Γυναικείες βραδιές

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ξεκίνησε και τα αρσενικά κάθε σπιτιού για το επόμενο διάστημα θα είναι απασχολημένα με την στρογγυλή θεά και την απαραίτητη συνοδεία μπύρας & "γαλλικών". Κι εμείς οι γυναίκες; Τι κάνουμε αν δεν νοιαζόμαστε και τόσο για το άθλημα; Γκρινιάζουμε ή περιφερόμαστε βαριεστημένα μέσα στο σπίτι; Φυσικά και όχι! Καθώς το Μουντιάλ είναι μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για να οργανώσουμε γυναικείες βραδιές με ποτό ή τσάι και καφέ. Εξάλλου δεν είναι και τόσο δύσκολο να ετοιμαστεί μία τέτοια μάζωξη και μάλιστα σάς έχω και τις προσκλήσεις έτοιμες και μία έξτρα εναλλακτική!


Βρείτε ένα-δύο κλασσικά κι αγαπημένα κοκτέιλς - η Σοφία από το Paraligo.com ετοίμασε πριν λίγο καιρό και σχετικό εκτυπώσιμο με συνταγές- συγκεντρώστε τα απαραίτητα μπουκάλια, ποτήρια και λοιπά αξεσουάρ σε ένα τρόλεϊ ή αν δεν έχετε σε έναν δίσκο κι έτοιμες για κουβέντα και χαλαρή διάθεση. Χαρούμενες χαρτοπετσέτες και σουβέρ, συμπληρώνουν το σκηνικό, ενώ ένας μαυροπίνακας βρίσκει κι εδώ την θέση του, ενημερώνοντας για τα διαθέσιμα ποτά.




Κι επειδή το στυλ κάνει και τα πιο απλά πράγματα να φαντάζουν πιο όμορφα, γράψτε το μηνύμά σας στην ακόλουθη πρόσκληση και ενημερώστε με γούστο τις προσκεκλημένες σας. Το εκτυπώσιμο αρχείο είναι σε μορφή pdf, εκτυπώνει 2 προσκλήσεις ανά σελίδα Α4 και μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ.

 Ενώ αν είστε όπως εγώ, όπου καλοκαιρινό ποτό = μοχίτο, διοργανώστε μία βραδιά αποκλειστικά για το συγκεκριμένο κοκτέιλ με την ανάλογη πρόσκληση. Το εκτυπώσιμο αρχείο είναι σε μορφή pdf, εκτυπώνει 2 προσκλήσεις ανά σελίδα Α4 και μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ


  
Αν πάλι προτιμάτε μία συγκέντρωση άνευ κατανάλωσης αλκοόλ και σε πιο ρομαντικά πρότυπα, ένα πάρτυ για τσάι ή καφέ,  σε παστέλ αποχρώσεις είναι ιδανικό για μία γυναικεία συνάντηση από το απόγευμα μέχρι το βράδυ. Ετοιμάστε τα ροφήματα και στολίστε ένα τραπέζι με τσαγιέρες, λουλούδια, κλουβιά και κηροπήγια και φυσικά τα άκρως απαραίτητα γλυκά 


Η Ελεάνα από το My home my memories ετοίμασε πρόσφατα ρολλάκια κανέλας, ενώ η Χρυσαυγή και η Λίλια από το Food for thought και Spoon stories αντιστοίχως έχουν πολλές συνταγές για κέικ και γλυκά.

Και φυσικά, η πρόσκληση, σε ανάλογο ρομαντίκ ύφος.  Το εκτυπώσιμο αρχείο είναι σε μορφή pdf, εκτυπώνει 2 προσκλήσεις ανά σελίδα Α4 και μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ.



Τέλος, αν ούτε το ποτό, ούτε το τσάι ή ο καφές σάς συγκινούν, τι θα λέγατε για ψώνια μετά δρώμενων κι εκπτώσεων; Γιατί όπως με ενημέρωσε η εταιρεία Pennie, για τις ημέρες των αγώνων της Εθνικής μας ομάδας, ήτοι 19-26 του μήνα, θα μπορείτε να κάνετε τα ψώνια σας στα καταστήματά της με μουσική, φαγητό και μειωμένες τιμές. Κι επειδή δεν είμαστε όλοι στην Αθήνα, η εταιρεία θα προσφέρει τις εκπτώσεις και στο ηλεκτρονικό της κατάστημα!

Πως σάς φαίνεται η ιδέα γυνακείας βραδιάς; Θα καλέσετε τις φίλες σας;

Εγώ πάντως λέω να συνδυάσω μία βραδιά μοχίτο μετά αγορών ;)

Την καλημέρα μου

43 σχόλια:

  1. Καλημέρα Δήμητρα, ευτυχώς είμαι από τις τυχερές να πω που το έτερον ήμισυ δεν βλέπει ποδόσφαιρο. Μόνο ο γιος μου επειδή είναι και τερματοφύλακας αλλά αυτό δεν με επηρεάζει. Όμως δεν θα με πείραζε καθόλου, το αντίθετο μάλιστα να με καλούσαν σε μια γυναικεία βραδιά. Ε φυσικά τα printables σου είναι ωραιότατα αλλά εμένα το μάτι μου έπεσε σ ένα δίσκο φιδίσιο με τα ποτά σου επάνω και μου "ετρεξαν" τα σάλια λόγω και της δισκομανίας μου. Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, ο τρελοδίσκος μου;;; Ένας πολύ οικονομικός, πλαστικός δίσκος είναι Χριστίνα αλλά μου άρεσε πολύ το φιδίσιο του ;)
      Όσο για το ποδόσφαιρο, ο δικός μου βλέπει- ως φίλαθλος πάντα- αλλά έτσι κι αλλιώς, αφορμές για συγκεντρώσεις να έχουμε..χεχεχεχε!!! Καλή συνέχεια

      Διαγραφή
  2. Χαχαχχα επίκαιρο ποστ!
    Κι εγώ ευτυχώς δεν υποφέρω αυτές τις ημέρες, αφου ο καλός μου δεν είναι κολλημένος με τη μπάλα, αλλά πολύ μου αρέσουν οι γυναικοπαρέες, οι βραδιές με φίλες και φυσικά... τα κοκτέιλ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Χριστίνα, για να μην ακούσω παράπονα πως τώρα με το Παγκόσμιο, εμείς οι γυναίκες βαριόμαστε!
      Όσο για τις γυναικείες βραδιές, όποτε κι αν οργανώνονται, Μουντιάλ ή όχι, είναι πάντα ευπρόσδεκτες. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για ένα μοχίτο ;)

      Διαγραφή
  3. Μου αρέσει !!!!!! Καταπληκτική η ιδέα, βέβαια θα πρέπει πρώτα να κοιμήσω τον Τιμάκο και μετά μια ωραία βραδιά μας περιμένει !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι! Νομίζω πως σε κάτι τέτοιες συγκεντρώσεις, καλύτερα το πεδίο να είναι μόνο για μεγάλα μωρά ;) Τα μικρά νάνι, λίγη μουσικούλα, κοκτέιλ και καλή παρέα. Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη.

      Διαγραφή
  4. Μου αρέσουν και οι γυναικείες βραδιές και τα γυναικεία μεσημέρια και όλα όσα έχουν να κάνουν με γυναίκες και παρέες!
    Μόνο που δεν είμαι του τσαγιού, του παστέλ και του soft, αλλά της γυναικείας βραδιάς με λίγο από τεστοστερόνη μεσα!

    Θα πω ναι στο μοχίτο, με χίλια.
    Θα πω ναι στις παγωμένες μπύρες.
    Θα πω ναι στο μαυροπίνακα από κορμό δέντρου.
    Θα πω ναι σε αυτό το τέλειο τρόλεϊ κουζίνας που του φορτώνεις τα πάντα πάνω και το πάς από το καθηστικό στο μπαλκόνι και καταλήγει να γίνεται η ουρά σου που σε εφοδιάζει συνεχώς με αλκοόλ!
    Θα πω ναι σε μεζέδες παντώς είδους και εθνικότητας, στις πίτσες, τις πίτες και τους υδατάνθρακες.
    Θα πω ναι στο γυναικείο χιούμορ!!!!!!!!!!

    Καλημέρα κι από μένα!
    Και καληνύχτα στους άνδρες που βλέπουν μουντιάλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα πω κι ευχαριστώ για το λινκ!!!!!!!
      Πως ξέχασα το σπουδαιότερο δεν μπορώ να καταλάβω!!! Τς τς τς....

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχαχα, δεν θα περίμενα κάτι λιγότερο από εσένα Χρυσαυγή και μάλλον εσύ δεν χρειάζεσαι καν αφορμές τύπου Μουντιάλ ;)
      Εγώ βάζω μοχίτο και μπύρες, βάζεις εσύ τα ορεκτικά; Εξάλλου ούτε εγώ είμαι του τσαγιού καθώς ποτέ δεν μ΄άρεσε ως ρόφημα.
      Όσο για το χιούμορ, απαραίτητο! Καλή συνέχεια

      Διαγραφή
    3. Μάλλον έτσι είναι! Τις αφορμές τις δημιουργείς. Δεν τις περιμένεις.
      Φυσικά και βάζω τα μεζεδάκια. Είναι για να το ρωτάς? Τώρα με προσβάλλεις!
      Δεκτή η συμφωνία !!!!!!!

      Διαγραφή
    4. Υπέροχα!!!! Μόλις ετοιμαστεί το μπαλκόνι ετοιμάσου για Αργολίδα ;)

      Διαγραφή
  5. Κοίτα να δεις που με τόσες ωραίες προσκλήσεις θα με κάνεις να διοργανώσω πάρτυ χαχαχαχα.
    Η ιδέες σου γλυκιά μου Δήμητρα είναι εξαιρετικές και πίστεψε με πάντα ήμουν από εκείνες που εκμεταλευόμουν κυριολεκτικά τις βραδιές ποδοσφαίρου για να δω τις φίλες μου!! Μα υπάρχει καλύτερη ευκαιρία από αυτό? Φτιάξε ένα μοχίτο και για μένα και έρχομαι :P

    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την αναφορά που έκανες στο σπιτάκι μου:**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ φτιάχνω ένα μοχίτο (και δύο και τρία) εσύ καμιά από τις λιχουδιές σου θα φέρεις; ;)
      Χαίρομαι που σού άρεσαν οι ιδέες Λιλιά μου! Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  6. Τέλεια! Κάνω συχνά τέτοιες βραδιές-πάρτυ με τις φίλες, ξαδέρφες μου και περνάμε τέλεια!! Άλλοτε με κοκτέιλ άλλοτε με τσαγάκι και άλλοτε με καφέ και σοκολάτα! Ειδικά σε αυτά έχω διατριβή!! Τις προσκλήσεις θα τις χρησιμοποιήσω για τα καλοκαιρινά event! Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω πολύ όμορφα Νίκη. Εξάλλου δεν χρειάζονται τα Κύπελα για να βρεθούμε με δικούς μας ανθρώπους!
      Χαίρομαι που θα βρεις χρήση για τις προσκλήσεις. Καλή συνέχεια :)

      Διαγραφή
    2. Θα προσθέσω τις ιδέες που μας δίνεις στο pinterest!!

      Διαγραφή
    3. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Νίκη :*

      Διαγραφή
  7. ....θα ήμουν σύμφωνη σε μια πρόσκληση για καφέ ή τσάι,και με την κατάλληλη παρέα ακόμα καλύτερα , τέτοιες ευκαιρίεςδεν πρεπει να τις αφήνουμε να φεύγουν.... Οιπροσκλησεις σου πάνε αμέσως για το πιντερεστ....την καλησπέρα μου Δήμητρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σίγουρη Μαρία πως εσύ θα εκτιμούσες ένα tea party :D
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα pins! Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  8. Ευχαριστούμε και εγώ και τα ρολλάκια μου!!!! :))) Ότι ετοιμαζόμουν να σου γράψω πως με σκλάβωσε το κλουβί και η ιδέα του καφέ!!! Βέβαια από κάτω είδα την ροζ πρόσκληση και έμεινα να χαζέυω!! Και εννοείτε τη κατεβάσα γιατί έχω την αίσθηση πως θα μου φανεί χρήσιμη!!! Όχι πως θα με χαλούσε το ποτό αλλά κάνω τρελλή κατανάλωση σε ότι περιέχει καφείνη. :D
    Φιλιά και σ'ευχαριστούμε το σπίτι μου και εγώ!!! χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααα ξέχασα να σου πω... ξύνεις πληγές με το θέμα shopping!! Addicted, ανήκω στους Shopaholic anonymous!!! χιχιχι όποτε γυρνάω από βόλτα στο κέντρο η πρώτη κουβέντα του είναι τη αγόρασες? :*

      Διαγραφή
    2. Shopaholic anonymous ε;; Καλό!!! Βλέπω να αρχίσουν να σου κάνουν την ίδια ερώτηση και αφού σερφάρεις στο διαδίκτυο ;) χεχεχε

      Διαγραφή
  9. στα παρτάκια λέμε ναι
    στα μοχίτο λέμε ναι
    στις παρέες λέμε ναι
    στα κοκτέιλ λέμε ναι...
    όχι λέμε στη μπάλα
    όχι στη βαρεμάρα μας
    όχι λέμε στη γκρίνια
    όχι στο μουντιάλ
    (τραγουδιστά όπως ο ύμνος των μαύρων σκυλιών)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, δεν παίζεσαι Αλέκα με τις ατάκες σου!!!!
      Εγώ πάντως και στο μουντιάλ λέω ναι για έξτρα αφορμές για συγκεντρώσεις ;)

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφη ιδέα!!!
    Οι φωτογραφίες σου είναι τέλειες!!!
    Καλό βράδυ
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε κι ελπίζω να φανούν χρήσιμες στην επόμενη συγκέντρωση που θα οργανώσεις!
      Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  11. Ομορφες ιδεες και προτασεις αν και οχι για μας..Ολες ελευθερες ειμαστε αρα εχουμε το κεφαλι μας ησυχο.Χαχαχα
    Καλημερα Δημητρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τον κατάλληλο άνθρωπο έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και σε σχέση ;) χεχεχεχε
      Καλημέρα Μαρία :*

      Διαγραφή
  12. Ευχαριστώ πολύ για το Link στο paraligo! Πολύ καλή η ιδέα των κοριτσοσυνευρέσεων γιατί το mundial καλά κρατεί κι έχουμε ακόμα πολλές δύσκολες νύχτες μπροστά μας... Τα εκτυπώσιμα τα σπάνε και ειδικά η Mojitoπρόσκληση την οποία και κότσαρα στο Pinterest με τη μια! Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ για το pin Σοφία!! Όσο για το εκτυπώσιμό σου ήρθε γάντι σε αυτή την ανάρτηση :)
      Πολλές καλημέρες

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα!!!! Τί υπέροχα εκτυπωτικά είναι αυτά? Ευχαριστούμε πολύ! Ο κορμός μαυροπίνακας με κέρδισε... εκπληκτικός!!!!!!! Καλές μπαλιές εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κορίτσι!! Χαίρομαι πολύ που σού άρεσαν κι ελπίζω να φανούν χρήσιμα! Όσο για τον κορμό και τον μαυροπίνακα είναι και τα δύο αγαπημένα υλικά, οπότε με το που είδα την φωτογραφία δεν μπορούσα παρά να την συμπεριλάβω στην ανάρτηση. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  14. Τι καλή ιδέα!! Αν και κρυφοκοιτάζω λιγάκι και το ποδόσφαιρο, δεν θα έλεγα ποτέ όχι σε μια ωραία γυναικοπαρέα με ποτάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ βλέπω αλλά κυρίως για να πειράζω τον Γιώργο όποτε γκρινιάζει....χεχεχεχεχε
      Όσο για τις συγκεντρώσεις για ποτό, ποτέ δεν λέμε όχι ;)

      Διαγραφή
  15. Δημητρα σε βρισκω πολυ σωστη !! μα παντα οι αντρες να οργανωνουν βραδιες ,,,,να σου πω θα εβλεπα και ματςν αν ηταν καλες ομαδες ...δεν ειναι καθολου κακο!!! και πολυ ομορφη η ροζ προσκληση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ το βρίσκω κακό :) Απλώς νομίζω πως είναι μία ακόμα αφορμή για γυναικοβραδιές ;)
      Χαίρομαι που σού άρεσε η πρόσκληση. Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  16. Αν και για γυναικοπαρέα δεν το βλέπω,οι προσκλήσεις είναι υπέροχες και ποτέ δεν ξέρεις...όσο για την μπάλα,απλά είμαι στο ίδιο δωμάτιο με το μουντιάλ,αλλά το αγνοώ!Καλό ΠΣΚ Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να σού φανούν χρήσιμες για βραδιές με παρέα της επιλογής σου Ιωάννα!
      Πως καταφέρνεις πάντως και το αγνοείς στο ίδιο δωμάτιο, είναι ... άθλος!!!
      Καλά να περνάς :)

      Διαγραφή
  17. Χα χα!!!
    Γελάω γιατί στη δική μας την περίπτωση ο Αντώνης μάλλον θα χρειαστεί τις προσκλήσεις!!!
    Οι προσκλήσεις σου πάντως ελίναι τέλειες για βραδικές, καλοκαιρινές μαζώξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσο πολύ φίλη με την μπάλα Βάσω;;; :)
      Όπως και να έχει, όποιος και να τις χρειαστεί, ελπίζω να φανούν χρήσιμες!!
      Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  18. Χαχαχα φοβερή ανάρτηση, αν κ είμαι απο αυτές που βλέπουν μπάλα!!!! Αν κανεις πάρτυ όμως, θα σου έρθω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πότε με το καλό γυρίζεις από τα Νότια καλό μου;;; Για να ξέρω πότε θα κάνω το πάρτυ :p
      Ελπίζω μόνο να μην μάς έχουν πιάσει Χριστούγεννα γιατί μοχίτο γιοκ!

      Διαγραφή