Ανανέωση φωτιστικού για το γραφείο

Τι κάνουμε όταν ένα φωτιστικό είναι ό,τι πρέπει για τις πρακτικές μας ανάγκες αλλά όχι και για τις αισθητικές; Μα φυσικά το ανανεώνουμε και του δίνούμε μία δεύτερη ευκαιρία.

Ο λόγος για το κάτωθι: ένα φωτιστικό ιδανικό για γραφείο, με πολύ βάρια βάση, μακρύ βραχίονα και δυνατότητα εστίασης του φωτισμού ακριβώς εκεί που χρειάζεται. 
Το πρόβλημα; Το γκρι των πλαστικών μερών του που καθόλου δεν μού ταίριαζε στο αναικισμένο γραφείο του Ασύλου, το οποίο έγινε σε άσπρο μαύρο και ....ταντάααα, χρυσό!!! Να ήταν ένα μεταλλικό ασημί κάτι θα γίνονταν, αλλά έτσι ως είχε ή θα έπρεπε να συμβιβαστώ μαζί του (κάτι που αν με γνωρίζετε στο ελάχιστο ξέρετε πως δεν υπήρχε περίπτωση) ή να το βάλω σε αχρηστία και να πάρω ένα νέο φωτιστικό, χρήματα που θα προτιμούσα να ξοδέψω σε άλλα καλούδια διακόσμησης. 

Κάπου εκεί μπήκαν σε λειτουργία εκείνες οι μυστήριες συμπαντικές δυνάμεις, όπου μία φράση που είχε ειπωθεί σε άσχετη στιγμή, ξεπηδά στο μυαλό και "ανάβει μία λάμπα". Ο λόγος για το σχόλιο του χρωματοπώλη όταν ο Γεώργιος του ζήτησε χρυσό χρώμα για τον τοίχο: "Σφυρήλατο θέλετε να τον κάνετε;" Και παρόλο που η απάντηση ήταν αρνητική (όσοι λιποθημησαν στο "χρυσό χρώμα για τον τοίχο" μπορούν να ηρεμήσουν) αυτό το "σφυρήλατο"  καταχωρήθηκε ασυνείδητα στο μυαλουδάκι μου.

Έτσι βγήκαν οι χαρτοταινίες, μερικά κομματάκια σφουγγάρι και φυσικά το χρυσό χρώμα και όπως καταλαβαίνετε, η επιχείρηση Goldfinger ξεκίνησε.


Λίγη ώρα αργότερα και το φωτιστικό άλλαξε τελείως εμφάνιση και το δεξί μου χέρι έλαβε ένα πρώτης τάξεως χρυσό μανικιούρ. Αντί για μία λεία επιφάνεια, τόσο το σφουγγάρι όσο και ο ταμποναριστός τρόπος εφαρμογής του χρώματος, έδωσαν στο φωτιστικό την αίσθηση μετάλλου και μία "αγριάδα" και τραχύτητα που πολύ μού άρεσε σε συνδυασμό με την λεία λευκή επιφάνεια του γραφείου.




Και εννοείται φυσικά, πως το ανανεωμένο μου φωτιστικό πόζαρε και με το φως της ημέρας (έξάλλου από εχτές το απόγευμα έχω σχεδόν κατασκηνώσει στο γραφείο και το χαζεύω!)


Βάψιμο έτοιμο, focal τοίχος έτοιμος, έπιπλο γραφείου έτοιμο, κουρτίνες έτοιμες, φωτιστικό έτοιμο! Μόνο η καρέκλα έμεινε και φυσικά το styling, και το ανανεωμένο γραφείο του Ασύλου θα είναι έτοιμο για ανάρτηση.

Πως σάς φαίνεται;; Εσείς δίνετε δεύτερες ευκαιρίες σε παλιά αντικείμενα;

Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.


52 σχόλια:

  1. Αχ, σε περίμενα γιατί όλα από το πρωί μου πάνε στραβά και είπα να δω κάτι εδώ μέσα μπας και μου φτιάξει το κέφι.
    Τα νεύρα μου τσατάλια που λένε....

    Εδώ δίνουμε δεύτερη ευκαιρία σε ανθρώπους, στα φωτιστικά θα κολλήσουμε?
    Είναι καταπληκτικό. Πολύ ωραία ιδέα το βάψιμο μιας και είναι περίεργο το σχέδιό του και κρίμα θα ήταν να χαθεί στα αζήτητα.
    Πολύ καλό και αυτό το diy, και περιμένω εν αγωνίως για το σύνολο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Καλό μήναααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η χοντρή κυρία με τον δίσκο στο χέρι, πάνω δεξιά στη βιβλιοθήκη... Τι ωραία!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Σου έφτιαξε τουλάχιστον καθόλου τα κέφια η ανάρτηση;;; Είπαμε, βαθειές ανάσες!!
      Η χοντρή κυρία είναι κηροπήγιο και μαζί με το καραβάκι που στηρίζεται σε πέτρα (δύο ράφια πιο κάτω) είναι δώρα από μία καλή φίλη και γενικότερα κατά καιρούς κοσμούν διαφορετικά σημεία στο Άσυλο :))
      Όσο για το φωτιστικό, κι εγώ θεώρησα πως ήταν αρκετά καλό για να μην χρησιμοποιηθεί μετά τις απαραίτητες ανανεώσεις!
      Καλημέρα & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα και καλό μήνα! Ούτε συνενοημένες να είμαστε γιατί κι εγώ λάμπα έχω σήμερα ανάρτηση. Έγινε πανέμορφη και η τεχνική του σφουγγαριού ήταν πανέξυπνη. Έδωσε σε μια απλή λάμπα εκτός από λάμψη και χαρακτήρα. Ανυπομονώ για τα υπόλοιπα γιατί μάλλον τείνω να αποκτήσω κι εγώ γραφείο μιας και το δωμάτιο της μικρής μου αδειάζει λόγω της μετακόμισης της! Και πάλι μπράβο ... όσο για δεύτερες ευκαιρίες εγώ Δήμητρα μου πάντα δίνω στα άψυχα ήδη το έχω δείξει πολλάκις αλλά και στα έμψυχα γιατί όλοι και όλα το αξίζουν ... φιλιά και καλορίζικος ο νέος σου χώρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες, είδες;;!! Όσο για το σφουγγάρι, όντως! Αφού μού άρεσε τόσο πολύ που και τα πόδια του γραφείου με την ίδια τεχνική τα έκανα :) Με το καλό και η μετακόμιση της κόρης αλλά και η δημιουργία του γραφείου στο σπίτι που αν θυμάμαι καλά το ήθελες πολύ!!!
      Καλημέρα & καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ γκλαζουρόζικο το εκανες!
    Έχει πλάκα γιατι μοιάζει κάπως με ρομποτάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που το λες και το κοιτάζω, δεν έχεις καθόλου άδικο :)
      Καλημέρα!!

      Διαγραφή
    2. Γκλαμουρόζικο... οτι θελω γράφω χα χα.

      Διαγραφή
  4. Τελευταία μόνο δεύτερες ευκαιρίες δίνουμε Δήμητρα! Τα καινούργια τα έχουμε αφήσει στην άκρη. Πολύ καλό!!! Εύγε στον χρωματοπόλη για την ιδέα και σε σένα για την εκτέλεση!! Καλημέρα και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι απαραιτήτως κακό αυτό Σοφία. Αντιθέτως θα έλεγα γιατί και δημιουργικά περνάμε τον χρόνο μας και αν αγοράζουμε κάτι είναι σίγουρα κάτι που το θέλουμε/χρειαζόμαστε όντως!!! Όσο για τον χρωματοπόλη, που να το φανταζόταν τι ιδέα έδωσε :) Καλημέρα & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  5. Τα φωτιστικά γραφειου ειναι τα περισσότερα χαλια. Με ενθουσιασε η αλλαγη. Μωρέ εχω ενα στο υπόγειο. Μηπως τελικά να του δωσω δευτερη ευκαιρία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω μαζί σου, τουλάχιστον σε αυτά που δεν είναι ανάγκη να ξοδέψεις τριψήφιο νούμερο σε ευρώ! Όσο για το φωτιστικό σου στο υπόγειο, εγώ σίγουρα θα τού έδινα :) Καλημέρα & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  6. Συνήθως τα τελευταία χρόνια ό,τι χρυσό το βάφαμε ασημένιο! Εσύ όμως βλέπω δεν μασάς! ¨Η μήπως έχω μείνει πίσω;
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι νομίζω πως το χρυσό είναι πολύ της μόδας, ειδικά όταν συνδυάζεται με πιο μοντέρνα/λιτά κομμάτια. Πάντως και να μην ήταν, εγώ και πάλι χρυσό θα το έβαφα ;)
      Καλημέρα & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ελένη, σ' ευχαριστώ πολύ. Καλό μήνα να έχουμε :)

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνα! Την καλημέρα μου & καλό μήνα :)

      Διαγραφή
  9. Πανέμορφη η αλλαγή τού φωτιστικού Δήμητρά μου!
    Ενα σχεδόν ίδιο έχω στό εργαστήρι μου!!Καιρός νά τό μεταμορφώσω!!
    Χα χα!!Καλό μήνα!!Καλό Φθινόπωρο!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και φυσικά να μοιραστείς μαζί μας την μεταμόρφωσή του!!!!!
      Χαίρομαι που σού άρεσε Δήμητρα! Καλημέρα & καλό μήνα. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  10. Ντιζαϊνάτο έγινε το φωτιστικό,του πήγε πολύ το χρυσό "σφυρήλατο" χρώμα!!!!!Ο τοίχος που ...αχνοφαίνεται πίσω είναι και αυτός τέλειος!!!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ νομίζω πως έδειξε πιο μοντέρνο και τουλάχιστον πιο κοντινό στα δικά μου γούστα. Όσο για τον τοίχο, θα έχει την δική του ανάρτηση, μαζί και με το υπόλοιπο γραφείο :) Καλημέρα & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφο έγινε!!! Περιμένουμε και άλλες φωτό. Καλό μήνα!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ :) Οι φωτό θα έρθουν σε λίγες μέρες, μαζί με όλο το ανακαινισμένο γραφείο! Καλημέρα & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  12. Πραγματικά του άλλαξες τα φώτα!!!
    Καλό βράδυ και καλό σου μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, δεν έχεις άδικο Laura :D
      Καλημέρα & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  13. Nα ομολογήσω ότι αυτό το ''σφυρήλατο'' design είναι καταπληκτικό και θα ''περπατήσει'' πολύ μες στο χειμώνα μετά τη δική σου παρουσίαση.Ένα λίφτινγκ έκανα κι εγώ στο μπαούλο-σκαμπό.Όσο για ευκαιρίες σε παλιά αντικείμενα ,δίνω και δεύτερες και τρίτες και τέταρτες...Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες Αλεκάκι;;; Άντε να δούμε μέχρι που θα φτάσει ;)
      Όσο για τις 2 ευκαιρίες, εσύ κοπέλα μου έχεις δοκτωρά σε αυτές!!!
      Καλημέρα & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  14. Χρυσο? Εσύ? Ε όχι!!!!δεν το πιστεύω!!!!

    Υπέροχο βγήκε και μου αρέσει το σαγρε! Κουκλιστικο!

    Κ φυσικά δινω και δευτερη κ περισσότερες ευκαιρίες στα πάλια!

    Φιλάκια κ καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες;;; Που να το πίστευε κανείς πως εγώ θα έκανα κάτι χρυσό :pppp
      Χαίρομαι που σού άρεσε Ζηνάκι!!
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  15. Του άλλαξες τα φωτα, αλλά μ αρεσει!
    Καλό μας μήνα με υγεία και αγάπη!
    Καλό ξημερωμα, φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χρειάζονταν Αριάδνη :D
      Σ' ευχαριστώ πολύ κορίτσι. Επίσης!! Φιλιά :**

      Διαγραφή
  16. Από μπλιάχ έγινε ουάου!!! Μπράβο Δήμητρα!!! (μου άρεσε και η ράβδος χρυσού ως ντεκόρ...!) Καλό σου μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε Αλεξάνδρα! Όσο για την ράβδο, στο εξωτερικό την έψαχνα, σε γνωστό παιχνιδάδικο την βρήκα!!!!
      Καλημέρα & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  17. Αν είχε στόμα θα σου έλεγε ευχαριστώ! Extreme makeover by Dimitra! Yeaaaah:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα. Λες να μού δώσουν και δική μου εκπομπή;;;; Χεχεχεχε Και δεν τις μπορώ τις κάμερες γμτ!!!!
      Να 'σαι καλά Μαργαρίτα!!! Φιλιά:**

      Διαγραφή
  18. Δήμητρα πανέμορφο το φωτιστικό!!! Μου άρεσε πολύ το χρυσό χρώμα και ειδικά το σφυρήλατο. Ανυπομονώ για την ανάρτηση με το υπόλοιπο γραφείο που από το λίγο που μπορώ να δω θα είναι τέλειο! Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως το χρυσό του ταίριαξε γάντι με το μαύρο που έχει :) Όσο για το υπόλοιπο γραφείο, έρχεται σύντομα!
      Σ' ευχαριστώ πάντως για τα πάντα καλά σου λόγια. Φιλιά:*

      Διαγραφή
  19. Χαίρομαι που επέστρεψα από διακοπές και μπορώ πάλι να διαβάζω τις ωραίες σου προτάσεις !!! Νομίζω ότι το χρυσό θα πάιξει πολλη φέτος, όντως αυτά τα φωτιστικά γραφείου μου θυμίζουν άλλη εποχή. Έχω 2 που περιμένουν ανανέωση, σε ευχαριστούμε για τις όμορφες προτάσεις !!! ΚΑλό χειμώνα να έχουμε με πολλές όμορφες διαοσμητικές ιδέες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω, σ' ευχαριστώ πολύ Βάλια για το όμορφο σχόλιο!!!! Το χρυσό έχει τελικά τον τρόπο του να μεταμορφώνει και τα πιο απλά αντικείμενα :))) Εννοείται πως περιμένω να δω τις μεταμορφώσεις των δικών σου φωτιστικών!!
      Καλημέρα & καλό μήνα!

      Υ.Γ. Όσο για το "Καλό χειμώνα"...Αμήν και πότε!!!! :D

      Διαγραφή
  20. Hello^^
    Καλό μήνα και με γειά την ανανέωση του μπλοκ Δημητρούλα μου! Τι καλά που μπορώ να ξαναβλέπω τις όμορφες ιδέες σου ξανά μετά από τόσο καιρό απουσίας! Καλέ στα φωτιστικά δίνουμε δεύτερη ευκαιρία, στους άντρες δεν δίνουμε, χιχι. Τέλειο έγινε, του πάει και το χρυσό!
    Φιλιά και καλό φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες πίσω κορίτσι :D Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!
      Τελικά, μεγάλο άχτι το έχεις το αντίθετο φύλο ;) χεχεχεχεχε
      Καλό μήνα & καλό Φθινόπωρο. Φιλιά :**

      Διαγραφή
  21. Πολύ όμορφο αποτέλεσμα Δήμητρα! Εντυπωσιάστηκα από τον τρόπο εφαρμογής του χρώματος! Θα το δοκιμάσω σίγουρα σε κάτι με την πρώτη ευκαιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τον δοκιμάσεις Κατερίνα, νομίζω πως αξίζει. Εγώ αρχικά το έκανα στον τοίχο του γραφείου (αναγκαστικά για να μην περάσει το χρώμα κάτω από τις ταινίες) και έδειξε πολύ όμορφο. Μετά ήρθε και στο μυαλό η ερώτηση του χρωματοπόλη και σειρά είχαν το φωτιστικό και τα πόδια του γραφείου ;)

      Διαγραφή
  22. Τέλειο έγινε το φωτιστικό!!! Μεταμορφώθηκε εντελώς!!!
    Μπράβο!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ :))
      Καλό βράδυ. Φιλιά!!

      Διαγραφή
  23. από αδιάφορο φωτιστικό γραφείου έγινε πολύ glamorous!!τέλειο Δήμητρα! Τέλειος και ο τοίχος από πίσω, αλλά και το στήσιμο στη βιβλιοθήκη! Καλορίζικο το νέο σας γραφείο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαίρη! Θα υπάρξει αναλυτική ανάρτηση για όλη την ανακαίνιση του γραφείου! Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  24. Τι ποιο όμορφο από το να δίνουμε δεύτερη ευκαιρία στα πράγματα και να εκτονώνουμε και τη δημιουργικότητα μας!!Μεγειά το νέο σου υπέροχο,χρυσό φωτιστικό Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Ιωάννα. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  25. Φανταστικη αλλαγη !
    Το χρυσο του παει τελεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία! Χαίρομαι που σού άρεσε :)
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή