Διακοσμητικές εργαλειοθήκες

Μερικές φορές τα ίδια τα υλικά δείχνουν τον δρόμο προς το τελικό αποτέλεσμα κι όταν αυτά είναι δώρα, τότε πρέπει να υπακούσεις.

Ας πάμε όμως λίγο πίσω στον χρόνο και πιο συγκεκριμένα περί του ενός μηνός νωρίτερα. Περίοδος διακοπών για εμένα και τον Γεώργιο και επιπλέον αφορμή για την αφεντιά μου να κυκλοφορεί άνευ κινητού (απωθημένο από την τελευταία μου εργασία για άλλους, όπου το κινητό χτυπούσε σε ανεξέλεγκτες ώρες!). Κάποια στιγμή το απόγευμα αποφασίζω να το κοιτάξω και βρίσκω αναπάντητες κλήσεις, καλώ πίσω τον αριθμό και ποιος απαντά στην άλλη άκρη της γραμμής; Η Αλέκα! Η Αλέκα, που μαζί με τον Φωτάρα, έχουν ξεκινήσει από τον Βορρά και έχουν φτάσει στον Νότο! Τη συνέχεια νομίζω πως μπορείτε να την μαντέψετε. Η συνάντηση ορίστηκε για την επόμενη μέρα, όπου και είχαμε την χαρά να γνωρίσουμε τελικά από κοντά το πιο πλούσιο σε καμώματα δίδυμο της μπλογκοπαρέας μας! 

Όσοι παρακαλουθείτε την Αλέκα στο ιστολόγιό της, ξέρετε πολύ καλά πόσο σοβαρη diyer είναι, με απίθανες κατασκευές και δύο σπιτικά γεμάτα διακοσμήσεις και έπιπλα φτιαγμένα από τα ίδια της τα χέρια. Εκτός αυτών όμως, διαθέτει και μνήμη βιβλιοθηκάριου, καθώς ένα σχόλιό μου  στην ανάρτησή της "Προσωποποίηση" καταχωρήθηκε στις τράπεζες δεδομένων του μυαλού της κι έμεινε εκεί περιμένοντας την ώρα να αξιοποιηθεί. Και το Αλεκάκι έκρινε πως η ώρα αυτή ήρθε όταν αποφάσισαν να μάς επισκεφθούν στο Άσυλο και να φέρουν τα ακόλουθα δώρα:



Δύο εργαλειοθήκες φτιαγμένες από τα χέρια της Αλέκας, μία συλλογή από τέσσερα υπέροχα παχύφυτα και φυσικά οι μαίανδροι, που πλέον στο Άσυλο εκτελούν χρέη σουβέρ, και για τους οποίους σάς έχω ήδη μιλήσει στην ανάρτηση "Ανακαίνιση γραφείου" ! Κι όπως μόνο κάποια που ασχολείται με χειροτεχνίες και κατασκευές μπορεί να καταλάβει, οι εργαλειοθήκες ήταν στα αρχικά στάδια της επεξεργασίας τους (η μία σε φυσικό ξύλο και η άλλη ήδη με την βάση περασμένη) προκειμένου να τούς δώσω εγώ το τελικό ύφος του επιθυμούσα!

Τα παιδιά ήρθαν, έμειναν και έφυγαν. Μακάρι να μπορούσαν να μείνουν ακόμα περισσότερο καθώς η συνάντηση ήταν άκρως απολαυστική! Εγώ με την Αλέκα περάσαμε όλο το απόγευμα και το βράδυ μιλώντας περί diy και ο Γεώργιος με τον Φώτη , περί τί άλλου; Στρατού! 

Οι εργαλειοθήκες πήραν την θέση τους σε ένα τραπεζάκι και περίμεναν την τελική επεξεργασία. Οι μέρες κυλούσαν κι εγώ δεν τολμούσα να τις πιάσω στα χέρια μου! Τις κοίταζα καθημερινά και προσπαθούσα να βρω πως θα μπορούσα να τις διακοσμήσω, αναλογιζόμενη ταυτόχρονα πως το όλο θέμα ήθελε προσοχή και γιατί ήταν δώρα  και γιατί φτιάχτηκαν από τα χέρια της Αλέκας και γιατί κι έτσι όπως ήταν, χωρίς τελική επεξεργασία ήταν πανέμορφες. Κι αυτό το τελευταίο ήταν που εν τέλει μού έδωσε την ιδέα τι να κάνω. 



 

Η εργαλειοθήκη στο φυσικό ξύλο είχε μία σικ βιομηχανική αίσθηση ενώ η προεργασία που είχε κάνει η Αλέκα στην άλλη,  τής έδινε μία άκρως βελούδινη υφή. Ελάχιστη παρέμβαση λοιπόν ήταν ο δρόμος και μετά από μία steampunk εικόνα και εγώ-δεν-ξέρω-πόσα-τσιμπήματα-με-χρυσό-χρώμα, οι δύο εργαλειοθήκες έφτασαν στον προορισμό που νομίζω πως αναζητούσαν!





Δεν είναι υπέροχα ιδιότροπη η δεσποινίς;





Και μετά τα κοντινά πλάνα τους στο γραφείο του Άσυλου, πήραν τις θέσεις τους στο σαλόνι! Η ξύλινη με την Miss Quirky στο τρόλεϊ παρέα με την άσπρη κουκουβάγια και το "φωτιστικό που δεν με ήθελε" ,


και η λευκή με το χρυσό πουά και ένα ξεραμένο κλαδί καρπών φοίνικα, μπροστά στην εστία του τζακιού, να συμπληρώνει υπέροχα την λοιπή λευκόχρυση "Φθινοπωρινή διακόσμηση".


Αλεκάκι χίλια ευχαριστώ για την σκέψη, για την προσοχή, για τα υπέροχα δώρα και πάνω από όλα για την επίσκεψη σας στο Άσυλο! Είναι τόσο όμορφο να συναντάς ωραίους ανθρώπους από κοντά και πραγματικά ελπίζουμε κάποια στιγμή να καταφέρουμε να σάς την ανταποδώσουμε! Όσο για τις εργαλειοθήκες, ελπίζω να βρεις πως οι μίνι προσθήκες μου, ανέδειξαν ακόμα περισσότερο την ομορφιά των κατασκευών σου.

Όσο για όλους εσάς που δεν γνωρίζετε την Αλέκα, κάντε μία στάση από το ιστολόγιό της Aleka Craftaholic ή το Facebook της. Σίγουρα δεν θα απογοητεύθείτε αλλά θα βρείτε έμπνευση για τη δική σας διακόσμηση και χειροτεχνία !

Την καλημέρα μου

 


Σχόλια

  1. Νταξει τα σπανε οι εργαλειοθηκες!!! Υπεροχη και η τελικη τους μορφή και τρελαινομαι για το ξερο φοινικα κα Δημητρα, πολυ αρτιστικ!!!! Ευχομαι και σε αλλες συναντησεις με υγεια και περισσοτερη παρεα βεβαιως βεβαιως!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως οι εργαλειοθήκες της Αλέκας είναι υπέροχες! Όσο για τον φοίνικα, φυσικό έργο τέχνης :)
      Σ' ευχαριστώ Μάρω! Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  2. Τελεια τα δωράκια της Αλέκας που τα αξιοποίησες θαυμασια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αμ τι άλλο θα μπορούσες Δήμητρα παρα να αξιοποιησεις γο υπέροχο χειροποίητο δώρο της Αλέκας που και αυτή με την σειρά της σε εξυμνεί, είναι πολύ ωραίο να γνωρίζεστε με ανθρώπους απο κοντά και να σου δίνεται ή δυνατότητα να κανεις παρέα μαζί τους....εύχομαι να συνεχίζετε έτσι και εμείς να χαιρόμαστε για εσάς.... Περιττό να σου πω Δήμητρα οτι είναι υπέροχη η κατασκευή σου...φιλακια και μια καλημέρα απο εμένα και στη Αλέκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κακά τα ψέμματα Μαρία, αλλά όταν έχεις γνωρίσει τον άλλον από κοντά, η επικοινωνία μπαίνει σε άλλες βάσεις, πολύ πιο αληθινές!!! Ελπίζω να έχω τη δυνατότητα να συναντήσω ξανά το Αλεκάκι όπως κι άλλα άτομα της μπλογκοπαρέας!
      Καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή
  4. Υπέροχες και οι δυο! Και η αξία τους ακόμη μεγαλύτερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς όπως το έγραψες Μαργαρίτα!
      Καλό απόγευμα :*

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφες και οι δύο και πολύ ευρηματική η χρήση τους σαν κασπώ για τα υπέροχα παχύφυτά σου και το κλαδί του φοίνικα (που έχω τόσους να τα πετούν!)
    Μου άρεσε όμως, εξίσου πολύ, η αίσθηση που έβγαινε από το κείμενό σου για την προσφορά της φίλης σου!!!
    Να είσαι καλά! Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως τα παχύφυτα ταίριαξαν τέλεια στην ξύλινη :) Όσο για το κλαδί του φοίνικα, πρέπει να πάω να κόψω τα φρέσκα πριν πέσουν. Έχουν απίστευτο έντονο πορτοκαλί χρώμα!
      Σ" ευχαριστώ Άννα μου! Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  6. Μου έκανε εντύπωση ο τίτλος!! Δε μπορούσα να φανταστώ διακοσμητικές εργαλειοθήκες...κι αυτές΄οντως διακοσμούν υπέροχα τον χώρο σου!!!!!!!! Είναι τέλειες!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεε δεν είναι όποιες κι όποιες εργαλειοθήκες Κωνσταντίνα ;)
      Χαίρομαι που σού άρεσαν. Καλό απόγευμα. Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Είναι κι οι δύο υπέροχες!!! Τελικά ακόμα και τα πιο "άσχετα" μπορούν να μεταμορφωθούν και να βοηθήσουν στη διακόσμηση.
    Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καταπληκτικές οι εργαλειοθήκες!!! Μπράβο και στις δυο σας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φοβερές και οι δυο!!! Μπράβο κορίτσια!!! Να είσαστε καλά να ξανά συναντηθείτε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσένα να δω πότε θα συναντήσουμε από κοντά :p
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Δε μπορεί δε μπορεί... κάπου θα συναντηθούμε!! χαχαχαχα Χαζομάρα μου το καλοκαίρι έπρεπε να κανονίσουμε αλλά δε προλάβαινα κάθε μέρα έβλεπα και από ένα δύο συγγενείς και φίλους. Τι περπάτημα έριξα δε λέγεται... Πρέπει όμως.

      Διαγραφή
    3. Κανονισέ το για το επόμενο καλοκαίρι από τώρα :p

      Διαγραφή
  10. Οκ.πήγα να πω ένσταση στην αρχή όταν ριπές την Αλέκα σοβαρή!!!! Μετα βέβαια διάβασα για σοβερη diyer και συμφώνησα!!! Χαχαχαχα

    Τέλεια τα δώρα, εκπληκτικός άνθρωπος η Αλέκα,, φαντάζομαι κ ο φωταρας για να είναι μαζί της, και εύχομαι να τη γνωρίσω κ εγώ απο κοντά! Και αφού Δήμητρα μου δεν έσκασε μύτη με πακέτο βρακιων και πρασινο σαπούνι τοτε να είσαι ευχαριστημένη!!!!! Χαχαχαχα

    Οκ...χαζή εδώ...στη πρωτη εργαλειοθήκη σε ριζοχαρτο εκτυπώσεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι έλεγα πως και δεν διάβασα για βρακιά ακόμα :pppp
      Η Αλέκα και ο Φωτάρας κάνουν όντως καταπληκτικό δίδυμο Ζηνάκι!!!!!
      Όσο για την εκτύπωση, όχι, κανονικό φωτοαντιγραφικό χαρτί χρησιμοποίησα! Ελπίζω σύντομα να έχω και το σχετικό tutorial

      Διαγραφή
    2. Και βρακιά είχα μαζί μου,δεσποινάριο,αλλά η φιλενάδα μου δεν μου το ''χτύπησε στα μούτρα''
      :P :P :P

      Διαγραφή
    3. Είδες τι καλό κορίτσι ήμουν;;; χεχεχεχε

      Διαγραφή
  11. Υπέροχα δώρα που αξιοποιήθηκαν απίθανα! Νομίζω ότι πρέπει να πω μπράβο και στις 2 σας! Και μακάρι να έχετε περισσότερες τέτοιες συναντήσεις!! Φιλιά πολλά^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Λίλια, σ' ευχαριστούμε πολύ πολύ! Κι εγώ ελπίζω σε τέτοιες και άλλες, με νέα από κοντά πρόσωπα, συναντήσεις :)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Τώρα εγώ τι να πω; Πρώτα να σ'ευχαριστήσω που τίμησες τα δώρα μου. Με κάνεις να ντρέπομαι για τα τόσο ωραία λόγια που είπες για μένα,αλλά τα δέχομαι ευχαρίστως,επειδή συμπεριλαμβάνουν και τον Φωτάρα. Αξίζει γιατί με ανέχεται! Έπειτα να σου ομολογήσω ότι το λευκό με εξέπληξε για την τεχνική με το ''ειδικό εργαλείο''. Δείχνει τόσο όμορφο!΄Εδεσε καταπληκτικά με τη διακόσμηση του τζακιού. Κι αυτά τα ξερά κλαδιά φοίνικα...πόσο καταπληκτική είναι η φύση! Όσο για το φυσικό ξύλο ,δεν φανταζόμουν ποτέ ότι μπορεί έτσι απλό να γίνει μαγευτικό. Πίστευα ότι θα το βάφατε στο χρώμα του diy καναπέ ,γι'αυτό το λόγο του έξυσα όλη την επιφάνεια,για να μπορεί να δεχτεί την όποια απόχρωση ξύλου επιλέγατε. Μόνο εσύ θα μπορούσες να το απογειώσεις έτσι και να του δώσεις ό,τι καλύτερο στην εμφάνιση.
    Ακόμη μια φορά να σ'ευχαριστήσω για την φιλοξενία σας ,επειδή μας κάνατε να αισθανθούμε ότι ήμαστε φίλοι από παλιά κι όχι νέα γνωριμία. Σίγουρα ένα ταξιδάκι προς τα βόρεια θα το κάνετε για ν'ανταποδώσουμε και να χαρούμε και πάλι τη συντροφιά σας.
    Φιλιά πολλά,φιλενάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεκάκι η ευχαρίστηση ήταν όλη δική μας κι ελπίζω να ξαναπούμε σύντομα από κοντά :D
      Χαίρομαι που σού άρεσαν οι παρεμβάσεις μου στις εργαλειοθήκες σου. Όσο για τα επαγγελματικά εργαλεία, χρησιμοποιούμε ό,τι έχουμε ;) Για την ξύλινη είχα σκεφτεί να την περάσω με το βερνίκι αλλά μου άρεσε πολύ ως είχε για να την "κρύψω"!
      Φιλιά & χαιρετίσματα στον Φωτάρα!

      Διαγραφή
  13. Όχι που θα σου ξεφεύγανε !!!!!
    Τι όμορφες γίνανε και πόσο ταιριάζουν τα κακτάκια !!!!
    Μ αρέσουν πολύυυυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον μού 'χει βγει το όνομα! Χαχαχαχαχα
      Τα παχύφυτα οντως ταίριαξαν μούρλια :)
      Καλό βράδυ Ράνια!

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφες έγιναν καί οι δύο εργαλειοθήκες Δήμητρα μου!!
    Πράγματι τά παχύφυτα ταίριαξαν τέλεια στην ξύλινη !
    Μπράβο καί στίς δυό σας!!Είστε καταπληκτικές!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Δήμητρα :)
      Τα παχύφυτα βρήκαν νομίζω το σπίτι που τούς άξιζε!
      Καλό βράδυ. Φιλιά :**

      Διαγραφή
  15. Οι φιλοι που αποκτούμε κατά την ωριμότητά μας, στο μέσον δηλαδή της ζωής μας, τότε που έχουμε καταλάβει τον εαυτό μας, θεωρώ ότι είναι οι καλύτεροι. Αυτές οι φιλίες είναι οι πιο σταθερές γιατί η επιλογή έγινε με διαφορετικά κρητίρια απ΄ότι μερικά χρόνια πίσω, στην νεανική ή παιδική μας ηλικία.
    Χαίρομαι που βλέπω να ανθίζουν φιλίες μέσα από τα μπλόγκς. Νομίζω ότι τα χόμπι μας φέρνουν πιο κοντά. Τόσο κοντά που γίνεται να συναντηθεί ο Βοράς με το Νότο.

    Μπράβο κορίτσια!!! Πάντα τέτοια.

    Όσο για τα δώρα.......... Για να είμαι ειλικρινής, δεν τα περίμενα. Δεν μπορούσα δηλαδή να φανταστώ τι θα σου έχει φέρει η Αλέκα. Ξαφνιάστηκα πολύ ευχάριστα. Τόσο από τα δώρα όσο και από την ΑΡΙΣΤΗ (αυτό δεν με ξάφνιασε... άλλωστε έχω πολυ ψιλά τον πήχη για σένα) αξιοποίησή τους!

    Εξαιρετική η ξύλινη εργαλειοθήκη!!!!! Εξαιρετική. Εξαιρετική όμως και η λευκή με τις χρυσές βουλίτσες.
    Μη μου ζητάς να διαλέξω.... δεν μπορώ. Η μία είναι καλύτερη από την άλλη..

    Καλό σου βράδυ και με γειά!!!!!!!!
    Μπορώ να καταλάβω πόσο όμορφα νιώθεις με τα δώρα που σου χάρισαν και τα βλέπεις μέσα στο σπίτι.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ιστολόγια όντως μάς φέρνουν πιο κοντά! Όσο για την Αλέκα, Χρυσαυγή, παίρνει πολύ στα σοβαρά το diy και νομίζω πως φάνηκε από τις υπέροχες εργαλειοθήκες της :)
      Χαίρομαι που σού άρεσαν και συμφωνώ απόλυτα πως τέτοια αντικείμενα στο σπίτι χαρίζουν άλλη ζεστασιά!
      Την καλημέρα μου και σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  16. Πολύ όμορφες οι εργαλειοθήκες που έφτιαξε η Αλέκα, αλλά και η δική σου παρέμβαση ήταν καταπληκτική!!! Μου άρεσε ιδιαίτερα με το steampunk!!!
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τείνω να συμπαθώ τόσα δα παραπάνω την ιδιότροπη κυρία της steampunk εκτύπωσης :)
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  17. Α καλέ αυτά είναι πάρα πολύ ωραία!!!!
    Μπράβο στην Αλέκα που τα έφτιαξε και μπράβο και σε σένα για τις παρεμβάσεις σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Αλεξάνδρα! Όντως οι εργαλειοθήκες της Αλέκας είναι σούπερ!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  18. Πως τα σκεφτεσαι ήθελα να ξερα! Είναι μοναδικά και τα σχέδια και οι ιδέες σου!
    Μπραβο σου Δημητρά μου!
    Φιλια στο τερας!!!!
    Καλό μας ξημέρωμα :)
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Αριάδνη μου! Η αλήθεια είναι πως μού πήρε λίγο καιρό μέχρι να αποφασίσω πως να παρέμβω!
      Σ' ευχαριστώ που πάντα σκέφτεσαι και το Τέρας :*
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  19. Τέλειες! Μπράβο Αλέκα και μπράβο Δήμητρα! Σ' αυτήν με τη φυσική όψη ξύλου έκανες Transfer με κόλλα Δήμητρα? Βγήκε τέλειο. Μου θυμίζει ξυλογραφία... Και η άσπρη κούκλα... υπέροχες! Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Σοφία, μεταφορά με ξυλόκολλα και inkjet εκτύπωση!! Θέλω να πειραματιστώ κι άλλο λίγο και να κάνω ένα σχετικό tutorial!
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  20. Συνάντηση κορυφής με τα όλα της!
    Ένα μεγάλο μπράβο και στις δύο!
    Άντε και στις επόμενες συναντήσεις σας με το καλό!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ τι μόνο στον ΟΗΕ θα κάνουν τέτοιες ;)
      Σ" ευχαριστώ Βάσω! Πολλές καλημέρες :*

      Διαγραφή
  21. Τι ωραία πράγματα! Πόσο ζηλεύω γιατί εμένα δεν πιάνει καθόλου το χέρι μου.
    Σε γνώρισα μέσα από την Χρυσαυγή και θα σε επισκέπτομαι συχνά να θαυμάζω τις δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Νοτούλα! Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για την επίσκεψη :)
      Καλή συνέχεια

      Διαγραφή
  22. Μπράβο κούκλες μου!!!!Τέλειες οι δημιουργίες σας!
    Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Laura! Σ' ευχαριστούμε πολύ πολύ!
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  23. Κορίτσια εκπληκτικές και οι δύο! Οι εργαλειοθήκες έγιναν η μία καλύτερη από την άλλη!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστούμε πολύ πολύ :)
      Καλημέρα & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  24. Ααα οοο αααα τι ομορα και τα δυό του,
    καλα το τζάκι το έχεις κάνει κουκλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πανέμορφες οι εργαλειοθήκες και πραγματικά τις "απογείωσες" Δήμητρα μου ... έγιναν τέλειες !!! Μπράβο και στην Αλέκα για την τόσο όμορφη δουλειά !!! Αυτά συμβαίνουν όταν δυο πολυμήχανες DIY bloggers συναντιούνται... (αυτό "χρήζει επανάληψης" στο μέλλον) !!! Και το φθινοπωρινό τζάκι ονειρεμένο !!! Καλή συνέχεια !!!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ιωάννα! Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια :)
      Καλημέρα & φιλιά!!

      Διαγραφή
  26. Μπράβο στην Αλέκα για τις πανέμορφες εργαλειοθήκες και μπράβο σε σένα Δήμητρα που πράγματι τις "απογείωσες"!!! Είναι πανέμορφες και ταίριαξαν τέλεια στο ύφος με την υπόλοιπη διακόσμηση. Τα παχύφυτα και το κλαδί φοίνικα έδεσαν υπέροχα. Μου άρεσε ιδιαίτερα που διατήρησες το αρχικό τους ύφος αλλά με μικρές διακοσμητικές πινελιές τις έκανες πολύ ιδιαίτερες και το αποτέλεσμα........ απλά υπέροχο! Και οι δυο είστε απίθανες και εύχομαι να ξανασυναντηθείτε σύντομα. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστούμε πολύ Θάλεια για τα καλά σου λόγια :)
      Νομίζω πως δεν χρειάζονταν πολλά πολλά γιατί ήταν ήδη υπέροχες!
      Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  27. Τα δώρα είναι πάντα όμορφα,ειδικά αν προσφέρονται με αγάπη από μία καλή φίλη!!'Ολα υπέροχα,Δήμητρα να τα χαρείς,καλό ΠΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι όπως τα λες Ιωάννα! Σ' ευχαριστώ πολύ :)
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  28. Είναι πανέμορφες!! Αλέκα μου δημιούργησες πάλι!! Δήμητρα ανυπομονώ να δω το tutorial για τη μεταφορά στο ξύλο! Το αποτέλεσμα σου είναι άψογο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κατερίνα! Το "tutorial" ετοιμάζεται :) Σ' ευχαριστω για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  29. Πολύ ωραία τα δώρα και συ τα απογείωσες!!!!!Καλό βράδυ Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ κορίτσια! Πολλές καλημέρες :)

      Διαγραφή
  30. Υπέροχες και οι δύο! Μπράβο και στις δύο σας, στην Αλέκα για την κατασκευή και σε σένα για το "μακιγιάζ" !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστούμε πολύ Χριστίνα. Πολλές καλημέρες :)

      Διαγραφή
  31. Τέλειες έγιναν και οι δύο εργαλειοθήκες της Αλέκας!!! Και το transfer και η χρυσαφιές κουκίδες τις ανέδειξαν υπέροχα!!!!!
    Πανέμορφος ο διάκοσμος του τζακιού σου!!!!
    Φιλιά και Καλό φθινόπωρο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Marie-Anne μου για τα καλά σου λόγια :)
      Την καλημέρα μου. Φιλιά!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις