Λόγω ημέρας...

Σήμερα, η ανάρτηση είπα να είναι ένα δώρο προς εμένα. Το σηκώνει άλλωστε και η ημέρα! Σκεφτόμουν λοιπόν πιο *υλικό* δώρο θα με έκανε να χοροπηδάω από την χαρά μου σαν δεκάχρονο και να τσιρίζω σαν παλαβό και μετά από πολλή & ώριμη (είπαμε λόγω ημέρας) σκέψη, κατέληξα σε ένα αντικείμενο πόθου εδώ κι αρκετά χρόνια!


Το οποίο, όπως ήδη μαντέψατε, δεν είναι άλλο από το ανάκλινδρο Barcelona.  Κι επειδή, παρόλο που το χαλβαδιάζω εδώ και καιρό, δεν έχω αποφασίσει ποιο χρώμα μού αρέσει καλύτερα, σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας και τα δύο.





Το φαντάζομαι παρέα με τον κρεμ καναπέ του Ασύλου, με μία γκρι κουβέρτα το χειμώνα επιμελώς ατημέλητα ριγμένη πάνω του, με κανένα χρυσαφί μαξιλαράκι, με έντονα χρώματα για τους καλοκαιρινούς μήνες, με, με, με...





Αλλά επειδή ο παλιός είναι αλλιώς και η αγάπη για το μαύρο πολύ παλιά κολώνια, και σε αυτό το χρώμα είναι τόσο μα τόσο γοητευτικό. Άστε που με το faux sheep skin επάνω του θα έδειχνε χάρμα, άστε που είναι κλασσικό και μοντέρνο ταυτόχρονα, άστε που θα ταίριαζε τόσο με τα υπόλοιπα χρώματα του Ασύλου, άστε, άστε, άστε...





Δεν είναι υπέροχα; Μακάρι το μόνο εμπόδιο στην αγορά του να ήταν η αναποφασιστηκότητα όσον αφορά το χρώμα! 

Εσείς αλήθεια,  ποιο χρώμα προτιμάτε;

Την καλημέρα μου 










φωτογραφίες cover: πηγή

Σχόλια

  1. Χρόνια σου πολλά κι ευτυχισμένα , Δήμητρα !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ανδρονίκη :)
      Την καλησπέρα μου!!!

      Διαγραφή
  2. Εχεις γεννεθλια?????? Χρονια πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Κοιτα τι ωραια που βρηκα ιντερνετ τετοια μερα για να σου ευχηθω!!! Πολλα φιλια να περνας καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες, είδες οι συμπαντικές δυνάμεις;;;;; Χεχεχε
      Σ' ευχαριστώ πολύ Μάρω! Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά, Χρόνια καλά με υγεία και πολλές πολλές δημιουργίες. Ότι κι αν μου χάριζαν από τα παραπάνω θα ήταν ευπρόσδεκτο. Δεν κάνω επιλογή αρκεί να ήταν ένα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστίνα! Καλά κι εμένα αν μου το έκαναν δώρο δεν θα σχολίαζα το χρώμα ;)

      Διαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά αγαπημένη μου Δήμητρα!
    Εύχομαι τα καλύτερα! Καλά να περάσεις σήμερα!
    Όσο για τον καναπέ, πόσο θα θελα να ήμουν παμπλουτη να σου έστελνα έναν με κούριερ:)
    Και θα διάλεγα τον μαύρο να ξέρεις! χαχαχαχα
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Μαργαρίτα!!!!!
      Πολύ γλυκό αυτό που έγραψες!!! Όταν γίνεις, θα στο ξαναθυμήσω!!!!! Χιχιχιχιχιχιχι
      Ααα κι ο μαύρος μια χαρά είναι ;)
      Φιλιά

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά και δημιουργικά Δήμητρα μου!!! Και σύντομα να αποκτήσεις το ανάκλιντρο των ονείρων σου!!!!Τι προτιμώ εγώ , ε και τα δυό !!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Νικόλ μου :)
      Κάποια στιγμή θα το αποκτήσω, που θα μου πάει!!!! Φιλιά

      Διαγραφή
  6. χαχχαχχαχαχαχαα Σοβαρά τώρα?
    Εχεις γεννεθλια??? Να ζήσεις!!!!!! Ε, μα δεν το πιστεύω!!!!!!

    Λόγω ημέρας πρέπει ο Γεώργιος να στο είχε κάτω από το σπίτι να περιμένει με έναν φιόγκο στη μέση...
    Το μαύρο εννοώ!! χαχαχαχαχαα Ξέρεις, αν ρωτάς εμένα, θα σου πω το μαύρο με χίλια! Ίσως στο πίσω μέρος του μυαλού μου το λευκό να μου θυμίζει νοσοκομείο... Το μαύρο όμως έχει άλλη αίγλη. Αλλά και πάλι, ρωτάς εμένα, που πάντα προτιμώ το μαύρο!

    Κατακαλόκαιρο έχεις γεννέθλια λοιπόν!!! Τέλεια! Το σημειώνω!!! χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ' αρέσει που δεν το πιστεύεις κιολάς χαχαχαχαχαχα Δηλ. βρε καλό μου, τι έκανα;; Φύτρωσα;;; Και που να φύτρωνα δηλ. δεν θα είχα γεννέθλια;;; Να μάς απαντήσει ένα κηπουρός παρακαλώ αν κάνει γενέθλια στα φυτά του!!!!!! :pppp

      Συμφωνώ πάντως απολύτως σε όσα έγραψες για τον Γιώργο!!!!! (Ακούς Γεώργιε;;;;;;)
      Και το μαύρο δεν με χαλάει καθόλου, μα καθόλου!!!!!

      Δεν το περίμενες εε για το κατακαλόκαιρο;;; Μα δεν φαινόταν από την "αγάπη" μου για το καλοκαίρι;;;; χαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχαχα
      Εννοουσα οτι δεν το πιστευω γιατι το πρωι μιλησαμε και δεν ανεφερες τιποτα!! Αλλα δεν ηθελα να το γραψω. Ετσι ομως που με κολλησες στον τοιχο με τα φυτα και τους κηπουρους.......

      Ελα...για το λευκο σε βλεπω κατασταλαγμενη. Θα παρω εγω το μαυρο να ερχεσαι να το βλεπεις χαχαχα, κι εσυ το λευκο που το θες!!! :)

      Διαγραφή
  7. Black & White, σικάτο !!! Mμμμμμμ... μετά από λίγη σκέψη ψηφίζω White "δείχνει" περισσότερο βρε παιδί μου. "Φωτάει" που έλεγε και μια φίλη ... χιχιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ εμένα και τα δύο μια χαρά μου φωτάνε Βάλια!!! Η τιμή τους είναι που μού φέρνει μία σκοτοδίνη!!!!!

      Διαγραφή
    2. Χαχαχα δεν έχεις και άδικο !!!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια Πολλάαααααααα!!! Να τα χιλιάσεις και να είσαι πάντα καλά και ευτυχισμένη!!!
    Άσπρο!!!!! Αριστοκρατικό!!! Ένα ανάκλινδρο είναι αλήθεια πως δε θα μου χαλούσε την αισθητική του σαλονιού μου χαχαχαχαχα
    Ο Γιώργος τη διάβασε την ανάρτηση??? ;) χιχιχιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύυυυυυυυυ κορίτσι μου :))
      Ούτε εμένα θα μου την χάλαγε... αλλά μάλλον το πορτοφόλι μου έχει διαφορετική άποψη!!!!!!
      Όσο για τον Γεώργιο, δεν νομίζω πως η διακόσμηση συγκαταλέγεται στα ενδιαφέροντά του χαχαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  9. Χρόνια Πολλά με Υγεία να γιορτάσεις πολλά πολλά ακόμα χρόνια.Όσο για τον καναπέ εγώ θα προτιμούσα τον λευκό γιατί γενικώς έχω ένα θέμα με το μαύρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Χρυσόσκονη!! Εγώ ακόμα αναποφάσιστη είμαι για το χρώμα αλλά μέχρι να μαζέψω τα λεφτά για να πάρω ένα, έχω καιρό να αποφασίσω...χεχεχεχε Καλό απόγευμα!!!!!

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά κι από δω καλή μου φίλη Δήμητρα!Να 'σαι πάντα καλά κι ευτυχισμένη με την οικογένειά σου και να χαίρεσαι ο,τι αγαπάς!
    Πολύ όμορφη η δημοσίευσή σου και το ασπρόμαυρο χρώμα μοντέρνο και ταιριαστό.Σε μένα θα μου ταίριαζε περισσότερο η μαυρίλα!χαχααα!Το δερμάτινο ανάκλιντρο εξαιρετικό κι υπεύθυνο για τεμπέλικες σκέψεις!Προς το παρόν ας βολευτώ στον καναπέ!Εύχομαι να τ' αποκτήσεις γρήγορα στην απόχρωση που θέλεις και να το χαρείς!
    Χαρούμενο απόγευμα να περάσεις!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Νίκο και για τις ευχές σου στο G+ :D
      Και η "μαυρίλα" που λες πάντως είναι άκρως σικάτη και διαχρονική!!!! Όσο για τις τεμπέλικες σκέψεις, κι ο καναπές είναι μιά χαρά!
      Καλάς να περνάς!!!

      Διαγραφή
  11. Οοοοο γενέθλια! !! Happy happy birthday, κοριτσι, να τα εκατοστήσεις, παντα με όμορφες ιδέες.
    ......ε εγω θα λεγα λευκο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ράνια!!!!
      Μόλις ξαναέφερες το "σκορ" σε ισορροπία :)

      Διαγραφή
  12. http://www.pinterest.com/pin/431712314253577224/

    Να σε χαιρόμαστε!Ευτυχισμένα γενέθλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο ισχύει και με το λευκό νομίζω όμως στο συγκεκριμένο!!!
      Να με χαίρεστε Αλεκάκι! Ευχαριστώ πολύ. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  13. Χρόνια πολλά, με υγεία και πολλές δημιουργίες!!!
    Εύχομαι να το αποκτήσεις σύντομα!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ :))
      Καλή συνέχεια & καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ειρήνη!!!
      Και για τις πρωινές ευχές, βεβαίως βεβαίως :*

      Διαγραφή
  15. Χρόνια πολλά και καλά!!!
    Πολύχρονη, πολυμηχανη και πολύχρωμη ;-)
    Όσο για το αντικείμενο πόθου σου,ελπίζω να το βρεις σύντομα σε συσκευασία δώρου :-)
    Σε μαύρο κατά προτίμηση!!!!Άλλωστε όλο και κάποιον τρόπο θα έβρισκες για να το μεταμορφωσεις αργότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, όχι δα, κάποια πράγματα είναι ιερά και δεν τα πειράζουμε!!!!!!
      Ευχαριστώ πολύ Βάσω!!!
      Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  16. Πολύχρονη Δήμητρα,αξίζεις πολλά και όμορφα δώρα και εύχομαι να αποκτήσης το ανάκλιντρο σου σύντομα,όσο για το χρώμα θα έλεγα στο λευκό του ,ίσως γιατί ο συνδυασμός του χρώματος είναι πιο εύκολος και φωτεινός....φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μαρία μου, σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  17. Χρόνια πολλά Δημητρούλα μου!Μέ υγεία καί πολλές δημιουργίες!!Μού αρέση πολύ τό ανάκλιντρο πού ονειρεύεσαι!!
    Εύχομαι πολύ σύντομα νά τό αποκτήσης!!Λατρεύω τό λευκό χρώμα!!Καλά νά περάσης!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ συνονόματη!!!!
      Όσο για το ανάκλινδρο, είναι όντως κουκλί :D
      Φιλιά

      Διαγραφή
  18. Χρόνια πολλά, ευτυχισμένα, γεμάτα υγεία, αγάπη και δημιουργία και σου εύχομαι να αποκτήσεις το ανάκλινδρο σου σε λευκό (γιατί έτσι μου κάθεται οτι ταιριάζει καλύτερα στο άσυλο) άντε καλά ή σε μαύρο, όπου καταλήξεις, αλλά και να μην το αποκτήσεις άμεσα δεν σκάω γιατί είμαι σίγουρη οτι στο τέλος θα σχεδιάσεις ένα και θα το φτιάξεις μόνη σου (ε ίσως βοηθήσει κι ο καλός σου λίγο) και θα γίνει και ωραιότερο του πρωτότυπου! Ότι καλύτερο Δήμητρα μέσα απο την καρδιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην μού βάζεις ιδέες Σοφία, μην μου βάζεις ιδέες!!!! Χαχαχαχαχα
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  19. Χρόνια πολλά, καλά, ευτυχισμένα & δημιουργικά!!! Εύχομαι να αποκτήσεις πολύ συντομα το αντικείμενο του πόθου σου!
    Είναι πραγματικά υπέροχο... Αν και είμαι λάτρης του μαύρου, πιστεύω ότι στο Ασυλο θα ταίριαζε καλύτερα το λευκό!
    Καλά να περάσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω όχι λόγω ονόματος χαχαχα :D
      Σ' ευχαριστώ πολύ Γεωργία για τις ευχές. Την καλησπέρα μου!!!

      Διαγραφή
  20. δε σε προλαβα σημερα...θα τηλ αυριο!!! και οχι τιποτα αλλο, αλλα δε θα ακουσεις την εξαισια φωνουλα μου να σου τραγουδα...

    Να ζησεις Δημητρουλα και Χρονια Πολλα,
    καναπεδακια να φτιαξεις ακομα πολλα,
    δωματια να στολίσεις με Γιωργο ή χωρις
    και ΙΚΕΑ να παμε, αν θες να με δεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, δεν παίζεσαι φιλενάδα! Δεν παίζεσαι!!!!
      Ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές και για την μαντινάδα και φυσικά για την μελλοντική παρέα στα ΙΚΕΑ ;)
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  21. Χρόνιααααααα πολλα!!!Ο,τι επιθυμείς!!!!!!! :) Να είσαι πάντα ευτυχισμένη και δημιουργική!
    Εννοείται λευκό!!!!Αχχχ να ήξερες πόσα χρόνια έχω το ανάκλιντρο αποθηκευμένο στο λαπτοπ μου!!!!!!!!
    Και τις αντίστοιχες απίστευτεςςςςς καρέκλες,τις οποίες και προτιμώ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Βίκη!!!
      Συμπάσχουμε φαίνεται...χαχαχαχαχα
      Ελπίζω να τα αποκτήσουμε κάποια στιγμή :)

      Διαγραφή
  22. Λίγες γραμμές, πολλές ευχές,για μια ζωή όλο χαρές. Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα, ν' άχεις ζωή παραμυθένια. Δάκρυ ποτέ να μην γνωρίσεις και ότι αγαπάς να το αποκτήσεις. Αυτό το ποιηματάκι το έγραψε ο άντρας μου για την κόρη μας και σου το αφιερώνω. Χρόνια πολλά Δήμητρα και ευτυχισμένα και να αποκτήσεις πολύ γρήγορα το καναπεδάκι. Όσο για χρώμα, ειλικρινά δεν ξέρω. Είναι και τα δύο πολύ όμορφα. Ίσως το μαύρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω, πολύ όμορφο το ποίημα Θάλεια και σ' ευχαριστώ πολύ για την αφιέρωση!!
      Όσο για το χρώμα και εγώ το ίδιο "πρόβλημα" έχω καθώς και τα δύο είναι υπέροχα :)
      Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  23. Xρόνια Πολλά, ευτυχισμένα, δημιουργικά! Πάντα να έχεις γύρω σου ό,τι σε εμπνέει και σε κάνει να νιώθεις υπέροχα! (κι αν δεν τα έχεις ήδη γύρω σου, ε! μπορεις να τα φτιάξεις μόνη σου...)
    Σε έναν ιδανικό κόσμο εγω θα προτιμούσα το λευκό, ασυζητητί, αλλά επειδή ήδη τον φαντάζομαι με δαχτυλιές, αποτυπώματα από παιδικά πατουσάκια, ίχνη από παγωτό κλπ κλπ, νομίζω πως αν μπορούσα θα έπαιρνα τελικά τον μαύρο...
    Πολλές καλημέρες και ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστίνα!!!
      Πάντως μού θύμησες γιατί αγοράσαμε κρεμ καναπέ και κρεμ χαλιά...λόγω τέρατος!!! Καθώς σε κάθε σκουρόχρωμο ύφασμα, μία να περνούσε από δίπλα και να κουνούσε την ουρά, νααααααααα οι τρίχες!!!!! Με τρώει που με τρώει η ηλεκτρική, τουλάχιστον να φαίνονται και 1 ώρα παραπάνω καθάρα!!! Χεχεχεχεχεχε
      Καλό βράδυ :*

      Διαγραφή
    2. Xαχαχαχαχα είδες; Ο καθένας μας επιλέγει ανάλογα με τις συνθήκες!
      Οπότε, να, βρήκες τη λύση: τον άσπρο να πάρεις!

      Διαγραφή
  24. Χρόνια σου πολλά και δημιουργικά Δήμητρα!
    Οι φωτογραφίες αναδεικνύουν και τα δύο χρώματα εξίσου, αν και θα πήγαινα μάλλον προς το μαύρο, όχι ότι αν μου χαρίζανε το άσπρο θα έλεγα όχι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Χρύσα. Σ' ευχαριστώ πολύ :)
      Πάντως κι εγώ την ίδια στάση έχω, ας μου χαρίσουν ένα κι ας είναι σε όποιο χρώμα θέλουν :D
      Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  25. Χρόνια σου πολλά και καλά, Δήμητρα!!!!!!!!! Πάντα με υγεία, χαρά, αγάπη και δημιουργικότητα!!!!!!!!!!!
    Εύχομαι κάποια μέρα ν'αποκτήσεις το πολυπόθητο ανάκλιντρο...μέχρι τότε, όπως λές, θα καταλήξεις και στο χρώμα!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου :)
      Κι έχεις δίκιο, ελπίζω μέχρι τότε να έχω κατασταλάξει στο χρώμα.
      Καλό βράδυ :*

      Διαγραφή
  26. Να τα χιλιάσεις κούκλα μου γλυκιά!!Να είσαι έτσι πάντα δημιουργική, χαρούμενη και με χρυσή καρδιά όπως σε ξέρουμε! Να το πάρεις το ανάκλιντρο! Είναι εξαιρετικά και τα 2 χρώματα. Μου αρέσει το μαύρο αλλά για κάποιο λόγο προτιμώ το λευκό...(άβυσσος η ψυχή της γυναίκας παιδάκι μου χιχι)
    Να περάσεις όμορφα και εύχομαι ο καλός σου να διαβάζει τις αναρτήσεις μας και να στο πάρει :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Λιλιά μου!!!
      Όσο για τον Γεώργιο σίγουρα δεν τις διαβάζει καθώς ακόμα με ρωτάει τι δώρο θέλω χαχαχαχαχαχαχαχα
      Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  27. Χρόνια πολλά!!!!!! Ταιριάζει παντου απ' οτι βλέπω οπότε γιατί οχι και στο σπίτι σου; Μακάρι να το αποκτήσεις και οτι αλλο επιθυμεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου :)
      Όσο για το ανάκλινδρο, το θέμα είναι πως ταιριάζει και στα δύο χρώματα...χεχεχε
      Καλή συνέχεια

      Διαγραφή
  28. Χρόνια σου πολλά!!!

    ....ψηφίζω μαύρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά, σ' ευχαριστώ πολύ!
      Απόψε είμαι κι εγώ προς το μαύρο, αλλά αυτό αλλάζει συνεχώς!!! :)

      Διαγραφή
  29. Δήμητρα χρόνια πολλά με υγεία, καλοπέραση και πολλά χαμόγελα! Νομίζω θα προτιμούσα το λευκό, είναι πιο φωτεινό.
    Πάντως εύχομαι να το αποκτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Λίτσα για τις ευχές σου!!
      Και τα δύο έχουν τα υπέρ τους τα άτιμα :D
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  30. Χρόνια πολλά γλυκιά μου, να τα εκατοστήσεις!!!
    Γιατί δεν τον φτιάχνετε εσείς;; (αφού το 'έχετε"...!!!). Όπως και να έχει, σου εύχομαι να τον αποκτήσεις!!
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, λες να το δοκιμάσουμε;;; Κομμάτι δύσκολο τον κόβω!! Ειδικά σε ότι αφορά το δερμάτινο καθισμά του :)
      Σ' ευχαριστώ για τις ευχές Αλεξάνδρα.
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  31. Χρόνια σου πολλά ,Δήμητρα ,γερή και ευτυχισμένη να είσαι!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια!!
      Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  32. Χρόνια πολλά Δήμητρα!! Γεμάτα υγεία, χαρά και μπόλικη έμπνευση! Συγνώμη για την καθυστέρηση... Θα προτιμούσα το μαύρο να πω την αλήθεια μου!! Αλλά είμαι σίγουρη ότι όταν έρθει η ώρα θα κάνεις την τέλεια επιλογή για το άσυλο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Κατερίνα. Σ' ευχαριστώ πολύ!!!
      Όσο για το ανάκλινδρο, ας έρθει η ώρα και βλέπουμε ;)

      Διαγραφή
  33. Aν και θυμόμουν πότε περίπου είναι τα γενέθλια σου,λίγο ότι λείπαμε εκείνες τις ημέρες,λίγο ότι γύρισα με πολύ περίεργη διάθεση,σήμερα καταφέρνω να σου ευχηθώ!Χρόνια πολλά χιλιόχρονη Δήμητρα,εύχομαι όλες σου οι επιθυμίες και τα όνειρα να γίνουν γρήγορα πραγματικότητα,άντε και με ένα ανάκλιντρο Barcelona,να το χαίρεσαι με αυτούς που αγαπάς,με υγεία,χαρά και πολλή,πολλή αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ιωάννα. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τις όμορφες ευχές σου!!!
      Όσο για τη διάθεση, είναι μέχρι να ξαναβρείς τους κανονικούς ρυθμούς σου! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις