Έχω βίτσιο

Έχω βίτσιο με το χρυσό χρώμα. Έχω βίτσιο με τις κονσόλες. Πλέον έχω και VITTSJO που συνδυάζει τα βίτσια μου, diy βεβαίως βεβαίως και με μόλις 33€!

Γιατί αυτοί μπορεί να λένε πως είναι γραφείο, πως είναι κατάλληλο για φορητό υπολογιστή και πως είναι μαύρου χρώματος, εγώ όμως, από την πρώτη στιγμή που το είδα, έβλεπα χρυσή κονσόλα. Και ναι, έχω μυωπία! Αλλά αυτό είναι τελείως άσχετο, πρώτον γιατί φοράω γυαλιά και δεύτερον αλλά κυριότατον γιατί κι εσείς στην τελική, έτσι θα το βλέπετε.

Κι αν αναρωτιέστε που χάθηκα την Δευτέρα, η απάντηση είναι στην παραπάνω φωτογραφία καθώς μετά από πολύ καιρό δεήσαμε να πάμε στα ΙΚΕΑ (με τις γνωστές, φυσικά, μουρμούρες του Γιώργου, ο οποίος με το που ακούει την συγκεκριμένη λέξη μπαίνει αυτόματα σε mode γκρίνιας) και να πάρουμε ένα -δυο (τρόπος του λέγειν) πραγματάκια που ήθελα.

Το ΒΙΤΣΙΟ λοιπόν -εγώ έτσι το διαβάζω, να με συμπαθάτε!-, έλαβε δύο στρώσεις μεταλλικού χρυσού χρώματος. Μία πριν συναρμολογηθεί (κάτωθι) και μία κατόπιν.

Κι αφού περίμενα πως και πως να στεγνώσει το ριμαδο-που-στην-συσκευασία-έλεγε-πως-απλώνεται-ΘΑΥΜΑΣΙΑ!-του-κ@^%#-τα-ενιάμερα-χρώμα, του έβαλα το γυαλί και το έστησα για την καθιερωμένη φωτογράφηση.






Για την ώρα δεν του έχω βάλει το μικρό ραφάκι γιατί πραγματικά εκεί που το έχω τοποθετήσει δεν χρειάζεται. Ο μόνος λόγος που έχω αφήσει τα στηρίγματα (δεν έχουν να κάνουν με τη στατικότητα του επίπλου) είναι γιατί μάς άρεσε τελικά τόσο πολύ που σκεφτόμαστε να το βάζαμε στη θέση του παλιού μπαούλου δίπλα στην είσοδο που χρησιμοποιούμε και τότε το ραφάκι θα ήταν χρήσιμο. Εσείς τι νομίζετε; 

Έχω βίτσιο και VITTSJO λοιπόν και για 33€ (30€ για το ΒΙΤΣΙΟ και σχεδόν το μισό από το χρώμα των 6€), είμαι καλά!

Την καλημέρα μου.

81 σχόλια:

  1. Αψογο! Εμενα παντως αν με ρωτησεις, μια χαρα τα παω με τα βίτσια ;))))) Καλημερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ τι θα ελεγες εσυ!!!! Χαχαχα

      Διαγραφή
    2. Και πολύ καλά κάνεις Μάρω, εξάλλου χωρίς τα βίτσια μας θα είμασταν πολύ βαρετά πλάσματα ;)
      Εσύ Ζηνάκι, αμέσως :P

      Διαγραφή
    3. Αμεσως εσυ μμμμμμ μην χασεις!!!!! Τα γουστα μου, τα βίτσια μου και τα παχη μου τα καλη μου!
      Ευχαριστω Δημητρα μονο εσυ με καταλαβαινεις! χιχιχι

      Διαγραφή
  2. Τελειο!!!!! Μου αρεσει παρα πολυ αν κ με τα τζαμια δεν τα παω καλα. Βγηκε τελειο!!!!!

    Κ αν ξαναμουρμουρισει ο καλος σου μπορω ευχαριστως να αλλαξω θεση μαζι του!!!! Χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα μάς βλέπω φιλενάδα να μπαίνουμε το πρωί και να μάς κλειδώνουν μέσα :ppp
      Όσο για το τζάμι, νομίζω πως στο συγκεκριμένο του πάει πολύ :)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Μη με ξεχάσετε pleeeeeeeaaaseee!!! Είμαι κινητός οδηγός ΙΚΕΑ!!!! ;) Ήμουν ικανή να πάω μονο και μόνο για τα κεφτεδάκια (πρίν μάθω πως είναι άλογο) :p χαχαχαχαχα!!!!! O Νεκ όταν πάμε μία λέξη λέει όταν κατεβαίνουμε από κάτω 'Προχώρα ή τέλειωνε'.

      Διαγραφή
    3. Κλείνω κι εγώ θέση στο πούλμαν για ΙΚΕΑ! Μια σχετική διατριβή την έχω κάνει ειδικά στο τμήμα με τα φωτιστικά!

      Διαγραφή
    4. Ορίστε, το καφεδάκι της Ζήνας... ξέρετε αυτό που λέγαμε και ποτέ δεν κάναμε, θα το κάνουμε το Φθινόπωρο μετά ΙΚΕΑ άνευ φυσικά των καλών μας και της μουρμούρας τους!! Πρώτα θα μάς φύγουν τα πόδια στο ΙΚΕΑ και μετά θα πιούμε και το καφεδάκι μας! Ποια σας θα με φιλοξενήσει δεν ξέρω στο τέλος γιατί δεν με βλέπω να γυρίζω αυθημερόν στο Άργος!!
      @Ελεάνα.... χαχαχαχαχαχαχαχα γελάω πόση ώρα με τις λέξεις του Νεκ!!!
      @Χριστίνα... έτσι που το πάμε, δίκιο έχεις, πούλμαν θα θέλουμε.... Η κάθοδος των ΙΚΕΑδόπληκτων!!!!

      Διαγραφή
    5. Μας φαντάζομαι στο ΙΚΕΑ όπως οι τουρίστες στο μουσείο της Ακρόπολης να κοιτάμε έπιπλα και αντικείμενα από πάνω από κάτω δεξιά κι αριστερά για να βρούμε τις δυνατότητες μετατροπής τους... και φυσικά χωρίς τα καμάρια μας, Γιατί εμείς δεν απλά ψωνίζουμε, δουλεύουμε κιόλας για το επόμενο πρότζεκτ. Να φροντίσουμε να έχουν βγάλει και την χειμερινή τους κολεξιόν να εξοπλιστούμε κατάλληλα! Πωπω την βιντεοκάμερα ποιος θα την κρατάει; χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    6. μεσα!!! ποτε παμε ειπαμε?

      Διαγραφή
    7. χαχαχα απαιχτες! εσεις και η μανουλα μου που ξερει ολο το καταλογο απεξω!!! Οτι και να της πω οτι θελω στο ΙΚΕΑ με στελνει! Εμενα παλι δεν με ενθουσιαζει τοσο αλλα για καφεδοπαρεακι ερχομαι παραυτα!!!!

      Διαγραφή
    8. Χριστίνα.... την κάμερα θα την κρατά ο τηλεοπτικός σταθμός που θα έχει έρθει να τραβήξει τις ζουρλές (εμάς) που δεν θα λέμε να φύγουμε από το μαγαζί ακόμα κι αφότου έχει κλείσει!!!!! χαχαχαχαχαχαχαχα
      Ζηνάκι.... αύριο μπορείς;;; :ppp Όταν γυρίσεις με το καλό, καλό μου!!
      Μάρω.... νομίζω με την μαμά σου θα κάναμε καλή παρέα ;) χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    9. χαχαχαχαχα μου αρέσει η Χριστίνα, θα κοιτάμε όλα τα έπιπλα για να δούμε τι θα τα κάνουμε!! Θα φρίξουν οι υπάλληλοι του Ικεα!!! Η χειμερινή κολεξιoν βγαίνει τον Αυγουστο ;) Που να με δείτε αρχές Σεπτεμβρίου να ανοίγω τη πόρτα μου να δω αν έχουν αφήσει κατάλογο (γιατί εκεί τα φέρνουν στη πολυκατοικία) ή που παρακολουθώ το γραμματοκιβωτιο να δώ αν τον έχουν αφήσει κάτω στην είσοδο. χαχαχαχαχα η τρελλή!!!
      Δήμητρα που να τον δείς όταν καταλαβαίνει πως έχω βάλει στο μάτι αντικείμενα και τα ψάχνω.. ''Μη κοιτάς δε θα αγοράσουμε'' το λέει σε κάθε στάση που κάνω για να καταφέρω να ψωνίσω 4-5 μικροαντικείμενα τη φορά!! Έχω σύστημα! :p

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφο έγινε!!!!συγχαρητηρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά, σ' ευχαριστώ πολύ :)
      Κι εγώ το καμαρώνω...χεχεχεχε

      Διαγραφή
  4. Και τι καλά που κάνεις που άλλα βλέπεις κι άλλα είναι! Το "Βίτσιο" σου έγινε πολύ όμορφο και με τα τζάμια του δεν πιάνει και καθόλου όγκο!¨ Αααα ήρθες ΙΚΕΑ; Δεν έριχνες καμιά φωνή για συμπαράσταση; Χαχαχα Καλό μεσημέρι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά να μην στεκόμουν στον χαρακτηρισμό του Χριστινά. Ας το λένε ότι θέλουν ;)
      Όσο για τον όγκο -όχι πως έχουμε θέμα στο Άσυλο, μάλλον το αντίθετο θα έλεγα- είναι γενικότερα πολύ "ανάλαφρο" σαν έπιπλο και ίσως πολύ ανάλαφρο για γραφείο φορητού υπολογιστή που λένε αυτοί...χεχεχεχεχε
      Σχετικά με το ΙΚΕΑ, μια ζωή σαν σίφουνες από κει μέσα -δική μου εντύπωση βέβαια γιατί του Γιώργου του φαίνονται αιώνες!!! χεχεχε Καλή συνέχεια

      Διαγραφή
  5. Έγινε πανέμορφο!! Μπράβο! Ωραία βίτσια έχεις πάντως!! Κ εμένα μου αρέσει το χρυσό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Κωνσταντίνα! Όσο για τα βίτσια και δη τα χρυσά, είναι των τελευταίων καιρών αλλά όσο πάνε τόσο πιο έντονα γίνονται ;)
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφο! Κ ο συνδυασμός με το καναπεδάκι είναι μοναδικός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσί, μερσί Ζωγραφιά! Το καναπεδάκι είναι δύο καρεκλάκια ενωμένα.... μέχρι να πάρω την Μπαρσελόνα....χαχαχαχαχα (όνειρα θερινής νυκτός!!!!)

      Διαγραφή
  7. Δημητρα εγινε πολυ ομορφο ....το χρυσο αυτο του πηγε πολυ και ταιριαζει με το ολο περιβαλλον , παλια δεν μου αρεζαν τα χρυσα , μετα τα αγαπησα ακομη και τα μπρουντζινα , τωρα επανερχονται πιστευω και ειναι διαχρονικα, πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Μαίρη παλιότερα ήμουν μόνο του ασημιού και του ασημί αλλά πλέον λατρεύω τις χρυσές πινελιές και στο σπίτι και στα κοσμήματα :)
      Χαίρομαι που σού άρεσε. Την καλησπέρα μου :*

      Διαγραφή
  8. Έγινε πραγματικά πολύ ωραίο !!! Θα μου άρεσε και στην είσοδο που λες, βέβαια όμως με προσοχή στο τζάμι .... εκεί που το έχεις τώρα μάλλον είναι πιο σίγουρο !!!
    Το .... χρυσό βίτσιο σου μου άρεσε !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ράνια! Στην είσοδο νομίζω πως θα φαινόταν περισσότερο αλλά δεν το παίρνω απόφαση γιατί καιρό τώρα ήθελα μία κονσόλα για πίσω από τα καρεκλάκια. Και δυστυχώς για να γίνει η δοκιμή χρειάζονται χέρια καθώς το μπαούλο είναι ασήκωτο... (γενικότερα όταν μου μπει μία ιδέα τραβάω έπιπλα μόνη μου αλλά αυτό δεν σηκώνεται το άτιμο). Θα δούμε! Καλό σου απόγευμα :)

      Διαγραφή
  9. Αν όλα σου τα βίτσια είναι σαν κι αυτό ,τότε χαίρομαι που έχω μια φιλενάδα βιτσιόζα.Είναι απλά πανέμορφο!
    (Μην το κρύβεις πίσω απ'τον καναπέ.Βάλτο στην είσοδο να φαίνεται η ομορφιά του)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα διακοσμητικά Αλεκάκι είναι πάνω κάτω τέτοια χεχεχεχεχε τα άλλα τα αφήνω εκτός διαδικτύου ;)
      Και στον Γεώργιο άρεσε η ιδέα αλλά να δω αν θα μου μετακινήσει το μπαούλο να κάνω τις δοκιμές μου!!!!!!
      Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  10. Τέλειο το βίτσιο Δήμητρα! Εμένα μου αρέσει εκεί που το βλέπω και ζήλεψα και θέλω να κάνω κάτι ανάλογο κι εγώ στο σαλονάκι μας και προβλέπονται μάχες με τον καλό μου... Φωτιές μας άναψες! Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν απωθημένο εδώ και καιρό Σοφία καθώς κάποια στιγμή είχα βάλει ένα τρόλεϊ εκεί και το είχα λατρέψει!
      Μάχες;; Μα γιατί;;; Εγώ τα κάνω άνευ ερωτήσεων...χεχεχεχεχε
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  11. Δε θα μου πήγαινε το μυαλό να κάτσω να το βάψω να σου πω τη μαύρη μου αλήθεια!! Θα σκεφτόμουν βαριέστημενα... αγόρασα καινούργιο έπιπλο για να το φτιάξω :)) Μου έχετε ανάψει φωτιές εσύ και η Χριστίνα να βάψω τα έπιπλα που έχω (από το ΙΚΕΑ) και ο άλλος γκρινιάζει!!! χαχαχαχαχαχα Το έκανες τέλειο και αφού σου ταίριαξε χαλάλι και η γκρίνια του Γιώργου :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωπω βρε παιδί μου, πολύ γκρινιάρης έχει βγει τελικά ο Νεκ!! Είπαμε!!! Τα φτιάχνουμε χωρίς να ρωτάμε. Αφού θα ακούσεις που θα ακούσεις γκρίνια, τουλάχιστον φτιάξτο κιόλας να το ευχαριστηθείς!!!!
      Τώρα αυτό που λες περί καινούργιου ... η αλήθεια είναι πως ούτε μου πέρασε από το μυαλό. Εγώ όταν το είχα δει στον κατάλογο το πρώτο που σκέφτηκα ήταν χρώμα και κονσόλα :)
      Ευτυχώς η γκρίνια του Γιώργου περιορίζεται στο "ταξίδι" στην ΙΚΕΑ και τα "χιλιόμετρα που έχουμε να περπατήσουμε και ωχ έχουμε πολύ ακόμα" κτλ κτλ Την κονσολίτσα πάντως την γλυκοκοιτάζει!!!

      Διαγραφή
  12. Πανέμορφο έγινε!!! Μπράβο!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Yπικλίνομαι στο διακοσμητικό δαιμόνιο που βλέπει ένα καινούριο έπιπλο και το φαντάζεται μεταμορφωμένο!
    Εντάξει, πολλοί το κάνουμε για τα παλιά έπιπλα & αντικείμενα (να τα φανταζομαστε, όχι απαραίτητα να στρωνόμαστε να τα μεταμορφώσουμε τελικά...). Αλλά εσύ το έκανες για κάτι καινούριο! Είσαι τρομερή και τρομερό έγιν και το Βίτσιο σου. Φανταστικό!


    (Χαρτοπετσέτες πήρατε; Εγω στάνταρ, δεν φεύγω απο ΙΚΕΑ χωρίς 3-4 πακέτα χαρτοπετσέτες...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα... το Υγ. σου ήταν όλα τα λεφτά Χριστίνα!!!!! Δεν πήραμε γμτ γιατί κάποια τμήματα τα περάσαμε τρέχοντας (βλέπε ανωτέρω περί γκρίνιας...)
      Πάντως όσο αφορά την μεταμόρφωση, τι καινούργιο, τι παλιό... χεχεχε Σε δουλειά να βρισκόμαστε ;)
      Εξάλλου η τιμή του ήταν τόσο καλή που σκεφτόμουν πως και χάλια να έβγαινε δεν θα το έπαιρνα κατάκαρδα (εντάξει..δεν θα το έπαιρνα κατάκαρδα μετά από καμιά εβδομάδα!)

      Διαγραφή
  14. Το εφερες στα δικά σου μέτρα και γούστα Δήμητρα μου,το βρίσκω τέλειο και μου έδωσες ιδέα... τελικά το βίτσιο σου βγήκε για καλό.... την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σκέφτηκες κάτι διαβάζοντας την ανάρτηση Μαρία μου και φυσικά περιμένω να δω τι θα δημιουργήσεις :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  15. Πολύ όμορφη η κονσόλα σου, αλλά εγώ ενθουσιάστηκα με το απείθαρχο πνεύμα σου!!! ΑΥΤΟΙ λένε, ΕΓΩ βλέπω!!! Χαχαχα, πολύ το διασκέδασα!! Καλό σου απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ Άννα δεν με φωνάζει άδικα ο Γιώργος "πυρηνικό αντιδραστήρι" χαχαχαχαχαχαχα
      Σιγά να μην στεκόμουν στο τι έλεγαν αυτοί ;)
      Πολλές καλημέρες!!

      Διαγραφή
  16. Ουπς! Ποιος μίλησε για βίτσια? :P Λοιπόν κοριτσάκι μου και εγώ σαν χρυσή κονσόλα θα την έβλεπα! Καλά έκανες και της άλλαξες τα φώτα! Φιλιά πολλά:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που βλέπουμε τα ίδια ;)
      Όσο για τα βίτσια....σσσσσσ μην μάς ακούσει κανείς!!!
      Πολλές καλημέρες

      Διαγραφή
  17. Δημητρούλα έγινε πραγματικά πολύ όμορφο, πολύ πιο καλό από ότι ήταν όταν το έφτιαξαν αυτοί οι Σουηδοί :) Και το κλουβάκι και όλα που έβαλες επάνω επισης! Όπου και να το τοποθετήσεις ωραίο θα είναι, αλλά πίσω από το καναπεδάκι ταίριαξε θαρρώ!
    Φιλάκια πολλά ** Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, χαίρομαι που παίρνεις το μέρος μου Lyriel!!!
      Όσο για την τοποθεσία, γενικότερα μ'αρέσουν κονσόλες πίσω από καθίσματα αλλά δυστυχώς δεν μπορούσα να το κάνω με τον καναπέ μου, οπότε τα καρεκλάκια έδωσαν την εναλλακτική ;)
      Πολλές καλημέρες & φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Συγνώμη, το έπιπλο υπολογιστή πού το είδαν?? Εγώ μία κονσόλα βλέπω!!!χαχαχα!!! Μα γιατί δεν το είδα όταν πήγα στο ΙΚΕΑ, μου λες??? Πολύ καλά έκανες και την έβαψες, έχει ταιριάξει γάντι, αν και θα μου άρεσε καλύτερα κοντά στην είσοδο, να φαίνεται κιόλας!!Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως γιατί δεν κοίταζες στο "σωστό" σημείο Μαίρη; Βλέπεις το έχουν μαζί με τα γραφεία καθώς τέτοιο το θεωρούν :)
      Τελικά μού φαίνεται έπρεπε να πάρω ένα ακόμα και να ξεμπερδεύω με το που θα το βάλω!!! χαχαχαχαχα
      Χαίρομαι πάντως που κι εσύ βλέπεις κονσόλα. Την καλημέρα μου!!

      Διαγραφή
  19. Πόσο πολύ μου άρεσε το λογοπαίγνιό σου!!!
    Καλά.........όλοι έχουμε βίτσια, αλλά δεν τίθεται θέμα! χαχαχαχαχααχχα
    Εσύ όμως έχεις το καλύτερο!

    Πως τα συνδύασες όλα δεν μπορώ ακόμα να καταλάβω.
    Το όνομα του επίπλου, το γραφείο του φορητού υπολογιστή που έγινε κονσόλα, την θέση που τοποθετήθηκε (που εμένα μου αρέσει πολύ!!!), το χρυσό για μια ακόμη φορά, ακόμα και τη χρυσή γαζέλα πάνω της να κοιτάζει τον καναπέ.

    Λοιπόν, είσαι μανούλα στη διακόσμηση.
    Σε παραδέχομαι με χίλια!
    Εξαιρετική ανάρτηση απ΄όλες τις απόψεις. Όχι μόνο για το διακοσμητικό της μέρος, αλλά και για το diy και φυσικά για την εξυπνάδα με την οποία την έστησες!!!

    Σε καλημερίζω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα να σου πω αφού ρωτάς κιόλας!
      Η κονσόλα μου αρέσει τοποθετημένη καλύτερα πίσω από τον καναπέ.
      Είναι τόσο μίνιμαλ, τόσο διάφανη και λεπτεπίλεπτη που πιστεύω πως ο ρόλος της είναι να "δείχνει" τα εξαιρετικά αντικείμενα που έχεις τοποθετήσει πάνω της. Δεν είναι τόσο ο ρόλος της να φαίνεται η ίδια. Στην είσοδο θα μου ταίριαζε ένα λίγο πιο ιδιαίτερο και γεμάτο έπιπλο...
      Όλα αυτά κατά τη γνώμη μου φυσικά.

      Όσο για το κουτί με τα παπουτσάκια και το κλουβί.............. τέλειααααααααααα!!!!
      Να το πούμε κι αυτό!

      Διαγραφή
    2. Λοιπόν καταρχήν σχετικά με την αντιλοπη/γαζέλα, έχεις απόλυτο δίκιο και δεν το είχα καν προσέξει. Εγώ την έβαλα εκεί για να την βλέπω από τον καναπέ αλλά όντως, ειδικά σε μία από τις φωτογραφίες είναι σαν να κρυφοκοιτάζει τι γίνεται στα καρεκλάκια!!! Τέλειο :)
      Η αλήθεια πάντως είναι πως δεν περίμενα να σού αρέσει, λόγω χρώματος, οπότε εκπλήσσομαι πολύ πολύ ευχάριστα :)
      Όσο για την είσοδο, την σκεφτόμουν με ένα μεγάλο ψάθινο στρογγυλό καλάθι από κάτω
      Σ' ευχαριστώ που πρόσεξες και τα παπουτσάκια. Τα είχα κρυμμένα γιατί χάνονταν λόγω μεγέθους αλλά νομίζω πως τώρα βρήκαν την θέση τους.
      Φαντάσου την πάντως γεμάτη Χριστουγεννιάτικα καλούδια ;) χεχεχεχεχε
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    3. Εντάξει....τα παπουτσάκια είναι πολλλλλλλλλλααααααααα λεφτά και στο σχόλιο δεν τους έδωσα και μεγάλη σημασία αλλά τα κοίταζα για ώρα στη φωτό την κοντηνή αλλά και την πιο μακρινή! Μην τα ξανακρύψεις ποτέ! Είναι πολύ όμορφα! Μου αρέσουν πολύ τα σαμπό που φόραγαν οι νάνοι στα παραμύθια και αυτά είναι τέτοια!! Φαντάσου ότι είχε πάει κάποτε ένας "φίλος" στην Ολανδία και όταν γύρισε δεν μου έφερε, ενώ ήξερε πως μου αρέσουν...λόγω μεγέθους λέει για να μην είχε στις αποσκευές πολλά πραγματα. Βλέπεις εγώ ήθελα πιο μεγάλα!!! Αλλά αυτά είναι γλύκισμα!!

      Το ότι δεν είμαι του χρυσού δεν σημαίνει πως δεν θαυμάζω την εφευρετικότητά σου, την αλλαγή που της έκανες και την άλλη διάσταση που της έδωσες. Ναι, δεν είμαι του τζαμιού, ούτε του χρυσού, αλλά δεν θαυμάζουμε μόνο αυτά που προτιμούμε. Η διαφορετικότητα είναι αυτή που μας ενώνει!!

      Φιλιά ξανά!!!!

      Διαγραφή
    4. Χαχαχα, δεν τα είχα "δει" ποτέ ως σαμπό για νάνους!!!! Όσο για τα δικά σου, δεν πειράζει! Θα πας κάποτε η ίδια στην Ολλανδία και θα πάρεις ;)
      Είναι ωραίο πάντως που μπορείς να εκτιμείς και πράγματα που δεν είναι του γούστου σου!!
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  20. Τα βίτσια είναι για να τα ζεις. Αν δεν τα ζεις, μετονομάζονται σε απωθημένα...
    Ποιο ωραίο είναι χρυσό ασυζητητί και ταίριαζε αρμονικά με τον χώρο!!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστή σε βρίσκω Αλεξάνδρα!!!
      Οσο για το χρυσό, όσο περνάει ο καιρός, τόσο το αγαπώ :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  21. Τέλειο, τέλειο, τέλειο!!!!!!!! Μπράβο Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσί, μερσί, μερσί!! Να 'σαι καλά Ανναστέλλα. Πολλές καλημέρες :)

      Διαγραφή
  22. Απίστευτο!!!Τέλεια η μεταμόρφωση στό τραπεζάκι από τό ΙΚΕΑ!!Καί πόσο όμορφα δείχνει μέ τό χρυσό!!
    Μπράβο Δημητρά μου!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε Δήμητρα και συμφωνώ, βεβαίως βεβαίως, πως με το χρυσό έγινε άλλο έπιπλο ;)
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  23. Το έχω βάλει και εγώ στο μάτι,το συγκεκριμένο έπιπλο,γιατί και φτηνό είναι και ενδιαφέρον!Εσύ βέβαια το έκανες τέλειο,το χρυσό του δίνει λάμψη και πολυτέλεια!!Καλημέρα Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Ιωάννα!! Και μπορείς να το κάνεις ότι χρώμα θέλεις για να ταιριάξει στον χώρο σου :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  24. Σαφώς καλύτερο μετά τη βιτσιόζικη παρέμβαση!
    Ευτυχώς το κόστος μεταφοράς ΙΚΕΑ προς τα εδω είναι απαγορευτικό, οπότε γλυτώνω την αίτηση διαζυγίου για υπερκατανάλωση!
    υ.γ. Αν κανονίσετε πάντως ομαδική εξόρμηση, στείλτε κανένα κεφτεδάκι!Α!Και χαρτοπετσέτες για το φινάλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, σε καταλαβαίνω απόλυτα Βάσω. Κι εμάς η απόσταση είναι που μάς σώζει!!!
      Όσο για την εξόρμηση, θα κανονίσουμε και λίστες!!!!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  25. Υπεροχο ! Και ακομα πιο τελειο με την διακοσμηση σου !
    Τι να πω...
    Χιλια μπραβο ξανα για τις ομορφες σου ιδεες Δημητρα μου
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μαράκι! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια :)
      Την καλημέρα μου. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  26. Τέλεια έγινε η κονσόλα σου, Δήμητρα, και ταίριαξε υπέροχα πίσω από τις πολυθρονίτσες σου!!
    Έχεις πολύ ωραίο γούστο...ή να το πω βίτσιο?!
    Μου αρέσει κι εμένα το χρυσό στην διακόσμηση, αντίθετα με το ασημί που δεν το χώνεψα ποτέ.
    Το βιβλίο με τα παπουτσάκια είναι σκέτη γλύκα!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το συγκεκριμένο, μάλλον βίτσιο θα το έλεγες αλλά ποσώς μετράει καθώς το θέμα είναι να κάνουμε πράγματα που μάς ευχαριστούν :D
      Εγώ πάλι προτιμώ -πλέον- και τα δύο, παλιότερα όμως ήμουν μόνο του ασημιού και του ασημί, το χρυσό ούτε να το δω ήθελα!
      Χαίρομαι που σού άρεσε πάντως Marie-Anne :) Φιλιά :*

      Διαγραφή
  27. Πραγματικά όταν δεν σου αφήνω σχόλιο νοιώθω τύψεις:) Πήζω με την δουλειά και βλέπω τις αναρτήσεις σου στα κρυφά και πεταχτά:))))
    Το βίτσιο σου πολύ μου άρεσε!!!!
    Είναι πολύ φαρδιά; Για τουαλέτα σε κρεβατοκάμαρες χωρίς πολύ χώρο να κάνει άραγε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαργαριτούλα, καταρχάς καμία τύψη!!! Δεν ξεχνώ την στήριξη από τον καιρό που ήμουν εγώ μόνο και το Άσυλο μονάχο του :)))
      Όσο για την κονσόλα, εγώ άνετα θα την έκανα τουαλέτα! Οι διαστάσεις της είναι 1 μέτρο * 36 εκ οπότε σίγουρα κάνει και για δωμάτια με περιορισμένους ελεύθερους χώρους!!!
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  28. Πανέμορφο έγινε Δήμητρα!! Ξετρελάθηκα και με τη γυάλινη διακοσμητική κλεψύδρα!! Είναι απίθανη!! Αλήθεια από που την πήρες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κατερίνα! Την κλεψύδρα την είχα πάρει από το μαγαζί που είναι στο Ευγενίδειο Ίδρυμα στην Συγγρού αλλά πάνε τώρα 7 χρόνια :)

      Διαγραφή
    2. Thanks!! Θα πάω μια βόλτα με την πρώτη ευκαιρία.. you never know!!

      Διαγραφή
  29. Εισαι μια βιτισιόζα εσύ!!αχχαχα!!
    Εντάξει...έγινε φανταστικό!!Η αλήθεια είναι ότι στην αρχική του χρήση,γραφειάκι δηλαδή,δεν μου αρέσει καθόλου!!
    Εσύ το ταίριαξες τόσο όμορφο στον χώρο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι, είμαι...χεχεχεχε
      Κι εμένα σαν γραφείο δεν με ξετρελανε αλλά σαν κονσόλα την λάτρεψα!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  30. Βάζεις φωτιές πάλι!Και ψάχνομαι για κονσόλα,να δω πότε θα πείσω τον άντρα του σπιτιού να πάμε ικέα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή τύχη Μαίρη!!! Εμένα με τον Γιώργο με ξαναβλέπω σε κανένα χρόνο πάλι να πηγαίνουμε...χεχεχεχε
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  31. Δεν εχω δει 4ην είσοδό σας αλλά η επιλογή να το εχετε πίσω απο τον καναπέ μου αρέσει. Βέβαια ίσως δεν φαινεται οσο θα πρεπε. Μαλλον αυτό εινα ενα μειον. Φαντάζομαι ομως οτι ηδη το χεις δοκιμάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς Χριστίνα δεν μπορώ να τα έχω και τα δύο :) Τουλάχιστον φαίνεται από την τραπεζαρία. Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  32. Απο τα πιό ωραίο ikea hacks. Η αλήθεια είναι ότι μια κονσόλα πάντου χωράει και το χρυσό τιαιράζει παντού και πάντα. Πολύ όμορφη η παριουσ'ιαση σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα είσαι κι εσύ του κλαμπ βλέπω!!!! Τέλεια :D
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά λόγια.

      Διαγραφή
  33. Καλέ τί καλό!! Εγώ τυφλή είμαι ; το ΙΚΕΑ τυχαίνει να είναι κοντά μας και να πηγαίνουμε συχνά, αλλά όπως είπες και παραπάνω εσύ κάποια τμήματα τα περνάμε πολύ βιαστικά. Κακώς κακώς...πόσες ιδέες μου έδωσες τώρα.... Μπράβο τέλειο το ΙΚΕΑ hack. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερούλα!!! Εμείς, δυστυχώς για μένα κι ευτυχώς για την ψυχική υγεία του Γεώργιου είμαστε μακρυά από τα ΙΚΕΑ χεχεχεχεχε Τώρα πάντως ξέρεις που μπορείς να το βρείς ;) Την καλημέρα μου! Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή