Δευτέρα, 16 Ιουνίου 2014

Δύο κόσμοι εν τη ενώσει

Δύο κόσμοι ενώνονται με ασυνήθιστα κι  άκρως εντυπωσιακά  αποτελέσματα. Αν λοιπόν προτιμάτε κάτι ξεχωριστό για την επόμενη σας ανθοσύνθεση, μην ξεχάσετε να περάσατε κι από την λαϊκή αγορά ή τον μανάβη, καθώς φρούτα και λαχανικά συνδυάζονται με λουλούδια και δημιουργούν διακοσμήσεις βγαλμένες από παραμύθια.


Στις εικόνες του Ασύλου έχουν κατά καιρούς φιλοξενηθεί  βάζα με λεμόνια, ανανάδες και μήλα ως διακόσμηση. Οι ακόλουθες όμως συνθέσεις, ανεβάζουν τον πήχη ακόμα περισσότερο καθώς τα φρούτα -τροπικά και μη- παίρνουν την κεντρική σκηνή και γίνονται πρωταγωνιστές.









Και φυσικά, μετά τις αγκινάρες στην κανάτα, νομίζω πως είναι καιρός να εντρυφήσουμε λίγο παραπάνω στον θαυμαστό κόσμο των λαχανικών και στα υπέροχα φύλλα, χρώματα αλλά και υφή που διαθέτουν.







Νομίζω πως οι παραπάνω συνθέσεις σίγουρα δεν μπορούν να περάσουν απαρατήρητες ενώ αναμφισβήτητα είναι μία εξαιρετική επιλογή ως δώρο σε λάτρεις της μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής. Εξάλλου, μία από τις ευλογίες αυτής της χώρας είναι η πληθώρα σε φρούτα και λαχανικά και θα ήταν κρίμα να μην τα αξιοποιήσουμε και με αυτόν τον τρόπο.

Εσείς τι νομίζετε;

Την καλημέρα μου και εύχες για μία χαρούμενη και ευωδιαστή εβδομάδα.








φωτογραφία cover: πηγή

48 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!!!!!!!!!
    Ναι, θα ήθελα μια τέτοια ανθοδέσμη με αγκινάρα... στο γάμο μου!
    Και κατ΄επέκταση και στο στολισμό του γαμήλιου τραπεζιού!

    Νομίζω με αντιπροσωπεύουν όλες οι συνθέσεις που μας έδειξες πλήρως!
    Είναι τόσο όμορφο όταν παντρεύονται τα λουλούδια με τα λαχανικά και τα φρούτα!

    Καλημέρα Δήμητρα!!!!
    Καλή εβδομάδα και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα τις υποψίες μου Χρυσαυγή πως εσύ τουλάχιστον θα έβρισκες το πάντρεμα άκρως όμορφο και τελικά δεν έπεσα έξω :) Και με το λίγο που σε γνωρίζω, νομίζω πως δεν θα μού φαινόταν καθόλου παράταιρη -προς εσένα- η ανθοδέσμη που λες!!! Εξάλλου και σε αυτή την τελετή η προσωπική μας πινελιά είναι άκρως απαραίτητη!
      Καλό απόγευμα

      Διαγραφή
  2. Υπέροχες,χρωματιστές,ευωδιαστές και πρωτότυπες όλες οι συνθέσεις!Καλή εβδομάδα Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από χρώμα σίγουρα δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από αυτές που είναι μόνο με λουλούδια Ιωάννα!
      Καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα κι από εμένα... λοιπόν κι εγώ έχω συναντήσει τέτοιες ανθοσυνθέσεις πέρυσι σ ένα γάμο σε κτήμα και τις κοιτούσα με γουρλωμένα μάτια. Στο τέλος της βραδιάς ζωγράφισα πως τις είχαν τοποθετήσει ανάμεσα στα λουλούδια, αγκινάρες είχαν χρησιμοποιήσει, για να τις φτιάξω κάποια στιγμή. Μετά το ξέχασα! Σήμερα το ξαναθυμήθηκα!!! Είναι πιο ωραίες από κοντά αν και με την πρώτη ματιά ίσως να χαμογελάσεις... Μου αρέσει και η προτελευταία φωτογραφία με τα σπαράγγια. Καλή εβδομάδα Δήμητρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς σε όσους γάμους έχω πάει προτιμούν τα καθιερωμένα λουλούδια! Λες να τους την κάνω στον δικό μου γάμο;; Χαχαχαχαχα!
      Πάντως, ευκαιρία τώρα που το ξαναθυμήθηκες να το δημιουργήσεις κιόλας για το τραπέζι σου ;)
      Καλή συνέχεια Χριστίνα

      Διαγραφή
  4. Με τα λαχανάκια στις ανθοσυνθέσεις δεν πεθαίνω.. αλλά τα ρόδια με τα τριαντάφυλλα είναι σαν πίνακας ζωγραφικής! Καλημέρα και καλή βδομάδα Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως το συγκεκριμένο είναι από τις πιο όμορφες συνθέσεις που έχω δει. Δείχνει πλούσιο, ατημέλητο, συμπαγές, φυσικό...τόσα αντικρουόμενα επίθετα μαζί που σε "αναγκάζει" να του χαρίσεις αρκετές αναγνώσεις :)
      Καλό απόγευμα Σοφία!

      Διαγραφή
  5. Σαν ιδεα ειναι φανταστικη και πολυ ιδιαιτερη για διακοσμηση!
    Το μονο προβλημα ειναι πως αν χρησιμοποιησουμε αληθινα φρουτα και λαχανικα δεν νομιζω να κρατησουν για πολυ καθως θα μπουμε στον πειρασμο..να τα φαμε.. :p
    Καλημερουδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, δεν το είχα σκεφτεί αυτό Μαρία!
      Μπορούμε τουλάχιστον να το απολαύσουμε πρώτα οπτικά και μετά και γευστικά ;)
      Καλό απόγευμα

      Διαγραφή
  6. Ένας ανθισμένος κήπος στο τραπέζι,έτσι το βλέπω εγω Δήμητρα,είτε είναι απο διάφορα λαχανικά,είτε απο λουλούδια,η σύνθεση τους είναι παραδεισένια....την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δεν έχεις άδικο Μαρία καθώς με τόσα χρώματα, υφές, σχέδια και μυρωδιές σαν κήπο μοιάζουν!
      Καλή συνέχεια :)

      Διαγραφή
  7. Μου φαίνονται παράξενα τα λαχανικά σε σύνθεση αν και τα χρώματα τους συνδυασμένα όπως στις φωτογραφίες είναι καταπληκτικά. Δε ξέρω γιατί αλλά μου κάθεται καλύτερα μια σύνθεση με φρούτα. Τα κηροπήγια με το μαρούλι τυλιγμένα πρωτότυπα και καλοκαιρινά!!! Καλή εβδομάδα Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως είναι μέχρι να τα συνηθίσει το μάτι Ελεάνα γιατί εγχωρίως μάλλον δεν χρησιμοποιούνται και πολύ.
      Εγώ βρίσκω και τις δύο προσθήκες πολύ ιδιαίτερες γιατί όλο τα ίδια και τα ίδια καταντά βαρετό. (Φαντάζομαι πάντως ήδη την αντίδραση της πεθεράς μου αν δει αγκινάρα στον γάμο...χεχεχεχεχεχε)
      Καλή συνέχεια :*

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχα αν σου πώ πως το ίδιο σκέφτηκα γιατί μου άρεσαν τα μαρούλια στα ποτηράκια. Η αμέσως επόμενη σκέψη όμως ήτανε η πεθερά μου και η θεία να τα βλέπουν και να σταυροκοποιουνται!! χαχαχαχα δε θα το αντέχανε!!

      Διαγραφή
    3. Χεχεχε, τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται!!!!

      Διαγραφή
  8. Πάω στη λαϊκή για αγκινάρες!!!! Θα τις αφήσω τρεις μέρες να στολίσουν το τραπέζι και την τέταρτη θα στολίσουν το στομάχι μου!!! Πολύ μου αρέσει η ιδέα της ανθοδέσμης που τρώγεται...(το φαΐ στο μυαλό...)
    Καλή εβδομάδα Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, έτσι μπράβο Αλεξάνδρα! Αυτό θα πει αυθορμητισμός :)
      Χαίρομαι που σού άρεσαν οι ιδέες και περιμένω σχόλια από τους δικούς σου περί αγκιναροανθοδέσμης!!!
      Καλό απόγευμα

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ειρήνη.
      Με όλο το συμπάθειο, αλλά εγώ όταν διαβάζω "συμπαθητικά" σκέφτομαι πως είναι ένας άκρως ευγενικός τρόπος να πει κάποιος πως δεν του άρεσε :) Εκφράσου ελευθέρα, το Άσυλο είναι εξάλλου άκρως δημοκρατικό (ασχέτως αν δημοσιευόνται μόνο όσα αρέσουν σε μένα...χεχεχεχε)
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  10. Πολύ πρωτότυπη και εντυπωσιακή ιδέα Δήμητρα!!! Ομολογουμένως μένει αξέχαστη στους καλεσμένους!!! Και όλες οι φωτογραφίες που διάλεξες τόσο τέλειες και με εντυπωσιακούς χρωματικούς συνδυασμούς !!! Σ'ευχαριστούμε που τις μοιράστηκες!!! Καλό σου απόγευμα και καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι είναι εντυπωσίακα, είναι τα άτιμα. Κι αν το καλοσκεφτείς, πέραν βεβαίως των όμορφων λουλουδιών, αυτό που τραβά το μάτι είναι οι υφές των λαχανικών και των φρούτων, κάτι που καθιστά αυτές τις συνθέσεις εντός της σφαίρας του υλοποιήσιμου χωρίς μεγάλες δυσκολίες :)
      Την καλημέρα μου Ιωάννα!

      Διαγραφή
  11. Νομίζουμε ότι τα περισσότερα υλικά της φύσης μπορούν να συνδυαστούν μεταξύ τους ,πόσο μάλλον τα λουλούδια και οι καρποί που προέρχονται από τα φυτά και τα δύο!!!Πανέμορφα χρώματα και σίγουρα θα το τολμούσαμε σε μια σύνθεση (μάλλον θα πάμε να δούμε τι λαχανικά έχουμε στο ψυγείο)!!!Καλό απόγευμα,Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δεν έχετε άδικο κορίτσια. Εξάλλου η φύση είναι ο μεγαλύτερος ζωγράφος και διακοσμητής ;)
      Αν το δοκιμάσετε, ελπίζω να το μοιραστείτε μαζί μας! Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  12. Περνάς απ΄το τραπεζάκι του σαλονιού ,αρπάζεις ένα μήλο.Περνάς από την τραπεζαρία της κουζίνας ,τσιμπάς λίγο σταφύλι.Σου λείπει λαχανικό για το φα'ί' ,ρίχνεις το λάχανο στην κατσαρόλα.και όμορφα και χρηστικά!Δύο σε ένα,τέλειο!Θα προτιμήσω αυτήν με τα ωμά λαχανικά(κουνουπίδια μωβ,σπαράγγια,αγκινάρες,αντίδια για να μείνει τουλάχιστον σώα η λαχανοδέσμη(εκ του ''ανθοδέσμη'')Πολύ ωραίες ιδέες μας έδωσες ακόμη μια φορά!καλή μας εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχεχε και στο τέλος σου μένουν μόνο τα λουλούδια στην σύνθεσή και ηρεμείς, οπότε σωστή η απόφαση για την λαχανοδέσμη που θέλει και μαγείρεμα!!!! Χαίρομαι που σού άρεσαν Αλέκα! Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  13. Τι όμορφα όλα!! Πολύ ωραίος ο συνδυασμός των φρουτολαχανικών με τα λουλούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Νίκη! Καλή συνέχεια & καλημέρα :)

      Διαγραφή
  14. Υπέροχες συνθέσεις, υπέροχα χρώματα και αρμονικά τεριάσματα! Μου θύμησες τώρα ένα μαγιάτικο στεφάνι που είχα δει στο νησί και ο δημιουργός του είχε κρεμάσει αγκινάρες και ένα σκόρδο! Τελικά ήταν πολύ μπροστά! Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ θα ήθελα να το έβλεπα αυτό το στεφάνι Νίκη γιατί όντως ακούγεται πολύ πρωτότυπο! Όπως λέω πάντα, φαντασία να υπάρχει. Την καλημέρα μου! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  15. Να σου πω ότι λατρεύω αυτό το πάντρεμα !!!! Και το έχω κάνει σε τραπέζι!!! Τη μια φορά χρησιμοποίησα αγκινάρες - κηροπήγια με πέρλες ανάμεσα στά φύλλα και την δεύτερη μια προτότυπη ανθοδέσμη με κόκκινα πατζάρια στη βάση και στεκόταν όρθια με λουλούδια λευκά -κόκκινα και τα φύλλα του πατζαριού!!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω ακούγονται πολύ όμορφα Νικόλ! Αν έχεις βγάλει φωτογραφίες πολύ θα ήθελα να τις έβλεπα :D Πάντα χαίρομαι όταν βρίσκω ανθρώπους που κάνουν πρωτότυπα πράγματα!!
      Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  16. Λοιπόν να σου πω ότι την αγκινάρα τη λατρεύω και την χρησιμοποιώ πολύ σαν λουλούδι ... επειδή τυχαίνει να έχω αγκινάρες στον κήπο μου τις τελευταίες τις αφήνω πάνω στο φυτό και ξεραίνονται και αφού τις κόψω, τις βάφω με κάποιο χρώμα ή και φυσικές και αναλόγως τις στολίζω, είναι υπέροχες !!! Ωραίο το θέμα σου .... καλό βράδυ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. !!! Δεν ήξερα πως μπορείς να αποξηράνεις τις αγκινάρες!!! Πολύ θα ήθελα να δω πως γίνονται Ράνια γιατί ακούγονται πολύ πρωτότυπες κι όμορφες :)
      Χαίρομαι που σού άρεσε η ανάρτηση! Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  17. Πραγματικά δίνουν αλλο χρώμα στο τραπέζι. Με εντυπωσίασαν οι αγκινάρες! Τι ομορφα που ταιριάζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και τουλάχιστον εμένα αν μού το έλεγε κάποιος χωρίς να το έχω δει θα το θεωρούσα πολύ παράξενο πάντρεμα :)
      Χαίρομαι που σού άρεσαν οι ιδέες. Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  18. Πολύ εντυπωσιακές οι συνθέσεις!! Τα φρούτα και τα λαχανικά δίνουν μία φρέσκια νότα χρώματος και φαντασίας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι όπως τα λες Κατερίνα! Κι εντυπωσιακές και φρέσκιες & πρωτότυπες. Καλό βράδυ :)

      Διαγραφή
  19. Tόσο όμορφοι οι συνδυασμοί χρωμάτων..που εκ πρώτης προσπερνάς την ανάμιξη....
    όντως δεν το έχει συνηθίσει το μάτι...την πρώτη φορά που τα βλέπεις μένεις με το στόμα ανοιχτό!!
    την δεύτερη σου φαίνονται πιο οικεία...και μετά έχεις πια συνηθίσει στην ιδέα..!!μου άρεσαν οι αγκινάρες και ο ανανάς...
    τα σταφύλια όσες φορές και να τα είδα, έβλεπα μπολ με φαγητό...((χι))
    Τέλεια και τα τριαντάφυλλα με τα ρόδια!!
    χαίρομαι που σε βρήκα μέσω του πάρτυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και καλώς όρισες στο Άσυλο :)
      Σ' αυτό με τα σταφύλια δεν έχεις άδικο. Εμένα μου έφερνε στο μυαλό Ρωμαϊκά γεύματα...χεχεχεχεχε
      Πάντως νομίζω πως τέτοιες μίξεις αξίζουν τη δοκιμή!
      Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη & καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  20. Axxx στο έχω αναφέρει ξανά...τρελαίνομαι για ανθοδέσμες με αγκινάρες!!!!!!!
    Ειδικά με νυφικές ανθοδέμσες..πολύ ιδιαίτερες!!!!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεε, εδώ είπα να εμπλουτίσω λίγο ακόμα την γκάμα και να συμπεριλάβω κι άλλα λαχανικά και φρούτα ;)
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  21. υγ...πωπω αυτές με τα ανοιχτά ακτινίδια και dragon fruits θα μαζεύουν μύγιες,σφήκες κλπ!!αχχαχα και θα μυρίζουνννννννν!!! :D :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα, πάλι καλά που συνήθως τα σπίτια έχουν σίτες ;)

      Διαγραφή
  22. Μια και μια όλες οι συνθέσεις...πάνω που έλεγα αυτή μου αρέσει έβλεπα την επόμενη και μου άρεσε περισσότερο....το μόνο που τόλμησα κάποια χριστούγεννα ήταν να κάνω την σύνθεση στο κέντρο του τραπεζιού με πορτοκάλια ,μήλα . αποξηραμένα λεμόνια (που παίρνουν ένα ωραίο χρυσαφί χρώμα) ρόδια και τριαντάφυλλα.και ενα κερί στην μέση.....
    δεν είχε όμως την ένταση των χρωμάτων που έχουν αυτές οι συνθέσεις.
    καλή μερα να εχεις Δήμητρα.
    φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την αρχή της έχεις κάνει Μαρία και πολύ δυναμικά από όσα γράφεις. Οπότε δεν νομίζω να αντιμετωπίσεις πρόβλημα στην ένταση των χρωμάτων σε κάποια επόμενη ανθοφρουτοσύνθεση :D Πάντως η σύνθεσή σου ακούγεται άκρως "πλούσια" και εορταστική!
      Την καλημέρα μου. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  23. Υπεροχαααααααα!!!! Λάτρεψαν την αγκινάρα κ τα σπαράγγια...αν κ ακριβό σπορ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να κοστίσει λίγο πιο ακριβά αλλά στο τέλος τα μαγειρεύεις κιόλας χεχεχεχεχε

      Διαγραφή