Τετάρτη, 2 Ιουλίου 2014

Για τις σταθερές αξίες του Ελληνικού καλοκαιριού


Οι γάμοι, τα βαφτίσια και τα πάρτυ είναι αναμφισβήτητα ένα από τα χαρακτηριστικά του Ελληνικού καλοκαιριού. Αν λοιπόν, ψάχνετε πρωτότυπες κάρτες ή προσκλήσεις για την επόμενη κοινωνική σας εκδήλωση ή υποχρέωση, σάς ετοίμασα μερικές τις οποίες μπορείτε να εκτυπώσετε και να δώσετε στους αγαπημένους σας.


Ξεκινάμε με ένα σετ κενών καρτών σε 4 χρωματικούς συνδυασμούς που, κατά την άποψή μου, είναι κατάλληλες για όλες τις προαναφερόμενες περιστάσεις και τις οποίες μπορείτε να κατεβάσετε εδώ: Λουλούδια



Σειρά έχει μία ευχετήρια κάρτα γάμου, σε δύο συνδυασμούς, η οποία διπλώνει για να γράψετε μέσα τις ευχές σας και την οποία μπορείτε να κατεβάσετε εδώ: Ευχές γάμου

Και μετά περνάμε σε ένα άκρως χαρούμενο σετ, με λουλούδια, πουλιά, σφαίρες κι άλλα σχεδιάκα, το οποίο περιλαμβάνει 3 κάρτες: μία για γέννηση/βάπτιση, μία πρόσκληση σε πάρτυ γενεθλίων και μία κενή για να τη συμπληρώσετε όπως θέλετε και μπορείτε να κατεβάσετε εδώ: Χαρούμενοι συνδυασμοί



Κατόπιν, πάμε σε κάτι άκρως παιδικό, με δύο κάρτες-προσκλήσεις, μία για να ευχηθείτε και μία για να καλέσετε με την χαρούμενη διάθεση του τσίρκου και τις οποίες μπορείτε να κατεβάσετε εδώ: Circus


Ενώ για το τέλος, σάς κράτησα, με τις απαραίτητες τροποποιήσεις καθώς δεν διαθέτουν όλοι πρόγραμμα επεξέργασίας εικόνων και vector, αυτή που εκτύπωσα κι εγώ για το δικό μου party γενεθλίων και την οποία μπορείτε να κατεβάσετε εδώ: Μαυροπίνακας




Πριν σάς καλησπερίσω, επιτρέψτε μου μερικά "ψιλά γράμματα" προς αποφυγή παραξηγήσεων: οι ανωτέρω κάρτες & προσκλήσεις είναι δωρεάν κι έτοιμες για εκτύπωση μόνο για προσωπική χρήση. Οιαδήποτε χρήση τους για εμπορικούς λόγους δεν είναι επιτρεπτή. Δεν επιτρέπεται καμία αλλαγή, αφαίρεση ή προσθήκη στοιχείων και κατόπιν επαναδιανομή ως έργο άλλου, ενώ σε τυχόν ηλεκτρονική διανομή θα πρέπει πάντα να συνοδεύονται από σύνδεσμο στο Decor Asylum. Ευχαριστώ :)

Ελπίζω να σάς αρέσουν και να σάς φανούν χρήσιμες!

Την καλησπέρα μου & ευχές για έναν όμορφο μήνα.
 

66 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε πολύ Δήμητρα, θα τις χρειαστούμε για κάποια εκδήλωση οπωσδήποτε !!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Δέσποινα!
      Ελπίζω να σου φανούν χρήσιμες. Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Κουίζ... τι πιστεύεις ότι μου αρέσει απ΄όλα!?????????
    χαχαχαχαχαχχαα
    Επανέρχομαι για πλήρες και αναλυτικό σχόλιο!
    ;) ;) ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πρώτή σκέψη είναι ο μαυροπίνακας αλλά περιμένω για το πλήρες και αναλυτικό σχόλιό σου! Με έχεις καλομάθει βλέπεις!!!!! χεχεχεχεχεχεχε

      Διαγραφή
    2. Η πρώτη και η τελευταία σκέψη θες να πεις, είναι ο μαυροπίνακας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      χαχαχαχαχαχα

      Είμαι σκοτεινή τύπισσα μάλλον. Δεν εξηγείται αλλιώς πως το μάτι μου πάει πάντα στο μαύρο.
      χαχαχαχαχαα

      Εντάξει, μου αρέσουν όλες! Αλήθεια όμως !
      Πολύ θα μου άρεσε να λάβω ή να στείλω μια από αυτές. Εχουν ωραία χρώματα, ωραία σχέδια και είναι όλες τόσο όσο γεμάτες!
      Ο μαυροπίνακας όμως είναι άλλη κατηγορία. Επέτρεψέ μου!

      Επίσης το σχόλιο που θέλω να κάνω είναι :
      Πες μου Δήμητρα... το χέρι σου σε τι γραμματοσειρά γράφει???????????
      Κάνεις εκπληκτικά γράμματα. Τα χαζεύω!

      Αυτά για σήμερα! Είπα να μη φλυαρίσω περισσότερο αν και το θέλω.
      Σε φιλώ!!!!! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
    3. Σε δύο άτομα έδειξα την πρόσκληση-μαυροπίνακα Χρυσαυγή και τα δύο είπαν: "γιατί είναι μαύρη;;; θέλει λίγο χρώμα" "&^%$#@!#" ήταν η δική μου απάντηση χαχαχαχαχαχα
      Αν αυτή σου φαίνεται "σκοτεινή" κοίταξε τις προσκλήσεις και τα λοιπά καλούδια που είχα ετοιμάσει για αποκριάτικο πάρτυ: Τρόμος
      Όσο για την γραμματοσειρά είναι η dfont medium χεχεχεχε υπάρχει site που κατεβάζεις ένα αρχείο, το συμπληρώνεις και σου φτιάχνει τον γραφικό χαρακτήρα σε γραμματοσειρά... σχεδόν!
      Καλημέρα & φιλιά!

      Διαγραφή
    4. Ε, οχι και θελει χρωμα!!!!
      Χαχαχαχα

      Κι επιπλεον...τα ξερεις ολα τα γκατζετ που κυκλοφορουν επιτελους στο διαδικτυο;;;;;; (για τη γραμματοσειρα μιλωντας!!)

      Διαγραφή
    5. Χαχαχαχαχα που τέτοια τύχη!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφες οι κάρτες..!
    Εντυπωσιάστηκα από την κάρτα γενεθλίων με τον μαυροπίνακα και με γοήτευσε η κάρτα με την γαλάζια καρδιά για τους νεόνυμφους...
    Τέλειες Δήμητρα!!
    Καλό μήνα με δροσιές!!(Θυμάμαι πως δεν αντέχεις τις θερμοκρασίες και πως είσαι λάτρης του χειμώνα...)
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Αννιώ και για τα πάντα καλά σου λόγια αλλά και για τις δροσιές γιατί πολύ καλά θυμάσαι!!!!
      Ελπίζω να σού φανούν χρήσιμες κάποια στιγμή.
      Καλό μήνα. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  4. Πάλι μας σκέφτηκες, επειδή σίγουρα όλοι μας έχουμε και σε μια κοινωνική εκδήλωση να συμμετέχουμε.Η πρόσκληση-μαυροπίνακας απλά υπέροχη!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε Αλέκα κι ελπίζω να τη χρησιμοποιήσεις!
      Καλησπέρα, καλό μήνα & φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Τί υπέροχα πράγματα είναι αυτά που μας ετοίμασες Δήμητρα;!! Πολύ χαίρομαι και πολύ με αρέσουν!!!
    ....Αν μας κάτσει κι ένα παρτάκι να χρησιμοποιήσω το προσκλητήριο θα είναι σούπερ!!!
    Σε φιλώ και σου εύχομαι καλή και ξεκούραστη -όσο γίνεται- εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Σοφία, σ΄ ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο!
      Ελπίζω να σου κάτσουν όσα πάρτυ τραβά η ψυχή σου κι αντέχει το σώμα σου ;)
      Καλό μήνα να έχουμε. :*

      Διαγραφή
  6. !!!Πολύ ωραία!!! Ευχαριστούμε πολύ, πολύ!!! Καλό βράδυ να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Αλεξάνδρα, να 'σαι καλά.
      Καλό μήνα & καλό βράδυ :)

      Διαγραφή
  7. Καταπληκτικές όλες οι κάρτες σου Δήμητρα,ακριβώς αυτό το στυλ με εκφράζει,οτάν θα πάρω τον εκτυπωτή σίγουρα θα τις κατεβάσω....προν το παρόν τις στέλνω στο πιντερεστ....φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαρία μου για την συνεχή υποστήριξη και τα pins!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα με έχει αποτελειώσει μία εδώ στην εταιρεία και προσπαθώ να κρατήσω σοβαρό μούτρο κι έρχεται το σχόλιό σου!!!! χαχαχαχαχααχα

      Διαγραφή
    2. Θα συμφωνήσω ΑΠΟΛΥΤΑ! ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy

      Διαγραφή
    3. Αν και νομίζω ότι επαναλαμβάνομαι : ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy ανοιξε etsy

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφη ιδέα!!! Σίγουρα θα τις χρειαστούμε!!!
    Καλό μήνα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν και ελπίζω να φανούν χρήσιμες :)
      Καλημέρα & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  10. Καλαίσθητες ,Δήμητρα ,"μείναμε" σ'αυτή με τον μαυροπίνακα,τέλεια!!!Πρέπει επειγόντως να διορθώσουμε τον εκτυπωτή μας!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'στε καλά κορίτσια. Ευχαριστώ! Όσο για τον μαυροπίνακα φαίνεται να κέρδισε τις εντυπώσεις :)
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφες οι καρτούλες Δήμητρα!!Τού γάμου σίγουρα θά τήν εκτυπώσω,παντρεύεται ο γιός τής φίλης μου!!
    Αλλά καί αυτή μέ τόν μαυροπίνακα ,καταπληκτική!!Σέ τί χαρτί κάνης τήν εκτύπωση καί πού τό βρίσκουμε?
    Σέ ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!Καλό μήνα!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Δήμητρα.
      Τώρα όσον αφορά το χαρτί, εγώ αυτές στις φωτογραφίες παραπάνω τις εκτύπωσα σε χαρτί 120γρ (το απλό χαρτί που χρησιμοποιούμε για τις φωτοτυπίες είναι 70-80γρ). Όταν είναι να τις δώσω, τις εκτυπώνω σε χαρτί 160γρ. Το ανώτατος βάρος χαρτιου πάντως εξαρτάται από τον εκτυπωτή σου. Τέτοια χαρτιά μπορείς εύκολα να βρεις είτε μεμονωμένα (των 120γρ εγώ το παίρνω 5 λεπτά/ φύλλο) είτε σε πακέτο σε βιβλιοπωλεία.
      Καλές εκτυπώσεις κι ελπίζω να αρέσουν στους αποδέκτες :)

      Διαγραφή
  12. Δημητρούλα είναι καταπληκτικές!!! Μα να μου αρέσουν όλες? Από τη πιο χαρούμενη μέχρι τη πιο "σκοτεινή" που τράβηξε τα βλέμματά όλων!!
    Καλό Μήνα και ευχαριστούμε που δίνεις απλόχερα λύσεις σε απλά αλλά χρήσιμα θέματα!:**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Λίλια!
      Χαίρομαι που σού άρεσαν κι ελπίζω να βρουν την χρήση τους :)
      Καλό μήνα και φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Kαλά είσαι θεά!!!!!!!
    Είναι η δουλειά σου...ή τα κάνεις από hobby??
    Εχω εντυπωσιαστεί πραγματικά!!Ευχαριστούμε πολύ!!
    Σίγουρα θα χρειαστούν κάποια στιγμή!
    Φιλάκιαααααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι, είμαι, φτου μου, φτού μου :p
      Χόμπυ είναι Βίκη που ακόμα το μαθαίνω!
      Χαίρομαι που σού άρεσαν κι ελπίζω να τις χρησιμοποιήσεις.
      Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  14. ενταξει λοιπον...αφου με καλεις θα ερθω!!!!! τελειες Δημητρα!!!!!! υπεροχες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το καλό Ζήνα αλλά όλο λόγια είσαι :p
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. Όλες είναι μία και μία! Ποια θα διαλέξω;;;
    Εγω εχω στις 27 Ιουλίου γενέθλια χιχιχιχι
    Φιλάκια και μπράβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοντά είμαστε :)
      Όσο για την επιλογή, όλες χεχεχεχεχε
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  16. Τι ωραιες που ειναι ολες !! Τι τελειες μαλλον !!
    Ευχαριστουμε πολυ Δημητρα μου...
    :) Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Μαρία!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  17. Καλημέρα κι από μένα άλλο ένα ενθουσιώδες σχόλιο! Γράφω πρωί-πρωί γιατί θα εξαφανιστώ μετά, δεν αντέχω άααααααααλλο! Είναι υπέροχες όλες οι προσκλήσεις κι εγώ ιδιαίτερα προτιμώ τον μαυροπίνακα. Παραλίγο καρκινάκι δεσποινίς μου ε; Εγώ 14/7.
    Να σαι καλά κι ευχαριστούμε για άλλη μια φορά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Χριστίνα.
      Όσο για το ζώδιο, όσοι με ξέρουν λένε πως είμαι κανονικότατη λιονταρίνα! Τώρα τι να σου πω;; Δεν το κατέχω καθόλου το άθλημα!
      Καλό κουράγιο και καλημέρα!

      Διαγραφή
  18. Πολύ ωραία ιδέα, τρομερές οι προτάσεις, εξαιρετικά χρήσιμο πόστ! Εμένα "κόλλησε" το μάτι μου στο μαυροπίνακα: η πιο πρωτότυπη πρόσκληση γενεθλίων! Αλλά και του γάμου μου άρεσε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Χριστίνα! Νομίζω πως όλοι έχουν τέτοιες κοινωνικές εκδηλώσεις τα καλοκαίρια, οπότε ελπίζω να φανούν χρήσιμες!
      Όσο για τον μαυροπίνακα, φαίνεται πως έκλεψε την παράσταση :)
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  19. Απαντήσεις
    1. Και χαίρομαι πολύ Ελένη :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  20. Πολύυυυυυυυ ομορφες!!! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσί, μερσί Ειρήνη. Χαίρομαι που σού άρεσαν!
      Καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή
  21. Kαλημέρα Δήμητρα,υπέροχα καλούδια μας ετοίμασες για άλλη μία φορά!!Μου αρέσει πολύ ο συνδυασμός γκρι με κίτρινο στην εκτύπωση με τα λουλούδια,λάτρεψα τον χαρούμενο συνδυασμό με τα πουλάκια και τα λουλούδια,καθώς και το τσίρκο,ενώ ο μαυροπίνακας είναι σταθερή αξία!!Ευχαριστούμε και για την πρόσκληση στο party σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ιωάννα! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Ελπίζω να βρεις χρήση για αυτές κι αν με το καλό είσαι στα μέρη, πέρνα για ποτό και φαγητό :)
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  22. Ρε συ Δήμητρα... έχεις ξέφυγει!!! Εκπληκτικές! Και δια πάσαν περίπτωσην! Τις καβατζώνω όλες! Μαυροπίνακας τα σπάει και να το εκλάβω οτι έχω προσκληθεί στα γενέθλια σου? :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το εκλάβεις Σοφία κι αν είσαι Αργολίδα να περάσεις για κέρασμα! :D
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!!
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  23. Είναι καταπληκτικές βρε κοπελιά! Μπράβο σε ευχαριστούμε πάρα πολύ! Υπέροχες! Χρόνια πολλά πολλά μουτσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου κορίτσι! Χαίρομαι που σού άρεσαν και σ΄ ευχαριστώ!
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  24. Καλώς σε βρήκα και εγώ Δήμητρα, πολύ όμορφες οι προτάσεις σου. Να σου πω την αλήθεια
    και εμένα ο μαυροπίνακας μου αρέσει πιο πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες & σε ευχαριστώ για την επίσκεψη!
      Ο μαυροπίνακας φαίνεται πως κέρδισε την πλειοψηφία :)
      Καλημέρα & καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  25. απίστευτες οι κάρτες σου! ειναι οντως πανεμορφες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μάχη, σ' ευχαριστώ πολύ!!
      Καλημέρα & καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  26. Καταπληκτικές οι καρτούλες σου Δήμητρα !!ο μαύρο πίνακας έκλεψε τις εντυπωσεις!!!το κοινοποιώ και στο bliss in small things!!!!τα ομορφα πραγματα αξίζει να τα μοιράζεσαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, σ΄ευχαριστώ πολύ, πολύ!
      Χαίρομαι που σού άρεσαν κι ελπίζω να φανούν χρήσιμες :)
      Καλημέρα & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  27. Επιτέλους έφτασε η ώρα να δω αυτή την ανάρτησή σου και τις πολύ ομορφες κάρτες σου! Αποθηκέυω και εκτυπώνω! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Νίκη κι ελπίζω να ήταν αυτό που είχες σκεφτεί :)
      Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  28. Εντάξει μόλις βρήκα την τέλεια κάρτα για το γάμο του πιο τέλειου ξαδέρφου στον κόσμο (τον δικό μου φυσικά)!!
    Δήμητρα σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωω πολύ χαίρομαι Κατερίνα!! Σ' ευχαριστώ για την συνεχή υποστήριξη στα freebies του Ασύλου :D
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  29. εξαιρετικές όλες, γεια στα χέρια σου Δήμητρα! αποθηκεύτηκαν ήδη και με το που θα βρω μελάνι (ολόκληρο Ναύπλιο και ούτε ένα μαγαζί δεν έχει το μελάνι που θέλω) θα εκτυπωθούν πάραυτα!
    ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Δήμητρα!! Χαίρομαι που σου άρεσαν κι ελπίζω να φανούν χρήσιμες :))
      Όσο για το μελάνι και τα στοκ... είναι σημάδια των καιρών μας!
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή