Όταν ο τοίχος φοράει τα καλά του

Πολλές φορές ψάχνουμε την κατάλληλη τέχνη για να κρεμάσουμε σε έναν τοίχο.Αν όμως ο ίδιος ο τοίχος γινόταν τέχνη;

Και για να σάς καθησυχάσω, η παρούσα ανάρτηση, παρόλο που περιλαμβάνει φωτοταπετσαρίεςσε ρόλο τοιχογραφιών, ουδεμία σχέση έχει με kitsch αυτοκόλλητα γαλάζιων παραλίων και καρύδων κάτω από τροπικούς ουρανούς!

Κι αφού έγραψα για φωτογραφίες, ας ξεκινήσουμε από αυτές.Και μην μου πείτε πως ένας ύπνος δίπλα σε καθρεδικές αψίδες ή τα σύννεφα δεν είναι υπέροχος!



Ενώ αν προτιμάτε κάτι πιο μοντέρνο και αφαιρετικό, τι θα λέγατε για λίγη γραφιστική ή ακόμα και ένα ξεπλυμμένο νερόχρωμα;




Αν δε, έχετε μπόμπιρες στην οικογένεια, το παιδικό δωμάτιο είναι το κατάλληλο πεδίο για να απελευθερώσετε τον καλλιτέχνη μέσα σας και να δημιουργήσετε ένα χώρο παραμυθένιο.




Κι αφού εξασκήσετε τις ικανότητές σας στο παιδικό δωμάτιο, δώστε μία ευκαιρία και σε άλλους χώρους του σπιτιού, με τοιχογραφίες υψηλών καλλιτεχνικων επιδόσεων!




Εγώ, πριν σάς ευχηθώ καλό απόγευμα (που για την Αργολίδα διαφαίνεται άκρως υπέροχο καθώς βρέχει και έχει δροσιά!), σάς αφήνω με μία φωτοταπετσαρία που από την στιγμή που την είδα δεν την έχω βγάλει από το μυαλό μου. Όμορφη, άσχημη, περίεργη, εκεντρική! Και παρόλο που δεν θα την ήθελα να με κοιτάζει όσο κοιμάμαι, δεν θα με χάλαγε καθόλου ως παρέα στην τραπεζαρία. Αν μη τι άλλο, θα ήταν σίγουρα ένα θέμα συζήτησης στα τραπεζώματα.


Καλό απόγευμα & καλά να περνάτε!

45 σχόλια:

  1. Πόσο τέλειααααα η τεράστια ασπρόμαυρη λουλουδάτη ταπετσαρία!!Θεική!
    Και τι τέλειος χώρος επίσης!
    Γενικά πάντως δεν τρελαίνομαι για ταπετσαρίες..αλλά σίγουρα θα έβαζα στον χώρο μου την watercolour!Φανταστική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συγκεκριμένη είναι όντως πολύ εντυπωσιακή αν και νομίζω πως είναι τοιχογραφία κι όχι ταπετσαρία!! Κοινώς έπιασαν τα μαρκαδοράκια φωτια!!!!
      Το νερόχρωμα είναι ταπετσαρία αλλά σίγουρα γίνεται και με χρώμα ;)

      Διαγραφή
    2. Πώπω...ακόμα καλύτερα!!
      Μ΄νες πρέπει να τους πήρε!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Η πρωτη με εστειλε, οι υπολοιπες ντεμι χαβα. Η ψευδαισθηση ομως μου αρεσει σαν εννοια. Ασε γυρισαμε σπιτι και ακομα και σε μενα φανηκαν κενοι οι τοιχοι...απο Σεπτεμβρη ερχεται μανια διακοσμησης!!! Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου για την πρώτη!!! Πολύ μού άρεσε στο υπνοδωμάτιο, όπως και τα σύννεφα!!!
      Εσένα σού φάνηκαν άδειοι οι τοίχοι;;;;!!!! Πως και τέτοια στροφή;;;; :)
      Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  3. τα σύννεφα και αυτή πίσω από τη μπανιέρα με κέρδισαν. ο καθρέφτης σ' αυτό το σημείο και σε αυτές ακριβώς τις διαστάσεις την απογειώνει.
    καλό απόγευμα Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μπάνιο με την τοιχογραφία είναι πολύ εντυπωσιακό και νομίζω πως ο μεγάλος καθρέπτης έχει μπει σε πόρτα που πλέον δεν χρησιμοποιείται! Βέβαια και η υπέροχη μπανιέρα βοηθά πολύ στο όλο σκηνικό ;)
      Την καλημέρα μου!!

      Διαγραφή
  4. Αν και δεν είμαι φαν των ταπετσαριών αυτες με τα τοπία και τους δρόμους θα τις χρησιμοποιούσα σίγουρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως με τέτοιες τοιχογραφίες και ταπετσαρίες που είναι σαν έργα τέχνης, όλοι μπορούμε να βρούμε κάτι που να ταιριάζει στα γούστα και τον χώρο μας ;)
      Την καλημέρα μου!!!!

      Διαγραφή
  5. Αυτή με το σοκάκι που βολτάρει ο κόσμος μου άρεσε ιδιαίτερα.Όσο για τη βασίλισσα Ελισάβετ στα νιάτα της ,πιστεύω ότι κάθε ώρα και στιγμή μπορεί να γίνει θέμα συζήτησης και θα έβρισκα φοβερά πρωτότυπο αλλά και ξεχωριστό τον ιδιοκτήτη του σπιτιού.Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε η βλοσυρή, Αλεκάκι!!!! Κι εγώ νομίζω πως θα ήταν μία πολύ ιδιαίτερη προσθήκη σε ένα σπίτι!!!!!! Καλημέρες :*

      Διαγραφή
  6. Φανταστικές οι ταπετσαρίες Δήμητρα!!! Μου άρεσαν ιδιαίτερα αυτές που δημιουργούν την ψευδαίσθηση του βάθους και αφήνουν το μάτι να ταξιδέψει, έστω και εικονικά. Μεγαλώνουν το χώρο και δημιουργούν ευχάριστη ατμόσφαιρα! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν αναφέρεσαι σε αυτή με τις καθεδρικές αψίδες μαζί σου κι εγώ Θάλεια!!!! Είναι άκρως επιτυχημένη κι όντως δημιουργεί την ψευδαίσθηση ενός μεγαλύτερου χώρου!!! Χαίρομαι που σού άρεσε η ανάρτηση :)
      Την καλημέρα μου:*

      Διαγραφή
  7. Νερομπογιά και τα μυαλά στα κάγγελα! Υπέροχοι τοίχοι όλοι, αλλά εγώ ψηφίζω νερομπογιά! Ωραίες ιδέες Δήμητρα! Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βγάλε τα πινέλα και τις νερομπογιές και ξεκίνα τα πειράματα Σοφία!!!!!! Πολλές καλημέρες :)

      Διαγραφή
  8. Το έχω ξαναπεί πως με τις ταπετσαρίες έχω ένα θέμα και δύο μπορώ να πω. Η ταπετσαρία του μπάνιου όμως σε συνδυασμό με μπανιέρα, καθρέφτη και πολυέλαιο μου δημιουργούν την αίσθηση του απόκοσμου και μου αρέσει πολύ. Φυσικά όλα αυτά είναι θέμα γούστου και χώρου δηλ. να σε ευνοεί ο χώρος να βάλεις μια τέτοια ταπετσαρία. Καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως αυτή να σού αρέσει γιατί είναι τοιχογραφία και όχι ταπετσαρία Χριστίνα και σίγουρα έχει άλλη χάρη σε σχέση με ένα χαρτί. Φυσικά και τα λοιπά στοιχεία του μπάνιου (βλ. μπανιέρα) είναι ύπεροχα!!
      Όσο για το θέμα γούστου και χώρου, αυτά τα δύο είναι αλληλένδετα στη διακόσμηση οπότε περί ορέξεως.... :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  9. Μας ξεμυαλίζεις τώρα το ξέρεις;
    Οι πιο φρέσκες και καλογουστες ιδέες για ταπετσαρίες που έχω δει!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχεχε πολύ χαίρομαι να σάς ξεμυαλίζω Νίκη!!!!
      Χαίρομαι που σού άρεσαν! Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  10. Δεν λεω οτι εχω μεινει καγκελο και τις θελω ολες, δεν λεω οτι ειναι μια προς μια εξαιρετικα καλογουστες, ουτε οτι την βρησκω εξαιρετικη ιδεα για εναν τοιχο. Θα πω μονο: που στο καλο μπορω να δω κατι τοσο ιδιαιτερο εδω στην Ελλαδα;;;;;;;; Αν εχεις κανενα λινκ ευκαιρο στειλε. Εχω τοιχο διαθεσιμο στο σαλονι και βασανιζα το μυαλο μου εδω κι ενα χρονο τι να του βαλω, γιατι ειναι σε περιεργο σημειο!!!! Μα πως δεν ειχα σκεφτει την ιδεα μιας τετοιας ταπετσαριας; Μαλλον γιατι εχω στο νου μου τα κιτσατα που προανεφερες!!!!!!
    Σημερα με ανεβασες επιπεδο!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που ευχαριστήθηκες την ανάρτηση Χρυσαυγή!!!
      Όσο για το σαλόνι, στείλε περισσότερες πληροφορίες και κάτι θα βρούμε ;)
      Καλημέρες & πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  11. Τα σύννεφα εκπληκτικα!!! Γενικά σαν ιδέα είναι όλες υπέροχες αρκεί να μεγαλώσουν τα τέκνα μου! Δε θα ήθελα να τα έβλεπα με τιαρες κ μουστάκια!

    Όσο για την τελευταια...οκ...με τρομάζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα... εκεί να δεις μούτρα που θα έκανε η βλοσυρή αν τα μικρά σου τής ζωγράφιζαν μουστάκι και μαύρα δόντια!!!!!!
      Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  12. Υπέροχες Ολες. Για καθε χώρο εχεις την λυση καλέ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε χωρος, μάλλον, έχει την λύση του ;)
      Χαίρομαι που σού άρεσαν Βάλια. Την καλημέρα μου!!

      Διαγραφή
  13. εγώ με τις ταπετσαρίες δεν τα πάω καλά...θέλω να βλέπω τον τοίχο!! αλλά αυτή με το σοκάκι και τους περαστικούς κάτι μου έκανε!!! η δε βασίλισσα είναι σαν να παρακολουθεί τι κινήσεις σου στο σπίτι...ολίγον τρομακτική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα ούτε εγώ θα έκανα ένα δωμάτιο όλο ταπετσαρία αλλά ένας τοίχος με τοιχογραφία ή ταπετσαρία σαν τοιχογραφία δεν θα με χαλούσε!!
      Όσο για την βλοσυρή, νομίζω πως εκεί είναι η γοητεία της!!! Χεχεχεχε

      Διαγραφή
  14. Νομίζω ότι όλες οι φωτοταπετσαρίες είναι υπέροχες και αναλόγως την διακόσμηση του σπιτιού μπορεί κάποιος να πάρει ωραίες ιδέες,ξεχώρισα την πρώτη είμαι υπέρ των χρωμάτων δίνουν μια ζωντάνια στον χώρο πόσο μάλλον σ'ένα τοιχο ....καλημερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα η πρώτη (υποθέτω πως αναφέρεσαι στο cover) δεν είναι ταπετσαρία Μαρία μου! Μία φωτογραφία που είχα βγάλει από ένα ανθισμένο φυτό που είχα χρόνια πριν και την επεξεργάστηκα ώστε να μοιάζει έτσι :D
      Καλό βράδυ :*

      Διαγραφή
  15. Δεν τρελλαίνομαι για ταπετσαρίες αλλά εκείνο το ξεπλυμένο νερόχρωμα θα ταίριαζε ίσως σε κάποια γωνιά του σπιτιού μου!!!!
    Νά'σαι καλά , Δήμητρα, που μας γέμισες με ιδέες και χρώματα !
    Καλό μεσημέρι!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τόσες επιλογές που υπάρχουν πλέον, νομίζω πως όλοι μας μπορούμε να βρούμε κάτι για κάποια γωνιά ;))
      Χαίρομαι που άρεσε η ανάρτηση. Την καλησπέρα μου :*

      Διαγραφή
  16. Διαλεξεs υπεροχεs αλλα ελα που μου αρεσουν οι παραλιεs;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τότα πάω πάσο καθώς τα προσωπικά γούστα έρχονται πρώτα :D
      Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  17. Τί πανέμορφες ταπετσαρίες Δημητρά μου!!Πολύ εντυπωσιακές!!Μού άρεσε πολύ αυτή μέ τά συννέφα !!Αλλά καί αυτή μέ τήν βασίλισσα θά ταίριαζε πολύ σέ Vintage χώρο!!Καλό μεσημέρι!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή με τα σύννεφα είναι όντως υπέροχη!! Όσο για την βλοσυρή, την βρήκα σε φωτό και ήδη κάνω σχέδια στο μυαλό μου ;) Καλό βράδυ! Σμουτς!

      Διαγραφή
  18. Κοιτα να δεις πόσο αλλάζει ο χωρος και η διαθεση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ βγάλε και καμιά ταπετσαρία βρε κοπελιά!!!! :D

      Διαγραφή
  19. Καλησπέρα Δήμητρα! άκρως ενδιαφέρουσες οι ταπετσαρίες! Φοβερή αυτή με τις αψίδες, η παιδική με το φεγγάρι καθώς και αυτή στο μπάνιο με τα λουλούδια και τους πράσινους τόνους! όμορφες ιδέες και ιδιαίτερες!
    Καλό ( βροχερό) απόγευμα..
    Βέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν οι προτάσεις Βέρα :) Πλέον τα σχέδια είναι τόσα πολλά που υπάρχουν επιλογές για κάθε γούστο!!!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  20. Πόσο χαίρομαι που είσαστε όλες μαζεμένες εδώ !!
    Λοιπόν, Δήμητρα, έχω προτείνει ως υποψήφιες για τα ομορφότερα blog, εσένα, την Ζήνα, την Αλέκα και την Μαρία Πυργιανάκη.
    Μπείτε στο blog μου, να δείτε τη διαδικασία.
    Φιλάκια σε όλες !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Δέσποινα, σ' ευχαριστώ! Θα περάσω από το ιστολόγιό σου για τη διαδικασία.
      Την καλησπέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  21. Αψίδες,σύννεφα,δρόμος,σπίτια,η ταπετσαρία του μπάνιου ,το νερόπλυμα από χρώμα,όλα υπέροχα!!Οι ταπετσαρίες δημιουργούν άλλο σκηνικό!!Αλλά μπορείς να το εφαρμόσεις εύκολα σε σπίτι που ενοικιάζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από οικονομικής άποψης σίγουρα δεν θα ήταν συνετό για ένα σπίτι το οποίο δεν σού ανήκει. Από την άλλη όμως, αν ζεις κάπου μακροπρόθεσμα, έστω και με ενοίκιο, κρίμα δεν είναι να μην έχεις τον χώρο όπως τον θέλεις;;; Σε συνεννόηση πάντα βέβαια με τον ιδιοκτήτη του ακινήτου.

      Διαγραφή
  22. Ξετρελάθηκα με την κρεβατοκάμαρα με το σύννεφο!! Την παίρνω και φεύγω! Θα τους επιστρέψω την δική μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, ελπίζω να έχεις κρατήσει την απόδειξη για την επιστροφή Κατερίνα ;)

      Διαγραφή