Ζωγραφική σε κόντρα πλακέ θαλάσσης

Ο καιρός μύρισε Φθινόπωρο.Πάμε μία βόλτα στο δάσος;

Ένα δάσος που λίγοι έχουν δει. Με δέντρα που κρύβουν τον ουρανό που ανοίγει, καλυμμένα από βρύα και παχύ χαλί φτιαγμένο από απαλό χορτάρι. Το φως του είναι σχεδόν απτό, με μυριαδές κόκκους γύρης να χορεύουν στις ακτίνες του ηλίου και τη δροσιά να κοσμεί τις φτέρες σαν εφήμερα πετράδια. 


Ο αέρας, δροσερός και με άρωμα πράσινο, στέκεται ακίνητος. Η ζωή βουίζει καθώς ξυπνά. Δεν φαίνεται με την πρώτη ματιά αλλά είναι εκεί, έντονη σε κάθε πιθαμή του δάσους, κάτω από κάθε πετραδάκι και πάνω σε κάθε κλαδί.


Η γη τεντώνεται και ετοιμάζεται για την μέρα καθώς οι σκιές ξεκινούν το καθιερωμένο τους ταξίδι προς την λήθη


Και κάπου εκεί, ανάμεσα σε κορμούς, πέτρες και χώμα, λουλούδια. Λουλούδια σε φόντο γήινο, λουλούδια σε φόντο βαθύ, λουλούδια σε φόντο δάσους. Λουλούδια που δεν ανήκουν πουθενά αλλού παρά μόνο στην φαντασία.

"Λουλούδια στο δάσος" Ζωγραφική σε κόντρα πλακέ θαλάσσης, 37*62εκ.

Με παίδεψε λίγο μέχρι να το τελειώσω αλλά νομίζω πως άξιζε όλη τη δουλειά. Εσάς τι σκηνικό σάς φέρνει στο μυαλό;

Την καλημέρα μου.




66 σχόλια:

  1. Τέλειο έγινε!!!!!! Μου έδωσες ιδέα!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνα. Περιμένω να δώ την ιδέα σου :)
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  2. Αν άξιζε η δουλειά λέει;;; Ζωγράφισες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Αλεξάνδρα! Σ' ευχαριστώ πολύ :)
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  3. Πραγματικό,έργο τέχνης Δημητρά μου!!Χάρμα οφθαλμών!!Μά πώς τό έφτιαξες?Ζηλεύω!!Δέν πιάνει τό χέρι μου ούτε μία ίσια γραμμή νά σχεδιάσω!!Μπράβο σου!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με μπόλικη υπομονή Δήμητρα μου και δεν φημίζομαι καθόλου για αυτή την αρετή!!!! Σ' ευχαριστώ για τα πάντα καλά σου λόγια. Καλό βράδυ. Φιλιά:**

      Διαγραφή
  4. Και ποιήτρια μου ακούγεσαι σήμερα!!!!!!!!!!!
    Είναι ένα υπέροχο έργο τέχνης με ιδιαίτερη τεχνική και ακόμα ποιο υπέροχο καμβά!
    Θερμά συγχαρητήρια!!!!!!!!!!!!! Μου αρέσει πάρα πολύ!

    Θα ήθελα να δω κι άλλα από σένα και κυρίως ζώα που έχω μιαν αγάπη!

    Σε καλημερίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες, είδες;; Ένα ένα τα ξετυλίγω τα ταλέντα μου χεχεχεχε Να μού άρεσε και η ποίηση....
      Χαίρομαι που σού άρεσε Χρυσαυγή :D
      Όσο για τα άλλα, έρχονται!
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα! Πολύ ωραίο! Ομως τα λόγια σου τα ποιητικά ειναι εκείνα που με ταξίδεψαν στην ομορφια του δάσους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ειρήνη. Τα δάση είναι άκρως κατάλληλα για νοερά ταξίδια. Καλό σου βράδυ :)

      Διαγραφή
  6. Yπέροχο, μαγευτικό!...
    Καλό φθινόπωρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή επάνοδο Χριστίνα!!
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Καλό μήνα να έχουμε!

      Διαγραφή
  7. πανέμορφο!!! κατι σε απαγορευμενο κηπο μου θυμιζει εμένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω, τι όμορφο σκηνικό :))
      Καλό σου βράδυ Ελπίδα!

      Διαγραφή
  8. Πάμε , πάμε βόλτα στο δάσος αν και μας το έφερες εσύ Δήμητρα μου στην οθόνη μας! Μπράβο σου και ας παιδεύτηκες δεν πειράζει, έγινε όνειρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Λίλια :) Μακάρι να πηγαίναμε και πραγματικά!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχο!!!! Ενα τέλειο μωσαϊκό για το σπίτι!!!! Με μια δόση νοσταλγίας κ εναν αέρα απο το παρελθον! Αυτό είδα στον πίνακα! Εκπληκτικός!!!!! Θα δουμε κ αλλά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο μ' αρέσει που καθένας βλέπει και νοίωθει άλλα φιλενάδα!
      Να 'σαι καλά κορίτσι. Όσο για τα άλλα, ετοιμάζονται!
      Φιλιά:**

      Διαγραφή
  10. Υπέροχο! Χαλάλι η τόση δουλειά που φαίνεται πως έχει! Μπράβο Δήμητρα, μπράβο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Χριστίνα, σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Καλό βράδυ :)

      Διαγραφή
  11. Ειναι πανεμορφο. Ετσι οπως το ειδα θα σου ελεγα να κάνεις και αλλο σε ψυχρες αποχρώσεις. Θα σε παιδεψει ακόμα περισσότερο αλλά νομίζω οτι θα σε ανταμειψει το αποτέλεσμα. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ! Αυτό με τις ψυχρές αποχρώσεις, το κρατώ στα υπόψην καθώς έχω προμηθευτεί αρκετά κομμάτια κόντρα πλακέ :)
      Καλό βράδυ :*

      Διαγραφή
  12. Κάτι από Κίνα νομίζω πως μου θυμίζει...υφάσματα σε κορμί γκέισας,χαλιά μεταξωτά...Ταπετσαρία σε τοίχο υπνοδωματίου θα το ήθελα ή σε παραβάν.Υπέροχο ! Ακόμη μια φορά μας κατέπληξες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το είχα σκεφτεί/δει έτσι Αλεκάκι!!! Τελικά, μεγάλο πράγμα να βλέπεις με την ματιά άλλου :))
      Όσο για το παραβάν, άστα φιλενάδα, θα έπαιρνε πολύ καιρό και γω δεν ξέρω πόσους μαρκαδόρους!
      Φιλιά:**

      Διαγραφή
    2. Άλλα 2 κομμάτια κόντρα πλακέ,ένωση με χρυσά μεντεσεδάκια κι έτοιμο το μίνι παραβάν!Για το τζάκι ...επάνω ή κάτω.

      Διαγραφή
  13. Νομίζω ότι η εικόνα σου τα λέει όλα ....Μπράβο χίλιες φορές γι'αυτή την υπέροχη δημιουργία σου Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μαρία μου. Σ' ευχαριστώ για τα πάντα καλά σου λόγια.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Είναι πανέμορφο, μοναδικό!!
    Και μου αρέσουν πάρα πολύ τα λόγια που το συνοδεύουν, είναι ένα έργο ψυχής!
    Μου θυμίζει δάσος, βράδυ αλλά με φεγγάρι που αντανακλά στις επιφάνειες και τις αναδεικνύει.
    Φιλιά, καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Νίκη!
      Φαίνεται πως το βλέπουμε με την ίδια ματιά απλώς σε διαφορετικές ώρες της ημέρας/νύχτας :D
      Καλό μήνα να έχουμε :**

      Διαγραφή
  15. Αριστούργημα κυριολεκτικά! Αδικείσαι Δήμητρα! Είσαι πραγματική Καλλιτέχνης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να αρχίσω να μοιράζω αυτόγραφα Σοφία;;;
      Σ' ευχαριστώ πολύ κοπελιά για το όμορφο σχόλιο :)
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  16. Και γήινο, και παραμυθένιο, ίσως η αφήγησή σου να με κάνει να το βλέπω έτσι, πάντως είναι πολύ γαλήνιο... Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αφήγηση είναι πως το βλέπω εγώ. Αν κατάφερα να στο μεταδώσω πολύ χαίρομαι :) Την καλημέρα μου Χρύσα!

      Διαγραφή
  17. Πειραζει που θέλω να το φορεσω φόρεμα????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με πληγώνεις αλλά αν είναι να γίνει ύφασμα για κανέναν μεγάλο μόδιστρο, συμβιβάζομαι :P

      Διαγραφή
    2. ε, ναι, μιλάμε για Oscar Dela renta και πάνω!

      Διαγραφή
  18. "Χάθηκα" ανάμεσα στα όμορφα και τόσο διαφορετικά λουλούδια !!!!
    Μ αρέσει πολύ !!!! Γεια στα χέρια σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. !!! Σ' ευχαριστώ πολύ Ράνια για το όμορφο σχόλιο :))
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  19. Μπράβο Δήμητρα,ωραία δουλειά,λεπτοδουλειά να πούμε καλύτερα,του πάει πολύ το ασπρόμαυρο!!!!Μας έφερε στο μυαλό κάτι από ανατολή!!!!!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια! Κι εγώ νομίζω πως το μαύρο πηγαίνει πολύ με το ανοιχτόχρωμο ξύλο της σημύδας :))
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  20. Είναι φανταστικό!!!Τα ασπρόμαυρα είναι η αδυναμία μου!!
    Μου θυμίζει έναν διάσημο πίνακα του Πικάσο!
    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Laura. Το μαύρο νομίζω κι εγώ πως αναδεικνύει πολύ το ξύλο!
      Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  21. Και εμένα μου άρεσε πολύ , ευγε Δημητρα μου!
    Το τέρας τι κανει;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Αριάδνη μου! Όσο για το Τέρας, μάς ταλαιπωρεί καθώς θεωρεί πως τα 2 1/2 στρέμματα γύρω από το Άσυλο δεν είναι αρκετά για την βόλτα του και τρέχουμε να το μαζέψουμε κι από γειτονικά χωράφια τα οποία θεωρεί πως αφού τα βλέπει από το μπαλκόνι, τής ανήκουν κιόλας!!!!! Άσε που γαυγίζει και στους ιδιοκτήτες τους όταν έρχονται να τα περιποιηθούν: "τι θέτε σεις στα χωράφια μου, εεε;;;;;" :)

      Διαγραφή
  22. Είναι υπέροχο, καλλιτέχνη μου!!!!!!!!!! Μπράβο! Θα μου άρεσε να κάνω κάτι μέσα σε κάδρο προς την ίδια λογική, αλλά πώς? Είναι τέλειο!!! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου! Όσο για το μέσα σε κάδρο, νομίζω πως μπορεί να γίνει με ένα πολύ λεπτό κομμάτι κόντρα πλακέ και φυσικά πολλούς μαρκαδόρους, υπομονή & καφέδες φυσικά :)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Οοοοχι εγώ θα το ξαναπώ...........χαράς την υπομονή σου!!!!!!!!!!!!!!!!
    Πραγματικά θέλει πολύ πολύ δουλειά, θεωρώ, να βγει αυτό το αποτέλεσμα!!!
    θα συμφωνήσω με την Αλέκα, το βλέπω κάτι σε ταπετσαρία.....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ήταν και το δυνατό μου σημείο η υπομονή, κάτι θα γινόταν Ράνια :)
      Ελπίζω να μάς διαβάζει καμία εταιρεία με ταπετσαρίες!!!!!! χεχεχεχεχε
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  24. Είναι υπέροχο!
    Σικάτο, ρομαντικό, ντελικάτο και κομψό, απέριττο μέσα στην περιπλοκότητά του!
    Θα συμφωνήσω απόλυτα με την Αλέκα και στις αναφορές της στην Κίνα αλλά και στα μοτίβα ταπετσαρίας!
    Αναμένουμε και συνέχεια!
    Μουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Βάσω!!
      Κι εσύ ταπετσαρία εε;;; (Τα ακούτε εταιρείες;;;;)
      Όσο για την συνέχεια, έρχεται :) Φιλιά & καλημέρες!

      Διαγραφή
  25. Πολύ μου αρέσει αυτή η καλλιτεχνική σου διάθεση, σήμερα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μ'αρέσει το ασπρόμαυρο μοτίβο του, πολύ όμορφο Δήμητρα!
    Καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαράκι! Καλο φθινόπωρο επίσης. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  27. μα τι εκπλητκικο! σε ΑΜ και ομως σα να εχει χιλιαδες χρωματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρεις πόσο μού άρεσε το σχόλιο σου!!! Σ' ευχαριστώ πολύ :)

      Διαγραφή
  28. Πανέμορφο Δήμητρα! Το σκηνικό που μου ήρθε απευθείας στο μυαλό είναι μια γωνιά του σπιτιού μου που θα ταίριαζε υπέροχα χαχαχα!! Μπράβο και πάλι μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα. Σωστήηηηηη!!!! Εύγε Κατερίνα. Πανέξυπνο σχόλιο :))

      Διαγραφή
  29. υπέροχο, πολύ ατμοσφαιρικό! Μπράβο βρε Δήμητρα χρυσοχέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μαίρη, σ' ευχαριστώ πολύ πολύ :)

      Διαγραφή
  30. Φαντάζομαι πόσο θα το δουλέψες και σε συγχαίρω για την υπομονή σου Δήμητρα μου, μπράβο!!! Μόλις το είδα το φαντάστηκα να διακοσμεί ένα Asian stylish home ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια Ίριδά μου, δύσκολα θα το επαναλάβω. Κι εγώ δεν ξέρω πόσες ώρες μου πήρε να τον τελειώσω και σε πόσο διάστημα ημερών. Όσο για το asian style που λες, νομίζω πως ταιριάζει μια χαρά στο Άσυλο δεδομένων των αρκετών παραδοσιακών κινεζικών επίπλων του ;)

      Διαγραφή