Φθινοπωρινή διακόσμηση τζακιού

Με την θερμοκρασία σταθερά κάτω από τους 20 βαθμούς έχτες το βράδυ κατά την επιστροφή στο Άσυλο, ήρθε η ώρα για τα Φθινοπωρινά του τζακιού, δεν νομίζετε;


Τις τελευταίες μέρες ο καιρός μού κάνει πολύ τα χατίρια (παρακαλούνται να σταματήσουν την γκρίνια οι οπαδοί του καλοκαιριού) και επιτέλους αρχίζω να συνέρχομαι από την ετήσια καθιερωμένη μουρμούρα που παθαίνω κατά τους ζεστούς μήνες. 

Έτσι με τη διάθεση ψηλά, τα 7 λεπτά οδήγησης από την εταιρεία στο σπίτι ήταν υπέραρκετά για να αποφασίσω πως έπρεπε κι εσωτερικά στο Άσυλο να αρχίσει να φυσάει δροσερός αέρας. Και φυσικά, βεβαίως βεβαίως, όπως σε κάθε αλλαγή εποχής, έτσι κι εχτές το βράδυ, η ανανέωση ξεκίνησε από το τζάκι. Τίποτα το καινούργιο. Όλα υπήρχαν ήδη σε διαφορετικά σημεία ή περίμεναν υπομονετικά να ξαναβγούν από την αποθήκευση και να πάρουν θέση στη διακόσμηση.

Πρώτο βγήκε το καθώς πρέπει ανοιξιάτικο στεφάνι που είχα στολίσει πέρσι. Άνευ λουλουδικών αυτήν την φορά, στολίστηκε με την ίδια δαντέλα που φοράει το  φωτιστικό λίγα βήματα στα αριστερα του.


Σειρά είχε ένα κινεζικό κουτί αντίκα, το οποίο γενικότερα με έχει δυσκολέψει στην επιλογή θέσης. Είναι πολύ όμορφο αλλά όπου κι αν το είχα βάλει δεν μου κάθονταν καλά στο μάτι κι έτσι πάντα κατέληγε σε κάποια γωνία, σχεδόν κρυμμένο. Εχτές νομίζω πως βρέθηκε επιτέλους μία σωστή θέση για αυτό, ενώ λάτρεψα την αντίθεση με το λευκό βαμμένο αληθινό ρόδι.


Επόμενο βήμα ήταν η προσθήκη ακόμα περισσότερου λευκού. Έτσι τοποθετήθηκαν τα diy κερατά μου, τα οποία βρίσκω πολύ ταιριαστά για τη διακόσμηση κατά τους ψυχρούς μήνες του έτους και φυσικά μερικά κεριά, τα οποία είναι πάντα χρήσιμα και για προσθήκη χρώματος αλλά και ύψους.


Αλλά με ξέρετε πλέον! Δεν μπόρεσα να αντισταθώ σε λίγο, τόσο δα, χρυσό. Και γιατί το λατρεύω σε συνδυασμό με το λευκό και γιατί νομίζω πως αντισταθμίζει όμορφα τις πιο σκληρές επιφάνειες των άλλων διακοσμητικών και γιατί λίγο χρυσό ταιριάζει παντού. Έτσι δεν είναι; 

Ένα χρυσό ποτηράκι για ρεσώ αναποδογυρίστηκε κι έγινε κηροπήγιο-βάση για ένα ψηλό κερί, δίνοντας μου το ακόμα μεγαλύτερο ύψος που ήθελα για εκείνη την μεριά, ενώ ένα από τα καθόλου σοβαροφανή ρεσώ του 1Euro Shop, τα οποία πραγματικά βρίσκουν χίλιους δυο τρόπους να ενσωματώνονται στη διακόσμηση και έχουν αποδειχτεί πραγματικό αξεσουάρ στο Άσυλο, βρήκε την θέση του παρέα με τα υπόλοιπα κεριά.


Κάτι όμως έλειπε! Ήθελα και λίγο ξύλο στην όλη σύνθεση. Ξύλο ακατέργαστο, τραχύ, φυσικό. Έτσι θυμήθηκα την στρογγυλή βάση που είχα ξεχωρίσει από τα καυσόξυλα και η οποία όλο το καλοκαιρί την έβγαλε στο μπαλκόνι. Με τις βροχές των τελευταίων ημερών, ήταν λες και μέλωσε και ήταν ό,τι έπρεπε για αυτό που ζητούσα.


Τελευταία μπήκε η κενή λευκή κορνίζα που συχνά-πυκνά καταλήγει στο τζάκι, κι έτσι ολοκληρώθηκε το σκηνικό!


Με αρκετά ετερόκλητα στοιχεία και χωρίς τα καθιερωμένα χρώματα της εποχής το τζάκι και το φετινό φθινόπωρο. Λιτό αλλά και 100% Άσυλο!

Πως σάς φαίνεται; Εσείς αρχίσατε την φθινοπωρινή διακόσμηση ή το σπίτι φοράει ακόμα τα καλοκαιρινά του;

Την καλημέρα μου

60 σχόλια:

  1. Απλή, λιτή, όμορφη και με μια τόση δα πινελιά λάμψης! Τελικά θα συμφωνήσω μαζί σου είναι Fall Asylum. Μου άρεσε πολύ ο συνδυασμός της δαντέλας με το στεφάνι της λυγαριάς. Καλημέρα & φιλιά και...καλό φθινόπωρο χεχε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που το βλέπεις ως Άσυλο Χριστίνα :) Οι δαντέλες σε μικρές ποσότητες βρίσκουν σιγά σιγά την θέση τους!
      Καλό φθινόπωρο & καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  2. Το ξύλο μου αρεσε πολύ σαν ιδέα για φθινοπωρινή διακόσμηση. Εμεις παλι δεν εχουμε ακόμα στολιστεί. Πρέπει όμως. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει, πρέπει για να μπαίνουμε σιγά σιγά σε φθινοπωρινή διάθεση :)
      Καλή συνέχεια :*

      Διαγραφή
  3. Μαζί σου σε όλα! Λατρεύω το καφέ, το ξύλο, συνδυασμένα με άσπρο και χρυσό!! ;) Από όλα όμως με κέρδισε το στεφάνι με τη δαντέλα!!! Στείλε λίγο κρύο και από εδώ pleaseeee. . Καλημέρα και καλό φθινόπωρο!! :))) σε όσους το έχουν ήδη. .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι κορίτισι!! Όσο για το κρύο, ελπίζω σύντομα να δροσίσει και στα μέρη σας! Φτάνει πια με το καλοκαιρί :)
      Καλό φθινόπωρο να έχουμε. Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Εμείς είμαστε σε φάση που δεν φοράμε τίποτα!!!!
    Τσαντίστηκα που μου είχε κατσιάσει ο Δημήτρης τα μαξιλαράκια μου και τα έβαλα πριν φύγουμε διακοπές όλα στην ντουλάπα! Ήταν μια απόφαση μετά από την διαπίστωση ότι οι κουρτίνες μου μετά το πλύσιμο κόντιναν μια παλάμη ΝΑ! Σαν μουτζα στα μουτρα μου!
    Οπότε για την ώρα το σπιτάκι μου είναι χάλια στα μάτια μου και περιμένω πως και πως να χειμωνίασει να βάλω τα χαλάκια μου και να το στολίσω!
    Αχχχχ Δήμητρα ανυπομονώ να ανάψω τζάκι!!!!! Πως το κόβεις σε κανα μήνα; Δύο;

    Πολύ όμορφο το τζάκι σου για άλλο ένα φθινόπωρο!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιχχχ!!!! Πως το έπαθες αυτό βρε Μαργαρίτα;; Δεν πειράζει όμως!!! Ευκαιρία για λίγο παραπάνω χρώμα στο σπιτικό σου!! Βρες ένα ύφασμα που σού αρέσει και βάλε το από κάτω σαν μία πολύ φαρδιά φάσα ;) Όσο για τα μαξιλαράκια, να βγουν περικαλώ πολύ!! Κρίμα δεν είναι να μην τα χαίρεστε;;;

      Εννοείται πως είμαι 1000% μαζί σου σχετικά με τα χαλιά και τον γενικότερο στολισμό του σπιτιού (έρχονται Χριστούγεννααααααα)!! Ελπίζω τέλη Οκτώβρη, αρχές Νοέμβρη να απολαμβάνουμε την θαλπωρή της φωτιάς!

      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Όμορφη και αρμονική σύνθεση, παραπέμπει καθαρά σε φθινόπωρο!!
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το βλέπεις φθινοπωρινό, παρόλο που δεν έχει τα καθιερωμένα φθινοπωρινά χρώματα Αλεξάνδρα :)
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφη η σύνθεσή σου Δημητρά μου,νά κυριαρχεί τό λευκό ,χρυσό καί καφέ-μπέζ,χρώμα!!
    Ακρως Φθινοπωρινός ο στολισμός τού τζακιού!Πολύ όμορφα έδεσε καί τό ξύλο!!!Πάντα παίρνω όμορφες ιδέες όταν έρχομαι εδώ!! Χα χα!!!
    Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Δήμητρα!! Κατάφερα νομίζω να "βγάζει" φθινόπωρο, παρόλα τα λευκα και τα ουδέτερά του :)
      Πολύ χαίρομαι όταν κάποιος παίρνει ιδέες από το Άσυλο. Τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  7. Πανέμορφο! Το στεφάνι μέσα στην κορνίζα απλά υπέροχο...
    Καλό φθινόπωρο Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ελένη, σ' ευχαριστώ πολύ.
      Καλό φθινόπωρο να έχουμε :)

      Διαγραφή
  8. :( εγώ μπορώ να γκρινιάξω λίγο?Πέρασε τόσοοοοο γρήγορα το καλοκαιράκι!Δεν το πιστεύω...πφφ!
    ΘΕΛΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ!!!!!!!!!!! ♥ ♥ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι δικό μου καρντιά μου, αλλά σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για το όμορφο σχόλιό σου :))
      Οσο για την γκρίνια, μάλλον σταμάτησα εγώ και ξεκίνησαν όλοι οι οπαδοί του καλοκαιριού!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Πανέμορφος Δήμητρα μου! Αν κ ξέρεις οτι είμαι απο τους αλλους οπαδούς, τη διακόσμηση αυτή τη λάτρεψα.τώρα βέβαια αν σου έλεγα οτι εγώ θα πετούσαν και ενα δυο μικρούτσικος πινελιές έντονου χρωματος, όπως πχ πορτοκαλί ή κοράκι, θα με εβριζες????? Χαχαχαχα άντε να σε ακούσω κ χωρίς γκρίνια πλεον!

    Φιλακιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το καημένο κοραλί το έχεις κακοποιήσει όσο δεν πάει λέμε φιλενάδα χαχαχαχαχαχαχαχαχα
      Θα μού το κολλήσεις στο τέλος και θα γράφω κι εγώ κορακί!!!!!!!
      Και δεν κατάλαβα, γιατί να σε έβριζα;;;; Ίσα, ίσα που νομίζω πως θα του ταίριαζαν αν και εγώ είμαι στην φάση του λευκού!!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. παλι κορακι το εβγαλε???? μιλαμε το συμπαν με τιμωρει! χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  10. Κατω από 20 βαθμους; Να σας δανεισουμε μερικούς; Εμάς δεν πεφτει κατω από 30!!!!
    Ξετρελαθηκα με το φυσικό ξύλο , αλλά και το στεφάνι σουπερ.
    Γενικά υπάρχει μια αρμονία που μου αρέσει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, ευχαριστώ πολύ δεν θα πάρω!!!! Εγώ θέλω να κατέβει κι άλλο, όχι να ανέβει :))
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  11. Ε μα είναι δυνατόν να μη μας αρέσει?Τώρα που πήρες και τα πάνω σου λόγο εποχής ποιος σε πιάνει κούκλα μου.Μου αρέσει πάρα πολύ το αποτέλεσμα γιατί είναι ζεστό, φινετσάτο και χωρίς υπερβολή!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Λίλιά μου!!! Όσο για την εποχή, καιρός της ήταν...χεχεχεχε
      Καλό βράδυ :**

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ειρήνη μου, σ' ευχαριστώ πολύ :))
      Καλό βράδυ να έχεις!

      Διαγραφή
  13. Μόνο την εικόνα του στολισμένου τζακιού να δει κάποιος ,θα πει αμέσως '' Decorasylum ''.Αυτά τα κέρατα να δούμε πότε θα τα πιάσω στα χέρια μου να τα φτιάξω κι εγώ.Έρωτας με την πρώτη ματιά το κομμάτι του κορμού δένδρου!!!
    Υ.Γ.Τελικά είδες οι δαντελίτσες της μαμάς και της γιαγιάς πόσο χρήσιμες είναι;Φιλάκια και του χρόνου να'σαι γερή να ξαναστολίσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, οι δαντέλες σε μικρές δόσεις τελικά είναι τέλειες!!! Και πολύ χαίρομαι που φαίνεται το Άσυλο στο τζάκι!!
      Περιμένω να δω τα δικά σου ...κέρατα, με το συμπάθειο :) Φιλιά!!

      Διαγραφή
  14. Αυτά είναι!!! Φιάξε με! Τζάκι ξύλο ρόδι και χουχουλιάσματα και να διαβάζεις ωραία βιβλία κοντά στη φωτιά και πιο καλοκαίρι και μπαρμπούτσαλα!!! Πολύ ωραία ταιριασμένα όλα και δικαίως το άσυλο αγαπάει λευκό και χρυσό γιατί του πάνε. Το κάδρο με το στεφάνι τα αγαπώ! Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άνθρωπέ μου!!!! Έτσι όπως τα λες!!!Χουχουλιάρικες καταστάσεις που σε κάνουν να χαίρεσαι το σπίτι σου :))
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  15. Πολύ ωραία τα υλικά που χρησιμοποίησες Δήμητρα,το ξύλο υπέροχο!!!!Εμείς ακόμη δεν αρχίσαμε την φθινοπωρινή διακόσμηση,αν και χαιρόμαστε πολύ που ο καιρός είναι φθινοπωρινός!!!!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη κορίτσια πως μόλις καταπιαστείτε και με αυτήν, πάλι ομορφιές θα δημιουργήσετε :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  16. Λάτρεψα το ξύλο, το στεφάνι με τη δαντέλα και το άσπρο ρόδι (μ άρεσε η ιδέα γιατί εγώ πάντα τα αφήνω φυσικά)!!
    Καλό Φθινόπωρο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ρόδι ξεράθηκε από μόνο του, οπότε "απαιτούσε" ένα φρεσκάρισμα Ράνια :)
      Καλό φθινόπωρο να έχουμε.

      Διαγραφή
  17. πολύ ομορφη η λευκή συνθεση που εκανες,
    μου αρεσει ιδιαιτέρως το λευκο+χρυσό κερί και το στεφανάκι με την δαντέλα :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ κορίτσι! Όσο για το λευκό σε συνδυασμό με το λευκό... έρωτας :)
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  18. Ήρθα για να γκρινιάξω!
    Κλαίω με μαύρο δάκρυ που το καλοκαίρι φεύγει... 3 μήνες δεν είναι ποτέ αρκετοί.
    Ηδη με την σκέψη και μόνο έχω αρχίσει να κρυώνω... και κρυώνω πολύυυυυυυυυυυυυυυυυυ!

    Αλλά ενώ είχα έρθει για να γκρινιάξω πολύ, με κάλμαρε το τζάκι σου.
    Το είδα και το ερωτεύτηκα! Καλά, αυτό το χρώμα που το έχεις βάψει πόσο, μα πόσο ταιριάζει με το λευκό!!!!!!!!!
    Η δε ρόδα από ξύλο είναι απίθανη. Εσείς την τρυπήσατε στη μέση? Είναι απίθανη!
    Όλο το σύνολο δηλαδή είναι απίθανο. Και αυτή η κορνίζα η κενή!!!!!!!!!!!!!!!! Και το στεφάνι!!!!!!!!!!!!!!!

    Σταματάω τη γκρίνια μόνο και μόνο επειδή το χειμώνα μεγαλουργείς διακοσμητικά! Για κανέναν άλλο λόγο!

    Τα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ το ξέρω πως είμαι στην μειοψηφία και οι περισσότεροι γκρινιάζουν!!! Το κρύο το αντέχω, την ζέστη όχι. Εξάλλου τι καλύτερο από το να κάνει παγωνιά έξω και εσύ να είσαι μέσα, χουχουλιάρικα και ζεστά με μία καλή ταινία ή ένα καλό βιβλίο;;;

      Η καμινάδα και κάποιοι άλλοι τοίχοι στο Άσυλο βάφτηκαν για να ελλατωθεί το "σαπιομηλί" που ήταν πρώτα και δεν το έχω μετανοιώσει ως χρώμα, παρόλο που αν ήταν δικό μας το σπίτι, θα έβαφα τον υπόλοιπο ενιαίο χώρο λευκό!
      Το ξύλο (ρόδα) ήταν ανάμεσα στα καυσόξυλα που φέραμε για τον περσινό χειμώνα αλλά λυπήθηκα να το κάψω. Την τρύπα την είχε ήδη!

      Το χειμώνα είμαι περισσότερο εγώ :)) Καλημέρες!

      Διαγραφή
  19. Μα ψάχνω τόσες μέρες ιδέες για φθινοπωρινή διακόσμηση χωρίς να έχουν κολοκύθες... Και να, σήμερα, η πιο ωραία πρόταση! Λευκό με χρυσό! Τζάκι δεν έχω, έχω όμως ένα μεγάλο τραπέζι... μου έδωσες τέλεια ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ανάρτηση της περασμένης Παρασκευής ήταν όλη κολοκύθες...χαχαχαχαχα
      Και πολύ σωστά τα λες Χρύσα, δεν χρειάζεται τζάκι, πολλές ιδέες εφαρμόζονται και σε ράφια, κονσόλες, τραπέζια κτλ! Ελπίζω να μοιραστείς μαζί μας το τραπέζι σου :)

      Διαγραφή
  20. Αχ αυτά τα αγνά και ακατέργαστα είναι που λατρεύω!!!!
    Έτοιμη η πανέμορφη σύνθεσή σου!!!
    Καλό φθινόπωρο και μια καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως κάνουν ωραίο σύνολο με τα πιο ραφιναρισμένα :)
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Laura. Την καλημέρα μου & καλό φθινόπωρο να έχουμε!

      Διαγραφή
  21. αχ ναι θέλουν μια αλλαγούλα κι αυτά. Μόλις πάω στην κουμπάρα μου που έχει τζάκι θα ανασκουμπωθουμε χαχαχαχα!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετοιμοπόλεμη σε βρίσκω Αριάδνη!!! Καλές φθινοπωρινές διακοσμήσεις!
      Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  22. Όλα τα στοιχεία που τοποθέτησες στο τζάκι χαρακτηρίζουν το "Άσυλο",ωραία λιτά με τα λατρεμένα ουδέτερα χρώματα και τις πινελιές στο χρυσό,μια κομψή φθινοπωρινή σύνθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μαρία, σ΄ ευχαριστώ για τα πάντα ευγενικά & θερμά σχόλιά σου!
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  23. ΑΠΛΗ ΚΑΙ ΛΙΤΗ Η ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΑΛΛΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Τζίνα. Ναι, περνάω την "λιτή" φάση μου αυτές τις ημέρες :))
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  24. Δημητρα τι ωραιο!!! ξεχωριζω το στεφανακι με τη δαντελα. υπεροχο.
    καλο διακοσμητικο φθινοπωρο :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αλεξάνδρα!! Αν και με εκπλήσσει που σού άρεσε η δαντέλα, σε είχα για πιο μοντέρνο, μίνιλαμ και αυστηρό στυλ :)
      Καλό φθινόπωρο να έχουμε!

      Διαγραφή
  25. Δεν θα μπορούσα να φανταστώ ποτέ το λευκό ως φθινοπωρινό χρώμα αλλά με έκανες και άλλαξα γνώμη Δήμητρα. Θαυμάζω πως τα κατάφερες και έδωσες τόσο ζεστό αποτέλεσμα με ψυχρά χρώματα όπως το λευκό και το γκρι του τοίχου συνδυάζοντάς τα με το ζεστό χρώμα του ξύλου και το χρυσό! Άψογο και πολύ κομψό το αποτέλεσμα και υπέροχα τα διακοσμητικά που χρησιμοποίησες!!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι Θάλεια πως δεν είναι από τα συνηθισμένα χρώματα για την φθινοπωρινή διακόσμηση, αλλά τι να κάνω;; Στο Άσυλο δεν υπάρχει ούτε δείγμα πορτοκαλί αντικειμένου και ήθελα και κάτι πιο μοντέρνο από τα παραδοσιακά :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  26. Άσε, ακόμα καραβάκια έχουμε στο τζάκι μας Δήμητρα.Και εγώ τα βλέπω εντελώς αταίριαστα,αλλά δεν έχω πολλή όρεξη για αλλαγές,το ΣΚ,που ελπίζω να ξεκουραστώ,θα βγάλω τουλάχιστον τα καραβάκια.Το τζάκι σου είναι υπέροχο,όπως ήταν αναμενόμενο,αφού έχειςτο χάρισμα,να δημιουργείς όμορφες γωνιές!!Κορνίζα,δαντέλα,στρογγυλό ξύλο,τα λάτρεψα,ενώ οι χρυσές πινελιές ήταν απαραίτητες!!Ζήλεψα(με την καλή έννοια εννοείται) και τα 7 λεπτά οδήγησης από τη δουλειά στο σπίτι (εμ πως να μην ζηλέψω που θέλω μία ώρα,αφού περάσω από σχεδόν όλα τα μέσα μεταφοράς της πρωτεύουσας,τρεχάτη να πάρω στο τσακ τον Φραγκισκάκο μου από το προνήπιο,που ξεκίνησε χτες!).Καλό ΠΣΚ Δήμητρα!!!

    ΥΓ.Ήθελα πάντα να ρωτήσω,βέβαια μπορεί να το έχεις αναφέρει κάποια φορά,αλλά ασχολείσαι και επαγγελματικά με τη διακόσμηση,αρχιτεκτονική κτλ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ελπίζω να βρεις τη διάθεση να διακοσμήσεις, αφού πρώτα ξεκουραστείς Ιωάννα!
    Καλή αρχή και στον μικρούλη σου και καλό κουράγιο σε σένα με τα ΜΜΕ!!! Είναι τελείως διαφορετικά τα μεγέθη της Αθήνας σε σύγκριση με την επαρχία.
    Όσο για την ερώτησή σου, όχι, η διακόσμηση είναι απλώς η αγαπημένη μου ενασχόληση :)
    Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πανάμορφο Δήμητρα δεν έχω λόγια!! Ο συνδυασμός του ξύλου με τα λευκά διακοσμητικά είναι φανταστικός!! Λες και όλα τα στοιχεία που έβαλες να ήταν φτιαγμένα γι' αυτό το σκηνικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Κατερίνα. Κι εγώ όσο το κοιτάζω, τόσο το βρίσκω πολύ ταιριαστό και τείνει να γίνει η αγαπημένη μου διακόσμηση για το τζάκι μέχρι σήμερα :))

      Διαγραφή
  29. Και γύρισα από τις διακοπές και είπα "δε θα έχει κάνει αυτή η κοπέλα ανάρτηση με φθινοπωρινή διακόσμηση???" και τσουπ!!!! πρώτη πρώτη στη λίστα!!! καλά κάνεις Δημητρούλα, ότι αγαπάμε θέλουμε να το ζούμε όσο περισσότερο γίνεται!! στο λέω εγώ που για Χριστούγεννα στολίζω από αρχές Νοέμβρη (λίγο λίγο όμως, μη μας κρεμάσουν και κουδούνια!) Και η διακόσμηση του τζακιού είναι τέλεια, σα να βγήκε από περιοδικό! Το ακατέργαστο ξύλο, έρωτας με την πρώτη ματιά! Αναμένουμε τις αλλαγές και στο υπόλοιπο άσυλο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα τέλεια Μαίρη!!! Πολύ χαίρομαι όταν βρίσκω και άλλους ανθρώπους που έχουν την τρέλα μου με τα Χριστούγεννα :D
      Και είναι ακριβώς όπως τα λες, ότι είναι "εμείς" το θέλουμε για πολύ!!! Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  30. το καυσοξυλο εδεσε υπεροχα!

    Καλο Φθινοπωρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ήταν κρίμα να καεί στην σόμπα και τελικά βρήκε την θέση του!
      Καλό Φθινόπωρο επίσης :)

      Διαγραφή