Όταν η ζωή σου δίνει λάιμ....

 Το Άσυλο σήμερα έχει φιλοξενούμενη και χαίρομαι πολύ πολύ, καθώς η καλεσμένη μοιράζεται μαζί μας ένα εύκολο diy με "δυνατά" όμως αποτελέσματα!


Η Χρυσαυγή λοιπόν από το Food for thought, ήρθε στο Άσυλο για να μάς δείξει  πως λίγο χρώμα μπορεί να κάνει μία συντηρητική κυρία άκρως μοντέρνα και ξεχωριστή. Ένα diy καλοκαιρίνο και ό,τι πρέπει για ανανέωση του μπαλκονιού μας!
--------------------------------------------------

Προσφάτως μπήκα στα άδυτα του «Ασύλου».Μέσα στο άπειρο του internet ανακάλυψα έναν χώρο, μια πηγή έμπνευσης, ένα ιδιαίτερο blog που τόσο αυτό όσο και η δημιουργός του με κάνουν να αισθάνομαι σαν το σπίτι μου. Πάντα θαύμαζα τη δημιουργικότητα, την τέχνη και το διαφορετικό. Στο Άσυλο βρήκα κομμάτια από όλα αυτά που θα ήθελα να είμαι και προσπαθώ να γίνω. Να πιάνω σίδερο και να το κάνω χρυσάφι, παρόλο που δεν μου αρέσει το χρυσό. Να πιάνω λευκό πανί και να κεντώ οτι σκεφτώ , παρόλο που δεν ξέρω να ράβω κουμπί. Να πιάνω πινέλο και να βάφω ότι βάφεται ... και αυτό ξέρω να το κάνω, πιστέψτε με!!!!!!! 

Πριν λίγο καιρό το αφιέρωμα της Δήμητρας για το κοραλί χρώμα, που τυγχάνει να είναι μέσα στα αγαπημένα μου για το καλοκαίρι, είδα κάτι που μπορώ να κάνω και είπα «θα το κάνω».Το project, ήταν να βάψω μια πύλινη γλάστρα! Εντάξει... είναι μάθημα πρώτης δημοτικού, το παραδέχομαι. Αλλά όλοι αρχίζουν από το «Α»! 

Χρώμα πλαστικό για βάψιμο τοίχων είχα, γλάστρα είχα, φυτό δεν είχα! Μου έλειπε το λιγότερο.  


Ξεκίνησα με την γλάστρα. Χωρίς να αραιώσω το χρώμα (τ΄ακούς Δήμητρα;;;;) έβαψα την γλάστρα με κιτρινοπράσινο του λάιμ. Την πέρασα ένα μόνο χέρι διότι η καλυπτικότητά του ήταν τέλεια. Παρ΄όλα αυτά μου φάνηκε λίγη.  Πολυ σκέτη.   

 
Μια ρήγα θα ήταν ότι έπρεπε. Σε αυτή τη σκέψη βοήθησαν τα ανάγλυφα σχέδια που υπήρχαν στο πάνω μέρος της γλάστρας. Η ρήγα θα γινόταν ακριβώς στο τελείωμά τους. Κόλλησα χαρτοταινία από πάνω και κάτω δημιουργώντας έτσι ένα κενό ανάμεσα στις ταινίες, στο πάχος που ήθελα να κάνω τη ρήγα. Εκεί ανάμεσα έβαψα τη γλάστρα με μαύρο χρώμα. Κι αυτό χωρίς να το αραιώσω, κι αυτό ένα χέρι. Μόλις στέγνωσε έκανα τα αποκαλυπτήρια αφαιρόντας τις χαρτοταινίες. Είχα πια αυτό που ήθελα. 



 
Την επομένη πήγα στο φυτώριο ψάχνοντας ένα φυτό εσωτερικού χώρου που να έχει απαιτήσεις για λίγο φως. 




Η θέση της γλάστρας ήταν πάνω στην παπουτσοθήκη της σκάλας δίπλα στον κιτρινολάιμ τοίχο, ιδίου ακριβώς χρώματος, δίπλα από τις συλλογές του φετεινού καλοκαιριού.  

 
Λίγα κοχύλια, μερικά γυαλάκια, ένα θαλασσόξυλο, κάποιες σπάνιες πέτρες, που είναι ότι έχουμε συλλέξει  μέχρι στιγμής από τη θάλασσα φέτος το καλοκαίρι αλλά και  η μεγάλη πέτρα «πίτσα», δύο παλιές ζωγραφιές και δυό μικρά παχύφυτα  είναι αυτά που την συντροφεύουν. 



Δήμητρα θα επανέλθω με μεγαλύτερο project!
Το ορκίζομαι!!!! 

Χρυσαυγή 

----------------------------------

Χρυσαυγή, χίλια ευχαριστώ, τόσο για τα καλά σου λόγια, όσο και για τα λαχταριστά σου σχόλια στις αναρτήσεις του Ασύλου! Το diy σου το λάτρεψα από την πρώτη στιγμή που το είδα και χαίρομαι πολύ που μπόρεσα να το φιλοξενήσω στο Άσυλο!

Την Χρυσαυγή, πέρα από το ιστολόγιό της, Food for thought (προσοχή, εθιστικό περιεχόμενο για καλοφαγάδες), μπορείτε να την βρείτε επίσης και στο Facebook, το Pinterest  και φυσικά το G+

Την καλημέρα μας & ευχές για ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!









Φωτογραφίες: Χρυσαυγή- Food for thought    

55 σχόλια:

  1. Χρυσαυγή μου,καλώς ήρθες στον κόσμο του diy.Eίμαι ενθουσιασμένη κάθε φορά που κάποια μας ασχολείται με την τέχνη του ''χειροποιείν'' επειδή είμαι κι εγώ φανατική οπαδός του.Το lime είναι από τα φωτεινά χρώματα που αγαπώ πολύ και το χρησιμοποιώ σχεδόν πάντα.Εύχομαι να δω κι άλλα ,η αρχή έγινε με το υπέροχο γλαστρικό σου.Μπράβο!
    (Δήμητρα,καλημερούδια!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρες Αλεκάκι!! Η Χρυσαυγή δεν είναι καθόλου νέα στον χώρο του diy, φτιάχνει πολύ ιδιαίτερα pop art κοσμήματα αλλά μάλλον μερικές φορές και η ίδια ξεχνάει τις ικανότητές της και θέλει λίγο σπρώξιμο στο να δοκιμάσει κι αλλού τα χέρια της!!!
      Ήμουν πάντως σίγουρη πως θα εκτιμούσες το χρώμα ;)
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο αποτέλεσμα!!!! Καλημερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ ωραιο το χρώμα!!! για τις φωτογραφιες δεν έχω λόγια!!! Μπραβο Χρυσαυγη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελπίδα και καλώς όρισες στο Άσυλο!
      Όσο για τις φωτογραφίες, το 'χει πολύ το κορίτσι!!

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφη η γλάστρα!!Τέλεια αλλαγή!!Τό lime είναι πολύ αγαπημένο χρώμα!!
    Μπράβο στήν Χρυσαυγή!!!Καλό Σ/Κ Δημητρούλα!!Νά περάσης πολύ όμορφα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα συνονόματη!! Χαίρομαι που σού άρεσε η ανανέωση. Το λάιμ, άκρως ιδιαίτερο και σίγουρα δεν περνά απαρατήρητο. Καλό Σαββατοκύριακο. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  5. Χρυσαυγή πολύ ωραία η γλάστρα αλλά και η γωνιά σου!
    Γιατί όμως δεν μας έδειξες και το υπόλοιπο σπίτι; Θα ήθελα πολύ να το δω, ειδικά την κουζίνα που μαγειρεύεις όλα αυτά τα καλούδια!
    Καλή συνέχεια με τα DIY, η Δήμητρα είναι πραγματικά έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες της Μαργαρίτα, πες της τα!!!!! Προσπαθώ να την πείσω να μάς δείξει την υπέροχη κουζίνα της που τραβά όλες τις καταπληκτικές της φωτογραφίες και δημιουργεί! Ελπίζω να την πείσουμε :D

      Διαγραφή
  6. Μπράβο Χρυσαυγή! Όλες όσες καταπιανόμαστε με το diy από κάπου ξεκινήσαμε. Η γλάστρα έγινε πολύ όμορφη και στέκει καλά και μέσα στο σπίτι και στον εξωτερικό χώρο... Άντε και καλή συνέχεια γιατί το μικρόβιο αυτό δεν φεύγει, προσβάλλει τον οργανισμό και μένει εκεί για πάντα! Καλό ΠΣΚ και στις δυο σας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστός ο χαρακτηρισμός "μικρόβιο" Χριστίνα κι όντως έτσι είναι... Είναι να μην γίνει η αρχή :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφο το αποτέλεσμα!!! Περιμένουμε να δούμε και την συνέχεια!!!
    Καλό σ/κ
    Φιλάκια και στις δυο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ μαζί σου περί συνέχειας :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  8. Ήταν να μην κάνεις την αρχή μου φαίνεται Χρυσαυγή...τώρα που πήρες γεύση θα μεγαλουρχήσεις και εσύ και σε αυτό τον τομέα! Φιλιά και στις δυο σας και να έχετε ένα ΠΣΚ ονειρεμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρκεί να τα μοιράζεται και μαζί μας Λίλια και να μην τα κρατάει "κρυφά" χεχεχε
      Την καλημέρα μου. Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφο αποτέλεσμα,τέλειο χρώμα ,η μαύρη ρίγα της πήγε πολύ!!!!!!Περιμένουμε κι άλλα από τη Χρυσαυγή,Δήμητρα είσαι παράδειγμα προς μίμηση!!!!!!Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ νομίζω πως η ρίγα έκανε όλη τη διαφορά :)
      Παράδειγμα προς μίμηση; Εγώ;;;; Χαχαχαχαχα Να 'στε καλά κορίτσια. Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  10. Γειά σου Δήμητρα!
    Χαίρομαι που η Χρυσαυγή γίνεται η αιτία για να γνωρίσω το δημιουργικό blog σου!
    Πάντα θαύμαζα την χειροποίητη εργασία και την φαντασία που την τροφοδοτεί!Ομολογώ πως πιάνει αρκετά το χέρι μου,αλλά δυστυχώς τον τελευταίο καιρό απουσιάζει η υπομονή.....
    Ας αρκεστώ προς το παρόν να θαυμάζω τα εργα σας και να εμπνέομαι από αυτά!
    Η γλάστρα της φίλης Χρυσαυγής επιβεβαιώνει την αν´ησυχη φύση της και το λεπτό γούστο της !
    Ελπίζω η δημιουργία της,μαζί με τις ευφάνταστες συμβουλές σου,να αποτελέσουν το έναυσμα για να δώσουμε περισσότερο χρώμα στις ζωές μας!´
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Φωτεινή και καλώς όρισες στο Άσυλο :)
      Καταπιανόμαστε με όσα τραβάει η όρεξή μας... κι αν η περίοδος αυτή δεν κάνει λόγω υπομονής, δεν πειράζει, το ξαναπιάνουμε όταν νοιώσουμε πως "πρέπει". Εξάλλου τα χόμπυ είναι και για να περνάμε όμορφα, διαφορετικά χάνουν την αξία τους. Οπότε πολύ σωστή σε βρίσκω που τώρα απλώς χαζεύεις τις δημιουργίες άλλων, όταν είσαι "έτοιμη" θα χαζεύουμε εμείς τις δικές σου!!!
      Καλή συνέχεια

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφη η ανανεωμένη γλάστρα σου!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, η Χρυσαυγή την άλλαξε ριζικά με μόνο λίγο χρώμα :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  12. Καλώς σε βρήκα λοιπόν κι εγώ, η Χρυσαυγή είναι μεγάλο ταλέντο σε πολλούς τομείς τελικά!
    Χαίρομαι πολύ που σε βρήκα, θα τα λέμε συχνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Χρύσα και καλώς όρισες στο Άσυλο.
      Οσο για το ταλέντο της Χρυσαυγής, συμφωνώ απολύτως!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  13. Καταπληκτικό και άκρως καλοκαιρινό το χρώμα!!! Η γλάστρα έγινε τέλεια !!! Κι έχω κάτι πήλινες στο μπαλκόνι που έχουν αρχίσει να μου φαίνονται πολύ μονότονες...!!! Σας ευχαριστούμε Χρυσαυγή για το DIY και Δήμητρα για την υπέροχη φιλοξενία!!! Καλό σας βράδυ και καλό Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ιωάννα! Είδες τι κάνει λίγο χρώμα;;; Βουρ στο μπαλκόνι ;) χεχεχεχε
      Πολλές καλημέρες!!

      Διαγραφή
  14. Kαλιτέχνης παντού!!!Και πέτρα πίτσα χαχα..Μπράβο μπράβο έχω να πω!!!!
    Αν τοχεις ρε παιδί μου φαίνεται..Και εσύ σίγουρα τοχεις!!!!!
    Πολλά πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως φαίνεται η μεγάλη αγάπη για την μαγειρική εε; Σίγουρα το 'χει η Χρυσαυγή!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  15. Μπορεί να ξεκίνησες απο το Α αλλά με το αποτέλεσμα που βλέπω σύντομα θα φτάσεις στο Ω...είμαι απολύτως σίγουρη ότι θα έχεις πάντα όμορφα diy,να μας δείχνεις...ένα μεγάλο μπράβο στην φίλη μας Δήμητρα που μας έδειξε ακόμα μια φορά την ευαίσθητη και τρυφερή πλευρά του χαρακτήρα της....φιλάκια και στις δυό σας...την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία μου! Αν κάνεις μία επίσκεψη στο ιστολόγιο της Χρυσαυγής θα δεις μερικά πολύ ιδιαίτερα κοσμήματα που δημιουργεί, οπότε σίγουρα δεν θα δυσκολευτεί να μάθει όλο το αλφάβητο ;)
      Πολλά φιλιά :*

      Διαγραφή
  16. Πολύ ωραίο το αποτέλεσμα! Πολύ trendy η γλαστρούλα! Έύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Σοφία και με λίγο μόνο χρώμα!!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  17. Χρυσαυγή μαζί σου και εγώ!!!! Από κάπου πρέπει να ξεκινήσουμε ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα αυτά, εσύ έχεις ξεκινήσει εδώ και καιρό! :P
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Με έδωσες στεγνά :p χαχαχαχαχαχα
      Πάντα υποστηρίζω το νέο αίμα!!!

      Διαγραφή
  18. Απλό, λιτό κ ομορφο! Μου αρέσει πολυυυυυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σίγουρη πως θα σου άρεσε φιλενάδα καθώς κάτι τέτοια χαρούμενα diy νομιζω πως σου "ταιριάζουν" πολύ ;)
      Φιλιά:*

      Διαγραφή
  19. Αχχχ συγχαρητήριααααααααα!!
    Μα μόνο εγώ είμαι τεμπέλα??αχαχχα!!
    Πρέπει πρέπει να πάρω παράδειγμα από εσάς!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει, πρέπει! Και ξέρεις από που να ξεκινήσεις;;;;
      Από μία ανάρτηση για τον υπέροχο μεντί τοίχο σου :ppppppp (12 Απόστολοι καθένας με τον πόνο του...χεχεχεχεχεχεχεχε)

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχ έχεις δίκιο,εχεις δίκιο!! :D :D

      Διαγραφή
  20. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  22. Χρυσαυγή χαίρομαι που σε "γνωρίζω"! Πολύ όμορφο το αποτέλεσμα, πολύ μου αρέσει αυτή η απόχρωση του κίτρινου!

    (λάτρεψα και τα κοσμήματά σου, πολύ όμορφα και πολύ ιδιαίτερα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χρώμα που διάλεξε η Χρυσαυγή Χριστίνα είναι όντως γεμάτο ενέργεια!
      Όσο για τα κοσμήματά της, όπως λες κι εσύ, πολύ ιδιαίτερα και ξεχωριστά :)
      Την καλημέρα μου!

      Υ.Γ. Ελπίζω να διέγραψα τα σχόλια που ήθελες!

      Διαγραφή
  23. Καλησπέρα και καλώς σε βρίσκω Δήμητρα!
    Πολύ ωραία δουλειά έκανε η Χρυσαυγή αλλά γενικά το μπλογκοσπιτάκι σου είναι γεμάτο από ενδιαφέροντες αναρτήσεις!!
    Ελπίζω να τα λέμε!!!
    Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου και καλώς όρισες στο Άσυλο :)
      Χαίρομαι που σού άρεσαν οι ανάρτήσεις και φυσικά η όμορφη κι ανανεωμένη γλάστρα της Χρυσαυγής!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  24. Τέλειο το χρωμα κι ακομη τελειοτερη η λεπτομέρεια της μαύρης γραμμής. Άρπαξε τωρα την κιμωλία και γράψε... Ενα μήνυμα, το όνομα του φυτού, ζωγράφισε μια καρδιά, κατι! Με τρελαίνει η ιδεα και σύντομα λέω να την αντιγράψω. Ευχαριστουμε που το μοιραστηκες μαζί μας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα Ανναστέλλα πως η ρίγα έκανε όλη τη διαφορά και με την πρότασή σου να γράψει κάτι πάνω μπορεί να γίνει ακόμα πιο ξεχωριστή η γλάστρα!!!!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  25. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!!!!!!ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ !!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία και καλώς όρισες στο Άσυλο.
      Όντως η γλάστρα της Χρυσαυγής έγινε υπέροχη. Καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή
  26. Πολλά μπράβο στη Χρυσαυγή!! Πολύ όμορφο αποτέλεσμα και το χρώμα ότι πρέπει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Κατερίνα & συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση!

      Διαγραφή
  27. Τι μπογιά χρησιμοποίησες;
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα. Η Χρυσαυγή χρησιμοποίησε πλαστικό χρώμα για τοίχους :)

      Διαγραφή