Δευτέρα, 2 Ιουνίου 2014

Με φίλους στη βεράντα

Το καλοκαίρι είναι κι επίσημα εδώ και παρόλο που ο καιρός επιμένει ακόμα στις ανοιξιάτικες διαθέσεις του, η εποχή για συχνές φιλικές μαζώξεις έφτασε. Ετοιμάστε λιχουδιές, βάλτε μουσική κι εμπνευστείτε από τις ακόλουθες προτάσεις διακόσμησης του τραπεζιού για ένα καλό καλοκαίρι με φίλους στη βεράντα.


Λιτά & όμορφα, με διάφορα ετερόκλητα στοιχεία και διάθεση άλλων εποχών, τα ρουστίκ στοιχεία είναι ό,τι πρέπει για ένα γεύμα με πολλές νότες ρομαντισμού.





Φυσικά σε μία χώρα που η θάλασσα είναι από τα κύρια χαρακτηριστικά της, δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα τραπέζια σε μπλε και τυρκουάζ αποχρώσεις




Ενώ στον φωτεινό μας ήλιο, τα χρώματα πραγματικά λάμπουν και δημιουργούν ένα τραπέζι γεμάτο ενέργεια, αισιοδοξία και χαρά.




Όποια επιλογή και να κάνετε, οι καλοί φίλοι είναι εγγυημένη επιτυχία για ένα διασκεδαστικό γεύμα.

Ποιο είναι το αγαπημένο σας; Έχετε κάποια φιλικό γεύμα προγραμματισμένο;

Καλό καλοκαίρι να έχουμε!








Cover: μπουκέτο: Decor Asylum - λοιπά: ZaraHome

53 σχόλια:

  1. Τι να πω όλα τέλεια! Και το ρομαντικό και το θαλασσινό και όλες οι προτάσεις είναι πολύ όμορφες! Μπράβο που μας τα δείχνεις! Από φιλικά γεύματα άλλο τίποτα! Έκανα κάθε εβδομάδα όλο το χειμώνα από ένα συγκεκριμένα κάθε Σάββατο βράδυ! Τώρα ειδικά που άνοιξε ο καιρός και θα καθόμαστε έξω...αρχίζει και το χωριό και γεμίζει με κόσμο...και το κυριότερο γεμίζει και το σπίτι μου με κόσμο για 2-3 μήνες! Τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι να πω όλα τέλεια! Και το ρομαντικό και το θαλασσινό και όλες οι προτάσεις είναι πολύ όμορφες! Μπράβο που μας τα δείχνεις! Από φιλικά γεύματα άλλο τίποτα! Έκανα κάθε εβδομάδα όλο το χειμώνα από ένα συγκεκριμένα κάθε Σάββατο βράδυ! Τώρα ειδικά που άνοιξε ο καιρός και θα καθόμαστε έξω...αρχίζει και το χωριό και γεμίζει με κόσμο...και το κυριότερο γεμίζει και το σπίτι μου με κόσμο για 2-3 μήνες! Τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω, πρέπει να περάσατε υπέροχα τον χειμώνα με τόσο φιλικές συγκεντρώσεις!! Με το καλό για ακόμα περισσότερες για τώρα το καλοκαίρι!
      Καλό απόγευμα Νίκη

      Διαγραφή
  3. Είναι όλα τέλεια αλλά το αγαπημένο μου είναι το τελευταίο! Χρώμα, μαξιλάρες και λουλούδια!
    Οι μαζώξεις είναι ένας λόγος που αγαπώ το καλοκαίρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ σαν Μαργαρίτα, το χρώμα θα σού άρεσε ;)
      Καλές οι μαζώξεις, το καλοκαίρι, αν πάει ως έχει σήμερα, επίσης καλό...χεχεχεχε
      Καλό μήνα και καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  4. Όπως πάντα, δεν μπορώ να επιλέξω τι μου αρέσει περισσότερο.
    Τελικά δεν ξέρω τι φταίει? Εγώ είμαι η αναποφάσιστη ή εσύ βάζεις κορυφαίες φωτογραφίες από κάθε κατηγορία κι έτσι είναι η επιλογή αδύνατη?

    Και τα γήινα, και τα θαλασσινά και τα χρωματιστά είναι όλα εξαιρετικά.
    Γιατί να περιοριστούμε σε επιλογές? Τα θέλω ΟΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Καλό μήνα, καλό καλοκαίρι!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά κάνεις Χρυσαυγή!!! Εξάλλου με τις μαγειρικές σου δημιουργίες, θα έχεις αφορμές για πολλές πολλές μαζώξεις, οπότε και πολλές ευκαιρίες για διάφορες διακοσμήσεις ;)
      Σ' ευχαριστώ πάντως για τα - πάντα- καλά σου λόγια! Χαίρομαι που σού αρέσουν οι αναρτήσεις του Ασύλου :D
      Καλό μήνα με πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Υπήρξες "έρωτας" με το πρώτο κλικ!! χαχαχαχα
      Με το που μπήκα στο Άσυλο είπα "εδώ θα μείνω"!!
      Φυσικά και μου αρέσουν ΟΛΕΣ, αναιξερέτως οι αναρτήσεις σου!! Άκου λέει....!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Αυτό το "έρωτας με το πρώτο κλικ" πολύ μού άρεσε και θα στο κλέψω!!!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Η χαρά του χρώματος και η δικιά μου,είναι η σημερινή ανάρτηση σου!!Θα διαλέξω την τελευταία πολύχρωμη φωτογραφία,αλλά και αυτή με το τραπέζι σε γήινους τόνους και τα ροζ λουλουδάκια μ'αρέσει πολύ!!Όσο για μαζώξεις κάτι θα γίνει, αρκεί να έχουμε υγεία και δουλειά!Πάντως έχουμε πει με το Βασίλη να πάρουμε σεζ λονγκ για το μπαλκόνι,οπότε περιμένω αμέτρητα βράδια στη βεράντα με κουβέντα,μουσική,βιβλία και λίγη ηρεμία(που σήμερα δεν λέει να έρθει)!Καλό καλοκαιρινό μήνα Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε βλέπω Ιωάννα σε πολλά χαλαρά βράδυα στο μπαλκόνι με τις σεζ λονγκ!! Με το καλό να τις πάρετε και να τις απολαύσετε με τον Βασίλη και το μικρό μπισκοτάκι σου :)
      Εξάλλου είμαι σίγουρη πως και το μπαλκόνι σου θα είναι γεμάτο χρώμα!
      Καλό μήνα & καλή συνέχεια

      Διαγραφή
  6. Αδύνατο να διαλέξω, Δήμητρα, είναι όλα τόσο όμορφα, σε κάθε εικόνα βρίσκω και κάτι που μου αρέσει πολύ! Νοστάλγησα και τα καλάμια από την 3η από το τέλος φωτο, είχε παλιά η μητέρα μου στο σπίτι...
    Ανυπομονώ να περάσει κι αυτός ο μήνας με τα ζόρια του και επιτέλους να ξεκουραστούμε και να χαρούμε και τη βεράντα, με τόσες ιδέες θα την ομορφύνουμε περισσότερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κουράγιο Δήμητρα! Θα τελειώσουν και οι εξετάσεις και θα χαλαρώσετε! Όσο για τις εικόνες, πάντα κρατάμε όσα μάς αρέσουν και ταιριάζουν και φτιάχνουμε το δικό μας σκηνικό :)
      Καλό μήνα & φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ε Σ!!! 'Ολες υπέροχες και μόνο που θυμίζουν καλοκαίρι για μένα είναι παράδεισος! Στην μικρή βεράντα του σπιτιού έχω κινηθεί σε γήινα χρώματα αυτό όμως δεν με εμποδίζει στο μπροστινό μπαλκόνι που είναι τεραααααααααααστιο να παίξω με διαφορετικές χρωματικές γωνιές. Και το καλύτερο είναι πως από μπροστά δεν φυσάει όπως στο πλάι. Καλό μήνα Δήμητρα μου, καλή εβδομάδα καιιιιιιιιι καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ παιδί του καλοκαιριού δεν είσαι....χεχεχεχε Ωραία τα μεγάλα μπαλκόνια, είμαι σίγουρη πως θα το γεμίσεις με ξεχωριστές γωνιές! Όσο για τον άνεμο, είπαμε...ευκαιρία για νέα & καινούργια ;)
      Επίσης Χριστίνα! Καλό καλοκαίρι...όπως σήμερα εε;;; χεχεχε

      Διαγραφή
  8. Ωραίες ιδέες!! Το πρώτο μπλέ με κέρδισε, ιδιαίτερα το καρό τραπεζομάντιλο!!! Εγώ προτίμω τα έντονα και πολλά χρώματα την άνοιξη, τους καλοκαιρινούς μήνες θέλω ένα χρώμα να κυριαρχεί τη φορά. Κολλήμτα που έχει ο άνθρωπος.. Εδώ ο καιρός ξανά χάλασε οπότε περιοριζόμαστε εντός σπιτιού. Καλό Μήνα Δήμητρα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθένας με τις προτιμήσεις του Ελεάνα :) Αυτό με το καρώ φέρνει πιο πολύ στο κλασικό σου στύλ εξάλλου! Πάντως κι εδώ καλοκαιρινό δεν τον λες τον καιρό και χαίρομαι αφάνταστα...βεβαίως βεβαίως! Καλό μήνα κορίτσι μου :*

      Διαγραφή
  9. Last but not least!Η τελευταία πρόταση είναι ακριβώς στα μέτρα μου!Και τα υφασμάτινα σουπλά ωραιότατη ιδέα και οικονομική!Καλή εβδομάδα!Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι Αλεκάκι πιο πολύ για την προτελευταία εικόνα σε είχα με το έντονο φουξ! Όχι πως στην τελευταία τα χρώματα δεν είναι υπέροχα!
      Καλό μήνα και φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Τρελαίνομαι για τραπεζοστολίσματα!!! Το μάτι τρώει πάντα πρώτο και μαζί! Όλα μου άρεσαν πολύ!!! Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστή, σωστή Αλεξάνδρα! Όλα παίζουν το ρόλο τους σε ένα τραπέζωμα. Και ο στολισμός και τα εδέσματα. Καλό μήνα και σε σένα!

      Διαγραφή
  11. Όλες οι προτάσεις σου Δήμητρα είναι εξαιρετικά καλόγουστες...όπως πάντα σε άυτά που μας παρουσιάζεις....καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μαρία μου, σ' ευχαριστώ πολύ! Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  12. Μας ξεσήκωσες Δήμητρα!!!!Τι να διαλέξουμε ...όλες οι προτάσεις είναι φοβερές!!!!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι να σάς ξεσηκώνω και χαίρομαι που σάς άρεσαν οι προτάσεις κορίτσια! Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  13. Πως να μην μου αρέσουν φωτογραφίες μέσα σε κήπους, με τραπέζια όμορφα διακοσμημένα και γεμάτα χρώμα...Δεν θα διαλέξω κανένα γιατί όλα είναι υπέροχα. Σμουάτς :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μην διαλέξεις Λίλιά μου, έτσι ώστε με κάθε λιχουδιά και διαφορετικό σκηνικό ;)
      Πολλά φιλιά & καλημέρες!

      Διαγραφή
  14. Καλό μήνα Δήμητρα και καλό καλοκαίρι!! Ομορφες προτάσεις για κάθε γούστο , το δικό μου στυλ είναι τοπ ρομαντικό ρουστικ , το λατρεύω αλλά δεν με χαλάει και το χρώμα !!!
    Φιλάκια κορίτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νικόλ! Ακόμα κι εγώ που δεν είμαι τόσο του ρομαντικού, τις χάζευα αυτές τις ρουστίκ διακοσμήσεις :)
      Καλό μήνα! Φιλιά

      Διαγραφή
  15. Όμορφες καλοκαιρινές προτάσεις για όμορφες καλοκαιρινές στιγμές !!!
    Καλό μήνα και καλό Καλοκαίρι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι, έτσι Ράνια και πάνω από όλα με καλούς φίλους!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  16. Ωωωω θεε μου ! Μα γιατι τρελλαινομαι τοσο με τις ιδεες διακοσμησης ?
    Υπεροχα υπεροχα ολα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως γιατί σού έχει μπει το "μικρόβιο της διακόσμησης" ; :D
      Καλημέρα Μαρία!

      Διαγραφή
  17. Εξαιρετική διακόσμηση και φανταστικές ιδέες Δήμητρα !!! Απλά τα θέλω όλα.... και τα ρουστίκ και τα γαλάζια και τα εκρηκτικά πορτοκαλοφούξια... γίνεται ???!!! Καλό καλοκαίρι και καλή σου βδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και γίνεται Ιωάννα. Εξάλλου όλο το καλοκαίρι μπροστά μας είναι και τα τραπεζώματα σίγουρα δεν θα είναι λίγα, οπότε κάθε φορά και νέο σκηνικό ;)
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  18. Πανέμορφα όλα! Ζηλεύω λίγο τα σπίτια με κήπους ή μεγάλες βεράντες. Κάτι σε μπαλκονάκια υπάρχει; Εδώ στο κέντρο των Αθηνών πολλές παλιές πολ/κίες έχουν στενόμακρα μπαλκόνια. Μπουαααααα!
    Σε λίγο καιρό θα βάψω το σπίτι και θα αναδιοργανώσω το μπαλκόνι μου, οπότε κάθε όμορφή σου ιδέα είναι ευπρόσδεκτη!
    Πολλά φιλιά και πολλές όμορφες καλημέρες! (εδώ πάντως βρέχει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο! Οι φωτογραφίες είναι για έμπνευση, εμείς κρατάμε όσα μπορούμε και βολεύουν με αυτά που έχουμε! Για στενόμακρο μπαλκόνι εγώ πάντως θα άφηνα τα μεγάλα έπιπλα και θα πήγαινα σε λύσεις πάγκων, τόσο ως τραπέζι όσο κι ως κάθισμα (που κατά προτίμηση να χώραγε κάτω από το τραπέζι) και τη διακόσμηση (βλ. γλάστρες, κεριά κτλ)ια θα την μετέφερα, ως ένα βαθμό στον τοίχο!
      Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  19. Αυτό το δενδρολίβανο στη πετσέτα, το λάτρεψα!!!!!
    Υπέροχες προτάσεις όπως παντα φιλενάδα! Για μένα κρατά τα ρουστικ!

    Φιλάκια κ καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι υπέροχο; Ένα κλαδάκι και λίγο σπάγκος και αμέσως έχεις άλλη αισθητική στο τραπέζι!
      Καλό μήνα Ζηνάκι και κουράγιο!!

      Διαγραφή
  20. Πολύ όμορφες προτάσεις Δήμητρα! Ξεχωρίζω ομως ην πρωτη εικόνα με τα γήινα χρωματα που εχει περισσότερο ρομαντικό χαρακτήρα ! Καλο μηνα και απο μένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν! Όσο για την πρώτη εικόνα, εμένα αυτό που μού ήρθε πρώτα στο μυαλό όταν την είδα είναι πως μπορεί κάποιος να αξιοποιήσει μία παλιά δαντελένια κουρτίνα!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  21. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΟΥ.ΜΑΣ ΞΕΣΗΝΩΝΕΙΣ.ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΩ ΟΛΑ.ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Βασιλική και σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Καλά διακοσμητικά παιχνίδια.
      Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  22. Χρώμα και τα μυαλά στα κάγγελα όπως πάντα! Καλό καλοκαίρι να ΄χουμε και ας μας μπήκε μες την κλάψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, εθισμένη στο χρώμα σε βρίσκω Σοφία κι όχι αδικαιολόγητα!!!
      Καλό καλοκαίρι κορίτσι μου (που για τις δικές μου προτιμήσεις, μπήκε υπέροχα!!)

      Διαγραφή
  23. Rustic all th way!!!!!!!!!
    Τόσοοο όμορφες οι επιλογές σου...αυτή μου ταιριάζει λίγο περισσότερο,αλλα μου άρεσε και αυτή με το πορτοκαλί-φούξια!!Εκρηξη χρώματος!!
    Θα μου άρεσε και lime με turquoise!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκρηκτικός και ο συνδυασμός που προτείνεις Βίκη, σαν να τον βλέπω σε γκρίζο φόντο να ξεπηδά χαρούμενα!!
      Και φυσικά, κανείς δεν μάς σταματά να τον συνδυαάσουμε και με ρουστίκ πινελιές! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  24. Πολύ ωραίες φωτογραφίες!Μου άρεσε πολύ η διακόσμηση στο τραπέζι με το δεντρολίβανο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου κι εγώ Πινελιά για το δεντρολίβανο. Τόσο λιτό μα τόσο όμορφο :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  25. Κερνάς? Έρχομαι για καφεδάκι σε ένα από τα τέλεια τραπέζια που μας παρουσίασες γιατί στην Αθήνα μας έχει φάει η λασποβροχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και κερνάω Κατερίνα αλλά θα σε στεναχωρήσω καθώς κι εδώ μια από τα ίδια είμαστε σε θέμα λασποβροχών!

      Διαγραφή
  26. Δήμητρα όλα τέλεια!! Εγώ είμαι τύπος του χρώματος... Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά κάνεις Ελένη γιατί με το Ελληνικό καλοκαίρι, τα χρώματα λάμπουν :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή