Δευτέρα, 13 Οκτωβρίου 2014

Διακόσμηση με μήλα

Είναι ίσως το εικονικότερο φρούτο όλων των εποχών. Κι αφού πέρασε από μυθολογία, θρησκεία και τεχνολογία, μπήκε και στη διακόσμηση για να ομορφύνει τους χώρους μας με την γεμάτη πειρασμό παρουσία του.


Ο λόγος φυσικά για το μήλο που, αψιφώντας την εφήμερη περίοδο της ζωής του, μπαίνει σε τραπέζια, μεταμορφώνεται σε βάζο και συμπληρώνει σαν εναλλακτικό άνθος στεφάνια, δίνοντας μία ξεχωριστή νότα στο ντεκόρ μας. 


Στο τραπέζι συνδυάζεται με άλλα καλούδια της εποχής σε πιατέλες και βάζα, ενώ μπορεί κι από μόνο του να εκτελέσει χρέη ανθοδοχείου. 





Ένα μήλο κι ένα καρτελάκι κι έτοιμη η θέση για τους ξεχωριστούς καλεσμένους

 







Ενώ μερικά κόκκινα μήλα συναγωνίζονται επάξια τα λουλούδια τους φθινοπώρου και χαρίζουν τα υπέροχα χρώματα τους




Αν σάς άρεσαν σαν ιδέα τα μήλα ως πρωταγωνιστές της φθινοπωρινής διακόσμησης, ρίξτε μία ματία και σε μία περσίνη ανάρτηση του Ασύλου, Ένα μήλο την ημέρα, όπου κυρίως τα πράσινα μήλα είχαν την τιμητική τους.


Εγώ πριν σάς καλημερίσω και σε πλήρη έλλειψη συσχετισμού με την θεματολόγια του ιστολογίου,  σάς αφήνω με την μοναδική εικόνα πράσινων μήλων για αυτή την ανάρτηση. Μία εικόνα ανάλογη του φημισμένου πειρασμού του φρούτου.


Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.






Χιονάτη: πηγή

67 σχόλια:

  1. Υπέροχες προτάσεις όπως πάντα! Λατρεμένο μήλο, μ'αρέσει να το τρώω αλλά και να το θαυμάζω ως υλικό διακόσμησης...όπως τώρα με αυτή την ανάρτηση! Σ'ευχαριστούμε Δήμητρα, καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζεται απλώς να το θαυμάζουμε, εύκολο είναι να το βάλουμε και στη διακόσμηση Μαρία όπως φαίνεται από τις εικόνες :)
      Χαίρομαι που σού άρεσαν οι προτάσεις. Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  2. Ομόρφυνε η οθόνη μου από διακοσμητικές λεπτομέρειες και ιδέες βρε Δήμητρα μου! Και έχεις τόσο δίκιο...πρωταγωνιστεί παντού με την νοστιμιά του και την εμφάνισή του...καιρός ήταν να μπει και στη διακόσμηση λοιπόν^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ ειδικά που το αξιοποιείς στην κουζίνα, ώρα να το προσθέσεις και στον υπόλοιπο χώρο του σπιτιού Λίλια ;)
      Καλό απόγευμα. Φιλιά!!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Δήμητρα! Πολύ ωραίες ιδέες!!! Κι εμένα μου αρέσουν τα μήλα και πάντα το χειμώνα έχω στο τραπέζι της κουζίνας ένα μεγάλο μπολ με μήλα και πορτοκάλια, αλλά πέραν αυτού δεν είχα σκεφτεί τίποτε άλλο. Τα τελευταία είναι με μαύρη σοκολάτα? Πραγματικός πειρασμός! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι δύσκολο με μικρές κι ανέξοδες προσθήκες ακριβώς το ίδιο μπώλ σου να μεταφερθεί στην τραπεζαρία Θάλεια. Λίγα κλαδάκια, μερικά πεσμένα φύλλα, καρποί κι έτοιμη μία διακόσμηση που γιορτάζει την εποχή.
      Τα τελευταία μήλα είναι καλυμμένα με ζάχαρη/καραμέλα βαμμένη με μαύρο χρώμα ζαχαροπλαστικης ;)

      Διαγραφή
  4. τι όμορφες εικόνες!!!!!!!!!! Από το τίποτα τελεικά μπορείς να κάνεις θαύματα!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο το τίποτα και με υλικά που υπάρχουν σχεδόν σε κάθε σπίτι :)
      Καλό απόγευμα Κωνσταντίνα!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραιες ιδέες... να γι αυτο αγαπω τα κομπουτερ της apple χα χα!
    Ta τελευταια μήλα ειναι τελεια... τι ειναι αυτό οτ μαυρο γυαλιστερό που εχουν βουτιχτει?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, να μία δικαιολογία που δεν έχω χρησιμοποιήσει για να πάρω Mac!!!
      Όσο για τα μήλα, καραμέλα βαμμένη με μαύρο χρώμα ζαχαροπλαστικης

      Διαγραφή
  6. Ο στολισμός του τραπεζιού στην δεύτερη εικόνα μου άρεσε πολύ!!
    Άνετα θα τον υιοθετούσα σε δικό μου τραπέζι!
    Καλή σου εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιτός και γήινος. Εξάλλου δεν χρειάζονται πολλά για να στολιστεί κάτι όμορφα :)
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  7. Ειναι από τα αγαπημένα μου στη διακόσμηση της κουζίνας, το χρώμα, το σχήμα του τόσο καλοφτιαγμενο και τέλειο. Άσε που το έχω συνδυάσει με το φθινόπωρο και το χειμώνα!! Φέτος πρώτη φορά που το στόλισα και στο σαλόνι εκείνο που είδες ;) Ένα τη φορά. . μην πέσει μαζεμένη η αλλαγή και φαω δούλεμα! Καλή εβδομάδα! ! Το γραφικό με την χιονατη τέλειο!!! :)
    άλλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις και τα δουλέματα εσύ να ανησυχείς!!! Φφφφ Είπαμε, κάνουμε πως δεν ακούμε!!!!!!
      Όσο για τον συσχετικό, άκρως λογικός μου φαίνεται :)
      Χαίρομαι που σού άρεσε η Χιονάτη!

      Διαγραφή
  8. Τι ωραίες ιδέες! Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα σκεφτεί ποτέ το μήλο ως στοιχείο διακόσμησης, σε αντίθεση με άλλα φρούτα που τα έχουμε συνηθίσει περισσότερο, όπως πχ το ρόδι.
    Αλλά μου άρεσαν πολύ, ειδικά ως "ανθο"συνθέσεις! Πολύ όμορφος στολισμός για ένα ξεχωριστό χειμωνιάτικο τραπέζι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντασία να υπάρχει Χριστίνα και τα φρούτα και τα λαχανικά μεταμορφώνονται κυριολεκτικά :)
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  9. Λόλα να ένα μήλο! Φανταστικη η τελευταία φωτογραφία, αλλά και το στεφανάκι με τις φετούλες μηλου!
    Καλή συνέχεια στη μερα μας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η τελευταία φωτογραφία είναι πραγματικά πειρασμός! Καλό απόγευμα Αριάδνη :)

      Διαγραφή
  10. Γέμισε χρώματα και αρώματα η οθόνη! Από τα πιο αγαπημένα μου φρούτα και ναι το χρησιμοποιώ πολύ συχνά στην διακόσμηση ειδικά τον χειμώνα. Δεν λείπει ποτέ από το καλάθι μου με τα φρούτα ... και ναι η τελευταία φωτογραφία είναι "πειρασμός'!!! Καλό απόγευμα Δήμητρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΥΓ: ... και ναι ... και ναι ... άσχημη επανάληψη, συγνώμη :(

      Διαγραφή
    2. Σιγά βρε Χριστίνα δεν έγινε δα και τίποτα για ένα παραπάνω "και ναι" :)
      Όσο για τα μήλα, αγαπημένα όντως, εντός κι εκτός κουζίνας ;)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  11. Όλα συσχετίζονται, μην ανησυχείς κι η σημερινή ανάρτηση είναι εξίσου απολαυστική με τις άλλες!
    Λαχταριστό φρούτο της εποχής κι ας κουβαλάει τόσους συμβολισμούς πάνω του, δεν πιστεύω να φταίει αυτό το καημένο. Εμείς πάντως το αγαπάμε!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ανησυχώ Νίκη :) Εξάλλου τα ιστολόγια τα διατηρούμε με το μεράκι μας, όχι με τα πρέπει!
      Όσο για το μήλο, δεν πειράζει, μαζί με τα "κακά" έχει κερδίσει και "καλά" κι αφού μπορούμε να το βάλουμε και στη διακόσμηση ακόμα καλύτερα :)

      Διαγραφή
  12. Ένα μηλαράκι μονάχα υπάρχει όλο κι όλο στο στεφάνι με τα σταφύλια πάνω από το τζάκι.Το λευκό γλαστρί όμως με τα μήλα και την πρασινάδα,θα το υιοθετήσω στην χειμωνιάτικη διακόσμηση σίγουρα.Έχει ήδη μπει στα to do pin μου.Ο τελευταίος πειρασμός δικαιολογεί την Εύα και τον Αδάμ.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφα Αλέκα μου! Περιμένω να δω την δική σου εκδοχή της μηλοανθοσύνθεσης :)
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  13. Εγω θα ξεκινήσω να σου πω ότι λάτρεψα την τελευταία εικόνα ,ίσως γιατί μ'αρέσουν οι αντιθέσεις του μαύρου μ'άλλα χρώματα,κάνεις πάντα την διαφορά στις υπέροχες αναρτήσεις σου με τόσο επίκαιρα θέματα...την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η τελευταία εικόνα είναι σκέτος πειρασμός Μαρία ;) Σ' ευχαριστώ για τα πάντα καλά σου λόγια! Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  14. Πολύ ομορφη προτάσεις!!!λατρεψα αυτη με το άσπρο γλαστρακι,πολυ κομψή επιλογη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και κομψή και οικονομική και εύκολη. Τι άλλο να ζητήσει κανείς;;; :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  15. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες με τα μήλα στην διακόσμηση!!!
    Μου άρεσαν όλα, με λίγο περισσότερο την πρώτη φωτογραφία!!!
    Καλή βδομάδα!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πρώτη φωτογραφία λόγω των φύλλων "φωνάζει" λίγο παραπάνω "Φθινόπωρο" :)
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  16. Τα μήλα είναι απίθανα!!!!
    Εκπληκτική ιδέα!!!
    Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν οι ιδέες Laura!
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  17. Καλησπέρα Δημήτρά μου!!Πολύ όμορφες ιδέες!!Μού αρέσουν τά μήλα στήν διακόσμηση!!
    Λ'ατρεψα τά στεφάνια!!Καλή εβδομάδα!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα συνονόματη! Χαίρομαι που σού άρεσαν οι προτάσεις!
      Όσο για τα στεφάνια και εγώ τα βρίσκω πολύ ξεχωριστά :)
      Πολλές καλημέρες & φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Αγαπημένα μηλαράκια! Το μπουκέτο και το στεφάνι με τις φέτες μήλου είναι καταπληκτικά! Καλά η τελευταία φωτογραφία είναι art! Καλή βδομάδα Δήμητρα! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρόλο που έψαχνα φωτογραφίες με κόκκινα μήλα Σοφία, όταν είδα την τελευταία εικόνα δεν μπόρεσα να αντισταθώ!
      Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  19. Πολύ ωραίες όλες οι ιδέες !!!!!
    Κι εμένα στην κουζίνα, σχεδόν πάντα υπάρχουν μήλα .... μου αρέσουν πολύ !!!
    Μ εντυπωσίασε το στεφάνι, με μήλα δεν είχα ξαναδεί !!
    Καλή σου εβδομάδα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως καιρός είναι Ράνια να αρχίσουμε να βγαζούμε από τις κουζίνες μας και να τους δίνουμε θέση και σε άλλα μέρη ;) Τα στεφάνια είναι όντως πολύ ξεχωριστά!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  20. Κοίταξε να δεις τα μήλα και δεν τα είχα σε εκτίμηση...μόνο σε μηλόπιτα τα έτρωγα! Μου άρεσε τρελά η σύνθεση με μήλα στο τραπέζι και τα μήλα σαν μπουκέτα! Καλά όσον αφορά την τελευταία φωτό, ας μη σχολιάσω καλύτερα....και προσπαθώ να μειώσω και τη σοκολάτα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο και μόνο η μηλόπιτα είναι υπεραρκετή για να έχει κάποιος τα μήλα σε εκτίμηση.. χεχεχεχε
      Όσο για τις συνθέσεις, νομίζω πως εύκολα μπορούν να αναπαραχθούν :)
      Και τέλος, μπορείς να μην ανησυχείς, η τελευταία φωτό είναι με χρωματισμένη καραμέλα ;)

      Διαγραφή
  21. Είχα pinάρει από καιρό μια ιδέα με πράσινα μήλα για τη διακόσμηση της τραπεζαρίας, και τώρα μου έδωσες κι άλλες, πολλές ιδέες, γιατί προς το παρόν, το μόνο που στολίζουν είναι μία γαβάθα στο τραπέζι της κουζίνας (τι πρωτότυπο!)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως είδες Χρύσα δεν χρειάζονται πολλά προκειμένου αυτή η γαβάθα στο τραπέζι της κουζίνας να μετατραπεί σε στολίδι για την τραπεζαρία ;)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  22. Φανταστικές εικόνες και προτάσεις Δήμητρά μου!!! Ξεχωρίζω τα στεφάνια με τα μήλα... όλα τόσο πρωτότυπα !!! Καλή σου μέρα !!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν οι ιδέες Ιωάννα μου! Όσο για τα στεφάνια είναι όντως πολύ ξεχωριστά!
      Φιλιά & καλημέρα :)

      Διαγραφή
  23. mporv na trvv mhla synexeia!!!! τωρα κ στη διακοσμηση...υπεροχα αλλα θα τα φαω! δεν ειναι για μενα!!!! χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν περίμενα διαφορετικό σχόλιο από σένα :p
      Να σταματήσεις να τρως τη διακόσμηση!!!!!!

      Διαγραφή
  24. Κι αμα λιμπιστείς ενα μηλαράκι, αντε να σου παει η καρδιά να χαλάσεις το ντεκόρ!!!
    Φοβερές ιδέες!!! Και ιδανικες για την εποχή θα ελεγα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ή το βλέπεις όπως η Ζήνα παραπάνω και τρως ...τη διακόσμηση χεχεχεχε
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  25. Φοβερή η ιδέα με το καρτελάκι των καλεσμένων πάνω στο μήλο, ειδικά τώρα σε φθινοπωρινά τραπέζια!
    Και μου άρεσε και το στεφάνι με τα κομμένα σε φέτες μήλα.. Απρόσμενα εντυπωσιακό!
    Όσο για την τελευταία εικόνα, τι να πω;
    Θα έτρωγα ένα να μην σε προσβάλλω και σε ευχαριστώ πολύ για το ... κέρασμα!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα καρτελάκια είναι πολύ ωραία ιδέα και έχουν έτοιμο και το φρούτο για την χώνεψη μετά το φαγητό ;)
      Υποψιάζομαι πως δεν σε ενθουσιάσαν τα μηλαράκια πειρασμός της τελευταίας εικόνας...!!!
      Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  26. Τι όμορφα που είναι τα μηλαράκια στην διακόσμηση. Εμείς σπίτι το μόνο που πάντα είχαμε, ήταν μια μεγάλη πορσελάνινη πιατέλα, γεμάτη με μήλα, στο τραπέζι της κουζίνας. Δώρο γάμου, το οποίο πριν κάπου ένα χρόνο το έκανε θρύψαλα ο Νικόλας.
    Οπότε τώρα γιοκ:)
    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευκαιρία και για νέα πιατέλα Μαργαρίτα και για ενσωμάτωση των μήλων στη διακόσμηση ;)
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  27. "Ελα να μπαίνουμε σε χριστουεννιάτικη διάθεση!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τέτοια διάθεση να φάει όλη η γειτονιά Χριστίνα...χεχεχε
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  28. Σ' οποιοδήποτε χρώμα τα μήλα είναι τελικά υπέροχα και στην διακόσμηση!!!!Θα "κλέψουμε" κι εμείς ένα μήλο από την τελευταία εικόνα!!!!Καλό σου βράδυ,Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πάρετε, να πάρετε γιατί φαίνονται άκρως λαχταριστά :)
      Την καλημέρα μου κορίτσια!

      Διαγραφή
  29. Αρχικά δεν μπορώ παρά να μην σχολιάσω τη φοβερή πρώτη εικόνα της ανάρτησης! Πραγματικά είναι πανέμορφη! Τώρα για τα μήλα πονεμένη ιστορία! Μου αρέσουν τόσο πολύ που ήθελα να έχω στο γάμο μου πράσινα μήλα στη διακόσμηση αλλά φυσικά ήμουν off season κλαψ κλαψ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα δεν θέλω στεναχώριες Κατερίνα. Δεν μπορούσες να τα έχεις στο γάμο, οκ, έχεις όλη την υπόλοιπη ζωή σου μπροστά να διακοσμείς με αυτά συνέχεια κι όχι μία μόνο ημέρα ;)

      Χαίρομαι που σου άρεσε η "πειραγμένη" Χιονατη :)

      Διαγραφή
  30. Στέκομαι στην πρώτη δική σου εικόνα και στην τελευταία!
    Λατρεύω τα μήλα -και τις μηλόπιτες επίσης!!!Προς το παρόν έχουν δοκιμαστεί μόνο σε επιτραπέζιες συνθέσεις σε συνδυασμό με λουλούδια, αλλά φαίνεται ότι οι χρήσεις του δεν περιορίζεται μόνο εκεί!
    Υπέροχη ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιορίζονται εκεί που σταματά η φαντασία. Πάντως είναι μία ωραία εναλλακτική αντί των συνηθισμένων λουλουδιών κι πιο υγιεινά κιόλας.
      Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  31. Οσο κι αν μου αρέσει η γεύση τους...(εντάξει δεν τρελαίνομαι κιόλας) άλλο τόσο τα σιχαίνομαιιιιιιιιι!!
    Με ενοχλεί τρελά ο ήχος που κάνουν όταν τα δαγκώνεις/κόβεις!Και μόνο που το σκέφτομαι,μου σηκώνεται η τρίχα!!Ιουυυ...είμαι περίεργη,το ξέρω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επομένως εσύ είσαι το καταλληλότερο άτομο να τα βάλεις ως διακοσμητικά!!!!
      Χαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχ θα τα έχω να τα κοιτάω!!!Δεν πρόκειται να τα ακουμπήσω!!

      Διαγραφή
  32. Να σου πω, εγώ είμαι Fan των πράσινων μήλων, αλλά και το κόκκινο το μηλαράκι έτσι όπως το λες μου κάνει. Βρε 'συ να κάνω μήπως μια μηλόπιττα ..... το λέω εδω και μέρες ..... Το στεφάνι είναι ιδιάιτερο πάντως !!! Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μηλόπιτα... γιαμ γιαμ! Αφήσαμε τη διακόσμηση πιάσαμε την μάσα... χεχεχεχε
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  33. γελαω, γιατι σημερα εφερε ο συζυγος περισσοτερα μηλα απ οσα μπορουμε να φαμε... κι ελεγα τι να τα κανω? ε, να τι θα τα κανω! διακοσμητικα! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή