Για τις θέσεις των καλεσμένων

Ανήμερα της ονομαστικής μου εορτής τα πράγματα στο Άσυλο ήταν πολύ χαλαρά. Η μέρα κύλησε ως επί το πλείστον με πιτζάμες και μπόλικο καναπέ (κάτι απολύτως απαραίτητο για την σωματική και ψυχική μου υγεία) για να τελειώσει με ποτάκι στο σπίτι με δύο ξάδελφους του Γεωργίου κι ακόμα περισσότερο καναπέ! Τη Δευτέρα όμως, η χαλαρότητα έφυγε και όλη η μέρα ήταν αφιερωμένη σε προετοιμασίες για ένα τραπέζωμα το βράδυ με πολύ καλούς φίλους. Ανάμεσα λοιπόν σε κατσαρόλες που έβραζαν κάστανα και τηγάνια με καραμελωμένα πορτοκάλια, ξέκλεψα λίγο χρόνο για να ετοιμάσω αυτές τις λιτές κάρτες θέσης για τους καλεσμένους μας.

Επηρεασμένη από το diy στεφάνι μου αλλά και την γενικότερη διάθεση, ήθελα το τραπέζι να έχει νότες δάσους αλλά και να γίνει με υλικά που ήδη είχα.


Λίγο χαρτόνι, μερικά κομμάτια από το χρυσαφί ύφασμα των diy μαξιλαριών μου, ξυλάκια κανέλας και φυσικά βελανίδια ήταν υπέραρκετά.



 Έκοψα ελεύθερα με το χέρι φύλλα τόσο από το χαρτόνι όσο κι από το ύφασμα και αφού έγραψα το όνομα κάθε καλεσμένου με λευκό μαρκαδοράκι, τα κόλλησα όλα μαζί με ένα βελανίδι πάνω στο ξυλάκι κανέλας. Έτοιμα!


Η τραπεζαρία φόρεσε ένα λευκό βαρύ τραπεζομάντηλο και μία καφετί τραβέρσα έδωσε την βάση για το ξύλινο μπωλ που είχα ετοιμάσει μαζί με τα καλάθια του φθινοπώρου,


ενώ οι diy κάρτες μου βρήκαν την θέση τους στο κέντρο κάθε πιάτου.


Πράγματα απλά, χωρίς πολύπλοκες διαδικασίες γιατί ο χρόνος ήταν περιορισμένος αλλά και γιατί δεν νομίζω πως χρειάζονται πολλά για ένα αισθητικά όμορφο αποτέλεσμα. Η αντίδραση εξάλλου των καλεσμένων μας όταν είδαν το τραπέζι, με δικαίωσε. 

Εσείς τι λέτε; Το προτιμάτε έτσι λιτό ή θα θέλατε λίγη παραπάνω πολυπλοκότητα;

Την καλησπέρα μου


Σχόλια

  1. Είμαι υπέρ των φυσικών υλικών σε ο,τιδήποτε έχει να κάνει με χειροποίητη κατασκευή.Νότες δάσους στο τραπέζι σου και φαντάζομαι μαγευτική μυρωδιά κανέλας.Για το τραπέζωμα προτιμώ λίγα πράγματα στο decor, ώστε να μην έχει μπροστά του ο κάθε καλεσμένος μια στοίβα αντικειμένων διακόσμησης ,όταν αρχίζουν τα πιάτα να καταλαμβάνουν θέσεις στο τραπέζι.Οι καλεσμένοι σου σίγουρα θα το χάρηκαν πολύ το βράδυ αυτό και λόγω διακόσμησης αλλά και παρέας.Φιλιά πολλά και του χρόνου να'σαι γερή να μας ξαναστολίσεις το τραπέζι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ Αλεκάκι. Ωραία δεν αντιλέγω η διακόσμηση, αλλά πρέπει πάντα να κοιτάμε και την πρακτική πλευρά του θέματος. Και η βραδιά μας ήταν υπέροχη, όπως πάντα είναι όταν βρίσκεσαι με πολύ καλούς φίλους :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ φιλενάδα. Τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  2. Less is more και μου αρεσει παρα πολυ αυτο που εκανες! Παντα χαρές και παντα με καλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και είναι μία γραμμή που δεν ακολουθώ πάντα πιστά, νομίζω πως σε ένα τραπέζι όπου όντως θα καθίσουν άνθρωποι να φάνε, επιβάλλεται :) Μερσί Μάρω. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Το λιτό ειναι παντα ωραιοτερο!! Πολύ όμορφη ιδέα οι κάρτες, το τραπέζι μες το πνεύμα του φθινοπώρου!
    Χρόνια πολλά για την γιορτή σου και να περνάς παντα όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ράνια, να '΄σαι καλά!
      Χαίρομαι που σού άρεσε το λιτό στήσιμο του τραπεζιού :)
      Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  4. Το ξύλο της κανέλας εδωσε το κατι παραπάνω στο art a la table!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απαραίτητο για να δημιουργήσω την αίσθηση κλαδιού, χωρίς όμως ξύλα και τυχόν λαθρεπιβάτες στα πιάτα ;)

      Διαγραφή
  5. Δεν θα μπορούσες να το κάνεις ωραιότερο...Μέσα στο κλίμα της εποχής και ταιριαστό για ένα τραπέζι με αγαπητούς φίλους!

    Καραμελωμένα πορτοκάλια ε? Τι καλό έφτιαξες? (Αχ βρε Γιώργο καλοπερνάς, χιχι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα καραμελωμένα πορτοκάλια πήγανε σε μία σαλάτα που φτιάχνω με κατσαρές σαλάτες, σπανάκι, ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα :) Κι επειδή ένας από τους φίλους την λατρεύει, κάθε φορά που έρχονται στο Άσυλο για φαγητό είναι σταθερή αξία στο τραπέζι! Χαίρομαι που σού άρεσε το τραπέζι Λιλιάκι! Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  6. Φίνο !!!
    Φαντάζομαι θα σου το ζήτησαν για ενθύμιο!! Εγώ αυτό θα έκανα!! :))
    Φθινοπωρινό τραπέζι, για φθινοπωρινή γιορτή!!
    Φιλάκια πολλά!!

    Υ.Γ. "τα τέσσερα Φ τυχαία προέκυψαν" :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποιοι όντως τα πήρανε μαζί τους :)
      Ο καιρός πάντως εκείνο το βράδυ, πιο πολύ χειμώνα θύμιζε παρά φθινόπωρο με βροχή, αέρα και κρύο - όχι πως χαλάστηκαν βέβαια πάνω από ψησταριά με κοψίδια και μπριζόλες ;)
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου Ελένη!

      Υ.Γ. Στην περιοχή υπάρχει ταβέρνα "τα 5 Φ" χεχεχεχεχε

      Διαγραφή
  7. Τις κάρτες θέσης των καλεσμένων τις έφτιαξες πάρα πολύ όμορφα. Μου αρέσουν πάρα πολύ με το χαρτόνι σε σχήμα φύλλου, οι κανέλες και τα βελανίδια!!!!
    Καλό σου απόγευμα!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Στέλλα, σ΄ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια :)
      Αν και έγιναν όλα πολύ γρήγορα, λόγω έλλειψης χρόνου, νομίζω πως έδειξαν όμορφα στο τραπέζι.
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  8. Art de table !!! Σημειώσατε check !!! Bravo !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην πιο χαλαρή της μορφή, αλλά με καλούς φίλους ήταν το τραπέζι, οπότε νομίζω πως επιτρέπεται ;)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  9. Για εμένα έπρεπε να βάλεις το μενου...χαχαχαχα Ταίριαξαν όλα, στεφάνι, τραπέζι, στολισμός, μενού, καρτελάκια! Θα συμφωνήσω με την Αλέκα πως όσο πιο λιτή η διακόσμηση στο τραπέζι τόσο καλύτερα και τα φυσικά υλικά ήταν καλή ιδέα, στα άλλα εγώ θέλω λίγο υπερβολή!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πληθωρικέ χαρακτήρα εσύ! Χαχαχαχα Όσο για το μενού, το ήξεραν από πριν όλοι οι καλεσμένοι, καθώς τα αγόρια ανέλαβαν το ψήσιμο ;)
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  10. Ταίριασαν όλα τόσο πολύ μεταξύ τους!!!!!Τελικά έχεις δίκιο ότι δεν χρειάζονται πολλά για να γίνει όμορφο το τραπέζι!!!!Μπράβο ,Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το βλέπετε έτσι κορίτσια :)
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  11. Ναι βρε παιδί μου...το λιτό εκτός από σικάτο αφήνει και τον χώρο ελεύθερο...πολύ όμορφα και ταιριαστά όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απολύτως απαραίτητο για να έρθουν οι πιατέλες και να αρχίσει το παιχνίδι....χεχεχεχε ;)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  12. Χρόνια πολλά Δημητρούλα!!Πολύχρονη!!Πολύ όμορφες οι κάρτες καλεσμένων!!
    Σίγουρα θά τούς εντυπωσίασες!!Υπέροχο Φθινοπωρινό τραπέζι!!
    Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις ευχές μου κι από εδώ συνονόματη. Να μάς χαίρονται :)
      Το τραπέζι νομίζω πως ήταν ό,τι έπρεπε για ένα χαλαρό βράδυ με καλούς φίλους!
      Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  13. Πολυ ομορφο και εντυπωσιακο με την απλότητα του!! Και χρονια πολλα για τη γιορτη σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ελπίδα, σ' ευχαριστώ πολύ :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  14. Πραγματα απλά αλλά τόσο καλόγουστα!
    Όλες αυτές οι πινελιές από τη φυση φερμένες στο σπίτι ταιριάζουν απόλυτα με τη διάθεσή μας αυτή την εποχη!
    Φιλιά, και πάλι πολύχρονη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό για τη διάθεση ξαναπές το Νίκη!!! Με έχουν πιάσει τα "της φύσης" το τελευταίο διάστημα και ο κρύος καιρός βοηθά πολύ :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  15. Less is more indeed!!!
    Το έχω δηλώσει πολλάκις ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι, έτσι. Αν κι εγώ ορισμένες φορές παραστρατώ...χεχεχεχε
      Φιλιά :**

      Διαγραφή
  16. Υπέροχα όλα,μπράβο!!!
    Πολύχρονη να είσαι με υγεία να κάνεις πάντα ωραία τραπεζώματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Χρυσόσκονη, σ' ευχαριστώ πολύ :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  17. Μου αρέσει πολύ που έδειξες ένα τραπέζι σου.
    Επιτέλους, η Δήμητρα ξέρει να μαγειρεύει και όχι μόνο να φτιάχνει αφράτα πομ πομ και στεφάνια!
    Ορίστε, να βγαίνουν ένα ένα τα χαρίσματα..

    Πέρα από την πλάκα, μου άρεσε πάρα πολύ η λιτός και φυσικός στολισμός του τραπεζιού.
    Ωραίες οι εκπλήξεις στις θέσεις των καλεσμένων. Πάντα μου άρεσαν και ποτέ δεν έχει τύχει να κάνω κάτι τέτοιο.
    Η δε σύνθεση με τα κεριά στη μέση, νομίζω κλεύει την παράσταση, με τα τόσο γήινα χρώματα και τα φυσικά υλικά.
    Δεν έχω να πω κάτι άλλο πέρα από το όπως και να είναι ο στολισμός ενός τραπεζιού, με ενδιαφέρει να είναι καλόγουστος και με φινέτσα. Τώρα αν θα είναι λιτός ή περισσότερο μεγαλειώδης, νομίζω αν τον έφτιαχνες εσύ θα μου άρεσε όπως και να ήταν!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχα Δίνω την εντύπωση πως δεν ξέρω να μαγειρεύω;;; Ίσως είναι επειδή ξέρω καλύτερα να τρώω. Χαχαχαχαχαχαχα
      Έχω ξαναδείξει τραπέζι πάντως. Κοίταξε εδώ: http://decorasylum.blogspot.gr/2013/12/NYE-table.html
      Όσο για το τραπέζι της Δευτέρας ήταν ένα μικρό ζέσταμα για αυτά που έρχονται...χεχεχεχεχεχε
      Φιλιά πολλά και καλημέρες!

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχχαχαχαα
      Όχι μωρέ, δεν δείνεις την εντύπωση πως δεν ξέρεις να μαγειρεύεις. Δίνεις την εντύπωση πως δεν θέλεις να μαγειρεύεις!! χαχαχαχαχα Και μην με ρωτήσεις από που το συμπέρανα. Ετσι, μου έχει κάτσει!
      Κρίμα κι άδικο δηλαδή... Γι΄αυτό δείχνε μας περισσότερα τραπεζώματα μπας και ανακσευάσεις την εικόνα σου!! χαχαχαχααχαχα

      Διαγραφή
    3. Και πολύ καλά σου έχει κάτσει! Χαχαχαχαχαχα Για αυτό, εσύ τα φαγητά κι εγώ τη διακόσμηση χεχεχεχεχεχεχεχεχε
      Πάντως είναι να μην σου βγει το όνομα :p
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Χρόνια σου πολλά και του χρόνου να είσαι καλά !!!
    Υπέροχος διάκοσμος με υλικά της φύσης λατρεμένα !!!!
    Και οι κάρτες των καλεσμένων σπέσιαλ !!!
    Καλό βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ράνια, να ΄σαι καλά :)
      Η διακόσμηση ήταν η αρχή όσων θέλω να κάνω για τις γιορτές, οπότε ήταν μία καλή μίνι προπόνηση!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  19. Πολυχρόνη και οτι επιθυμείς!!μου αρέσουν οι κάρτες θέσεις των καλεσμένων γενικοτερα!!!οι δικές σου με εντυπωσίασαν γιατι με απλα υλικα ,έδωσαν υπεροχο αποτελεσμα!!πιναρω κατευθείαν την ιδεα!!!γιορτες έρχονται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου :)
      Κι όντως, δεν χρειάζονται περίπλοκα υλικά για να ετοιμαστεί κάτι λιτό και όμορφο!
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  20. Πάρα πολύ ωραία Δήμητρα και τα ξυλάκια κανέλας σίγουρα αρωμάτισαν και διακριτικά το τραπέζι!!!
    Καλήμερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σου πω πως μόνο κανέλα δεν μύριζε το τραπέζι με όλα τα κρεατικά που ψήθηκαν στα κάρβουνα και τις πατάτες με κάστανα και πορτοκάλι στο φούρνο;; Χεχεχεχε
      Την καλημέρα μου Αλεξάνδρα!

      Διαγραφή
  21. Πολύ όμορφο, πολύ "ζεστό" το αποτέλεσμα, πολύ φιλόξενο αλλά και με ένα "wow" στοιχείο! (κανέλα & χρυσό, πόσο πρωτότυπο και κομψό!)
    Και του χρόνου! (θα περιμενω τις Χριστουγεννιάτικες ιδέες σου για να τις αντιγράψω στη γιορτή μου...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το ζεστό και φιλόξενο που γράφεις Χριστίνα το αναζητώ σε οτιδήποτε κάνω στο Άσυλο και γιατί είναι του στυλ μου αλλά και γιατί λόγω του πολύ μεγάλου χώρου, επιβάλλεται ;)
      Τα Χριστουγεννιάτικα ξεκινούν σε σχεδόν δύο εβδομάδες, stay tuned!
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  22. Εδώ είμαστε! Τραπέζια, art de la table, φίλοι, μαγειρέματα! Δε θέλω τίποτα άλλο!
    Πολύ ωραία η ιδέα σου, πολύ ιδιαίτερη! Και πάλι παρόντα τα αγαπημένα μου βελανίδια, και φυσικά τα υπέροχα ξυλαράκια κανέλας! Μοσχοβολάει φθινόπωρο!
    Χρόνια πολλά και για τη γιορτή σου ταλαντούχο κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσένα ειδικά πρέπει να είναι ο τομέας σου Χρύσα! Χαίρομαι λοιπόν που σού άρεσε :)
      Σ' ευχαριστώ και για τις ευχές!
      Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  23. Αχ, πόσο όμορφο και ζεστό! Σε προδιαθέτει να καθίσεις και να απολαύσεις χαλαρή συντροφιά, κουβεντούλα και χειμωνιάτικη διάθεση! Πραγματικά το λάτρεψα! Μου επιτρέπεις να το κάνω στο επόμενο τραπέζι μου, ε; χιχιχι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τιμή μου και χαρά μου αν το υιοθετήσεις κι εσύ ως διακόσμηση στο επόμενο τραπέζι που θα κάνεις :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Την καλησπέρα μου :*

      Διαγραφή
  24. Πολύ όμορφη ιδέα. Δειχνει τόσο φυσικό ,απλό αλλά συνάμα ζεστό και φιλικό. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια :D
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  25. Χρόνια πολλά βρε κορίτσι για την γιορτή σου! Πάντα γερή και χαμογελαστή!
    Λοιπόν, γνωρίζεις ήδη την αδυναμία μου στα απλά πράγματα, οπότε δηλώνω ενθουσιασμένη με το αποτέλεσμα! Με φυσικά υλικά και λίγο χαρτόνι, έκανες θαύματα! Κι αυτή η πιατέλα με τα κουκουνάρια.. τόσο όμορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Λίτσα για τις ευχές!!
      Χαίρομαι που σού άρεσε η διακόσμηση του τραπεζιού, συμφωνούμε όσον αφορά τα λιτά κι όμορφα :)
      Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  26. Πωπώ τι ωραία που τα ταίριαξες!!!
    Έλα να μεγαλώνει το σετ!!!!
    Καλό σου βράδυ!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σού άρεσαν Laura :)
      Καλά να περνάς & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  27. Τι όμορφο που έγινε το τραπέζι Δήμητρα!!!!!! Συμφωνώ κι εγώ με την λιτή διακόσμηση και η δική σου διακόσμηση ήταν απλά τέλεια!!! Συνδύασες πολυτέλεια, κομψότητα και απλότητα και δημιούργησες έναν ζεστό φιλόξενο χώρο, ιδανικό για φαγητό και κουβεντούλα. Φαντάζομαι και πόσο όμορφα θα μύριζαν και τα φαγητά που περιγράφεις και είμαι σίγουρη ότι οι καλεσμένοι ενθουσιάστηκαν. Δήμητρα να έχετε πάντα όμορφες στιγμές και του χρόνου με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Θάλεια, σ' ευχαριστώ πολύ.
      Η βραδιά ήταν τέλεια γιατί ήταν με πολύ καλούς φίλους, όχι πως το καλό φαγάκι δεν βοήθησε χεχεχεχε ;)
      Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  28. Πάρα πολύ όμορφο το τραπέζι σου! Άσε που μοσχοβολάει... δεν ξέρω αν είναι η κανέλα ή αυτά που κρύβεις στο φούρνο... πάντως με έβαλες στο κλίμα των γιορτών! Ααααα... έχουμε και τα ίδια πιάτα ;) Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο φούρνος, ο φούρνος! Χεχεχεχεχε
      Όσο για τα πιάτα, βαρέθηκα Νίκη μου να έχω 5 πιάτα από το ένα σετ, 4 από το άλλο και 2-3 από άλλα, οπότε τα μάζεψα όλα και πήρα τα πιο απλά λευκά πιάτα που βρήκα. Συνδυάζονται με όλα και δείχνουν υπέροχα :)
      Φιλιά :**

      Διαγραφή
    2. Άσε που είναι πανάλαφρα και δεν σηκώνεις βαρύδια κάθε φορά που τα πιάνεις στα χέρια σου... Αυτό ήταν το βασικό μου κριτήριο όταν τα επέλεξα, πέρα από την απλότητά τους. Φιλιά

      Διαγραφή
  29. Μου αρέσουν όπως είναι! Άλλωστε τις περισσότερες φορές less is more! Φαντάζομαι πρέπει να έκαναν φοβερή εντύπωση στην παρέα, τους πρόσεξες έναν έναν ξεχωριστά! Αλλά και η σύνθεση με τα κουκουνάρια πόσο όμορφη!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικά η παρέα αυτή είναι πολύ θερμοί υποστηρικτές των διακοσμητικών μου παιχνιδιών (είναι πολύ καλοί φίλοι εξάλλου) , πόσο μάλλον όταν προορίζονται για τραπέζωμα μαζί τους ;)
      Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο Μαίρη!

      Διαγραφή
  30. Ax Δήμητρα! Λες και ετοίμασες τραπέζι στην καρδιά του δάσους! Εξαιρετική ιδέα τα ταμπελάκια των καλεσμένων, τα χρώματα δένουν αρμονικά μεταξύ τους, και όσον αφορά στην μαγειρική σου, με ξεσήκωσες! Κάστανα και καραμελωμένα πορτοκάλια;! Μύρισε Χειμώνας!!
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Βερα. Ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Όσο για την μαγειρική, το τραβούσε κι ο καιρός που περισσότερο χειμωνιάτικος ήταν. Γιουπιιιιιι δηλ. :)
      Καλημέρα & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  31. Τελικά εκτός απο εξαιρετική blogger και crafter είσαι και καταπληκτική οικοδέσποινα! Το τραπέζι είναι χάρμα! Πολύ ωραία η σύνθεση στο κέντρο με τη φθινοπωροχειμωνιάτικη διάθεση και υπέροχες οι κανέλες με τα καρτελάκια! Είμαι σίγουρη οτι έγραψες και στο γαστριμαργικό κομμάτι. Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με σκλαβώνεις Σοφάκι με τα καλά σου λόγια! Είπα να δείξω κι εγώ ένα τραπέζωμα γιατί κρίνοντας από τα σχόλια φαίνεται να μού έχει βγει το όνομα της ακαμάτρας στην κουζίνα (που δηλ. να είχα και την σιλουέτα να υποστηρίζει την εντύπωση :p) χαχαχαχαχαχα
      Την καλημέρα μου και σ' ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο :)

      Διαγραφή
  32. Εγώ πάλι δεν το βρίσκω λιτό! Είναι πολύ ευφάνταστο και δημιουργικό!! Α και αν με είχες τραπέζι θα το έπαιρνα σπίτι μου για περαιτέρω διακόσμηση χιχιχι!! Πολλά μπράβο Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Κατερίνα, ευχαριστώ. Κι αν ποτέ βρεθείς προς Άσυλο μεριά σφύρα να σου ετοιμάσω επίσημο τραπέζωμα!!!

      Διαγραφή
  33. ειχα την εντυπωση οτι ειχα αφησει σχολιο...μαλλον εκανα λαθος γιατι απλα εμεινα αφωνη με το εκπληκτικο αποτελεσμα! αψογο Δημητρα! πολυ μου αρεσει! μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τόσα πράγματα είχες να ετοιμάσεις για το τραπέζι Δήμητρα,αλλά παρόλα αυτά έκανες και την κατασκευή σου!!Χαράς το κουράγιο σου,γιατί εγώ ,αν και μου αρέσουν τα τραπέζια και ο κόσμος στο σπίτι,αγχώνομαι πολύ και πάντα τρέχω ως την τελευταία στιγμη!Τέλεια η ιδέα με τις κανέλες,τα βελανίδια και τα φύλλα για τις θέσεις των καλεσμένων και το τραπέζι είναι υπέροχο,ούτε πολύ λιτό,ούτε πολύπλοκο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις