Δευτέρα, 27 Οκτωβρίου 2014

DIY "στεφάνι"

Θυμάστε πως γκρίνιαζα που δεν έχω βρει ποτέ κάτι αξιόλογο πεταμένο στο δρόμο; Ε, επιτέλους βρήκα κι εγώ κάτι και είπα να το αξιοποιήσω!

Ο δήμος, σε κάτι που μόνο ως κρίση προσωπικότητας μπορώ να εξηγήσω, αποφάσισε, μετά από κι εγώ δεν ξέρω πόσα χρόνια, να καθαρίσει ένα ρέμα και να κόψει όλα τα τεράστια κλαδιά των δέντρων που έκαναν την οδήγηση δίπλα του να μοιαζεί σε ολίγον τι τρενάκι τρόμου. Βέβαια, θα περίμενε κανείς πως μετά θα έκανε το επόμενο λογικό βήμα, ήτοι να μαζέψει τα κομμένα κλαδιά κι όχι να τα παρατήσει δίπλα στον δρόμο αλλά το προσπερνώ, καθώς πολύ με βόλεψε.

 
Τρεις μέρες περνούσα με το αυτοκίνητο δίπλα τους και ανταλλάσαμε ματιές γεμάτες νόημα (τα κλαδιά κι εγώ ντε!). Την τέταρτη δεν άντεξα. Κατέβηκα και φόρτωσα όσα θεώρησα αρκετά για ένα στεφάνι και τα έφερα στο Άσυλο. Μετα από διάφορες διαφωνίες με ορισμένες αραχνούλες κι άλλα ζουζούνια για το νέο καθεστώς ιδιοκτησίας των κλαδιών του πεύκου (σε σημείο που ώρες μετά έπιασα μία τόσο δα αραχνούλα να κατεβαίνει από τα μαλλιά μου με τον ιστό της λίγο παραδίπλα από το αριστερό μου μάτι!) έκοψα όλα τα μικρότερα κλαδιά από τα πιο χοντρά ξύλα και στρώθηκα στη δουλειά.


Η αρχική σκέψη ήταν για ένα παραδοσιασό στρογγυλό στεφάνι αλλά μετά το ξανασκέφτηκα. Μάς αρέσει η φύση και την εντάσσουμε στη διακόσμησή μας, η μεγάλη όμως αυτή κυρία μόνο σε απόλυτα σχήματα δεν μπαίνει. Ναι, έχει ευταξία και αρμονία αλλά γιατί να πιέσω τα κλαδιά να γίνουν κάτι άλλο από αυτό που είναι; Έτσι μετά από τις φιλοσοφικές μου αυτές απορίες, αποφάσισα να πάω με κάτι πολύ πιο χαλαρό και πολύ πιο φυσικό κι αφού έδεσα με ένα λαστιχάκι όλα τα κλαδιά που είχαν βελόνες, τα άφησα να "πέσουν" όπως αυτά ήθελαν. 


Επάνω τους εναπόθεσα τα πιο χοντρά κλαδιά κι αφού τα έδεσα με λίγη κορδέλα λινάντσας,  σειρά είχαν τα διακοσμητικά του στεφανιού μου. Λίγα κουκουνάρια,


ένα μπανεράκι από χοντρό χαρτόνι με το αγαπημένο μου χειμωνιάτικο τραγούδι


και φυσικά μερικά βελανίδια για έξτρα χάρη.


Λένε πως όταν η ζωή σου δίνει λεμόνια, να κάνεις λεμονάδα. Έτσι λοιπόν αφού η τοπική ζωή εδώ μου έδωσε πεύκα, έκανα το δικό μου χειμωνιάτικο στεφάνι. Και μπορεί ακόμα να ελπίζω πως κάποια στιγμή ίσως βρω ένα μικροέπιπλο παρατημένο στην άκρη του δρόμου, αλλά όταν το κοιτάζω σκέφτομαι πως έπιπλα έχω αρκετά, τέτοιες φυσικές ομορφιές όμως λίγες!





Πως σάς φαίνεται; Δεν είναι αναπάντεχα όμοφο παρόλο που δεν είναι στρογγυλό;

Την καλησπέρα μου & καλή εβδομάδα.


71 σχόλια:

  1. yperoxo!!!! μου αρεσει που απλα ανεδειξες την ηδη υπεροχη φυσικη ομορφια των υλικων. μπραβο Δημητρα!

    και να σε χαιρομαστε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω φιλενάδα πως δεν χρειαζόταν κάτι περίτεχνο, γιατί όπως λες τα υλικά ήταν όμορφα όπως είχαν!
      Να με χαίρεστε! Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο, πολύ φυσικό, πολύ ....διαφορετικό!!
    Αυτό όμως είναι που το κάνει ξεχωριστό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε Άννα :)
      Είπα να πάω με το παραδοσιακό στρογγυλό αλλά τελικά δεν ξεφεύγω εύκολα από τα γούστα μου για το διαφορετικό!
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  3. Με το που το διάβασα έψαξα κατευθείαν το τραγούδι!χαχα! Πολύ ωραίο και ρουστίκ το στεφάνι σου Δήμητρα! Καμιά φορά είναι ωραίο να αφήνουμε τα πράγματα ως έχουν και να μην τα βάζουμε σε καλούπια! Κρατάμε έτσι τη φυσική τους ομορφιά, και σε μία ρουστίκ διακόσμηση αυτό επιβάλλεται! Καλό απόγευμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, εγώ το άκουγα όσο συναρμολογούσα το στεφάνι!!!
      Και συμφωνώ απολύτως σε όσα γράφεις περί καλουπιών, ειδικά όταν παίζει κανείς με φυσικά υλικά.
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  4. Κατ' αρχήν χρόνια σου πολλά για τη γιορτή σου!
    Καλώς σε βρίσκω!
    Η σύνθεσή σου όμορφη και ζωντανή, γιατί ακόμα τα κλαδιά δεν έγιναν νεκρή φύση.
    Να είσαι καλά!
    Θα περιηγηθώ και στα άλλα θέματα των αναρτήσεών σου!
    Και πάλι χρόνια πολλά και του χρόνου με υγεία!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες και σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και τα καλά σου λόγια :)
      Όσο για τα κλαδιά, το στεφάνι είναι εν μέρει και ένα τεστ γιατί θέλω να δω πόσο θα αντέξουν πριν ξεραθούν καθώς πολύ θα ήθελα να προσθέσω μερικά και στο Χριστουγεννιάτικο δέντρο.
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  5. Δήμητρα, χρόνια σου πολλά για χθες! Να είσαι γερή, ευτυχισμένη και σημιουργική. Εύχομαι πάντα ο δρόμος σου να είναι γεμάτος όχι μόνο με πεύκα αλλά και με ότι άλλο επιθυμείς ;)
    Τέλειο έγινε το στεφάνι σου! Τι κι αν δεν είναι στρογγυλό; Είναι πανέμορφο, φυσικότατο και με νόημα!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τις όμορφες ευχές σου :)
      Χαίρομαι πολύ που σού άρεσε το μη συμβατικό μου στεφάνι.
      Πολλά φιλιά & καλημέρες :*

      Διαγραφή
  6. Αυτό είναι το δώρο της φύσης για την γιορτή σου!!! Υπέροχο το σχήμα του στεφανιού σου, αλλά το μήνυμα στο μπάνερ όλα τα λεφτά...καλομελέτα κι έρχεται...!!!
    Χρόνια σου πολλά!! & πάντα δημιουργικά!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, λες Ελένη;;; Δεν το είχα σκεφτεί έτσι ;)
      Όσο για το μήνυμα, ήρθε ήδη καθώς απόψε δεν βλέπω να την γλυτώνουμε την σόμπα, όχι πως παραπονιέμαι δηλ. γιατί για τέτοιο καιρό ζω!!!! Και φυσικά νοιώθω σαν παιδί που η γιορτή με την οποία έχει συνδυαστεί το τραγούδι πλησιάζει!
      Σ' ευχαριστω για τις ευχές σου! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  7. Άχου τι καλό που είναι!!!!!
    Πολύ ωραία η ιστοριούλα σου!!!
    Πολύχρονη για χθές!!!
    Καλή εβδομάδα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε Laura και σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  8. Πολύ καλά έκανες που "άκουσες" τα κλαδιά ,Δήμητρα,έγινε πολύ όμορφη η σύνθεση και τα έδεσες πολύ ταιριαστά με τα άλλα υλικά!!!!!!Καλό βράδυ,να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως με τα υλικά της φύσης, είναι ο καλύτερος δρόμος κορίτσια και εξάλλου και η διαφορετικότητα καλή είναι :)
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  9. Εξαιρετικο το βρισκω! Θα ειχε ενδιαφερον να μεινουν οι αραχνιτσες βεβαιως να ειναι "ζωντανη φυση" :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, σε διαβεβαιώ πως στο Άσυλο δεν λείπει καθόλου η ζωντανή φύση! Θέλεις λίγο το Τέρας, θέλεις το ότι βρίσκεται σε 2 1/2 στρέμματα, θέλεις η ύπαιθρος τριγύρω "συγκατοικούμε" σε μόνιμη βάση με διάφορα ζουζούνια, με τα οποία και κατά καιρούς τσακώνομαι καθώς δεν λένε να πάνε να βρούνε άλλο σπίτι!
      Εεε αν λείπουν κι από ένα στεφάνι, δεν πειράζει χεχεχεχεχεχεχε
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  10. Αναπάντεχα όμορφο όπως το είπες! Και με τρέλανε και το χαρτονένιο το Ribbon με την επιγραφή του! Τι την έκανες τη Σάρλοτ τελικά την επέστρεψες στο αρχικό της περιβάλλον ή την κράτησες για κατοικίδιο? Χρόνια πολλά και πάλι για χθές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αραχνούλα εξαφανίστηκε κάπου στο σαλόνι αφού την πήρα από το "ασανσέρ" της και την ακούμπησα στο τραπέζι! Τα λοιπά ζουζούνια, όλο κάπου εκεί τριγύρω θα είναι καθώς γενικότερα δεν σκοτώνω τίποτα (με εξαίρεση τα κουνούπια που μού ρουφάνε το αίμα!). Χαίρομαι που σού άρεσε Σοφία και πάλι ευχαριστώ για τις ευχές! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  11. Ναι, ναι, είναι διαφορετικό και πολύ όμορφο!!!!!!!!!
    Απογοητεύτηκα ελαφρώς γιατί περίμανα να έχεις βρει κάποιο μικροέπιπλο ή κάποιο μπατζούρι, ή ένα κομμάτι από πόρτα...(αχ πως τα ψάχνω κάτι τέτοια...)! Αλλά αφού η ζωή σου έδωσε πεύκα, εννοείται πως καλά έκανες και τα πήρες.

    Το έφτιαξες εξαιρετικό! Μου αρέσει πολύ το στρογγυλεμένο κομμάτι κλαδιού καθώς και το χαρτόνι που έφτιαξες. Τα δε βελανίδια, ήταν λατρεμμένη προσθήκη. Γενικά να μην στα πολυλογώ, όλα είναι υπέροχα και το στεφάνι παρόλο που δεν είναι στρογγυλό είναι αναπάντεχα όμορφο!

    Και όντως.... it's cold outside....... κλαψ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικροέπιπλο δεν νομίζω να βρω ποτέ εδώ Χρυσαυγή και έχω εγκαταλείψει αυτές τις ελπίδες προ πολλού!
      Αλλά δεν πειράζει, και τα κομμένα πεύκα μία χαρα με βόλεψαν και ήθελα εδώ και καιρό να κάνω και στεφάνι, οπότε μού ήρθαν κουτί!
      Πίστευα πως εσύ θα εκτιμούσες το αντισυμβατικό σχήμα του και τελικά δεν έπεσα έξω!
      Φιλιά πολλά!

      Υ.Γ. Όσο για το κρύο, εγώ ξέρεις τι θα πω.... γιούπιιιιιιιιιιιιι!

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε Αριάδνη!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  13. Καθόλου δεν πειράζει που δεν είναι στρογγυλό!
    Είναι πολύ όμορφο με όλη την ομορφιά και τη ζεστασιά των φυσικών υλικών της εποχής!
    Φιλιά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουπς! Χρόνια πολλά δεν είπα!
      Πολύχρονη να είσαι Δήμητρα!

      Διαγραφή
    2. Χαίρομαι πολύ που το βλέπεις έτσι Νίκη γιατί οι ματιές μας ταιριάζουν :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Πολλά φιλιά & καλημέρα!

      Διαγραφή
  14. Χρόνια πολλά Δήμητρα!! Μια απο τις ωραιότερες φθινοπωρινές κατασκευές που εχω δεί!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω, σ' ευχαριστώ πολύ Ειρήνη! Τόσο για τις ευχές όσο και για τα όμορφα λόγια σου για το στεφάνι :D
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  15. Άφησες την φύση να σε οδηγήσει και πολύ καλά έκανες! Κάποιες φορές έτσι πρέπει... όμορφο μέσα στην απλότητα του! Χρόνια Πολλά, με υγεία κι ευτυχία Δήμητρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φύση σίγουρα ξέρει να δείχνει τον σωστό δρόμο Χριστίνα και σίγουρα δεν χρειάζεται κάτι να είναι περίπλοκο για να είναι όμορφο :) Σ' ευχαριστώ και για τις ευχές σου!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  16. Χρόνια πολλά Δήμητρα με υγεία πάνω από όλα!!
    Ότι έχει να κάνει με την φύση το αγαπώ, με απλά υλικά συνθέτει κάτι όμορφο και μας το δίνει απλόχερα!!! Πρέπει να μυρίζει κιόλας το πεύκο φτάνοντας στην πόρτα. :)) Μου αρέσει η τσαχπινιά του χαρτονιού με το τραγούδι, Καλό χειμώνα να έχουμε!
    Καλή εβδομάδα!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ελεάνα για τις ευχές!!!
      Οσο για το στεφάνι, δεν μπορώ να πω πως μυρίζει κιόλας ο χώρος. Ίσως να φταίει το γεγονός πως ήταν κομμένα κάποιες μέρες πριν τα πιάσω εγώ στα χέρια μου. Τουλάχιστον το καλό είναι πως δεν μαδάει και είναι το ίδιο πράσινο :)
      Ο χειμώνας πάντως έφτασε!!!!!!! Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  17. χαχαχα σε παω!!!! Οτι εχει κανεις καλο ειναι! χαχαχα Πανεμορφο το στεφανι και το μπανερ! Μακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως να μην με πας, αφού είμαι αξιολάτρευτο παιδί;;;; χεχεχεχεχε
      Χαίρομαι που σου άρεσε Μάρω!
      Φιλιά & καλημέρες :*

      Διαγραφή
  18. Και γιατί να είναι στρογγυλό ?Μια χαρά είναι και έτσι! Ξεχωριστό και ατίθασο!! Χρόνια Πολλά και από εδώ καλή μου<3
    Πάντα ευτυχισμένη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Λίλια μου!!! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για όλες τις ευχές σου!
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  19. Δήμητρα χρόνια σου πολλά και καλά και με υγεία και ευτυχία και ότι άλλο, μα ότι άλλο, επιθυμείς....!!!! Να σε χαίρονται οι δικοί σου και να σε χαιρόμαστε κι εμείς μέσα από το όμορφο blog σου και από τις τέλειες δημιουργίες σου!!! Όσο για το στεφάνι, έγινε φοβερό και πολύ, πάρα πολύ πρωτότυπο!!! Πάντως, αυτό θα πει δημιουργικότητα ... αντί για πεσμένα κλαδιά που κλείνουν τον δρόμο, να βλέπεις πανέμορφα στεφάνια ... Πάλι έγραψες ...!!! Καλό σου βράδυ και καλή βδομάδα!!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ιωάννα τόσο για τις ευχές σου όσο και για όμορφα λόγια σου :D
      Χαίρομαι να μοιράζομαι μαζί σας όσα στα δικά μου μάτια αποτελούν ομορφιές!
      Φιλιά πολλά και καλημέρες!

      Διαγραφή
  20. Αντε καλέ που θα τα μάζευαν να τα πεταξουν χαχαχαχαχα!
    Βούτυρακι στο ψωμι σου, μια χαρα τα αξιοποίησες!
    Καλό ξημέρωμα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάλι καλά Αριάδνη που τεμπέλιασαν χααχαχαχαχα
      Φιλιά πολλά!
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  21. Δημιουργικότατη όπως πάντα Δήμητρα!!!!!!!!!!!!Το στεφάνι έγινε πολύ ξεχωριστό και πανέμορφο! Ξετρελάθηκα με το δέσιμο με τη λινάτσα και το χαρτόνι με το τραγούδι (που το ακούω αυτή τη στιγμή και είναι υπέροχο)! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τραγούδι είναι από τα αγαπημένα μου Θάλεια και έχει ήδη την τιμητική του το τελευταίο διάστημα στα ακούσματα στο Άσυλο! Χαίρομαι που σού άρεσε το στεφάνι!
      Πολλά φιλιά & καλημέρες :*

      Διαγραφή
  22. Δήμητρα έβαλες για τα καλά τον χειμώνα στο σπιτικό σου με αυτό το στεφάνι! Μου αρέσει το πεύκο πολύ κ βρίσκω όλες τις συνθέσεις που το συμπεριλαμβάνουν αναπάντεχα ξεχωριστές! Να σου ευχηθώ και τα χρόνια πολλά μου! Να είσαι υγιής ευτυχισμένη κ η χαρά να είναι πρωταγωνίστρια πάντα στο... άσυλό σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως και πως τον περίμενα τον χειμώνα Βέρα, ώρα να τον απολαύσω :D
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου! Το γεγονός πως πλησιάζει η καλύτερη περίοδος του έτους, βοηθάει πολύ!!!
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  23. Χρόνια σου πολλά Δήμητρα !!!1 Το τραγούδι αγαπημένο και το πεύκο άκρως Χριστουγεννιάτικο !!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Νικόλ! Σ' ευχαριστώ πολύ :)
      Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  24. Χρόνια Πολλά για τη γιορτή σου Δήμητρα...
    Να΄σαι γερή και γελαστή...
    ΄Οσο για την κατασκευή σου πανέμορφη...
    Είναι η εποχή που κλαδεύουν τα κωνοφόρα, τούγιες, κυπαρίσσια και συνήθως τα κλαδιά _ναι, κι εδώ_ τα αφήνουν δίπλα στους κάδους ή στην άκρη του δρόμου...
    Περιμένω κι εγώ, να βρω κάτι αξιόλογο που θα μου φανεί χρήσιμο για την διακόσμηση των Χριστουγέννων...
    Μου αρέσει ιδιαίτερα, το άρωμα του δάσους που αφήνουν στο χώρο...
    Καλημέρα και ευχές σου στέλνω...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιώ, σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!!
      Εδώ πάντως, στα 4 χρόνια που βρίσκομαι στην περιοχή, 2 φορές έχω δει να κλαδεύουν (σε διαφορετικά σημεία) αλλά αυτή η 2η ήταν η τυχερή μου, οπότε και δεν γκρίνιαξα που τα παράτησαν στον δρόμο :))
      Καλά να περνάς & να μην αγχώνεσαι! φιλιά

      Διαγραφή
  25. Τι όμορφο! Φρέσκο, χειμωνιάτικο, απλό και πανέμορφο!
    Πολλές ευχες για τη γιορτή σου! Να είσαι πάντα ευτυχισμένη και δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστίνα τόσο για τα όμορφα λόγια σου όσο και για τις ευχές σου :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  26. Πολύ όμορφο, ξεχωριστό και πρωτότυπο! Γεια στα χέρια σου και στη φαντασία σου Δήμητρα!!
    Παρεμπιπτόντως, να σου ευχηθώ κι εγώ για την ονομαστική σου εορτή, χρόνια πολλά, με υγεία και πολύ φαντασία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Αλεξάνδρα! Ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια και τις ευχές!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  27. Χρόνια σου πολλά και καλά, Δήμητρα!! Πάντα υγεία, χαρά, αγάπη και όμορφες δημιουργίες!
    Τέλειο το χειμωνιάτικο 'στεφάνι' σου!!!! Έχω κι εγώ το δασάκι απέναντί μας, και κάθε χρόνο, μαζεύω
    κλαδάκια και κουκουνάρια και τα κρεμάω έτσι σαν μπουκέτο!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Marie-Anne!!! Είσαι τυχερή αν είσαι τόσο κοντά στην πηγή γιατί δίνουν άλλη ζεστασιά στον χώρο :)
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  28. Πολύ όμορφο! Μαζί με το μπανερ του, σε προσκαλεί σε ένα ζεστό σπιτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που αποπνέει τέτοια σπιτική ατμόσφαιρα το στεφάνι μου :D
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  29. Αρχικά να σου ευχηθώ χρόνια πολλά για την γιορτή σου !!! Πολύχρονη, φύγαμε με την οικογένεια 4 ήμερο και γυρίσαμε με τις ωραίες διακοσμητικές σου προτάσεις. Τι όμορφο που είναι βρε παιδί μου τα πευκάκια, το χρώμα, η υφή τους !!! Κάνουμε ζέσταμα για τα Χριστούγεννα .... εεεερρεεεε τι έχει να γίνει !!! Καλημέρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Βάλια!!!
      Πάντως πως με πιάνεις!!! Έτσι όπως τα λες...ζέσταμα... όχι τίποτα άλλο, αλλά δεν κρατιόμαστε κιόλας! Χεχεχεχεχε
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  30. Έστω και καθυστερημένα,χρόνια πολλά,ότι επιθυμείς Δήμητρα,πάντα με υγεία,αγάπη και πολλά χαμόγελα(ξέρεις από αυτά τα αληθινά μόνο)!!!Το στεφάνι υπέροχο,όπως και το μήνυμα στο banner!!!Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ιωάννα, σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Κι αυτό για τα χαμόγελα, ξαναπές το!!!!
      Χαίρομαι που σού άρεσε το στεφάνι :) Καλή συνέχεια!!!

      Διαγραφή
  31. Πολύ όμορφο Δήμητρα!!!, Μου φαίνεται πιο όμορφο από τα στρογγυλά στεφάνια! Και εγώ αν και αργά σιγά σιγά ξεκίνησα την χειμωνιάτικη διακόσμηση. Άναψα ήδη τζάκι, αύριο στρώνω χαλιά και το ΣΚ αυτό ή το επόμενο στολίζω Χριστουγεννιάτικο δέντρο! Ανυπομονώ λέμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κρατιέσαι Μαργαρίτα!!!!!! Χαλιά στρώσαμε ανήμερα της γιορτής μου και το καταευχαριστήθηκα!!! Σόμπα λέμε να ανάψουμε απόψε αλλά το δέντρο αργεί ακόμα για εμάς!!!! Μην με βάζεις στην μπρίζα, μην με βάζεις στην μπρίζα χεχεχεχεχεχε Με το καλό κορίτσι, να τα χαρείτε όλα και να χουχουλιάζετε στο φιλόξενο σαλόνι σας!!!
      Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  32. It is cold outside...δεν λες τίποτα!

    Χρονια πολλά και καλά, ευχομαι να το εορτασες όπως του αρμόζει ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσί, μερσί!
      Όσο για το κρύο, καιρός του ήταν ;)

      Διαγραφή
  33. Είναι πολύ όμορφη η σύνθεσή σου Δημητρούλα, με όλη την ομορφιά των φυσικών υλικών της εποχής!
    Ωραία ιδέα μού έδωσες γιά γιορτινό στολισμό!!Τό δάσος είναι κοντά στό σπίτι μου!!Mπρρρρ,έπιασε κρύο,πράγματι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είσαι κοντά στο δάσος είσαι υπέρτυχερη Δήμητρα μου!!!! Βουρ για βελανίδια, κουκουνάρια, κλαδιά και ξύλα :D
      Ανυπομονώ να δω πως θα στολίσεις!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  34. Λάτρεψα το "στεφάνι" σου!
    Είναι άκρως original και αντισυμβατικό, φυσικό και προσεγμένο ταυτόχρονα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα τι, Άσυλο το λέω το σπίτι, υπήρχε περίπτωση να βάλω κάτι συμβατικό;;;; χεχεχεχε
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  35. Φυσικό και πανέμορφο! Δεν θα μπορούσε να γίνει καλύτερο! Είμαι σίγουρη ότι θα μοσχοβολάει βουνό και εξοχή!! Πολλά μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα! Το καλύτερο από όλα είναι πως συνεχίζει να είναι όπως στις φωτογραφίες :D

      Διαγραφή