Πέμπτη, 28 Αυγούστου 2014

Δαμάστε τα θηρία

Σήμερα σκέφτηκα να μιλήσουμε για αντιπάθειες!! Αντιπάθειες, που στη δική μου περίπτωση, είναι παλιές και μεγάλες. Και μη νομίζετε πως αναφέρομαι σε κάτι εξεζητημένο. Αντιθέτως, τα αντικείμενα της αντιπάθειας μου υπάρχουν σε κάθε σπίτι!

Πάμε όμως να παίξουμε ένα παιχνιδάκι για να καταλάβετε τι εννοώ! Μπαίνεις στο διαδίκτυο κι αρχίζεις τις εικονικες επισκέψεις σε σαλόνια, τραπεζαρίες και γραφεία ξένων ανθρώπων. Κάποια σε αφήνουν αδιάφορη, άλλα σου κινούν την περιέργεια και μερικά τα ερωτεύεσαι. Όπως για παράδειγμα  το ακόλουθο γραφείο:

Έτοιμοι για το παιχνίδι; Είναι απλό! Μία μόνο ερώτηση: βρείτε τι λείπει από την παραπάνω εικόνα! Για να σάς βοηθήσω θα σάς πω πως είναι άκρως απαραίτητο και χωρίς αυτό δουλειά δεν γίνεται. Το βρήκατε;

Δεν ξέρω αν εγώ κατοικώ σε κάποια φούσκα ή σε κάποιο παράλληλο σύμπαν, αλλά τέλος πάντων, στο μικρό μπλε πλανήτη που εγώ αποκαλώ σπίτι, η μεταφορά ενέργειας άνευ καλωδίων, για τον οικιακό τουλάχιστον χρήστη (δεν ξέρω τι γίνεται σε σούπερ-ντούπερ, υπόγεια και σκοτεινά επιστημονικά εργαστήρια, οπού τα λευκά ποντίκια έχουν φτερά και οι χιμπατζήδες σου απαγγέλουν την Ιλιάδα στα αρχαία!) δεν είναι εφικτή! Υποψιάζομαι πως κι εσείς στον ίδιο μπλε πλανήτη κατοικείτε, διαφορετικά να δείτε τι χαρές θα κάνουν κείνοι οι δύο αδελφοί (που πλέον έγιναν αδέλφια) με το μάλλον Πολωνικής καταγωγής και άκρως επιρρεπές σε γλωσσοστραμπουλίγματα επώνυμο!

Ωραίο το γραφείο δεν λέω, την δε πολυθρόνα και το χαλί παρακαλώ να μου τα στείλετε πακέτο στο Άσυλο. Αλλά ο υπολογιστής πως θα δουλέψει χωρίς ρεύμα;;; Έχω αποριά και παρακαλώ να μου απαντήσετε! Τώρα θα μου πείτε πως εδώ καλά καλά και ρεύμα να είχαν, μία οθόνη, ένα πληκτρολόγιο κι ένα ποντίκι δουλειά από μόνα τους δεν κάνουν και άτιμη κοινωνία που θες και κεντρική μονάδα, και μην μου πείτε πως είναι all-in-one, αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες! Το θέμα μας είναι τα καλώδια!

Τα καλώδια που αν έχεις κι ένα τετράποδο να κατοικεί μαζί σου, έχουν την μαγική ιδιότητα να έλκούν τόσες τρίχες και  σε χρόνο dt, που πλέκεις όλη την προίκα των προαναφερόμενων ιπτάμενων πόντικων! Τα καλώδια που παρόλο που τα τακτοποιείς κάθε φορά που καθαρίζεις, την επομένη τα βρίσκεις πάλι ανάκατα. Τα καλώδια που μπερδεύονται με την σκούπα/σφουγγαρίστρα/ηλεκτρική και ενώ σκέφτεσαι άντε λίγο και τελείωσα, πάρε κάτω ότι υπάρχει στην άκρη τους που δεν μπαίνει στην μπρίζα κι ξεχνάς την καλή διαγωγή σου (και το μπαλέτο και το πιάνο) κι αρχίζεις τα Γαλλικά!

Κι επειδή και το γραφείο στο Άσυλο θα είναι στην μέση ακριβώς του δωματίου και ο αρχιτέκτονας δεν είχε μαντικές ικανότητες όταν σχεδιάζε το σπίτι, πως κάποια μέρα θα έρθει μία με σοβαρές αντιπάθειες στα καλώδια και δεν προνόησε για μία επιδαπέδια μπρίζα, έψαξα στο ιντερνέτ (ο τόνος στο νετ παρακαλώ) και μοιράζομαι μαζί σας, τρόπους για να δαμάσουμε τα θηριά!


Αντί να φαίνονται όλα, καλύτερα να φαίνεται ένα. Ένα καλαθάκι κρατά το πολύμπριζο και όλες οι μπρίζες καταλήγουν εκεί. Αν δε υπάρχει η δυνατότητα να ανοιχθεί τρύπα για να μπαίνουν από εκεί τα καλώδια, ακόμα καλύτερα.Αυτή είναι μάλλον η λύση που θα εφαρμόσω και στο Άσυλο.
 


Αφού δεν ζούμε χωρίς αυτά, τουλάχιστον μπορούμε να κάνουμε κάτι για να τα απολαύσουμε τη διαβίωση μαζί τους!





Τα έχουμε που τα έχουμε πάνω στο γραφείο, τουλάχιστον ας είναι όμορφα. 



 Η καλύτερη λύση για όταν ένα έπιπλο είναι κόντρα στον τοίχο! 


Εσείς τι αντιπάθειες έχετε; Έχετε σκαρφιστεί κανένα τρόπο για να δαμάσετε τα θηρία;

Την καλησπέρα μου

53 σχόλια:

  1. Εμείς τα έχουμε να φαίνονται επιδεικτικά! Σαν αφηρημένη τέχνη ένα πράμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι κι αυτό μία λύση Ζωγραφία αλλά όταν έχεις σκύλο, όπως εγώ, άκρως επικίνδυνο :))
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  2. Καταρχην να πω οτι βρηκα τι ελειπε απο την εικονα!!!κερδιζω κατι;

    Κατα δευτερον να πω οτι χτυπησες φλεβα! Μεγαλο προβλημα. χρησιμοποιω τη τελευταια λυση σχεδον,δηλ κολλητα στο τοιχο κ ολα μαζι. Μου αρεσε ομως το πουλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ένα γλυφιντζούρι :pppp
      Σύμπάσχουμε φιλενάδα!!! Κι εγώ όλο τρόπος προσπαθώ να σκαρφιστώ για να μην φαίνονται, ακόμα κι αυτά που είναι πίσω από έπιπλα!!

      Διαγραφή
  3. χαχααχαχαχαχ,απ'όλα πιο πολύ μου άρεσε η εικόνα της μαϊμούς να λέει με στόμφο: ''άνδρα μοι ένεπεν ,μούσα πολύτροπον...''
    Σίγουρα η πρώτη φωτογραφία είναι ουτοπιστική,γιατί δεν υπάρχει καλώδιο ούτε καν στη λάμπα!!! Εκτός ,βρε,Δήμητρα,και δουλεύουν με μπαταρίες επαναφορτιζόμενες ή ηλιακούς δέκτες(το τι επιστημονική φαντασία διαθέτω,δε λέγεται! )
    Τα δικά μου θηρία τα'χω κρεμασμένα με χρατς χρουτς και με μικρά κλάμερ.Όταν σκουπίζω με την ηλεκτρική σκούπα,κλείνω πόρτες και παράθυρα από πριν γιατί το τι ξεστομίζω...άσε που πρέπει να πέσεις στα τέσσερα μετά για να ξαναβάλεις στη θέση τους όλα τα καλώδια.Ζω ένα δράμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχεχεχεχε, επική εικόνα Αλεκάκι!!!!
      Εντάξει για την λάμπα κι έχω δει και diy που μετατρέπουν μία λάμπα γραφείου με καλώδιο, σε λάμπα με μπαταρίες. Αλλά ο υπολογιστής (που δεν έχει καν κεντρική μονάδα) πως θα λειτουργήσει;;; Είπαμε να είναι κάτι όμορφο αλλά να είναι και λειτουργικό!!
      Αααα, αρχίζεις κι εσύ τα Γαλλικά εε;;; Λαμπρά!!!!!

      Διαγραφή
  4. Αν αργείς να σχολιάσεις σε μια ανάρτηση(για μας χτυπάει η καμπάνα), σε προλαβαίνει η καινούρια!!!!Ωραίες οι ιδέες ,Δήμητρα, χρειάζονται και σε μας γιατί τα καλώδια υπάρχουν και...σέρνονται σε κάθε δωμάτιό μας,πονεμένη ιστορία !!!!!!Ξανά καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάλλιο αργά παρά ποτέ! Δεν πειράζει κορίτσια, όλοι κάποια στιγμή δεν προλαβαίνουμε :)
      Τελικά, φαίνεται πως τα θηρία είναι μεγάλες αντιπάθειες για πολλούς! Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  5. Είχα αυτό ακριβώς το πρόβλημα με τα καλώδια του τηλεφώνου και του μόντεμ, το οποίο έλυσα πανεύκολα με ενα όμορφο καφέ δερμάτινο κουτι, στο οποίο τα έκρυψα όλα μέσα, και το αφησα εκεί, διπλα τους. Αυτό το γραφειο όμως, είναι όντως ονειρεμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το είχες μόνο εκεί, τότε δεν έχεις κανένα πρόβλημα Χρύσα!! Τυχερούλα :D
      Όσο για το γραφείο, ονειρεμένο δεν λέω, αλλά μάλλον μη λειτουργικό! Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  6. Το κειμενο ηταν απολαυστικο παντως!
    Τωρα για τα καλωδια, στο γραφειο που γινοταν χαμος πηρα αυτο και σωθηκα. http://www.bluelounge.com/products/cablebox/
    Στο σαλονι, ολα πισω απο τα επιπλα. και σ ενα φωτιστικο στο ταβανι που περισσευε καλωδιο, εχω κανει αυτο που δειχνεις με τις ξυλινες χαντρες, ευκολο και ωραιο αποτελεσμα.
    Τα φιλια μου και καλο Φθινοπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία λύση για το γραφείο η αγορά σου Άλεξ!
      Όσο για αυτό με τις χάντρες, δεν μάς δείχνεις το diy του;; Αυτό της φωτογραφίας φαίνεται να είναι απλώς κολλημένες κατά μήκος του καλωδίου, το ίδιο έκανες κι εσύ;
      Αυτό το καλό Φθινόπωρο, ξαναπές το μπας και δροσίσει!!!!!
      Την καλημέρα μου :**

      Διαγραφή
    2. Δημητρα τις περασα μεσα απο το καλωδιο. Ειναι οροφης, οποτε η μια ακρη ειναι σκετο καλωδιο. Απλα παρηγγειλα χαντρες με μεγαλη διαμετρο στην εσωτερικη τρυπα, απο εναν τυπο στο etsy, που εχει μεγαλη ποικιλια. Φωτο πολυ ευχαριστως να σου στειλω, θα βγαλω να το δεις.

      Διαγραφή
    3. Σ' ευχαριστώ 'Αλεξ. Αν θέλεις στείλε την να την βάλω και στην ανάρτηση :)

      Διαγραφή
  7. Τι όμορφο άρθρο!!!!Για τα καλώδια έχεις όλα τα δικια με το μερος σου!
    Έξυπνες οι ιδέες!Σε καποιο ντουλαπάκι ή συρτάρι ακόμα και να τα κρύψεις σε ένα διακοσμητικό.
    Καλό βράδυ κι απο μενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίνεται πως τελικά κανείς δεν τα συμπαθεί Laura!
      Χαίρομαι που σού άρεσαν οι ιδέες :) Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  8. Καλα έμεινα αφωνη στις φωτογραφίες με τα καλώδια!
    Καλό μας ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες; Έργα τέχνης από θηρία...χεχεχε
      Πολλές καλημέρες :*

      Διαγραφή
  9. Πολύ πρακτικές ιδέες, θα τις δείξω στον άντρα μου γιατί αυτός μας τακτοποιεί τα καλώδια !!!
    Καλό σου ξημέρωμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα εσύ είσαι πολύ τυχερή!!!! Εμένα ο καλός μου δεν ενοχλείται από αυτά και δεν καταλαβαίνει γιατί μουρμουρίζω όποτε κάποια φαίνονται!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  10. Πεθαίνω με το κείμενο σου όπως συχνά συμβαίνει άλλωστε! Αχ αυτά τα παράλληλα τα σύμπαντα όπου οι υπολογιστές δεν έχουν καλώδια και οι λουόμενες δεν έχουν κυτταρίτιδα και πάει λέγοντας. Τις κεντρικές μονάδες πάντως τις έχουν βγάλει απο το χάρτη και επι του πρακτέου. Η apple δεν κυκλοφόρησε touchscreen οθόνη-κεντρική μονάδα με ασύρματο ποντίκι και πληκτρολόγιο? Οι επιτοίχιες καλωδιοδημιουργίες πολύ με ιντριγκάρουν. Και η αλήθεια είναι οτι ψάχνω και εγώ ιδέες γιατί είχα κατά νου να κάνω ένα ανάλογο Diy, οπότε επιφυλάσσομαι και θα επανέλθω με ανάρτηση. Προς το παρόν Καλημέρα! :-) Υ.Γ. Οι Πολωνοί αδελφοί ποίοι είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Σοφάκι τι μάς κάνουν τα άτιμα;;; Όσο για τα all in one συστήματα, και η Apple έχει βγάλει και η HP και η Lenovo και η Asus και και και... Το θέμα είναι πως αυτό της φωτογραφίας εμένα δεν μου φαίνεται για τέτοιο σύστημα. Ακόμα κι αν ήταν όμως, και πάλι ένα καλώδιο τροφοδοσίας θα το χρειάζονταν!!!
      Περιμένω να δω τι diy σκαρφίστηκες πάλι!!!! Όσο για τα αδέλφια πλέον, αναφερόμουν στους The Wachowski Brothers ;)
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  11. Και τι θηρία! Λερναίες ύδρες! 'Ενα μαζεύεις άλλα δέκα χρειάζονται και εμφανίζονται...πάντως ακόμη και στις πρίζες δαπέδου το καλώδιο φαίνεται...Φυσικά όλα τα σπίτια που βλέπουμε δουλεύουν με άγιο φως γι αυτό και δεν βλέπεις πουθενά καλώδια. Εγώ συνήθως τα κρύβω γύρω από τα έπιπλα ή βιδώνω πολύμπριζο κάτω από τραπεζάκια, γραφεία κ.α Η ιδέα του συρμάτινου καλαθιού είναι αρκετά καλή όπως επίσης κι ένα διακοσμητικό καλάθι στα πόδια ενός γραφείου που θα κρύβει μέσα του το πολύμπριζο. Μεγαααααάλος πονοκέφαλος τα καλώδια εσύ όπως πάντα το αντιπετώπισες με χιούμορ ! Καλή σου ημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς όπως τα λες! Αύξηση με γεωμετρική πρόοδο έχουν τα άτιμα! Άγιο φως ;;; Χαχαχαχαχαχα Εμείς γιατί δεν έχουμε από δαύτο;;;;;; Κι ο Γεώργιος για βίδωμα πολύμπριζου μου λέει για το γραφείο αν και το συρμάτινο καλαθάκι μου αρέσει καλύτερα αλλά αν το κάνει εκείνος... ;)
      Την καλημέρα μου Χριστίνα!

      Διαγραφή
  12. Φοβερή άναρτηση Δημητρούλα μου!!Καταπληκτικές ιδέες!!Πρέπει νά τίς δείξω επειγόντως στόν άντρα μου!!
    Παντού γύρω μας,είναι διάφορα καλώδια,σκορπισμένα!!Μού άρεσε πολύ τό καλαθάκι στό γραφείο!!!
    Καλό Σ/Κ!!!Καλά νά περάσης!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σού άρεσαν οι ιδέες Δήμητρα κι ελπίζω να βρεις τρόπο να δαμάσεις τα θήρία σου!!
      Καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Καλά εννοείται ότι δεν λειτουργεί κάτι σε αυτό το γραφείο!! Μη τα βάζεις με τα καλώδια μου (τα αγαπώ)!!
    Πλάκα πλάκα αυτό το θέμα το ακούω κάθε μέρα στη δουλειά!! Θέλει λίγο φαντασία! Αν έχεις laptop η λύση με το καλαθάκι ίσως σε βολέψει (αν και δεν είναι πρακτικό το μέγεθος της τρύπας για να βάζεις ή να βγάζεις πράγματα από το πολύμπριζο)! Αν έχεις σταθερό υπολογιστή υπάρχουν ωραίες βάσεις που δεν ακουμπάνε στο πάτωμα και στηρίζονται στο γραφείο! Το καλώδιο από την πρίζα μέχρι το πολύμπριζο μπορείς να το σκεφτείς σαν art και να βάλεις διάφορες πινελιές!! Είμαι στη διάθεση σου!! Αγαπήστε τα καλώδια χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σίγουρη όταν ετοίμαζα την ανάρτηση, πως εσύ Κατερίνα κάτι θα έγραφες για να υποστηρίξεις τα καλώδια!! Πως φαίνεται ο άνθρωπος που ασχολείται με ηλεκτρολογικά χεχεχεχεχεχεχε Αυτό δε το "αγαπήστε τα καλώδια" σαν σύνθημα κινήματος ακούγεται ;)
      Σ' ευχαριστούμε για τις έξτρα ιδέες. Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  14. Μπράβο Δήμητρα!!! Ειναι λραγματικά πρωτότυπα και όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Ειρήνη, χαίρομαι που σού άρεσαν.
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  15. Δήμητρα, υπέροχο το κείμενό σου! To ευχαριστήθηκα και γέλασα πολύ! Όσο για τις ιδέες, φοβερές! Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Αφροδίτη!! Εξάλλου το χιούμορ είναι απαραίτητο, ειδικά όταν στην περίπτωσή μου βλέπω καλώδια με φούντες (λόγω σκύλου!) :))
      Πολλές καλημέρες & καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  16. Λοιπόν, θεσπέσια ανάρτηση πάλι!
    Θέλω να δω στο τέλος σε αυτό το γραφείο πόσες αναρτήσεις (παρακλάδια) θα αναλογούν. Άρχισες με τη φάλαινα, συνεχίζεις με τα καλώδια.. Γουστάρω! Να φτιάχνεις συχνότερα τους χώρους του σπιτιού σου.

    Οι ιδέες για τα καλώδια είναι μια και μία. Σούπερ το πουλί, πρακτικό το καλαθάκι, καλά...... για την πόλη φτιαγμένη από μαύρο καλώδιο στον τοίχο έχω να πω μόνο "respect", και τελικά εγώ έχω καταλήξει σε βίδωμα πολύμπριζου κάτω από το γραφείο που δεν φαίνεται καθόλου. Ευτυχώς μικρό το κακό! Το χειρότερο πάντως κι από αυτό με τα γραφεία είναι να θες να βάλεις ένα επιτοίχιο φωτιστικό στον τοίχο και να πρέπει ή να σκάψεις τον τοίχο ή να ανέχεσαι το καλώδιο να κατεβαίνει προς το πάτωμα.. ελεϊνό.

    Καλησπέρα Δήμητρα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα!!! 2 ήδη συν 1 την σημερινή, είμαστε αισίως στις 3 Χρυσαγή χεχεχεχεχεχεχε
      Κι εγώ κάπου εκεί θα καταλήξω στο Άσυλο, αν και σκέφτομαι και τρόπους να κρύψω και το καλώδιο του πολύμπριζου, το οποίο αναγκαστικά θα είναι σε κοινή θέα καθώς το έπιπλου του γραφείου είναι ακριβώς στην μέση του δωματίου.
      Τι να πω... κάπου πήρε το μάτι μου στα σχόλια τις Wifi μπριζες...αμήν και πότε!!!!!!

      Καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  17. Ναι βρε παιδί μου αυτά τα καλοδια ειναι ενα πρόβλημα.
    Ομορφες ιδέες μας προτείνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι δυστυχώς περίτρανη απόδειξη του πως η πρακτικότητα και αισθητική δεν συμβαδίζουν πάντα.
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα Ράνια.

      Διαγραφή
  18. Πραγματικό πρόβλημα, τα καλώδια, Δήμητρα! Ωραίες οι ιδέες που συνέλεξες και ειδικά αυτή με το καλαθάκι. Προς το παρόν κι εγώ έχω στηρίζει όσα μπορούσα στο πίσω μέρος των επίπλων αλλά όλο και κάποια τραινάρουν.....
    Καλή Κυριακή, σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι όπως τα λες Marie-Anne. Τα κρύβουμε, τα χώνουμε, τα κάνουμε τα ράνουμε αλλά όλο και μπερδεύονται και φαίνονται. Τουλάχιστον φαίνεται επίσης πως για όλα υπάρχει λύση.
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  19. Αχ κι εγώ μισώ να τρέχουν καλώδια μέσα στο σπίτι. Πολύ ωραίες οι ιδέες που μας δίνεις Δήμητρα Τα περισσότερα κι εγώ τα κρύβω πίσω από τα έπιπλα, αλλά το μεγάλο πρόβλημα το έχω στο γραφείο της κόρης μου που είναι σχεδόν στη μέση. Πολλά φιλιά και καλή Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ίδιο θέμα αντιμετωπίζω με το γραφείο του Ασύλου Θάλεια οπότε σε καταλαβαίνω απόλυτα. Αναγκαίο κακό τα άτιμα, αλλά όλο και κάτι "παίρνουν" για να γίνει αρμονικότερη η συμβίωση μαζί τους.
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  20. Χτύπησες "φλέβα" Δήμητρα!!! Κάθε φορά προσπαθώ να τα εξαφανίσω και όλο κάτι γίνεται και ξαναεμφανίζονται...!!! Ψηφίζω cityscape στον τοίχο!!! Μου άρεσε περισσότερο απ'όλα!!! Καλή σου μέρα !!! Καλή και ξεκούραστη Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλέβα πολλών Ιωάννα αν κρίνω από τα σχόλια καθώς όπως λες, όλο και ξετρυπώνουν!!
      Το cityscape είναι πραγματικά έργο τέχνης! Καλή εβδομάδα να έχουμε. Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  21. ΩΧ αυτο το θεμα με τα καλώδια ειναι μεγαλο και πονά...
    ολο το σπιτι μου ειναι με πολυμπριζα και καλώδια που ολη την ωρα μπουρδουκλώνομαι.
    Πότε θα εφευβρεθει η wi fi πρίζα????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Wi fi μπριζα... προσκυνώ!!!!! Και ντροπή που στέλνουν ανθρώπους στον Άρη και μάς αφήνουν εμάς στην Γη ακόμα με καλώδια!!!!

      Διαγραφή
  22. Τι πρόβλημα και αυτό,οτι χειρότερο να βλέπεις εκτεθειμένα καλώδια και να μην μπορείς να τα μαζεψεις,εγωτο χειμωνα με το στρωσιμο των χαλιών τα περναω απο κάτω και έτσι κάπως μαζεύεται η κατάσταση... το καλοκαίρι όμως είναι σε "θεα" και προσωπικά με ενοχλεί ,πρεπει να επιμεληθω τις φωτο σου και να δω πως θα τα καταφέρω να τα "εξαφανισω"φιλακια πολλά Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που βρήκες ιδέες στην ανάρτηση Μαρία και ελπίζω να καταφέρεις να τα συμμαζέψεις τα θηρία :)
      Πολλές καλημέρες & φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Άψογα, φίλη μου, άψογα!
    Ωραίες οι νέες υπογραφές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Να μερικές καλές ιδέες γι' αυτούς τους "φίλους' που μπλέκονται η την ώρα στα πόδια μας και μπλέκονται και μεταξύ τους.
    Σχετικά με τον ΗΥ ,ναι, υπάρχει τέτοιος , μόνο οθόνη, μια σταλιά πληκτρολόγιο και ποντίκι, τον έχω δει. Μονο που όταν ρωτησα τιμή μου ήρθε έκεινο το μουδιασμα που πιάνει τη μία πλευρά από πάνω ως κάτω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο φίλους δεν τα θεωρώ εγώ Νίκη αλλά τι να κάνουμε; Χωρίς αυτά δεν ζούμε. Όσο για τον υπολογιστή που λες, ναι, όντως υπάρχουν τα all in one συστήματα αλλά ακόμα κι αυτά θέλουν καλώδιο τροφοδοσίας, ενώ αυτός στην φωτογραφία δεν είναι τέτοιος ;) Και η τιμή, που θα πάει θα πέσει!!!!!

      Διαγραφή
  25. Συμφωνώ με τη φίλη Μπιούτι παραπάνω! Wi-fi μπρίζα:)))))))))))) χα χα χα
    Εντάξει, αν άφηναν τον πλανήτη στα χέρια των πρακτικών και πανέξυπνων βεβαίως βεβαίως γυναικών, όλα θα ήταν πιο εύκολα και πιο σικάτα!!!!!!
    Και στο δικό μας σπιτικό, ακόμα ψάχνω τρόπο να κρύψω τα καλώδια που είναι συγκεντρωμένα στο σαλόνι (ασύρματο, modem, φωτιστικό, πολύμπριζο και αν βάλω και του λάπτοπ, γίναμε πολλοί!).
    Κάποιες απο τις ιδέες είναι μαγικές αλλά νομίζω για λίγα καλώδια. Εγώ που τα 'χω πολλά????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μαζί σας κι εγώ για την WiFi μπρίζα και έχει αργήσει πάρα πολύ, προσθέτω, η εφεύρεσή της!!!
    Όσο για τα καλώδια, όντως μαζεύονται πολλά τα άτιμα και πριν καλά καλά το καταλάβεις, έχεις ένα τσούρμο θηρία!!! Κοίταξε αν μπορείς να ομαδοποιήσεις τα "σταθερά" καλώδια (φωτιστικό, Modem κτλ) και να τα καλύψεις είτε με τον ειδικό σωλήνα, είτε με washi tape, κρύβοντας ταυτόχρονα και το πολύμπριζο σε κάποιο κουτί, με τα ανάλογα ανοίγματα ή σε κάποιο όμορφο καλάθι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι κούκλα!!! Σ'ευχαριστώ:)
      Δεν έχω φαντασία:(

      Διαγραφή