Μοντέρνοι χώροι / Κλασσικά χαλιά

Αν η διακόσμηση έχει ένα παιχνιδιάρικο χαρακτηριστικό, αυτό είναι πως είναι δίχως στεγανά. Στυλ, υφές και χαρακτήρες αναμειγνύονται και αλληλοσυμπληρώνονται, δημιουργώντας έναν χώρο άκρως ξεχωριστό. Τι θα λέγατε λοιπόν για μοντέρνους χώρους που όμως αγκαλιάζονται από κλασσικά χαλιά;

Όσοι παρακολουθείτε το Άσυλο, γνωρίζετε καλά πόσο μού αρέσει να ανακατεύω στυλ και να μην επιλέγω σεταρισμένες λύσεις. Έτσι σήμερα και ενόψει του στρωσίματος των χαλιών, σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας χώρους με μοντέρνα έπιπλα και διακόσμηση, οι οποίοι όμως, αντί ενός ανάλογου χαλιού, επέλεξαν τον αντίποδα. Περσικού στυλ χαλιά και κιλίμια με περίτεχνα σχέδια και χρώματα, για ένα mix 'n match γεμάτο χαρακτήρα.


















Πως σάς φαίνεται ο συνδυασμός; Θα τον τολμούσατε; Τι στυλ χαλιά έχετε στο δικό σας σπίτι;

Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο.







69 σχόλια:

  1. Με το πόνο μου παίζεις? Όλα τα χαλιά που είχα ήταν έτσι.. ειδικά ένα μαύρο περσικό κληρονομιά από τη γιαγιά! εδώ έχω ενα εκπληκτικό. .. μονόχρωμο. . Γκρρ Στην αρχή δε τα συμπαθούσα όταν όμως πήρα τα πράγματα της γιαγιάς και τα στόλισα άλλαξα άποψη για πολλά τέτοια κλισε.. τι πρέπει και τι δεν πρέπει και τι αρμόζει σε νεανικά σπίτια! ! Λες και είμαστε τα 20χρονα.. μεχρι και ότι ειχα κάνει το σπίτι μαυσωλείο άκουσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε ξέρω αν έβγαλες άκρη προς το τέλος έτσι όπως τα έγραψα. . :) τώρα που τα ξανά διάβασα το κατάλαβα.

      Διαγραφή
    2. Μια χαρά νόημα βγάζουν όσα έγραψες Ελεάνα. Το γούστο κι επομένως η διακόσμηση είναι άκρως προσωπικό θέμα, οπότε τα "πρέπει" δεν έχουν νόημα. Το ζήτημα είναι να αρέσει σε εμάς τους ίδιους το σπίτι μας. Όσο για τον χαρακτηρισμό "μαυσωλείο" , δες το υπέρ σου: απλούστατα δεν έφτιαξες το συνηθισμένο σπιτικό που όλοι περιμένουν να δουν ;) Πάντως όταν συνδυάζονται με έπιπλα σε λιτές γραμμές, εμένα μόνο μαυσωλείο δεν μού θυμίζουν!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  2. Ναι, τώρα μπορώ να το επιβεβαιώσω πλήρως! Τα γούστα μας ταιριάζουν απόλυτα!
    Αν θα τολμούσα το συνδυασμό;;; Τον έχω ήδη τολμήσει, και περιμένω πώς και πώς να τα στρώσω τις επόμενες μέρες!
    Πιστεύω ότι αν συνδυαστούν σωστά, κάνουν θαύματα σε ένα σαλόνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που συμφωνούμε διακοσμητικά Χρύσα ;)
      Κι εύγε για τον συνδυασμό, που δεν συνηθίζεται και τόσο στα Ελληνικά σπίτια!!!
      Όπως λες, αν συνδυαστούν σωστά, τα χαλιά αναδεικνύουν την λιτότητα των επίπλων και τα έπιπλα την πολυπλοκότητα των χαλιών. Εξάλλου, τα ετερώνυμα έλκονται! Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  3. Χαλιά και πάλι χαλιά! Τα θεωρώ στόλισμα σε κάθε σπίτι!Και σε μοντέρνο και σε κλασσικό είναι υπέροχα! Την καλημέρα μου:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις άδικο Λίλιά μου! Τα χαλιά πάντα κάνουν ένα χώρο να φαίνεται πιο φιλόξενος και παρεϊστικός!
      Καλό βράδυ :*

      Διαγραφή
  4. ΝΑΙ! Τέτοια έχω από γιαγιά, από μαμά, από θεία και από έναν πλειστηριασμό! Ε άμα σου πω πως φέτος έλεγα να το ελαφρύνω λίγο και να τα αλλάξω! Λες ε; Και έξοδα θα γλυτώσω και μέσα στην μόδα θα είμαι χαχα! Λάτρεψα 2η & 3η φωτογραφία σαλονιού. Καλή συνέχεια και καλό Σαββατοκύριακο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, σού "χάλασα" τα σχέδια Χριστίνα;; Εγώ στην θέση σου πάντως, θα ξόδευα τον προϋπολογισμό προς αγορά νέων χαλιών σε κάτι άλλο για το σπίτι ;) Και μες τη μόδα (άσε που δεν φεύγουν ποτέ από την μόδα) και νέα καλούδια για το σπίτι...ξέρεις εσύ!!!! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  5. Τα χαλιά,μικρά ή μεγάλα με σχέδια ή όχι είναι το πρωταρχικό στοιχείο για την διακόσμηση εσωτερικού χώρου στο σπίτι,προσδίδει αυτή την ζεστασιά και θαλπωρή κάνοντας πιο όμορφο το περιβάλλον,εγω θα αργήσω να τα στρώσω λογω του ότι ο καιρός είναι ζεστός ακόμα....νότια μεριά βλέπετε...έτσι θα περιμένω μέχρι τος τέλος του Οκτώβρη.Τα δικά μου χαλιά είναι κλασσικά και μόνο του υπνοδωματίου διαφέρουν...λάτρεψα την 4η και 5η φωτο την καλημέρα μου Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρωταρχικό δεν ξέρω άμα είναι Μαρία μου (εγώ τα έκανα ανάποδα: πρώτα τα έπιπλα και μετά τα χαλιά) αλλά σίγουρα είναι μεγάλο κεφάλαιο καθώς καλύπτουν μεγάλες επιφάνειες και δίνουν άλλη αίσθηση στον χώρο. Άντε να ψυχράνει ο καιρός γενικότερα να στρώσουμε όλοι μας γιατί κι εμείς εδώ τέλη Οκτώβρη αρχές Νοέμβρη τα βάζουμε :)
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  6. Μου αρέσουν πολύ αυτού του είδους τα χαλιά Δήμητρα και αγαπημένη φώτο η τελευταία και με αυτούς τους χρωματικούς συνδυασμούς σε χαλιά, τοίχο και τα όμορφα παράθυρα που δίνουν φως.. Πιστεύω πως τα χαλιά περσικού τύπου αναδεικνύονται πολύ όμορφα σε σπίτια με ξύλο και πέτρα, είναι ένα πάντρεμα που μου αρέσει... Εμείς εδώ στο σπιτικό μας, έχουμε shaggy μεγάλα χαλιά σε καθιστικό, τραπεζαρία και σαλόνι, και (faux) δερμάτινα χαλιά στην κρεβατοκάμαρα και μπροστά από το τζάκι.. Αλλά ακόμα δε βλέπω να στρώνονται!!! Έχουμε ζέστη και ήλο!! Εσύ μας έχεις βάλει σε χουχουλιάρικο mood!
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ωραίο με αυτού του στυλ χαλιά Βέρα είναι πως αναδεικνύουν σχεδόν τα πάντα και φυσικά δεν φεύγουν ποτέ από την μόδα. Εγώ προσωπικά λατρεύω να συνδυάζω θεωρητικά ετερόκλητα στοιχεία στη διακόσμηση, οπότε φυσικά και δεν λείπουν και τέτοια χαλιά από το Άσυλο! Τώρα, όσον αφορά τα δερμάτινα που λες... αχ αχ, αντικείμενα πόθου :))
      Σάς βάζω σε τέτοια διάθεση, μπας και φιλοτιμηθεί και ο καιρός! χεεχχεχε Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Ναι μου αρέσουν, αλλά νομίζω ότι θέλει μεγάλη προσοχή.
    Έχω δει σπίτια με τέτοια πανέμορφα χαλιά και μοντέρνα έπιπλα, που το συνολικό αποτέλεσμα είναι υπερφορτωμένο και κιτς. Επίσης για εμένα είναι πιο δύσκολο να κάνεις αλλαγές στην διακόσμηση με τέτοιο χαλί. Γιατί πόσο πια φαντασία να έχει κάποιος έτσι ώστε να σκεφτεί να ταιριάξει πράσινο μαξιλαράκι, με μπορδοροδοκόκκινο χαλί (βλέπε φωτο 3 απο το τέλος) και να βγει και ωραίο;
    Εγώ δεν θα τα έβαζα - μάλλον - αλλά είναι υπέροχα σε όλες τις φωτός!!!
    'Αντε να στρώσουμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Α και ξέχασα να απαντήσω στο δεύτερο μέρος της ερώτησης σου:))
    Τα χαλάκια μου τα λατρεύω μιας και δυσκολεύτηκα να τα διαλέξω - ξέρεις εσύ:)
    Τώρα σε τι είδος ανήκουν;;;; Δεν τα παω καλά με τα στυλ... Δεν ξέρω καν τι στυλ έχει το σπίτι μου.
    Να τα πω μοντέρνα; Μοντέρνα θα τα πω. Είναι μηχανής, με χαμηλό πέλος και γήινα χρώματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ισορροπία είναι μεγάλη υπόθεση Μαργαρίτα και σίγουρα δεν ευθύνονταν μόνο τα χαλιά ή ο συνδυασμός τους με τα μοντέρνα έπιπλα που έκαναν τους χώρους που λες κιτς. Το ζητούμενο με τέτοιους συνδυασμούς είναι να βγαίνει ένα χαλαρό αποτέλεσμα, όχι κάτι στημένο γιατί τότε είναι επικίνδυνο ;)
      Όσο για τα όμορφα καινούργια χαλιά σου, μοντέρνα είναι και άκρως χουχουλιάρικα!!!!!!
      Άντε, όχι μόνο να στρώσουμε αλλά και να ανάψουμε ;)) Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Όπως και να είναι τα χαλιά δίνουν μια άλλη όψη στο σπίτι !!!!
    Η αλήθεια είναι ότι τα κλασικά έχουν μια αρχοντιά, αλλά και τα πιο καινούργια έχουν μια θαλπωρή !!!
    Σε χαιρετώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα Ράνια, τα χαλιά χαρίζουν άλλη ...χάρη σε ένα σπίτι. Το όμορφο πάντως είναι πως παντρεύονται τα ετερόκλητα :)
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  10. φυσικά και θα το τολμούσα!!! είναι για εμένα ο επιθυμητός συνδυασμός!!!
    "επενδύω" όμως σε χαλιά από γνωστό οίκο της Σουηδίας που δεν θα έχω καμία ενοχή μετά από Χ καιρό να πετάξω, λόγω τριχών και γρατζουνιών...
    Πολύ μου αρέσει το χαλί στη πρώτη φώτο στο σαλόνι!
    Καλό ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζούμε σύμφωνα με τις ανάγκες μας Αλεξάνδρα. Εμείς πρόπερσι που πήραμε χαλιά, ένα από τα βασικά κριτήρια ήταν το χρώμα του Τέρατος χαχαχαχα. Πάντως και η συγκεκριμένη εταιρεία έχει κάτι σχέδια μούρλια!!!
      Καλό βράδυ!

      Υ.Γ. Σε σκεφτόμουν σήμερα το απόγευμα καθώς στο γειτονικό με το Άσυλο χωράφι εμφανίστηκε ξαφνικά ένα ....παγώνι!!!!! Αύριο με το φως της ημέρας θα προσπαθήσω να το εντοπίσω ξανά κι αν βρω κανένα πεσμένο φτερό, δικό σου!!

      Διαγραφή
  11. Φυσικά και θα το τολμούσα και θα το τολμήσω! Τα έπιπλά μου είναι σε ίσιες γραμμές, πολύ μοντέρνα δεν τα λες αλλά ούτε και κλασικά, και θα βάλω σίγουρα κλασικά χαλιά! μου αρέσει πολύ ο συνδυασμός περσικού χαλιού με μοντέρνα επίπλωση! Έχω κληρονομήσει μάλιστα ένα Ανατόλια απ τη γιαγιά μου και σκέφτομαι να το βάλω, αν και θα ήθελα πιο έντονα χρώματα (τα μπορδοροδοκόκκινα!) και αυτό είναι μπεζ με πράσινο..αλλά είναι ολόμαλλο και λυπάμαι να το αφήσω στην άκρη, κάπου πιστεύω θα το βολέψω! Να υποθέσω σκέφτεσαι για κλασικό χαλί στο σπίτι σου??πιστεύω θα του πηγαίνει τρελά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά θα κάνεις Μαίρη!!! Νομίζω πως θα αλληλοσυμπληρωθούν τα δυο στυλ! Όσο για το χαλί της γιαγιάς, ούτε που να σκέφτεσαι να μην το αξιοποιήσεις, είναι κρίμα. Έχω τέτοια χαλιά στο Άσυλο και είναι απόλαυση να περπατάς πάνω τους. Εξάλλου το πράσινο & το λαδί θεωρούνται πολύ της μόδας για τον φετινό χειμώνα ;)
      Το ωραίο είναι πως το χαλί που βάζω στην τραπεζαρία είναι Ανατόλια και είναι μπεζ με πράσινο, λες να έχουμε το ίδιο;;; Χαχαχαχαχαχα. Μόλις στρώσουμε θα σου στείλω φωτό!!!!

      Διαγραφή
  12. Μπουχάρες και κιλίμια.Αυτά θα βρεις στο σπίτι μου και δεν τ'αλλάζω με τίποτα.Το λατρεύω αυτό το ''πάντρεμα''.Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά κάνεις φιλενάδα. Εξάλλου νομίζω πως ταιριάζουν στο στυλ σου ;)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Στην τραπεζαρία και στο υπνοδωμάτιο δείχνουν πολύ όμορφα!
    Εγώ έχω από 'κείνα τα χουχουλιάρικα με τα ζωηρά χρωματάκια(κάνουν πολύ ζεστό το σπίτι)
    Καλό απόγευμα και καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να υποθέσω πως αναφέρεσαι στα shaggy χαλιά Laura;;; Ένα τέτοιο σκεφτόμουν για το γραφείο του Ασύλου αλλά "ανακάλυψα" ένα χαλί που είχαμε ξεχασμένο στην αποθήκη και το ξανασκέφτομαι :)
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  14. Καί εγώ κλασικά χαλιά έχω Δημητρά μου!!Καί η επίπλωση είναι σέ μοντερνό στύλ!
    Οπότε μέσα στήν μόδα είμαι!! Χα χα!!!
    Μού άρεσαν πολύ αυτά πού μάς παρουσίασες!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια Δήμητρα!!!! Εξάλλου αυτά τα χαλιά πάντα είναι μέσα στην μόδα ;))
      Καλό βράδυ και φιλιά!!

      Διαγραφή
  15. Ειναι τολμηρο και γι' αυτο ειναι εκπληκτικο το αποτελεσμα.
    Ειμαι σιγουρη οτι α υπηρχαν κι αλλες φωτογραφιες που το παντρεμα αυτο δεν θα ηταν τοσο ιδανικο μα εσυ διαλεξες τις καλυτερες (οπως παντα), και μας τις παρουσιασες.

    Ναι θα το τολμουσα γιατι τα ετερονυμα ελκονται και οχι, δεν εχω τετοιο συνδυασμο δυστυχως στο σπιτι μου.

    Καλο σας βραδυ και καλο Σαββατοκυριακο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν περίμενα να μην σου άρεσε, ειδικά εσένα, αυτός ο συνδυασμός Χρυσαυγή!! Νομίζω εξάλλου πως είσαι από τα άτομα που τολμούν τέτοια παντρέματα!!!
      Όσο για τις φωτογραφίες, αυτές τουλάχιστον που πληρούσαν τα δικά μου κριτήρια δεν ήταν και τόσες πολλές :)
      Αλλά αυτό ισχύει με όλες τις φωτογραφίες που βάζω στο ιστολόγιο και σίγουρα είναι θέμα του δικού μου γούστου...χεχεχε
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Λοιπόν λάτρεψα την ανάρτηση σου κυριολεκτικά!
    Φέτος όσο καμία άλλη χρονιά προβληματίζομαι για το κεφάλαιο "χαλιά". Τα δύο χαλιά του σαλονιού και της τραπεζαρίας, ναι μεν είναι υπέροχα χειροποίητα σε μοντέρνες γραμμές, αλλά ΔΕΝ ΤΑ ΑΝΤΕΧΩ ΠΛΕΟΝ!!!
    Μπορεί η αίσθηση όταν έρχονται από το καθαριστήριο να είναι απίστευτη (πραγματικά νομίζεις ότι περπατάς σε μεταξωτό λιβάδι!), αλλά η χρηστικότητά τους με μία τετράχρονη και έναν 35άρι μπέμπη κατρακυλάει υπό του μηδενός.
    Δεν καθαρίζουν με τίποτα και εννοείται είναι ασήκωτα για να πάμε στην πατροπαράδοτη λύση του τινάγματος.
    Βλέποντας τις προτάσεις σου, νομίζω ότι ήρθε η ώρα να λάβω σοβαρά υπόψη την πρόταση της πεθεράς για μεταβίβαση των περσικών χαλιών της!

    Καλό Σαββατοκύριακο!

    υ.γ. Με την πρώτη ευκαιρία και πριν στρώσω θα σου στείλω photo να μου πεις γνώμη ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γελάω με τον 35άρι μπέμπη σου!!!!! Χαχαχαχαχαχα
      Άμα δεν τα αντέχεις άλλο Βάσω, δεν σηκώνει καμία συζήτηση το θέμα! Αυτό για τα ασήκωτα, ξαναπές το, αλλά μην νομίζεις πως ένα μάλλινο περσικό θα είναι κι ελαφρύ ;) Ρώτα κι εμένα και τον Γεώργιο που μάς φεύγει η μέση να τα πλύνουμε (μάλλινα μοντέρνα στο καθιστικό, μάλλινο περσικό στην τραπεζαρία τα μεγάλα χαλιά). Πάντως εγώ στην θέση τους, θα δοκίμαζα την μεταβίβαση, έστω και για αλλαγή και φυσικά περιμένω τις φωτό!
      Καλό βράδυ :**

      Διαγραφή
  17. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε Στέλλα :) Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  18. Όλες οι προτασεις παρουσιάζουν αρκετο ενδιαφέρον, αλλα θα ήθελα πολύ να είχα σπίτι μου την τρίτη εικονα με το γωνιακό καναπέ και την τελευταία κρεβατοκάμαρα, την πρώτη και την τελευταία τραπεζαρία!
    Καλό ξημέρωμα
    Καλό Σαββατοκύριακο
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου κι εγώ όσον αφορά τις επιλογές σου Αριάδνη. Ειδικά το σαλόνι με τα τεράστια παράθυρα και το τούβλο στον τοίχο είναι υπέροχο!!!!
      Καλό Σαββατοκύριακο :*

      Διαγραφή
  19. Παρόλο που προσωπικά δεν μου αρέσουν αυτά τα χαλιά, οι προτάσεις σου είναι όλες πολύ καλόγουστες και ομολογώ πως με ξάφνιασαν ευχάριστα συνόνοματη:)
    Δεν θα το τολμούσα στο σπίτι μου μιας και εχει ενα στυλ ρετρό χρωματιστό και δεν ταιριάζει καθόλου. Τώρα έχω ενα απλο μόνόχρωμο μιας και ολο το άλλο σπίτι ειναι μες το χρώμα:))
    Φιλάρες πολλές όμορφη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού η ανάρτηση κατάφερε να σε κάνει να ξαφνιαστείς ευχάριστα, την θεωρώ επιτυχημένη Δήμητρα!!!!
      Όσο για την δική σου επιλογή, μου ακούγεται άκρως σωστή γιατί τα κλασσικά χαλιά για να δείξουν ωραία με μοντέρνα διακόσμηση, θέλουν πιο λιτά έπιπλα και σε πιο γήινα/ουδέτερα χρώματα, διαφορετικά το αποτέλεσμα μάλλον θα ζαλίζει παρά θα ξεκουράζει ;)
      Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  20. Και εγώ έχω δύο χαλιά κλασικά για το σαλόνι και μικρά για την κρεβατοκάμαρα αλλά δεν τα εκτιμούσα και πολύ. Αν είχα την οικονομική δυνατότητα θα τα άλλαζα, αλλά μετά την πολύ ωραία ανάρτησή σου Δήμητρα τα είδα με άλλο μάτι. Την καλημέρα μου και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω πολύ χαίρομαι Θάλεια που η ανάρτηση σε έκανε να το ξανασκεφτείς και να τα δεις διαφορετικά!!!!
      Μερικές φορές πρέπει να δούμε κάτι που έχουμε και δεν εκτιμούμε αρκετά σε ένα νέο πλαίσιο, για να λάβει την αναγνώριση που του αξίζει :)
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  21. Χμμμμ. Θα το αποδωσω στην μινιμαλιστικη μανια μου αλλα στο καινουργιο σπιτι χαλι εχει μονο το craft room/σιδερωτηριο/παιδικο δωματιο. Και μαλιστα χαλι ανατολια κληρονομια απο τη μαμα και τη γιαγια αλλα...μονοχρωμο! Πρασινο απαλο, σκεπαζει το μονο δωματιο του σπιτιου που εχει πλακακι και οχι ξυλινο πατωμα. Δεν ειναι οτι δεν τα συμπαθω τα χαλια. Ειναι οτι μου αρεσει να περπαταω ξυπολυτη στο ξυλο, καταλαβες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ παιδί μου να κάνεις παρέα με τον Γεώργιο που έχει φαγωθεί στο δικό μας σπίτι να βάλουμε υποδαπέδια θέρμανση και εγώ του λέω ούτε να το σκέφτεται καθώς εγώ χειμώνα χωρίς στρώσιμο των χαλιών μου δεν βγάζω!!!! Και μην μου πεις πως υπάρχουν ειδικά χαλιά για τέτοια θέρμανση, εγώ θέλω τα δικά μου (τα οποία φυσικά και δεν κάνουν) :P
      Ωραία πάντως η αίσθηση του ξύλου αλλά νομίζω πως γίνεται ακόμα καλύτερη και με ένα χαλάκι χεχεχεχεχεχε

      Διαγραφή
  22. Πιστεύω ότι κάπου τα έχει κρατήσει η μαμά μου! Όταν λοιπόν θα φτιάξω το τέλειο natural loft με του τεράστιους ανοιχτούς χώρους, θα μου χρειαστούν! Προς το παρόν δεν θα το τολμήσω στο σπίτι που μένω καθώς δεν πληρεί τις παραπάνω προϋποθέσεις χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα όλα κι όλα, κι έγω ένα loft θα το ήθελαΚατερίνα! Αλλά επειδή κομμάτι δύσκολο το κόβω, γιατί να μην τα χαρούμε συνδυασμένα με μοντέρνα διακόσμηση, ακόμα και στους δικούς μας, θνητούς και ταπεινούς, χώρους;;;; ;)

      Διαγραφή
  23. Τα πολύχρωμα περσικά χαλιά είναι και το δικό μου στυλ , ε δεν γίνεται να μην έχεις και μια μπουχάρα!!!! Αν και δεν είναι μοντέρνο το σπίτι μου οι εικόνες σου μου φαίνονται υπέροχες
    Φιλάκια και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοιτά να δεις Νικόλ μου που έγινε και must η μπουχάρα..χαρές που θα κάνει η γνωστή κυρία χεχεχεχεχεχεχεχε
      Καλά, σε κλασσικό σπίτι, δεν το συζητώ, είναι μία και μία τέτοια χαλιά!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  24. μου αρέσει αυτός ο συνδυασμός κλασικών χαλιών με μοντέρνα έπιπλα, αν και δεν τον έχω ακολουθήσει στη διακόσμηση του σπιτιού μου. Νομίζω ότι αν διακοσμούσα από την αρχή το σπίτι μου πολλά από αυτά που είχα επιλέξει τότε (2002) τώρα θα τα άλλαζα. Δηλαδή όλα. Δεν τυχαίνει κι ένα τζόκερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δεν νομίζω Ελευθερία πως είσαι μόνη σου στις επιθυμίες τόσο για ριζικές αλλαγές στη διακόσμηση και τα έπιπλα, όσο και στο τζόκερ ;)

      Διαγραφή
  25. Χεχέ το σαλόνι μας φέρνει αρκετά στην πρώτη φωτογραφία Δήμητρα! Αν υπάρχει γούστο μπορούν να συνδυαστούν τα πάντα κατά την δική μου ταπεινή άποψη! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις τόσο όμορφο σαλόνι και δεν μάς το έχεις παρουσιάσει;;; Ντροπή!
      Όσο για το γούστο, ξαναπές το ;)
      Καλό βράδυ & φιλιά!

      Διαγραφή
  26. Λατρεύω καθετί έθνικ κ πιο συγκεκριμενα ανατολίτικο! Έχουμε τέτοια χαλιά στο πατρικό μου κ τα λατρεύω, αλλά δε θέλω ακόμα να τα χρησιμοποίησε γιατί είναι κρίμα να λερωνονται απο τα Καμάρια μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι κι αυτό μία απόψη φιλενάδα αν και προσωπικά ποτέ δεν κατάλαβα γιατί βάζουμε σε παύση από μόνοι μας χαρές της ζωής ;)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα Δήμητρα! Τα δικά μου χαλιά στο σαλόνι είναι χειροποιήτα, πολύχρωμα. Google-αροντάς βρήκα ότι θεωρούνται μοντέρνα. Ο χώρος είναι κλασσικός αλλά όχι με τα σκαλίσματα και τις βαριές κουρτίνες. Δεν έχω πολλά χρώματα οπότε από την αρχή μου άρεσαν και μου άρεσανκαι κάθε ένα ξεχωριστά και το ταίριασμά τους (ένα στο χώρο του καναπέ και το άλλο στην τραπεζαρία). Δεν ξέρω πως τα επέλεξα και γιατί(;) Μπήκα με τον άντρα μου σε ένα κατάστημα και επιλέξαμε το ένα. Ο ιδιοκτήτης του καταστήματος φέρνοντας μας το χαλί που αγοράσαμε, μας έφερε και ένα που ταίριαζε για το να το δούμε στο χώρο μας για το χώρο της τραπεζαρίας. Τελικά το κρατήσαμε κι αυτό. Ευτυχώς... γιατί νομίζω όσο τα ψάχνω τα πράγματα πελαγώνω και δεν αποφασίζω. Άσε δε το απαγορευτικό κόστος τους... Ευτυχώς που τα έχω πάρει γιατί νομίζω πως τώρα δεν θα διέθετα τόσα χρήματα. Στο πατρικό μου η μαμά μου έχει βάλει τέτοια κλασσικά χαλιά, περσικά, χειροποίητα κτλ κτλ και τα οποία ταιριάζουν απόλυτα στο χώρο (δεν είναι μοντέρνος).
      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα Νίκη. Άρα από όσο καταλαβαίνω, εσύ έκανες ακριβώς το αντίθετό από το θέμα της ανάρτησης και συνδύασες μοντέρνα χαλιά με μία κλασσική διακόσμηση! Τέλεια και για τον συνδυασμό αλλά και φυσικά για το γεγονός πως αγαπάς κάθε χαλί ξεχωριστά αλλά και μαζί :)
      Καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά!

      Διαγραφή
  27. Τιποτα δεν πρέπει να υποτιμάται στην διακόσμηση ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. με πληγωσε το ποστ σου Δημητρουλα! εχω κληρονομησει 4-5 απο αυτα και ειναι στο παταρι οπου και θα μεινουν φετος. Δεν ταιριαζουν λεμε με τιποτε. Ξερεις ποια μου αρεσουν πολυ αυτου του στυλ? κατι ξεβαμμενα, vintage, πως τα λενε, κατι παμφθηνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα δεν θέλω στεναχώριες!!! Εξάλλου τέτοια χαλιά ακόμα και στο πατάρι να μείνουν και πάλι δεν χάνουν την αξία τους, το αντίθετο μάλιστα, σαν το καλό κρασί!!! Μα πουθενά να μην καταφέρνεις να τα συμπεριλάβεις;; Κρίμα!!! Στο μέλλον ελπίζω να βρουν την θέση που τούς αξίζει :)
      Όσο για αυτά τα ξεβαμμένα που λες, είχα δει κάτι τέτοια όταν ψάχναμε για χαλιά για το σαλόνι και ξέβαψα εγώ η ίδια βλέποντας το καρτελάκι της τιμής ;)

      Διαγραφή
  29. Ναι μου αρέσει πολύ αυτή η αντίθεση! Ωραίους χώρους επέλεξες Δήμητρα! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν οι προτάσεις Χριστίνα! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  30. Και εγώ όταν ήταν να πάρω χαλιά, κάναμε ένα πέρασμα από τα κλασσικά. Βλέπεις το σπίτι μου είναι γκρι τοιχοι με δερμα λευκό & φυσική οξιά, αρκετά μίνιμαλ και μια τέτοια επιλογή θα έδιχνε αρκετά. Μάλιστα κοίταγα σε μπλε / γκρι για να έδινε λίγο χρώμα. Τελικά πήρα gabbet σε υπόλευκο και είμαι πολύ ικανοποιημένη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως θα ταίριαζε πολύ στα χρώματα Βάλια και το σκηνικό μου ακούγεται σούπερ! Πάντως ταιριάζουμε στα χαλιά γιατί και εμείς παρόμοιο πήραμε για το σαλόνι (ινδικά σε πολύ ανοιχτό γκρι μπεζ). Λατρέυω να τα νοιώθω κάτω από τα πόδια μου :)

      Διαγραφή
  31. Εγώ θα ήθελα να ρωτησω κάτι σε σχέση με αυτά τα χάλια. Έχω μια Κοκκίνη Μπουχάρα στο σαλόνι και ενα επίσης κοκκινο ανατολίτικο Χάλι στην τραπεζαρια. Στον ίδιο χώρο όμως δημιούργησα και εναν χώρο για το γραφείο. Η ερώτηση μου είναι αν δίπλα απο το κατακκοκινο Χαλι της τραπεζαρίας θα μπορουσα να βάλω ενα χαλί ανατολίτικο αλλά σε ανοιχτα μπεζ χρωματα γιατί η εικόνα με την επίπλωση μου είναι λίγο σκοτεινή. Ευχαριστώ κοριτσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα!
      Τα δυο υπάρχοντα χαλιά έχουν κάποιο πιο ανοιχτό χρώμα στα μοτίβα τους; Η λοιπή διακόσμηση ή μεγάλα έπιπλα (π.χ. καναπές); Θα μπορούσες να πάρεις αυτό το ανοιχτότερο χρώμα ως το κύριο χρώμα του χαλιού που θέλεις να προσθέσεις, υπό την προϋπόθεση όμως πως δεν συναγωνίζεται τα υπάρχοντα χαλιά (γιατί θέλει προσοχή αν ο χώρος είναι ενιαίος και βάλεις 3 διαφορετικά χαλιά όλα με περίπλοκα μοτίβα).

      Αν παρατηρήσεις τις παραπάνω εικόνες, θα δεις πως στους περισσότερους χώρους υπάρχουν αναφορές των χρωμάτων των χαλιών στα έπιπλα, στη διακόσμηση και λοιπά υφάσματα και για αυτό και λειτουργούν αρμονικά όλα ως σύνολο και σίγουρα βοηθάνε και οι λιτές γραμμές των επίπλων.

      Μη γνωρίζοντας περισσότερα για τον χώρο σου, μέχρι εκεί μπορώ να απαντήσω στην ερώτησή σου :) Αν θέλεις στείλε μου ένα email με φωτογραφίες.
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  32. καλημέρα θα ήθελα τη γνώμη σας για το σαλόνι μου:εχω κ εγώ ενα μπορντώ χειροποιητό χαλι με μπλε σκούρο, μαύρο και λιγό μουσταρδί να το πω κ ο καναπές μου ειναι γκρί ποντικί, θελω να αλλάξω τα γκρι μεταλλικά μαξιλαρια μου................τι χρωματά να διαλέξω??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα.
      Μην έχοντας εικόνα του χώρου και των επίπλων δεν είναι εύκολη η απάντηση :) Επίσης σημαντικό είναι το που θέλεις να "πας" τον χώρο σου.
      Πάντως έχοντας στο νου μόνο τα χρώματα που αναφέρεις, εγώ στην θέση σου θα δοκίμαζα να τραβήξω τα χρώματα του χαλιού στον καναπέ, με κυριότερα τα δευτερεύοντα χρώματα του χαλιού, ενώ το μπορντώ θα το πρόσθετα ως λεπτομέρεια στο σχέδιο των μαξιλαριών.
      Στην αντιπέρα όχθη, θα μπορούσες να κρατήσεις τον καναπέ μονοχρωματικό, παίζοντας με μαξιλάρια σε αποχρώσεις του γκρι ή του μπεζ και να αφήσεις την ένταση να έρχεται μόνο από τα χρώματα του χαλιού.
      Τα λέω με κάθε επιφύλαξη φυσικά καθώς δεν έχω άποψη του χώρου.
      Ελπίζω να βοήθησα :) Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  33. Έχω κι εγώ μια ερώτηση: Έχω ένα μεγάλο ωραίο μάλλινο χαλί στο μοντέρνο σαλόνι μου, το οποίο βρέθηκε εκεί από προίκα. Το πρόβλημα είναι ότι θέλω να το παντρέψω με άλλο χαλί στην τραπεζαρία, σχεδόν δίπλα του. Το να συνδυάσω τα χρώματα από ένα άλλο κλασικό χαλί μου φαίνεται απίθανο, ή τουλάχιστον δεν τα κατάφερα να βρω μέχρι στιγμής. Τι θα πρότεινες να μπει δίπλα σε ένα κλασικό χαλί σε σχετικά μοντέρνο μίνιμαλ σπίτι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί δεν δοκιμάζεις να βάλεις ένα μονόχρωμο ή χρωματικής διαβάθμισης ενός χρώματος χαλί στην τραπεζαρία, το χρώμα του οποίου θα είναι ένα από τα χρώματα του υπάρχοντος χαλιού; :)

      Διαγραφή
    2. Κάτι τέτοιο σκεφτόμουν αλλά επειδή οι επιλογές σε μονόχρωμα ήταν ελάχιστες, έπρεπε να καταφύγω σε μοκέτα, η οποία μου φαινόταν πολύ λίγη δίπλα σε αυτό το χαλί. Τελικά αγόρασα ένα χαλί της ίδιας εταιρείας "ΠΕΡΣΙΚΑ" με παρόμοιες χρωματικές αποχρώσεις λίγο εντονότερες, γιατί το νέο χαλί δεν είναι ολόμαλο όπως το παλιό και όπως μου είπαν στα μάλλινα χαλιά τα χρώματά είναι λίγο πιο θαμπά. Πιστεύω ότι έκατσαν καλά τα δύο χαλιά δίπλα δίπλα. Πάντως ευχαριστώ πολύ για τη συμβουλή και για το χρόνο σου!!

      Διαγραφή