Δευτέρα, 23 Ιουνίου 2014

Επειδή ο παλιός είναι αλλιώς

Όπως και να το κάνουμε το παλιό έχει άλλη χάρη. Κουβαλά ιστορία, αναμνήσεις, σημάδια. Μπορεί να μην έχει την λάμψη και τον ενθουσιασμό του καινούργιου, αλλά έχει χαρακτήρα. Και πριν αρχίσετε να σκέφτεστε πρώην που σάς αδίκησαν και θυμηθείτε παλιές πληγές, να σάς καθησυχάσω. Καθώς με το παλιός αναφέρομαι στον χαρακτήρα των παλιών ασημικών και πως αυτός δίνει λίγο από τα περασμένα μεγαλεία του και στην σημερινή διακόσμηση. 

Οι δίσκοι είναι ένα αγαπημένο αντικείμενο όπως και να το κάνουμε. Κι όταν είναι παλιοί και ασημένιοι, χαρίζουν την ομορφιά τους, όχι μόνο οριζόντιως τοποθετημένοι αλλά και κάθετα.




Ένας κλασσικός συνδυασμός που ποτέ δεν θα φύγει από την μόδα! Κι όσο περισσότερα και ανόμοια τόσο το καλύτερο.




Ένα ασημένιο ή επάργυρο δοχείο γεμίζει όμορφα με φυτά ή άλλα καλούδια και όταν συνδυάζεται με αντικείμενα για τα οποία δεν είχε αρχικά σχεδιαστεί παίρνει την κεντρική σκήνη όπου κι αν τοποθετηθεί





 Και μην μου πείτε πως με ένα τρόπεο να κρατά τα απαραίτητα του μπάνιου, της κουζίνας ή και απλά λουλούδια δεν θα νοιώσετε, έστω και λίγο, νικητής!





Βγάλτε λοιπόν τα ασημικά ή επάργυρα της μαμάς και της γιαγιάς από τους μπουφέδες και δώστε τους μιά θέση στη διακόσμηση του σπιτιού σας. Αν μη τι άλλο, πέραν της λάμψης τους, σίγουρα θα δώσουν χαρακτήρα στον χώρο γιατί πως να το κάνουμε; Ο παλιος είναι αλλιώς!

Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα να έχουμε.

41 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!! Αυτή η ανάρτηση είναι για μένα, εδώ με πέτυχες!! Λατρεύω τα ασημικά τα παλιά που έχουν τη δική τους ιστορία. Γενικά ότι παλιό και κλασσικό το αγαπώ.. πολύ όμως
    Έχω δίσκο ασημένιο της γιαγιας και μάλιστα είναι πρώτη μούρη στη διακόσμηση του σπιτιού μου αφού είναι από τα αγαπημένα μου στολίδια μαζί με κάτι άλλα δικά της!! Συνδυάζουν τις αναμνήσεις μου από παιδί και μια ρομαντική διάθεση στη διακόσμηση. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σε πέτυχα Ελεάνα :) Και είναι όπως τα λές, με δική τους ιστορία!
      Τον δίσκο πως και δεν τον έχεις βάλει σε κάποια από τις φωτογραφήσεις σου;;; Κακώς!!!! Εγώ παλεύω -τον εαυτό μου- σε κάθε φωτογράφηση να μην βάλω αγαπημένα κομμάτια στο σκηνικό ;)
      Καλό απόγευμα και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
    2. Τον είχα βάλει κεντρική φωτο στην αρχή και μετά το άλλαξα. Θα το κάνω κάποια στιγμή.

      Διαγραφή
    3. Τώρα που το λες σαν κάτι να θυμάμαι Ελεάνα :)

      Διαγραφή
  2. Πες μου τώρα που θα βρω τρόπεα!
    Τι πρέπει να κάνω για να εξασφαλίσω ένα????

    Το παλιό σίρουρα είναι καλό. Εχει άλλη ποιότητα και αξία.
    Μου αρέσουν πολύ τέτοια στοιχεία στη διακόσμηση και τα έχω ιυοθετήσει στο σπίτι μου.
    Αλλά τρόπεο δέν έχω. Βλέπεις ο παππούς μου δεν έπαιζε γκολφ, δεν πήγαινε σε κινήγι αλεπούς με τους φίλους του, ούτε είχε λάβει μέρος σε αγώνες ιππασιας.

    Μου αρέσουν πολύ οι τσαγέρες σου!!!!!!!!!!!!! :)

    Καλημέρα Δημητρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα Χρυσαυγή, άστα! Από την περασμένη εβδομάδα που τα έχω δει έχω πάθει κόλλημα!!!!! Λες να "ανηφορήσουμε" μαζί κατά Μοναστηράκι μεριά;;;
      Όσο για τον παππού σου αλλά και τον δικό μου, ντροπή τους!!! Μα χάθηκε ένα τροπεάκι;;; Τόσα και τόσα άφησαν πίσω τους!!! Άτιμη κοινωνία......
      Οι τσαγιέρες μου παλιές που συχνά φιλοξενούν λουλούδια :)
      Καλή συνέχεια. Φιλιά:*

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχα Θα πρέπει να πουλήσουμε το κορμί μας στο μοναστηράκι για να εξασφαλίσουμε ένα τρόπεο.
      Κάτι πιο εύκολο δεν παίζει? Και να μην είναι ότι κι ότι.... Σε κασίτερο θα το ήθελα!
      Οκ.. τι λέω τώρα, ε??

      Διαγραφή
    3. Τόσο καλά εε;;;
      Δύσκολα μου βάζεις Χρυσαυγή, δύσκολα!!!!

      Διαγραφή
  3. Λες ε; Κάποια έχω σε μια βιτρίνα, κάποια φυλαγμένα σε κουτιά γιατί το μαύρισμα πολύ μου την δίνει. Λες όμως να τα αφήσω έτσι κι απλά να τα πλαισιώσω; Υπέροχη ιδέα τα pitchers (κανάτες) με τα τριαντάφυλλα που φωτογράφισες!!! Καλή εβδομάδα Δήμητρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν πολλοί που θεωρούν πως μαυρισμένα τα ασημικά έχουν πιο ιδιαίτερο χαρακτήρα αλλά αυτό είναι θέμα γούστου. Εγώ δεν προτιμώ ούτε τα υπέρλαμπρα ούτε τα τελείως μαύρα. Το θέμα είναι τι αρέσει σε σένα Χριστίνα, πάντως νομίζω πως είναι κρίμα να μένουν κρυμμένα!
      Όσο για τις "κανάτες" είναι μία τσαγιέρα και μία καφετέρια αλλά τα άνθη κρύβουν τα καπάκια τους! Καλή συνέχεια & καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  4. Μου έδωσες ιδέες να αξιοποίησω όλες αυτές τις φοντανιέρες (φοβερή λέξη έ?) και τους επάργυρους δίσκους της μαμάς μου που κάθονται στα ντουλάπια! Καλημέρα και καλή εβδομάδα Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που την θυμήθηκες την λέξη;;; Έχω χρόνια να την "ακούσω" :) Χαίρομαι πάντως που βρήκες ιδέες και ελπίζω να μοιραστείς μαζί μας το αποτέλεσμα.
      Καλό απόγευμα και καλή εβδομάδα Σοφία!

      Διαγραφή
  5. Ναι, τα παλιά ασημικά χαρίζουν γοητεία και φινέτσα στη διακόσμηση του χώρου.Τα δικά μου κοσμούν τη σπηλιά του Αλή-Μπαμπά κι ένας δίσκος έγινε μαυροπίνακας ( http://alekacraftaholic.blogspot.gr/2014/02/2_5.html) Μου άρεσαν ιδιαίτερα τα ποτήρια -γλαστράκια και ο δίσκος-καθρέφτης.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον θυμάμαι τον δίσκο σου, είχε βγεί υπέροχος. Έψαχνα κι εγώ εναν στρογγυλό που έχω για να τον βάψω αλλά άφαντος! Άντε να δω που τον καταχώνιασα!!!
      Την καλησπέρα μου Αλέκα :*

      Διαγραφή
  6. Μου αρέσουν όλα αυτά τα παλιά πράγματα. Εκτός του ότι δίνουν μια άλλη νότα στον χώρο, έχουν και μια αύρα μια ενέργεια πέστο .... Για μια Vintage διακόσμηση στο παιδικό δωμάτιο τι καλύτερο από αντικείμενα της γιαγιάς ??? δεν ξέρω I love it !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ για παιδικό δωμάτιο -καθώς δεν έχω παιδί- αλλά δεν έχεις καθόλου άδικο :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  7. Οτιδήποτε παλιό κουβαλάει την δική του ιστορία, και ειδικά αντικείμενα μιας περασμένης εποχής..... Λατρεύω τα ασημικά δίνουν ενα ξεχωριστό ύφος στο σπίτι Δήμητρα ,μου άρεσε πολύ η κανάτα με τα ρομαντικά ρόζ τριαντάφυλλα....την καλησπέρα μου και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σίγουρη πως θα σου άρεσε Μαρία καθώς νομίζω πως είναι πολύ του στυλ σου :)
      Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  8. Λατρεύω τις προτάσεις σου!
    Η χρήση των ασημικών στη διακοσμηση εχει το ατού οτι δένει εξίσου όμορφα ακομη και σε λιτους, μοντέρνους χώρους.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τόσο διαχρονικά κομμάτια που νομίζω πως σχεδόν παντού μπορούν να βρουν την θέση τους.
      Χαίρομαι που σού άρεσε η ανάρτηση :)
      Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  9. Νοίζω ότι τα προτιμώ έτσι μαυρισμένα τα ασημικά, αυτοί οι δίσκοι είναι υπέροχοι!!
    Μόλις μου έδωσες πάντως ιδέα, έχω κάποια ασημικά, όχι παλιά, αλλά είναι τόσο καιρό στα ντουλάπια που μάλλον το χρώμα τους θα φέρνει πια στο πιο αντικέ........!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα, πολύ όμορφα!! Βγάλε τα από τα ντουλάπια και βάλτα στη δουλειά Ράνια ;)
      Μία ελαφριά πατίνα είναι πάντα πιο όμορφη από το τελείως γυαλισμένο (τουλάχιστον στα δικά μου μάτια)
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  10. Και κοίτα να δεις που και τα δικά μου είναι μαυρισμένα και βαριέμαι να τα γυαλίσω!!! Ετσι θα τ΄αφήσω και σε όποιον αρέσουν!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι το πνεύμα Νικόλ!!!
      Εξάλλου πρώτα και πάνω από όλα, πρέπει να άρεσουν σε εμάς ;)
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  11. Οκ...το στυλ μου κ αυτό!!!!! Έχω αγαπημένα απο τη προγιαγιά, τη γιαγιά, τη θεια, τη μαμά κ δικά μου...ξέχασα κανένα απο το σοι??? Τα λατρεύω αλλά δε ξέρω πως να τα καθαρίζω.....καμια ιδέα!??!!

    Υπέροχα τα λελουδα στα δοχειακια...απλα τέλεια!

    Φιλιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα εσύ Ζηνάκι έχεις ολόκληρη συλλογή!!!!
      Όσο για το καθάρισμα, υπάρχει το κλασσικό Σίλβο (αν θυμάμαι καλά το όνομα) αλλά και λίγη οδοντόκρεμα (άσπρη όχι gel) κι ένα μαλακό πανάκι κάνουν μια χαρά δουλειά!
      Καλημέρες & φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Ουφ... Πρεπει επιτελους να φτιαξω δικο μου σπιτι. Και σιγουρα θα σε χρειαστω :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το καλό να το φτιάξεις Μαρία!!!
      Κι ό,τι χρειαστείς, εδώ είμαστε ;)

      Διαγραφή
  13. Μου αρέσει που ενώ δεν είμαι ο τύπος του παλιού (ή και του καινούργιου) ασημικού, τα παρουσιάζεις τόσο όμορφα που πρέπει να αναθεωρήσω!!!! Καλή σου ημέρα Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χάρηκα με το σχόλιό σου Αλεξάνδρα!
      Κι εγώ το παθαίνω αυτό μερικές φορές :)
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  14. Ωραία τα ασημικά, νίκελ και επάργυρα αλλά αυτό που θέλουν γυάλισμα με τρελλαίνει...Θυμάμαι μικρή να με βάζει η μαμά μου να τα τρίβω με ένα βαμβάκι και την αντίστοιχη καθαριστική κρέμα. Πάντως εγώ κάποια χάλκινα γουδιά που βρήκα στο σπίτι από την πεθερά μου τα ετριψα μια φορά με λεμόνι και σόδα! Σούπερ έγιναν... και μάλιστα στολίζουν το ράφι πάνω από το ψυγείο μου με αρχοντιά! Τώρα περιμένω τη στιγμή που θα πάω στο Μοσχάτο σε ένα χυτήριο για νίκελ να μου γυαλίσουν τον παλιό της δίσκο σερβιρίσματος γιατί έχει μαυρίσει. Μπορεί να μην τον στολίσω αλλά σίγουρα χαίρομαι που τον έχω και θα του ξαναδώσω την παλιά του λάμψη ! Πολλά φιλιά. Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, τις ίδιες αγγαρείες είχαμε μικρές Νίκη!!! Αλλά εμένα πάντα μού άρεσε αυτή η δουλειά γιατί ένοιωθα λες και αποκαταστούσα κάτι πολύτιμο :)
      Άλλη αγάπη ο χαλκός! Και εγώ με λεμόνι καθαρίζω κάτι σκεύη που έχω αλλά αντί για σόδα βάζω αλάτι! Βρωμάνε βέβαια τα χέρια μετά αλλά λάμπουν! Με το καλό να αποκαταστήσεις τον δίσκο σου!
      Καλημέρες & φιλιά :*

      Διαγραφή
  15. Άλλη ομορφιά το ασήμι, άλλη κλάση, άλλη αίσθηση.
    Μου κάνει ταυτόχρονα βουκολικό και αρχοντικό. Αλλά ξέρεις από κείνα τα "αρχοντικά" του περασμένου αιώνα, που όλα φάνταζαν πιο όμορφα, πιο αθώα, πιο απλά.
    Όσο για τις προτάσεις σου Δήμητρα μου: πανέμορφες, καλαίσθητες και ρομαντικές... Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φέρνω ακριβώς την εικόνα που περιγράφεις Σοφία στο μυαλό μου! Τώρα κατά πόσο τότε ήταν πιο απλά, δεν ξέρω. Τα ίδια παρασκήνια και ίντριγκες που έχουμε και σήμερα, υπήρχαν και τότε.
      Πάντως έχεις δίκιο, έχει άλλη ομορφιά ένα ασημένιο σκεύος :)
      Καλά να περνάς κορίτσι μου! Τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  16. Κι εγώ είχα μπουχτήσει με τα ασημικά και το γυάλισμά τους και τα είχα κρύψει στα ντουλάπια. Τελευταία όμως, άρχισα να τα βγάζω και να τα στολίζω, χωρίς να επιμένω και πολύ στο γυάλισμα. Μου αρέσει η πατίνα του παλιού. Και μερικά επάργυρα που έχουν φθαρεί πολύ, τα έβαλα στην άκρη και σκέφτομαι να τους περάσω μιά πατίνα παλαίωσης...να δώ πώς θα γίνουν!
    Καλό ξημέρωμα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Marie-Anne! Νομίζω πως παλιότερα είχαμε την εμμονή πως για να έχουμε τα ασημικά έξω θα πρέπει να έλαμπαν. Αλλά όσο περνάει ο καιρός τόσο τα αποδεχόμαστε και με την όμορφη πατίνα τους, οπότε πολύ καλά κάνεις που και τα στολίζεις και δεν επιμένεις στο γυάλισμα!
      Δεν ήξερα πως μπορεί να εφαρμοστεί πατίνα και σε επάργυρα!
      Καλή συνέχεια :)

      Διαγραφή
  17. Έχω μερικά αποκτήματα από τα δώρα του γάμου,αλλά όταν άλλαξα τη διακόσμηση σε ανοιξιάτικη,τα έκρυψα όλα.Όταν τα βγάλω ξανά θα εφαρμόσω κάποια από τις ιδέες σου,θα τα δω με άλλη ματιά...Καλημέρα Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δώσε τους μία ευκαιρία Ιωάννα. Όλο και κάπου θα βρεις να τα ενσωματώσεις στη διακόσμησή σου και πιθανότατα να τα ερωτευθείς κιόλας :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  18. Λες ε? Μου αρέσουν όπως τα παρουσιάζεις!! Πολύ θέλω να μοιραστώ φώτο της μαμάς μου όταν θα τις τα ζητήσω!! Θα πάθει ένα ένα σοκ από την αλλαγή της άποψης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, άπαιχτο το σχόλιο περί αντίδρασης της μαμάς σου Κατερίνα!!!!
      Πάντως δεν χάνεις τίποτα να τα δοκιμάσεις στη διακόσμηση :)

      Διαγραφή
  19. Εξαιρετικές ιδέες Δήμητρα!!! Λες τα trophies μου να τα μεταμορφώσω σε γλαστράκια για παχύφυτα; Με ενθουσιάζει η ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή