Σημειωματάρια για την νέα -σχολική- αρχή

Η αντίστροφη μέτρηση για την επιστροφή στα θρανία έχει ξεκινήσει. Αν λοιπόν, μαζί με την νέα σχολική χρονιά, ο Σεπτέμβρης σηματοδοτεί και για εσάς μία νέα αρχή, δημιουργήστε εύκολα ξεχωριστά σημειωματάρια για τις καθημερινές σας σημειώσεις ή ως δώρο για fashionistas μαθητές!


Το μόνο "δύσκολο" σε αυτό το diy είναι η αναμονή καθώς ο υγρός καιρός των τελευταίων ημερών δεν βοηθά στο στέγνωμα. Οπότε, πριν ξεκινήσετε, να έχετε υπόψη πως θα χρειαστούν τουλάχιστον 5 ώρες πριν μπορέσετε να το χρησιμοποιήσετε.


Όσο για τα βήματα, μόνο 2:

 
 
Πρέπει οπωσδήποτε να αφαιρέσετε τις ταινίες πριν στεγνώσει για τα καλά το χρώμα, διαφορετικά υπάρχει κίνδυνος μαζί με την αφαίρεσή τους να φύγει και κομμάτι του σχεδίου. Επίσης, όπως πάντα, όταν βάφουμε επιφάνειες με ταινία, εφαρμόζουμε το χρώμα ταμποναριστά (πάνω- κάτω), προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί η πιθανότητα να περάσει το χρώμα κάτω από την ταινία.

Εύκολο και με πολύ όμορφα αποτελέσματα κι έτοιμο ένα άκρως ξεχωριστό σημειωματάριο.


Μπορείτε να πειραματιστείτε με διάφορα σχέδια με την ταινία ή να την αφήσετε στην άκρη και να δοκιμάσετε κι άλλα "εργαλεία". 


Οι παραπάνω βούλες έγιναν με ένα άκρως επαγγελματικό εργαλείο, μία μπατονέτα! 


Πως σάς φαίνονται; Χρησιμοποιείται σημειωματάρια στην καθημερινότητά σας ;

Την καλημέρα μου, καλή εβδομάδα και καλή αρχή!

Σχόλια

  1. Γειά σου καλή μου φίλη!!!! Εκείνο με τη μπατονέτα θα το φτιαξω σιγουρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ειρήνη! Ελπίζω όταν το κάνεις να μοιραστείς μαζί μας το αποτέλεσμα :)

      Διαγραφή
  2. Τέλειο!!!! Μου έδωσες ιδέα γιατί έριξα χλωρίνη προχτές πάνω στο σημειωματάριο μου χιχιχιχι είπαμε πως είμαι προκομένη!!! :D :D
    Καλή εβδομάδα!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου φαίνεται πως τα πήρες όλα μπάλα στην γενική Ελεάνα!!!! Περιμένω να δω τι ιδέα σκέφτηκες!! Φιλιά:*

      Διαγραφή
  3. Μια μοναδική και όμορφη ιδέα για άτομα που θέλουν να έχουν το δικό τους ξεχωριστό στυλ ακόμα και στα γραφικά τους υλικά....υπέροχες δημιουργίες όπως παντα Δήμητρα.... Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι, έτσι Μαρία, ακόμα κι εκεί!!!! :) Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  4. Ωραία ιδέα για μια μικρή αλλαγή , ευκολα κι ανεξοδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μικρά και οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά και όπως λες κι εσύ εύκολα και ανέξοδα :)

      Διαγραφή
  5. Τι όμορφο!
    Παλιότερα είχα τρελλό κόλλημα με τα σημειωματάρια, αφου είμαι ο τυπος που λειτουργεί παντού και πάντα με λίστες.
    Τώρα τα έχω αντικαταστήσει με τον ηλεκτρονικό τους διάδοχο (apps σε ταμπλετ) αλλά πάντα μου αρέσει να τα χαζεύω, να τα ξεφυλλίζω, μπαίνω στον πειρασμό και αγοράζω (και μετά τα χαρίζω, αφου δεν τα χρησιμοποιώ πια...).
    Καλή χρονιά σε μαθητές, καθηγητές, φοιτητές, γονείς, δασκάλους και γενικώς καλή χρονιά σε όλους (αφου ο Σεπτέμβριος είναι η εποχή για αποφάσεις, ανανέωση, νέα αρχή για όλους μας, πολύ περισσότερο από τη Πρωτοχρονιά... κατάλοιπο των σχολικών μας χρονων άραγε;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ φαίνεται πως έχεις περάσει για τα καλά στην ψηφιακή εποχή :)) Πάντως όντως υπάρχουν μερικά σημειωματάρια στην αγορά που είναι χάρμα οφθαλμών. Και φυσικά, όταν δεν είναι τα κάνουμε να είναι ;)
      Καλό φθινόπωρο Χριστίνα!

      Διαγραφή
  6. Τι μου θύμησες... Μικρή έκανα διάφορα "καλλιτεχνήματα" σε τετράδια και σχολικά βιβλία!! Μου άρεσαν πολύ και τα 2 στυλ οπότε κάτι θα δοκιμάσω και πάλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία!!! Περιμένουμε να δούμε τις δημιουργίες σου Κατερίνα :) Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  7. Ωραία ιδέα Δήμητρα! Και όχι μόνο για σημειωματάρια αλλά και για καλύμματα βιβλίων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τα βιβλία δεν το είχα σκεφτεί Μαργαρίτα! Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  8. Σημειωματάρια! Συλλογή ολόκληρη έχω...ψωνίζω 2-3 κάθε χρόνο έστω κι αν δεν τα χρησιμοποιώ όλα! Στο πι και φι γκλάμουρ! Γρήγορα και με λίγα έξοδα έγιναν πολύ ιδιαίτερα και προσωπικά. Ευχαριστούμε για την ιδέα Δήμητρα μου. Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α τέλεια! Έχεις λοιπόν μπόλικο υλικό για μεταμορφώσεις!!!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  9. Ωστε φασιονίστας μαθητές ε??
    Είσαι μέσα στο πεύμα της εποχής βλέπω.

    Εντάξει, επειδή με ξέρεις και καταλαβαίνεις ότι είμαι πάνω απ΄όλα επαγγελματίας θα προτιμήσω αυτό με το επαγγελματικο εργαλείο, τη μπατονέτα σου! χαχαχαχα

    Όντως το μωβ είναι πολύ του γούστου μου! Και ναι.. για πρώτη φορά δεν θα διαλέξω το μαύρο! χαχαχαχα

    Καλή σεζόν λοιπόν κι επισήμως Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες μεγαλεία και επαγγελματισμό η μπατονέτα;;!!! Χεχεχεχεχε
      Πάντως με εκπλήσεις με την επιλογή σου :)
      Καλό φθινόπωρο Χρυσαυγή!

      Διαγραφή
  10. Πολύ καλή ιδέα Δήμητρα. Εγώ δεν χρησιμοποιώ σημειωματάρια, αλλά έχω μανία με τα ημερολόγια, τα περισσότερα των οποίων είναι απλά βαρετά!!! ...αλλά όχι πια!!!
    Καλή σου εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ ειδικά Αλεξάνδρα δεν θα δυσκολευτείς καθόλου να δημιουργήσεις πάνω στα εξώφυλλα τους!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  11. Μάλλον θα χρησιμοποιήσω το άκρως επαγγελματικό εργαλείο που μας προτείνεις.Πολύ καλή ιδέα ,ανέξοδη και πατ-κιουτ(βλ.γρήγορη,άμεση).φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις Αλεκάκι, κάνει θαύματα η μπατονέτα!Χεχεχεχεχε
      Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  12. Υπέροχη ιδέα ακόμα και για ρούχα!!!Εκείνο με την ταινία μου άρεσε περισσότερο!!
    Καλή σου εβδομάδα Δήμητρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το είχα σκεφτεί για τα ρούχα Laura και ούτε έχω δοκιμάσει ποτέ κάτι ανάλογο! Μου βάζεις ιδέες :))
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  13. Σημειωματάριο ατζέντα έχω που το φτιάχνω παντα τα Χριστούγεννα κ δε λείπει ποτέ από την τσάντα!!!! Η παντονετα σουπερ!!! Θα τη δοκίμασε με λαχανί....κ όχι άλλο χρυσο!!! Χιχιχι

    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκ του "όχι άλλο κάρβουνο";;;;; Χαχαχαχαχαχαχα
      Εσύ με τα λαχανί σου, εγώ με τα χρυσά μου :P
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Βρε θα γίνου όλοι καλλιτέχνες με σένα!Και οι 2 ιδέες είναι πολύ έξυπνες!! Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε η ιδέα Λίλια. Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  15. Φανταστική ιδέα, Δήμητρα !!! Και τα δύο έγιναν τέλεια, ειδικά αυτό με τις ταινίες !!! Και τόσο εύκολα και γρήγορα !!! Πολλά φιλιά και καλή σου βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ιωάννα. Σ' ευχαριστώ πολύ :)) Κι εμένα το μαύρο είναι το αγαπημένο μου, αν και αυτό με την μπατονέτα ήταν πολύ πιο εύκολο να φτιαχτεί! Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  16. Τέτοια σημειωματαρια χρησιμοποιώ πολλα χρόνια τώρα. Ποτέ δεν σκέφτηκα να τα αναβαθμίσω. Το μώβ μου άρεσε περισσοτερο νομίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ώρα να τούς δώσεις κι εξωτερικά λίγο παραπάνω χαρακτήρα Βάλια! Εξάλλου είναι πανεύκολο!
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  17. Φανταστική ιδέα!!! Έτσι τα σημειωματάριά μας είναι ξεχωριστά και δεν μοιάζουν με κανένα άλλο!!!
    Καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς :) Και μοναδικά και εύκολα στο φτιάξιμο!
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  18. Καλέ δεν κατάλαβα οτι είναι diy απο την πρώτη φωτογραφία. Τέλεια! Χρησιμοποιώ μετά μανίας και σημειωματάριο και ημερολόγιο τσάντας και γραφείου και γενικά είμαι τετραδιάκιας. Αγαπώ το χαρτί! Βατονέτα ξεβατονέτα εγώ το λιλά θα πάρω γιατί είμαι του πουά! Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως το χαρτί έχει άλλη χάρη και δεν συγκρίνεται με την σκληρή επιφάνεια ενός tablet!
      Πάντως, είδες επαγγελματικά αποτελέσματα που έχει η μπατονέτα;;; Χαχαχαχαχα
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  19. Πολύ όμορφη ιδέα Δήμητρα!!Αυτή μέ τήν μπατονέτα,σούπερ!!Θά τήν δοκιμάσω!!
    Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τη δοκιμάσεις Δήμητρά μου και να μοιραστείς μαζί μας τις δημιουργίες σου!
      Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  20. Πολύ όμορφα έγιναν Δήμητρα,αυτό το πουά το λατρέψαμε!!!Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια. Φαίνεται πως η μπατονέτα έχει τελικά πολλούς οπαδούς! Καλημέρα

      Διαγραφή
  21. Τέλεια ιδέα! Με λίγη φαντασία μπορείς να κάνεις απίθανα σχέδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Μαράκι, με φαντασία όλα γίνονται :)

      Διαγραφή
  22. Απίθανα και τα δύο!! Τους έδωσες σίγουρα προσωπικότητα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ελένη, χαίρομαι που σού άρεσαν :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  23. Εντάξει, κορυφαίο το επαγγελματικό σου εργαλείο...
    Και πολύ ωραία και τα δυο σχέδια, και τόσο απλά να τα φτιάξεις! Αν έχεις φαντασία σαν τη δική σου βεβαια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι, για να μην ξανακοιτάξετε τις ταπεινές μπατονέτες με το ίδιο μάτι!!! Χεχεχεχεχεχε
      Σ' ευχαριστώ πολύ Χρύσα! Όσο για την φαντασία, όλοι την έχουμε, απλώς κάποιοι δεν την αξιοποιούμε :)

      Διαγραφή
  24. Τι ωραίες ιδέες ειναι αυτες;;;; Τα δικα μας τετραδια τότε ήταν κατι μπλε απαπαπαπα!
    Με αυτα ξαναπήγαινα στο σχολείο αχχαχα
    Καλό ξημέρωμα
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, άμα σε έκαναν να θέλεις να ξαναπάς σχολείο Αριάδνη, να σου έτοιμάσω όσα θέλεις!!!
      Πάντως το μπλε τετράδιο είναι κλασσική αξία :)
      Καλημέρα & φιλιά!

      Διαγραφή
  25. Οτι πρεπει για τις σημειωσεις μας για τη νεα χρονια, Δημητρα πανεμορφα ειναι με δυνατα χρωματα που μου αρεσουν πολυ, φιλακια πολλα και καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Μαίρη, μαζί με τους μαθητές κι εμείς :)
      Καλό φθινόπωρο να έχουμε. Φιλιά:*

      Διαγραφή
  26. Κοιτα να δεις πως ομορφναν τα μαυρα μπλοκάκια, πολύ καλή δουλεια κορίτσι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τελειο! Ειδικά το γεωμετρικό με τρελαινει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα αυτό είναι το αγαπημένο μου :)
      Την καλημέρα μου Μάρω!

      Διαγραφή
  28. Εξαιρετική ιδέα. Το Μαυρο - χρυσό με τρέλανε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά, σ' ευχαριστώ πολύ! Κι εμένα το μαύρο χρυσό είναι το αγαπημένο μου αλλά φαίνεται πως η μπατονέτα κέρδισε το παιχνίδι :)

      Διαγραφή
  29. Πανέμορφα και πρωτότυπα... αλλά αυτό με τη μπατονέτα με ξετρέλλανε!!!
    Καλή σου μέρα Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κική! Η "επαγγελματική" μπατονέτα φαίνεται να κέρδισε τελικά :))
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  30. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία :)
      Καλό απόγευμα να έχεις!

      Διαγραφή
  31. Ωωωω !!!! Μα ειναι φανταστικα. Και τοσο απλα να φτιαχτουν.. Ευχαριστουμε για την ομορφη ιδεα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Μαράκι! Καλά να περνάς. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  32. μου είπες οτι ειχες κανει παλιοτερα αυτα τα σημειωματαρια και ηρθα να τα δω :) είναι πολυ όμορφα! και το λεω ειλικρινα γιατι λατρευω το χρυσο χρωμα και τα γεωμετρικα σχηματα. και έμαθα και κατι που δεν το ηξερα, πως πρεπει να περναμε το χρωμα ταμποναριστα όταν δουλεύουμε με ταινία! πολυ χρησιμο tip!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου Ντίνα όσον αφορά το χρυσό και τα γεωμετρικά σχήματα ;)
      Σ' ευχαριστώ για το σχόλιο. Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  33. Ααααα πως δεν είχα δει αυτή την ανάρτηση τον Ιανουάριο; Πώς μου ξέφυγε;; Έγιναν πανέμορφα Δήμητρα!!! Νομίζω με αυτόν τον τρόπο γίνονται πιο όμορφα από ότι με τα washi tapes !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις