Τετάρτη, 4 Ιουνίου 2014

Χάδι πούδρας

Απαλά, ήρεμα, ρομαντικά, μοντέρνα, χαλαρωτικά & φιλόξενα. Τα παστέλ χρώματα τα έχουν όλα και μπαίνουν στο σπίτι για να μάς προσφέρουν χρώμα και χαρούμενη διάθεση στη διασκόμηση, χωρίς εντάσεις αλλά με περίσσεια ομορφιά.


Μικρές πινελιές από παστέλ διακοσμητικά, φωτιστικά και πόστερς κόντρα σε λευκό φόντο, τραβούν το βλέμμα, όπως και οι χρωματικά εντονότεροι συγγενείς τους





Ως χρώμα επιλογής για έπιπλα, σίγουρα δεν περνούν καθόλου απαρατήρητα





Κι ως υφάσματα επιπλώσεων, μάς αγκαλιάζουν απαλά μα και τόσο κομψά.





Τα παστέλ απελευθερώθηκαν από τα πρώην στενά όριά τους και πλέον μπαίνουν σε κάθε σπίτι κι εμένα τουλάχιστον μ' αρέσουν πολύ πολύ! Και καθώς εχτές έμεινα εκτός γραφείου, με τα σωθικά του υπολογιστή μου υπό εξέταση πριν την εγχείρηση που θα ακολουθήσει λίαν συντόμως, έπιασα τα πινέλα και τα χρώματα και με μπόλικο νερό ετοίμασα ένα ρόδο με παστέλ αποχρώσεις.


Πως σάς φαίνονται; Τα προτιμάτε ή θέλετε ένταση στο χρώμα; Τα έχετε συμπεριλάβει στη δική σας διακόσμηση;

Την καλημέρα μου

52 σχόλια:

  1. Προσωπικά λατρέυω τις παστέλ αποχρώσεις στην διακόσμηση,σε υφάσματα.....παντού βέβαια και λίγες πινελιέ έντασης δεν βλάπτει....Δήμητρα....πολύ καλόγουστες φωτο αλλά και το υπέροχο δημιούργημα σου το ρόδο.....καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σίγουρη πως εσύ Μαρία θα λάτρευες τα παστέλ για τη διακριτικότητα και τον ρομαντισμό τους! Χαίρομαι πού σου άρεσαν οι φωτογραφίες. Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  2. Νομίζω δεν το έχεις σε τίποτα να φτιάχνεις πίνακες ζωγραφικής, έργα τέχνης.......!!!!!!!!!!!!!
    Εχω μείνει να κοιτάζω τον πίνακά σου.
    Θα ξανάρθω να δω και τις υπόλοιπες προτάσεις σου με πιο ηρεμία όμως.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο πίνακας αυτός είναι απωθημένο. Είχα σκεφτεί ένα diy που όμως δεν μου έβγαινε όπως το ήθελα και πάλευα δυο μέρες τώρα. Τελικά το παράτησα και πήρα τα πινέλα κι έκανα τον πίνανα :D
      Καλό απόγευμα Χρυσαυγή!

      Διαγραφή
    2. Νομίζω πως ότι πιάνεις γίνεται.... χρώμα και παίρνει ζωή.
      Είμαι σίγουρη πως και μισοτελειωμένο DIY που λες πως δεν σου έβγαινε για μένα θα ήταν απλά τέλειο. Αλλά οκ!
      Για τα έπιπλα τώρα. Είπα θα ξανάρθω και ήρθα.
      Τα παλ (οι πούδρες) μου αρέσουν. Τις θαυμάζω ειλικρινά και θα ήθελα να ζω σε ένα τέτοιο σπίτι. Μα όταν πάω να διακοσμήσω τον δικό μου χώρο, πάντα, μα πάντα θα τις προσπεράσω και θα πάω στα κραυγαλαία. Τι κακό πια και αυτό? Παλεύω μέσα μου. Το έχεις καταλάβει, ε? χαχαχαχαχα

      Μου αρέσουν οι κορνίζες πάρα πολύ, μου αρέσουν τα πάντα από την φωτογραφία με την τίγρη στον τοίχο (καθώς το μάτι μου τράβηξαν τα κίτρινα εκτυφλωτικά μαξιλάρια), η παρακάτω φωτογραφία πάλι με το κίτρινο ριγέ μαξιλάρι και η ωραία τραπεζαρία με τις χρωματιστές καρέκλες!

      Καλημέρα !!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Και πολύ καλά έκανες και ξαναήρθες Χρυσαυγή!
      Για αυτό που λες περί των έντονων χρωμάτων, μαζί σου κι εγώ! Το Άσυλο για πολύ καιρό ήταν σε πολύ γήινα και όταν με έπιασε για τα χρώματα, σκεφτόμουν μόνο τα έντονα. Έχοντας βάλει κάποιες έντονες πινελιές στον χώρο όμως νομίζω πως πλέον πρέπει να κινηθώ σε πιο απαλούς τόνους γιατί διαφορετικά με βλέπω να το ονομάζω Τσίρκο! Χεχεχε
      Οπότε πάμε μαζί για μικρές παστέλ πινελιές!! Σε χώρο όλο παστέλ, νομίζω εξάλλου πως θα έσκαγα ;)
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  3. Eγω κόλλησα στο ζωγραφισμένο ροδο σου! Υπέροχο, ονειρικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Χριστίνα, σ' ευχαριστώ πολύ! Έχω αρχίσει να "ρομαντοποιούμαι" μού φαίνεται κι ανησυχώ! χεχεχεχεχε
      Καλή συνέχεια

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφες οι εικόνες σου αλλά περισσότερο μου άρεσε ο πίνακάς σου!! Τον τελευταίο χρόνο έχω ένα κόλλημα με οτιδήποτε παστέλ! Ωραία η σημερινή σου ανάρτηση! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πως να μην κολλήσεις Νίκη; Νομίζω πως είναι από την πιο όμορφη χρωματική ομάδα :)
      Χαίρομαι που σού άρεσε η ανάρτηση και συμβαδίζει με το κόλλημά σου! Την καλησπέρα μου :*

      Διαγραφή
  5. Και μόνο που τα κοιτάς αυτά τα χρώματα αισθάνεσαι να σε τυλίγει μια τρυφερότητα, μια γλυκύτητα σαν να είσαι καβάλα στο ροζ συννεφάκι. Για το ρόδο σου δεν έχω να πω τίποτα παρά να το θαυμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι, έτσι Χριστίνα. Είναι τόσο φιλόξενα, σαν αγκαλιά! Και είναι τόσο ωραία που βρίσκουν εφαρμογές και σε πιο μοντέρνες επιφάνειες! Καλό απόγευμα

      Διαγραφή
  6. Απλά υπέροχα!!! Τόσο τα παστέλ χρώματα και η ανάρτηση σου όσο και το ρόδο!!! Μπράβο Δήμητρα και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Αλεξάνδρα και σ' ευχαριστώ! Καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα Δήμητρα από τη βροχερή Ν.Μάκρη! Πολύ μου αρέσουν τα παστέλ χρώματα και ειδικά μού άρεσαν η τρίτη και τέταρτη πρότασή σου από τα διακοσμητικά, και το ύφασμα του πρώτου καναπέ στα υφάσματα επιπλώσεων! Η δημιουργία σου φανταστική! Ό, τι πρέπει για πίνακα στον τοίχο σε μια γωνιά του σπιτιού με ροζ αποχρώσεις!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ προτιμώ περισσότερο τον ανοιχτό κοραλί καναπέ αν και δεν τον βλέπω ποτέ ως ύφασμα επίπλωσης στο Άσυλο καθώς σίγουρα θα έχω γκρίνιες από τον καλό μου...χεχεχεχε
      Όσο για τον πίνακα, έλα που δεν υπάρχει τέτοια γωνιά.. ;) Καλή συνέχεια Βέρα

      Υ.Γ. Εδώ μέχρι στιγμής είναι απλώς συννεφιασμένος ο καιρός :)

      Διαγραφή
  8. Αμα σε λέω ταλέντο φιλενάδα! Τι τέλειο το λελουδο? Υπέροχο!!!!!!!!

    Κ ναι, λατρευωπαστελ, σε ηρεμούν αν κ εγώ έχω πολύ πιο έντονα χρωματα τελικά σπίτι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσί, μερσί φιλενάδα! Όσο για τα παστέλ, εγώ έχω αρχίσει να τα σκέφτομαι για το Άσυλο γιατί νομίζω πως μαζί με τα πιο έντονα χρώματα, κάνουν υπέροχους συνδυασμούς ;)
      Φιλιά πολλά και καλησπέρες!

      Διαγραφή
  9. Μου αρέσουν τα παστελ τόσο πολύ!! Χαλαρωτικά και αθώα!! Νομίζω πως τα αντικείμενα σε παστελ αποχρώσεις μου κάνουν διακριτικά και κομψά!! Έπιασες πινέλα εε!! Εγώ είμαι έτοιμη να πιάσω τον αφρό χιχιχιχι θα γελάσουμε!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ και με το διακριτικά και με το κομψά Ελεάνα! Ο τρίτος πίνακας θα είναι το θύμα του αφρού;;; χεχεχε
      Όπως και να έχει, καλή διασκέδαση και καλές αφροδημιουργίες!!! Αναμένω φωτό :)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Όπως είναι αναμενόμενο και με πινέλα σκίζεις! Πολύ όμορφη δημιουργία! Τώρα για τα παστέλ νομίζω ότι δεν είμαι και πολύ φαν, αλλά δεν ξέρω κάπου όλο σκοντάφτω μπροστά σε συγκεκριμένες αποχρώσεις που μου αρέσουν ειδικά κάτι όμορφα καλοκαιρινά γαλάζια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ ήμουν Κατερίνα, ειδικά αν σκεφτείς πως το πατρικό ήταν κάθε δωμάτιο κι ένα διαφορετικό παστέλ στον τοίχο. Χρόνια μετά κι αφού ηρέμησε το βλέμμα, τα βλέπω πλέον με άλλο μάτι και νομίζω πως ταιριάζουν και με τα εντονότερα χρώματα σε ένα σπίτι :)
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  11. Υπεροχα, υπεροχα, υπεροχα !
    λατρευω αυτα τα χρωματα.
    ειναι τοσο γλυκα και χαλαρωτικα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Μαρία και είναι όπως τα λες: γλυκά & χαλαρωτικά!
      Καλό σου απόγευμα :*

      Διαγραφή
  12. Ο πίνακάς σου είναι πανέμορφος,Δήμητρα,άνετα θα τον κρεμούσαμε!!!Τον τελευταίο καιρό γίναμε κι εμείς "φαν " των παστέλ,μας αρέσουν πολύ στα έπιπλα!!!Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω, σάς ευχαριστώ πολύ!! Συμφωνώ για τα έπιπλα, γίνονται πολύ πιο φιλικά στις παστέλ αποχρώσεις. Καλό απόγευμα κορίτσια :)

      Διαγραφή
  13. μεγαλη αδυναμία τα παστέλ! και με αυτές τις φώτο μου ανοίγεις την όρεξη για βαψίματα που δεν μπορώ να κάνω! το ρόδο σου απλά απίθανο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν δεν μπορούμε να κάνουμε τα μεγάλα, κάνουμε τα μικρά Μάχη ;) Γιατί δεν κάνεις κανένα βάψιμο σε κάποιο βάζο ή άλλο αντικείμενο;
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  14. Καλέ, τι ωραία που το ζωγράφισες το τριανταφυλλάκι! Οπωσδήποτε στα printables να το βάλεις.Τώρα, όσο για τα παστέλ ,το μόνο που έχω είναι 2-3 επιπλάκια και μερικά διακοσμητικά στο εξοχικό κι αυτό λόγω του παραθαλάσσιου χαρακτήρα τους.Αλλά ένα μωβ-λιλά armoire δε θα με χάλαγε. ( https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=8951658078979547348#editor/target=post;postID=8704548349435781371;onPublishedMenu=allposts;onClosedMenu=allposts;postNum=0;src=link )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά εσύ Αλέκα που λατρεύεις το φουξ, τα παστέλ νομίζω πως θα έκαναν έναν όμορφο συνδυασμό!. Το λινκ δυστυχώς δεν το ανοίγει καθώς είναι σύνδεσμος μέσα από την πλατφόρμα του μπλόγκερ. Όσο για το ρόδο και τα printables, κομμάτι δύσκολο καλό μου καθώς είναι σε μεγάλο καμβά για να μπει στο scan :)

      Διαγραφή
    2. http://alekacraftaholic.blogspot.gr/2014/06/blog-post_5.html

      Διαγραφή
  15. Θαυμάσιο το ρόδο σου Δήμητρα! Οι παστέλ πινελιές μου αρέσουν πολύ στο χώρο.
    Ειδικά στην εικόνα με τη μοβ λάμπα μου άρεσε το καθετί που είχε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το συγκεκριμένο σπίτι (με την μωβ λάμπα) είναι γεμάτο ξεχωριστές γωνιές Δήμητρα κι αξίζει να επισκεφθείς τον σύνδεσμο. Λίγο υπερβολικό για τα δικά μου γούστα, με την έννοια πως τόσο πολύ στυλ παντού στον χώρο, είναι αρχικά εντυπωσιακό αλλά σε δεύτερη ανάγνωση κουραστικό, αλλά σίγουρα γεμάτο εικόνες έμπνευσης αν υιοθετηθούν σε μικρότερο βαθμό :)

      Διαγραφή
  16. Φανταστικές επιλογές και χρώματα Δήμητρα !!! Λατρεύω τα παστέλ !!! Και η δημιουργία σου πραγματικά εξαιρετική !!! Καλό σου βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά φαίνεται πως τα παστέλ έχουν πολλούς οπαδούς Ιωάννα!! Χαίρομαι που σού άρεσαν. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  17. Τι όμορφο τριαντάφυλλο είναι αυτό μικρή μου? Φυσικά αγαπώ τα παστέλ, όσο αγαπώ και τα έντονα χρώματα φυσικά!
    Σμουάτς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρή και τριανταφυλλένια;;; :p Παστέλ + έντονα εμένα μου κάνουν απίστευτο συνδυασμό! Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  18. Τα παστελ χρώματα τρυφερά και ρομαντικά μου αρέσουν και υπάρχουν στο δωμάτιό μου!!!Καο οι αποχρώσεις του ροζ σαν το ολόγλυκο τριαντάφυλλό σου !!!!!!Υπέροχα..
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ το δωμάτιο σου πρέπει να είναι όαση γιατί αν θυμάμαι καλά και κρεβάτι με ουρανό έχεις και μπαούλο ως κομοδίνο!!!! Πρέπει να μάς το παρουσιάσεις! Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  19. Υπέροχα τα παστέλ Δήμητρα, ειδικά τώρα που ανοίγει ο καιρός μυρίζουν πολύ στη διακόσμηση!! Καλέ εσύ είσαι καλλιτέχνης, τι υπέροχο το ρόδο αυτό!!!Πραγματικά πολύ καλό, με έβαλες σε σκέψεις να πιάσω πινέλο! Κάνε ακόμα μερικά στις ίδιες αποχρώσεις να τα κρεμάσεις μαζί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικά φέρνουν χαρά ανεξαρτήτως εποχής Μαίρη. Όσο για τα πινέλα, πιάστα σίγουρα και φυσικά μην ξεχάσεις να μοιραστείς μαζί μας τις δημιουργίες σου ;)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  20. Τα παστέλ δεν είναι το φόρτε μου είναι η αλήθεια, αλλά κάποιες αποχρώσεις είναι αναμφισβήτητα υπέροχες και πλέον μπορούν να συνδυαστούν και με απόλυτα χρώματα, καθότι η διακόσμηση έχει γίνει πολύ openminded. Δεν θα λεγα όχι σε εκείνη την τραπεζαρία και εκείνες οι κορνίζες επίσης δεν μου κακοπέφτουν καθόλου! Καλημέρα Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα είναι θέμα συνδυασμού Σοφία και φυσικά προσωπικών προτιμήσεων. Ωραία τα έντονα χρώματα αλλά κι ένα σπίτι μόνο με αυτά, νομίζω πως μπορεί να γίνει οπτικά κουραστικό, οπότε τα παστέλ δίνουν κι αυτά την αναγκαία ξεκούραση στο βλέμμα. Φυσικά δεν νομίζω πως ποτέ θα έβαφα όλο το Άσυλο παστέλ γιατί θα ένοιωθα λες και ζούσα μέσα στο γλυκό!! Καλημέρα & καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  21. Kι εγώ τρελαίνομαι για παστελ!!!!
    Οπως σου είπα τους τοίχους στο σαλόνι τους έκανε mint!!
    Και το χωλ σκούρο φουξιομώβ με ροζ-mint διακοσμητικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλουμε φωτογραφίες!!!!! Άσε για λίγο στην άκρη τα καλλυντικά και τα μπουκαλάκια και τράβα με την φωτογραφική το νέο σπίτι :)
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  22. Αχ, αγαλλίασε η ψυχή μου με τις εικόνες σου πρωί πρωί... Κι ήρθε και το Ρόδο σου ως κερασάκι στην τούρτα! Οσο για τα παστέλ, ειμαι το άκρως αντίθετο στη διακόσμηση του σπιτιού μου, αν και τα λατρεύω οταν τα βλέπω αλλου. Ποιος ξέρει; Ίσως σε επόμενη ανακαίνιση ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ τα έχω σαν χρώμα τοίχου Ανναστέλλα (μάλλον λόγω υπερβολικής έκθεσής σε αυτά κατά την παιδική ηλικία!) αλλά νομίζω πως ο επόμενος τοίχος που θα βάψω (δεν ξέρω ποιος ή που στο Άσυλο) σίγουρα θα είναι ένα απαλό μεντί! Σιγά σιγά προσπαθώ να τα βάλω και στη διακόσμηση, προκειμένου να παίζουν μαζί με τα πιο έντονα χρώματα :)
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  23. ολα τελεια!!!!και το καλυτερο ...το ρόδο σου φυσικα!!

    καλο σου βραδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά, σ΄ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  24. Ωραίος τίτλος!Μου αρέσουν πολύ το απαλό ροζ και το τυρκουάζ,αν και μάλλον στο σπίτι μας επικρατούν πιο έντονες αποχρώσεις!Υπέροχο το ρόδο σου,ότι και αν αποφασίσεις να κάνεις,το φτιάχνεις υπέροχο Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως ο τίτλος τους ταιριάζει πολύ ως χρώματα, τόσο απαλά που είναι :) Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Ιωάννα, την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  25. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή