Έξω από το Άσυλο

Όπως σάς έχω κατά καιρούς αναφέρει, αν υπάρχει ένα μοναδικό στοιχείο που μάς μάγεψε με το που πρωτοεπισκεφθήκαμε το Άσυλο σχεδόν 2 χρόνια πριν, αυτό ήταν η θέα του. Κι επειδή όπως λένε οι φίλοι μου οι Κινέζοι, μία εικόνα ισοδυναμεί με 1000 λέξεις, αλλά και καθώς έχουμε μπει σε φάση συγυρίσματος του μπαλκονιού, σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας μερικές εικόνες από τον χώρο που βλέπει η μεγάλη μπαλκονόπορτα του σαλονιού.



Τα λουλούδια μου αφού ξεχειμώνιασαν σε μία προστατευμένη πλευρά του μπαλκονιού, άρχισαν να παίρνουν την θέση τους στην "κεντρική" σκηνή, ενώ έχει μπει ήδη στην λίστα του μυαλού το βάψιμο όλων των γλστρών σε ανοιχτό γκρι. 


Οι λεβάντες ήταν η μεγάλη έκπληξη για εμένα καθώς όλο το χειμώνα φαίνονταν να πέρνουν το δρόμο για τον Παράδεισο των λουλουδιών. Με το που ανέβηκε όμως η θερμοκρασία, άρχισαν να ψηλώνουν και δεν άργησαν να εμφανιστούν τα ντελικάτα μωβ λουλουδάκια τους. 


Ενώ το τραπέζι που δεν χρησιμοποιείται ακόμα, έχει αναλάβει χρέη κονσόλας, με την Κινέζα ευγενή μου να επιτηρεί -παρά τον σπασμένο λαιμό της, μετακομίσεις βλέπετε- τα παχύφυτα που λιάζονται στον ήλιο.


Αυτό όμως που έγραψα ως μοναδικό στοιχείο είναι αυτό:

Κι όταν ο καιρός έχει συννεφιές, όπως και είχε εχτές το απόγευμα, το μοναδικό, για έναν λάτρη του χειμώνα, μεταμορφώνεται σε μαγικό κι όλα τα άλλα στο μπαλκόνι είναι λεπτομέρειες.

Αλλά επειδή γνωρίζω πως η πλειοψηφία αγαπά το καλοκαίρι, σάς καλημερίζω με μία ηλιόλουστη φωτογραφία. Το μπαλκόνι εξάλλου έχει χριστεί από τις πρώτες μέρες που μπήκαμε στο Ασυλο ως η προσωπική πλαζ του Τέρατος που λατρεύει να κάνει ηλιοθεραπεία!


Την καλημέρα μου.





Υ.Γ. Επιτέλους βρήκαμε κι ένα σχέδιο diy καναπέ που αρέσει και στους δυο μας (βλ "είπε το μεγάλο ΝΑΙ" ), οπότε μείνετε συντονισμένοι!

Σχόλια

  1. Υπέροχη θέα!!!!!!!!!! Υπέροχες και οι διακοσμητικές έως τώρα πινελιές! Τοσκάνη και τεράστιους αμπελώνες μου θυμίζει ο χώρος ... να στε καλά να τον χαίρεστε Δήμητρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα... Τοσκάνη εε;; Ίσως στην Νεμέα να υπάρχουν τέτοια τοπία!! Σ' ευχαριστώ Χριστινάκι. Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχη θέα, με το δίκιο του να την απολαμβάνει το Τερατάκι! Κι εγώ την απόλαυσα τη χθεσινή μέρα. Η λεβάντα επίσης κι εμένα με εξέπληξε ευχάριστα, τόση ξεραΐλα (και πώς να γίνει αλλιώς και με τις επιδρομές του θηρίου) και τέτοιο φούντωμα ξαφνικά δεν το περίμενα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δες το αλλιώς Δήμητρα: έχεις θηρίο με εκπλεπτυσμένα γούστα στις μυρωδιές!! Της δικιάς μου μόνο σε τίποτα τυριά, γιαούρτια και φυσικά κρεατικά ιδρώνει...η μύτη!!! Να όμως που τελικά οι λεβάντες είναι ανθεκτικά φυτά!!
      Καλή συνέχεια

      Διαγραφή
  3. Μόλις τελείωσα και το διάβασμα της ανάρτησης ''είπε το μεγάλο ΝΑΙ'', και με χαρούμενα γελάκια και την διάθεση που μου τη έφτιαξες, θέλω να σου πω πως η θέα σου είναι ουάου!!! Άκρως αναζωογονητική για το μάτι και την ψυχή το καλοκαίρι, και όσο πρέπει μελαγχολική και πολύ ρομαντική για τον χειμώνα!!Και τα λουλούδια σου και όλα!!Εμένα , δεν έχει πει ακόμη το μεγάλο ναι για όλη την βεράντα που θέλω να την κάνω μίνι παιδότοπο αλλά και όαση χαλάρωσης και καλοκαιρινών βραδιών!!
    Που θα πάει!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η θέα αυτή είναι το δικό μου "delete στην καθημερινότητα", φράση που είχε πει μία άλλη επισκέπτρια στο crocheters της Δήμητρας (Luna). Όσο για το μεγάλο ΝΑΙ, εκεί που είχε πάρει τον δρόμο της λεβάντας τον χειμώνα, ξαναβρήκε τη δύναμή του εφόσον βρήκαμε κι εμείς σχέδιο!
      Ελπίζω να φτιάξεις τελικά τη βεράντα σου όπως την έχεις φανταστεί και να απολαμβάνεις τα καλοκαιρινά βράδυα σε αυτήν! Καλό απόγευμα

      Διαγραφή
  4. Ζηλεύω Δήμητρα! Υπέροχη θέα πανέμορφο μπαλκόνι! Το τέρας όλα τα λεφτά! Αναμένουμε τον πολυπόθητο Diy Καναπέ σου.. Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Τέρας καλοπερασάκιας κλασσικός Σοφία! Όσο για τον καναπέ, εγώ να δεις πόσο τον αναμένω!! Καλή συνέχεια

      Διαγραφή
  5. Πω πω θέα... Πραγματική χαλάρωση... Έως εδώ ακούστηκαν οι ήχοι της φύσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που να δεις όποτε έχουν "συμβούλιο" τα πουλιά που ζουν στα γιούκα Μαργαρίτα. Γίνεται χαμός από τιτιβίσματα, σε σημείο που μέχρι και το Τέρας στέκεται προσοχή και ακούει!!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραία θέα Δήμητρα!!! Εύχομαι να περάσετε πολλές όμορφες στιγμές στη βεράντα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Αλεξάνδρα. Σ' ευχαριστούμε πολύ :) Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  7. Η ομορφιά της φύσης.....απο το μπαλκονι σου!!
    Για ωρες χαλαρωσης και γιατι οχι ηλιοθεραπειας......μαζι με το τερας!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Ράνια γιατί καλύτερος καλλιτέχνης από την Φύση, δεν υπάρχει!
      Όσο για την ηλιοθεραπεία, το 'χω σκεφτεί αλλά μόνο δίπλα στο κύμα μπορώ να αντέξω να βρίσκομαι στον ήλιο!
      Καλή συνέχεια

      Διαγραφή
  8. Ονειρεμένα και το μπαλκόνι και η θέα! Απόλυτη χαλάρωση, μην σου πω ότι δεν κάνει ηλιοθεραπεία μόνο το τέρας... αλλά κι εσείς, άλλωστε δεν βλέπω εκεί κοντά γείτονες. Υπέροχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως από αυτή την πλευρά δεν υπάρχουν γείτονες, αλλά Λίτσα, τσουρίφλισμα στον ήλιο μόνο στην θάλασσα για την απαραίτητη βουτιά. Άσε που όσο περνάει ο καιρός, τόσο περισσότερο με τραβάει το βουνό και όχι η παραλία.
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  9. Τι ωραία θεα!
    Είδα κίτρινες γλάστρες;;;;; Μου αρέσουν!!!
    Περιμένουμε με αγωνία και τον καναπέ, εκείνο το ποστ ήταν αυτό που με έκανε να "κολλήσω" με το άσυλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι κίτρινες καλές είναι από μόνες τους Χριστίνα αλλά μαζί με τις κεραμιδί πλαστικές δεν ταιριάζουν, εξού και η σκέψη να βαφτούν γκρι, που πάει και με τα έπιπλα της βεράντας.
      Όσο για τον καναπέ, κι εγώ περιμένω πως και πως!!! Καλή συνέχεια

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφο το μπαλκόνι σου και πραγματικά υπέροχη η θέα!!! Ιδανικό για ατελείωτες στιγμές χαλάρωσης... Μου αρέσει πολύ το τραπέζι-κονσόλα γεμάτο με παχύφυτα και φαναράκια. Κάπως έτσι έχω κι εγώ το δικό μου... & όταν ανάβω το βράδυ όλα τα κεριά, δημιουργείται μια απίστευτη ατμόσφαιρα!!!
    Ωραία και η ιδέα σου να βάψεις όλες τις γλάστρες γκρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να' σαι καλά Γεωργία και σ' ευχαριστώ που πέρασες από το Άσυλο! Το τραπέζι είναι έτσι τώρα που δεν το χρησιμοποιούμε, μετά θα δούμε! Δεν έχουμε βγει ακόμα έξω τα βράδυα αλλά έχω εικόνα από την ατμόσφαιρα που περιγράφεις καθώς τα κεριά χειμώνα καλοκαίρι είναι σταθερή αξία!! Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχο σκηνικό!!! Η θέα είναι καταπληκτική!! Εγώ λέω πως οι κίτρινες γλάστρες δίνουν χρώμα στο μπαλκόνι και είναι πανέμορφες ιδαιτέρως αυτή με το κόκκινο λουλουδάκι!! Το τερατάκι ξέρει να διαλέγει ''hotspot'' χιχιχι με θέα πάνω από όλα. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίνουν βρε Ελεάνα μου αλλά με τις πλαστικές δεν μου κάθονται καλά! Αλλά βλέπεις έβαλε ο πατέρας μου το χεράκι του. Πήγε και μου πήρε πάνω από 10 πήλινες και γω δεν ξέρω πόσες πλαστικές και τις έβαψε όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου (είναι πολύ του χρώματος....) Στο μπαλκόνι της κουζίνας έχω κίτρινες, κόκκινες, κεραμιδί, ροζ ... τσιρκολελέ τσιρκολελέ μια κατάσταση!! Για αυτό λέω να τις βάψω όλες γκρι, να έρθει μία ισορροπία στα πράγματα!!!
      Όσο για το Τέρας, αυτό ξαναπές το!! Εδώ όποτε της στρώνω την κουβέρτα της για να ανέβει στον καναπέ, ψάχνει να βρει και μαξιλάρι!!!!!!! Σκυλίσια ζωή σου λένε μετά!

      Διαγραφή
    2. χαχαααχαχα!! Γελάω με το τέρας και το μαξιλάρι αλλα και με το μπαμπά σου που μάλλον το είδε πως έπρεπε να σε προικίσει και με γλάστρες ;) Μου θύμησες εκείνο το τραγουδάκι Ασπρα κόκκινα κίτρινα μπλέ!!! Το τερατάκι μάλλον είναι ράτσας χεχεχε!!

      Διαγραφή
    3. Χαχαχαχαχαχα...με γλάστρες και με χρώμα κυρίως Ελεάνα, γιατί το Άσυλο είναι πολύ γήινο για τα γούστα του!!!!
      Όσο για το Τέρας, είναι ράτσας μόνο σε ότι αφορά την καλοπέραση!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Αχ τι ωραία θέα!Μπράβο!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. φιλεναδα αυτα τα δειχνουν νωρις...τωρα με επεισες..παιρνω τεκνα κ τον Σταθορ μου και ερχομαστε για καφε κ κοψιδια περικαλω!!!!!

    τελεια τα παχυφυτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλ. αν δεν είχαμε τέτοια θέα δεν θα ερχόσασταν; Πτου σου, πτου σου :p
      Πες πότε να ετοιμάσω και τίποτα βουτήματα & γλυκό του κουταλιού!!! Για κοψίδια, έξω! Εκτός κι αν θέλει ο Σταθόρ μαζί με τον Γιώργο να αναλάβουν τα κάρβουνα!!!
      Όσο για τα παχύφυτα, μέσα στο Άσυλο να δει τι γίνεται :)

      Διαγραφή
  14. Σε ποιόν παραδεισένιο τόπο μένεις Δημητρά μου;;; Το τέρας είναι αυτο στη τελευταία φωτο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο Άργος Αριάδνη! Και ναι, η δεσπονίς στην τελευταία φωτογραφία είναι το Τέρας μας ή αλλιώς Ήρα :)
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
    2. Στο Άργος;;;;; Εκεί μένει η θεία μου και ήμουν πριν λίγες μέρες!!!!!!!!
      Εγω μένω Μακεδονία
      Να μου φιλησεις το Ηράκι λοιπον!

      Διαγραφή
  15. Πανέμορφες οι φωτογραφίες και κατάλαβα απόλυτα την επιλογή του Ασύλου!! Μου άρεσε περισσότερο η χειμωνιάτικη με τα συννεφιασμένα βουνά!! Ανυπομονώ για το diy!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ νομίζω Κατερίνα πως όποτε κατεβαίνουν έτσι τα συννέφα, το τοπίο είναι μαγευτικό!
      Όσο για το diy ελπίζω το σ/κ να βγάλουμε τα σχέδια και τα μέτρα κι από εβδομάδα να στρωθούμε στη δουλειά!

      Διαγραφή
  16. Πολύ όμορφη η εικόνα με τα σύννεφα ν'αγκαλιάζουν τις κορφές την βουνών!Αλλά επειδή μου αρέσει πολύ η άνοιξη (λόγω του ότι όλη η πλάση ξυπνά και ευωδιάζει) θα συμφωνήσω με την Ήρα και θα καθήσω δίπλα της ν'αγναντεύω το πράσινο χαλί της φύσης.
    Υ.Γ. Είχες δίκιο! Ίδιες είναι με τη Μελίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ αφού είσαι παιδί Ανοιξιάτικο, ήταν δυνατόν να προτιμούσες την συννεφιά; Όσο για την Ήρα, δεν νομίζω πως νοιάζεται και τόσο για το τοπίο. Πιο πολύ την ενδιαφέρει να κυνηγάει τα πουλιά που έρχονται να ξαποστάσουν στα κάγκελα και να παίρνει και τον υπνάκο της!!
      Είδες πόσο μοιάζουν; Σαν αδελφάκια :)

      Διαγραφή
  17. Τι ωραία θέα!!! Σε ζηλεύω!!!
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η θέα σου είναι καταπληκτική Δήμητρα καθώς και τα άνθη σου μια ανάλογη ανάρτηση ετοιμάζω και εγω με θέμα ττον δικό μου κήπο και βεράντα...μόλις απέκτησα καλή μηχανή για φωτογραφίες...τα φιλιά μου και απο εδω και ένα όμορφο ξεκούραστο απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω όμορφα Μαρία! Με γεια την νέα φωτογραφική μηχανή. Περιμένω να δω φωτογραφίες και είμαι σίγουρη πως θα είναι υπέροχες :)
      Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  19. Παραδεισένια η θέα από το μπαλκόνι του ασύλου !!!!!!!!! Μου θυμίζει εκείνα τα τοπία που συναντάς στην Τοσκάνη και τα ερωτεύεσαι !!!1 Ηρθε καλοκαίρι , να το χαρείτε!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι κι εσύ με την Τοσκάνη!!! Στα μάτια μου δεν το βλέπω έτσι, αλλά το έχω ερωτευθεί όπως και να έχει!
      Σ' ευχαριστούμε για τις ευχές Νικόλ! Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  20. Να χαίρεσαι την πανέμορφη θέα του σπιτιού σου !!!
    Και το όμορφο διάκοσμο του μπαλκονιού ... μ αρέσουν οι γλάστρες που είναι κίτρινες !!!
    Καλό σου βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ράνια, σ' ευχαριστώ! Οι γλάστρες όπως είπα, ωραίες είναι, αλλά με τις πλαστικές δίπλα δίπλα δεν μου κάθονται καλά. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  21. WOW!!!!!!!!!!!!!!
    Τι να πω τώρα που δεν έχει ειπωθεί παραπάνω?
    Νομίζω θα κοιμόμουν εκεί τα βράδυα και τα μεσημέρια......
    Είναι υπέροχο!!!
    Δικαιολογημένα σας τράβηξε από τη μύτη η θέα του Ασύλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία Χρυσαυγή! Αν ποτέ βρεθείς προς τα μέρη του Ασύλου, έκλεισε: στρωματσάδα το βράδυ στο μπαλκόνι :D
      Φιλιά πολλά & καλημέρες!!

      Διαγραφή
  22. τι όμορφα που είστε εκεί βρε Δήμητρα!! Αυτό το μπαλκόνι είναι για μεγάλο αραλίκι!! νομίζω συμφωνεί και το Τέρας!!! χεχε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Τέρας νομίζω το απολαμβάνει περισσότερο από εμάς Μαίρη!!! Πάντως νομίζω πως με τον καναπέ, θα είναι ακόμα καλύτερα για χαλάρωση :)

      Διαγραφή
  23. Αυτό είναι μπαλκόνι με θέα, όχι πλάκα,(μπαλκονάρα θα έλεγα)! Να είσαι καλά να το χαίρεσαι κοπέλα μου...Σε φιλώ γλυκά και σου εύχομαι όμορφο βράδυ!

    (Ένα φιλάκι και στο τερατάκι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Λιλιά μου, σ' ευχαριστώ!!! Και φυσικά το Τέρας χαίρεται πολύ για το φιλάκι!
      Σμουτς!

      Διαγραφή
  24. θεική η θέα! Απόλαυση!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Kathy, να 'σαι καλά! Καλημέρα κι από εδώ :)

      Διαγραφή
  25. Πανέμορφη θέα και μπαλκόνι Δήμητρα!!! Εξαιρετικό το Άσυλο και από μέσα και από έξω !!! Καλή σου μέρα και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μπαλκόνι θέλει ακόμα δουλίτσα Ιωάννα. Και κάποια στιγμή θα ήθελαν και βάψιμο τα κάγκελα. Αλλά η αλήθεια είναι πως όταν κοιτάζεις το τοπίο, όλα αυτά μοιάζουν με λεπτομέρειες :)
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  26. Υπέεοχη θέα. Δικαιολογημένα σας έχει μαγέψει.
    Πάντως ήδη είναι πανέμορφο το μπαλκόνι σας, φαντάζομαι πόσο θα απογειωθεί όταν το τελειοποήσεις!!!
    Καλές ξάπλες και λιακάδες σας εύχομαι!!!
    (Περιμενουμε και τον καναπέ!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Δήμητρα. Το μπαλκόνι, όπως και όλο το Άσυλο, θέλει αρκετή δουλειά αλλά όταν κάθεσαι έξω και βλέπεις το τοπίο, ξεχνιέσαι :)
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  27. Υπέροχηηηη θέα...στο έχω ξαναπεί!!!
    Μου θυμίζει Τοσκάνη το σκηνικό με τα αμπέλια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την και η 3η με την Τοσκάνη!!! Χαχαχαχαχα
      Να 'σαι καλά Βίκη! Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  28. Τυχερό το τέρας και εσείς εννοείται, που απολαμβάνετε την υπέροχη βεράντα με την ακόμα πιο υπέροχη θέα!!!Και μόνο που θα ξυπνάς και θα αντικρίζεις αυτό το τοπίο,θα ξεκινάς την ημέρα σου με χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ιωάννα, σ' ευχαριστούμε! Όσο για το ξύπνημα, δεν είναι λίγες οι φορές που έχω σηκωθεί αρκετά νωρίς μόνο και μόνο για να απολαύσω την ανατολή του ηλίου πίσω από τα βουνά :)

      Διαγραφή
  29. δεν εχω λογια! ή μαλλον εχω, μη λεμε κι οτι θεμε... υπεροχη βεραντα, θεα, λουλουδια, σκυλος. κατεβαινοντας για Ναυπλιο την επομενη φορα θα κανω παρακαμψη για τη βεραντα σου μου φαινεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κάνεις, να κάνεις, εξάλλου είναι πολύ κόντα στον κόμβο για το Ναύπλιο και να μου το πεις προκαταβολικά για να ετοιμάσω καφεδάκι, βουτήματα και τα σχετικά :) Καλή εβδομάδα. Φιλιά!

      Διαγραφή
  30. Η θέα υπέροχη, η βεράντα κούκλα, αλλα κόλλησα με τα καΐτια στις μπαλκονόπορτες...πολυ στυλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ βρίσκω πως τα καΐτια δίνουν άλλον αέρα, αρκεί να είναι στο κενό των διπλών τζαμιών (όπως του Ασύλου) γιατί αυτά που απλώς επικολλούνται επάνω στο γυαλί είναι η χαρά του άζαξ. και μακρυά από εμάς!!! Να φανταστείς, λίγο πριν βρούμε το Άσυλο είχα φαγωθεί να βρούμε σπίτι με french doors και τελικά βρίκαμε κάτι, οπτικά, αρκετά κοντά :)
      Καλησπέρα Ανναστέλλα!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις