Δευτέρα, 22 Σεπτεμβρίου 2014

Διακοσμητικές κατασκευές με τελάρα κεντήματος

Τι κι αν δεν ξέρετε κέντημα; Τα τελάρα κεντήματος ξεφεύγουν από τα όρια κατασκευής τους και γίνονται πραγματικά εργαλεία διακόσμησης στους χώρους μας.


Η πιο κοντινή χρήση τους σε αυτό για το οποίο προορίζονταν είναι οι κορνίζες. Ξεχάστε τα τετράγωνα και τα ορθογώνια και αναδείξτε τους θυσαυρούς σας στον κύκλο. Κι αν οι κλωστές και οι βελόνες δεν είναι το φόρτε σας, πάρτε μαρκαδοράκια υφάσματος ή ακόμα και τα σεμέν της γιαγιάς και ομορφύνεται τους τοίχους σας.



Ένα βήμα παραπέρα κι αφού έχετε εξασκηθεί στο τέντωμα του υφάσματος στα τελάρα με τις παραπάνω κορνίζες, είναι η δημιουργία πινάκων σημειώσεων. Πολύ πιο ασυνήθιστοι από τους καθιερωμένους ορθογώνιους δεν νομίζετε;



Αλλά ακόμα και οι φωτογραφίες βρίσκουν μία άκρως ασυνηθίστη λύση προβολής, ενώ ένα (ή δύο ή τρία) ρολόγια πάντα είναι χρήσιμα.



Αν πάλι η δημιουργικότητα σας διοχετεύεται στο δωμάτιο του μικρού σας μπόμπιρα, τα τελάρα κεντήματος γίνονται εξαιρετική βάση για υπέροχα μομπιλιέ και η φαντασία σας είναι πραγματικά το μόνο όριο.



Ενώ αν ψάχνετε (ονόματα δεν λέμε) diy λύσεις φωτιστικών, μήπως να παιδευόσταν λιγάκι με τα τελάρα;



Πριν σάς καλημερίσω, σάς αφήνω με τα δικά μου αγαπημένα από όσα βρήκα στο διαδίκτυο, μία σφαίρα με steampunk χαρακτήρα και έναν μαυροπίνακα, που μέσα στην απλότητά του, είναι απλώς υπέροχος.



Πως σάς φαίνονται; Ποια είναι η αγαπημένη σας; Έχετε χρησιμοποιήσει τελάρα κεντήματος στη δική σας διακόσμηση;

Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα να έχουμε!








Υ.Γ. Χίλια ευχαριστώ για τα όμορφα σας σχόλια σχετικά με το γραφείο του Ασύλου :)

64 σχόλια:

  1. Είναι όντως καταπληκτικές οι δυνατότητες τους. Εμείς φτιάξαμε μια όμορφη κουνουπιέρα http://www.littledeco.gr/diy-ftiaxe-mia-omorfi-pediki-kounoupiera/

    Καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι όπως τα λες Βάλια!!! Πολύ ωραία και η ιδέα της κουνουπιέρας, σ' ευχαριστώ για τον σύνδεσμο :)

      Διαγραφή
  2. Βρε Δημητρούλα!!! Χάζεψα σήμερα!! Τι πράγματα όμορφα μας έδειξες? Ένα αδιάφορο πράγμα σαν το τελάρο και έγινε από μια απίθανο κορνίζα ως ένα καταπληκτικό φωτιστικό. Τα έσωσα φιλενάδα γιατί μου έδωσες τρελή ιδέα λέμε^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Λίλια τι κάνουν ορισμένοι άνθρωποι;; Πραγματικές ομορφιές!!!!
      Περιμένω να δω τι θα δημιουργήσεις!
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  3. Αγαπημένο το θεμα σου Δήμητρα !!!αγαπω τα τελαρα και παλιότερα διακόσμησα τον τοίχο του παιδικού δωματίου !!!!τα λατρεψα αυτα τα τελαρα ειναι γλυκα!!ενα μικρο δείγμα απι αυτα που ειχα φτιάξει ,ελπιζω να σου αρεςει!!https://www.facebook.com/photo.php?fbid=256431994496008&set=pb.100003876295342.-2207520000.1411385875.&type=3&theater

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι όταν συναντώ ανθρώπους που έχουν κάνει πραγματικότητα όσα βλέπουμε σε φωτογραφίες οι περισσότεροι!!
      Δυστυχώς στο λινκ δεν μ'αφήνει να μπω :(
      Πάντως σίγουρα ταιριάζουν σε δωμάτια για μικρά αλλά και μεγάλα παιδιά :)

      Διαγραφή
  4. Αγαπώ τελαρακια! Είναι μέσα στη λίστα με τα must do αλλά κλασσικά χρονος μηδέν! Και βασικά αυτό που ήθελα να κάνω είναι patchwork σε τελαρακι οποτε χωρίς πολλά πολλά έξτρα χρωμα!

    Ο μαύροπίνακας τα σπάει! Είναι υπέροχος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι τέλειος φιλενάδα;;; Τόσο απλός αλλά συνάμα υπέροχος!!!
      Άντε γύρνα ντε, να οργανωθείς και να μάς δείξεις περισσότερα diy!!!!

      Διαγραφή
    2. Φαγωθηκες!!!! Θα γυρίσω λέμε!!!! Χαχαχαχα

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία όλα Δήμητρα! Και έλεγα τι να το κάνω το τελάρο? Μου άρεσε πάρα πολύ η ιδέα με το ρολόι και με το μόμπιλε! Μπαίνουν στα υπόψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, σε βρίσκω πανέτοιμη Νίκη!!! Το μόνο που μένει είναι να αποφασίσεις τι από όλα να κάνεις :)

      Διαγραφή
  6. Αυτά τα τελάρα!Κι αν δεν έχω κεντήσει τσεβρέδες...από το δημοτικό που θυμάμαι τον εαυτό μου τα καλοκαίρια ,μ'ένα τελάρο κι ένα κερί στο χέρι ήμουν(το κερί για να κερώνεις την χρυσοκλωστή να μην σου ανοίγει).Τη σφαίρα την έχω βάλει κι εγώ στο μάτι.Αλήθεια πού να βρίσκονται τα τελαράκια μου;Με βάζεις σε δουλειά να ψάχνω...
    Το φωτιστικό είναι diy για μένα,μπαίνει σε λίστα αναμονής.Τέτοιο μαυροπίνακα δεν έχω ξαναδεί,λατρεμένος!Κυρία,μη μας βγάζεις δουλειές,έχουμε και μια φάλαινα που μας περιμένει(να δούμε θα πετύχει;) Φιλάκια,σματς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σε βάλω, να σε βάλω γιατί μόλις τα βρεις είμαι σίγουρη πως πάλι θα δημιουργήσεις κάτι όμορφο :D
      Κλείσε τον υπολογιστή λοιπόν και ξεκίνα το ψάξιμο :PP
      Η φάλαινα μπορεί να περιμένει, όσο στεγνώνει, κι εσύ να ψάχνεις!!!!!

      Διαγραφή
  7. Ω, μα ναι! Στο δωμάτιο της συνονόματής σου έχω κάμποσα να στολίζουν τον τοίχο της!
    http://www.decofairy.gr/nursery-feggarenia/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τα είχα προσέξει Ανναστέλλα αλλά είναι τέλεια!!! Όπως και το όλο δωμάτιο βεβαίως βεβαίως :)
      Σ' ευχαριστώ για τον σύνδεσμο!

      Διαγραφή
  8. Το κέντημα δεν μ αρεσει καθόλου, οπότε έτσι ειναι μια χαρα!
    Καλη βδομάδα να έχουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Αριάδνη...χαχαχαχαχα
      Τι εμείς στο πηγάδι κατουρήσαμε;;;; :p
      Καλή εβδομάδα κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  9. Γεια σου Δήμητρα. Πολύ όμορφες οι προτάσεις σου. Ξεχωρίζω τη χρήση τους σαν πίνακες σημειώσεων και κυρίως τον δεύτερο με το νήμα. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νίκη! Όντως σαν πίνακες σημειώσεων είναι πολύ ιδιαίτερα :)
      Καλή συνέχεια. Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Εχω εντυπωσιαστεί Δημητρούλα μου!!Πόσες όμορφες ιδέες καί κατασκευές !!Καί όλα αυτά από τά τελάρα κεντήματος!!
    Μού άρεσαν πολύ αυτά μέ τίς δαντέλες καί ο πίνακας σημειώσεων!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Δήμητρα τι ομορφιές με απλά υλικά;;; Είναι να το έχεις. Φαντασία και μεράκι κι όλα γίνονται :)
      Φιλιά & καλημέρες!

      Διαγραφή
  11. Το παιδικό δωμάτιο, ειναι πραγματικά υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξύ μας Ειρήνη και στο δικό μου δωμάτιο θα έβαζα ένα τέτοιο μομπιλιέ ;)
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  12. Να δεις τώρα που θα ανέβουν οι πωλήσεις τελάρων κεντήματος στα ύψη...και μία "έρευνα" θα βγάλει το συμπέρασμα ότι οι Ελληνίδες (λόγω κρίσης φυσικά...) το ρίξανε στο κέντημα!!! :)))
    Τέλειες ιδέες Δήμητρα!!! Μου άρεσε πολύ το πρώτο φωτιστικό!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχαχα Τόση επιρροή έχει μία ανάρτησή μου στην αγορά;;; Κι εγώ κάθομαι;;; Πτου μου!
      Χαίρομαι που σού άρεσε η ανάρτηση Αλεξάνδρα. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  13. xaxaxaxa Δε το πιστεύω!!!!!
    Αρχισα τα Χριστουγεννιάτικα και μεταξύ αυτών καδράκια με τελάρα κεντήματος!!! Θ α τα δείτε στην εποχή τους,γιατί τώρα ακόμα δε βγάλαμε τα μαγιώ!
    Μπράβο Δήμητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται Χαρα χεχεχε
      Και στο θέμα των τελάρων αλλά και των Χριστουγέννων καθώς ήδη δεν κρατιέμαι και που και που ψιλορίχνω μια ματιά σε σχετικά θέματα ;)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  14. Ο εκμοντερνισμός αντικειμένων είναι καταπληκτικός όπως και οι ιδέες που μας παραθέτεις!!!
    Μπράβο Δήμητρα!!!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκεί ακριβώς που αναφέρεις νομίζω πως είναι και το ζουμί της όλης υπόθεσης Laura :) Κάτι το παραδοσιακό να βρίσκει θέση και σε πιο μοντέρνους χώρους.
      Καλή ήμερα εύχομαι!

      Διαγραφή
  15. Πωπωωωω! Δήμητρα πολύ όμορφες όλες οι ιδέες διακόσμησης με τα τελάρα κεντήματος. Θα φτιάξω κάποια με δαντέλες για το υπνοδωμάτιό μου!!! Τέλειο όμως κι εκείνο το φωτιστικό που είναι σαν σφαίρα!!! Το λάτρεψα!!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω πολύ ωραία!!! Ελπίζω να μοιραστείς μαζί μας το αποτέλεσμα γιατί φαίνονται πολύ όμορφα :))
      Όσο για το φωτιστικό, είναι νομίζω το παραπάνω βήμα μετά την επιτραπέζια σφαίρα.
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  16. Πολύ ωραίες ιδέες για τα τελάρα κεντήματος !!!
    Κι εγώ καθότι μανιώδης με το κέντημα έχω κεντήσει και τα έχω χρησιμοποιήσει για κορνίζες (έχω δείξει σε Χριστουγεννιάτικα)!!
    Μ αρέσει πολύ η ιδέα του μαυροπίνακα !!!
    Σε φιλώ και καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ Ράνια δεν νομίζω να έχεις θέμα να τα χρησιμοποιήσεις με τον παραδοσιακό τρόπο. Αλλά εύγε που τα έβαλες να κάνουν και χρέη κορνίζας :)
      Ο μαυροπίνακας αγαπημένος!
      Πολλές καλημέρες & φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Πολύ ωραίες ιδέες για την αξιοποίηση των τελάρων!!!Τα έχουμε δει και σε ονειροπαγίδες!!Μας άρεσε ο μαυροπίνακας με την κιμωλία πάνω του!!!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με τις ονειροπαγίδες το έχω δει πολύ αρνητικά γενικότερα! Ίσως γιατί η ομώνυμη ταινία ήταν μεγάλη απογοήτευση για μένα....χεχεχεχεχε
      Ο μαυροπίνακας όμως είναι υπέροχος. Την καλημέρα μου κορίτσια :)

      Διαγραφή
  18. Οι πίνακες σημειώσεων είναι τέλειοι!
    Και ειδικά δυο τρεις μαζί, φοβερό σύνολο!
    Ωραίες ιδέες μας έδειξες πάλι Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τι κάνει λίγο ωραίο ύφασμα;; Άσε που το κυκλικό τους σχήμα ξεφεύγει τελείως από τα καθιερωμένα!!
      Χαίρομαι που σού άρεσαν οι ιδέες Χρύσα. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  19. Δεν είδα κάτι που να μην μου αρέσει.... πολύ φρέσκια και καταπληκτική ιδέα μας έδωσες Δήμητρα ακόμα μια φορά, το φωτιστικό ξεχώρισε.... φιλάκια και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν τόσες πολλές ιδέες εκεί έξω στο σύμπαν του διαδικτύου Μαρία που όλοι σίγουρα βρίσκουν κάτι του γούστου τους. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
      Καλημέρες & φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Με το ράψιμο και βέβαια δεν το έχω αλλά αυτό που μπορείς να το κάνεις mobile και φωτιστικό μου άρεσε πάρα πολύ. Ψάχνω να φτιάξω κάτι σε φωτιστικό και είχα κάτι άλλο υπόψη μου αλλά τώρα μου βάζεις ιδέες και αμφιβολίες!!! :))) Αααααχχχ πάλι με έβαλες σε σκέψεις !! χιχιχιχι Η σφαίρα είναι φοβερή!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι, έτσι!!! Εγώ και ο Σωκράτης :p Χεχεχεχεχεχεχεχεχε
      Περιμένω να δω που θα καταλήξεις τελικά κορίτσι!!! Καμιά ιδέα που να τα συνδυάζει όλα δεν παίζει;;;

      Διαγραφή
  21. Τα δύο τελευταία τα λάτρεψα ως γνωστών.
    Κι επίσης το κυλινδρικό φωτιστικό, και τους πίνακες ανακοινώσεων.

    Πολύ καλή δουλειά πάλι!! Εγραψες!
    Ξεκοκκαλιστικό σχόλιο απόψε δεν έχει... ανασυντάσσω τις δυνάμεις μου!!!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχχχ ετοιμάζεσαι για επίθεση κορίτσι;;;;
      Τα τελευταία το ξέρεις πως είναι αυτά που ξεχώρισα εγώ. Όχι πως και τα υπόλοιπα με χαλάνε ;)
      Καλό κουράγιο & καλημέρα!

      Διαγραφή
  22. Μπράβο ρε Δήμητρα και μου χουν ξεμείνει μερικά τελάρα απο ένα αποτυχημένο craft!!! Η βαθμολογία έχει ως εξής 8 βαθμοί στο μαυροπίνακα, 10 βαθμοί στα μομπιλιέ και το 12αρι της θεσσαλονίκης πάει στους πίνακες ανακοινώσεων!!!!! Συγχαρητήρια για την υπέροχη διοργάνωση (το Post δηλαδή)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπήκαμε πάλι σε ρυθμούς καρναβαλιού;;;; Νόμιζα πως πάπαλα με τις Ελληνικές συμμετοχές κι ευτυχώς δηλ. μπας και γλυτώσουμε και το περαιτέρω ρεζίλεμα!!!!! :p
      Και να υποθέσω πως σύντομα θα δούμε τη δική σου βερσιόν στους πίνακες ανακοινώσεων;;;
      Μερσί Σοφάκι! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  23. Xαχαχα εκεί στο diy φωτιστικό "είδα" τον εαυτό μου....
    Κατά τα άλλα λάτρεψα τον μαυροπίνακα (τι ιδέα!) και τους πίνακες σημειώσεων. Ήδη ακούω κάτι υφάσματα που μου έχουν περισσέψει από κάτι μαξιλάρια που είχα φτιάξει, να με "καλούν"!
    Πολλές καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα όλα κι όλα! Εγώ ονόματα δεν έγραψα :ppp
      Ο μαυροπίνακας είναι η πιο έξυπνη ιδέα νομίζω από όλες, μαζί με τους πίνακας σημειώσεων!
      Να περιμένουμε diy Χριστίνα;;;
      Την καλημέρα :*

      Διαγραφή
  24. Καλημέρα! Πολύ ωραίες ιδέες!
    Εγώ τα χρησιμοποιώ για τις τσόχινες κατασκευές μου και μ'έχουν βολέψει απίστευτα! Έχουν τόσες πολλές δυνατότητες!
    Φιλάκιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι όπως τα λες Μαρία!!! Να υποθέσω πως τα χρησιμοποιείς για κορνίζες;;
      Καλό απόγευμα. Φιλιά!

      Διαγραφή
  25. Οι πίνακες σημειώσεων είναι οι αγαπημένοι !!! Τι να σου πω κορίτσι μου τελάρο ούτε εχω ούτε είχα αλλά θα το βρώ!!!
    Να είσαι καλά με τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ θέλω όταν πάω για ψώνια στο κέντρο να πάρω μερικά!!!!
      Καλό απόγευμα Νικόλ! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  26. Πολύ όμορφα όλα! Προς το παρόν έχω περιοριστεί σε ένα μομπιλ με το μικρό πρίγκιπα αλλά όλο και για κάτι άλλο ψαχνόμουν για να στολίσω το εργαστήρι μου. Μιας και είναι εργαστήρι ραπτικής, τι καλύτερο απο ένα τελάρο! Τέλειες οι ιδέες που μάζεψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωω ναι, νομίζω πως θα ταιριάξουν τέλεια στο εργαστήρι σου :)
      Καλές δημιουργίες λοιπόν & καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  27. Πόσο τέλειες ιδέες και αν δεν έβλεπα τις φωτογραφίες ούτε που θα μου περνούσαν απ'το μυαλό!!! Ειδικά η "steampunk" σφαίρα είναι απίστευτη... !!! Πολύ ωραία η ανάρτησή σου Δήμητρα !!! Καλό σου απόγευμα!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για αυτό υπάρχει το διαδίκτυο και το Άσυλο ;) χεχεχεχεχε
      Χαίρομαι που σού άρεσαν οι ιδέες Ιωάννα! Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  28. Λατρεύω τα τελαράκια!!!
    Η πρώτη μου απόπειρα έγινε πέρσι, αλλά δεν έφτασε ακόμη στον προορισμό της (το καλό πράγμα αργεί να φτάσει χιχι!!!!)
    Πραγματικά οι ιδέες είναι ατελείωτες, αλλά η πρόταση του μαυροπίνακα και η λάμπα με το κοτετσόσυρμα τα σπάνε!
    Γλυκές καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να περιμένουμε κάποια στιγμή δηλ. το σχετικό tutorial Βάσω;;;
      Όσο για τον μαυροπίνακα....♥
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  29. Πολύ ωραιες ιδέες... να δω ποτε θα τα φτιαξω όλα αυτά που μας παρουσιαζεις lol :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, η αλήθεια είναι πως αν φτιάχναμε όλα όσα βλέπαμε, δεν θα κάναμε άλλη δουλειά! Άσε που θα θέλαμε 2 σπίτια μόνο και μόνο για να χωρέσουν ;)

      Διαγραφή
  30. Καλημέρα Δήμητρα,έχω δει ξανά τα τελάρα αυτά ως ιδέα για διακόσμηση και πράγματι είναι πολύ καλή,αλλά ακόμα παραμένει απλά μια ιδέα.Μου άρεσουν πολύ οι πίνακες ανακοινώσεων με το τελάρο και το μαλλί,ενώ κόλλησα στο φωτιστικό με τα τελάρα και το κοτετσόσυρμα(άλλη μεγάλη μου αδυναμία,αφότου μας το είχες δείξει στο στεφανάκι σου)!!Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω κάποια στιγμή να έχεις την ευκαιρία να τα φτιάξεις Ιώάννα και τα τελάρα αλλά και τις κατασκευές με κοτετσόσυρμα :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  31. Πάρα πολύ όμορφα Δήμητρα! Με γέμισες έμπνευση αλλά δεν έχω τελάρα χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Δημητρουλα μου μ αρεσουν ολες οι ιδεες που ριχνεις....κ γω εχω κανει ρολοι με κουκουλια χαρις τα τελαρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή