Παρασκευή, 12 Σεπτεμβρίου 2014

Γωνίες διαβάσματος

Ο βροχερός απογευματινός καιρός των τελευταίων ημερών αλλά και οι εποχές που είναι μπροστά μας είναι ότι πρέπει για μία γωνιά όλη δική μας. Κι όπως τα παιδιά διαβάζουν για το σχολείο, έτσι κι εμείς διαβάζουμε για την ψυχή μας.


Μία γωνιά που δεν απαιτεί πολύ χώρο αλλά σίγουρα θέλει άνεση και καλό φωτισμό και απογειώνει ακόμα περισσότερο την άκρως προσωπική υπόθεση -γιατί ακριβώς αυτό είναι- του διαβάσματος ενός καλού, για μας πάντα, βιβλίου.

Δύσκολες και μάλιστα σπάνιες για τα Ελληνικά δεδομένα αλλά τι καλύτερο, πέραν ίσως ένος δωματίου-βιβλιοθήκης, για ένα σπίτι με βιβλιοφάγους; Ιδανικές τους θέσεις είναι δίπλα στα παράθυρα αλλά υπάρχουν και οι έξυπνες επιλογές εκμετάλλευσης ενός φαινομενικά αχρησιμοποίητου χώρου.









Πιο εύκολα πραγματοποιήσημες και εγγύτερες στην εγχώρια πραγματικότητα, γωνιές διαβάσματος "φορητές" και πλήρως εναρμονισμένες με το γενικότερο στυλ του χώρου στον οποίο υπάρχουν. 






 Δεν είναι δύσκολο να ετοιμάσει κανείς μία δική του γωνιά διαβάσματος. Τα στοιχεία 4: μία αναπαυτική πολυθρόνα, ένα υποπόδιο για έξτρα άνεση, ένα βοηθητικό τραπεζάκι για να ακουμπας τα σύνεργα και φυσικά καλό φωτισμό. Το βιβλίο είναι δική σας υπόθεση.

1, 2  |  3, 4

Πριν σάς καλημερίσω και σάς ευχηθώ καλό Σαββατοκύριακο, μία ακόμα εικόνα για μία γωνιά διαβάσματος, που υπό την μουσική της βροχής πρέπει να είναι όνειρο!


Εσείς έχετε κάποια γωνιά διαβάσματος στο σπίτι σας; Την χρησιμοποιείτε;

Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο.






43 σχόλια:

  1. Πολύ μου αρεσουν αυτες οι γωνιές
    ιδιαιτερα τον χειμωνα!
    Εχω μια γωνίτσα και εγω για διαβασμα, πλέξιμο κτλ.

    Αυτες που με συνεπηραν στο post σου ειναι οι χτιστές... λες και εισαι σε άλλη εποχή :)

    Καλή Παρασκευη να έχεις Dimitra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως ιδανικές για τους ψυχρούς μήνες! Κρίμα πάντως που στην Ελλάδα δεν τις συμπεριλαμβάνουμε στα σπίτια μας. Καλό Σαββατοκύριακο :)

      Υ.Γ. Αυτό με το πλέξιμο μού φαίνεται τόσο αντιφατικό με την διαδικτυακή σου περσόνα... τέλειο!!!! ;)

      Διαγραφή
    2. Το πιο αντιφατικό (ακομη και γι αυτους που με ξέρουν) ειναι όταν τους λέω οτι μου αρέσει να σέρνω τον χορό χα χα!

      Διαγραφή
  2. Σιγουρα οι cozy γωνιες ειναι χουχουλιαρικες,ιδιως τον χειμωνα.Αν θα δημιουργούσα μια γωνιά διαβάσματος και χαλάρωσης, θα επελεγα να ηταν κοντά σε παράθυρο για περισσότερο φως κάτι ανάλογο με την 7 εικόνα.Όλες οι προτάσεις σου είναι πολύ ωραίες Δήμητρα, καλό σ/κο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα ο καλός φωτισμός είναι απαραίτητος για τέτοιες γωνιές Μαρία κι αν η θέα από το παράθυρο είναι όμορφη ακόμα καλύτερα!
      Καλό Σαββατοκυριάκο :)

      Διαγραφή
  3. Καλά ε... χτυπάς φλέβα! Αγαπάμε τις γωνίες διαβάσματος!!! Μπορώ να μείνω σε μια γωνιά διαβάσματος όλη μου τη ζωή (λέμε τώρα...).Τη δεύτερη τη χτιστή τη θέλω!!! Έχω έχω και γω τη δική μου και μάλιστα η καρέκλα μου (αγορασμένη απο γνωστό σουηδικό πολυκατάστημα) μοιάζει πολύ με αυτή που μας προτείνεις, μόνο που τσιγγουνεύτηκα όταν την πήρα και παρέλειψα το υποπόδιο. Καιρός να φτιάξω ένα μόνη μου, μάλλον! Καλό Σαββατοκύριακο Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον έχουμε την ίδια πολυθρόνα Σοφία!!!! Κι ούτε εγώ πήρα το υποπόδιό της (δεν θυμάμαι αν είχαν καν βγάλει και τα συνοδευτικά υποπόδια τότε) αλλά δεν με πειράζει γιατί, να σού πω την αλήθεια, δεν με τρελαίνει και σαν σχέδιο (σε αντίθεση με την καρέκλα που είναι πολύ αναπαυτική!).
      Φιτάξε ένα και δείξε μας κι εμάς πως ;)
      Καλή συνεχεια.

      Διαγραφή
  4. Εδώ βιβλιοφάγος! Να πω ότι το καλοκαίρι διάβασα 8 βιβλία! Φέτος πραγματικά το παράκανα!!!
    Αλλά δεν έχω γωνιά διαβάσματος:( Που να χα κιόλας!
    Τον χειμώνα μου αρέσει να διαβάζω ξαπλωμένη στον καναπέ μπροστά στο τζάκι, εναλλακτικά στο κρεββάτι μου σε διόλου βολικές στάσεις.
    Όταν μετακομίσω από το σπίτι που είμαι, επειδή τα όνειρα είναι τσάμπα, θα έχω χώρο να πάρω μια poang κουνιστή καρέκλα στο νέο μου σπίτι που θα έχει και αυτό τζάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα όλα κι όλα Μαργαρίτα, διαφωνώ!!!! Μπορείς να έχεις την γωνιά διαβάσματός σου και τώρα. Το μόνο που σού λείπει είναι η πολυθρόνα και σίγουρα μπορείς να βρεις μία να πάει δίπλα στον καναπέ, απέναντι από το τζάκι (εκεί που βάζεις το δέντρο). Το επιδαπέδιο φωτιστικό το έχεις ήδη, το υποπόδιο (σκαμπώ) το έχεις ήδη, το βοηθητικό τραπεζάκι (2ο σκαμπώ) το έχεις ήδη!!!!! Οπότε άσε τα όνειρα και ζήσε ;) Και όταν είναι να έρθει η κουνιστή πόανγκ θα έρθει!

      Διαγραφή
  5. Κλαψ! Δεν έχω...και μ'αρέσουν τόσο πολύ αυτές οι χτιστές!Είχαμε στο πατρικό της μαμάς μου μια τέτοια γωνιά και πού μας έχανες πού μας έβρισκες εκεί περνούσαμε τη μέρα μας σαν παιδιά.Κλαψ,λυγμ,λυγμ!
    Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα, έλα δεν θέλω στεναχώριες!!!! Εξάλλου εσένα ικανή σε έχω σε χρόνο dt να έτοιμάσεις μία faux κτιστή γωνιά ;)
      Φιλιά :**

      Διαγραφή
  6. Τελείες!!! Δυστυχώς στ σπίτι μου δεν έχω τον απαραίτητο χώρο για μια τέτοια γωνία. Και όχι τίποτα άλλο, αλλά το είχα Άχτι απο την πρωτη εγκυμοσύνη που έλεγα οτι θα κάθομαι να διαβάζω με φουσκωμένα κοιλιά. Μια αναπαυτικά πολυθρόνα όμως θα την πάρω κάποια στιγμη!!!!

    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ είμαι σίγουρη πως θα τον βρούμε τον χώρο ;) Εξάλλου αν σου χωράει μία πολυθρόνα, τότε σίγουρα μπορείς να τον αποκτήσεις. Φιλιά!!

      Διαγραφή
  7. Μια κουνιστή θέλω..
    Μία γωνιά κτιστή θέλω..
    Ενα υποπόδιο θέλω. . :)))) λογαριάζω χωρίς τον ξενοδόχο Χιχιχι
    Το εχω απωθημένο μια κτιστή γωνιά διαβάσματος οπως και μια κουνιστή πολυθρόνα! ! Αυτό το τελευταίο με τη βροχή πολύ το θέλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι τέλειο το τελευταίο;;; Ότι πρέπει για χάζεμα της βροχής και διάβασμα!!
      Εύχομαι σύντομα να τα αποκτήσεις τα "θέλω" σου και άνευ γκρίνιας, βεβαίως βεβαίως :))
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  8. Παρόλο που διαβάζω αρκετά το κάνω μόνο στη γωνιά του κρεβατιού μου!!! Άμα όμως είχα την τελευταία φώτο θα έφευγα γενικότερα από το κρεβάτι και θα κοιμόμουν εκεί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο και εγώ Κατερίνα, τουλάχιστον μέχρι προσφάτως καθώς στο γραφείου του Ασύλου και χωρίς κανένα σχεδιασμό δημιουργήθηκε μία "γωνιά" για διάβασμα :) Πάντως η τελευταία φωτογραφία είναι απλά υπέροχη!!

      Διαγραφή
  9. Αυτές οι γωνιές λοιπόν, είναι οι καλύτερες για μας που αγαπάμε τον χειμώνα, σωστά? Γιατί αλλιώς ποιος ο λόγος να κάτσεις να χαζέψεις πίσω από τον τζάμι αν έξω έχει 40 βαθμούς καύσωνα και στρατό από κουνούπια να στη φυλάνε?
    Το μόνο μείον που βλέπω είναι ότι άμα κάνω μια τόση όμορφη γωνίτσα θα γίνεται μάχη σπίτι μου για το ποιος θα πρώτο-κάτσει, χεχε ζούγκλα παιδί μου...:P
    Φιλιά Δημητρούλα, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τους ψυχρούς μήνες είναι ότι χρειάζεται για χαλαρά απογεύματα Λίλια! Για τους ζεστούς, χίλες φορές μέσα με a/c παρά έξω και να στάζεις από την ζέστη!
      Τώρα για την μάχη, τι να πω... κάνε δύο καλύτερα να έχεις το κεφαλάκι σου ήρεμο :p
      Καλό Σαββατοκύριακο! Φιλιά.

      Διαγραφή
  10. Δεν έχω και θέλω πολύ! Το σημείο το έχω βρει, ψάχνω την κατάλληλη πολυθρόνα! Μία μπερζέρα ήθελα αλλά μάλλον δεν έχω και τοσο χωρο...προς το παρόν βολεύομαι στο κρεβάτι μου, αν και θα ήθελα κάτι να μου κρατάει το βιβλίο ανοιχτό όταν είμαι ανάσκελα! Οι κτιστές πάντως είναι τέλειες, αλλά πού εδώ στην Ελλάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως! Κι εγώ, με μία μόνο εξαίρεση, δεν τις έχω δει σε κανένα σπίτι! Με το καλό να βρεις την κατάλληλη πολυθρόνα και να δημιουργήσεις την γωνιά σου Μαίρη. Και φυσικά να μάς την δείξεις :D
      Εγώ πάντως στο κρεβάτι διαβάζω μπρούμυτα!
      Καλή συνέχεια

      Διαγραφή
  11. Καί εγώ Δημητρούλα μου μέ τήν τελευταία γωνιά,θά απολάμβανα τήν φύση έξω ή τήν θάλασσα!!Λέω τώρα εγώ! Χα χα!
    Πανέμορφες όλες!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για μένα το κατάλληλο σκηνικό για την τελευταία θα ήταν η φύση στο προσκήνιο και μία μεγαλούπολη στο βάθος -όνειρα θερινής νυκτός με άλλα λόγια!!! Δεν πειράζει, συμβιβάζομαι και με μία φορητή :))
      Καλό Σαββατοκύριακο Δήμητρα :**

      Διαγραφή
  12. Είναι εκπληκτικές όλες τους!!!
    Δεν έχω δική μου γωνία διαβάσματος αλλά οι δύο πρώτες είναι το όνειρο μου!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω κάποια στιγμή να αποκτήσεις μία κτιστή Laura :) Μέχρι τότε, μάλλον θα πρέπει να συμβιβαστείς κι εσύ με μία φορητη :D Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!

      Διαγραφή
  13. Νομίζω πως όλες οι ιδέες είναι πολύ όμορφες δείχνοντας μια αδυναμία στην τρίτη φωτογραφία και στην τελευταία με την προυπόθεση ότι η τζαμαρία έβλεπε στην θάλασσα για να με ταξιδεύει, άντε ας είναι και φουρτουνιασμένη άλλωστε την αγαπώ όπως κι αν είναι. Εγώ έφτιαξα κάτι στην κρεβατοκάμαρα μου, κάθησα κιόλας να διαβάσω γιατί είναι το πιο ήσυχο δωμάτιο του σπιτιού αλλά τελικά κατέληξα στην πολυθρόνα μου στο καθημερινό καθιστικό γιατί ένιωθα πολύ μόνη. Έχω μάθει μάλλον στην φασαρία στο σπίτι και ούτε στο διάβασμα δεν μπορώ μόνη μου. Καλό ΣΚ να έχεις Δήμητρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Χριστίνα, όπου μάθουμε! Κι εγώ έχω συνηθίσει να διαβάζω στο κρεβάτι αλλά ελπίζω μετά την ανακαίνιση στο γραφείο να μάθω σιγά σιγά να χρησιμοποιώ και την γωνιά που φτιάχτηκε εκεί!! Πάντως πως καταφέρνεις να διαβάσεις με φασαρία... εγώ θέλω την ησυχία μου :) Καλό απόγευμα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  14. Θέλω κτιστή γωνιά διαβάσματος τώρα!
    Τι να κάνω, που να πάω να τη βρω? Στο κλιμακοστάσιο της σκάλας υπάρχει μια εσοχή αλλά δεν υπάρχει παράθυρο. Θα με φάει η υγρασία κιόλας. Πρέπει να ξεσπιτωθώ για να βρω κάπου να γύρω το κορμί μου να διαβάσω?

    Οι κτιστές που παρουσίασες είναι καταπληκτικές. Και θα σταθώ μόνο σε αυτές γιατί τις φορητές μπορεί ο καθένας να τις φτιάξει στο σπίτι του.

    Το κερασάκι στην τούρτα όπως πάντα το άφησες για το τέλος!!!!!!!!!

    Καλό σου βράδυ Δήμητρα!
    Και καλό σας ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα χαλάρωσε! Θα κάνεις ό,τι κάνουμε όλοι οι υπόλοιποι που ζούμε σε Ελληνικά σπίτια και θα ευχαριστηθείς ένα καλό βιβλίο σε μία φορητή!!!! Εξάλλου έχεις ήδη την ιδανική για διάβασμα πολυθρόνα ;)
      Το 'ξερα πως θα εκτιμούσες την τελευταία!!!!!
      Καλό απόγευμα & καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  15. Έχω φτιαξει κι εγώ μία γωνιτσα η καημένη, αλλά τώρα που είδα αυτές τις κτιστές, και ειδικά την πρώτη, ξενερωσα.... δεν νομίζω να ξανακαθισω στη δική μου ποτέ.... Ε, ρε Δήμητρα τι μας έκανες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα όχι, δεν θέλω τέτοια!!!! Πάντα δουλεύουμε με αυτά που έχουμε!!!! Εξάλλου δεν νομίζω πως ένα καλό βιβλίο θα είναι λιγότερο απολαυστικό στην φορητή γωνιά σου!!!
      Πάντως εγώ από την πρώτη την κτιστή, παίρνω και την θέα αλλά και τον καιρό ;) Καλό απόγευμα Χρύσα!

      Διαγραφή
  16. Διαβάζω παντού .... αλλά αυτές τις κτιστές τις ερωτεύτηκα !!!!
    Η τελευταία δεν μου αρέσει για διάβασμα !!
    Καλό Σαββατοκύριακο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η τελευταία είναι για όλα: για χαλάρωση, για διάβασμα, για κουβεντούλα με έναν καλό φίλο ή και απλώς για να χαζεύεις έξω παρέα με τον εαυτό σου :)
      Καλή εβδομάδα Ράνια!

      Διαγραφή
  17. Εγω αν ειχα τετοιες γωνίες για διάβασμα δεν θα σηκωνουμουν καθόλου! Αγκύλωση θα πάθαινα η βιβλιοφαγος!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεε τότε νομίζω Αριάδνη πως επιβάλλεται να φτιάξεις έστω μια φορητή!
      Καλή εβδομάδα να έχουμε :*

      Διαγραφή
  18. Τρελαίνομαι για το διάβασμα και ομολογώ ότι οι γωνιές που μας έδειξες ήταν όλες καταπληκτικές!!!! Δίπλα στο παράθυρο, κοντά στο τζάκι με ένα φλυτζάνι καυτή σοκολάτα και αγαπημένα βιβλία!!!! Τέλειααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιέγραψες το τέλειο σκηνικό!!! Το πιο χουχουλιάρικο, με κρύο καιρό έξω, κι εσύ στα ζεστά και παρέα με την φωτιά και ένα βιβλίο!!!!! Όντως τέλειο!!

      Διαγραφή
  19. Ααααααααα θέλω κι εγώ κτιστή γωνία και μου άρεσε περισσότερο αυτή κάτω από τη σκάλα. Τώρα διαβάζω στον καναπέ του σαλονιού, δεν έχω δική μου γωνία. Η κουνιστή πολυθρόνα που λέει η Ελεάνα ήταν το απωθημένο μου από μικρή αλλά δεν την είχα ποτέ. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά νομίζω Θάλεια πως οι κτιστές κέρδισαν τις εντυπώσεις όλων!
      Ελπίζω κάποια στιγμή να αποκτήσεις και δική σου γωνιά και κουνιστή πολυθρόνα ;)
      Καλό απόγευμα :*

      Διαγραφή
  20. Διαβάσματος, μπλογκόβολτας, πρισυλλογής... ότι και αν είναι είναι όμορφο να έχεις την δική σου γωνιά! Μας έδειξες υπέροχες γωνιές! Η κτιστή αν συνοδεύεται και από όμορφη θέα φανταστική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς όπως τα λες και σίγουρα μία όμορφη θέα βοηθάει πολύ το όλο σκηνικό! Ελάχιστα τετραγωνικά γεμάτα προσωπικότητα! :)

      Διαγραφή
  21. Tώρα χτυπησες ευαίσθητο σημειο: λατρεύω τις γωνιές διαβάσματος, ειδικά τις κτιστές! Αν έχτιζα μονοκατοικία, σίγουρα θα περιλάμβανα μια τέτοια γωνιά!...
    Η δικιά μου η "γωνιά" είναι μια μπερζέρα στο σαλόνι, δίπλα στο παράθυρο (αλλά διαβάζω και στο κρεββάτι, και στον καναπέ και στο μετρό και παντού!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως τέλεια προσθήκη σε ένα σπίτι, ειδικά όταν εκμεταλλεύονται χώρους που με την πρώτη ματιά φαίνονται άνευ χρηστικότητας!!!
      Πάντος σε βλέπω παντός καιρού Χριστίνα :D

      Διαγραφή