Παρασκευή, 17 Οκτωβρίου 2014

Καλάθια του φθινοπώρου

Η φύση, ιδιαίτερα το Φθινόπωρο, είναι πολύ απλόχερη σε υλικά που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να διακοσμήσουμε. Έτσι ένα παλιό καλάθι, βγαίνει από την αχρηστία και στολίζεται με τρεις διαφορετικές συνθέσεις γεμάτες φυσικά καλούδια.


Κι όταν λέω "παλιό καλάθι" το εννοώ, με εμφανή τα σημάδια παλαιών χρήσεων. Αλλά δεν πειράζει, αφενός γιατί σε μεγάλο βαθμό θα καλυφθούν κι αφετέρου γιατί του δίνουν χαρακτήρα.



Μερικά ξύλα, λίγα φύλλα, ένα κερί και λίγοι καρποί για χρώμα είναι αρκετά για ένα καλάθι που μπορεί αισίως να σταθεί στη διακόσμηση όχι μόνο για τώρα αλλά και τους επόμενους μήνες. Χρησιμοποιήστε ό,τι έχετε διαθέσιμο, όπως εδώ όπου ένα κηροπήγιο ρεσώ θα εκτελέσει χρέη ανθοδοχείου.








Κάτι λευκό, όπως ένα λευκά βαμμένο κλαδί ή λευκά κεριά και  μικρότερος αριθμός υλικών δίνουν ένα πιο μοντέρνο αποτέλεσμα, ενώ τόσο η υφή των ξύλων όσο και του καλαθιού διατηρούν την ρουστίκ αίσθηση. Κι αν τα κεριά σας δεν στέκονται -κυριολεκτικά- στο ύψος της περίστασης, ένα αναποδογυρισμένο βαζάκι, δίνει τους απαραίτητους πόντους (και λίγη θερμόκολλά κάνει θαύματα χωρίς να καταστρέφει).






Αν για εσάς το Φθινόπωρο είναι συνώνυμο της συγκομιδής και εορτασμός της αφθονίας, γεμίστε το καλάθι με ό,τι χωράει και τραβάει η όρεξή σας. Κι αν τα καλούδια σας είναι λιγοστά για να γεμίσουν όλο το βάθος του, λίγη τσαλακωμένη εφημερίδα ή και τούλι, καταναλώνουν αρκετό κενό χώρο, αφήνοντας τα επάνω στρώματα στη διάθεσή σας.







Πριν σάς  ευχηθώ καλό Σαββατοκύριακο, σάς αφήνω με τη σύνθεση για τη δική μου τραπεζαρία, που μπήκε επιτέλους κι αυτή σε φθινοπωρινούς ρυθμούς.




Πως σάς φαίνονται; Δεν θα έκαναν ένα τέλειο δώρο, αντί μίας συμβατικής ανθοσύνθεσης;

Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο.


62 σχόλια:

  1. δεν ξερω ποιο να πρωτοδιαλεξω! φιλεναδα υπεροχα!!! ειχες δεν ειχες εσυ και μερικες αλλες βαλθηκατε και τελικως με βαλατε σε φθινοπορινη διαθεση...παω να βρω υλικα...ξυλα και κουκουναρια εχω ηδη ευτυχως!

    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι φιλενάδα που σε βάζω σε φθινοπωρινή διάθεση και ανυπομονώ να δω τι καλό θα φτιάξεις!
      Φιλιά πολλά & καλό βράδυ :)

      Διαγραφή
  2. Όπως βλέπω ποσταρες και εσυ Δήμητρα κάτι ανάλογο με την εποχή,με ωραίες συνθέσεις και δυνατά χρώματα διακοσμούν υπέροχα τον χώρο σου..καλό και ευχάριστο σ/κο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τον περασμένο μήνα αναρτώ σχετικές με την εποχή Μαρία, μπας και το πάρει και η εποχή χαμπάρι και εδραιωθεί αλλά δεν το βλέπω. Σκάσαμε στην ζέστη σήμερα!
      Καλό σου βράδυ & καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  3. Ουτε εγω ξερω τι να διαλέξω! Αν τα εβλέπα ανυποψιαστη θα εβαζα στοιχημα πως ειναι αγορασμενααα!
    Ευγε Δημητρααα :)
    Καλό μεσημερι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριάνδνη, πάντα με τον καλό λόγο σου. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Φιλιά & καλό Σαββατοκύριακο :*

      Διαγραφή
  4. Ωραίες συνθέσεις βρε κορίτσι!Φυσικά και θα το προτιμούσα από μια τυποποιημένη αγοραστή σύνθεση.Αυτές πλέον θεωρούνται ξεπερασμένες και εύκολη λύση^^
    Έχω μπει και εγώ σε μια τέτοια λογική χρόνια τώρα. Υπέροχα Δήμητρα μου:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάλι καλά δηλ. Λιλιάκι που πολύ σπάνια πάω λουλούδια για δώρο, μην με θεωρήσουν και ντεμοντέ χαχαχαχαχαχα
      Φιλιά πολλά και καλό βράδυ :*

      Διαγραφή
  5. Τόση ομορφιά κι όλα τα χρώματα και τα αρώματα του φθινοπ΄ώρου μέσα σ' ένα καλαθάκι!
    Πολύ όμορφες συνθέσεις! Σίγουρα θα ήταν τέλειο δώρο! Εγω αν τα χάριζα μπορεί να μου παράπεφτε μέσα καμιά σοκολατίτσα ή κανένα λικεράκι, έτσι για τα πρώτα κρύα -όχι ότι είμαι λιχουδα...
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη έχεις απόλυτο δίκιο και πτου μου που δεν το σκέφτηκα! Μία σοκολάτα θα ήταν τέλεια προσθήκη :) Τώρα αν θα την έβγαζε καθαρή μέχρι το τέλος της φωτογράφησης, αυτό είναι άλλο θέμα... αχαχαχαχα
      Καλό σου βράδυ :**

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφες οι φθινοπωρινές σου συνθέσεις !!!!!
    Η μια καλύτερη απ την άλλη και ταιριάζουν πολύ ωραία μέσα στο καλαθάκι !!!!!
    Μπράβο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ράνια, σ΄ευχαριστώ πολύ :)
      Ας είναι καλά η φύση που εξακολουθεί να μάς χαρίζει τις ομορφιές της.
      Καλό βράδυ & καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραίο δώρο είτε για κάποια φίλη είτε και για μας τις ίδιες. Ένα δώρο στον εαυτό μας δηλαδή για συναισθηματική ενδυνάμωση! Βέβαια εμένα εκτός από Φθινόπωρο μου θυμίζουν και λίγο Χριστούγεννα... ή μήπως βιάζομαι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα δώρα στον εαυτό μας επιβάλλονται, οπότε μαζί σου Ελευθερία!!!
      Βιάζεσαι;; Για τα Χριστούγεννα;; Και ρωτάς άτομο που μετρά αντίστροφα για τα Χριστούγεννα από τον Φεβρουάριο;;; Χεχεχεχεχεχε Ποτε δεν είναι νωρίς να σκεφτόμαστε τα Χριστούγεννα!

      Σοβαρά τώρα όμως, νομίζω πως είναι συνθέσεις που μπορούν άνετα να "σταθούν" προ και κατά την διάρκεια των εορτών :)
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  8. Πολύ καλύτερες και ομορφότερες είναι και οι τρεις από όλες τις τυπικές και συμβατικές ανθοσυνθέσεις που έχω δει!!
    Τέλειες για να τις δώσεις για δώρο....αλλά και για να πάρεις!!! :)
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Αλεξάνδρα και σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια :)
      Καλό βράδυ & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  9. Τι όμορφη σύνθεση Δήμητρα!! Χίλιες φορές καλύτερη από τις έτοιμες του εμπορίου. Όμορφα φθινοπωρινά χρώματα και υλικά!! Όλη η διακόσμηση του τραπεζιού είναι φοβερή. Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας είναι καλά η φύση Θάλεια μου, εγώ απλώς έστησα τις ομορφιές της σε ένα παλιό καλάθι :)
      Σ' ευχαριστώ για τα πάντα καλά σου λόγια!
      Καλό βράδυ :**

      Διαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Ειρήνη!
      Είδες και το "κερί" σου; Τελικά τι έγινε; Το δοκίμασες;;
      Καλό βράδυ :)

      Διαγραφή
  11. Αν μας έκαναν ένα τέτοιο δώρο θα ενθουσιαζόμασταν!!!!Αγαπημένα υλικά και μπορούν να γίνουν τόσοι συνδυασμοί μεταξύ τους!!!Καλό Σαββατοκύριακο,Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τους συνδυασμούς κορίτσια, όρεξη να υπάρχει καθώς είναι αμέτρητοι!
      Χαίρομαι πολύ που σάς άρεσαν. Εξάλλου είμαι σίγουρη πως, όπως δημιουργείτε εσείς οι ίδιες, έτσι εκτιμάτε και κάτι το χειροποιήτο :)
      Καλό Σαββατοκύριακο να έχετε!

      Διαγραφή
  12. Πανέμορφες οι συνθέσεις σου Δήμητρα ,η μια καλυτερη απο την αλλη!!!και το πιο όμορφο με απλα υλικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό ήταν το ζουμί της ανάρτησης :) Πως η φύση μας παρέχει αρκετό υλικό για να δημιουργήσουμε!
      Χαίρομαι που σού άρεσαν! Καλό βράδυ και καλό Σαββατοκύριακο :))

      Διαγραφή
  13. Η ομορφιά βρίσκεται στην απλότητα και στα όμορφα υλικά που η φύση μας χαρίζει απλόχερα!!!
    Πολύ όμορφες οι συνθέσεις σου!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς όπως τα λες. Και παρόλη την κακοποίηση, εξακολουθεί να μάς χαρίζει τις ομορφιές της!
      Καλό σου βράδυ & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  14. Wonderful fall decoration, very beautiful!
    Have a nice weekend,
    greetings, Vanessa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καί οι τρείς Φθινοπωρινές σου συνθέσεις,Δημητρούλα μου είναι πανέμορφες!Συνδύασες υπέροχα τά υλικά καί τά χρώματα!Ταίριαξαν πολύ τά διαφορά υλικά τής φύσης,μεταξύ τους!Μπράβο σου!!
    Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όλα αυτά, απλώς βγαίνοντας με ένα ψαλίδι στον κήπο! Εξάλλου συνονόματη, τα φυσικά υλικά δεν θέλουν και πολλά πολλά για να δείξουν τις ομορφιές τους ;)
      Καλά να περνάς. Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Εμάς το βουνό/ δάσος είναι 88 χλμ μακριά!!! Τυχερή είσαι που έχεις το δάσος δίπλα σου δεν υπάρχει καλύτερη θέα από το πράσινο!! Τα φύλλα είναι της μανόλιας που έλεγες?? Μαράθηκε το άλλο???
    Όντως η φύση είναι τόσο γενναιόδωρη και δίνει τόσες ομορφιές που δεν χρειάζεται τίποτα παραπέρα!!
    Πολύ χαλαρωτικοί οι συνδυασμοί στο τραπέζι σου, το καφέ είναι το χρώμα μου!! Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από φύση, το Άσυλο άλλο τίποτα! Τα φύλλα ναι, της μανόλιας είναι αλλά δυστυχώς οι καρποί δεν έχουν ανοίξει/κοκκινίσει ακόμα, οπότε δεν τους συμπεριέλαβα. Τους περιμένω όμως στη γωνία,που θα μου πάνε, ο χρόνος είναι με το μέρος μου χεχεχεχε
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  17. Ολη η ζεστασιά του φθινοπώρου σε ένα καλάθι....το ένα ομορφότερο από το άλλο.
    Η ομορφιά τους πολλαπλασιάζεται γιατί είναι η ίδια η φύση που τα δημιούργησε (και τα χεράκια σου φυσικά Δήμητρα !!!)
    Δεν θα ήξερα ποιο να διαλέξω αν τα είχα και τα τρία μπροστά μου.
    Καλό σ/κ
    Φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Μαρία, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια :)
      Όντως, όταν έχεις να κάνεις με την Φύση, δεν χρειάζονται πολλά για να φτιαχτεί κάτι όμορφο.
      Καλό Σαββατοκύριακο :*

      Διαγραφή
  18. Εγώ στο Π Φάληρο για βουνό ούτε λόγος...άμα θέλετε κοχύλια πολύ ευχαρίστως!!! Είσαι πράγματι τυχερή και αφού λατρεύεις αυτή την εποχή (φθινόπωρο) που μ ένα μαχαιράκι μπορείς να έχεις τις ομορφιές της φύσης σπίτι σου. Όμορφες και απλές στην κατασκευή συνθέσεις με τα αρώματα του φθινοπώρου... Πάντως το καλάθι με τα κουκουνάρια ούτε εμένα μου λείπει (έχει πεύκα εδώ που είμαι) και τα κόβω ... άστα να υπάρχουν ! Καλό Σαββατοκύριακο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ, εσύ είσαι στο στοιχείο σου Χριστίνα και στα καλοκαιρινά σου!!! Και ναι, είναι όντως τύχη να είσαι κοντά στα πράγματα που αγαπάς. Όσο για το καλάθι με τα κουκουνάρια, πολύ καλά κάνεις καθώς και από μόνα τους είναι υπέροχα σαν διακόσμηση και χαρίζουν την ομορφιά τους και σε άλλες συνθέσεις.
      Καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  19. Δήμητρα εννοείται ότι όταν θα έρθεις σπίτι μου θα μου φέρεις κάτι παρόμοιο! Η ομορφιά του δεν συγκρίνεται με συμβατική ανθοσύνθεση! Νομίζω ότι έχεις καταλάβει πόσο πολύ μου αρέσει το ξύλο οπότε παίρνω όλη τη διακόσμηση της τραπεζαρίας σου και φεύγω!! Μπράβο και πάλι μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έκλεισε Κατερινάκι!!!!
      Όσο για την ομορφιά, έχουν μία αγριάδα που νομίζω πως είναι πολύ ιδιαίτερη, χωρίς όμως να φαίνεται σκληρή (ακριβώς το αντίθετο μάλιστα).
      Καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  20. Βερι βερι ναις!!! Γουελ νταν ας ολγουεις! Κλαπ κλαπ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αύριο θα πάμε στο δάσος και όλο και κάτι θα μαζέψω.
    Μου αρέσει η πλουμιστή εκδοχή της τρίτης σύνθεσης.
    Η μπαλίτσα με τα κλαδιά είναι δική σου κατασκευή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα τέλεια! Να μού δείξεις τι καλούδια μαζέψατε!
      Η μπαλίτσα, όχι είναι αγοράστη :)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  22. Η ομορφιά της φύσης..στο τραπέζι σας!!!χαχα
    Όλα είναι καταπληκτικά!!!Έχω αδυναμία στα καλαθάκια όποτε το πρώτο για 'μένα είναι το ομορφότερο!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Laura, εξάλλου όταν χρησιμοποιείς ..φύση, μόνο ομορφιές φτιάχνονται :)
      Την καλημέρα & καλή εβδομάδα!
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  23. Δήμητρα θα στο πω πάλι... με βάζεις πάνω... Μετά τη βόλτα σου στο βουνό, μέσα στο μυαλό μου έχω τις κουκουνάρες που είχα μαζέψει πέρυσι και κάτι αραχνούφαντα ακάι πλατανόφυλλα που είχα αγοράσει δεν ξέρω κι εγώ πόσα χρόνια πριν και δεν έχω χρησιμοποιήσει πουθενά... Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια Νίκη!! Έχεις ό,τι χρειάζεται για να ετοιμάσεις μία υπέροχη φθινοπωρινή σύνθεση :D
      Φιλιά :**

      Υ.Γ.1. Μου θύμισες πως σε κάποιο συρτάρι πρέπει να έχω κι εγώ κάτι τέτοια φύλλα.. τα ξέχασα όμως για τις συνθέσεις...
      Υ.Γ. 2. Αυτό το "με βάζεις πάνω" δεν το κατάλαβα :)

      Διαγραφή
  24. Αγαπώ 2 και 3! Μου αρέσει το ξύλο σαν μυρωδιά, σαν υφή, σαν εικόνα. Όντως μια τέτοια σύνθεση είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσα απο μια αντίστοιχη με λουλούδια και πολύ πιο ζεστή. Προσωπικά μου φέρνει εικόνες απο παλιά παραμύθια και ωραίες χειμωνιάτικες εκδρομές! Πολύ όμορφα Δήμητρα! Φιλούρες πολλές και καλό υπόλοιπο Σαββατοκύριακου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό που λες περί παραμυθιών και εκδρομών προσπάθησα να βγάζουν οι συνθέσεις Σοφία μου και πολύ χαίρομαι αν διαφαίνεται κάτι τέτοιο σε αυτές!
      Καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  25. Thanks for the idea... εχω ενα ερμο καλάθι σε μια γνια εδω και κάτι μήνες και δεν ξέρω τι να το κάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου!!! Καλές κατασκευές & πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  26. Να δούμε πότε θα πάω εγώ για βελανίδια !Μου άρεσαν πολύ και μοιάζουν σα λουλούδι τα φύλλα της μανόλιας με τα βελανίδια σα στήμονες.Θα είναι υπέροχα σε στεφάνι ή σα στολίδια στο δέντρο των Χριστουγέννων.Οι συνθέσεις- και μόνο που είναι από φυσικά υλικά- μοναδικές!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα δεν σε πήγε ο Φωτάρας Αλεκάκι;; Τς τς τς...
      Όσο για την μανόλια, δυστυχώς δεν έχουν ανοίξει ακόμα οι καρποί της οπότε έμεινα στα υπέροχα φύλλα της :)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα φιλενάδα!

      Διαγραφή
  27. Μου θύμισες τα πρώτα δώρα που έκανα σαν παιδί στις θείες μου για το βράδυ της πρωτοχρονιάς.
    Μάζευα κουκουνάρια, βελανίδια, γκι, κότσαρα ένα κερί, καμιά κορδέλα (από κείνες τις πλαστικές του ζαχαροπλαστείου) κι έτοιμο. Τώρα για το αποτέλεσμα... Πώς είναι οι υπέροχες συνθέσεις σου Δήμητρα, Έεε καμία σχέση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ τυχερές οι θείες Σοφάκι και φαίνεται πως από μικρή είχες το μικρόβιο της δημιουργίας μέσα σου. Κι όπως κι αν έδειχναν ή δεν έδειχναν, σίγουρα ηταν πολύ ξεχωριστές :)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  28. Πανέμορφα υλικά και φανταστικές συνθέσεις, Δήμητρά μου!!! Ξεχωρίζω λίγο περισσότερο τη δεύτερη γιατί μου αρέσει η αντίθεση που κάνει με το λευκό...!!! Άντε να δούμε πότε θα αξιωθώ να κάνω τη δική μου φθινοπωρινή κατασκευή ...!!! Καλή σου μέρα και πολύ καλή βδομάδα !!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανυπομονώ να δω τι θα ετοιμάσεις Ιωάννα :)
      Νομίζω πως τα γούστα μας είναι παρόμοια, οπότε σίγουρα θα είναι κάτι υπέροχο στα μάτια μου!
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα :**

      Διαγραφή
  29. Είναι υπέροχες όλες οι συνθέσεις σου Δήμητρα,δύσκολο να ξεχωρίσω κάποια!!!Μου αρέσει πολύ η χρήση των μικρών κλαδιών και κούτσουρων!!Καλη εβδομάδα Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ιωάννα! Τα κλαδιά και τα κούτσουρα θα έχουν γενικότερα την τιμητική τους φέτος το χειμώνα στο Άσυλο :)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  30. Κάθε χρόνο τα Χριστούγεννα λέω πως θα ξηλώσω όλες τις κουκουναριές. Δεν ξέρω γιατί αλλά τελικά ποτέ δεν το κάνω, κακώς θα μου πεις. Δεν ξέρω βρε παιδί μου, εδώ στην πόλη ντρέπομαι λιγάκι να με βλέπει η γειτόνισσα να μαδάω τα ξένα δέντρα. Φέτος πρέπει να βάλω πλάνο, δεν ξέρω τι θα κάνω και πως, αλλά η πρόταση σου μου έβαλε ιδέες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χαχαχαχα, δεν παίζεσαι Βάλια!!!! Λοιπόν, περίμενε το σούρουπο, φόρα φόρμα με κουκούλα και γυαλιά και βγες με την σακούλα στο χέρι. Πάντως μου θύμισες εμένα που είχα δει ένα τεράστιο κουκουνάρι κάπου στο κέντρο του Άργους και προσπαθούσα να βρω τρόπο να το φτάσω. Μετά ήρθε ο Γεώργιος ....χεχεχεχε (και χοροπήδαγα στο βουνό για να τα φτασώ αλλά εκεί είμασταν μόνοι μας!).
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πολύ ομορφες οι συνθέσεις και φυσικά το να κατασκευάσεις εσυ το δωρο για μένα εχει πιο μεγαλη αξία .Για αλλους παλι οχι. Αλλά για αυτους σιγά μην αφιερώσουμε τόσο χρόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή