Τραπέζια καλωσορίσματος

 
Αν μού αρέσει κάτι πέραν μίας ενδιαφέρουσας διακόσμησης σε ένα σπίτι και αναζητώ και ως βασική αρχή στο Άσυλο, είναι η αίσθηση της φιλοξενίας. Όχι των οικοδεσποτών αλλά του ίδιου του χώρου. Η πρώτη αυτή εντύπωση που με το που μπαίνεις σε έναν χώρο,  είναι λες και το ίδιο το σπιτικό σε καλωσορίζει και σου προσφέρεται.  Και ποιος καλύτερος τρόπος να αφήσετε το ίδιο το σπίτι να πει ένα ζεστό γεια στους καλεσμένους σας αλλά και σε εσάς τους ίδιους στην καθημερινότητα, από ένα τραπέζι "καλωσορίσματος".

Αν  ζούσαμε σε κάποια πολιτεία από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού ή  δεν είμασταν κοινοί θνητοί ή τέλος πάντων είχαμε το σπίτι των ονείρων μας, αυτό το καλωσόρισμα θα μπορούσε να δείχνει κάπως έτσι:





Πίσω στην πραγματικότητα όμως τα πράγματα είναι κάπως διαφορετικά καθώς στην πλειονότητα τα σπίτια μας δεν διαθέτουν φουαγιέ και σε πολλές περιπτώσεις δεν έχουν κάν έναν καθαρά ξεχωριστό χώρο εισόδου με τον τελευταίο να είναι συνήθως ένα κομμάτι του καθιστικού ή σε πιο ευνοϊκές καταστάσεις ένα μικρό χωλ.

Τι κάνουμε τότε; Ονειρευόμαστε τεράστιες κατοικίες και ταϊζουμε αυτή μας την έλλειψη με τις μυριάδες των αποτελεσμάτων στο Pinterest; Είναι κι αυτό μία λύση, δεν αντιλέγω αλλά μία λύση με υποψίες ηττοπάθειας! Καθώς μπορεί να μην έχουμε τον χώρο που απαιτείται για μία μεγάλη ροτόντα γεμάτη καλούδια αλλά ένα μικρό τραπεζάκι, μία στένη κονσόλα έστω κι ένα μικρό ραφάκι όλο και κάπου θα μπορέσουμε να το χωρέσουμε και να το φτιάξουμε έτσι ώστε να μας καλωσορίζει.

Εξάλλου, το όλο στήσιμο δεν έχει σκληρούς κανόνες αλλά μόνο το αίσθημα της φιλοξενίας ως καθοδηγητή. Ένα κάδρο, λουλούδια ή καρπούς στα χρώματα του φθινοπώρου για αυτήν την περίοδο, πινελιές από την προσωπικότητα που έχει το σπιτικό μας.


Και το καλύτερο; Συνήθως όλα αυτά τα έχουμε ήδη κι απλώς περιμένουν να συνδυαστούν πάνω σε μία επιφάνεια κι αυτό ακριβώς εφάρμοσα κι εγώ στην δευτερεύουσα είσοδο του Ασύλου την οποία και χρησιμοποιούμε -στην κεντρική είσοδο θα μπορούσα να βάλω μία ροτόντα αλλά περισσότερο συλλέκτης σκόνης θα ήταν παρά τραπέζι καλωσορίσματος καθώς δεν την χρησιμοποιούμε-.


Το μικρό τραπεζάκι που συνήθως ήταν αποδέκτης ό,τι δεν χρειαζόμουν αλλά βαριόμουν (!) να τακτοποιήσω, στολίστηκε με ένα από τα φθινοπωρινά εκτυπώσιμα και τώρα μάς χαιρετά κάθε φορά που μπαίνουμε σπίτι.



Ο φοίνικας πάλι δώρισε τους πορτοκαλί καρπούς του,  ενώ τα γιούκα -με ένα πριονάκι και λίγες γρατζουνιές - απελευθέρωσαν ένα κλαδί γεμάτο υπόλευκα άνθη, από τα οποία και στολίστηκε το μικρό βαζάκι.






Ενώ φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει λίγο χρυσό αλλά και η όμορφη πέτρα από τις διακοπές. Απλές κινήσεις που όμως χαρίζουν τόση ικανοποίηση και κάνουν ένα σπίτι, σπιτικό.

Εσείς έχετε κάτι να σάς καλωσορίζει σπίτι; Το διακοσμείτε διαφορετικά ανάλογα με τις εποχές;

Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!


75 σχόλια:

  1. Με το που ανοίγει η πόρτα του διαμερίσματος είναι ''φάτσα-κάρτα'' ο μπουφές μου που τον στολίζω σχεδόν πάντα αναλόγως εποχής ,αλλά τον άργησα φέτος λόγω άλλων υποχρεώσεων.Πάντως προς το παρόν δε με ''χαλάει'', αφού φιλοξενεί τ'αγαπημένα των αγαπημένων μου(φωτογραφίες,φτεροπούπουλο).Εννοείται ότι θα στολιστεί ειδικά μετά από τα όμορφα εκτυπώσιμά σου.Καλή μας εβδομάδα! σμουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού έχεις τέτοια διάταξη είσαι τυχερή Αλέκα!!
      Περιμένω να δω πως θα τον στολίσεις φθινοπωρινά :)
      Καλό απόγευμα. Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Όμορφο το καλοσωρισμα σου, στο πνευμα του φθινοπώρου!!
    Είναι ωραιο να μπαινεις σε ένα σπίτι και να νιώθεις πραυματικά ότι εισαι ευπρόσδεκτος αφού το δείχνουν ακόμα και αντικείμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι όπως τα λες Ράνια,και οι ένοικοι αλλά και η ίδια η διακόσμηση είναι σημαντική στο πόσο καλοδεχούμενος νοιώθεις σε ένα σπίτι :)
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  3. Εγώ βρίσκω ιδιοφυές που έβαλες τα τσαμπιά με τους χουρμάδες μέσα στο βάζο...
    Η ιδέα θα γίνει copy - paste οπωσδήποτε!!!
    Καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, ας είναι καλά ο φοίνικας απ' έξω Αλεξάνδρα :)
      Χαίρομαι που σου άρεσε σαν ιδέα! Καλή συνέχεια

      Διαγραφή
  4. Πραγματικά πολύ όμορφο και ζεστό το καλοσώρισμα! Οι καρποί του φοίνικα είναι τέλειοι! Ολα τα αντικείμενα τα συνδύασες πολύ όμορφα Δήμητρα! Καλή εβδομάδα και καλή συνέχεια! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Θάλεια. Στην ουσία όλα προϋπήρχαν στο Άσυλο κι απλώς τα έστησα σε ένα τραπεζάκι :)
      Καλό απόγευμα :*

      Διαγραφή
  5. Τα συνδύασες πανέμορφα όλα και εισπράξαμε ένα ζεστό, φθινοπωρινό καλοσώρισμα!!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που το είδες τόσο "ζεστά" Έλενα και σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Καλή συνέχεια.Φιλιά :*

      Διαγραφή
  6. Αχ, τώρα πάτησες ευαίσθητη χορδή! Εγώ έχω τον ιδανικό χώρο για τέτοιο τραπέζι ή καλύτερα για μια κονσόλα, λόγω ξεχωριστού χωλ, αλλά τα τελευταία δύο χρόνια τη συγκεκριμένη θέση καταλαμβάνει ένα ωραιότατο παιδικό καρότσι, το οποίο δεν μπορεί να μπει πουθενά αλλού! Όνειρό μου είναι, μόλις ξεπαιδιάσω να ασχοληθώ επιμελώς με αυτή τη γωνία... Να είσαι σίγουρη ότι θα σε συμβουλευτώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχχχ, κρίμα αλλά τι να κάνουμε... η πρακτικότητα πάντα υπερτερεί της αισθητικής καιη καθημερινότητα επιβάλλει τους δικούς της κανόνες! Πάντως αφού υπάρχει ο χώρος είναι μόνο θέμα χρόνου, οπότε όταν είσαι έτοιμη,σφύρα ;)
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  7. Πανέμορφη η φθινοπωρινή σου σύνθεση!!!
    Δεν έχω κάτι ιδιαίτερο για το καλωσόρισμα.Προσπαθώ όλο το σπίτι να είναι ζεστό! :)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμα είναι όλο το σπίτι ζεστό, έχεις το σημαντικότερο Laura :)
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  8. Εμείς κάνουμε κάτι μικρό αλλαγές και ψάχνω να δω τι θα κάνω με την είσοδο! Στην Ελλάδα είχα όμως για χρόνια μια βιβλιοθήκη με δύο σερβίτσια του ελληνικού καφέ προίκα από τη θεία μου και την ραπτομηχανή της μια παλιά Singer στο μεγάλο χωλ που είχαμε!! Πάντα ήμουν της άποψης πως το χωλ είναι μια ιδέα για το τι θα αντικρίσεις και σε τι σπίτι μπαίνεις!! Η οικογένεια της μαμάς μου έδινε πάντα σημασία σε αυτή τη μικρή-μεγάλη λεπτομέρεια και αγόραζε έξτρα έπιπλα για αυτό το χώρο. Σκέψου μόνο πως η γιαγιά μου στο τελευταίο σπίτι είχε δύο μπερζέρες με ένα επιπλάκι και πίνακα, μπαγιού (παπουτσοθήκη κοινός αλλά παλαιά) ράφι χρυσό σκαλιστό με ίδιο καθρέφτη και χαλί αποκλειστικά για το χωλ. Έχω πάρει αυτό το χούι αλλά δυστυχώς τα καινούργια και μοντέρνα σπίτια δε προσφέρονται για τέτοιες πολυτέλειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και έχεις απόλυτο δίκιο Ελεάνα καθώς όντως η είσοδος πρέπει να δίνει μία γεύση από το υπόλοιπο σπιτικό! Πάντως τα παλιά σπίτια-μονοκατοικίες έδιναν έμφαση σε αυτόν τον χώρο και ήταν ό,τι πρέπει για εποχιακές διακοσμητικές πινελιές! Κράτα εσύ το "χούι" σου γιατί το βρίσκω υπέροχο και ποτέ δεν ξέρεις ;) Περιμένω να δω τι μικροαλλαγές κάνατε και κυρίως τι δέχτηκε ο Ν! χεχεχεχε

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχαχαχα to the point τα ξεφουρνίζω ένα ένα!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Τον θεωρώ από τους πιο βασικούς χώρους για να αναπνέει ένα σπίτι, αλλά δυστυχώς θεωρείται πολυτέλεια στις μέρες μας.

    Να σε ρωτήσω κάτι πρακτικό; Πώς έχεις ενεργοποιήσει το κουμπάκι του Pinterest στις εικόνες σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, δυστυχώς στα νέα σπίτια ο συγκεκριμένος χώρος έχει στην πλειοψηφία θυσιαστεί και ενσωματωθεί στο καθιστικό!
      Όσο για το κουμπί, αν πας στα εργαλεία σου στο Pinterest σου (κουμπί που είναι σαν γρανάζι), θα το βρεις ως widget που το προσθέτεις με copy-paste στο ιστολόγιό σου :)
      Καλό απόγευμα & καλώς όρισες!

      Διαγραφή
    2. Το βρήκα,αν το προσθέσω σαν java script θα είναι οκ;

      Διαγραφή
    3. Το προσθέτεις στο html αν θυμάμαι καλά :)

      Διαγραφή
  10. Είναι πράγματι η ετικέτα στο τετράδιο, ο καθρέφτης του πιο μέσα. Στο διαμέρισμα που μένω ανοίγοντας την πόρτα υπήρχε ένας σκοτεινός διάδρομος, ευτυχώς μικρός. Τον έντυσα λοιπόν με καθρέφτη από πάνω ως κάτω έβαλα και ένα μπουφεδάκι που το διακοσμώ ανάλογα με την εποχή. Αυτό λοιπόν με καλωσορίζει ανοίγοντας την πόρτα. Απίστευτα όμορφοι οι καρποί του φοίνικα!!! Καλό, ξεκούραστο βράδυ Δήμητρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! Τον θυμάμαι τον τεράστιο καθρέπτη που έχεις Χριστίνα. Κάπου σε εκείνη την ανάρτηση που είχες στολίσει τον μπουφέ για τα Χριστούγεννα είχαμε "βρεθεί" :) Όσο για τους καρπούς, όταν ξεραθούν και πέσουν, το κλαδί γίνεται σαν αυτό που έβαλα στην μία εργαλειοθήκη της Αλέκας!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  11. Πανέμορφη η φθινοπωρινή σου σύνθεση Δημητρά μου!!Μού άρεσε πολύ πώς συνδύασες τά αντικειμένα καί τούς καρπούςτού φοίνικα!!Διέκρινα ότι εκτύπωσες ένα από τά όμορφα Φθινοπωρινά σχέδια πού μάς πρότεινες!!Τό ίδιο έκανα καί εγώ!! χα χαα!!
    Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα αντικείμενα όλα είτε προϋπήρχαν είτε πάρθηκαν από έξώ Δήμητρα..χεχεχε (και μάλιστα το γιούκα προέβαλε και αντιστάσεις!!!!!) Χαίρομαι που σού άρεσε η σύνθεση αλλά και τα εκτυπώσιμα :) Αν και προσωπικά προτιμώ το χρυσό βελανίδι, νομίζω πως ο μαυροπίνακας ταίριαξε καλύτερα στην σύνθεση! Πολλά φιλιά :*

      Διαγραφή
  12. Τι να πω, βρε κορίτσι μου!
    Ενώ σε ξέρω τόσο καιρό, καταφέρνεις πάντα να με εκπλήσσεις ευχάριστα.
    Χαίρομαι τόσο που σε γνωρίζω και είσαι φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ για αυτό κι έχω φίλες σαν κι εσένα ;)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Τι όμορφες υποδοχές !!!!!
    Κι εγώ πάντα στολίζω με εποχής είδη, θα δείξω κάποια στιγμή τα φθινοπωρινά μου !!!!
    Καλή εβδομάδα και σ ευχαριστούμε για τα όμορφα που μας δείχνεις !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα πολύ όμορφα Ράνια.Ανυπομονώ να δω τα φθινοπωρινά σου :D
      Καλή εβδομάδα να έχουμε. Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  14. Είναι πολύ όμορφο να γυρνάς σπίτι και να σε καλωσορίζει ευχάριστα...
    Κάθε εποχή μου αρέσει να διακοσμώ το σπίτι διαφορετικά, είναι βαρετό να βλέπεις συνέχεια τα ίδια πράγματα....
    Καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαίνω απόλυτα πως βαριέσαι τα ίδια και τα ίδια και πως και η διακόσμηση θέλει τις μικροαλλαγές της :) Ευτυχώς που οι εποχές μάς δίνουν την "δικαιολογία" για τέτοιες συχνές αλλαγές!!!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  15. Μας άρεσε που χρησιμοποίησες αντικείμενα που ήδη έχεις και το αποτέλεσμα είναι πραγματικά φθινοπωρινό!!!!Το κλαδί του φοίνικα έχει τέλειο χρώμα!!!!Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα "ψωνίζω" μέσα στο ίδιο το Άσυλο κορίτσια και νομίζω πως όλοι μας έχουμε αντικείμενα αναξιοποίητα που μπορούν κάλλιστα να ομορφύνουν μια γωνιά του σπιτιού μας :)
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  16. Ούτε εγώ έχω φουαγιέ γλυκιά μου Δήμητρα αλλά δεν πειράζει! Μόλις κάποιος μπει στο σαλόνι με πρώτη μούρη το τζάκι όλο και κάτι νέο θα δει! Εμένα πάντως η είσοδος σου μου αρέσει πολύ!Και θυμίζει αμέσως Φθινόπωρο!!Καλή εβδομάδα να έχεις :**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού βλέπει το τζάκι Λίλιά μου, νομίζω πως η έλλειψη φουγιέ είναι μικρή ;)
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  17. Παιχνιδιάρα σε βρίσκω σήμερα με τις κινούμενες εικόνες σου!!!! χαχαχαα
    Δήμητρα, τι να πω βρε παιδί μου?
    Πάντα νιώθω ότι γίνομαι γραφική. Όλο τα ίδια και τα ίδια λέω. Μόνο λόγια θαυμασμού έχω για τις δημιουργίες σου.
    -----------------------------------------------------------------------------
    - Δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ πόσο φωτογενείς είναι οι καρποί του φοίνικα. (Φαντάζομαι είναι από τους ελάχιστους που επιβίωσαν από την επιδρομή του σκαθαριού που έχει καταστρέψει τους φοίνικες σε όλη την Ελλάδα)!
    - Τα λάτρεψα όλα όπως ακριβώς τα έχεις συνδυάσει. Αρχικά έβαλες το αγαπημένο μου εκτυπώσιμο σε κορνίζα και άρα αυτό δεν θέλει και πολύ προσπάθεια για να το αγαπήσω.
    - Αυτή η πέτρα είναι απίστευτη. Είστε πολύ τυχεροί που βρέθηκε στο δρόμο σας!!! Σαν αποξηραμμένο κοράλι ή σαν σφουγγάρι μου μοιάζει.
    - Το τραπεζάκι υποδοχής το βρίσκω άκρως αναγκαίο σε ένα σπίτι (ή την κονσόλα, το ράφι, το μπαουλάκι κ.ο.κ.).
    - Το δικό σου είναι εξαιρετικό και έκανες άριστα που το χρησιμοποίησες κατ΄αυτό τον τρόπο.

    * Θα ήθελα να δω και κάποια στιγμή προτάσεις για το που να βάζουμε γυαλιά ηλίου, κλειδιά και τσάντα μέσα σε ένα σπίτι, γιατί εγώ ακόμα δεν την έχω βρει την άκρη μου και παντα σκόρπια τα αφήνω. Μου τη δίνει αφάνταστα αυτή η κατάσταση και είναι κάτι που το σκέφτομαι καθημερινά αφού χρειάζεται να τα μαζεύω από εδώ κι εκεί.

    Αντε, αρκετά γι΄απόψε!
    Σε καληνυχτίζω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα να παίξω λίγο με τις φωτογραφίες Χρυσαυγή ...χεχεχεχε Που να το έβλεπες στα αρχικά του στάδια που δεν προλάβαινες να ανοιγοκλείσεις τα μάτια και είχε ήδη ολοκληρώσει έναν κύκλο.... ζάλη σκέτη!!!!
      Δεν ήξερα πως οι φοίνικες τελούν υπό επίθεση!!! Και να φανταστείς πως αυτόν που έχει το Άσυλο, μόνο ένα κλάδεμα κάθε φθινόπωρο του κάνουμε και ούτε που ασχολούμαστε μαζί του! Θα πρέπει να τον προσέξουμε!!!!!!
      Η πέτρα όντως είναι υπέροχη... αφού να φανταστείς εγώ που δεν θέλω τα καλοκαιρινά την έχω ακόμα στη διακόσμηση (λέει πολλά νομίζω...χαχαχαχα)
      Σ' ευχαριστώ για τα πάντα καλά σου λόγια! Μού δίνουν μεγάλη ενθάρρυνση!!!!
      Κρατώ την πρότασή σου και θα επανέλθω με σχετική ανάρτηση :)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Απλή και όμορφη ιδέα! Εγώ έχω τον μπουφέ μου που έχω στολίσει με φωτο των αγαπημένων μου, αγαπημένα δωράκια απο κολλητές κ το παλιό αντίκα τηλ δώρο απο τον μπαμπά μου!


    Τέλειο το τραπεζάκι σου γεμάτο υπέροχα χρωματα! Εύγε!!!!

    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια Ζηνάκι καθώς ένας μπουφές, με την μεγάλη επιφάνειά του, σίγουρα δίνει αρκετό χώρο για διακοσμητικά παιχνίδια :) Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  19. Υπέροχη κ αυτή η γωνίτσα. Κοίταζα τους καρπόυς του φοίνικας κ προσπαθόυσα να μαντέψουν τι ειναι. Ευτυχώς ομως, μου ελυσες την απορία. Μου άρεσε παρα πολυ κ η πέτρα ...να την χαίρεστε τη νεα σας γωνία, ειναι όντως πολυ ζέστη κ σε προδιαθέτει για το υπόλοιπο σπίτι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ευαγγελία, σ' ευχαριστώ πολύ! Οι καρποί του φοίνικα δίνουν όντως το χρώμα που χρειαζόταν η όλη σύνθεση :) Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  20. Τέλεια η παρουσίαση των αντικειμένων με το slideshow! Μια μικρή ταινία. Καλέ? Έχουνε οι γιούκες λουλούδια? Πολύ γλυκούλικο το welcome table σου! Στο σπίτι μου σε υποδέχεται η τραπεζαρία με τις καρέκλες που σου άρεσαν Δήμητρα. Στο πατρικό μου υπάρχει ένα μικρό χωλάκι υποδοχής με την παραδοσιακή κονσόλα και τον καθρέφτη και ίσως πρέπει να πάω να τα πειράξω λίγο τώρα που μου έδωσες ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό το gif για πρώτη προσπάθεια αλλά νομίζω στην επόμενη θα πρέπει να έχω την κάμερα κάπου σταθερά τοποθετημένη ώστε να έχουν όλες οι φωτογραφίες το ίδιο πλάνο :)
      Όσο για τα γιούκα, νομίζω πως υπάρχουν αυτά που βγάζουν άνθη και αυτά που δεν βγάζουν. Πάντως όλα τα γιούκα στο Άσυλο ανθίζουν (λες να υποφέρουν από κρίσεις προσωπικότητας λόγω χώρου;;;; χαχαχαχαχα)
      Αυτή την τραπεζαρία σου, πολύ θα ήθελα να μάς την παρουσιάσεις κάποια στιγμή Σοφία! Και φυσικά, αν "πειράξεις" το χωλ στο πατρικό, να μοιραστείς μαζί μας τις πινελιές σου :)

      Διαγραφή
  21. Υπέροχο το τραπεζάκι σου με την πανέμορφη φθινοπωρινή διακόσμηση, Δήμητρα! Ούτε εγώ έχω χώλ σ'αυτό το σπίτι, αλλά μπαίνοντας έχω τοποθετήσει ένα μεσαίου μεγέθους στρογγυλό τραπέζι και το έχω στολίσει με μιά κρυστάλλινη καράφα και ποτηράκια του λικέρ πάνω σ'έναν δίσκο από κασσίτερο (όλα παλαιά - της πεθεράς μου). Μιά παλιά τσαγιέρα σε χρήση βάζου φιλοξενεί λίγα εποχιακά κλαδάκια.
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως φαίνεται το φιλόξενο σπίτι!!!! Ακόμα και στο τραπεζάκι έχει αντικείμενα που παραπέμπουν σε κέρασμα :))
      Όσο για την τσαγιέρα σε χρήση βάζου, εύγε!!!!
      Πολλές καλημέρες & φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Όμορφη και φιλόξενη η διΑκόσμηση στο "άνοιγμα"της πόρτας στο σπίτι σου ,Δήμητρα απΛή και λιτή αλλά γεμάτη φθινοπωρινά και ζεστά χρΏματα.Εγώ έχω ένα μικροέπιπλο που διακοσμείται ανάλογα με την εποχή ....προς το παρόν είναι αφημένο στη τύχη του λόγω άλλων υποχρεώσεων.... φιλάκια πολλά και μια καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία. Ελπίζω να βρεις τον χρόνο να διακοσμήσεις το έπιπλό σου και φυσικά να το μοιραστείς μαζί μας :) Φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Αυτά τα τραπεζάκια φωνάζουν νοικοκυρά από μακρυά! Μου αρέσουν και θα ήθελα να είχα χώρο για ένα. Επειδή όμως δεν έχω, προσπαθώ όποτε έχω κέφι να στολίζω....την είσοδο του διαμερίσματος (δηλαδή αυτό που βλέπει ο άλλος μόλις βγαίνει από το ασανσερ).
    Εκεί λοιπόν δεν χωράει τραπεζάκι, αλλά μια χαρά χωράει ένα βάζο και οι φθινοπωρινές εκτυπώσεις:)
    Πολύ όμορφο το δικό σου! Φωνάζει νοικοκυρά αλλά και DecorAsylum!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νοικοκυρά ε;; Να σου πω την αλήθεια ποτέ δεν το σκέφτηκα έτσι!! Παθιασμένη με τη διακόσμηση, ναι, αλλά νοικοκυρά... (όχι πως δεν είμαι :pppppp)
      Πάντως αφού μπορείς να διακοσμείς και έξω από το διαμέρισμα, μια χαρά είναι Μαργαρίτα!!!! Αυτό θα πει 1η εντύπωση!!!
      Πολλά φιλιά :*

      Διαγραφή
  24. Εμάς η πρωτη εντύπωση είναι ένα τετραγωνισμενο χωλ με ελαχιστο φωτισμό και πόρτες σε κάθε πλευρά του.
    Κατάφερα και κρέμασα ενα τεράστιο καθρέφτη και από κάτω ένα κρεμαστό επιπλακι,όπου διακοσμω ανάλογα τις ορέξεις. Επίσης στο χώρο αυτό βρίσκεται και η μοναδική πολυθρόνα του σπιτιού.
    Το ιδανικό θα ήταν να μπαίνω στο σπίτι, να με θαυμάζω στον καθρέπτη (!!!!) και να αράζω στην πολυθρόνα,αλλά η καθημερινοτητα αλλά προστάζει!

    Λατρεύω τα άνθη από τα γιούκα και αφού τόλμησες να τα βάλεις μαζί τους διπλό εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά σε βρίσκω Βάσω! Και καθρέπτης και έπιπλο και πολυθρόνα, βασιλικές καταστάσεις!!!!
      Άντε με το καλό να βρεις και τον χρόνο να κάθεσαι εκεί και να αράζεις, απολαμβάνοντας την θέα ;)
      Πολλές καλημέρες & φιλιά.

      Διαγραφή
  25. ωραίο είναι ένα επιμελημένο τραπέζι καλωσορίσματος, αρκεί να βοηθούν και οι χώροι. Στο προηγούμενο σπίτι μας για παράδειγμα κάτι τέτοιο δεν ήταν εφικτό. Σε αυτό που είμαστε τώρα έχω ένα τραπεζάκι με το αγαπημένο μου σεμεδάκι (το ομολογώ, δεν τα αποχωρίζομαι τα σεμεδάκια μου, προίκα της μαμάς ή των γιαγιάδων), ένα φωτιστικό και στον τοίχο από πάνω φωτογραφίες των παιδιών. Ααα, και το ρούτερ για το ίντερνετ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα Ελευθερία, πρέπει να υπάρχει ο χώρος, αλλά ακόμα κι αυτός δεν επιτρέπει για τραπεζάκι, έστω ένα ράφι και κάτι τις στον τοίχο νομίζω η περισσότεροι μπορούμε να το εφαρμόσουμε :)
      Όσο για τα σεμεδάκια, τι να πει κανεις... παράδοση!!! Ωραία πάντως η ιδέα και του φωτιστικού και πολύ πρακτική :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  26. Καλησπέρα Δήμητρα! Νομίζω πως η αύρα του κάθε σπιτιού έχει να κάνει με τον άνθρωπο που ζει εκεί και την δική του αύρα και ιδιοσυγκρασία. Πόσο "κρύο" μπορεί να δείξει ένα σπίτι ενός φιλόξενου και γλυκού ανθρώπου; Μέσα σε λίγα λεπτά σε έχει κερδίσει ο ίδιος! Και εγώ ανήκω σε αυτούς που δεν έχουν χώρο για ροτόντα στην είσοδο. Ένα μικρό επιπλάκι με καθρέφτη διακοσμημένο με τη φωτογραφία του γάμου μας και ένα κόκκινο βάζο είναι ότι έχω βάλει στην είσοδο του σπιτιού μου. Τέλειες όλες οι προτάσεις σου και επίσης εξαιρετική αυτή του ασύλου! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα η διακόσμηση δεν μπορεί να διασκεδάσει τις εντυπώσεις που σού αφήνουν οι ιδιοκτήτες του χώρου Νίκη μου αλλά μπορεί να εντείνει την ζεστάσια που αποπνέουν :) Πολύ "προσωπικό" το τραπεζάκι σου και πολύ μού αρέσει σαν ιδέα!!! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  27. Φίλη μου στο σπίτι καλοσωρίζω εγω, γιατι εμένα βαζουν να ανοιγω τη πορτα αχαχαχχαχαχαχα
    Καλή μας νύχτα :)
    Φιλια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα! Την καλύτερη διακόσμηση Αριάδνη :D
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  28. Γραφική θα γίνω πια... Ότι και να κάνεις είναι τέλειο :-) Πανέμορφο και άκρως φθινοπωρινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω, σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια Ελένη :D
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  29. Καλά ε, ο φοίνικας και τα άνθη γιούκα όλα τα λεφτά! Πολύ στυλάτο το τραπεζάκι Δήμητρα και φωνάζει "φθινόπωρο"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και το καλύτερο; Δωρεάν ;) Σ' ευχαριστώ πολύ Μαίρη!
      Καλό φθινόπωρο να έχουμε!

      Διαγραφή
  30. Σου πάει το φθινόπωρο Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. το δικο σου ειναι γλύκα! (οπως παντα :-)
    εκεινο στην τριτη φωτο παλι, με την τεράστια κολοκυθα και το καφασι φατσα φορα λες και μπηκα στο μαναβικο... οχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχαχα σαν μανάβικο εε;;; Είσαι άπαιχτη Αλεξάνδρα!!!!
      Μπορώ τουλάχιστον να έχω την ροτόντα;;;
      Καλό βράδυ :*

      Διαγραφή
  32. Αν το σπιτάκι έχει λίγο άπλα,όπως το δικό σου...είναι πολύυυυ όμορφη ιδέα!!
    Φανταστικά τα πορτοκαλί και τα λευκά άνθη!!Δεν τα έχω ξαναδεί ποτέ,παρόλο που έχουμε γιούκα και φοίνικα!χαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στον φοίνικα μάλλον δεν τα έχεις προσέξει Βίκυ, όσο για τα γιούκα ίσως να είναι από την ποικιλία που δεν ανθίζει :)
      Όσο για την άπλα, ένα κάδρο έστω, χωράει παντου!

      Διαγραφή
    2. :( πρέπει να παρατηρώ καλύτερα μου φαίνεται!!χαχα!!
      Εχεις δίκιο...αν όχι τραπεζάκι,ίσως ένα καδράκι!! :) :)

      Διαγραφή
  33. Αυτα τα πορτοκαλιά μπριμπιλάκια ταιριαζουν τόσο πολύ με το παλ mint βάζο!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπιρμπιλάκια;;; χαχαχα Ναι, αν και σε λίγο καιρό θα αρχίσουν να πέφτουν. Αλλά δεν πειράζει καθώς το ξύλο τους θα αρχίζει να γίνεται γκρίζο και είναι εξίσου όμορφο :)

      Διαγραφή
  34. Υπέροχο έγινε! Δυστυχώς δεν έχω χώρο για αντίστοιχο τραπεζάκι οπότε ξεσπάω στο τραπέζι της τραπεζαρίας ανάλογα με την εποχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει Κατερίνα και το τραπέζι της τραπεζαρίας μια χαρά επιφάνεια είναι και σίγουρα μεγαλύτερη για περισσότερα διακοσμητικά παιχνίδια ;)

      Διαγραφή