Δευτέρα, 20 Οκτωβρίου 2014

Δέρμα αγελάδας


Όσοι με παρακαλουθείτε για ένα διάστημα, γνωρίζετε πλέον πως κατά καιρούς κολλάω με ένα αντικείμενο, ένα υλικό ή ένα μοτίβο, κόλληματα τα οποία εγώ αποκαλώ "εμμονές". Κι  όπως είχα γράψει και στην ανάρτηση για το ανακαινισμένο γραφείο του Ασύλου, εδώ καιρό έχω κολλήσει με τα υπέροχα σχέδια της αγελάδας. Οπότε καιρός ήταν να μιλήσουμε για αγελάδες και πιο συγκεκριμένα για διακόσμηση με δέρματα, φυσικά ή ιμιτατιόν, του γλυκύτατου αυτού θηλαστικού.


Και για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα πριν περάσουμε στο κυρίως θέμα: είμαι σαρκοφάγο κι έχω δερμάτινα είδη, οπότε αυτή θα είναι μία πολιτικαλί ινκορέκτ ανάρτηση. Αυτό για τις κυρίες με τις γόβες από pony skin που τυχόν θέλουν να εκφράσουν εδώ την έλλειψη ...... εκτόνωσής τους. Για όλους εμάς τους υπόλοιπους, στην τελική υπάρχει και η επιλογή του συνθετικού.


Τα έχω βάλει στο μάτι εδώ και καιρό και νομίζω πως θα πήγαιναν τέλεια είτε στο γραφείο είτε στο υπνοδωμάτιο του Ασύλου. Όχι πως ένα στο καθιστικό θα με χάλαγε!




Είναι ιδιαίτερα, ασυνήθιστα και σίγουρα δεν περνάνε απαρατήρητα σε ένα δωμάτιο. Χρειάζεται τίποτα περισσότερο για να τα λατρέψω;




Ενώ αν όλες οι παραπάνω επιλογές, σάς φαίνονται λίγο πολύ τολμηρές για τα γούστα σας, τι θα λέγατε για αγελαδέ πινελιές;






Εγώ σάς αφήνω με ένα απωθημένο και πολλά "αχ & βαχ".


Το κοιτάζω από πέρσι αλλά δεν μου πάει η καρδιά να το δω να γίνεται κρεβάτι για το Τέρας. Γιατί με μαθηματική ακρίβεια, με το που θα περάσει το κατώφλι του Ασύλου, σίγουρα η Ήρα θα το θεωρήσει, χωρίς συζήτηση και δεύτερη σκέψη, δικό της κι άντε να τσακώνεσαι με χουζούρη σκύλο!

Πως σάς φαίνονται τα αγελαδέ; Θα τα τολμούσατε; Προτιμάτε τις μεγάλες ή τις μικρές δόσεις;

Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.







cowhide του cover: pure

53 σχόλια:

  1. λατρεμένο το σχεδιο αυτο ειδικα σε ΑΜ. αλλα οπως ειπες εσυ το τερας, εγω τα μικρα!!! χαχαχαχα ο καθρεπτης πολυ κιουτ!

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουμε και οι δυο μας τα τερατάκια μας φιλενάδα...χαχαχαχαχα
      Καλημέρα :**

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσουν πάρα πολύ Δήμητρα. Σε Καρέκλες, σε μαξιλάρια, στον καθρέπτη , θα τα χρησιμοποιούσα όλα σε δόσεις που θα μου επέτρεπε η διακόσμηση του σπιτιού μου. Τα τελευταία χρόνια πάντως η αλήθεια είναι ότι προτιμώ τα συνθετικά δέρματα-γούνες κτλ, και στο ντύσιμο. Καλή εβδομάδα κορίτσι μου^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε μεμονωμένες δόσεις τα λατρεύω Λίλια και πολύ ευχαρίστως να τα έβαζα στο Άσυλο (έχω ήδη κάτι ιμιτατιόν μαξιλαράκια) αλλά εκείνο το πουφ, το θέλω ακριβώς όπως έχει, ούτε συνθετικό, ούτε ιμιτατιόν!! χεχεχεχε
      Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  3. Θελω να γινω cowboy, θελω να γινω γελαδαρης να εχω αγελαδες και γελαδοτομαρα.
    Τρελαινομαι!!!!!

    Σε μικρες και σε μεγαλες δοσεις δεν με πειραζει. Αρκει να εχω κατι σε αγελαδινο στο σπιτι μου, περα απ'το αγελαδινο μου βλεμα οταν κοιταζω τις αναρτησεις σου με τις οποιες κολλαω.

    Λυπαμαι, μα δεν μπορω να διαλεξω κατι απ'ολα αυτα που εδειξες αφου μου αρεσουν ολα τοσο πολυ!!!!!!!

    Θα πω μονο πως αν ειχα επιλογη θα διαλεγα κατι σε ασπρομαυρο αγελαδι παρα σε καφεμπεζ. Νομιζω το ασπρομαυρο ειναι πιο εντυπωσιακο!!!!

    Καλησπερα.... Μουυυυυυ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, η καλησπέρα σου δεν θα μπορούσε να είναι πιο ταιριαστή Χρυσαυγή!!!!
      Τόσο μεγάλη αγάπη εε;;; Την καταλαβαίνω γιατί είναι υπέροχα τα μοτίβα τους. Όσο για το χρώμα, δεν μπορώ να διαλέξω και νομίζω πως είναι θέμα και του αντικειμένου, πχ. στο πρώτο καθιστικό του πάει πολύ το καφετί, ενώ ο καναπές νομίζω πως είναι υπέροχος στο ΑΜ.
      Πάντως το πουφ "μου" έχει λίγο από όλα...χεχεχεχε
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Δεν μπορώ να πω ότι είναι από τα αγαπημένα μου μορίβα, αλλά εκείνες τις μαύρες καρέκλες με το ασπρόμαυρο αγελαδί pattern νομίζω πως θα τις έβαζα ευχαριστως!
    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρα κάπως πιο γλυκά το είδες το όλο θέμα Χριστίνα ;)
      Ούτε εγώ θα γέμιζα ένα δωμάτιο με αγελαδέ αλλά σε μετρημένες δόσεις νομίζω πως τραβά τα βλέμματα.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Εγώ δηλώνω, χωρίς ντροπή, ότι τις φοβάμαι τις αγελάδες. Περνάω πάντα από απόσταση και με γοργό βήμα από μπροστά τους και πάντα ρίχνω και κλεφτές ματιές προς τα πίσω για να είμαι καλυμμένη...
    Οι μόνες αγελάδες που συμπαθώ είναι η milka και η la vache qui rit! :))))
    Το οθωμανικό πάντως θα το "χτυπούσα" ;)
    Καλή εβδομάδα να έχουμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ Αλεξάνδρα μου θύμισες εμένα μικρή όταν αντίκρυσα για πρώτη φορά πρόβατο και ρώτησα τον πατέρα μου αν δαγκώνει χαχαχαχαχα Πάντως γιατί να φοβάσαι τις αγελαδίτσες;; Δεν μου φαίνονται για αιμοβόρικα πλάσματα, ακριβώς το αντίθετο θα έλεγα! Χωρίς βέβαια να έχω συναναστραφεί μαζί τους!!!
      Χαίρομαι πάντως που συμφωνείς για πουφ :)
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  6. Δήμητρα πέτυχες το αδύνατο σημείο μου. Έχω φοβερή αδυναμία σε αυτά τα δέρματα και η κόρη μου τα ίδια. Πολύ θα θέλαμε ένα χαλάκι ή μαξιλαράκι ή οτιδήποτε τέλος πάντων (και συνθετικό δεν μας πειράζει), αλλά ποτέ δεν αξιώθηκα να πάρω. Κλαψ...... Καλή εβδομάδα, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το καλό Θάλεια να αποκτήσουμε κάποια στιγμή και οι τρεις μας το αγελαδέ των ονείρων μας!!!
      Χριστούγεννα έρχονται εξάλλου ;)
      Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  7. Η αλήθεια είναι ότι δεν το είχα σκεφτεί μέχρι τώρα!!!
    Μετά την ανάρτησή σου έχω αρχίσει να το σκέφτομαι!!!
    Καλή βδομάδα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω πολύ χαίρομαι που η ανάρτηση σε έκανε να το συμπαθήσεις :)
      Την καλημέρα μου!!

      Διαγραφή
  8. Ξετρελάθηκα με τις καρέκλες και το αμπαζούρ!!!
    Τέλεια λέμε!!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αμπαζούρ είναι DIY Έλενα, οπότε πάτα τον σύνδεσμο να δεις πόσο εύκολα μπορεί να φτιαχτεί :)
      Πολλές καλημέρες :*

      Διαγραφή
  9. Ωχχχχ! αυτό είναι! Απίστευτα χαλιά, απίστευτη εμμονή και δική μου φετεινή...χιχι έχω φτιάξει ένα, κάποια στιγμή θα το δείξω! Εμένα πάντως μου αρέσουν όλα τα χρώματα, ασπρόμαυρα, μπεζοκαφέ και καφε,,,, όοοοοοολα! Καλή εβδομάδα Δήμητρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και λεοπαρδέ και αγελαδέ;;;; Πολύ τολμηρός συνδυασμό έχεις επιλέξει Χριστίνα!!! Περιμένω να δω την diy εκδοχή σου μπας και το γλιτώσω το 200αρί ;)
      Πάντως όσον αφορά το χρώμα, νομίζω πως ανάλογα και με το αντικείμενο, καθένα έχει την χάρη του κι όλα είναι πανέμορφα! Καλημέρα.

      Διαγραφή
  10. Πριν απο χρόνια είχα βρεθεί στην Καστοριά και είχα μπεί σε ένα κατάστημα που ειδικεύονταν σε τέτοια είδη διακόσμησης. Είχα φύγει αγκαλιά με δύο μαξιλάρια απο μαλλί, κάποιων ταλαίπωρων Αυστραλλιανών η Νεοζηλανδικών (υποθέτω) μακρύτριχων προβάτων, το ένα σγουρό, το άλλο ισιωτική. σε σομόν και μεντί χρώμα αντίστοιχα. Ακόμα κλαίω τα λεφτά που έδωσα. Το μυαλό μου είχε μείνει όμως για καιρό θυμάμαι στα αγελαδοχαλιά τα οποία εκεί πρωτοαντίκρυσα και ήταν ομολογουμένως εντυπωσιακά! Οπότε ναι απαντώ, θα το τολμούσα, αλλά τι να περιμένεις απο έναν άνθρωπο με μαξιλάρι περμανάντ και μάλιστα πορτοκαλί χρώμα.... Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα Σοφάκι αυτό είναι σχόλιο πειρασμός! Τώρα στην επιθυμία μου για φωτογραφικά ντοκουμέντα της τραπεζαρίας σου, προστέθηκαν και τα δυο μαλλιαρά μαξιλάρια σου!!!!!! Χεχεχεχεχε
      Φιλιά :**

      Διαγραφή
  11. Η αλήθεια είναι ότι εγώ δε θα το τολμούσα καθότι είμαι κομματάκι κλασικούλα :-Ρ αλλά σε κανένα μαξιλαράκι ίσως να μην έλεγα όχι! Είναι πολύ εντυπωσιακά βέβαια τα αγελαδοπρίντ και δίνουν ένταση στο χώρο που μπαίνουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απολύτως σεβαστό Μαίρη, ειδικά αν δεν ταιριάζει στο στυλ σου :)
      Πάντως όπως λες, απαρατήρητο δεν περνά!!
      Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  12. Hello there!
    Εχει ενα τετοιο χαλίμια φιλη... και ειναι οτι καλύτερο εχω δει σε χαλί.

    Χρόνια τωρα ερωτευμένη με αυτή την σεζλονγκ:
    http://2.bp.blogspot.com/-tUirdUfFhp4/UPVJMsNgGpI/AAAAAAAABKY/effoqz9EmKQ/s1600/design-lounge-chair-by-le-corbusier-jeanneret-perriand-9515-3069671.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σίγουρη πως αυτή τη σεζλονγκ έλεγες ;)
      Και πως να μην είσαι ερωτευμένη;;; Μέχρι και ο τρόπος δεσίματος του μαξιλαριού είναι υπέροχος!!!
      Αχ αχ και βαχ βαχ

      Διαγραφή
    2. Το πιο εντυπωσιακό για μένα ειναι οτι σχεδιάστκε το 1928
      και παρ ολα αυτα καθε φορα που την βλέπω μου φαινεται οτι πιο μοντέρνο υπάρχει σε έπιπλο!

      Διαγραφή
  13. Μού άρεσαν πολύ οι καρέκλες τά μαξιλάρια καί ο καθρέφτης Δημητρούλα μου!Οσο γιά χαλί,δέν θά τό τολμούσα!!Χα χα!!
    Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επομένως το προτιμάς σε μικρότερες δόσεις Δήμητρα μου και το βρίσκω άκρως λογικό γιατί όπως και να το κάνεις είναι αρκετά φανταχτερό :)
      Πολλές καλημέρες & φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Ούτε σε μικρές, ούτε σε μεγάλες δόσεις!!!
    Σε άλλα μέρη μ' αρέσει να το βλέπω, για 'μένα το θεωρώ κάπως "βαρύ"
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απολύτως σεβαστό κι αποδεκτό Laura :)
      Δεν γίνεται να μάς αρέσουν σε όλους τα ίδια κι αν το βρίσκεις βαρύ, πολύ καλά κάνεις και το απορρίπτεις!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  15. Λατρεμένα όλα ειδικά ο καθρέπτης είναι τέλειος,ευχαρίστως θα τον διακοσμούσα στο σπίτι μου.Ολες οι προτασεις σου ειναι μεσα στα γουστα μου Δήμητρα.... Μια όμορφη καλημέρα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Μαρία, αν και μου κάνει εντύπωση καθώς σε είχα του πιο κλασσικού & ρομαντικού στυλ :)
      Πολλές καλημέρες & φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Ενώ δεν μου αρέσουν πολύ όλα τα animal prints, της αγελάδας είναι από αυτά που μου αρέσουν!
    Μου άρεσαν τα χαλιά, σε έπιπλο μάλλον δεν θα το τολμούσα. Πιστεύω πάντως ότι είναι από τα είδη εκείνα που πρέπει να είναι πολύ καλής ποιότητας, αλλιώς φαίνονται λίγο... δεύτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις άδικο Χρύσα αλλά αυτό μάλλον ισχύει για όλα τα "πολυτελή" είδη και τα ιμιτασιόν τους.
      Αχ και να είχα ξύλινα πατώματα!!!!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  17. Για χαλί δε θα το έπελεγα ,από πρακτικής άποψης,καθάρισμα κτλ,αλλά σε μικρές δόσεις άνετα!!Μου αρέσει η φωτογραφία με το παγκάκι-κάθισμα,καθώς και ως καπέλο στη διάφανη λάμπα!!Καλημέρα Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν είναι τόσο δύσκολο στην συντήρηση όσο φανταζόμαστε Ιωάννα. Η εμπειρία μου με τα δικά μας χαλιά είναι πως όταν είναι φτιαγμένα από φυσικό υλικό κι απωθούν τους λεκέδες κι αντέχουν στην φθορά, αλλά φυσικά μιλαω για μάλλινα. Δερμάτινα χαλιά δεν είχα ποτέ!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  18. Καλημέρα Δήμητρα!
    Δεν είναι μια επιλογή που θα έκανα για το δικό μου σπίτι, παρόλα αυτά μου αρέσουν σε όλες τις φωτογραφίες που έχεις επιλέξει.
    Εύχομαι να αποκτήσεις σύντομα την δική σου, αγελαδίτσα:)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όμως είναι τόσο στα χρώματά σου ;)
      Ευχαριστώ πολύ Μαργαρίτα! Το έχω ήδη ζητήσει από τον Άι Βασίλη...χεχεχεχε
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Κάνε μου λιγάκι μουουου ...... και ναι ψηφίζω ναι, ναι, ναι και πάλι ναι. Προτιμώ την έκδοση σε χαλί και όχι σε αντικείμενα, άντε ίσως σε ένα πουφ. Νομίζω πως δίνει στυλ και ύφος και στον πιο αδιάφορο χώρο. Θα είναι τέλειο στο γραφείο σου Δημητρούλα μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μουουυυυ χεχεχεχεχε
      Πάντως μην μού βάζεις φυτιλιές Βάλια! Και στο γραφείο θα ήταν τέλειο και στο υπνοδωμάτιο θα ήταν τέλειο. Αχ βαχ!!!
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  20. Λάτρευω τον πάγκο!! Υπέροχα όλα Δήμητρα :-)
    Δηλώνω και εγώ fan των αγελάδων αν και στο σπίτι μου δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι να μην δηλώσεις οπαδός, είναι πανέμορφα τα μοτίβα τους :)
      Με το καλό να αποκτήσουμε και οι δυο κάτι ανάλογο για το σπιτικό μας!
      Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  21. Ξύπνησες το ζώον μέσα μου!!!!
    Εκτός από το πουφ, όλα τα άλλα θα τα ενσωματωνα άνετα στο κλουβι με τους τρελούς της Ανδριωτη!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχε, λίγο ζωώδες ένστικτο δεν έβλαψε ποτέ κανένα ;)
      Πολλά φιλιά & καλημέρες!

      Διαγραφή
  22. Ωραίο και ενδιαφέρον ντεσέν. Αν το έβαζα κάπου, αυτό θα ήταν στο εξοχικό.
    Ένα σκαμνί με ακατέργαστο ξύλινο σκελετό και με το μαξιλάρι του σε αγελαδινό λευκό-καφέ, δεν θα με χάλαγε καθόλου! Εκεί θα απολάμβανα τον καφέ μου, δίπλα στο τζάκι!!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία εικόνα περιέγραψες Ελένη, άκρως ζεστή και χουχουλιάρικη. Αν δε, βάλεις κι ένα δάσος έξω από το εξοχικό, νομίζω πως είναι το κατάλληλο σκηνικό για 365 ημέρες τον χρόνο. Τουλάχιστον για μένα :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  23. Το σχόλιό μου χάθηκε ακόμη μια φορά...πού πηγαίνουν αλήθεια όταν χάνονται;
    Όνειρο ζωής οι κόκκινοι καναπέδες με μια μπερζιέρα σε λεοπάρ ή αγελαδί.Δε θα με χαλούσε βέβαια σαν πατάκι στο υπνοδωμάτιο.Άλλη αίσθηση να σηκώνεσαι και να πατάς σε κάτι τόσο απαλό!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεκάκι, μήπως έχεις προβλήματα με την ταχύτητα της σύνδεσής σου; Όπως και την προηγούμενη φορά που ανέφερες το πρόβλημα, δεν δείχνει άλλο σχόλιό σου, πέραν από αυτό. Τώρα για το που πηγαίνουν, είπαμε τα τρώει η μαύρη τρύπα του διαδικτύου :p
      Πάντως, το όνειρο ζωής σου πολύ έντονο και τολμηρό αλλά δεν θα περίμενα κάτι άλλο από εσένα ;)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  24. ένα ιμιτασιόν θα το έβαζα κι εγώ. Και λέω ιμιτασιόν γιατί δεν θα γλιτώσω από τις φωνές της οικολόγου κόρης μου. Ακόμη και λακ όταν βάζω στα μαλλιά, μου λέει "Καταστρέφεις το περιβάλλον με αυτά που ψεκάζεις". Μεγαλώνω μια ακτιβίστρια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα. Ναι Ελευθερία, μόνο με ιμιτασιόν σε βλέπω να την βγάζεις καθαρή :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  25. Ένα από αυτά τα καφέ άσπρα (2η φωτογραφία) έβαλε και η μάνα μου στο σαλόνι της, και δείχνει πολύ ωραίο για να σου πω την αλήθεια γιατί τα έπιπλα είναι παλιού στυλ και κάποιες αντίκες και αυτό ελαφρύνει το όλο στυλ. Βέβαια εγώ όταν το πλησιάζω ανατριχιάζω.. Δε ξέρω τι συνειρμούς κάνει το μυαλό μου εκείνη την ώρα!! χαχαχαχα Αυτό που είναι στην φωτογραφία με το σκύλο είναι καταπληκτικό!! Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην μου πεις πως κι εσύ φοβάσαι τις αγελάδες!!!! Όσο για τους συνειρμούς.... εε η αλήθεια είναι πως δεν έφτασε να γίνει χαλί με κάποιον υπέροχο τρόπο! Όσο για την φωτογραφία με τον σκύλο, εγώ πέραν του χαλιού και του μικρούλη, λάτρεψα τα μαύρα κουφώματα. Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  26. I like your blog!! would you like to follow each other? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Παρόλο που τρώω όλο μου το κρεατάκι, έχω ένα μικρό κόμπλεξ με την επαφή με το τρίχωμα και το δέρμα του ζώου! Πραγματικά θα περπατούσα γύρω γύρω από το χαλί σου!! Όσο όμορφο και αν φαίνεται και όσο και αν ταιριάζει απίστευτα με το αγαπημένο μου σκανδιναβικό στυλ!! Μια γλυκιά απομίμηση σε ένα μαξιλάρι στον καναπέ μου θα την τιμούσα βέβαια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή