Δευτέρα, 25 Αυγούστου 2014

Moby Dick: χαζεύοντας φάλαινες

Η επιστροφή στην καθημερινότητα ξεκίνησε από σήμερα για εμάς. Μετά από μερικές ημέρες χαλάρωσης, πολύ πρωινών μπάνιων στη θάλασσα και συναντήσεων με παλιούς αλλά και νέους φίλους, είμαστε πίσω στη βάση μας. Αλλά αν νομίζετε πως και τα diy  πήγαν διακοπές αυτό το διάστημα, απατάσθε, καθώς μεγάλο κομμάτι του ελεύθερου χρόνου μας πήγε στην ανακαίνιση του γραφείου του Ασύλου και περιμένω πως και πως να μπουν και οι τελευταίες πινελιές και να το μοιραστώ μαζί σας.

Και η σημερινή ανάρτηση όμως ως αφετηρία είχε ακριβώς αυτή την ανακαίνιση ή πιο συγκεκριμένα ένα μικρό κομμάτί της, ήτοι τη διακόσμηση του γραφείου. Αν θυμάστε, είχα γράψει σε παλιότερη ανάρτηση πως το σχέδιο για το έπιπλο του γραφείου ήταν λευκή επιφάνεια με χρυσά πόδια.  Έψαχνα λοιπόν για διάφορα χρυσά διακοσμητικά κι ως γνωστόν, το σεργιάνι στο διαδίκτυο μπορεί να αποβεί μοιραίο για άτομα με τάσεις για εμμονές! Και το μοιραίο έγινε όταν συνάντησα αυτά τα υπέροχα βίνταζ μπρούτζινα πρες παπιέ. Έρωτας!

1  |  2  | 3

Αφήσαμε τις κουκουβάγιες και πιάσαμε τις φάλαινες κοινώς!!! Ποσώς με ένοιαζε που τα συγκεκριμένα κομμάτια είχαν ήδη διατεθεί. Αυτό που αναβόσβηνε, σαν φάρος, στο μυαλό ήταν: φ-α-λ-α-ι-ν-ε-ς! Οπότε και η ιντερνετική αναζήτηση συνεχίστηκε και σε άλλα στοιχεία διακόσμησης.

1  |  2  |  3  |  4

Κι αφού η εμμονή εγκαταστάθηκε για τα καλά στο μυαλουδάκι μου, οι αναζητήσεις επεκτάθηκαν και στη βιβλιογραφία και τα σχετικά σχέδια και φυσικά επόμενο βήμα ήταν φτιάξω κάτι κι εγώ με θέμα τον νέο μου έρωτα.

Έτσι, ένα μεγάλο κομμάτι κόντρα πλακέ θαλάσσης, πάχους περίπου 2 εκ, 3 ανεξήτηλοι μαύροι μαρκαδόροι και αρκετή ώρα χαράς & εργασίας αργότερα, ο δικός μου Moby Dick ήταν έτοιμος.



Για την ώρα, κάνει παρέα σε μία υπέροχη, γεμάτη τρύπες, πέτρα που βρήκαμε στο χτεσινό μας μπάνιο και δεν έχω αποφασίσει που θα κατοικήσει εν τέλει, αλλά τον λατρεύω!


Πως σάς φαίνεται;; Θα βάζατε αυτά τα θαλάσσια κήτη στη διακόσμησή σας ή τα παραβρίσκετε παράξενα;

Καλό φθινόπωρο να έχουμε (ο πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται)!
Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.

43 σχόλια:

  1. Προσωπικά δεν τα βρίσκω καθόλου παράξενα, αντίθετα μου αρέσουν πολύ !!!
    Κάπου θα βρεις εσύ να τα τοποθετήσεις για να τα βλέπεις και να τα χαίρεσαι, είμαι σίγουρη !!!
    Καλή σου εβδομάδα και καλώς όρισες, έτσι με όρεξη !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σάς βρήκα και πάλι Ράνια! Χαίρομαι που δεν σού φαίνονται παράξενα :)
      Την καλησπέρα μου!!

      Διαγραφή
  2. Welcome!!Πολύ γλυκές οι φαλαινίτσες!!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όμορφες και θυμίζουν θάλασσα, που όλοι ή σχεδόν όλοι αγαπάμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα πάλι παρόλο που μού θυμίζουν θάλασσα, μού φέρνουν εικόνες σκοτεινιασμένης και χειμωνάτικης κατάστασης :)
      Την καλησπέρα μου Αριάδνη!

      Διαγραφή
  4. Καλώς επιστρέψατε! Πολύ ωραία τα φαλαινόπουλα και ειδικά το δικό σου! Καλή εβδομάδα και καλή προσαρμογή στα γνώριμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σάς βρήκαμε Σοφία!! Να 'σαι καλά, σ' ευχαριστώ πολύ :)
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  5. Καλέ εσύ ζωγράφισες!!!!Υπέροχη η κατασκευή σου τώρα για το αν έβαζα φάλαινες για διακόσμηση στο σπίτι μου μπααα μάλλον κάτι σε δελφίνια θα έβαζα δεν ξέρω γιατί αλλά μου φέρνουν τοοοοόση ηρεμία.Καλό φθινόπωρο σου εύχομαι αν και έτσι που το πάει ο καιρός δεν το βλέπω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Χρυσόσκονη!!! Όσο για το φθινόπωρο, ούτε εγώ το βλέπω αλλά είπαμε...ο πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται...χεχεχεχε
      Καλό βράδυ να έχεις :)

      Διαγραφή
  6. Πρωτότυπες, και πανέμορφες! Το δικό σου είναι το κάτι άλλο, μου άρεσαν όμως πολύ και οι φωτογραφίες με τα σουβέρ και τα μαξιλάρια. Έχεις πολύ ταλέντο κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ Χρύσα να βρίσκω άτομα που συμμερίζονται το γούστο μου για το μη συμβατικό :))
      Σ' ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια. Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  7. Υπεροχα στοιχεία της θάλασσας,γεμάτα μυστήριο, και ομορφιά, όπως αυτή η έμμονη σου για να να το φτιαξεις και να μας το ποσταρεις....καλή επάνοδο στην μπλογκόσφαιρα και να μας γεμιζεις με ωραίες και πρωτότυπες ιδεές.....καλησπέρα Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως υπέροχα πλάσματα Μαρία!! Σ' ευχαριστώ για τα πάντα όμορφα λόγια σου! Καλό βράδυ & φιλιά :*

      Διαγραφή
  8. Φανταστικος ο φαλαινουκος σου! Λατρευουμε θαλασσα και υγρο στοιχειο γενικα! Προς το παρον οι τοιχοι ειναι αδειοι (ξερω ξερω) αλλα το κυριο χαρακτηριστικο του σαλονιου ειναι το τεραστιο ενυδρειο με τις χελωνες μας!!! Η κορη της κολλητης μου λεει να παρουμε και μια φαλαινα! Μακαρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσί Μάρω!! Ακόμα δεν ξεκίνησες την επιχείρηση αντι-μίνιμαλ;;; Χεχεχεχεχε
      Και γιατί περικαλώ δεν μάς το έχεις παρουσιάσει αυτό το τεράστιο ενυδρείο;;; Ντροπή!!!!!!!
      Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  9. Ο φαλαινούκος, γλυκύτατος και ξεχωριστός! Παιδική ανάμνηση των πρώτων εξωσχολικών βιβλίων για μένα κατέχει ιδιαίτερη θέση στις μνήμες μου.Τέχνη έκανες πάλι,φιλενάδα!Φιλιά!
    Υ.Γ.Η πέτρα τι απίστευτο θαλασσινό σμίλευμα που έχει!Πάει για pin ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αλεκάκι!!! Όσο για την πέτρα, περίμενε την τελευταία βουτιά στη θάλασσα για να μας παρουσιαστεί :)
      Καλό βράδυ :**

      Διαγραφή
  10. Ρε Δήμητρα, ρε Δήμητρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Τι ξεμυαλίστρα είσαι?????????

    Δεδομένου ότι μου αρέσουν όλα τα άσχημα και παράξενα ζώα (με πρώτη την κουκουβάγια!!!) την φάλαινά σου την λάτρεψα!!!!!!!!!!
    Είναι απίστευτα όμορφη μέσα στην ασχήμια της ! χαχαχχχαχαα

    Δεν είχα σκεφτεί ποτέ μου τι ομορφιά θα έχει αυτό το ζώο. Μέχρι που εσύ την παρουσίασες τόσο ξεχωριστά.
    Θαυμάζω τους ανθρώπους που ζωγραφίζουν τόσο όμορφα. Πολλές φορές έχω ευχηθεί να έπιανε το χέρι μου τόσο και πίστεψέ με θα είχα γεμίσει το σπίτι μου με έργα ζωγραφικής. Είσαι πολύ τυχερή. Όχι μόνο γιατί ζωγραφίζεις τόσο όμορφα, αλλά και γιατί οι ιδέες σου δεν είναι κοινότυπες, ούτε συνηθισμένες. Κάθε τι που φτιάχνεις αποτελεί ένα μικρό αριστούργημα τέχνης αλλά και ευφυίας όσον αφορά στην σύλληψη της ιδέας!

    Χαίρομαι που σε γνώρισα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι επειδή πάντα ξεχνάω να ολοκληρώσω.......
      ;)

      Θέλω να σου πω, ότι το ότι την έφτιαξες σε κόντρα πλακέ θαλάσσης της δίνει πολλούς πολλούς πόντους στην ομορφιά. Χίλιες φορές προτιμότερο από το χαρτί. Πάντα λάτρευα την τέχνη αποτυπωμένη πάνω σε ξύλο.

      Τέλος μου αρέσουν οι διαστάσεις της. Είναι μεγάλη και όχι μικρή. Ακριβώς όπως αρμόζει σε αυτό το τεράστιο θηλαστικό.

      ...αν θυμηθώ και κάτι άλλο θα επανέλθω! χαχαχαχαχαχαααα

      Διαγραφή
    2. Και να που θυμήθηκα!!!!!!!!!!!!!!!

      Η πέτρα απίστευτη. Μοι μοιάζει με σφουγγάρι!
      Κάν΄τη πρες παπιέ για το γραφείο!! χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. Με λένε Χρυσαυγή και μόλις τελείωσα!
      ΟΥΦ!

      χαχαχαχαχχααααααααααα

      Διαγραφή
    4. Τελείωσες;;; Δηλ. δεν θα έχει απαντητικό σχόλιο σε αυτό εδώ;;; Κλαψ, κλαψ :D

      Λοιπόν, έχουμε και λέμε... στα δικά μου μάτια αυτά τα "παράξενα" ζώα είναι και τα πιο όμορφα! Μερικές φορές η αγριάδα έχει άλλη γοητεία ;) Εξάλλου οι φάλαινες φαίνεται να έχουν απίστευτη χάρη, δεδομένου του όγκου που έχουν να διαχειριστούν!

      Κι εγώ νομίζω πως το κόντρα πλακέ κάνει τη διαφορά και λόγω του πάχους που έχει (κι επομένως "στέκεται" και χωρίς κορνίζα) και λόγω των νερών που κάνει και φαίνονται και εκεί που είναι βαμμένο το ξύλο κι εκεί που είναι γυμνό!!!

      Η πέτρα σίγουρα κάπου θα ενσωματωθεί! Θα τη δοκιμάσω στο γραφείο αν φαίνεται ωραία, δεδομένου της λευκής επιφάνειας του επίπλου!

      Πάντως, όπως είπα και στην Χρύσα, πολύ χαίρομαι να συναντώ ανθρώπους που ψάχνουν και γοητέυονται από το διαφορετικό!!!!!

      Καλό βράδυ :**

      Διαγραφή
  11. Φανταστικός ο Moby Dick και ταίριαξε απόλυτα με την πέτρα!!!!
    Μου αρέσει πολύ σαν διακόσμηση!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που τα βρίσκεις ταιριαστά!!!
      Την καλησπέρα μου & καλή συνέχεια :)

      Διαγραφή
  12. Welcome back Δήμητρα και το come back ήταν αρκετά καλό! Λοιπόν η ξυλοζωγραφιά υπέροχη...έχω 2 μπρούτζινες γμτ που τις έχω βάλει; Η μία από κάτω είναι ανοιχτήρι μπύρας αλλά δεν φαίνεται είναι κάτω από την κοιλιά της και η άλλη ανοίγει από το πλάι στο στόμα και είναι ατομικό σταχτοδοχείο. Μα τις έχω κρύψει κι από εμένα μου φαίνεται ... πανέμορφες είναι. Καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστίνα!
      Να τις βρεις επειγόντως!!! Είναι κρίμα τέτοιες ομορφιές να παραμένουν κρυμμένες :)
      Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  13. Αααα, μεσα στην πρωτοτυπία επεστρεψες και δεν ξέρω τι πρεπει να περιμένουμε φετος! Φοβερή ιδεα που ομολογώ πρωτη φορα συναντάω.
    Υ. Γ. Τα πρές-παπιέ ονειρεμένα 💖

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τι σου κάνουν λίγες μέρες διακοπών;; Χαχαχαχα
      Χαίρομαι που σού άρεσαν ως ιδέα Ανναστέλλα. Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  14. Καλωσόρισες Δήμητρα! Εύχομαι να γέμισες τις μπαταρίες σου!

    Από το κακό στο χειρότερο πας βρε κοπέλα μου! Και τι εννοώ...
    Η υπέροχη αγάπη σου στις κουκουβάγιες δεν μπορούσε να καλυφθεί από την ελληνική αγορά, απ'ότι θυμάμαι. Και τώρα πήγες και αγάπησες τις φάλαινες;
    Δεν μπορούσες να αγαπήσεις κάποιο άλλο θηλαστικό; Φάλαινα; Που θα βρεις φάλαινα ε; ε;
    Και εντάξει τα βλέπεις εσύ που πιάνει (τι πιάνει δηλαδή... καραπιάνει!) το χέρι σου και τσούυυυπ ζωγραφίζεις μια γαμάτη φάλαινα!
    Εμείς δηλαδή τι θα κάνουμε; Που τα βλέπουμε και φάτε μάτια ψάρια! Μεταφορικά και κυριολεκτικά λόγω φάλαινας:))

    Πολύ μου άρεσε η φάλαινα! Μου αρέσει και στα πρες παπιέ και στην ζωγραφιά. Ειδικά το γεγονός ότι είναι πάνω σε ξύλο μου άρεσε πολύ. Μου αρέσει που έχεις αφήσει τις μπουρμπουλήθρες κενές και φαίνεται το ξύλο και τα κύματα επάνω που όπως τα έχεις κάνει μου θυμίζουν κάτι παλιές ταινίες ασπρόμαυρες, δεν ξέρω γιατί κάνω τον συνειρμό αυτό...

    Welcome back λοιπόν! Ανυπομονώ να δω το γραφείο σου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σάς βρήκα Μαργαρίτα!!! Οι διακοπές ήταν ό,τι χρειαζόμουν :)
      Όσο για τα γούστα στα ζώα, τι να κάνω;;; Αφού ξέρεις πως μου αρέσουν τα παράξενα!!!!! Και όντως, θυμάσαι πολύ καλά και φυσικά ότι ίσχυε για τις κουκουβάγιες στην εγχώρια αγορά, ισχύει και για τις φάλαινες.... το 'χει η τύχη μου!!
      Κι εγώ νομίζω πως το ξύλο ήταν ιδανικό για αυτή τη δουλειά. Όσο για τα κύματα, πολύ σωστά σου θυμίζουν παλιά ταινία γιατί η κύρια έμπνευση ήταν ένα παλιό εξώφυλο του βιβλίου!!
      Καλή συνέχεια & φιλιά:*

      Διαγραφή
  15. Απίστευτη η φάλαινα Δήμητρα!! Εννοείται ότι θα μου άρεσε κάτι αντίστοιχο στη διακόσμηση του σπιτιού μου! Έχεις κρατήσεις και τον χαρακτήρα του ξύλου με τη μονοχρωμία και το αποτέλεσμα είναι πανέμορφο! Well Done και καλή επιστροφή στην καθημερινότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Κατερινά για τα καλά σου λόγια!!! Χαίρομαι πολύ που σού άρεσε σαν ιδέα διακόσμησης :)
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  16. Προσκυνώ!!!!! Είναι υπέροχο Δήμητρα!!!! Υπέροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ για τα πάντα ενθαρρυντικά σου λόγια φιλενάδα!
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  17. Καλως όρισες Δημητρούλα μου!!Καί εγώ είμαι τού πολύ πρωινού μπανιου στήν θάλασσα!!Χα χα!!
    Φανταστικός ο Moby Dick !!!Λατρεύω τά θέματα μέ φάλαινες!!Καί ταίριαξες τόσο όμορφα τόν πίνακα μέ τήν πετρούλα!!
    Είσαι άφταστη!!!Μπράβο σου!!Καλή συνέχεια στίς απίθανες δημιουργίες σου!!!Σέ ευχαριστώ γιά τίς όμορφες ευχές σου!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο έτσι άξιζει Δήμητρα, καθώς όταν πλακώνει ο κόσμος, πιο πολύ κούραση είναι παρά ξεκούραση. Η δε θάλασσα το πρωί δεν έχει καμία σχέση, ειδικά εδώ που από το μεσημέρι και μετά σηκώνει κύμα :)
      Χαίρομαι που σού άρεσε και ο Moby Dick μου αλλά και οι φάλαινες γενικότερα!!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Τον moby dick όχι,αλλά τις φαλαινίτσες τις λατρεύωωωωωωωωω!
    Να δω σε ποιά βάπτιση θα βγάλω το άχτι μου :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα γιατί; Λίγη βλοσυρότητα ποτέ δεν έβλαψε :P

      Διαγραφή
  19. Μας άρεσε πάρα πολύ το πόσο ταίριασε ο μαρκαδόρος με το ξύλο!!!!!Το ότι το χέρι σου "πιάνει" το αποδεικνύεις για άλλη μια φορά ,ο moby dick σου είναι πανέμορφος όπως και η πέτρα που του ταιριάζει πολύ!!!!Καλό βράδυ,Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως κι εγώ νομίζω πως το μαύρο ταίριαξε πολύ με τα νερά που κάνει το ξύλο! Ευχαριστώ πολύ για τα πάντα θετικά σας σχόλια κορίτσια. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  20. Τί τέλειες οι φάλαινες!!!!
    Ειδικά τα χρυσά πρες-παπιέ αλλά και το γαλάζιο κουτί για τα χαρτομάντηλα!χαχαχ!
    Εκανες εκπληκτικήηηηη δουλειά!!!!!Ολο αυτό με μαρκαδόρο??WOW!
    Πώς το σκέφτηκες??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως τα χρυσά πρες παπιέ είναι υπέροχα.
      Όσο για το κάδρο, το ένα (τα πρες παπιέ) έφερε το άλλο (φάλαινες και κατόπιν τον Moby Dick) και 3 μαρκαδόρους αργότερα, έτομος :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή