Παρασκευή, 4 Ιουλίου 2014

εκ² διακόσμησης

Είναι μικρά και αποτελούν το τελευταίο πράγμα που βλέπουμε πριν κοιμηθούμε και το πρώτο όταν ξυπνήσουμε. Κι αν στην Ελλάδα συνηθίζουμε να τα παίρνουμε σετ με το κρεβάτι και να βάζουμε το απαραίτητο φωτιστικό και ένα ξυπνητήρι, αυτό δεν σημαίνει πως οι δυνατότητές τους φτάνουν μέχρι εκεί. Γιατί με λίγες απλές κινήσεις και μερικά αντικείμενα κλειδιά που όλοι έχουμε σπίτι μας,τα κομοδίνα, παρόλη την περιορισμένη επιφάνειά τους, μπορούν να γίνουν το νέο μας αγαπημένο σημείο στην κρεβατοκάμαρα-πέραν του αναπαυτικού κρεβατιού βεβαίως, βεβαίως.


Σάς είπα πως όλοι τα έχουμε στο σπίτι, δεν το είπα; Απλά αντικείμενα που μπορούμε να "αγοράσουμε" από άλλους χώρους του σπιτιού, βρίσκουν θέση στο κομοδίνο και πραγματικά το απογειώνουν. Ας τα δούμε όμως το καθένα ξεχωριστά.

Ένας πίνακας, μία φωτογραφία ή ένα πόστερ, δίνουν το κατάλληλο φόντο για να αναδειχθούν τα λοιπά καλούδια του κομοδίνου. Κρεμασμένα ή ακουμπισμένα, η επιλογή είναι δική σας.



Αν είστε όπως εγώ που δεν με παίρνει ο ύπνος αν δεν διαβάσω έστω και λίγες σελίδες, τότε σίγουρα ένα βιβλίο το έχετε ήδη στο κομοδίνο. Διαφορετικά, πάρτε από τη βιβλιοθήκη σας δύο τρία βιβλία με εξώφυλλα στα χρώματα που σάς αρέσουν κι αφήστε τα να δώσουν κι εκεί την χάρη τους.


Όπου και να τα προσθέσει κανείς, δίνουν άμεσα ομορφιά και τα κομοδίνα δεν αποτελούν εξαίρεση. Αν πάλι νομίζετε πως είτε δεν έχετε τον χρόνο και το χρήμα που απαιτείται για συνεχώς φρέσκα αγορασμένα λουλούδια είτε οι συνθήκες του υπνοδωματίου δεν το επιτρέπουν, ένα βαζάκι με καλής ποιότητας ψεύτικα, δουλεύει μια χαρά. Εγώ τουλάχιστον αυτό έκανα στο Άσυλο καθώς τις καθημερινές σπάνια ανοίγουμε τα παντζούρια του υπνοδωματίου.



Και όπως μία τούρτα χρειάζεται το κερασάκι της, έτσι και η σύνθεση του κομοδίνου χρειάζεται αυτό το κάτι έξτρα παραπάνω. Το τι θα είναι αυτό είναι δικό σας θέμα. Ένα μπωλ για τα δαχτυλίδια, κάποιο μικρό διακοσμητικό, ένα κερί; Οι επιλογές είναι άπειρες και σίγουρα όλο και κάτι θα βρείτε στο σπίτι που θα αναδειχθεί καλύτερα στην μικρή επιφάνεια του κομοδίνου.




Παίξτε με τους παραπάνω συνδυασμούς και δείτε τι ταιριάζει και αρέσει σε εσάς. Εξάλλου το κομοδίνο είναι άκρως προσωπική υπόθεση!

 Στο Άσυλο είμαστε με τα χρυσά βαμμένα τραπεζάκια από τον Πυρετό χρυσού ως κομοδίνα. Μεταξύ μας, ήταν μία προσωρινή λύση, η οποία όμως κατά του γνωστού ρητού κι αφού βόλεψε, έχει μείνει μαζί μας 2 χρόνια τώρα! Χρειάζεται να αναφέρω πως το μέλλον των "κομοδίνων" μας ως έχουν τώρα είναι άκρως αμφίβολο μετά τις παραπάνω εμπνεύσεις χρώματος; Όχι ε;; Συμφωνώ! Για αυτό και σάς αφήνω με φωτογραφίες από λεπτομέρειες των δικών μας έξτρα στα κομοδινοτραπεζάκια μας.

Εννοείται βέβαια πως μόνο αν έβαζα έναν κανονικό ελέφαντα στο κομοδίνο του Γιώργου θα πρόσεχε τη διαφορά!

Εσείς τι έχετε στο δικό σας κομοδίνο;

Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο!


49 σχόλια:

  1. Καλημέρα Δημητρούλα!!!!!! Εγω στο κομοδινο μου εχω βιβλία :)
    Πολύ ωραίες προτασεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αριάδνη! Χαίρομαι που σού άρεσαν αλλά και που έχουμε τουλάχιστον ένα κοινό στα κομοδίνα μας!
      Καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  2. Στο κομοδινο εχω κουτακια με κοσμηματα (εμ τι αλλο?), το μαξιλαρακι που ειχα φτιαξει για τις βερες μας οταν παντρευτηκα, και την κρεμα σωματος. Τα βιβλια μου πλεον ειναι ολα μεσα στο κινητο μου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως φαίνεται τι δουλειά κάνει ο κάθε άνθρωπος...χεχεχε
      Πως καταφέρνεις να διαβάσεις βιβλίο από κινητό;;;; Εγώ κοιμάμαι πάνω στις σελίδες του βιβλίου!!!

      Διαγραφή
    2. Οχι απλα καταφερνω αλλα εχω εθιστει πλεον! Δεν με παιρνει ο υπνος αν δεν διαβασω καμια ωρα! Το καλο ειναι οτι πλεον μπορω με το κινητο γιατι πριν επρεπε να κλεισω το φως να κοιμηθει ο ήρωας! Τωρα με το κινητο δεν χρειαζομαι φως και επειδη εχει και day/night feature (αμ πως?) δεν ενοχλει και τον ηρωα ενω ειναι πιο ξεκουραστο το μαυρο φοντο με τα ασπρα γραμματα. Ασε σου λεω εχω διαβασει καμια διακοσαρια βιβλια εδω και ενα εξαμηνο που το ανακαλυψα!!! Εθισμος!

      Διαγραφή
    3. Τι να πω βρε Μάρω... εγώ προσπάθησα από τάμπλετ και μου σπάσε τα νεύρα!! Ίσως να είναι θέμα συνήθειας!!

      Διαγραφή
  3. Τώρα εγώ αν πω ότι μου αρέσουν όλα τα κομοδίνα θα με πείτε ή φαταούλα ή αναποφάσιστη! Ε μου αρέσουν όλα, με μια ιδιαίτερη αδυναμία στο λευκό/χρυσό ή στο χρυσό της Δήμητρας. Μα αλήθεια τι σκεφτόμουν όταν πριν 3 χρόνια παρήγγειλα αυτή την σκούρα κρεβατοκάμαρα; Τέλος πάντων Τι έχω στο κομοδίνο...αυτή την στιγμή τίποτα αλλά συνήθως εκτός από την λάμπα τα γυαλιά μου, ένα βιβλίο και την φωτογραφία των παιδιών μου. Τι έχει ο καλός μου; Μια συλλογή από κινητά (3 τον αριθμό) που τα φορτίζει και πρέπει να είναι δίπλα του μη τυχόν και χτυπήσουν και δεν τα ακούσει. Όχι δεν είναι γυναικολόγος και του γεννάνε οι γυναίκες μες την νύχτα ... άστο αυτό είναι μια άλλη ιστορία! Εγώ αν του προσθέσω κάτι στο κομοδίνο εκτός από την λάμπα που έχει ήδη, θα το καταλάβει γιατί δεν θα έχει χώρο για τα κινητά του!!! Υπέροχο το ξύλινο κομπολόι!!!!!! Καλό Σ/Κ Δήμητρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα όλα μού άρεσαν για αυτό και τα έβαλα...χαχαχα
      Εγώ πάντως πιστεύω Χριστίνα πως το διαδίκτυο μας την κάνει τη δουλειά! Έχουμε ένα άλφα γούστο κι έρχεται το ιντερνετ ΜΕ τις μυριάδες ιδέες και στυλ και βλέπουμε πράγματα που τελικά είναι πιο κοντά σε αυτό που είμαστε εμείς και το γούστο γίνεται ωμέγα! Ο καλός σου λαμπιρίζει το βράδυ;;;; Μα 3 κινητά;;;!!!!
      Όσο για το κομπολόι είναι κοκκάλινο και κάθε μπάλα είναι ένα Κινεζικό ζώδιο :)
      Καλό Σαββατοκύριακο & καλή ξεκούραση!

      Διαγραφή
  4. Πόσο όμορφα είναι τα κομοδίνα!
    Είναι πραγματικά ένα αντικείμενο μέσα στο σπίτι που το ξεπετάμε. Πόσο μπλιαχ είναι το σεταρισμένο με το κρεβάτι κομοδίνο! Ας με συγχωρέσεις!!!!!!!!!!!!!!
    Έκανες πολύ ωραίο ποστ και σήμερα.

    Μου αρέσουν τα κομοδίνα που δεν είναι κομοδίνα.
    Για παράδειγμα, η γαλάζια σειρταριέρα της φωτό, με όλο το πακέτο (πόστερ με νεκροκεφαλή, φοβερή λευκη λάμπα κλπ) είναι ένα παράδειγμα καταπληκτικό.
    Μου αρέσουν και τα πολύ έντονα βαμμένα κομοδίνα αλλά και τα εντελώς άσχετα έπιπλα που έγιναν κομοδίνο, όπως ακριβώς αυτά που παρουσιάζεις.

    Η δε ιδέα σου με το μπολ με τα δαχτυλίδια ήταν καταπληκτική!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Πολύ γυναικείο!!!

    Μιας και στο τέλος ρωτάς, θα σου πω ότι στο κομμοδίνω μου έχω λάμπα ικεα, μια στίβα κυριολεκτικά από περιοδικά μαγειρικής, και κάτι μικρά διακοσμητικά. Το δε κομοδίνο είναι η Singer ραπτομηχανή της γιαγιάς.

    Απτά για σήμερα!!!!
    Καλό ΣΚ σου εύχομαι με τις δημιουργίες σου να βαρέσουν κόκκινο!

    Υ.Γ. Είμαι στο στάδιο βαψίματος της γλάστρας. Εκανα ήδη το ένα πέρασμα και σκέφτηκα να την κάνω δίχρωμη.
    Αλλά εγώ δεν είμαι γρήγορο μπιστόλι σαν κι εσένα... Μόνο στη μαγειρική! Στα υπόλοιπα θέλω το χρόνο μου.
    Αλλά έχω βγάλει φωτογραφίες!!! Μείνε συντονισμένη!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί να σε συγχωρέσω;;; Δεν λες κάτι που δεν με βρίσκει σύμφωνη καθώς ούτε εγώ πολυσυμπαθώ τα σετ αλλά τι να κάνουμε;; Έτσι συνηθίζεται και δουλεύουμε με αυτά που έχουμε!
      Το κομοδίνο που σού άρεσε είναι η φθηνή συρταριέρα του γνωστού οίκου με λίγο diy βεβαίως βεβαίως ;) Κοίταξε κι αυτό: 1 έπιπλο, αμέτρητα diy
      Πολύ μού άρεσε η ιδέα που έκανες την Singer κομοδίνο!!! Έχω και εγώ μία αλλά είναι στο πατρικό, καθώς είναι ασήκωτη η άτιμη και ήταν επίσης της γιαγιάς μου!!!
      Περιμένω φωτό από ό,τι φτιάξεις τελικά! Φιλιά & καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
    2. Βουτα τη Singer απο το πατρικο αμεσα!! Κι ο Γιωργος τι δουλεια κανει;;;; Η δουλεια του ειναι να σηκωνει τα βαρη της οικογενειας!!! Χαχαχαχαχαχα Σε πειραζω φυσικα!!!! Αλλα για τη ραπτομηχανη το εννοω ;)

      Διαγραφή
  5. Όλες οι προτάσεις σου είναι καλές αλλά εγω τώρα τελευταία έχω μια έφεση στο λευκό(λερωμένο )χρώμα οπότε θα πώ το άσπρο κομοδίνο με την ρομαντική ρόζ λάμπα....όσο το τι υπάρχει επάνω στην επιφάνεια του κομοδίνου μου....μα τι άλλο απο καλά βιβλία....έτσι για να χαλαρώνουμε πριν τον ύπνο.....το κομπολόι σου υπέροχο Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά κάνεις Μαρία μου γιατί αυτό είναι το στυλ που σε αντιπροσωπεύει! Τουλάχιστον για τώρα :)
      Βλέπω κι εσύ διαβάζεις πριν τον ύπνο, πολύ ωραία συνήθεια :D
      Καλά να περνάς & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίες οι προτάσεις σου,Δήμητρα!!!Πολύ ωραία είναι αυτά που έχουν χρώμα!!!Τα κομοδίνα είναι από τα αγαπημένα μας επιπλάκια,όχι όμως σεταρισμένα με το κρεβάτι!Εγώ(Μαρία) στην πλευρά μου, επειδή είναι η ντουλάπα και ένα κομοδίνο θα ενοχλούσε,έχω μία παλιά βιενέζικη καρέκλα που της άλλαξα τα φώτα και μπορώ εύκολα να την μετακινώ όταν χρειάζεται. Πάνω της υπάρχει πάντα το βιβλίο που διαβάζω κάθε φορά(πάντα πριν από τον ύπνο) και μπορώ και αφήνω και κανένα ρουχαλάκι αν χρειαστεί!Καλό Σαββατοκύριακο σου ευχόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ιδιαίτερη η επιλογή του κομοδίνου σου Μαρία και προσωπικά μου αρέσει πολύ όταν βλέπουμε αντικείμενα κι έπιπλα με άλλο μάτι!!
      Βλέπω έχουμε και τις ίδιες συνήθειες πριν τον ύπνο :)
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Μου αρέσουν τα έντονα σου χρώματα αλλά δεν μπορώ να πω πως το λευκό δεν είναι το ίδιο όμορφο! Εμένα στο σπίτι ότι ήταν σετ το έχω χωρίσει ή του έχω αλλάξει τα φώτα στο βάψιμο, έτσι που γίνετε αγνώριστο χαχα
    Δίπλα στο κρεβατάκι μου έχω βιβλία, κινητό, κρέμα χεριών...αυτά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, έδωσες ιδέα Λίλιά μου σε όσους έχουν σετ και το έχουν βαρεθεί! Βάφουν το κάθε κομοδίνο ένα διαφορετικό χρώμα και βουαλά!!!!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  8. Ωραίες προτάσεις !!
    Εγώ στο κομοδίνο μου βιβλία, φωτιστικό και ραδιόφωνο !!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ράνια! Ραδιόφωνο εε;; Ο καλός μου είναι φανατικός του είδους :)
      Καλή εβδομάδα να έχουμε :*

      Διαγραφή
  9. Βιβλίο, λαμπίτσα, καλαθάκι που κρύβει διάφορα τζάτζαλα μάτζαλα και στο αντίστοιχο του κυρίου ένα ξυπνητήρι και τώρα άμα σου πω κι έναν ελεφαντάκο (λούτρινο βέβαια) θα το πιστέψεις? Μου άρεσε το κομοδινάκι το δίποδο που είναι σαν να βγαίνει απο τον τοίχο! Καλό Σαββατοκύριακο Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα, ούτε να το ήξερα όταν το έγραφα Σοφία!!!! Όσο για το κομοδίνο, είμαι σίγουρη πως δεν είναι και τόσο δύσκολο να γίνει diy ;)
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφες οι ιδέες σου Δημητρούλα μου!Στό δικό μου κομοδίνο,θά βρείς βιβλία,τά γυαλιά μου καί κουτάκια ξύλινα, vintage,μέ decoupage!Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα συνονόματη!! Πολύ ωραία η προσθήκη των κουτιών και δη με ντεκουπάζ, το οποίο το κατέχεις άλλωστε, και για διακόσμηση και για πρακτικούς λόγους!
      Καλή εβδομάδα να έχουμε :*

      Διαγραφή
  11. Ομορφες ιδέες, μου αρεσε περισσότερο το λευκό με το καλαθι στη βαση.
    όσο για τα δικά μας κομοδίνα τι να πω, στο δικό μου γίνεται μόνιμος χαμός......πως τα καταφέρνω δεν ξέρω. Βασική ιδέα πάντως τον τελευταίο καιρό ειναι εκεί να βρίσκουν θέση τα μικροδωράκια των παιδιών.....ζωγραφιές, κατασκευές, καρτούλες, ακόμα και βοτσαλάκια..,,.ότι μας χαρίζουν! !
    Καλό σ/κ να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία η ιδέα σου Ράνια! Θα κοιμάσαι και θα ξυπνάς δίπλα σε αντικείμενα γεμάτα συναίσθημα :)
      Όσο για τον χαμό, είναι κυριολεκτικά φαινόμενο της φύσης!!!
      Την καλημέρα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  12. Δυστυχώς το κομοδινο μου πλεον λόγω παιδιών είναι με πάνες κ τα συναφή. Υπο Νορμάλ συνθήκες όμως εχω κάτι χειροποίητες γυάλινες λάμπες, ενα αγαπημένο κεραμικομπωλ, κορνίζα με φωτο, το επιτραπέζιο ρολόι μου κ βιβλια. Ευτυχώς είναι μεγαλουτσικα κομοδινα!!!

    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω σύντομα να τα επαναφέρεις τα καλούδια σου στα κομοδίνα και να τα χαίρεσαι Ζηνάκι!
      Τελικά, συν όλα τα άλλα, η μήτροτητα φαίνεται να έχει τις δυσκολίες της και στη διακόσμηση!!
      Καλή εβδομάδα φιλενάδα :*

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφες εικόνες Δήμητρα,αν και κάποια κομοδίνα μου έβγαζαν ένα επιτηδευμένο στυλ,λες και έβλεπα τραπεζάκια στο σαλόνι,ενώ θα ήθελα κάτι πιο χαλαρό!Όσο για το δικό μου κομοδίνο,εκτός από τη λάμπα και το ξυπνητήρι,υπάρχουν διάφορα βιβλία(αυτό που διαβάζω,2-3 που ξεκίνησα,αλλά δεν με ενθουσίασαν και έχουν μείνει ημιτελή,καθώς και κάποια βιβλία μου από τότε που έκανα γερμανικά,όπου έμαθα λίγα πράγματα και όλο λέω να συνεχίσω το διάβασμα μήπως μάθω κάτι παραπάνω,αλλά τελικά μόνο τα ξεσκονίζω)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Επίσης, ένα χάρτινο κουτί με μία ατζέντα με διάφορα blog που έχω δει κάτι ενδιαφέρον,ή και λίστες για τα πράγματα που θέλω να φτιάξω ή και διάφορες άλλες λίστες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ιωάννα! Είναι όντως πιο στημένα από ένα "χαλαρό" κομοδίνο αλλά όπως είδες και αυτό το στήσιμο δεν είναι τίποτα παραπάνω από τον συνδυασμό ορισμένων στοιχείων :) Αλλά φυσικά, καθένας έχει το στυλ και τις προτιμήσεις του!!!!
      Πολύ οργανωμένη σε βρίσκω πάντως!!!! Εγώ οι μόνες λίστες που φτιάχνω είναι για το σ/μ κι αυτές τις μισές φορές τις ξεχνάω και τις αφήνω σπίτι!! Χεχεεχεχεχε
      Καλή εβδομάδα να έχουμε.

      Διαγραφή
  15. Ποσο ομορφα και σιγυρισμενα. Χαχαχα
    Το δικο μου κομοδινο ειναι μονιμως ενα χαος.
    Απο καλλυντικα μεχρι κοτσιδακια για τα μαλλια και απο αρωματα και βερνικια μεχρι κοσμηματα και κερια...
    Καλο Σκ Δημητρα μου.
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίνεται Μαράκι πως το κομοδίνο σου είναι ο αποδέκτης της καθημερινότητάς σου!!!!
      Όπως και να το κάνουμε εξάλλου, η καθημερινότητα και η πρακτικότητα πάντα φαίνεται να κερδίζουν στη μάχη με τη διακόσμηση. Ένα κουτάκι ίσως να βοηθούσε και στο χάος αλλά και στην ομορφιά :D
      Καλή εβδομάδα να έχουμε κορίτσι μου! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  16. Πανέμορφα τα κομοδίνα που μας παρουσίασες!Ευτυχώς τα δικά μου στο σπίτι τα έκανα παραγγελία όπως εγώ τα ήθελα και μ'εξυπηρετούν πολύ.(Στο εξοχικό έχω 2 στρόγγυλα τραπεζάκια της γιαγιάς για κομοδίνα.)Πάνω τους έχω τα μπαουλάκια με τα faux bijoux,τα πορτατίφ,κεριά και την καδραρισμένη ζωγραφιά λουλουδιών από τα χέρια μιας αγαπημένης φίλης.; )
    Y.Γ. Το κομπολόι σου είναι πανέμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο προηγούμενο διαμέρισμα είχα δύο στρογγυλά τραπεζάκια για κομοδίνα Αλέκα μου και η αλήθεια είναι πως βόλευαν πολύ. Δυστυχώς στο Άσυλο δεν χωρούσαν οπότε πήραν την θέση τους αυτά που έχουμε!
      Πάντως το κομοδινό σου ακούγεται άκρως ρομαντικό ;)
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  17. Πολύ όμορφα όλα τα κομοδίνα που μας παρουσίασες και ιδιαίτερα μου άρεσαν τα δύο τελευταία!!!
    Εγώ στο δικό μου κομοδίνο έχω βιβλία!!!
    Καλό σ/κ
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τα δυο μικρούλια αλλά γεμάτα ομορφιές αυτά που ξεχώρισες :)
      Βιβλιοφάγος κι εσύ;; Πολύ χαίρομαι!
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  18. Όμορφες εικόνες !!! Προσωπικά φλερτάρω με το μπλέ φούξια για ένα υπνοδωμάτιο. Θέλω λλιγο να ισορροπήσω το γυναικείο στοιχείο με λίγο πιο αρρενωπο. Λες να τα καταφέρω???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί να μην τα καταφέρεις;;; :)
      Εξάλλου είναι ένα παιχνίδι συνδυασμών. Λίγο πιο λιτά στοιχεία επάνω του και θα είσαι σε πολύ καλό δρόμο. Εξάλλου το κατέχεις το άθλημα ;)
      Καλή εβδομάδα Βάλια :*

      Διαγραφή
  19. Καλησπέρα Δήμητρα με τις όμορφες ιδέες σου!!! Μετά τις εκδοχές που μας παρουσίασες, κατάλαβα πόσο παραμελημένα τα έχω. Αν και είναι μεγάλα, ψηλά, με συρτάρια και χωρίς πόμολα (τα είχα κάνει παραγγελία και αποτύπωναν ακριβώς αυτό που ήθελα εκείνη την εποχή: μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους, και επειδή δεν μου άρεσε η ανομοιομορφία στα πόμολα, τα ήθελα χωρίς... εδώ θα κάνω μια παρένθεση στην παρένθεση και θα σου προτείνω μια ανάρτηση για πόμολα, αν δεν την έχεις κάνει ήδη)! Επανέρχομαι στην ερώτησή σου. Στη συμμαζεμένη τους εκδοχή, θα βρεις το πορτατίφ, το ασύρματο τηλέφωνο και τα τηλεκοντρόλ, γιατί καθημερινά μπορεί να βρεις κοκαλάκια, το κινητό μου, παιχνίδια της Αγνής, βιβλία, κτλ κτλ Μου άρεσαν πάρα πολύ οι κορνίζες στο ύψος των πορτατίφ και εννοείται τα λουλούδια αλλά για λόγους ατυχημάτων τα αποκλείω... θα σκεφτόμουν όμως την ψεύτικη μορφή τους.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη, η ιδέα σου για τα πόμολα καταπληκτική και σίγουρα θα γίνει σχετική ανάρτηση!!!! Σ' ευχαριστώ.
      Όσο για τα κάδρα, νομίζω πως είναι υπέροχα σε αυτό το σημείο και μάλιστα κάτι που σίγουρα δεν το σκεφτόμαστε με την πρώτη!!!
      Αφού λοιπόν έχεις μεγάλα κομοδίνα δεν μένει παρά να πας για ψώνια στο σπίτι και να δεις τι καλούδια μπορούν να τα στολίσουν. Εξάλλου όπως είδες, η όλη υπόθεση είναι θέμα συνδυασμών :) Εγώ με τις ψεύτικες ορτανσίες μου πάντως το έλυσα το θέμα των λουλουδιών.
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  20. Ανήκω στο ίδιο club!! Αν δεν διαβάσω έστω και 3 γραμμές το βράδυ δεν μπορώ να κοιμηθώ! Πολύ χαίρομαι που υπάρχει και άλλος κόσμος που το κάνει! Το βιβλίο είναι απαραίτητο διακοσμητικό του κομοδίνου μου!! Τώρα για συντροφιά έχει ένα μπλε γυάλινο ας το πούμε βάζο αλλά και το ραδιόφωνο-ξυπνητήρι γιατί το πρωί πρέπει να βλέπεις μπλε και να ακούς μουσική χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χααχαχαχα συμπάσχουμε Κατερίνα, συμπάσχουμε!!!!! Ποτέ δεν κατάλαβα πως μπορούν κάποιοι άνθρωποι να κοιμούνται λες κι έχουν διακόπτη... (βλ. Γιώργος)!
      Γιατί πρέπει να βλέπεις μπλε το πρωί;; Ντε καταλαβε....Εγώ πάντως ένα διάστημα ξυπνούσα υπό τους ήχους ένος κρυολογημένου πετεινού (ήχος στο κινητό) χχεχεχεχεχεχε

      Διαγραφή
    2. Το μπλε το έχω συνδυάσει με τον ουρανό οπότε είναι του στυλ "ξύπνα ξημέρωσε" ή κάτι τέτοιο!!

      Διαγραφή
  21. Πολύ όμορφες προτάσεις Δήμητρα και πόσο τα ζηλεύω αυτά τα τόσο ωραία διακοσμημένα κομοδίνα!!! Αλλά με ένα τρίχρονο στο σπίτι είναι αδύνατο να μείνει οτιδήποτε στην θέση του σώο και αβλάβες!!! Ας ελπίσουμε του χρόνου να είναι τα πράγματα πιο ευνοϊκά... !!!! Καλό σου απόγευμα και καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με βλέπω να δεινοπαθώ αν γίνω ποτέ μάνα Ιωάννα γιατί είμαι από τα άτομα που θέλουν τα πράγματα στην θέση τους!!! Τριλαλαλα..... χεχεχεχεχε
      Με το καλό να μεγαλώσει το μικρούλι σου, να έχεις τα κομοδίνα όπως τα θέλεις (το θέατρο του παραλόγου σε όλο του το μεγαλείο γαρ.... λες και τα κομοδίνα είναι κάτι το πιο σημαντικό από το παιδί!)
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  22. Πολύ όμορφες προτάσεις με ξεχωριστό στυλ!!!... Ευχαριστούμε!... Σε βρήκαμε στο Link Party...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σάς άρεσαν και είναι πραγματικά ευχαρίστησή μου!
      Καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή
  23. Πωπω το δικό μου είναι εντελώς χύμα!!
    Στο ενα έχω λαμπατέρ,2 κορνίζες (η μια με φίλες και η άλλη με το αίσθημα),κερακια και σημειωματαριο!
    Στο αλλο τηλέφωνο,κρέμα χεριών και το νερό μου!!(αυτη την στιγμή) αχχαχα
    Α και το κοντρόλ του ac!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α δεν έχεις δίκο, το ένα τουλάχιστον ακούγεται άκρως περιποιημένο!!!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή