Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014

Μπαμπού ♥

Εσείς θα βάζατε μπαμπού έπιπλα μέσα στο σπίτι; Γιατί μπορεί να έχετε, όπως εγώ, μνήμες από  Τερατοκαναπεδέξιους Γκράντους Μπαμπούιους (βλ. κάτι συνολάκια κήπου δεκαετίας 80 με έντονα φλόραλ μαξιλάρια- πρασινοεμετουλί φόντο με ροζ λουλούδια) και να τρομάζετε και μόνο στη σκέψη αλλά μπορεί πάλι, βλέποντας τις ακόλουθες φωτογραφίες, να αναθεωρήσετε.

Ανάλαφρα, με όμορφα σχέδια, δεν ζητούν ένα νεφρί για να τα μετακινήσεις -έχω σιχαθεί τις αμ-δε-που-νόμιζες-πως-θα-με-σήκωνες-με-ένα-χέρι βαριές καρέκλες της τραπεζαρίας μας- και με τον σωστό συνδυασμό χρώματος σε σκελετό και μαξιλάρι πραγματικά απογειώνονται.



Το φυσικό σχήμα του μπαμπού είναι τόσο λιτό και όμορφο, που αντιγράφθηκε και σε άλλα υλικά, δίνοντας τις όμορφες καμπύλες του σε τραπεζάκια σαλονιού. - εννοείται πως μού τρέχουν τα σάλια με το ακόλουθο χρυσό τραπεζάκι-




Δεν μπορεί να μην έχετε μια, έστω αμυδρή, εικόνα κάποιας μικρής ραφιέρας από μπαμπού όταν μεγαλώνατε και μην αρχίσετε τα "καλέ, εγω γεννήθηκα το 2000 οπότε και δεν ήταν πλέον της μόδας" γιατί απλά είτε ψεύδεστε είτε όντως είστε τόσο μικροί οπότε δεν θα έπρεπε να βρίσκεστε καν σε υπολογιστή αρχής εξαρχής!




Κι αν τα έπιπλα σάς φαίνονται πολύ μεγάλη δόση "εξωτισμού" για τα γούστα σας, τι θα λέγατε για αντικείμενα με βάση το σχέδιο του μπαμπού;




Όταν είχαμε μετακομίσει στο Άσυλο, είχαμε βρει παρατημένα δύο μπαμπού έπιπλα, μία πολυθρόνα και ένα τραπεζάκι σαλονιού. Κι όταν λέω παρατημένα, το εννοώ με όλη τη σημασία της λέξης, καθώς τα έπιπλα ήταν έξω και είχαν φάει κι εγώ δεν ξέρω πόσες βροχές, καύσωνες κι αυξομειώσεις στην θερμοκρασία, με αποτέλεσμα να έχουν καταντήσει ως εξής:


Κι όπως βάφαμε τα ξύλα του καναπέ με βερνίκι εμποτισμού, μπαμ! ήρθε η ιδέα: 
"Λες να πιάνει και σε μπαμπού;" 
"Μπαααα" 
"Μπα ξεμπά, φέρτα να δοκιμάσουμε!" 
" Μα θέλουν τρίψιμο, θέλουν δίψιμο και θέλουν μονόψιμο!" 
"Βρε φέρτα εσύ και θα σου πω τι θέλουν &%$#@!!" 
Κι έτσι λοιπόν τα έφερε, κι έτσι λοιπόν δοκιμάσαμε (φαίνεται η πρώτη δοκιμή στο τραπεζάκι παραπάνω) κι έτσι λοιπόν μετά από δύο χέρια έγιναν.... έτσι:



Και κάπως έτσι ξεκίνησε ο νέος έρωτας, το βερνίκι εμποτισμού στην συγκεκριμένη απόχρωση! Το καλύτερο προϊόν  μετά το χρώμα σε σπρέι κατά την άποψή μου! Ήμουν δύο μέρες με ένα ρολό στο χέρι και έψαχνα ποιο έπιπλο θα λάβει φέις λιφτ, μέχρι και την τραπεζαρία πέρασα και εξαφανίστηκαν όλες οι μικρογρατζουνιές που έχει υποστεί από τα diy μου.

Τώρα το μόνο που μένει είναι να βρεθεί το κατάλληλο μαξιλάρι για την καρέκλα και να κοπεί ένα γυαλί για το τραπεζάκι αλλά αυτά θα σάς τα δείξω μαζί με τον καναπέ που έχει γίνει, μία με την μέση μου και μία με τη δουλειά, το γιοφύρι της Άρτας!

Πως σάς φαίνονται; Έχετε κάποιο μπαμπού (αληθινό ή ιμιτασιόν) στο δικό σας σπίτι; Θα θέλατε;

Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα να έχουμε :)
 Φωτογραφία cover: πηγή

55 σχόλια:

  1. M΄αρέσουν τα μπαμπού και μέσα και έξω!! Ωραιότατη η ανακαίνιση του τραπεζιού σου!! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είχα ποτέ πριν μπαμπού Κωνσταντίνα, μόνο εικόνες από τα παλιά με τους τερατοκαναπέδες που περιγράφω στον πρόλογο σε θείες και συγγενείς. Αλλά αυτά εδώ, ειδικά με τα λιτά υφάσματα και χρώματα τα λάτρεψα. Όσο για την ανακαίνιση, νομίζω πως με το τζάμι θα αναδειχθεί ακόμα περισσότερο. Σ' ευχαριστώ πάντως :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Δήμητρα, καλή σου εβδομάδα!!! Φυσικά και λατρεύω τα μπαμπού!!! Ο άντρας μου και η οικογένειά του είχαν μαγαζί με μπαμπού έπιπλά, σαλονάκια και οτιδήποτε μπορείς να φανταστείς!! Βέβαια δε μου άρεσαν καθόλου τα φλοράλ σχέδια στα μαξιλάρια, θυμίζουν πολύ περασμένες μόδες και ελληνικές ταινίες του 80'.. Εμείς λοιπόν έχουμε ένα μικρό σαλονάκι από έπιπλα μπαμπού, ειδικά έναν καναπέ που λατρεύω! Αν ενδιαφέρεσαι μπορώ να σου δείξω και φωτο. Φιλάκια και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Βέρα!!! Α, εσύ καταλαβαίνεις λοιπόν απολύτα τον χαρακτηρισμό Τερατοκαναπεδέξιους... :D
      Όσο για την φωτογραφία, φυσικά και ενδιαφέρομαι! Το λέω κιόλας στην πλαϊνή μπάρα πως αν κάποιος έχει φωτογραφίες από δικά του αντικείμενα/διακοσμήσεις που ταιριάζουν σε κάποια ανάρτηση, το Άσυλο είναι φιλόξενο. Εξάλλου γιατί να βάζουμε των ξένων, όταν έχουμε τις δικές μας ;) Στείλε μου μέιλ!
      Καλημέρες & φιλιά :*

      Διαγραφή
  3. Καλά το πόσο εύστοχη ήταν η αναφορά σου στις τραυματικές μνήμες των μπαμπού σαλονακίων του 80 δεν λέγεται.. ακόμα γελάω:-). Έγω είχα την τύχη να μην τα λουστώ με στο σπίτι, καθώς ο θεούλης προίκισε τους γονείς μου με στοιχειώδη αισθητική, αλλά έχω την ατυχία να το τρώω στην μάπα στο παρόν, εξαιτίας μια αντιπαθέστατης και κατά τα υπόλοιπα γειτόνισσας στο απέναντι μπαλκόνι (εμετουλο πράσινο φόντο με λιλά λουλούδια μου έρχεταινα το φωτογραφίσω να στο στείλω να το κοτσάρεις κάτα απο την περιγραφή σου). Το μπαμπού ωστόσο μου αρέσει πολύ ειδικά σε λευκό χρώμα, αλλά και η κόκκινη ραφιέρα που μας έδειξες είναι αναπάντεχα όμορφη και το φρεσκάρισμα που έκανες εσύ έδειξε καταπληκτικό επίσης (πολύ ωραία απόχρωση του βερνικίου). Μετανιώνω που δεν μάζεψα ένα καναπεδάκι που πέταξαν κάποιοι γιατί μου φάνηκε υπερβολικά φθαρμένο. Καλημέρα και καλή βδομάδα Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχααχχα. Όλα τα "καλά" τα 'χει η γειτόνισσα, ε Σοφία;; Λες να της κάνουμε αφιέρωση;;
      Την πρώτη λευκή πολυθρόνα κι εγώ την λιμπίζομαι! Ειδικά για μέσα, για το γραφείο ;)
      Κρίμα πάντως που δεν μάζεψες το καναπεδάκι, γιατί είδες σε τι χάλια ήταν τα "δικά μου"! Όσο για την απόχρωση, το 'χει να παινεύεται ο Γιώργος....χεχεχεχε
      Καλή εβδομάδα κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  4. Άντε πάλι να βρισκόμαστε σε δουλειά... εκεί που λέω να σταματήσω να ξεκουραστω λίγο, ερχεσαι και που βάζεις ιδέες Δήμητρα και όχι τίποτα άλλο ετοιμάζομαι για ταξίδι,τώρα για το μπαμπού που μου αρέσει τόσο πολύ ,για έπιπλα της βεραντας το θέλω στο φυσικό του χρώμα ή το βαμμένο λευκό.... εσυ πάντως έκανες μια πολύ ωραία μεταμόρφωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχε, δημιουργικές δουλειές ελπίζω Μαρία μου!!! Όσο για το μπαμπού σε λευκό, μαζί σου κι εγώ για μέσα όμως γιατί έξω δεν το βλέπω να μένει για πολύ άσπρο :)
      Καλά να περάσεις όπου κι αν πας! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Μου αρέσουν πάρα πολύ τα μπαμπού και για μέσα και για έξω, αλλά δυστυχώς δεν έχει τύχει να έχω κάτι ..
    Καλή σου εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ Ράνια, μέχρι που απόκτησα αυτά που παράτησαν οι άλλοι. Νομίζω δηλ. γιατί στο μυαλό μου δεν έχει ξεκαθαρίσει το θέμα της ιδιοκτησίας τους!!!
      Καλή συνέχεια & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  6. Χεχεχε τα καταφερες και παλι!!!! Πολύ μου αρεσει το βερνικι εμποτισμου, εχω παρει ενα σουηδικο και εχω επιδιορθωσει ολα τα παλια μου επιπλα, ειναι απλα φανταστικο!!!!! Με γεια και περαστικα (τι επαθε η μεση? εγω εχω σβερκο αυτη τη βδομαδα, τα βλεπω ολα στραβα ;)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για το ξύλο το ήξερα, για το μπαμπού πάντως δεν το περίμενα Μάρω!! Νόμιζα πως όπου είχε μείνει λίγο βερνίκι δεν θα έπιανε αλλά τελικά μια χαρά έπιασε πάντου και αυτή η διαφορά (με ή χωρίς βερνίκι) τους έδωσε κι όμορφα νερά. Όταν είχαμε πρωτομπεί στο Άσυλο είχαμε βάψει με τέτοιο βερνίκι τις ντουλάπες (από ένα ανοιχτόχρωμο ξύλο που με τα χρόνια είχε πορτοκαλίσει! σε μαύρες). Σ' ευχαριστώ για τις ευχές, η μέση αναρρώνει από λουμπάγκο! Περαστικά και σε σένα!!

      Διαγραφή
  7. Χαχαχαχαχα κλαιω με αυτα που γραφεις!!!!!!
    Ωστε βερνικι εμποτισμου ειναι το μυστικο!!!! Αυτο το "εμποτισμου" βγαινει και σε αλλα χρωματα η μονο στο φυσικο ξυλι;
    Για τα μπαμπου δεν εχεις κι αδικο. Θυμαμαι τραπεζακια και καναπεδες απο τα παιδικα μου χρονια που μου ερχεται αναγουλα. Γι αυτο και δεν ειμαι φιλος. Δεν ημουν ηθελα να πω ωσπου εμφανισες μπροστα στη μουρη μου το κατακοκκινο τραπεζακι τυπου κονσολα. Κι αρχισα να οραματιζομαι την μπαμπου πολυθρονα που εχω στην κουζινα μου με χιλιες και μια παραλλαγες.
    Επισης θα σου πω τι εχω δει σε φιλικο σπιτι και με εχει συγκλονισει. Δες τα πολυ χοντρα μπαμπου που εχεις στην πρωτη πρωτη φωτο σου. Ε, αυτο φαντασου το ως ΚΟΥΡΤΙΝΟΞΥΛΟ. Ενταξει.... Μπορω να πεθανω γι αυτο. Στηριζοταν στις δυο μεριες στον τοιχο με ενα κομματι μεταλλο ακατεργαστο που το αγκαλιαζε σαν χουφτα. Η δε κουρτινα δεν ηταν ραμμενη. Ηταν απλα περασμενη απο πανω του.
    Τελικα μου αρεσουν τα μπαμπου, βαμμενα, εκμοντερνισμενα και με ποπ χρωματιστα μαξιλαρια!! Γουσταρω πολυ!!!
    Καλη εβδομαδα Δημητρα!!! Σε φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Α... Εχω και μια ακομη ερωτηση... Μιας και το βαψιμο ειναι το θεμα μου τον τελευταιο καιρο. Εχω κατι πηλινες γλαστρες και θελω να τις βαψω. Επειδη θυμαμαι πως εχεις βαψει κι εσυ γλαστρα... Μπορω να την βαψω με το πλαστικο που βαφω τον τοιχο η χρειαζεται αλλου ειδους χρωμα; Ρωταω γιατι εχω ξεπουληθει στις μπογες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Χρυσαυγή!
      Ναι, αυτό είναι το μεγάλο μυστικό ;) Υπάρχει σε διάφορες αποχρώσεις: από τελείως διαφανές έως μαύρο, με όλες τις ενδιάμεσες αποχρώσεις των ξύλων καθώς και σε γκρι (τουλάχιστον αυτές υπήρχαν στην μάρκα που πήραμε εμείς).Το βερνίκι εμποτισμού, είναι ακριβώς αυτό που λέει το όνομά του: εμποτίζει το ξύλο, δεν δημιουργεί μία κρούστα μπογιάς όπως πχ αν έβαφες με πλαστικό χρώμα. Ως εκ τούτου δεν είναι για ραγδαίες αλλαγές σε διάφορα χρώματα και φυσικά μπορείς να πας μόνο από ανοιχτόχρωμο προς σκουρόχρωμο.
      Χεχεχεχεχε, πολύ χαίρομαι πάντως που σε κάνω να οραματίζεσαι διακοσμητικές αλλαγές!!!
      Όσο για τα μεγάλα μπαμπού, είναι απίθανα. Αν έβρισκα εγώ θα τα έβαζα κι από μόνα τους κάθετα σε μια γωνία, οπότε μπορώ να φανταστώ πόσο όμορφο θα έδειχνε.
      Τέλος για το βάψιμο των γλαστρών: δεν χρειάζεται άλλο χρώμα, το πλαστικό είναι μια χαρά. Κάνε όμως αυτό (έτσι έβαψα κάτι γλάστρες της πεθεράς μου πέρσι): αραίωσε αρκετά την μπογιά και πέρασε τη γλάστρα μια δυο φορές καθώς ο πηλός ρουφάει πολύ χρώμα, με αυτόν τον τρόπο δημιουργείς μια πιο "καλή βάση" και φαίνεται πιο σωστό το χρώμα.
      Καλό απόγευμα & φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Ωραία! Θα ακολουθήσω τις συμβουλές σου περί βαψίματος γλαστρών και θα έχεις χειροπιαστές αποδείξεις !!!!!
      Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  9. Ένα μπαμπού στρόγγυλο τραπεζάκι έχω προλάβει να μαζέψω από τα σκουπίδια ,γιατί με τους γυφταίους παίξαμε μπουνίδια ποιος θα προλάβει το καναπεδάκι και τις καρέκλες.Τελικά με κέρδισαν (αυτοί ήταν δύο) αλλά τους πήρα τα παντζούρια.Όχι που θα τ'άφηνα!Πάντως καλά κάνει και κοκορεύεται ο Γιωργής,το χρώμα βγήκε υπέροχο!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, εσύ έχεις περάσει σε άλλο επίπεδο Αλεκάκι!!!!! Δεν τούς έλεγες πως είναι δικά σου κι άλλαξες γνώμη;;;
      Περιμένουμε φυσικά να δούμε πως θα ανανεώσεις το τραπεζάκι αλλά και τα παντζούρια ;)
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραία τα μπαμπού και για έπιπλα και για φυτά σε γλάστρες και σε βάζα! Μου αρέσουν όλα αρκεί να έχουν ένα πιο ethnic και λιτό ύφος, όπως αυτό το σκαμπό στην τρίτη φωτογραφία που πραγματικά το λάτρεψα!!! Όσο για το τραπεζάκι και την πολυθρόνα, έγιναν φανταστικά και αγνώριστα !!! Αναμένουμε την τελική εμφάνιση φυσικά... με το γυαλί και τα μαξιλάρια!!! Υποψιάζομαι ότι θα είναι super..!!! Καλή σου βδομάδα Δήμητρα και καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σκαμπουδάκι είναι όντως πολύ ξεχωριστό και με έντονο έθνικ χαρακτήρα, φέρνει σε τροπικά μέρη της Ανατολής!
      Όσο για την τελική εμφάνιση, εγώ να δεις πόσο την περιμένω Ιωάννα, ειδικά μαζί με τον καναπέ :)
      Καλό βράδυ & καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα Δημητρούλα συνονόματη!!Οι φωτογραφίες σου είναι απίστευτες!!Πολύ όμορφη έγινε η πολυθρόνα καί τό τραπεζάκι σου!!Εχω καί εγώ ένα μικρό σαλονάκι μπαμπού,θά δοκιμάσω μέ τό βερνίκι εμποτισμού!Φοβερή ιδέα!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις Δήμητρα γιατί αφού κατάφερε να μεταμορφώσει τα "δικά μου" που είχαν μαύρα χάλια, σίγουρα θα κάνει θαύματα σε πιο προσεγμένες επιφάνειες και νομίζω πως το πιο σκούρο χρώμα τα κάνει λίγο πιο μοντέρνα :)
      Καλό βράδυ να έχεις και καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα κι από εμένα, μόλις γύρισα από Ραφήνα ύστερα από ατελείωτες ώρες δουλειάς! Bamboo ε; Όλες έχουμε τραυματικές εμπειρίες από τέτοια σαλονάκια αλλά στην επισκευάσιμη μορφή τους, βαμμένα χρυσά ή χρωματιστά, μου αρέσουν αρκετά. Βερνίκι εμποτισμού! Μεγάλος έρωτας και συνήθεια που δύσκολα αποβάλλεται γιατί σου χαρίζει όμορφα κομμάτια που δεν θέλεις δραστικές αλλαγές στο χρώμα. Τέλεια έγιναν τα κομμάτια που υιοθέτησες. Σκέφτηκες μήπως στο τραπεζάκι αντί για κρύσταλλο δοκιμάσεις σανίδες ξύλου ή ξύλο βαμμένο ή ψάθα και ξύλο; Λέω εγώ τώρα, εσύ ξέρεις καλύτερα... Καληνύχτα είμαι πτώμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ραφήνα!!! Πόσα χρόνια έχω να πάω. Τουλάχιστον έκανες καμιά βουτιά;;;
      Όσο για το τραπεζάκι σκεφτόμουν το ξύλο, είτε σε κομμάτι είτε σανίδες, αλλά τελικά κατέληξα πως θα "κλείνει" πολύ το μπαμπού και δεν θα το αφήνει να φαίνεται όσο θα ήθελα. Επίσης το ίδιο το τραπεζάκι έχει "εσοχή" για το τζάμι, οπότε κατέληξα εκεί. Ψάθα δεν την είχα σκεφτεί καθόλου και ούτε έχω ιδέα που την βρίσκεις (αν την βρίσκεις εδώ...).
      Καλή ξεκούραση!!

      Διαγραφή
  13. Πάνω κάτω την άποψη σου έχω για τα μπαμπου. Όταν είναι όμως μεταμορφωμένα ή σε μικρή δόση εκεί που πρέπει και με το κατάλληλο ντεκόρ μπορούν να γίνουν πολύ όμορφα όπως και τα δικά σου! Τώρα εμπείρια μεγάλη δεν έχω με δραστικές μετατροπές επίπλων αλλά θέλω να αλλάξω την τραπεζαρία μου και επειδή είναι δύσκολο το εγχείρημα μου, μπορεί να χρειαστώ τη βοήθεια σου κυρίως στο τι υλικά θα πρέπει να χρησιμοποιήσω!Αρκεί να το πάρω πρώτα απόφαση!Μέχρι τότε καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου στο μικρές δόσεις κι αν είναι και σε όμορφα χρώματα ακόμα καλύτερα!!
      Όσο για την τραπεζαρία, όταν με το καλό το πάρεις απόφαση, εδώ είμαστε :)
      Καλημέρα & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  14. Μα τι ψυχική οδύνη έχουν προκαλέσει επιτέλους αυτά τα μπαμπού!!!
    Από τις προτάσεις σου ψηφίζω τα διακοσμητικά!Με κέρδισαν παρά τα όποια τραύματα!
    Περιμένω να δω την ολική επαναφορά στο σαλόνι σου!
    Καλό μήνα και περαστικούλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, είδες Βάσω;; Τραυματικές εμπειρίες!
      Όσο για το σαλόνι του μπαλκονιού εγώ να δεις πως περιμένω!!!!
      Ευχαριστώ κορίτσι μου. Καλό μήνα να έχουμε :*

      Διαγραφή
  15. Υπέροχα τα μπαμπού και για έξω αλλά και για μέσα στο σπίτι! Κοψά,λιτά,εντυπωσιακά,ελαφριά!!!!!! Όπως επίσης και τα διακοσμιτικά! Εγώ έκανα την βλακεία της ζωής μου με την αγορα των επίπλων μου....παρόλα αυτά αν ποτέ αλλάξω έπιπλα θα τα προτιμίσω! (από το πάρτυ http://mommasdailylife.blogspot.gr/)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! Νομίζω πως σε τέτοιες επιλογές δεν κάνουμε βλακείες, απλώς αγοράζουμε αυτά που τότε θεωρούσαμε σωστά και "καλά". Μετά με τον καιρό βλέπουμε κι άλλες ιδέες που είναι πιο κοντά στο εγώ μας και συνειδητοποιούμε πως τελικά άλλα έπρεπε να πάρουμε. Δεν πειράζει, όλα μέσα στο παιχνίδι είναι, το ίδιο και η διακόσμηση και κυρίως η σχέση μας με αυτήν :)
      Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη. Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  16. Στο σπίτι δε θα έβαζα αλλά στο μπαλκόνι ευχαρίστως και μάλιστα μου αρέσουν πολύ!!Μου βγάζουν κάτι ανάλαφρο κι εξωτικό!! Το τραπεζάκι αυτό το είχε και η μαμά μου (80ίλα τρελή!) μαζί με 2 πολυθρόνες! Και μάλιστα αντί για τζάμι είχε πλαστικό διάφανο (ίου)..τώρα που είδα πόσο φανταστικά έγιναν τα δικά σου με αυτό το χρώμα με έβαλες σε σκέψεις! Έγιναν τέλεια πάντως Δήμητρα, σαν καινούργια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ και μέσα θα τα έβαζα, ειδικά αν είχα τραπεζάκι όπως το 1ο, που στην ουσία είναι μεταλλικό σε σχήμα μπαμπού ;)
      Πλαστικό; Όντως ίου ίου χεχεχεχε Αλλά αυτά είχαν οι περασμένες δεκαετίες. Κάτσε και θα δεις που θα ξαναγίνει κι αυτό το ίου ίου που λέμε εμείς, της μόδας!! Νομίζω πάντως πως το συγκεκριμένο συνολάκι (τραπεζάκι + πολυθρόνες) πρέπει να ήταν πολύ δημοφιλές στον καιρό του! Πάντως με λίγο χρώμα, μπορείς να δεις τα μπαμπού με τελείως άλλο μάτι!
      Καλό απόγευμα, καλή εβδομάδα & καλό μήνα Μαίρη :)

      Διαγραφή
  17. Εμένα μου άρεσε ενα κοράκι μπαμπού!!! Είχα κ τα πέταξα!!!!! Νομιζω κακώς τελικά, θα τα εβαφα κ θα ηταν σουπερ. Α!!! Για δώσε πιο πολλές ινφο για το βερνίκι! Καλύπτει όλες τις γρατζουνιες????

    Καλημέρα είπα????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλενάδα προσπαθώ να καταλάβω τι εννοείς με το "κοράκι μπαμπού" αλλά δεν! Κοράκι από μπαμπού; Κορακί μπαμπού; Κεράκι μπαμπού;;
      Πάντως κρίμα που τα πέταξες γιατί είδες τι τους κάνει λίγο βερνίκι!!
      Όσον αφορά το βερνίκι, θα σου στείλω μέιλ για τα σχετικά!
      Φιλιά, καλό μήνα και καλές βουτιές :*

      Διαγραφή
  18. Μου αρέσουν τα μπαμπού ειδικά για τη βεράντα μου! Πάντως τα δικά σου ξανά γεννήθηκαν κορίτσι μου! Θα τις κάνεις όλες να πάρουν βερνίκι και να αρχίσουν δουλειά χαχαχα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα λες;;; Να ξεκινήσει το κίνημα του βερνικιού εμποτισμού από το Άσυλο;;;; χαχαχαχαχαχα
      Να 'σαι καλά κορίτσι. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  19. Εννοείται θα έβαζα!!!!!!!
    Ειδικά μια καρεκλίτσα στο γραφείο μου σαν της πρώτης φωτό!!!!!!
    Η τραπεζάκι βοηθητικό σαλονιού!Οχι ομως στο φυσικό τους χρώμα...θα τα έβαβα λευκό ή χρυσό!
    Υγ...έχεις δει το σπίτι της Ingrid (missglamorazzi)?Εχει 2 τέλειες στο σαλόνι της!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή την πρώτη κι εγώ την λιμπίζομαι για το γραφείο στο Άσυλο!!!!
      Το χρυσό δεν το σχολιάζω....γνωστή η εμμονή μου ;)
      Όχι δεν το έχω δει, πάω να το ψάξω! Ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
    2. http://www.pinterest.com/pin/157766793171119322/

      ;)

      Διαγραφή
    3. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ. Τελικά είχα δει το Home tour του συγκεκριμένου διαμερίσματος απλώς δεν είχα συγκρατήσει το όνομα της ιδιοκτήτριας! Γενικότερα το διαμέρισμα είναι όμορφο κι ανάλαφρο :)

      Διαγραφή
    4. Και εμένα μου άρεσε πολύ!
      Ειδικά ο καναπές της και το τεράστιο πόστερ πάνω απο τον καναπέ! ;)

      Διαγραφή
  20. Πολύ μου άρεσαν!!!! Κρίμα που ξεφορτώθηκα το τραπεζάκι και μια πολυθρόνα που είχα Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως όσοι τα είχαν δεν τα ήθελαν γιατί δεν τα είχαν σκεφτεί με χρώμα!
      Δεν πειράζει, κράτα νοητική υποσημείωση για την επόμενη φορά :)
      Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  21. Λατρευω τα baboo !
    Δεν ειχαμε ποτε στο σπιτι μας αλλα εχω ενα θειο που ειναι απο το Καμερουν (ναι ναι, παντρεμενος με την Κυπρια θεια μου)
    και το σπιτι τους ειναι γεματο με αυτα αλλα και εμ ελεφαντοδονοτα και τετοια .
    Μιλαμε καθε φορα που παω φοβαμαι να τα αγγιζω
    ΕΙναι ομως κατι πολυ ομορφο και ιδιαιτερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ εθνίκ ακούγεται το σπίτι Μαρία μου και πρέπει να είναι πολύ ιδιαίτερο :)
      Ούτε εμείς είχαμε στο πατρικό μου, αλλά τώρα έχω στο Άσυλο...χεχεχεχε
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  22. μ αρεσουν αυτες οι καρεκλες που εχεις στην αρχη, παρα πολυ ομως! για μεσα, για εξω, για οπουδηποτε.

    (κι εμεις ειχαμε διαφορα μπαμπουδοειδη στο σπιτι των γονιων μου, αρα καλα καθομαι στον υπολογιστη ε? :-) καλημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά κάνεις και κάθεσαι στον υπολογιστή Άλεξ χαχαχαχαχαχα
      Όσο για τις καρέκλες, κι εγώ ζαχαρώνω μία λευκή για το γραφείο στο Άσυλο!
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  23. Παντού και πάντα. Ταιριάζει σε όλα τα στυλ, είναι υπέροχο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Βάλια! Εγώ μόνο όταν τα είδα με άλλο μάτι, τα συμπάθησα. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  24. Πολύ όμορφες ιδέες! Αγάπησα το σκαμπουδάκι με το γκρι-άσπρο μαξιλαράκι! Ανυπομονώ να δω τι θα διαλέξεις για την καρέκλα σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ εθνίκ η επιλογή σου Κατερίνα!
      Όσο για την δική μου, διάλεξα ήδη: ένα αφράτο μαξιλαράκι για το κάθισμα σε γκριζοκαφετί απόχρωση και μία λουλουδάτη "καραμέλα" για την πλάτη :D

      Διαγραφή
  25. Δεν είχα ποτέ, όποτε τα βλέπω κάτι από Εμανουέλα μου θυμίζουν κάτι από το σπίτι του Μπομπ Σφουγγαράκη και του Καλαμάρη... Πάντως τα δικά σου έγιναν καινούρια, τους πάει πολύ η απόχρωση που τους έδωσες!
    Αυτές οι μαύρες καρέκλες γύρω από το άσπρο τραπέζι είναι πανέμορφες και η κόκκινη κονσόλα καταπληκτική. Τελικά μόνο στο φυσικό τους χρώμα δε μου αρέσουν νομίζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα και Εμανουέλα και Μπομπ Σφουγγαράκη;;; Killer συνδυασμός Δήμητρα!!!!
      Νομίζω πως με λίγο χρώμα, τα βλέπουμε όλοι με άλλο μάτι!

      Διαγραφή
  26. Καλημέρα Δήμητρα!

    Αφορμή για να σου γράφω αυτή τη στιγμή είναι η απόφαση μου να βάψω ένα σαλονάκι - όντως ξεπερασμένο - μπαμπού. Το είχα βάψει και παλαιότερα σε φυσικό χρώμα όμως επειδή δεν θέλω να το πετάξω είπα να το βάψω σε άσπρο χρώμα. Ψάχνοντας τρόπους βρήκα το site αυτό και θα ήθελα, αν ακόμα ασχολείσαι μ΄ αυτό, τη συμβουλή σου για το πώς θα πετύχω το αποτέλεσμα που θέλω. Σίγουρα θα χρησιμοποιήσω πιστόλι βαψίματος αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα πρέπει να βαφτεί με κάτι άλλο πριν από την μπογιά.

    Καλό υπόλοιπο σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κατερίνα. Καλό θα ήταν για καλύτερη αντοχή και πρόσφυση του χρώματος να τό πέρναγες πριν με ένα αστάρι, ειδικά στην περίπτωση που θέλεις να το βάψεις λευκό. Το βερνίκι εμποτισμού βγαίνει και σε λευκό χρώμα αλλά δεν ξέρω αν θα σε καλύψει στην ένταση του χρώματος καθώς δεν είναι αδιάφανο. Καλή επιτυχία :)

      Διαγραφή