Ένα τόσο δα πόμολο

Τρεις εβδομάδες πριν, η Νίκη από το Mommy Wiki έβαλε τον σπόρο στο μυαλό μου: "..εδώ θα κάνω μια παρένθεση στην παρένθεση και θα σου προτείνω μια ανάρτηση για πόμολα, αν δεν την έχεις κάνει ήδη...". Χρειάζονταν τίποτα παραπάνω;;


Ρητορική η ερωτήση, οπότε πάμε να δούμε έξυπνους τρόπους που ένα τόσο δα πομολάκι δίνει ομορφιά, ιδιαίτερο χαρακτήρα αλλά και λύσεις.στη διακόσμηση και την καθημερινότητα στο σπίτι.

Τον Μάϊο είχαμε δει 3+1 τρόπους εκτός κάδρου. Αν όμως έχετε τέχνη με κάδρα, τα πόμολα είναι μία πολύ όμορφη προσθήκη που προσθέτει και το στοιχείο του αναπάντεχου.



Κι αν τα κοσμήματα είναι για εσάς τέχνη, μερικά πόμολα στον τοίχο βοηθούν και στην ταξινόμηση των κολιέ αλλά και ομορφαίνουν την όλη σύνθεση.



Αν αναρωτιέστε τι σχέση μπορεί να έχουν τα πόμολα με τις κουρτίνες, δείτε πως γίνονται μία ασυνήθιστη  πιάστρα αλλά και ένα όμορφο κουρτινόξυλο.


 
Αλλά ακόμα και στο γραφείο και το μπάνιο βοηθούν στην οργάνωση εγγράφων και λοιπών τζέρτζελων σε θήκες περιοδικών, κουτιά και κουτάκια καθώς και πιο εύκολο κάνουν το άνοιγμα και τράβηγμά τους αλλά και πιο σικάτο. (θυμάστε το: Στα γρήγορα ;)




Τέλος, συχνά πολλά αυτά είναι τόσο όμορφα από μόνα τους που το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να τα συγκεντρώσετε σε μία γυάλα και να τα αφήσετε να λάμψουν είτε λόγω χάρης είτε λόγω παλαιότητας.


 
Πριν σάς καλημερίσω, σάς αφήνω με ένα υπέροχο diy για τους λάτρεις του κρασιού, το οποίο νομίζω πως θα έκανε ένα άκρως ξεχωριστό δώρο.
 

Πως σάς φαίνονται; Έχετε βάλει τα πόμολα σε χρήσεις σαν τις παραπάνω; Θα τα χρησιμοποιούσατε παρομοίως;

Ευχαριστώ για την ιδέα Νίκη!
Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο.
 








πόμολα cover: πηγή



Σχόλια

  1. Τι όμορφες ιδέες !!! Να σου πω τι μου ήρθε στο μυαλό? Κάτι κουτιά που είχε η γιαγιά μου με αμέτρητα κουμπιά. Άσχετο θα μου πεις, όχι τόσο γιατί θυμάμαι που τα άνοιγα και τα χάζευα καθώς είχε ένα σωρό περίτεχνα κουμπιά που μου θύμησαν τα πόμολα που τόσο ωραία μας παρουσίασες σήμερα. Ελπίζω να μην σε κούρασα ... νομίζω όσο μεγαλώνω τόσο παραμιλάω ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν με κούρασες καθόλου Βάλια! Αντιθέτως κι εγώ βρίσκω πως τα κουμπιά είναι πολύ όμορφα και μπορεί να πάρουν κι αυτά μέρος στη διακόσμηση!!! Το κρατώ μάλιστα στα υπόψη για μελλοντική ανάρτηση :)
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  2. Οχι μονο όμρφες αλλα και εξυπνες ιδεες!
    Η πιο χαριτωμένη για 'μενα είναι αυτή της οργάνωσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Laura και καλώς όρισες στο Άσυλο!!!
      Χαίρομαι που σού άρεσε η ανάρτηση :)
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα, καλημέρα... Τι έκπληξη! Χαίρομαι πολύ που έγινα αφορμή για μια τόσο ωραία ανάρτηση. Πραγματικά δεν είχα στο μυαλό μου ότι τα πόμολα μπορούν να μπουν στο τοίχο, σε κουρτινόξυλα, σε βάζα ή σε μπουκάλια. Όλα τους όμως είναι ιδιαίτερα, πόμολα από γυαλί ή μέταλλο που από μόνα τους εντυπωσιάζουν. Νομίζω πως θα κρατήσω την τελευταία σου πρόταση, αυτή με τα μπουκάλια όχι τόσο ως λάτρης του κρασιού (πίνουμε κανένα ποτηράκι, δεν λέω) αλλά ως πιο συντηρητική και εγκρατείς σε διακοσμητικές ανατροπές και αλλαγές. Πολλά φιλιά και σε ευχαριστώ και εγώ Δήμητρα για την αναφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νίκη!!
      Πολύ χαίρομαι που η ανάρτηση ήταν των προσδοκιών σου!!! Όσο για τις χρήσεις των πόμολων, φαντασία να υπάρχει...
      Η δε ιδέα για τα μπουκάλια, είναι καταπληκτική! Φιλιά & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφο γραφείο και καταπληκτικές ιδέες οργάνωσης!! Τα πόμολα υπέροχα και πολύ ιδιαίτερες κατασκευές!!!
    Μπράβο Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σού άρεσαν οι ιδέες Κική!
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα να έχουμε :)

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφες ιδέες Δημητρά μου!Εχω δεί κάτι χαριτωμένα πόμολα,καί μού έδωσες ιδέα πώς νά διακοσμήσω τόν φελλό από τά μπουκάλια!!Σέ ευχαριστούμε!!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω πολύ χαίρομαι που εμπνεύστηκες από την ανάρτηση Δήμητρα!!!! Κι εμένα αυτό με τα μπουκάλια με κέρδισε!!!!
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  6. Αααα πολύ ιδιαίτερες ιδέες !!!!
    Όλο και κάποιο πόμολο υπάρχει στην άκρη, οπότε οι ιδέες θα φανούν χρήσιμες !!!!
    Καλό ΣΚ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έχεις να το αξιοποιήσεις Ράνια, είναι πολύ ξεχωριστά!!!!
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  7. Λατρεύω να μαζεύω κάθε λογής πόμολα...Χτες ήμουν στα εγκαίνια του ZARA HOME Γλυφάδας κι ενώ ψώνισα ένα σωρό πράγματα πόμολα δεν πήρα :( Θα πρέπει να αρχίσω να τα χρησιμοποιώ ανάλογα μου φαίνεται. Πανέμορφες ιδέες Δήμητρα έχεις συγκεντρώσει. Καλό μεσημέρι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παλαιό Φάληρο μένω Βάλια. Εσύ;

      Διαγραφή
    2. Δεν πειράζει Χριστίνα!! Αντιθέτως, έχεις αφορμή για επόμενη επίσκεψη!!!!!!!!
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  8. Τι θα γίνει κοπελιάααα θα με κάνεις να μαζέυω και πόμολα τώρα??? χαχαχαχαχα έχω καταντήσεις ρακοσυλλέκτης, δε πετάω τίποτα!! Κάποιες ιδέες μου άρεσαν και τις σκέφτομαι!! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχαχαχα έτσι, έτσι!!!!!!!
      Περιμένω να δω τι σκαρφίστηκες πάλι ;)
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  9. Αυτό που χρησιμοποιούνται διάφορα αντικείμενα με άλλο τρόπο από αυτό για τον οποίο είναι φτιαγμένα μας αρέσει πάααααρα πολύ!!!!Τα πόμολα είναι αγαπημένα !!!Μας έδωσες τροφή για σκέψη!!!Καλή σου μέρα,Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σας κι εγώ κορίτσια όσον αφορά τις αναπάντεχες χρήσεις!!!
      Χαίρομαι που σάς άρεσαν οι ιδέες! Καλημέρα & καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  10. Λατρεύω τα πόμολα και υπάρχουν τόσα ιδιαίτερα σχέδια!!! και βέβαια θα χρησιμοποιούσα όλες τις ιδέες!!! Προς το παρών έχω βάλει ένα πόμολο - κοχύλι σε ένα βαζάκι με σοκολατάκια!! Καλό Σ/Κ Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που όχι μόνο σού άρεσαν οι ιδέες αλλά τις έχεις βάλει και στην πράξη Αλεξάνδρα :)
      Βαζάκι με σοκολατάκια...γιαμ γιαμ!!! Καλημέρα & καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  11. Τέλεια και έξυπνη ιδέα για τόσες πολλές μικροκατασκευές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρές που όμως δίνουν μεγάλο γούστο Μαρία μου!
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  12. Αυτό το αναπάντεχο στη διακόσμηση είναι που με εξιτάρει.
    Τα πόμολα σε συνδυασμό με τα κάδρα, τα πόμολα στα μπουκάλια κρασιών αλλά και τα πόμολα σαν συλλογή σε μια γαβάθα είναι τα πρώτα στην επιλογή μου. Αν θα τα έβαζα σπίτι μου? Το ρωτάς?????????????

    Όπως πάντα....αναπάντεχα υπέροχη ανάρτηση!!!

    Τα φιλιά μου και τις ευχές μου για καλό Σαββατοκύριακο Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σίγουρη πως θα εκτιμούσες την ανάρτηση Χρυσαυγή καθώς δεν σε έχω για καθόλου της περπατημένης όσον αφορά τη διακόσμηση!!!
      Χαίρομαι λοιπόν που βρήκες όμορφες τις ιδέες :)
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα να έχουμε!!

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα στην όμορφη παρέα!!
    Τελικά έτσι όπως πάμε δεν θα πετάμε ούτε καρφίτσα χαχα Μου αρέσει η ιδέα να χρησιμοποιούμε ένα αντικείμενο εντελώς διαφορετικά από ότι έχουμε συνηθίσει! Μου θυμίζει όταν σπούδαζα και στο design ένας καθηγητής μας έβαζε σε αυτό το για να ανοίγουν οι ορίζοντες μας.
    Καλό βράδυ Δημητρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα έτσι Λίλια! Βέβαια το γεγονός πως σε λίγο θα θέλουμε κι αποθήκη για όσα κρατάμε, δεν το συζητώ!!!!
      Σωστός ο καθηγητής πάντως!!!!
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Θάλεια.
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  15. Για να πω την αλήθεια δεν τα είχα σε εκτιμηση, αλλά εσύ κ η Αλέκα με το diy της μου αλλαξατε γνώμη! Υπαρχουν πραγματικα υπέροχα σχεδια κ ιδέες! Τέλεια!!!

    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες, είδες;;; Όλα μπορούν να αλλάξουν αν τα δεις διαφορετικά ;)
      Φιλιά και καλημέρες!!

      Διαγραφή
  16. Έξυπνες ιδέες! Όλο και κάτι θα σου κλέψω πάλι,από αυτά που μας προτείνεις.Οι πιάστρες -πόμολα είναι πανέμορφες!Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω να δω πως θα τις αξιοποιήσεις Αλεκάκι!
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  17. To κάθε σου ποστ ωραιότερο από το προηγούμενο!!!!
    Σίγουρα θα ψάξω να βρω όμορφα πόμολα για να κρεμάω τα κοσμήματά μου!!
    Πολύ όμορφα και τα "πόμολα" για τις κουρτίνες...έχουμε κάτι σούπερ swarovski...τσούξαν λίγο αλλά είναι υπέροχα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια Βίκη!!
      Ελπίζω αν το κάνεις, να μοιραστείς μαζί μας τα αποτελέσματα :D
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  18. Πολύ πρωτότυπο post! Εξαιρετικές ιδέες! Μια γυάλα με πόμολα ευχαρίστως θα την κοτσάριζα στο σαλόνι μου! Καλημέρα Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν οι ιδέες Σοφία και όσο για την γυάλα, νομίζω πως με τα κατάλληλα πόμολα θα έδειχνε υπέροχη! Καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή
  19. θα χαρώ να γίνεις μέλος στο blog μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπέροχα τα πομολάκια και πολύ πρωτότυπο,να τα χρησιμοποιήσουμε και για να κρεμάσουμε κάνδρα!Έχω βρει κάτι πόμολα με αριθμούς και έχω πάρει,αλλά ακόμα κάθονται στο κουτί τους και βλέπουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω όταν τα χρησιμοποιήσεις, να μοιραστείς μαζί μας τις ιδέες σου :)
      Καλημέρα & καλό μήνα Ιωάννα!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις