξετάσεις για να βρεις ιδέες και να αποφασίσεις πως θα το διακοσμήσεις ;)
      Καλή επιτυχία κιόλας στην κόρη!!!

      Διαγραφή
  20. Τα Koi σου τα σπάνε! Υπέροχα! Όμορφες οι προτάσεις σου αλλά τα ψαράκια σου κλέψαν την παράσταση Δήμητρα! Μπράβο για μια ακόμα φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Σοφία. Τα κόι νομίζω πως αποτελούν καταπληκτικό θέμα για πίνακες και ταιριάζουν με τον ασιατικό χαρακτήρα που έχει πάρει το τζάκι για τώρα :) Καλημέρα!

      Διαγραφή
  21. Τελειες καλοκαιρινές εμπνέυσεις, τα βάζα μου άρεσαν πάρα πολύ, οτιδήποτε με σχοινί και τσουβαλένια υφάσματα, όχι σε μεγάλη δόση όμως, εκτός κι αν είναι στο εξοχικό στη θάλασσα, εκεί του δίνω και καταλαβαίνει :) Και το δικό σου τζάκι πολύ όμοφο. Φιλάκι Δήμητρα *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα βάζα μου άρεσαν κι εμένα. Όσο για το σχοινί και τα τσουβαλένια υφάσματα, όπως λες κι εσύ, πρέπει να τα σηκώνει και το περιβάλλον αλλά και η όλη αισθητική του σπιτιού! Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  22. Μα να μην έχω βρει ένα θαλασσόξυλο;Δεν μπορεί φέτος κάτι θα μαζέψω!Το ψάθινο καπέλο μου θυμίζει πολύ καλοκαίρι,νησί,χωριό,ανεμελιά!Λατρεύω το συνδυασμό τυρκουάζ και κίτρινου, αλλά και τα ψαράκια σου (που σίγουρα τα έχεις ζωγραφίσει εσύ) είναι τέλεια!!Όσο για το δικό μου τζάκι,έχω κάτι καραβάκια πάνω στο τζάκι όλο το χρόνο και το μόνο που αλλάζει είναι τα κεράκια που βάζω μέσα στο τζάκι(αλλά κάτι πρέπει να κάνω για αυτό)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τα καραβάκια είσαι σχεδόν έτοιμη Ιωάννα για το καλοκαίρι στο τζάκι. Όσο για τα υπόλοιπα (θαλασσόξυλα, καπέλα και χρώματα) είμαι σίγουρη πως όλο και κάτι θα βρείς ή θα δημιουργήσεις για να συνοδέψουν την ήδη υπάρχουσα διακόσμηση :)

      Διαγραφή
  23. Αχ και εγώ το ίδιο μότο έχω, η λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά !!! Οι συνθέσεις σου απλά μου φτιάχνουν την διάθεση !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, να 'σαι καλά! Καλημέρα

      Διαγραφή
  24. Στο τέλος θα με κάνεις να ζωγραφίσω ένα κουτί στο τοίχο να πάρω ένα ράφι να το βάλω και απο κάτω κεριά για να λέω πως έχω τζάκι και να στολίζω :))) Για αυτό πήρα σύνθετο χαμηλό να έχω κάτι να στολίζω!! Είναι πολύ ωραίες οι ιδέες και μακάρι να είχα δίνει άλλη αισθηση στο χώρο!! Πολλά φιλιά Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα. Με λίγο ξύλο και φαντασία και φτιάχνεις ένα πρώτης τάξεως faux τζάκι Ελεάνα ;)
      Πάντως και το σύνθετο μία χαρά κάνει για να στολιστεί καλοκαιρινά! Εξάλλου πάντα δουλεύουμε με όσα έχουμε.
      Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  25. Να τα πάλι τα θαλασσόξυλα που αγαπω:)
    Φανταστικές επιλογές και ιδέες Δημητρούλα μου.
    Και εγω στα δικο μου τζακι εχω βαλει μπουκαλακια απο πρασινο γυαλι στη σειρα, οπως δειχνεις σε μια απο τις φωτος.
    Ωστε χειμερινος τυπος εισαι; Μαστα:)
    Το τζακι σου ειναι πιο "βαρυ" συγκριτικα με αυτα που μας εδειξες, αλλα εχει αποψη κ νομιζω σε εκφραζει. Αυτο μετραει αλλωστε:)
    Φιλαρες πολλες κουκλαρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία τα μπουκαλάκια στην σειρά, τα είχα ένα καλοκαίρι σε προηγούμενο σπίτι σε ένα πρεβάζι :)
      Χειμερινός όσο δεν πάει Δήμητρα καθώς ήδη σκάω και ήδη ψάχνω ταινίες με χιόνια και κακοκαιρίες για να την βγάλω πέρα!!!!!
      Όσο για το τζάκι, πάει κι αυτό μαζί με τη διάθεσή μου για την καλοκαιρινή εποχή...χεχεχεχεχε
      Καλή συνέχεια :*

      Διαγραφή