Παρασκευή, 20 Ιουνίου 2014

Βουτιές στα κοράλλια

Θάλασσα δεν είναι μόνο τα γαλαζοπράσινα νερά και οι αμμουδερές παραλίες αλλά και ο υποβρυχιος κόσμος με τα υπέροχα χρώματά του. Στον βυθό λοιπόν σάς πάω σήμερα και πιο συγκεκριμένα στη διακόσμηση στο χρώμα των κοραλλιών.

Συνδυασμένο με ουδέτερα χρώματα, το κοραλί δίνει την απαραίτητη δόση ζωντάνιας αλλά και κομψότητας, ενώ στις απαλότερες εκδοχές του αποτελεί μία εξαιρετική εναλλακτική στο ροζ.




Την αγάπη μου για πινελιές χρυσού την γνωρίζετε ήδη και το κοραλί είναι, κατά την γνώμη μου, από τους καλύτερους συντρόφους του λαμπερού χρώματος.



Και φυσικά δεν θα μπορούσε να λείψει το πάντρεμα με ένα άλλο άκρως θαλασσινό χρώμα για αποτελέσματα που μυρίζουν καλοκαίρι.




Για αυτό λοιπόν κι εγώ, πήρα λευκό και το ανακάτεψα με κίτρινο και κόκκινο και άρχισα να βάφω αντικείμενα. Εντάξει, το παραδέχομαι! Για τον πίνακα ξεκίνησα μόνο αλλά αφού είχε περισσέψει χρώμα, τι να έκανα; Να το πέταγα;





Πως σάς φαίνεται; Το έχετε ως χρώμα στη δική σας διακόσμηση; Θα το θέλατε;

Την καλησπέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο!

53 σχόλια:

  1. Πόσο καλοκαιρινό και όμορφο !!! Το σκέφτομαι έντονα τελαυταία για ένα εξοχικό, δίπλα στην θάλασσα. Με γκρι και με τυρκουάζ σε ευχαριστώ για την έμπνευση, καλό ΣΚ να έχουμε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε η ανάρτηση και πήρες ιδέες Βάλια! Με το καλό και η εφαρμογή τους :)
      Καλό απόγευμα και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  2. το αγαπημένο μου χρώμα!! Κοραλλί με χρυσό...τέλειος συνδυασμός!! Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ πως ο εν λόγω συνδυασμούς είναι από τους πιο όμορφους!
      Καλό απόγευμα Κωνσταντίνα :)

      Διαγραφή
  3. Πολύ συντονισμένες μας βρίσκω...(μόλις εχθές τελείωσα έναν πίνακα με κοράλλι και βυθό!!!). Ψηφίζω κοραλλί δαγκωτό, τόσο στο σπίτι όσο και στα ρούχα/κοσμήματα (εκτός θέματος πήγα!). Στο σπίτι, ναι, θα μου άρεσε σαν επιπρόσθετη καλοκαιρινή πινελιά!!! (σε μαξιλάρια π.χ. ή όπως τα σεντόνια που δείχνεις επάνω στη φώτο...).
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται Αλεξάνδρα!!! Περιμένω να δω τον πίνακα :) Και συμφωνώ και για τα κοσμήματα.
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίος και ξεκούραστος χρωματικός συνδυασμός. Το ίδιο ωραία και η γωνιά που έφτιαξες με τα κοραλλί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ σικάτο χρώμα! Όσο για την γωνία, μόνο για τη φωτογράφηση, καθώς φαναράκι κι αλόη προορίζονται για το μπαλκόνι :) Καλό Σαββατοκύριακο Μαργαρίτα!

      Διαγραφή
  5. Κάποτε ούτε να το δω δεν ήθελα... Τα τελευταία χρόνια βάφω νύχια αλλά όχι πως τρελλαίνομαι. Είναι παράξενο αλλά προτιμώ συγκεκριμένη απόχρωση και είναι αυτή που έχει έντονο το κόκκινο στοιχείο! Πήρα δυο τέτοια μπλουζάκια (μέχρι εκεί το ανέχομαι). :)) Πάντως ο πίνακας έγινε ωραίος, την έχω πατήσει και εγώ να μου περισσέψει χρώμα και να βάφω ότι βρώ!! χιχιχι
    Καλό Σαββατοκύριακο Δήμητρα!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα νύχια το βρίσκω από τα ωραιότερα χρώματα! Και στο σπίτι, αν και δεν θα έβαφα έναν τοίχο κοραλί, μικρές πινελιές είναι ευπρόσδεκτες! Ο πίνακάς μου σ' ευχαριστεί Ελεάνα.
      Καλό απόγευμα :*

      Διαγραφή
  6. Χρώμα που θυμίζει κι αυτό με την σειρά του καλοκαίρι. Με το χρυσό τέλειος συνδυασμός αλλά και με το τυρκουάζ μου αρέσει. Ο πίνακας εκπληκτικός. Όλη η γωνιά είναι όμορφη...κοίτα να δεις που όσο γράφω σκέφτομαι το χρώμα για έπιπλο. Σε μπελάδες με βάζεις Δήμητρα. Καλό Σ/Κ κι από εμένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχεχε στο 'χα ξαναπεί και θα το πω και πάλι: με το σκούρο μπλε υπνοδωμάτιο που ετοιμάζεις, θα τού πήγαινε χάρμα λίγο κοραλί!!!! Οπότε, ξέρεις εσύ, πιάσε πινέλα ;)
      Καλούς δημιουργικούς μπελάδες και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  7. Πριν 6 χρόνια αν θυμάμαι καλά είχα βάψει το σαλόνι(όχι όλο,κάποιους τοίχους).Δεν λέω μου άρεσε πολύ αλλά μετά το βαρέθηκα όπως βαριέμαι γρήγορα τα πάντα....Τώρα το βλέπω και μου θυμίζει το σαλόνι μου....όοοοοοχιιιιι ξανά,ποτέ!!!!!
    Κατά τα άλλα είναι ένα γλυκό χρώμα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ'αρέσει σαν χρώμα αλλά δεν θα το έβαζα σε ολόκληρο τοίχο γιατί όπως κι εσύ βαριέμαι πολύ εύκολα και θέλω αλλαγές! Οπότε λέω ναι μόνο σε πινελιές :) Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  8. Το κοραλλί μου αρέσει πολύ ως χρώμα, αλλά το προτιμώ σε συνδυασμό με άλλα χρώματα, ιδιαίτερα με γκρι, χρυσό, τυρκουάζ!!!
    Καλό σ/κ!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με χρυσό νομίζω πως απογειώνεται :)
      Καλή συνέχεια & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  9. Να ένα προτότυπο χρώμα για καλοκαιρινη διακόσμηση, δίνει τόσο ωραίο αποτέλεσμα χωρίς να είναι καθόλου "φορεμένο".
    Δεν ξέρω αν θα το τολμούσα σε μεγάλες επιφάνειες , μου αρέσει πολύ όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, δεν φαίνεται να είναι και πολύ διαδεδομένο εγχωρίως! Τουλάχιστον εγώ δεν το έχω δει σε κανένα φιλικό/συγγενικό σπίτι! Καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  10. Εγώ το λατρεύω το χρώμα. Γενικά με τα χρώματα έχω καλή σχέση και αν μου φτιάχνουν τη διάθεση τα χρησιμοποιώ και ναι!! βάφω τα πάντα με αυτό! Η γωνιά σου υπέροχη! Το χρυσό πηγαίνει πολύ όπως και το αγαπημένο τυρκουάζ! Το κοραλί έπιπλο δε απίθανο για μένα!Καλό Σ/Κ Δήμητρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως κι εγώ το ζήλεψα το κοραλί έπιπλο αλλά δεν βρίσκω κάτι στο Άσυλο που να "παίρνει" βάψιμο στο συγκεκριμένο χρώμα! Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα να έχουμε Λίλια :*

      Διαγραφή
  11. Αγαπάμε κοραλί, αγαπάμε τυρκουάζ, τα αγαπάμε μαζί, τα αγαπάμε και με ουδέτερα! Κοραλί στα νύχια, στα ρούχα, στα χείλη, στα έπιπλα, στους τοίχους (και κουρτίνα θα το έκανα..). Γλάστρα εξαιρετική, Πίνακας εξαιρετικός επίσης! Αυτά τα που έχει περισσέψει χρώμα και είπα να το κοτσάρω εκεί κι ότι γίνει... είναι πάντα τα καλύτερα! Καλό βράδυ Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι κρίμα να πετάς χρώμα;;; Ωραία η ιδέα της κουρτίνας, πολύ μού άρεσε!!!!
      Φυσικά συμφωνώ και με τα κοραλί νύχια ;)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα Σοφία

      Διαγραφή
  12. Ε ναι Δήμητρα !!!! Τα χρώματα που κυριαρχούν στο σπίτι μου !!!! Κοραλί και χρυσό!!! Κοραλί τοίχος για το καθιστικό και κοραλί καναπέδες στο σαλόνι με πινελιές χρυσού και λίγο ιβουάρ!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. !!!
      Πολύ πρωτότυπο πρέπει να είναι το σπίτι σου Νικόλ! Όλα τα μη συνηθισμένα φαίνεται να τα έχεις συνδυάσει :)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  13. Μόλις είδα την εικόνα της ανάρτησης,ενθουσιάστηκα Δήμητρα!!!Υπέροχη γωνιά έφτιαξες και πέτυχες ωραία απόχρωση στο κοραλλί!!!Μου αρέσει πολύ ως χρώμα,θα το ήθελα στο σπίτι μου και από ότι βλέπω μόνο ένα φαναράκι-κεράκι έχω,οπότε κάτι πρέπει να κάνω για αυτό!Καλό ΣΚ Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη πως όλο και κάτι θα βρεις να φτιάξεις σε κοραλί Ιωάννα!!
      Τώρα το καλοκαίρι νομίζω πως του πάει πολύ το κοραλί εξάλλου ;) Καλημέρα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  14. Το λατρευω αυτο το χρωμα !!! Ποσο ομορφοι συνδιασμοι! Πωπωπω γεμισε το ματι μου ομορφιες παλι...
    Με το χρυσο και το πρασινο ειναι απιθανα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε η ανάρτηση Μαρία!! Έτσι, έτσι να βλέπουμε ομορφιές να παίρνουμε δυνάμεις :D
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  15. Απο το πρωι εχω μπει 4-5 φορες στο μπλογκ σου και χαζευω. Περα απο το οτι χαζευω σκεφτομαι που και πως μπορω να βαλω αυτο το χρωμα στο σπιτι μου. Ελεγα να βαψω εναν τοιχο της κουζινας κοκκινο μιας και ειναι λευκη με μαυρο. Τωρα μου εχεις βαλει σκεψεις μηπως το κοκκινο γινει κοραλι.
    Χθες επιασα παλι τα πινελα μου και το ρολο μετα απο μια αναπαυλα 2 μηνων περιπου και το ποστ σου ηρθε πανω στην ωρα. Ολοι οι συνδιασμοι που προτεινεις ειναι μαγευτικοι. Ακομα κι αυτοι με το χρυσο που δεν ειμαι και φαν του. Το κοραλι επιπλο με λιγο χρυσο θα το εβαζα στο σπιτι μου χθες!!!!
    Μα τι κορυφαιο χρωμα το κοραλι!!!! Δυστυχως το εχω μονο σε ρουχα... :(
    Ο πινακας σου ειναι εξαιρετικος Δημητρα. Το φαναρακι εγινε αγνωριστο και η γλαστρα ταιριαξε τοσο πολυ με το πρασινο χρωμα της αλοης. Εχω δει οτι εχεις παχυφυτα. Σου αρεσουν; Εμενα πολυ!!!! Ειναι παντα πρασινα και δεν λερωνουν με φυλλα που μαραινονται και πεφτουν (ασχετο).
    Με επιασε η ορεξη για κουβεντα. Σταματω ομως εδω και θα επανελθω για το κοραλι. Ελπιζω καπου να το στριμωξω.
    Φιλια !!
    Καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αχ αχ!!!! Ελπίζω να σε πρόλαβα! Όταν έψαχνα φωτογραφίες για την ανάρτηση βρήκα μία που συνδυάζει και τα τρια χρώματα (άσπρο-μαύρο και κοραλί) και ήταν απίθανος συνδυασμός! Θα στην κοινοποιήσω στο G+
      Εμενα με τα έντονα χρώματα στους τοίχους με ξέρεις πλέον αλλά αν έπρεπε να διαλέξω ανάμεσα στο κόκκινο ή το κοραλί, ασυζητητί θα πήγαινα με το τελευταίο!!!
      Όσο για τα παχύφυτα, μεγάλη αγάπη Χρυσαυγή!!! Λατρεύω την αρχιτεκτονική αυτών των φυτών και την υφή των φύλλων τους :)
      Καλά βαψίματα και εννοείται πως περιμένω φωτό!!!!!! (όχι που δεν θα το λέγα χεχεχεχεχε)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
    2. Με πρόλαβες! Δεν έχω αγοράσει μπογιά για την κουζίνα ακόμα.
      Θα τα πούμε.................................

      Διαγραφή
  16. Εφερες το μαγευτικό κόσμο του βυθού στην επιφάνεια με το απίθανο χρώμα το κοραλι που το λατρεύω, ειδικά όταν τα αντικείμενα που διακοσμούν τον χώρο είναι σε συνδυασμό με το χρυσό είναι τέλειος Δήμητρα.... Έφτιαξες μια ωραία γωνία.....καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Μαρία! Κοραλί και λίγο χρυσό και έχεις ένα εξαιρετικό δίδυμο!
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα να έχουμε :)

      Διαγραφή
  17. Αχ βρε Δήμητρα με τα κοραλιά σου! Ο πίνακας όλα τα λεφτά πραγματικά και του πάει του ασύλου γάντι! Όσο για την γλάστρα μου αρέσει πάρα πάρα πολύ!!!
    Μωρέ το κοραλί είναι όπως και το κάνουμε ύπέροχο το κοραλί κι όχι μόνο στην διακόσμηση, αλλά και στο μακιγιάζ, παίζει να είναι το πιο αγαπημένο μου χρώμα σε ρουζ! Σε φιλώ και καλό σου Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο πίνακας έδωσε το λίγο χρώμα που ήθελα σε εκείνον τον τοίχο. Όσο για την γλάστρα Σοφία μου εντάσσεται στα μεγαλύτερα σχέδια για το μπαλκόνι, όπου σχεδόν σίγουρα θα κάνει παρέα με κάτι χρυσαφί ;)
      Μαζί σου για το ρουζ επίσης!!
      Καλά να περνάς και καλή εβδομάδα να έχεις :*

      Διαγραφή
  18. Λατρεύω το κοραλί!
    Πολύ όμορφες οι προτάσεις αλλά αυτό που κλέβει την παράσταση είναι ο πίνακάς σου!
    Πολλά φιλιά!
    Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Βάσω!
      Χαίρομαι που σού άρεσαν οι προτάσεις :) Όσο για τον πίνακα, τίποτα το περίπλοκο, ένα ρολό κι ένα χρυσό σπρέι και έτοιμος!!
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Μου αρέσει πολύ αυτό το χρώμα και μου αρέσουν και όλοι οι συνδυασμοί που προτείνεις! Όσο για τον πίνακα, το φαναράκι και την γλάστρα... τέλεια και πανέμορφα όλα τους, Δήμητρα!!! Καλό σου απόγευμα και καλό ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ιωάννα! Είναι νομίζω από τα χρώματα που αν πετύχεις την κατάλληλη απόχρωση δίνει άλλο αέρα στα αντικείμενα :)
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  20. Με προλαβαίνεις,φιλεναδούλα!Πολύ όμορφο το κοραλί χρώμα.Έφτιαξα μαξιλαράκια σ'αυτό το χρώμα οπότε σε επόμενη ανάρτηση θα σας τα δείξω.Μου άρεσε πολύ το πορτατίφ με το μπλε καπέλο και ο χρυσός κορμός -βάση για το γλαστράκι.Ο συνδυασμός του χρυσού με το κοραλί στον πίνακα εξαιρετικά ζηλευτός.Μάλλον θα προσθέσω κάποια χρυσή πινελιά στα μαξιλαράκια.Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω τέλεια Αλέκα!! Εννοείται πως περιμένουμε να δούμε φωτογραφίες!! Το σκέφτομαι κι εγώ ως χρώμα για τα μαξιλάρια του μπαλκονιού αλλά μόνο αν τα βρω έτοιμα! Πειραματισμούς με βελόνες δεν θέλω ακόμα (ακόμα θυμάμαι τα μαξιλάρια του καναπέ ...)!
      Ο χρυσός κορμός ένα παλιό diy που μπορείς να δεις εδώ: Πυρετός χρυσού
      Δεν κατάλαβα ποια είναι η λάμπα με το μπλε καπέλο :)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  21. Λατρεμένο χρωμα!!!! Κ λέω να το βάλω σιγά σιγά στη διακόσμηση μου μετα απο τη συμβουλή σου. Τέλειο!

    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια Ζηνάκι!!!! Περιμένω εντυπώσεις κι αποτελέσματα ;)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Λίγο girly για τα δικά μου γούστα αλλά μου άρεσε πολύ στον συνδυασμό με τα θαλασσινά γαλάζια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως σε μικρές δόσεις Κατερίνα είναι ότι πρέπει για το καλοκαίρι :)
      Καλησπέρα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  23. Ενώ το κοραλλί δεν είναι στα χρώματά μου, εδώ τα αποτελέσματα είναι τόσο ευχάριστα στο μάτι που νομίζω θα αναθεωρήσω! (Από το πάρτυ του Momma's Daily Life)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ Μαρία που η ανάρτηση σε έκανε να το ξανασκεφτείς! Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  24. πανεμορφο αλλα δυσκολο χρωμα...στο να το πετυχεις εννοω, και εσυ το καταφερες μια χαρα! κοραλι + ακουα θελω να κανω το κοινο παιδικο των παιδιών, απλα φοβάμαι το κοραλι να μην δειχνει πορτοκαλι και το ακουα γαλαζιο τελικα... ευχαριστω για την συμμετοχή στο λινκ παρτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι μάχη πως μέχρι να πετύχω ακριβώς την απόχρωση, μουρμούριζα μόνη μου καθώς μία έβαζα κίτρινο και μού έβγαινε προς το πορτοκαλί, μία έβαζα κόκκινο και μού έβγαινε ροζουλί! Απλώς θέλει λίγη υπομονή, βάζοντας δόσεις των δύο χρωμάτων (κίτρινο και κόκκινο σε άσπρο) μέχρι να βγει η απόχρωση που θέλεις!
      Εγώ σε ευχαριστώ για την φιλοξενία και ζητώ συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση :)
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  25. Δήμητρα καταπληκτικός ο πίνακας και όλα τα άλλα που έχεις κάνει! Τέλειο το κοραλί χρώμα! Σκεφτόμουν απο καιρό να αλλάξω ύφασμα σε κάποια μαξιλαράκια που έχω στο σαλόνι, αλλά ήμουν ανάμεσα στο πορτοκαλί και στο γαλαζοπράσινο και δεν μπορούσα να αποφασίσω. Τώρα σίγουρα θα το κάνω κοραλί, αρκεί να βρω ύφασμα σε αυτό το χρώμα. Σε ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ιδέες που μοιράζεσαι μαζί μας. Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Θάλεια και καλώς όρισες στο Άσυλο :)
      Νομίζω πως είναι από τα πιο όμορφα και κομψά χρώματα συν του ότι δεν είναι και πολύ διαδεδομένο στην χώρα μας, οπότε θα κάνεις την καλύτερη επιλογή :)
      Την καλημέρα μου & καλό μήνα να έχουμε!

      Διαγραφή
  26. Καταρχάς να πω ότι ο πίνακας έγινε τέλειος!Λατρεύω κι εγώ όσο κι εσύ το χρυσό!\Πάντα ήμουν fan!! :D
    Το κοραλί είναι αγαπημένο χρώμα,τόσο σε διακόσμηση όσο και σε ομορφιά!!Κραγιόν,ρουζ κλπ...ξέρεις!! :D
    θα το συνδύαζα πολύ εύκολα με neutrals,χρυσό,mint (πιο πρασινωπό όμως) αλλά και σμαραγδί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου για το χρυσό Βίκη και φυσικά για το κοραλί ρουζ!!!
      Ο πίνακας όπως είδες είναι πολύ εύκολος να γίνει :)
      Εγώ μόνο σε πινελιές το έβαλα στο Άσυλο και όντως ταιριάζει πολύ με τα χρώματα που αναφέρεις1

      Διαγραφή