Πέμπτη, 17 Ιουλίου 2014

Ένα στοιχείο & ένα στοιχειό

Ένα στοιχείο κι ένα στοιχειό δημιουργούν ένα ονειρικό υλικό που μυρίζει καλοκαίρι και φέρνει μνήμες από παραλίες στη διακόσμησή μας.


Γιατί όταν το υγρό στοιχείο και πιο συγκεκριμένα η θάλασσα έρχεται σε χρόνια επαφή με ένα προϊόν του στοιχειού, γιατί κακά τα ψέματα αυτό είναι ο άνθρωπος για τον πλανήτη (έχει αποκαλεστεί και ιός), τότε τα αποτελέσματα είναι πανέμορφα και σε χρώματα άκρως καλοκαιρινά. Αν λοιπόν εκτός από βότσαλα και κοχύλια, βρείτε και γυαλί θαλάσσης στις παραλιακές σας εξορμήσεις, μην ξεχάσετε να το μαζέψετε. Μπορεί σαν μονάδα να μην σάς γεμίσει το μάτι, αλλά εδώ δεν ισχύει το "ουκ εν τω πολλώ το ευ".

Σε γυάλες, από μόνο του ή σε συνδυασμό με άλλα θαλασσινά καλούδια, δίνει υπέροχο χρώμα θυμίζοντας τα νερά της παραλίας αλλά και χρησιμεύει ως βιβλιοστάτης



Γίνεται μία πρώτης τάξης επένδυση για τον παλιό δίσκο και μία χρωματιστή επιφάνεια για να ακουμπήσετε μικρά φυτά




Είναι μία πρωτότυπη επιλογή για τέχνη, ειδικά αν είστε συλλέκτης ή αγαπάτε μία πιο λιτή αλλά άκρως καλοκαιρινή διακόσμηση



Ακόμα και κρεμασμένο από ένα ξύλο θαλάσσης ή έναν αστερία, δείχνει υπέροχο ως μομπιλιέ-μελωδός



Ενώ για το τέλος, σάς άφησα τις πιο αναπάντεχες χρήσεις του. Ως πόμολο σε έπιπλα αλλά και ως κύριο υλικό σε διακοσμητικό στεφάνι.



Αν σάς αρέσει η ιδέα, κάντε μία επίσκεψη στο ιστολόγιο της Αλέκα Craftaholic για να δείτε πόσο εύκολα μπορείτε να μετατρέψετε οποιοδήποτε αντικείμενο σε diy πόμολο.


*Ενημέρωση 18/7/2014*
Γιατί άλλο είναι να στο περιγράφουν κι άλλο να έχεις εικόνα, η Χρυσαυγή μού έστειλε την φωτογραφία με το βάζο που περιέγραφε στα σχόλια. Δείτε και θαυμάστε ομορφιές. 

** 
Έτσι γιατί μερικές φορές δεν  ισχύει το less is more. Τι λέτε;  Σάς άρεσε κάποιο από τα παραπάνω; Έχετε γυαλί θαλάσσης στη δική σας διακόσμηση;

Την καλησπέρα μου.









Υ.Γ. Δεν είναι συνήθεια μου να "χάνομαι" αλλά η απουσία μου τις προηγούμενες ημέρες ήταν άκρως απαραίτητη. Ευχαριστώ πολύ πολύ όσους ενδιαφέρθηκαν κι επικοινώνησαν :)

φωτογραφία cover: πηγή

57 σχόλια:

  1. Αχχχ πόσο μ'αρέσει αυτό το χρώμα!!!!!!!!!
    Καλά εννοείται την πρώτη φωτό την έχω αποθηκευμένη...την βρήκα πριν μήνες που διάλεγα χρώμα για τοίχους...υπέροχα όλα!
    Το αναπάντεχο πόμολο όμως είναι όλα τα λεφτά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχα!!! Από εκεί η έμπνευση εε;; ;)
      Τα χρώματά τους είναι όντως υπέροχα! Όσο για το πόμολο, πολύ μού άρεσε στο έπιπλο μπάνιου. Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα ! Ωραίος τίτλος! Υπέροχες δημιουργίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ειρήνη. Χαίρομαι που σού άρεσε ο τίτλος :D
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  3. Δεν ήξερα ότι έλειπες κι εσύ τις προηγούμενες μέρες ,γιατί έλειπα κι εγώ (βλάβη στην τηλεφωνική σύνδεση).Χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω!
    Όσο για το γυαλί θαλάσσης ,δυστυχώς ,είναι το μόνο που δεν έχω χρησιμοποιήσει σε κατασκευές κι αυτό επειδή δεν το βρίσκω.Ο αστερίας -μόμπιλ και το στεφανάκι είναι από τα αγαπημένα μου στην ανάρτησή σου.Θα ήθελα πολύ να βρισκόμουν εδώ:http://www.unfinishedman.com/glass-beach-dump-youll-want-visit/
    Tα Φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή επάνοδο Αλεκάκι!! Είναι αλήθεια πως δεν είναι εύκολο να βρεθεί για αυτό και πλέον κατασκευάζεται!!
      Όσο για την παραλία, έχω την εντύπωση πως δεν επιτρέπεται να αφαιρέσεις γυαλιά :)
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  4. Υ.Γ. Ευχαριστώ για την αναφορά σου στην ανάρτησή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιάζομαι, βιάζομαι και δεν είδα πριν αυτό το σχόλιο.... Τέλος πάντων!
      Εμείς ευχαριστούμε για το άκρως χρήσιμο diy!!!!

      Διαγραφή
  5. Αυτό το υλικό δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ! Και τόσα χρόνια αν έχω γυρίσει και γυρίσει παραλίες δεν έχω βρει ποτέ. Παρόλα αυτά όταν πέφτει μπροστά μου ανάρτηση με κάτι που έχει φτιαχτεί με γυαλί θάλασσας κάθομαι και το χαζεύω γιατί δίνει υπέροχα αποτελέσματα. Την καλησπέρα μου και τα φιλιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει υπέροχα χρώματα το άτιμο και μαζί με την θαμπάδα είναι λες και φέγγουν!!!! Θυμάμαι να έχω βρει στο παρελθόν μερικά κομμάτια αλλά μικρή τότε δεν τούς έδινα σημασία!!! Πλέον μάλλον είναι περιζήτητο ;)
      Αναρωτιέμαι αν υπάρχει κάποιος τρόπος για diy γυαλί θαλάσσης!!!!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  6. Τα γυαλιά της θάλασσας είναι τέλεια διακοσμητικά, μόνο που είναι λιγάκι δυσεύρετα!!!
    Λάτρεψα όλες τις φωτό σου ίσως λίγο περισσότερο το στεφανάκι!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, μάλλον έχουν γίνει τόσο περιζήτητα που δύσκολα πλέον βρίσκονται!
      Χαίρομαι πολύ που σού άρεσαν οι ιδέες :)
      Την καλημε΄ρα μου!

      Διαγραφή
  7. Φέτος σταθήκαμε πιο τυχεροί και μαζέψαμε μερικά γυαλάκια της θάλασσας, όχι πολλά αλλά αρκετά για να ψαχνω ιδέες αξιοποίησης -και μου έδωσες πολλές!! Προς το παρόν τα έχω απλα μέσα σε ένα βαζάκι.
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω πολύ χαίρομαι Νίκη που η ανάρτηση ήρθε την κατάλληλη στιγμή :D
      Αν τα αξιοποιήσεις κάπως, ελπίζω να το μοιραστείς μαζί μας!
      Την καλημέρα μου!!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχες ιδέες Δήμητρα, με έβαλες τώρα να αρχίσω να τα ψάχνω στη θάλασσα... Έχουν πανέμορφο χρώμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, χαίρομαι Χρύσα όταν μία ανάρτηση του Ασύλου "μπριζώνει" δημιουργικά ;)
      Ελπίζω να καταφέρεις να βρεις!
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  9. Εννοείται πως μαζεύω μανιωδώς τα γυαλάκια και τα έχω σε μια γυάλα με νερό και δείχνουν υπέροχα !!!!
    Μα και οι δικές σου ιδέες απίθανες !!! Μου αρέσει ο μελωδός και το στεφάνι και .... και..... και ..... όλα !!!
    Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρα εσύ έχεις έτοιμο τον διακοσμητικό βιβλιοστάτη ;)
      Χαίρομαι που σού άρεσαν οι ιδέες Ράνια. Καλημέρες & φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Απο μικρή τα μάζευαν κ τα λατρεύω!!!!! Τώρα θέλω να τα κάνω κ κοσμήματα κι κ ελπίζω να μην τα χαραμισω. Τελείες οι προτάσεις ειδικά ο δίσκος κ τα πόμολα!

    Φιλιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σε φοβάμαι φιλενάδα! Σίγουρα θα καταφέρεις να δημιουργήσεις πάλι. Περιμένω να δώ τι θα φτιάξεις!!!
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  11. Τα μαζευουμε χροοοοοονια τωρα και εχουμε γεμισει αρκετες γυαλες. Τα πιο σπανια ειναι τα μπλε, τα τιρκουαζ, τα κοκκινα, τα κιτρινα και λιγοτερο τα καφε. Οταν βρισκω ενα αποτα παραπανω χρωματα πεταω απ' τη χαρα μου. Αν τα βαλεις σε γυαλα πιυ κλεινει αεροστεγως και την γεμισεις με καθαρο οινοπνευμα, τα χρωματα τους γινονται εκτυφλωτικα.

    Για μια ακομα φορα μου αρεσε η αναρτηση σου πολυ!
    Βρηκα υπεροχους τους μελωδους, αλλα δεν καταλαβα πως στο καλο πιανονται το ενα με το αλλο αν δεν τρυπηθουν. Τελειος και ο βιβλιοστατης. Αυτο θα το κανω!

    Σε φιλω πολυ!Να εισαι καλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...καταπληκτικο και το εισαγωγικο σου με το λογοπαιγνιο "στοιχειο και στοιχειο" !!!

      Διαγραφή
    2. Χρυσαυγή βλέπω να έχεις κάνει σπουδή πάνω στο θέμα!!!!
      Δεν το είχα σκεφτεί με το οινόπνευμα, πολύ καλή ιδέα για όποιον έχει συλλογή!!!
      Όσο για τους μελωδούς, νομίζω πως είναι τρυπημένοι για να περάσει η πετονιά.
      Χαίρομαι που σού άρεσε ο τίτλος ;)
      Φιλιά & καλημέρα!!!

      Διαγραφή
    3. Θα σου στειλω την γυαλα μου και θα καταλαβεις!!! ;)

      Διαγραφή
  12. Το αγαπημένο μου χρώμα! ΌΛΑ υπέροχα, αλλά πιο πολύ τα πομολάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πόμολα είναι πολύ ιδιαίτερα. Ρίξε αν θέλεις και μία ματιά στην ανάρτηση της Αλέκας για να δεις πόσο εύκολο είναι να γίνουν!! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  13. Ομορφα ομορφα ομορφα ομορφα οοοοολα !!!
    Μα γινεται να βρω κατι εδω που να μην μου αρεσει ?

    * αν μπορεις θα ηθελα μια γνωμη για διακοσμηση σε δωματιο που εχει εντονους κοκκινους τοιχους

    Καλημερουδια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σού αρέσουν οι αναρτήσεις του Ασύλου Μαράκι.
      Όσο για την γνώμη, στείλε μου email με τα σχετικά :D
      Την καλημέρα μου!!!

      Διαγραφή
  14. Τι να πρωτοθαυμάσει κανείς!!!! Είναι απίθανα όλα, ο μελωδός και το στεφανάκι μας άρεσαν λιγάκι περισσότερο.
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σάς άρεσαν κορίτσια!! Ο μελώδος είναι όντως πανέμορφος, το στεφανάκι επίσης αν και μάλλον λίγο δύσκολο στην κατασκευή του!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  15. Τι όμορφη δημοσίευση! Μου θύμισε τα παιδικά μου καλοκαίρια, που μαζεύαμε αυτά τα γυαλάκια σαν θησαυρούς και τα συγκρίναμε, ποιος έχει βρει το πιο εντυπωσιακό...
    Ποτέ δεν θα σκεφτόμουν να τα εντάξω στη διακόσμηση, και να που υπάρχουν τόσο ωραίες ιδέες!
    Ειδικά η ιδέα με τα πόμολα είναι τόσο όμορφη!
    Πολλές καλημέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χριστίνα! Ωραίο παιχνίδι!!!! Και πόσο δίκιο έχεις, γιατί όντως μοιάζουν με πετράδια!
      Αν έχεις, είναι κρίμα να μην τα αξιοποιήσεις. Όσο για τα πόμολα... Αλέκα ;)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  16. Τί υπέροχο χρώμα Δημητρούλα!!Λατρεμένο!!Πολύ όμορφα όσα μάς προτείνεις!
    Από αυριο ψάχνω γιά γυαλάκια στήν παραλία μας!!Αλλά καί τά πόμολα τής Αλέκας είναι σούπερ!!
    Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν οι προτάσεις Δήμητρα!!! Ελπίζω να βρεις γυαλιά και να τα ενσωματώσεις στη διακόσμησή σου.
      Όσο για τα πόμολα της Αλέκας...και πανέμορφα και πολύ ιδιαίτερα και πολύ εύκολα... ήτοι super diy :)
      Καλό Σαββατοκύριακο :*

      Διαγραφή
  17. Δήμητρα η αλήθεια είναι οτι μας έλειψες! Αυτά τα μικρά γυαλάκια είναι τέλεια και τώρα που τα είδα σε διάφορες κατασκευές τα εκτίμησα ακόμα περισσότερο. Μου άρεσαν πάρα πολύ οι κρεμαστές συνθέσεις. Πολύ ξεχωριστές και με ωραίο χρωματισμό τα γυαλάκια. Αχ... τσαντούλα της θάλασσας τι άλλο θα κουβαλήσεις!!! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Νίκη, να 'σαι καλά :)
      Τα γυαλιά είναι όντως πολύ όμορφα και συνάμα λιτά! Όσο για την θάλασσα, σε καταλαβαίνω.... πόσες φορές έχουμε γυρίσει με την τσάντα φορτωμένη...ασήκωτη!!!!
      Καλό Σαββατοκύριακο. Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Τι υπέροχα πράγματα μας δείχνεις πάλι? Έχω μαζέψει αρκετά από αυτά τα γυαλάκια Δήμητρα μου και όλο έλεγα κάτι να τα κάνω! Μου έδωσες κάτι παραπάνω από μια ιδέα για να ασχοληθώ! Μου έδωσες τρελές ιδέες βασικά!
    Σε φιλώ και με συγχωρείς αν αργώ να σου γράψω μερικές φορές...περνάω υπαρξιακή κρίση:)
    Φιλιά γλυκιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που εμπνεύστηκες από την ανάρτηση Λίλια μου αλλά θα σε μαλώσω!!!!
      Υπαρξιακή κρίση;;; Κι εμείς γιατί είμαστε εδώ;;;;; Ε;;;;
      Δεν θέλω στεναχώριες!!!!!!! Σήκω και πάρε την ζωή από τα @@!!!!

      Διαγραφή
    2. Χαχαχα σε ευχαριστώ Δημητρούλα, μακάρι τα πράγματα να ήταν τόσο απλά αλλά φάση είναι, θα γυρίσει..
      Φιλάκια και όνειρα γλυκά :*

      Διαγραφή
  19. Μικρή τα μάζευα σαν τρελή! Κάτι είχαν που με ταξίδευε μακριά και πάντα τα χάζευα το χειμώνα και σκεφτόμουν τη θάλασσα! Από τότε όμως πάει καιρός και ούτε που ξέρω αν έχει μείνει κάποιο! Θα έχω φέτος τα μάτια μου ανοιχτά!! Thanks for the inspiration!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως είναι αυτή η θαμπάδα που τους προσδίδει κάτι το σχεδόν μαγικό Κατερίνα!! Μακάρι να τα ξαναβρείς ή να βρεις στις παραλίες.
      Καλό Σαββατοκύριακο!!!

      Διαγραφή
  20. Τέλειο χρώμα,ξετρελαθήκαμε με τα πόμολα!!!!!Μας άρεσε πολύ και το μόμπιλε με το θαλασσόξυλο!!!!Καλό Σαββατοκύριακο ,Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πόμολα νομίζω πως τελικά έκλεψαν την παράσταση!! Χαίρομαι που σάς άρεσε κορίτσια. Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  21. Τοόσο όμορφα! Αυτό το γαλαζιο με τρελένει δυστυχώς εχω καταφερει να βρω δυο τρία μοναχά!!
    Μου άρεσαν πολύ τα πομολα και ο δίσκος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι δυστυχώς φαίνεται να εξφανίζονται πλέον από τις παραλίες! Ελπίζω αυτό το καλοκαίρι να βρεις κάποια παραπάνω :)
      Την καλημέρα μου!!

      Διαγραφή
  22. Ούτε μισό γυαλάκι για δείγμα δεν έχω,όπως και θαλασσόξυλα,όπως έχω ξαναπεί!Αύριο ή μάλλον σήμερα φεύγουμε για λίγες μέρες διακοπές,οπότε ελπίζω εκτός από ξεκούραστη να γυρίσω και με θαλασσινά καλούδια!Καλό ΣΚ Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω όντως να βρεις όσους θαλασσινούς θησαυρούς ψάχνεις Ιωάννα μου!! Καλές διακοπές!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  23. Πωπώ τέλεια είναι τα θαλασσοδαρμένα γυαλάκια! Τον δίσκο τον ερωτεύτηκα! Αλλά και τα πόμολα τέλεια ιδέα και το στεφανάκι πανέμορφο! Καλημέρα Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τι σου κάνει η θάλασσα;;;!!! Τελικά όπου κι ό,τι κι αν διακοσμήσεις με αυτά, ομορφαίνει!!
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα Σοφία :)

      Διαγραφή
  24. Πιστεύω οτι το πομολο έκλεψε όλη την "παράσταση"πολύ όμορφες καλοκαιρινές προτάσεις Δήμητρα... την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς όπως τα λες Μαρία μου κι ευτυχώς η Αλέκα μάς έδειξε και τον τρόπο για να τα φτιάχνουμε μόνες μας ;)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  25. πομολακι φοβερο! δεν το φανταζομουν οτι γινεται τοσο ωραιο. φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες ομορφιές από ένα "σκουπίδι";; :)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα Άλεξ!

      Διαγραφή
  26. 'Εχω κι εγώ μαζεμένα αρκετά γυαλάκια και όλο και κάτι σκέφτομαι να κάνω αλλά προς το παρόν τίποτα...δεν πειράζει, μέχρι να το αποφασίσω θα γίνουν περισσότερα...χαχαχα!!!
    Πολύ ωραίες ιδέες μας έδωσες!! Καλά, το βάζο της Χρυσαυγής είναι καταπληκτικό!!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σημαντικό είναι να τα έχεις ;)
      Όσο για το βάζο της Χρυσαυγής, κι από μόνο του είναι πολύ ιδιαίτερο, πόσο μάλιστα με τα γυαλάκια μέσα!
      Φιλιά & καλημέρες :)

      Διαγραφή