Ανακαίνιση γραφείου

Τι είναι άσπρο, μαύρο, με χρυσές γραμμές στον τοίχο, πινελιές χρωμάτων κι αργοπορημένο στην παρουσιάσή του; Μα φυσικά το ανακαινισμένο, με τις ιδέες της υπογράφουσας και την χειρονακτική εργασία του Γεώργιου, γραφείο του Ασύλου!


Σάς προειδοποιώ πως η παρούσα δεν θα είναι μία σύντομη ανάρτηση! Πάμε;


Το γραφείο του Ασύλου είναι στην ουσία το δεύτερο και μάλιστα πιο μεγάλο υπνοδωμάτιο του σπιτιού. Συχνά, εκτός από τις βιβλιοθήκες φιλοξενεί και ένα αναπαυτικό ντιβάνι για τους επισκέπτες μας. Μετά την αποχώρηση του πατέρα μου πριν λίγους μήνες πίσω στην βάση του στην Αθήνα, το γραφείο δεν επανήλθε στα γνώριμά του καθώς ήδη είχαμε αποφασίσει να του κάνουμε μία μίνι ανακαίνιση. Κάπου εκεί μπήκε και η  καθημερινότητα (και τα καταραμένα ρούχα που θέλουν σίδερο) κι έτσι σιγά σιγά και ύπουλα το γραφείο έφτασε στο ακόλουθο χάλι: (προσοχή ακολουθούν εικόνες hardcore πραγματικότητας!)


Στις  λιγοστές ημέρες των καλοκαιρινών μας διακοπών όμως, οργανωθήκαμε και στρωθήκαμε στη δουλειά!   Βασικά σημεία του σχεδίου; Να βαφτεί λευκό, να μπουν κανονικά κουρτινόξυλα αντί των σιδηρόδρομων που είχε, να αλλαχθούν οι κουρτίνες,  να αλλαχθεί το φωτιστικό της οροφής (μπας και δούμε το φως μας), ο τοίχος με το παράθυρο να στολιστεί με χρυσές γραμμές και το γραφείο να είναι άσπρο με χρυσό, δεδομένου του μαύρου τοσο στις ντουλάπες, όσο και στις βιβλιοθήκες!  Ψιλοπράγματα δηλ! Κι έτσι ξεκίνησαν τα παρακάτω:

Δύο χέρια λευκό χρώμα και εγώ δεν ξέρω πόσα μέτρα χαρτοταινίας μετά το σκηνικό ήταν έτοιμο! Μεταξύ μας,  πάντα βολεύει σε τέτοιες δουλειές να έχεις έναν μηχανικό γιατί διαφορετικά την ιδέα με τις γραμμές είτε θα την είχα παρατήσει είτε θα είχαν βγει κυμματιστές! Και θέλει τόλμη, κυρίες και κύριοι, να βάλεις χρυσό πάνω σε φρεσκοβαμμένο άσπρο τοίχο. Τόλμη και τρέλα! Για αυτό και το πήγαινα σιγά σιγά κι όχι με την μία όλες οι γραμμές, προκειμένου να μην το παραφορτώσω κι από μοντέρνο, μού βγει το τσαντίρι του Καραγκιόζη!

Σειρά είχε το γραφείο. Αν θυμάστε στην ανάρτηση Καθε κατεργάρης στον πάγκο του, σάς είχα δείξει το γραφείο που ήθελα. Ακριβώς αυτό λοιπόν έφτιαξα. Εύκολα και οικονομικά!


Έτοιμοι για το μετά;

Την Δευτέρα έφτασε επιτέλους και η καρέκλα και στην ουσία αυτή ήταν που καθυστερούσε την παρουσίαση του γραφείου. Έχετε ψάξει για λευκές καρέκλες γραφείου;; Είτε είναι λογικά κοστολογημένες αλλά άσχημες, είτε όμορφες αλλά με καρτελάκι 3ψήφιου ποσού! Εκτός αυτού, οι περισσότερες, τουλάχιστον αυτές που δεν προορίζονται για μαθητές, είναι κάτι γομάρια που θα μού έκρυβαν τον τοίχο που ρίξαμε ιδρώτα και αίμα να φτιάξουμε! Τελικά, πήρα βαθειές ανάσες και πάτησα το κουμπί παραγγελίας μίας ρέπλικας και πολύ χαίρομαι που το έκανα καθώς είναι σούπερ αναπαυτική, έχει το ύψος που θέλω, είναι πολύ στιβαρή και σίγουρα θα δείχνει τέλεια με το χουχουλιάρικο χαλί που θέλω να αγοράσω για τον χειμώνα!









Στα δεξιά, παρέα με την ανανεωμένη λάμπα είναι η diy ελεφαντογλαστρούλα μου, ο μινώταύρος της Ζήνας, το diy neon κουτί μου, μία "μπάρα χρυσού" που την έψαχνα στο εξωτερικό και την βρήκα σε γνωστό παιχνίδάδικο και ένας μαίανδρος. Σάς φαίνεται μήπως γνωστός; Ο μαίανδρος ήρθε πακέτο με την Αλέκα, τον Φωτάρα και άλλα δωράκια, όταν τα παιδιά ήρθαν και μάς επισκέφθηκαν στο Άσυλο. Η Αλέκα έφερε τον μαίανδρο-κομμάτι από τα πολυπόθητα κάγκελα που απέκτησε, προκειμένου να τον χρησιμοποιήσω ως έξτρα διακόσμηση σε άλλο diy της που μού δώρισε (περισσότερα σε άλλη ανάρτηση). Εγώ όμως με το που τον είδα ήξερα πως είχα βρει το σουβέρ που έψαχνα για το γραφείο! Του κόλλησα προστατευτικά από κάτω και πλέον ο καφές μου, μία μόνιμη παρουσία όποτε βρίσκομαι στο γραφείο, κάθεται εκεί. Η μολυβοθήκη είναι μία νέα αγορά και στην ουσία είναι κασπώ αλλά μού άρεσε τόσο το οργανικό της σχήμα που την πήρα για τα στυλό μου.



Από την πλευρά των ντουλάπων (ένα από τα πρώτα diy που είχαμε κάνει όταν ήταν να μετακομίσουμε στο Άσυλο και προκειμένου να εξαφανιστεί η κιτρινοπορτοκαλίλα που είχε πάρει το ξύλο με την πάροδο των χρόνων) είναι η στίβα της τεχνολογιάς, ένα σημειωματάριο και ένα μεταξωτό pad- ενθύμιο από το Four Seasons ξενοδοχείο στη Σαγκάη και την εποχή που εργαζόμουν ως υπάλληλος του ΥΠΕΞ! Δεν έχει κάποια πρακτική-πλέον- χρήση αλλά λατρεύω το ύφασμά του και τα χρώματά του. Μία ασημένια φωτογραφία με την αγαπημένη μου φωτογραφία του Γιώργου σε μία μας εκδρομή στην λίμνη Πλαστήρα (δείτε εδώ πόσο υπέροχη είναι), τα αγαπημένα μαρκαδοράκια μου και το κασπώ με τα κλαδιά ελιάς από την προχτεσινή φωτογράφηση για την ανάρτηση με το πράσινο της ελιάς.

Στα δικά μου μάτια είναι ένα γραφείο γεμάτο με αγάπη και σκέψη, γιατί κάθε τι επάνω του, πέραν των υπολογιστών, είτε μου έχει δωρηθεί από πολύ ξεχωριστά άτομα είτε έχει φτιαχτεί με πολύ αγάπη από εμένα. 

Ο καναπές- που στην ουσία είναι ο παλιός μας καναπές σε προηγούμενα σπίτια-, στολίστηκε με τα μαξιλαράκια του diy εξωτερικού καναπέ, καθώς ο καιρός πλέον δεν επιτρέπει για χρήση του μπαλκονιού τις ώρες που είμαστε σπίτι κι από την άλλη, μού φαίνεται νωρίς για τα χειμερινά καλύμματα. Μία επιδαπέδια λάμπα, ένα τραπεζάκι με την μίνι συλλογή μου από επιτραπέζια ρολόγια και έτοιμη η δική μου γωνιά διαβάσματος! Δεν ξέρω αν το υποσυνείδητο έβαλε το χεράκι του, αλλά εγώ όταν τοποθετούσα τα έπιπλα ήθελα απλώς αυτή τη διάταξη, η γωνιά βγήκε από μόνη της :)



Η αλήθεια είναι πως ο όγκος των βιβλίων μας, δεν επιτρέπει για πολλά διακοσμητικά παιχνίδια στις βιβλιοθήκες αλλά δεν με πειράζει. Αφενός γιατί πρωταρχικός ρόλος μίας βιβλιοθήκης είναι να αποθηκεύει βιβλία κι όχι διακοσμητικά και αφετέρου γιατί λατρεύω την εικόνα όπως μπαίνω στο γραφείο της λάμπας με φόντο τα βιβλία.


Ίσως παρατηρήσατε τα θηρία που κατεβαίνουν από τα δεξιά και χάνονται κάτω από την βιβλιοθήκη. Δυστυχώς τα σχέδια για ένα πολύμπριζο κάτω από την επιφάνεια του γραφείου ναυάγησαν λόγω του φορτιστή του notebook (ένας βαρύς κι ασήκωτος τύπος!). Έτσι τα άφησα να κρέμονται, εν αναμονή κάποιου όμορφου καλαθιού. Εξάλλου, όταν κάθομαι στο γραφείο και δεν κοιτάζω την οθόνη του υπολογιστή, η θέα από την μπαλκονόπορτα, παρόλο που δεν συγκρίνεται με την κύρια θέα του Ασύλου, είναι αρκετά όμορφη ώστε να με κάνει να μην τούς δίνω σημασία (προσωρινά)!

Ελπίζω να μην σάς κούρασα με τις τόσες φωτογραφίες και τους ενδοσυνδέσμους, αλλά το έχω ερωτευθεί το παλιό-νέο γραφείο του Ασύλου! Και ειδικά από εχτές που το Άσυλο απέκτησε επιτέλους ίντερνετ μέσω ζεύξης με την εταιρεία, όλο τον χρόνο που είμαι σπίτι εδώ τον περνάω (όταν δεν λιώνω το Midsomer Murders στο YouTube στην τηλεόραση).

Εσάς πως σάς φαίνεται; Θα τολμούσατε κάτι τόσο τρελό όπως χρυσές γραμμές σε τοίχο;

Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο!




93 σχόλια:

  1. Νταξει, με επεισες, προσλαμβανεσαι!!!! Ποτε θα ερθεις να φτιαξεις και το δικο μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, αφού κατάφερα να πείσω κι εσένα με την μίνιμαλ αισθητική σου, μάλλον είμαι σε καλό δρόμο!
      Πότε είπαμε πως κερνάς καφεδάκι; :)

      Διαγραφή
  2. ... και τι ωραία θέα !!! Μπράβο κορίτσι, μου αρέσουν αυτές οι χρυσές πινελίες. Τώρα θέλω να δω και χαλί, έτσι για να ζεστάνει λίγο η ατμόσφαιαρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Βάλια!!! Έχω σκεφτεί κάτι χουχουλιάρικο, πιθανότατα ασπρο-γκρι shaggy! Νομίζω πως θα ταιριάξει πολύ με τον χώρο :)) Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
    2. ... και σε αγελαδί ωραίο θα ήταν ... τι λες ???

      Διαγραφή
    3. Όπως έγραψα και στην Χριστίνα από κάτω Βάλια, μην μού μιλάτε για αγελαδέ καταστάσεις!!!! Καιρό τώρα έχω βάλει στο μάτι κάτι πουφ-μαξιλάρες αγελαδί που λες κι εσύ!!!! Όνειρο σκέτο, αν και τα συγκεκριμένα δεν θα ταίριαζαν καθώς είναι καφετί άσπρο, κι όχι το ασπρόμαυρο που εσύ προφανώς προτείνεις. Αχ αχ

      Διαγραφή
  3. μεγάλη η διαφορά ανάμεσα στο πριν και μετά, έγινε ΤΕΛΕΙΟ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ελευθερία! Η αλήθεια είναι πως είχε παραγίνει το χάλι του και ήθελε την ανανέωσή του! Καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  4. Υπέροχο το νέο γραφείο, εύχομαι πολλές-πολλές ευχάριστες και δημιουργικές ώρες!
    Πολύ μου αρέσει η μεγάλη επιφάνεια του γραφείου αλλά και η καρέκλα! Άξιζε την αναμονή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η καρέκλα με παίδεψε όσο τίποτα Χριστίνα μέχρι να το πάρω απόφαση! Πάντως στην τελική έδεσε πολύ καλύτερα από όσο φανταζόμουν! Σ' ευχαριστώ για τις ευχές :) Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  5. Οι χρυσές πινελιές στον τοίχο και στο γραφείο είναι τέλειες!!! Θα το τολμούσα!!! (τώρα που το έκανες εσύ και είδα το αποτέλεσμα, άνετα!!!)
    Καλή σου ημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ άρεσαν μέχρι και στον Γεώργιο Αλεξάνδρα που γενικότερα δεν βλέπει με καλό μάτι ο,τιδήποτε χρυσό :)
      Καλό απόγευμα & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  6. Τελικά μερικοί άνθρωποι έχουν το χάρισμα,να μεταμορφώνουν χώρους και εσύ είσαι ένας από αυτούς Δήμητρα!!Ότι και αν φτιάξεις συνδυάζεις υπέροχα το παλιό με το καινούργιο,το μοντέρνο,το πρωτότυπο,το μοναδικό!Μ'αρέσει πολύ το καινούργιο σου γραφείο!!!Όσο για τις χρυσές γραμμές στον τοίχο,ταιριάζουν απόλυτα με το γραφείο και δίνουν το κάτι παραπάνω στη διακόσμηση του γραφείου!(Είδα και το hello μου,απολαμβάνει χαρούμενο το καινούργιο σου γραφείο!!!)Καλό ΠΣΚ Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια Ιωάννα! Όσο για το δωράκι σου, ήταν από τα πρώτα που μπήκαν στις βιβλιοθήκες κατά το στήσιμο του χώρου :)
      Καλή συνέχεια & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  7. Σε προειδοποιω... το σχολιο μου θα ειναι μεγαλο.
    Αργοτερα λοιπον.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ανησυχώ;;; Να είμαι ετοιμοπόλεμη;;
      Σε περιμένω!!!! χεχεχεχεχε

      Διαγραφή
  8. Τέλεια η μεταμορφώση τού χώρου Δημητρά μου!!Εγινε πολύ cozy,ευχάριστο, νά κάθεσαι μέ τίς ώρες καί μέ τέτοια πανέμορφη θέα!!Τό γραφείο πολύ άνετο!!Αλλά καί χρυσές πινελιές στό τοίχο,σούπερ!!Απόλαυσέ τό!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ συνονόματη :)) Η αλήθεια είναι πως παρόλα τα "σκληρά" χρώματα, γλύκανε με τις πινελιές από χρυσό και λοιπά χρωματάκια και έχει γίνει ένας πολύ ζεστός και χουχουλιάρικος χώρος!
      Καλή συνέχεια & καλό Σαββατοκύριακο :*

      Διαγραφή
  9. Εντάξει, είναι τέλειο! Μου αρέσει πολύ, εκτός όλων των άλλων, το mix and match με τα διαφορετικά στυλ επίπλων, ειδικά το στρογγυλο τραπεζάκι στη γωνία που βγάζει πολύ αντικέ χαρακτήρα!
    Αυτόν τον καναπέ τον έχω κι εγώ στο σαλόνι, μου αρέσει να του αλλάζω υφάσματα κατά καιρούς, αλλάζει όλος ο χώρος!
    Να το χαίρεστε λοιπόν το καινούργιο σας γραφείο, καλές εμπνεύσεις εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το mix n match είναι το κατεξοχήν στυλ του Ασύλου, οπότε δεν θα μπορούσε να λείπει κι από το γραφείο του :D
      Όσο για τον καναπέ, ξέρεις πόσο λιγουρεύομαι το λευκό κάλυμμα;;; Ας όψεται το Τέρας που την βρίσκει στην αριστερή του πλευρά!!!!!
      Καλό απόγευμα Χρύσα :*

      Διαγραφή
  10. O χώρος έγινε κα τα πλη κτι κος!!!! Εύγε Δήμητρα! Έδεσαν όλα μεταξύ τους με υπέροχο τρόπο, έχει τόσο χρυσό όσο πρέπει, έχει τόσο μαύρο όσο πρέπει. Είναι χαλαρωτικός, είναι για να ονειρεύεσαι κοιτώντας έξω από το παράθυρο με το μολύβι στο στόμα, είναι cozy, για διάβασμα στην αγαπημένη σου γωνιά. Ένα τύπου moroccan χαλί η ένα cowprint και τέλειωσες!!! Να τον χαρείς κορίτσι μου όσο μπορείς περισσότερο!!!! Καλό και ξεκούραστο Σ/Κ

    ΥΓ: Χαίρομαι που συνδέθηκε το Άσυλο στο internet και έτσι θα είσαι περισσότερο στην "γειτονιά"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην μού μιλάς για αγελαδέ Χριστίνα, μην μού μιλας!!!!!! Έχω βάλει ένα σκασμό πράγματα στο μάτι, όλα είτε με ανάλογο πριντ είτε με δέρμα αγελάδας!!!! Αχχχχχ. Ειδικά ένα σκαμπωπουφ έχω μήνες τώρα που το χαλβαδιάζω για το σαλόνι!! Αλλά 250 ευρώ μου φαίνονται πολλά για να ξαπλώνει το Τέρας, το οποίο με μαθηματική ακρίβεια, με το που θα περάσει την πόρτα του Ασύλου το πουφ, θα το μυρίσει και θα στρογγυλοκαθίσει πάνω του!!!!!

      Για το γραφείο πάντως σκεφτόμουν κάτι σε υπόλευκο/γκρι ανοιχτό shaggy :)

      Σ' ευχαριστώ για τις ευχές! Καλό απόγευμα & καλό Σαββατοκύριακο, αν και τώρα θα είμαι παρούσσα πιο συχνά!!

      Διαγραφή
  11. πολυ ομορφο!! Λες και βγηκε απο σελιδες περιοδικου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ελπίδα. Σ' ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιό σου :)
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  12. Εκανες μια πολύ καλή μεταμόρφωση του χώρου σου Δήμητρα έδωσες αναμφισβήτητα το στίγμα σου σ'όλο το δωμάτιο,το γραφείο σου απλό και κομψό,καθώς τα διακοσμητικά στοιχεία το ομορφαίνουν περισσότερο.... Ο τοίχος μοναδικός ,όλα είναι υπέροχα....καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία μου! Το στίγμα απαραίτητο, γιατί το ζητούμενο είναι να ζούμε σε σπίτια που μιλάνε σε εμάς :)
      Καλό απόγευμα & καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!

      Διαγραφή
  13. Οκ...προσκυνώ!!!! Τοσα diy μαζεμένα σε ενα χώρο που να ταιριάζουν απόλυτα κ να τον κανουν ομορφο και πολύ ιδιαίτερο, δεν έχω ξαναδεί! Τον μαίανδρο τον είχα προσέξει κ σε προηγούμενη ανάρτηση σου, αλλά δεν είχα σκεφτεί οτι είναι απο τα κάγκελα της Αλέκας, υπέροχος!!!! Και γενικά καθετί! Λάτρεψαν βέβαια και τα ρολόγια σου!!! Πως συνδυαστές το μινιμαλ μοντέρνο με το έθνικ πραγματικα το χαζευω! Μπράβο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι τέλειος ο μαίανδρος της Αλέκας ως σουβέρ;;; Νομίζω πως οπουδήποτε αλλού δεν θα αναδεικνύονταν τόσο πολύ και ούτε θα είχε πρακτική χρήση!
      Σ' ευχαριστώ πολύ φιλενάδα για τα καλά σου λόγια! Σειρά έχει η κρεβατοκάμαρά σου, οπότε ετοιμάσου ;))
      Καλό απόγευμα. Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Τις χρυσές πινελιές = γραμμές, της είχα στο νου μου από μια ανάρτηση δικιά σου και μια της Χριστίνας αλλά δεν ήμουν 100% σίγουρη.. τώρα είμαι όμως!!! :D :D Έγινε πάρα πολύ ωραίο!! Η γωνιά σου είναι φανταστική, το επιδαπέδιο και το φανάρι είναι όλα τα λεφτά!! Εμάς το γραφείο είναι μοβ γκρρρρρ και με δύο διαφορετικές αποχρώσεις.. Το σημειωματάριο σου και το pad είναι πραγματικά ξεχωριστά!! Έχω κάτι δωμάτια που θέλουν φτιάξιμο... όποτε νομίζεις πως μπορείς, έλα!! χαχαχαχα Καλό Σαββατοκύριακο Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τα σκουρόχρωμα έπιπλα που έχεις, νομίζω πως οι χρυσές πινελιές θα χαρίσουν έξτρα ζεστασιά Ελεάνα. Αλλά από την άλλη, εγώ ανήκω στην ομάδα που πιστεύει πως κάθε χώρος οφελείται από λίγο χρυσό ;)
      Η γωνιά διαβάσματος θα εγκαινιαστεί μέσα στο Σαββατοκύριακο γιατί ακόμα δεν λέω να ξεκολλήσω από το γραφείο με τον υπολογιστή που επιτέλους συνδέεται στο διαδίκτυο :D
      Πότε είπαμε πως αρχίζει να δροσίζει ο καιρός στην Κύπρο;;;
      Φιλια!

      Διαγραφή
    2. :))) Το άλλο με το Τοτό το ξέρεις?? χαχαχαχα

      Διαγραφή
  15. Καταπληκτικό!!!!!!!!!!!!
    Θερμά συγχαρητήρια!

    Εντάξει, έδωσες ρέστα.

    Το γραφείο σαν γραφείο με την καρέκλα του είναι κόσμημα. Η δε καρέκλα είναι οτι πρέπει!!!!
    Ο καναπές απέναντι με το τραπεζάκι, το όμορφο και λιτό λαμπατέρ δαπέδου είναι θεική γωνιά. Μαυροπίνακας είναι αυτό το κάδρο που είναι ακουμπησμένο στο τραπεζάκι? Φαντάζομαι πως όχι γιατί αν ήταν όλο και κάτι θα είχες γράψει πάνω του. Το δε φανάρι είναι εκπληκτικό. Σην τα ρολόγια!!!!!!!

    Τα καλοκαιρινά μαξιλάρια έδεσαν άψογα με τον καναπέ και κατ΄επέκταση με το σύνολο.
    Μου άρεσε η βιβλιοθήκη. Ξέρεις, έχω ακριβώς την ίδια άποψη με σένα. Συχαίνομαι τις βιβλιοθήκες που είναι απλά έπιπλα για την εναπόθεση διακοσμητικών αντικειμένων. Βιβλία... πολλά βιβλία και ελάχιστα διακοσμητικά πρέπει να έχουν οι βιβλιοθήκες. Και η δική σου είναι χρωματιστή και όμορφη με τα πολλά σας βιβλία και την χοντρή κυρία εκεί πάνω. Το "hello" πολύ όμορφο όπως κάθεται εκεί στο ράφι όπως και το κινέζικο αγαλματίδιο.

    Εξαιρετική και η διακόσμηση του γραφείου. Η λάμπα μέσα σε όλο το σύνολο αναδείχθηκε και τελικά ο συνδυασμός του μαύρου με το χρυσό δένει άψογα με τον υπόλοιπο χώρο. Ενα diy που σίγουρα έπιασε τόπο!

    Πολύ ωραίος ο μινόταυρος πάνω στο γραφείο. Πολύ ξεχωριστό αντικείμενο, όπως και το ντοσιέ σου με το κινέζικου τύπου ύφασμα. Τέλεια είναι και η μολυβοθήκη σου αλλά και τα κασπώ, ειδικά εκείνο με το παχύφυτο!

    Τέλος θα αναφερθώ στον τοίχο. Το άφησα για το τέλος γιατί ήταν η ανατροπή του δωματίου ολόκληρου. Είναι όνειρο. Είναι γραφείο Δήμητρας και μηχανικού Γεώργιου! Είναι εσύ!
    Για να είμαι ειλικρινής δεν θα το έκανα στο σπίτι μου, γιατί δεν νομίζω ότι υπάρχει χώρος που να μπορεί να υποδεχθεί κάτι τέτοιο! Όμως το θαυμάζω και το καμαρώνω σε εσένα!!!

    Λοιπόν αυτά!!! Δεν νομίζω να ξέχασα κάτι αλλά και αν ξέχασα, θα επανέλθω κατά την γνώριμη πια τακτική μου!!!

    Φιλιά πολλά και καλορίζικο (έτσι δεν λένε???) χαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλο ένα ξεκοκκαλιστικό σχόλιο σου Χρυσαυγή και πόσο το χαίρομαι δεν λέγεται!

      Ο πίνκας όντως δεν είναι μαυροπίνακας, όπως πολύ σωστά υπέθεσες, αλλά ελαιογραφία βαθύ κόκκινο σε μαύρο φόντο. Απεικονίζει μία γυναίκα που κρατά ένα μωρό και ίσα ίσα που φαίνεται. Ήταν δώρο προς τους γονείς μου δεκαετίες πριν :)

      Όσον αφορά για τις βιβλιοθήκες, μού αρέσουν αυτές που συνδυάζουν βιβλία με διακόσμηση αλλά αφού τα δικά μας είναι τόσα πολλά, σίγουρα προτιμώ να έχω αυτά πάνω σε αυτές, παρά να τα κρύψω σε κουτιά και να βάλω διακοσμητικά. Πάντως στο δικό μας σπίτι, έχουμε πει με τον Γεώργιο ο ένας τοίχος του γραφείου να είναι όλος εντοιχισμένες βιβιλιοθήκες. Εκεί θα βγάλω το άχτι μου χεχεχεχεχεχε

      Τέλος ο τοίχος νομίζω πως είναι αυτός που κάνει ξεχωριστό το δωμάτιο. Αν δεν τον φτιάχναμε, θα ήταν απλώς ένα ακόμα ωραίο γραφείο, χωρίς αυτό το κάτι το ξεχωριστό. Πάντως, πάλι καλά που έβαλε το χεράκι του ο Γεώργιος διαφορετικά δεν υπήρχε περίπτωση μόνη μου να τον φέρω εις πέρας. Θέλουν υπομονή κάτι τέτοιες εργασίες!!!!

      Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ! Φιλιά!

      Τα διακοσμητικά, έχουν το καθένα την ξεχωριστή συναισθηματική τους αξία για εμένα. Όπως άλλωστε και κάθε τι στο Άσυλο :)

      Διαγραφή
    2. Τα διακοσμητικα σου ειναι ενα κι ενα και ειναι υπεροχο που εχεις κατι να θυμασαι κοιταζοντας τα.

      Για την ελαιογραφια...να υποθεσω τι ηταν το μωρο, η μαλλον ποια συμβολιζε! Υπεροχο κομματι!!!

      Αυτο που λες για την υπομονη ξανα πες το. Τρια "ζητω" στον υπομονετικο εκει μεσα!

      Φιλια!!!!!

      Διαγραφή
    3. Το 'χα ψάξει κάποια στιγμή και ήταν αντίγραφο ένος πίνακα που βρίσκεται σε κάποια Ιταλική πινακοθήκη αλλά πλέον μού διαφεύγει το όνομα και ο ζωγράφος. Πάντως μόνο γλυκό δεν θα τον έλεγες τον πίνακα καθώς ο συνδυασμός των χρωμάτων τον κάνει ολίγον τι ...σπούκι!

      Διαγραφή
  16. Αυτό είναι!Όταν θα φτιάξω το σπίτι μου θα σε φέρω εδώ. Εγώ θα σου μαγειρεύω και εσύ θα δημιουργείς!!
    Το γραφείο πανέμορφο, λιτό και άνετο! Η γωνιά διαβάσματος ιδανική! Και ο τοίχος τόσο φωτεινός και τσαχπίνικος! Θα το έβαφα και εγώ έτσι αν πήγαινε στο σπίτι μου αλλά δεν του πάει! Συγχαρητήρια Δήμητρα! Ανανέωσες τον χώρο σου και έβαλες την προσωπική σου σφραγίδα!
    Σε φιλώ:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σύμφωνη Λίλια μου!!! Αν και πιο πολύ μάς βλέπω γύρω από το τραπέζι παρά να φτιάχνουμε δωμάτια. Χαχαχαχαχαχαχα
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Κι εμείς νομίζουμε πως ταίριαξε μια χαρά με το υπόλοιπο Άσυλο :)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Έγινε ένας πολύ όμορφος και ατμοσφαιρικός χώρος !!!!
    Εγκρίνω και επαυξάνω !!!!!
    Με το καλό να απολαύσετε την ανανέωση !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ράνια!! Σ' ευχαριστούμε πολύ πολύ :)
      Εγώ ήδη τον απολαμβάνω διαβάζοντας και απαντώντας στα όμορφα σχόλιά σας!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  18. Η τέλεια μεταμόρφωση!!!
    Έγινε καταπληκτικό το γραφείο!!! Και η θέα υπέροχη!!!
    Συγχαρητήρια!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ :) Η θέα νομίζω πως αντισταθμίζει όλα τα άλλα στραβά του Ασύλου :)
      Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!

      Διαγραφή
  19. Συγχαρητήρια! Γράψατε! Ο τοίχος είναι καταπληκτικός και ποτέ δεν φανταζόμουν οτι θα μου άρεζε τόσο ένα λευκό γραφείο με χρυσά πόδια. Καλά για το μαίανδρο δεν χρειαζόταν πολλή φαντασία όσο αφορά στην προέλευση και εύγε για την σκέψη του σουβέρ ταιριάζει άψογα! Μπράβο και πάλι μπράβο. Ακόμα και τα μαξιλαράκια έδεσαν τέλεια! Να το χαρείτε όσο δεν πάει! Καλό βράδυ Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε έβαλα στο τρυπάκι να δεις με άλλο μάτι τα λευκόχρυσα γραφεία Σοφία;;; Πολύ χαίρομαι :D
      Όσο για τον μαίανδρο, νομίζω πως έχει γίνει στην ιντερνοπαρέα μας σήμα κατατεθέν της Αλέκας!!!!! Κι ως σουβέρ κάνει μια χαρά δουλειά :)
      Σ' ευχαριστούμε πολύ πολύ! Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  20. Τι όμορφα πράγματα μπορείς α φτιάξεις με μεράκι!!!!
    Πολύ ζεστός και φιλόξενος χώρος!!Μπράβο!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν βάλουμε μεράκι στο ίδιο μας το σπιτικό, που αλλού θα βάλουμε Laura; :)
      Εξάλλου, είναι από τους χώρους που πρέπει να "μιλά σε εμάς". Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Καλό Σαββατοκύριακο :*

      Διαγραφή
  21. Υπέροχο! Τα θερμά μου συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Στέλλα, σ' ευχαριστώ πολύ :)
      Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!

      Διαγραφή
  22. Νταξ' το φωτιστκο ταιριζει τέλεια με το σχέδιο του τοιχου!
    Και το γραφειο με την καρεκλα του σούπερ.
    Μπορει να σου εφυγε ο τάκος, αλλά αξιζε τον κόπο :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο μ' αρέσει όταν κάποιος προσέχει τέτοιες λεπτομέρειες!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ κοπελιά!
      Φιλιά & καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
    2. Μα η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά ;)
      Καλό Σαββατόβραδο!

      Διαγραφή
  23. Το γραφείο στη μέση του δωματίου είναι κάτι που δεν το βλέπουμε συχνά ,ίσως γιατί φοβόμαστε να σπάσουμε το κατεστημένο.Η διαφορετικότητά του είναι αυτή που σου κεντρίζει το ενδιαφέρον - να ψάξεις με το βλέμμα και γι'άλλα πρωτότυπα πράγματα.Αυτό που μ'ενθουσιάζει είναι το άπλετο φως που ξεχύνεται στο χώρο και τα παιχνιδίσματα που κάνει με το χρυσό του τοίχου.
    Πολλά αγαπημένα αντικείμενα που θα ήθελα ν'αποκτήσω,όπως η ράβδος χρυσού και η μολυβοθήκη-κασπώ(τα λογής λογής χρωματιστά μαρκαδοράκια με ξετρελαίνουν, σαν παιδί σε λούνα παρκ).Το στυλ μαροκέν φουξ φανάρι με τα παλιά ρολόγια...love love love! Το στεφάνι από σελίδες βιβλίου που όλο αναβάλω την προσπάθεια να φτιάξω κι εγώ ένα.
    Ο πολύχρωμος μινώταυρος,αχ! , και το ζωγραφισμένο βότσαλο βαχ!
    Τέλος η καρέκλα του γραφείου που έχει κάτι από ρετρό στην εμφάνισή της( πεθαίνωωωωωωωω! ) και την φαντάζομαι το χειμώνα με λευκό sheepskin ν'αγκαλιάζει τις υπέροχες καμπύλες της.
    Υ.Γ.Ευχαριστώ για την αναφορά στις αναρτήσεις μου και με τιμά που ο μαίανδρός μου έχει γίνει πλέον κομμάτι της καθημερινότητάς σου.
    Να'σαι γερή να το χαρείς το γραφείο σου και να σου δίνει επιπλέον έμπνευση για να μας δίνεις πολλές πολλές προτάσεις και ιδέες από την ιστοσελίδα σου.
    Σε φιλώ.Καλορίζικο!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δήμητρα ,τι είναι αυτό κάτω από τη γλάστρα με τα κλαδιά ελιάς;Κομμάτι από κορμό βαμμένο μαύρο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι όπως είναι το δωμάτιο Αλεκάκι, σε συνδυασμό με τις βιβλιοθήκες που λόγω μεγέθους μόνο στον τοίχο που βρίσκονται θα μπορούσαν να πάνε, δεν υπήρχε άλλη διάταξη για το γραφείο. Που να έβλεπες στο προηγούμενο σπίτι που είχα βάλει το γραφείο διαγώνια και η καρέκλα πήγαινε στην γωνία του τοίχου. Πάντα δουλεύουμε με αυτά που έχουμε. Λύσεις βρίσκονται :)
      Το φως είναι βασικό χαρακτηριστικό του Ασύλου, όπως διαπύστωσες και η ίδια. Τα διακοσμητικά είναι όλα με ξεχωριστή αξία για εμένα. Όπως ο μαίανδρός σου, που αυτή την στιγμή που πληκτρολογώ αυτές τις λέξεις έχει το καφεδάκι μου πάνω του. Εγώ λοιπόν σ' ευχαριστώ που και ήρθατε να μάς δείτε και που έφερες κάτι τόσο προσωπικό σου!!!!
      Πάντως στην καρέκλα έπεσες 1000% μέσα καθώς το sheepskin το έχω ήδη και το χειμώνα, αν δεν πάρω κι άλλο, θα έρθει να ντύσει την καρέκλα ;)
      Το μαύρο κάπω από το κασπώ με την ελιά είναι mousepad! Σόρρυ που σου χαλάω την εικόνα :))
      Φιλιά πολλά φιλενάδα και σ' ευχαριστώ για τα πάντα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  25. Αχ μου άρεσε πάρα πολύ κι εγώ σε φάση εκκαθαρίσεων και αναδιοργάνωσης είμαι αλλά ξεχνάω να βγάλω φωτογραφίες. AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Αριάδνη και καλό κουράγιο με τις εργασίες σου!!! Δεν πειράζει για τις φωτογραφίες, αρκούμαστε και με το αποτέλεσμα μόνο :)

      Διαγραφή
  26. Είσαι 'μανούλα' στην διακόσμηση, Δήμητρα!!!! Η μεταμόρφωση του δωματίου είναι φανταστική!!!!!!
    Το νέο γραφείο είναι πανέμορφο, φωτεινό και πολύ όμορφα διακοσμημένο με το ωραίο σου γούστο!!!! Να το χαρείς!!!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Marie-Anne για το γλυκό σου σχόλιο!
      Όσο μεγαλώνουμε και μαθαίνουμε τους εαυτούς μας, τόσο βρίσκουμε τρόπους να τούς προβάλουμε στους χώρους μας :D
      Καλό Σαββατοκυρίακο να έχεις. Φιλιά!!

      Διαγραφή
  27. Πάρα πολύ όμορφα όλα Δήμητρα. Μπράβο και στους δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Νίκη, σ' ευχαριστούμε πολύ :)
      Καλό υπόλοιπο Κυριακής!

      Διαγραφή
  28. Κανατε εξαιρετική δουλειά παιδιά, μπραβο σας!!
    Πόσο μου αρέσουν αυτέ οι αλλαγές και πόσο ανανεωτικές είναι!
    Και πάλι μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως Νίκη, ειδικά μετά τα χαλιά στα οποία είχε ολισθήσει το δωμάτιο :)
      Σ' ευχαριστούμε πολύ!
      Καλό μεσημέρι.

      Διαγραφή
  29. Δήμητρα έγινε ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!! Δροσερό, νεανικό και με δόση γκλαμουριάς! Η καρέκλα πολύ καλή επιλογή! Πάντως όλοι έχουμε ένα δωμάτιο που καταλήγει κάποια στιγμή πλυσταριό..δεν είστε οι μόνοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ξαναπές το Μαίρη! Είναι η άτιμη η καθημερινότητα βλέπεις που δυστυχώς δεν νοιάζεται καθόλου για διακοσμήσεις κτλ! Αλλά τώρα νομίζω πως θα το προσέχουμε πολύ περισσότερο :)
      Σ' ευχαριστώ γιια τα καλά σου λόγια. Καλό μεσημέρι!

      Διαγραφή
  30. Εκπληκτικό Δήμητρα! Ο χώρος σε αντιπροσωπεύει στο έπακρο και αν τον έβλεπα οπουδήποτε θα μου θύμιζε Ασυλο! Οι γραμμές στον τοίχο είναι φοβερή έμπνευση αλλά και εκτέλεση! Εύχομαι να περνάς εκεί πολλές δημιουργικές ώρες γεμάτη έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το "και αν τον έβλεπα οπουδήποτε θα μου θύμιζε Άσυλο" με έκανε πολύ χαρούμενη Κατερίνα :D
      Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!!! Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  31. Υπέροχο !!!! δεν βρίσκω λέξεις για να το περιγράψω.....μπράβο σας.... Οι γραμμές στον τοίχο μάλλον θα γράψουν ιστορία και θα είναι ΄΄δεδικασμένο΄΄ και για άλλα δωμάτια (μού έδωσες φοβερή ιδέα ). Το σύνολο όπως το βλέπεις σου λέει ΄΄κάτσε ,είσαι σε έναν μαγικό χώρο ,χαλάρωσε και απόλαυσε διαβασμα, σερφάρισμα ή την θέα.΄΄.
    Καλό φθινόπωρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σού άρεσαν οι γραμμές και περιμένω να δω την υλοποίηση της ιδέας :))
      Κι όντως μετά την ανακαίνιση το γραφείο έγινε πολύ φιλόξενο σαν χώρος. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
      Καλή εβδομάδα & καλημέρα!

      Διαγραφή
  32. Το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό και σίγουρα δικαιώνει την πολλή δουλειά σας! Ενθουσιασμένη με τον τοίχο :-)
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστούμε πολύ Ελένη για τα καλά σου λόγια. Ο τοίχος όντως έδωσε το όλο νόημα στο δωμάτιο :)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  33. Ολικη επαναφορα! Τι να πω εγω τωρα; Οτι δεν μου αρεσε;
    Ψεμμα θα ειναι!
    Καλη εβδομάδα
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλά Άρνολτ;;; Χεχεχεχεχε
      Σ' ευχαριστώ πολύ κορίτσι :)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα. Φιλιά!

      Διαγραφή
  34. τι οορφοοοοο!!!!καθολου δεν κουραστηκα...μη σου πω ηθελα κι αλλεεες φωτος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω, σ' ευχαριστώ πολύ :))
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  35. Πφφφ πόσο μου την σπάει όταν γράφω ένα σχόλιο και στο submit κάπως καπου χάνεται....
    Τέλειο το γραφείο! Φοβερή η καρέκλα! Τέλειος ο τοίχος!
    το πιο ωραίο όμως είναι ότι το φτιάξατε οι δυο σας. Βάλατε το μεράκι σας και βγήκε υπέροχο!

    Υ.Γ1 Πως τα καταφέρνεις και παρόλο που έχεις γεμάτη βιβλιοθήκη είναι τόσο όμορφη...
    ΥΓ2 Τι ωραία που έχεις φυσικο φως πίσω από το γραφείο αλλά και μια μπαλκονόπορτα που μπορείς να αφήνεις λίγο ανοιχτή και να ακούς την βροχή...
    ΥΓ3 Δεν την είχα ακούσει αυτή την σειρά. Θα το ψάξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχχχ, ξαναχτύπησε ο Blogger βλέπω και σε καταλαβαίνω καθώς είναι άκρως σπαστικό!!!!
      Σ' ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια!!
      Όσο για τις βιβλιοθήκες θα τις ήθελα ακόμα μεγαλύτερες ώστε να μπορώ να βάλω και περισσότερα διακοσμητικά αλλά αφού δεν παίζει, προσπάθησα να παίξω εγώ με τις διατάξεις των βιβλίων, ήτοι μερικά οριζόντια άλλα στιβαγμένα κτλ. Επίσης όλα τα περιοδικά και λοιπά φυλλάδια, τα έκρυψα σε θήκες περιοδικών και μοιάζει πολύ πιο τακτοποιημένη!!!
      Το φυσικό φως από πίσω να σου πω το φοβόμουν μην τυχόν δυσκολεύει με την οθόνη αλλά έχουν και ένα συν τα notebooks (hardcore οπαδος των desktop γαρ..... :p)
      Να την ψάξεις, ειδικά αν σού αρέσουν οι υποθέσεις με εξιχνιάσεις δολοφονιών και η αγγλική ύπαιθρος (killer συνδυασμός!)

      Διαγραφή
  36. Περιττό να σου πούμε ότι όπου βλέπουμε χρυσό, έρχεσαι αυτόματα στο μυαλό μας.Το γραφείο σου έγινε φανταστικό,μας αρέσει πολύ που έχεις τόσα diy αντικείμενα μέσα(είσαι τυχερή που έχεις και γραφείο!!!!).Ο τοίχος έγινε καταπληκτικός σου το έχουμε ξαναπεί,ίσως σαν ιδέα το χρυσό να είναι τολμηρό αλλά το ισορρόπησες εξαιρετικά!!!!Καλό βράδυ(ξανά)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, ταυτίστηκα με το χρώμα;;;;; Σάς ευχαριστώ πολύ κορίτσια. Η αλήθεια ήταν πως προηγήθηκαν αρκετές βαθείες ανάσες πριν ακουμπήσει το σφουγγάρι με το χρυσό χρώμα στον τοίχο, αλλά το αποτέλεσμα νομίζω δικαιώσε το άγχος!
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  37. Καλορίζικο το νέο γραφείο, οι χρυσές γραμμές στο τοίχο έκαναν την διάφορα! Όλα τα διακοσμητικά και οι επιλογές σου είναι γεμάτα αγάπη και τάξη! Το δικό μου γραφείο είναι στο σαλόνι και θυμίζει συμβολαιογραφείο, θέλω να το φτιάξω κάποια στιγμή αλλά θέλει πολύ δουλειά... Εύχομαι λοιπόν το καινούργιο γραφείο να σου δίνει έμπνευση, χαρά και δημιουργία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ! Αν δεν είχαμε βάλει την σόμπα στο σαλόνι, θεωρούσα πως εκείνο το σημείο ήταν ιδανικό για ένα γραφείο και πάντα μού άρεσε ως κομμάτι των κοινόχρηστων χώρων. Όπως επίσης και οι βιβλιοθήκες στο σαλόνι είναι υπέροχες. Αλλά αν κάναμε εμείς κάτι τέτοιο στο Άσυλο, τότε το 2ο υπνοδωμάτιο θα έπαιρνε και ταμπέλα στην πόρτα με το όνομα "αποθήκη" :)
      Όσο για τη δουλειά, δεν σε φοβάμαι, έχεις φοβερό "συνεργάτη" ;)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  38. Υπέροχο το αποτέλεσμα. Η επιλογή του χρυσού αν κ ριψοκίνδυνη για μένα τελικά αποδείχτηκε εξαιρετικη. Μου αρέσει η λιτότητα κ η φινέτσα που εκπέμπει το δωμάτιο. Λάτρεψα το φωτιστικό και ζήλεψα τη συλλογή σου με τα ρολόγια. Συγχαρητηρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν λένε πως η ζωή θέλει ρίσκα;;; Εε, εγώ τα πήρα όσον αφορά τον τοίχο ;) Χεχεχεχεχε
      Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια Ευαγγελία!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  39. Δημητρα ειναι πολυ ωραιο, ειλικρινα. μπραβο και στους δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού εγκρίνεται κι από εσενα Αλεξάνδρα, τότε είμαι σίγουρη πως κάναμε καλή δουλειά :D
      Σ' ευχαριστούμε πολύ πολύ!

      Διαγραφή
  40. Πολύ ωραίο το γραφείο σας!!! Και οι χρυσές γραμμές στον τοίχο. Πως να μην το χεις ερωτευτεί ειδικά έτσι που είναι μαζεμένο!!! Μπράβο παιδιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστούμε πολύ Χριστίνα. Όσο για το "μαζεμένο" ας είναι καλά η ελαφριά Mr.Monk-ο-ποίηση από την οποία πάσχω και δεν αντέχω τους ακατάστατους χώρους :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  41. Το λάτρεψα και το γραφείο του ασύλου!!! Η ατμόσφαιρα αποπνέει μια απόλυτη ηρεμία, ότι ακριβώς χρειάζεται ένας τέτοιος χώρος... όπως και η θέα είναι αρκετή για να σε χαλαρώσει, και όσο χρειάζεται για να σε αποσπάσει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ίριδα, χαίρομαι πολύ που σού αρέσει. Κι εμείς απολαύσαμε την μεταμόρφωσή του γιατί είχε φτάσει σε χάλια που δεν έπαιρναν άλλο :)
      Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  42. Δήμητρα...υπερτέλειο......!
    Ασπρο με χρυσό είναι και τα δικά μου αγαπημένα ενώ η minimal, απλή και λιτή διάθεση το δείχνει χαλαρό αλλά και μοντέρνο!
    Τέλειοοοο! Xίλια μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Μαίρη, σ' ευχαριστώ πολύ πολύ :)
      Άσπρο με χρυσό...κρατάει καιρό αυτή η κολώνια!!!
      Καλό μεσημέρι!

      Διαγραφή
  43. Υπέροχες οι αλλαγές! Μπράβο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πολύ καλές οι αλλαγές που κάνατε. Μπείτε και γραφτείτε για ανακαινιση σπιτιου

    ΑπάντησηΔιαγραφή