Τετάρτη, 11 Ιουνίου 2014

Μπαλκόνια με χαρακτήρα

Με την θερμοκρασία να έχει πάρει για τα καλά την ανοδική πορεία του καλοκαιριού, οι ώρες που μέσα στο επόμενο διάστημα θα περνάμε σε μπαλκόνια και βεράντες αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο. Κι όπως εντός θέλουμε χώρους μοναδικούς και ξεχωριστούς, έτσι κι έξω, λίγες προσθήκες αρκούν για ένα μπαλκόνι με χαρακτήρα. DIY φυσικά.


Ας ξεκινήσουμε από τα πρακτικά, καθώς σίγουρα προηγούνται των αισθητικών, χωρίς αυτό όμως να σημαίνει πως δεν μπορούν να είναι εξίσου όμορφα και πρωτότυπα, όπως αυτά τα τραπεζάκια. Εννοείται πως η μουρμούρα μου για ένα τραπεζάκι από βαρέλι έχει ήδη ξεκινήσει!




Ο ατμοσφαιρικός φωτισμός κάνει ακριβώς αυτό που λέει το όνομά του, φτιάχνει ατμόσφαιρα. Κι όπως εσωτερικά προτιμούμε διάφορες πηγές φωτισμού, έτσι και στο μπαλκόνι δεν επαναπαυόμαστε μόνο στα φιξ φώτα του χώρου. Εννοείται πως κι εδώ τα κεριά δεν λείπουν.




Τέλος, όσο μικρό ή μεγάλο είναι το μπαλκόνι σας, σίγουρα θα βρείτε χώρο για ένα από τα παρακάτω diy, τα οποία αναμφισβήτητα θα δώσουν άλλο αέρα και  μοναδικότητα στον χώρο.






Πως σάς φαίνονται; Θα βάζατε κάποιο στο δικό σας μπαλκόνι;

Την καλημέρα μου








φωτογραφία cover: πηγή

42 σχόλια:

  1. Πανέμορφες εικόνες και κατασκευές...φυσικά και θα τα έβαζα όλα. Είπαμε μπαλκόνι=καλός καιρός=καλοκαίρι=έρωτας! Εγώ αντί για βαρέλι έχω φτιάξει τραπεζάκι απο καρούλι καλωδίου... Καλό μεσημέρι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα;; Εμ εδώ φαίνονται τα παιδιά του καλοκαιριού Χριστίνα!!!
      Πάντως η αλήθεια να λέγεται, το βαρέλι και το κλουβί τα ζήλεψα ενώ προσπαθώ να σκαρφιστώ τρόπο να ενσωματώσω αυτό με τα βαζάκια-ρεσώ σε ένα επιδαπέδιο κηροπήγιο!
      Τώρα θα μού πεις ακόμα δεν αρχίσαμε τον καναπέ.......
      Ωραίο και το καρούλι καλωδίου και πρωτότυπο και βολικό. Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  2. Το τραπεζάκι με τις κοτρόνες με εντυπωσίασε!!! Θα το έφτιαχνα ευχαρίστως!!! Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τραπεζάκι με τις πέτρες ήταν η φωτογραφία που άλλαξε όλο το θέμα αυτής της ανάρτησης Αλεξάνδρα καθώς για άλλα την είχα ετοιμάσει. Όταν το είδα όμως δεν μπορούσα να μην το μοιραστώ μαζί σας! Καλό απόγευμα

      Διαγραφή
  3. Αυτές τις μπάλες-φωτάκια πρέπει να τις ξεκινήσω κάποια στιγμή,αν με αφήσεις χωρίς την έμπνευση για diy ιδέες που μου δίνεις κάθε φορά με τις προτάσεις σου.Υπέροχο και το τραπεζάκι από σύρμα και πέτρες!Έχω αφήσει μισοφτιαγμένο ένα τραπέζι από παράθυρο ,αλλά τώρα που είδα και το κλουβί-τραπέζι κάτι πάλι μου φωνάζει ότι θα κάνω μια''ανταλλαγή ιδεών''(βλ.κλέψιμο) όπως λέει η φίλη Ζήνα.Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχεχε, έτσι, έστι να μην σ' αφήνω να το ξεκινήσεις!!!! Πάντως αν θέλεις το πιστεύεις, όταν είδα το κλουβί σκέφτηκα πως αυτό είναι diy για σένα!!!!!! Περιμένω να δω τι θα δημιουργήσεις πάλι :)
      Καλή συνέχεια. Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Όλα !!!! ΟΛΑ!!! Ο-Λ-Α !!!!!!!!!!!!!!
    Θα τα έβαζα όλα στο μπαλκόνι μου!!!!!!!!!!!!!
    Δεν ξερω πως, δεν ξέρω με πιο τρόπο, αλλά θα τα έβαζα όλα!

    Οι ιδέες για φωτισμό καταπληκτικές!
    Το βαρέλι άπαιχτο!
    Οι κρεμάστρες, το σουρωτήρι, το το λάστιχο αυτοκινήτου.... εντάξει λέμε!!!!!!
    Δεν έχω το χώρο αλλά μπορώ να ονειρεύομαι!!!!!!!!!!!

    Καλημέρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμ νομίζω πως είναι εφικτό Χρυσαυγή!!!
      Ειδικά αν σκεφτείς πως ένα καφάσι πιάνει λιγοστό χώρο, το ίδιο και ένα μικρό βαρελάκι, τα φωτιστικά μηδενικό καθώς είναι κρεμαστά και κάποια από τα παραπάνω πάνε στον τοίχο ;)
      Εε, ένα μικρό μικρό κλουβάκι όλο και κάπου θα μπορέσεις να το στριμώξεις και το μόνο που ίσως χρειαστεί να μείνει απ' έξω είναι η συρταριέρα!!!!
      Οπότε, ζήσε τα όνειρά σου ;)
      Καλή συνεχεια!

      Διαγραφή
    2. Η θέα του μεγάλου μου μπαλκονιού δεν θα μπορούσε να είναι τραγικότερη...
      Δυστυχώς το μπαλκόνι στο νέο μου σπίτι το χρησιμοποιώ μόνο για τη φωτογράφιση φαγητών.
      Αλλά τα όνειρα δεν καλουπώνονται. Θα μπορούσαν να είναι για κάποιο άλλο μπαλκόνι, μελλοντικό ας πούμε!
      Προς το παρόν λοιπόν βαυκαλίζομαι με την ιδέα όλων όσων ανέφερες πιο πάνω!!!!! ....που ξέρεις?

      Διαγραφή
    3. Τόσο χάλια βρε Χρυσαυγή; Γιατί δεν στρέφεις τα βλέμματα μακρυά από την θέα, γυρνώντας την πλάτη σε αυτήν τότε και ομορφαίνοντας με πινελιές τους εξωτερικούς τοίχους του σπιτιού;
      Τώρα θα μου πεις επιμένω χωρίς να ξέρω αλλά είμαι μεγάλη οπαδός του δουλεύουμε με αυτά που έχουμε οπότε μην με παρεξηγήσεις :D

      Διαγραφή
  5. Πιο πολύ κι απ' το βαρέλι μου άρεσε το καφάσι σε ρόλο τραπεζιού! Και τα κουτάλια κρεμάστρες και όλες οι ιδέες φωτισμού και η συρταριέρα γλάστρα! Να δω τί θα φτιάξω, μέχρι πρόσφατα είχα ένα ράφι που έβαζα γλαστράκια και φαναράκια αλλά μου το πήρε ο αέρας (μεγάλο πρόβλημα)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά τον τελευταίο καιρό μάς έχει μουρλάνει ο αέρας Δήμητρα. Τα κουτάλια τα βρήκα πανέξυπνη ιδέα. Όσο για τα καφάσια, αμέτρητα στην περιοχή μας ;) Βέβαια δεν βλέπω πλέον κανένα γεωργό να χρησιμοποιεί ξύλινα! Εγώ πάντως επιμένω στο βαρέλι :D

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφα όλα!! Αυτό με τα βαζάκια φωτιστικά το έχω κάνει και εγώ...βασικά όχι εγώ αλλά ο Κώστας!! Πολύ ωραίο! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω να μάς τα παρουσιάσεις κάποια στιγμή Νίκη γιατί φαίνονται πανέμορφα! Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  7. παραδεισος.. νομιζω ομως πως μονο στο εξωτερικο βρισκεις τετοιες ομορφιες... Ε ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία. Γιατί μόνο στο εξωτερικό; Όλα μία απόφαση είναι. Κι εξάλλου το νόημα της όλης ανάρτησης είναι πως δεν χρειάζονται πολλά για ένα ξεχωριστό μπαλκόνι ;)

      Διαγραφή
  8. Όλα μα όλα είναι ιδανικά για εξωτερικό χώρο,ειδικά αυτά τα βάζα λάμπες είναι απλή και πολύ όμορφη ιδέα Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ κάποια από αυτά θα τα έβαζα και μέσα Μαρία μου. Όπως πχ τα βάζα-φωτιστικά, νομίζω πως θα έδειχναν πολύ όμορφα στην κουζίνα :)

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα Δήμητρα! Και μένα με την σειρά μου, όλες οι ιδέες μου φαίνονται πολύ ενδιαφέρουσες, αλλά ξεχωρίζω τις προτάσεις φωτισμού, γιατί είναι σπουδαίο να υπάρχει ατμόσφαιρα στο μπαλκονάκι, ειδικά τα καλοκαιρινά βράδια, καθώς και η χρήση των κουταλιών σαν '' κρεμαστάκια'' για γλάστρες! Ιδιοφυές! Και εγώ, ακόμα δεν έχω ξεκινήσει τίποτα δυστυχώς! Που θα πάει!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα άγγιξες ευαίσθητο θέμα Βέρα :) Έχω μανία με τον φωτισμό. Να φανταστείς πως στο σαλόνι που περνάμε το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου, σπάνια έχουμε ανάψει τα πολύφωτα καθώς προτιμώ πηγές φωτός από επιτραπέζιες και επιδαπέδιες λάμπες (και κατά καιρούς έχω ακούσει διάφορα σχόλια από επισκέπτες πως ζούμε στο σκοτάδι!) Οπότε και στο μπαλκόνι δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά!
      Με το καλό να ξεκινήσεις και να χαρείς το μπαλκόνι σου :)

      Διαγραφή
  10. Θέλω να τα κάνω όλα! Θέλω και ένα μπαλκόνι σε μέγεθος ταράτσας για να τα χωρέσει. Εντάξει συμβιβάζομαι και με κανα στρεμματάκι κήπο :p Πολύ ωραίες ιδέες Δήμητρα! Αυτό το κουτάλι κρεμάστρα γλάστρας κάτι μου ψιθύρισε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα γιατί κολλάς στο μέγεθος;;; Αρκετές από τις παραπάνω ιδέες μπορούν να εφαρμοστούν και σε μικρότερα μπαλκόνια :) Περιμένω να δω τα αποτελέσματα του ψιθύρου!

      Διαγραφή
  11. Καλά έχεις πολλές ωραίες ιδέες αλλά εγώ σαν πεταλουδίτσα κόλλησα στο φωτισμό!! Άντε να αρχίζω και εγώ να μπαίνω στο κλίμα της διακόσμησης μπαλκονιού γιατί ζήλεψα!!
    Καλό βράδυ Δημητρούλα μου :**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απαραίτητος για ρομαντικές βραδιές στο μπαλκόνι Λιλιά μου!! Με το καλό να ξεκινήσεις και να μοιραστείς και μαζί μας τα αποτελέσματα ;) Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  12. Χαλιάαα.. το καφάσι τραπεζάκι... το βαρέλι τραπεζάκι.. οι μπάλες με φωτάκια.. ήθελα να ήξερα ποιος σκέφτηκε για τραπεζάκι τις κοτρόνες?? Μην μιλήσω για το κλουβί... Με βλέπω να πηγαίνω Κρήτη και να πετάω τα κουνέλια έξω για να τους πάρω το κλουβί χαχαχαχαχα
    Σε ένα αμερικάνικο site είχανε για διακοσμητικό στη τραπεζαρία ένα μακρόστενο ριχο πράγμα με ρεσω μέσα, λέω κάτι μου θυμίζει... Το δείχνω στον ειδικό και μου λέει ΄΄ Α τη παλαβιάρα τις ταιστρες (των ζώων) στόλισε΄΄ χαχαχαχαχα
    Αυτή σου η ανάρτηση είναι ξεσηκωτική και εγώ θα κάνω πως δεν την είδα και θα τη προσπεράσω... Αν και αυτές τις λάμπες τις έχω άχτι από πέρυσι τα χριστούγεννα που τις έφτιαξα και δε μου πέτυχαν-δε έμειναν στρογγυλές και νευρίασα. Έφτιαξε η αδερφή μου και γίνανε καταπληκτικές!!!
    Φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι βρε παιδί μου! Που να κάθεσαι τώρα να ασχολείσαι με καφάσια και βαρέλια και κλουβιά (με ή άνευ τρελών!)! Το κλουβί πάντως πριν το κεραμεικό πουλί, φιλοξενούσε κεραμεικό κουνέλι!!!!
      Καλά οι Αμερικάνοι ορισμένες φορές στην προσπάθεια να πρωτοτυπήσουνε και να ξεχωρίσουνε κάνουμε ό,τι τους κατέβει στο κεφάλι. Είπαμε να ξεχωρίζουμε από τα copy-paste της αγοράς αλλά υπάρχει κι ένα όριο. Βέβαια θα μου πεις περί όρεξεως....
      Όσο για τις μπάλες, το συγκεκριμένο diy δεν έχει τίποτα να κάνει με αυτές! Το φωτιστικό έχει γίνει από ψάθινες/ξύλινες μπάλες της αγοράς στις οποίες έχωσε Χριστουγεννιάτικα φωτάκια ;)

      Διαγραφή
    2. Εγώ προσπάθησα να τις κάνω με το σχοινί γιατί εδώ δεν έχω βρεί ΄τετοιες.. Στην Ελλάδα έχω μία σε κάποια κούτα αλλα τρέχα γύρευε! Είπα να κάνω κάτι τότε χειροποιήτο και έφαγα δούλεμα οπότε το παράτησα για λίγο διάστημα ;)

      Διαγραφή
    3. Να το ξαναπιάσεις και να μην ακούς τις "κακές" γλώσσες ;)

      Διαγραφή
  13. Ωραίες ιδέες!
    Επιτέλους αρχίζουμε να χαιρόμαστε το μπαλκόνι μας για φετος το καλοκαίρι, γιατί ως τώρα, κάτι λασποβροχές, κάτι αέρηδες, (κάτι που ανέβαλα να καθαρίσω από τις λασποβροχές... :-p) κλπ μας καθυστέρησαν!
    Εγώ κόλλησα με τα φώτα, έχω έτσι κι αλλιώς ένα "κόλλημα" με το θέμα φωτισμός.
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου στο θέμα φωτισμός Χριστίνα. Όσο για τις λασποβροχές κι έγω που τα καθάρισα τι κατάλαβα; Πάλι γεμάτο σκόνη μου φαίνεται το μπαλκόνι (έκανα και την ομοιοκαταληξία μου...χεχεχε)
      Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  14. Πολύ ωραίες ιδέες Δήμητρα!! ξεχωρίζω κι εγώ το βαρέλι, τα φαναράκια και την παλιά συρταριέρα!! Ειδικά τα φαναράκια στο μπαλκόνι είναι must!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Μαίρη. Στο βαρέλι μαζί σου κι εγώ. Όσο για τα φαναράκια που θα μου πάνε, κάπως θα τα προσαρμόσω στα μέτρα μου!!! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  15. Πριν μερικές ημέρες μου είχες πει πως το μπαλκόνι μου θα είναι και αυτό γεμάτο χρώμα...δυστυχώς είναι εντελώς παραμελημένο και απρόσωπο,όμως με τις ιδέες που μας δείχνεις σίγουρα θα με παρασύρεις και θα φτιαχτεί κάτι όμορφο!Αν και πράγματι το τραπεζάκι βαρέλι είναι πολύ όμορφο,εγώ λάτρεψα το τραπεζάκι με το σύρμα,τις πέτρες και το τζάμι!!!Λάμπες από βάζα ή και από μπουκάλια πάντα θέλω να φτιάξω,καθώς και την ιδέα με το κουτάλι την είχα δει ως κρεμάστρα στην κουζίνα και πάντα την έχω στο μυαλό μου!Μα να μην έχω ένα τόσο δα σουρωτήρι να το κάνω γλαστρούλα;Όλα υπέροχα Δήμητρα,καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με λίγη υπομονή και μεράκι κι όλα γίνονται Ιωάννα! Εξάλλου εσένα δεν σε φοβάμαι. Όλο και κάτι θα δημιουργήσεις για να ομορφύνεις το μπαλκόνι σου! Όσο για το κουτάλι, μου φαίνεται πως αυτά της κακιάς ώρας που πωλούνται στα σ/μ θα είναι ότι πρέπει γιατί τα κανονικά άντε να τα λυγίσεις έτσι :) Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  16. Πολύ καλές ιδέες! Περισσότερο μου κέντρισε το ενδιαφέρον το σουρωτήρι γλάστρα! Λέω να το δοκιμάσω αλλά σκέφτομαι τι να βάλω για να συγκρατεί το χώμα να μην φύγει από τις τρύπες... Any ideas?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωύφασμα Κατερίνα. Θα το βρεις σε όλα τα φυτώρια και πωλείται με το μέτρο :) Αν το δοκιμάσεις περιμένουμε φωτογραφίες, βεβαίως, βεβαίως !!

      Διαγραφή
  17. Μόλις τελειώσαμε το σπίτι μας.Για την ακρίβεια "μπήκαμε" το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος!Το σπιτάκι μου είναι λίγο άδειο, αλλά εγώ ονειρεύομαι μια γωνίτσα στο μπαλκονάκι που θα είναι εντελώς δική μου, θα την αράζω, θα πίνω χαμομήλι (σαν γριούλα) και θα διαβάζω βιβλία και περιοδικά!ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑχ μου έδωσες ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω τι όμορφα! Καλότυχο και γεμάτο ομορφιές να είναι το σπίτι σας Πινελιά!!! Άδειο, ξε-άδειο νομίζω πως είναι από τις καλύτερες φάσεις :)
      Χαίρομαι που βρήκες ιδέες για το μπαλκόνι σου και εύχομαι να το φτιάξεις όπως το ονειρεύεσαι!

      Διαγραφή
  18. οπως λεει η φιλεναδα Αλεκα, παλι νεες ιδεες βαζεις κ δεν προλαβαινω!!!! και μετα λοιπον ερχεται η επομενη ερωτηση...το χειμωνα που βρεχει τι τα κανεις ολα αυτα τα του μπαλκονιου?????? γι αυτο αγαπησα τις κοτρωνες τραπεζι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι ακριβώς κάνεις και με τα υπόλοιπα έπιπλα/αντικείμενα/γλάστρες που υπάρχουν σε ένα μπαλκόνι Ζήνα. Δεν βλέπω γιατί αυτά θα έπρεπε να έχουν διαφορετική ή πιο δύσκολη μεταχείριση :)

      Διαγραφή
  19. Αυτές τις ημέρες πέφτω σε αναρτήσεις για μπαλκόνια μικρά, για μπαλκόνια μεγάλα, για μπαλκόνια για χαρακτήρα και αν μη τι άλλο μου έχει ανοίξει η όρεξη για βραδάκια στο μπαλκόνι!
    Όσο για τις φωτογραφίες που επέλεξες είναι όλες πολύ ωραίες, αν μπορούσα να κάνω κάτι απ' όλα αυτά θα επέλεγα αυτή με τα τυρκουαζ που μου θυμίζει καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι η εποχή βλέπεις Μαργαρίτα που σηκώνει πολύ μπαλκόνι :) Όσο για το τυρκουάζ, νομίζω πως μετά την εξάσκηση στο χρυσό, εύκολα θα μπορούσες να προσθέσεις μερικές πινελιές αυτού του χρώματος και στο μπαλκόνι σου ;)

      Διαγραφή