Δευτέρα, 6 Οκτωβρίου 2014

Φθινοπωρινά στεφάνια

Όσο ψυχραίνει ο καιρός και το σκηνικό θυμίζει χειμώνα, τόσο σκέφτομαι την καλύτερη περίοδο του χρόνου που πλησιάζει (ονόματα δεν λέμε γιατί θα μάς κρεμάσουν κουδούνια!). Και καθώς το φετινό θέμα διακόσμησης στο Άσυλο έχει ήδη αποφασιστεί -στην ουσία ανακοινωθεί είναι το σωστό ρήμα αλλά αυτές είναι λεπτομέρειες- προσπαθώ να βρω μικρές πινελιές που μπορούν να μπουν τώρα στον χώρο και να δώσουν μία γεύση της του τι προβλέπεται, σαν ορντέρβ ένα πράμα, και να γλυτώσω την Μπολέτα (το αντίστοιχο του Δαφνίου για όσους δεν είναι από την περιοχή!)

Και ποιος καλύτερος τρόπος να ξεκινήσω από ένα στεφάνι; Όχι όποιο όποιο και σίγουρα όχι απαραίτητα στα καθιερωμένα χρώματα τους φθινοπώρου, αλλά ένα στεφάνι βγαλμένο από το δάσος.  Έτσι έψαξα το διαδίκτυο και σήμερα μοιράζομαι μαζί σας ακριβώς τέτοια στεφάνια. Στεφάνια που μυρίζουν την αλλαγή των εποχών, που χαίρονται τα χρώματα των κρύων μηνών του έτους και που, στα δικά μου τουλάχιστον ματια, σε κάνουν να σκέφτεσαι για πυκνά δάση, ελάφια, πευκοβελόνες και τη μυρωδιά της βροχής.


Κάτι έχω πάθει με τα βελανίδια φέτος, το παραδέχομαι! Άφησα τις μικρές λευκές κολοκύθες κι έπιασα τα βελανίδια και τους κομμένους σε φέτες κορμούς. 


Αν και τα μανιτάρια δεν τα τρώω -λόγω αλλεργίας- μ'αρέσει πολύ να τα βλέπω και να τα ζωγραφίζω. Πόσο μάλιστα όταν είναι συνδυασμένα με βρύα και ρουστίκ διάθεση.




Κι επειδή λίγη θεατρικότητα ποτέ δεν έβλαψε ένα διακοσμητικό, στεφάνια με φτερά και κέρατα σε δόσεις που σίγουρα θυμίζουν drama queen!




Κι επειδή το 'χω πάρει πολύ ζεστά το όλο θέμα (λες και υπήρχε περίπτωση να το πάρω κρύα αλλά λέμε τώρα), ξεκίνησα την περασμένη εβδομάδα ζωγραφικές δοκιμές με σχετικό θέμα, βασισμένη σε παλιά illustrations,


αλλά και πήρα τον Γεώργιο και πήραμε τα βουνά -στην κυριολεξία- μαζεύοντας βελανίδια και κουκουνάρια,  τα οποία και περιμένω να ξεραθούν και να αξιοποιηθούν καταλλήλως!


Πριν σας καλημερίσω, σάς προτείνω να κάνετε και μία βόλτα από της Μαρίας και της Αλέκας για να δείτε και τα φετινά Φθινοπωρινά στεφάνια της μπλογκοπαρέας, ενώ μπορείτε να δείτε την περσινή σχετική ανάρτηση του Ασύλου εδώ: Στεφάνια του Φθινοπώρου

Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!




74 σχόλια:

  1. Καταπληκτικά στεφάνια, τι τα φετινά τι τα περσινά, τι των κοριτσιών...ότι και να είδα ήταν όμορφο και γεμάτο χρώμα και φαντασία!Πως να μην νιώθεις χαρά όταν μπαίνεις σε μια πόρτα που σε καλωσορίζει τόσο αυθεντικά? Καλή εβδομάδα Δημητρούλα<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς όπως τα λες Λίλια, τα βλέπεις και χαίρεσαι :)
      Καλό απόγευμα και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. Όμορφα στεφάνια φτιαγμένα από τους θησαυρούς που μας χαρίζει απλόχερα η φύση! Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι! Κι αυτά νομίζω είναι τα καλύτερα, καθώς η Φύση είναι η μεγαλύτερη καλλιτέχνης :)
      Καλή εβδομάδα Χριστίνα!

      Διαγραφή
  3. χαχαχαχα λέω, το Σαββάτο στον κρητικό (αφού τον καλόπιασα ;)) με ένα καφέ και μπισκότα) θέλω σε παρακαλώ να με πάς βόλτα στο βουνό!! Και μου απαντάει - Καλοκαιριάτικά??? Δε βάζεις το μαγιό σου να πάμε για κανένα μπάνιο?
    δε φαντάζεσαι πως ακούστηκε αυτό στα αυτιά μου.... Τον σκοτώνεις Κύριε Πρόεδρε?? Τελικά κατάλαβε τους λόγους για τους οποίους θέλω να ανέβω τα όρη και τα κατσάβραχα και συμφώνησε να με πάει!! χαχαχαχαχα!! Λες να με πετάξει να ησυχάσει?? χαχαχαχα Εσύ, η Αλέκα και η Μαίρη πρέπει να ήμασταν αδερφές σε προηγούμενη ζωή!!! ;))
    Από που να αρχίσω.... τηγανίτες? χαχαχαχα μανιτάρια? (μόνο που εγώ τα τρώω κιόλας) Χρ...... ? (άντε ας κρατηθώ άλλο λίγο και να μη το πω) ξύλα? (στη Κρήτη πήρα τα χωράφια) Το θέμα..... ;) το έχω αποφασίσει και εγώ.
    Από το καλοκαίρι έχω βρει τι θα κάνω!!! χαχαχα Εγώ δεν ανακοινώνω απλά βλέπει το αποτέλεσμα!!! :P
    Βελανίδια εμείς κοντεύουμε να ξεχάσουμε πως δείχνουν.. Εγώ κατάλαβα τι περίπου θα κάνεις και περιμένω να δώ τα αποτελέσματα!!! :)))
    Δε σας κρύβω πως χαίρομαι που ταιριάζουμε όλες σε κάτι και νομίζω πως θα κάνω ανάρτηση για αυτό!! Ώρα να πολυλογήσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα εγώ δεν του ζητάω, τού ανακοινώνω! Π.χ. την Παρασκευή το βράδυ του λέω: την Κυριακή το μεσημέρι θα με πΑΣ να μαζεψΟΥΜΕ βελανίδια :D Ευτυχώς με έχει συνηθίσει πλέον και δεν ρωτά καν τι τα θέλω ή μάλλον έχει βαρεθεί να ακούσει την ίδια απάντηση: για διακόσμηση!! χεχεχεχεχεχε
      Όλες οι μουρλές πάντως εδώ μαζευτήκαμε χαχαχαχαχαχαχαχα Το ίδιο θέμα έχουμε Ελεανάκι;;; Ωραία, να ανταλλάξουμε και ιδέες!!!!!
      Περιμένω την ανάρτηση!

      Διαγραφή
    2. Ελεάνα,θα δανειστώ μία θεατρική φράση με μικρή παραλλαγή... ''στα βουνά ,αδελφές μου,στα βουνά'' χαχαχαχχαχ

      Διαγραφή
    3. Όχι Δήμητρα δεν έχουμε το ίδιο θέμα. Θα σου στείλω μήνυμα.
      χαχαχαχαχαχα Αλέκα είναι από τις γυναίκες με τα μαύρα??? με τη καστάνη??

      Διαγραφή
  4. Κλαδια, βελανιδια, μανιταρια, κουκουναρια, κορμος δεντρου σε φετες, ειναι το ενα καλυτερο απ'τ' αλλο!!

    Τρελαινομαι για στεφανια κι εχω την αισθηση οτι ειναι λιγο δυσκολο να φτιαχτει καποιο πολυ θεαματικο, μιας και αν ειναι για αποιο "φτωχο" προτιμω να μην το βαλω. Το στεφανι το θελω μπουγιοζικο (εκ του μπουγιου/μπουγιοκλπ)! Το θελω grande. Υπερπαραγωγη!

    Παμε τωρα στα δικα σουυυυυυυ.
    Αχ αυτα τα μανιταρια σου! Ειναι τοσο παραμυθενια. Δεν τα χορταινω!!! :)
    Μου αρεσει παντανα βλεπω τις ζωγραφιες που φτιαχνεις και παντα δεν μπορω να συνιθισω το ποσο πιανει το χερι σου!!!

    Τελος πρεπει να μην αφησω ασχολιαστο το οτι εισαι αλλεργικη στα μανιταρια!!!!!! ....και θα ορκιζομουν οτι τα λατρευες! :(
    Παει στα αζητητακαι η ταρτα μου με μανιταρια και ρεγκατο που ειναι στα προσεχως.... κλαψ.

    Σε φιλω κι ευχομαι μια τεεεελεια εβδομαδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι όλα τα στεφάνια τα αγαπώ, και τα απλά και τα περίπλοκα, όλα!!!!! Περιμένω πως και πως να ξεραθούν τα βελανίδια να αρχίζω να παίζω. Μέχρι και στον φούρνο σκέφτηκα να τα βάλω αλλά κάτι πέταξε ο Γεώργιος περί φωτιάς και το ξανασκέφτηκα! χεχεχεχεχεχε
      Το μανιτάρι μου σ' ευχαριστεί για τον χαρακτηρισμό "παραμυθένιο" :**
      Όσο για την αλλεργία, τι να κάνουμε! Φτιάξτην χωρίς μανιτάρια!
      Καλό απόγευμα. Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Τη θέλω αυτή τη συνταγή και θα φάω και το κομμάτι της αλλεργικής! χεχεχε!

      Διαγραφή
    3. Συντομα.... πολυ συντομα.....
      ;)

      Διαγραφή
    4. Λοιπον Δημητρα.
      Θελω να καταθεσω την εμπειρια μου για τα βελανιδια.
      Τα λατρευω!!! Δεν σου περιγραφω ποσο μου αρεσει αυτος ο χειμωνιατικος καρπος που φοραει σκουφακι!!
      Οσες φορες εχω μαζεψει κι εχω κουβαλησει σπιτι μετα απο λιγες ωρες /μερες δεν θυμαμαι, βγαινει απο αυτα ενα μικροσκοπικο σκουληκακι και γεμιζει τον τοπο. Την πρωτη φορα νομισα οτι ηταν τυχαιο κι οτι ειχαν σκουληκιασει. Την δευτερη καταλαβα οτι τιποτα δεν ειναι τυχαιο.
      Τελικα καπου πηρε το ματι μου μεσα στο ιντερνετ πως οντως εχουν ολα τα βελανιδια σκουληκακι και πως πρεπει να τα ψησουμε στο φουρνο για να ψωφισει.
      Για γκουγκλαρε το λοιπον το θεμα του σκωληκα αλλα και του ψησιματος να δεις τι παιζει στ'αληθεια..

      Διαγραφή
    5. Οο
      Θα έχω σε λίγο σκώληκες να περιφέρονται στο τραπέζι της τραπεζαρίας;;;;!!!!
      Θα το ψάξω αν και πριν 2 χρόνια που είχα μαζέψει δεν είχα δει ούτε ίχνος από σκουλίκι και τα είχα μέσα στο σπίτι πάνω από μήνα!
      Ευχαριστώ Χρυσαυγή!

      Διαγραφή
    6. εγω οσες φορες μαζεψα ηταν τα πεσμενα στο εδαφος. Οχι απο το δεντρο. Ισως παιζει ρολο.

      Διαγραφή
  5. Φθινοπωρινή διάθεση σήμερα!
    Καλημέρα & καλή εβδομάδα Δήμητρα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από εδώ και πέρα, μόνο τέτοια διάθεση, που στο δικό μου το βιβλίο =τέλεια διάθεση Χριστίνα :))
      Καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  6. Με κερδισες αμέσως Δήμητρα με το πολύ όμορφο θέμα σου, όλα τα στεφάνια ωραία αλλά τι πιο αυθεντικό και αληθινό απο τα βελανίδια και τα πανέμορφα κουκουνάρια....τέλεια φωτο τα φιλιά μου και καλή δημιουργική εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι τέλειο το θέμα του δάσους;;; :)
      Όσο για τα βελανίδια, ελπίζω να τα αξιοποιήσω στο έπακρο! Καλό απόγευμα και καλή εβδομάδα Μαρία :**

      Διαγραφή
  7. Λοιπόν καλύτερα να πέρνουμε τα δάση και τους λόγγους και να μαζεύουμε κουκουνάρια και βελανίδια για εκτόνωση παρά στη Μπολέτα.
    Οι προμήθειες έχουν γίνει κι εδω- πως θα μπορούσαν να μη γίνουν; Μόνο που με τα βελανίδια έχω θέμα, μόλις ξεραθόύν μαζεύουν και πέφτουν από τη βάση τους, οπότε πρέπει να τα κολλήσεις μέσα ένα ένα ή να προνοήσεις και να μαζέψεις τα πιο μικρά που είναι κάπως κλειστα και δεν βγαίνουν.
    Οι ιδέες όλες είναι άκρως ξεσηκωτικές... Πάω να δω και τις περσινές.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, δεν έχεις καθόλου άδικο Νίκη!!!
      Όσο για τα βελανίδια είχα κόψει και 2 χρόνια πριν και μόνο μερικά ξεκόλλησαν όπως περιγράφεις. Βέβαια έκανα την βλακεία και ανακάτεψα χλωρά με ξερά σε γυάλα και χάλασαν όλα. Πάντως και να ξεκολλήσουν, καλά να είναι η κόλλα :) Έχω σχέδιαααα για αυτά, λίγη κόλλα θα με τρομάξει;;; χεχεχεχεχε
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  8. Καταπληκτικά τα φθινοπωρινά στεφάνια σου !!!!
    Λατρεύω αυτά τα χρώματα !!!!
    Καλή εβδομάδα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να ήταν δικά μου τα στεφάνια Ράνια, θα είχα στολίσει όλες τις πόρτες!!! Ιδέες απλώς μοιράζομαι :)
      Καλό απόγευμα και καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  9. Ωραίες προτάσεις Δήμητρα!!! Μου άρεσε πολύ το πρώτο στην ενότητα "Μανιτάρια και βρύα"!
    Καλή σου εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί με το τελευταίο, είναι τα αγαπημένα μου Αλεξάνδρα!
      Καλό απόγευμα και καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  10. μην την πεις αυτή τη λέξη, μην την πεις!! κρατήσου 1 μήνα ακόμα!!!χαχα!!άσε κι εγώ έχω μαζέψει ήδη κουκουνάρια και σκέφτομαι πώς θα τα αξιοποιήσω όταν έρθει εκείνη η μαγική ώρα! λατρεύω βελανίδια, κουκουνάρια και καρύδια στη χειμωνιάτικη διακόσμηση! όπως επίσης λάτρεψα το στεφάνι με το φράχτη και τα μανιτάρια!! Αδελφές ψυχές μου, μόνο εσείς με καταλαβαίνετε στο θέμα "χειμώνας - Χριστούγεννα" (ξέρετε εσείς)!! χαχαχα!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμπάσχουσαααααα!!!! Τι να μην την πω, που έχω μήνες τώρα φάει τα αυτιά του Γεώργιου για το πόσος καιρός μένει ακόμα χαχαχαχαχαχαχα Πάντως συμφωνώ απόλυτα για τον 1 μήνα! 1 μήνας μέχρι να αρχίσουν οι στολισμοί!!!!! "Θα πιάσεις ψείρες" με κοροϊδεύει το έτερον ήμισυ!!!!!
      Καλό απόγευμα :**

      Διαγραφή
  11. Ομολογώ πως πρώτη φορά βλέπω τα βελανίδια σε αυτό τους το μεγαλείο!!!
    Τα αγαπημένα μου πάντως είναι αυτά με τα κουκουνάρια!!!
    Καλή εβδομάδα Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ Laura άφησα τις κολοκύθες και κόλλησα στα βελανίδια. Ούτε το σκιουράκι από το Ice Age να είμουνα!!!! χεχεχε
      Όσο για τα κουκουνάρια, έχουν και αυτά τη γοητεία τους και είναι σταθερή αξία για φθινοπωρινοχειμωνιάτικη διακόσμηση :)
      Καλό απόγευμα να έχεις!

      Διαγραφή
  12. Τα στεφάνια ήταν η πρώτη σου ανάρτηση που διάβασα. Πόσα στεφάνια σχεδίασα να κάνω από τότε... ουουουουου. Τελικά έφτιαξα ενα και το καμαρώνω όλο τον χρόνο πάνω στο τζάκι:)))
    Τα στεφάνια με τα βελανίδια πανέμορφα! Όσο για την συλλογή σου, όμορφη ακόμα και αν απλά μπει σε μια πιατέλα όπως είναι.
    Όσο για την βόλτα στο βουνό που πήγατε, την ζηλεύω!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα και καλό!!!
      Μία τσάντα βελανίδια γεμίσαμε Μαργαρίτα, οπότε σίγουρα θα περισσέψουν και για καμιά πιατέλα :)
      Όσο για την βόλτα στο βουνό, μην φαντάζεσαι τίποτα το φοβερό.... 2χλμ από το Άσυλο πήγαμε!!! Και θα ξαναπάμε καθώς τα περισσότερα κουκουνάρια ήταν ακόμα κλειστά :)
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Το στεφάνι με τις φέτες κορμού το'χω ήδη σταμπαρισμένο για χειμωνιάτικο diy.Πάντως όλα αυτά που προτείνεις είναι όλα τους ένα κι ένα!Βελανίδια ψάχνω κι εγώ μια αφορμή να του πετάξω του Φωτάρα για να με πάει στα όρη στ'άγρια βουνά,αλλά κάνω λίγη υπομονή γιατί προχτές με τα θαλασσόξυλα,εχτές με τα κλαδιά...φοβάμαι μη με βρείτε πεταγμένη σε καμιά χαράδρα αν πάμε στο βουνό.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ και η άλλη η επίσης Χριστογεννοβαρεμένη, όπως η αφεντιά μου, πιο πάνω! Είπαμε.... δεν το ζητάμε, το ανακοινώνουμε! Και στην τελική, αν δεν λένε να ξεκολλήσουν από τον καναπέ, παίρνουμε το αυτοκίνητο και πάμε μόνες μας!!!! Ε ρε γλέντια να είμασταν όλες μας κοντά να ξαμολιόμασταν στα δάση και τα βουνά! Την αστυνομία θα μάς έφερναν. χαχαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχααχχαχ το τι κορόιδεμα θα μας έκαναν...Θα έλεγαν ''άντε πάλι οι τρελές παίρνουν τα βουνά'' χαχαχχχα

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφα όλα τους, αλλά λάτρεψα το πρώτο με τα βελανίδια και το δεύτερο με τις φέτες ξύλου... Και τι όμορφα τα "καλούδια" που μάζεψες, Δήμητρα ... περιμένουμε τη συνέχεια !!! Καλό σου απόγευμα και καλή βδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ιωάννα μου! Κι εγώ περιμένω πως και πως να ξεραθούν και να αρχίσω να στήνω το στεφάνι :))
      Πολλές καλημέρες & φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Πανέμορφα τά όλα τά στεφάνια πού μάς παρουσίασες Δήμητρα!!Λάτρεψα αυτά μέ τά κουκουνάρια καί τά μανιταράκια!!
    Εχω πολλά κουκουνάρια αλλά τά βελανίδια λίγο δύσκολο νά τά βρώ εδώ πού μένω!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ Δήμητρα μου όταν είδα πως έχουμε βελανίδια κοντά στο σπίτι, ξετρελάθηκα!!!
      Όσο για τα στεφάνια, όλα "μοσχοβολάνε" φύση :)
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  16. Όχι, να το πούμε, γιατί να μην το πούμε;;;
    Μην περιμένεις κουδούνια από εμενα, έχω αγοράσει στολίδια για το δέντρο σε αυγουστιάτικο ταξίδι στο εξωτερικο παλιότερα... καταλαβαίνεις...
    Τα βελανιδια είναι μεγάλη αδυναμία, το σχήμα τους μου θυμίζει πάντα κάτι από παραμύθι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα υπέροχα. Κι άλλη στο club :D
      Έτσι, έτσι να μαζευόμαστε σιγά σιγά!!!!
      Όσο για τα βελανίδια, ξαναπές το αυτό περί παραμυθιού!!

      Διαγραφή
  17. Τόσο όμορφα, πραγματικά βρε παιδί μου η φύση δινει άλλον αέρα !!! Βελανίδι και ξερό ψωμί λοιπόν !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα η φύση δημιουργεί τα μεγαλύτερα αριστουργήματα ;)
      Πολλές καλημέρε!

      Διαγραφή
  18. αχ αυτο με τα βελανίδια φωναζει το ονομά μου αχχαχαχαα
    Καλό μας ξημέρωμα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι άλλο αλά Ice Age σκουράκι στην παρέα λοιπόν! Χεχεχε
      Καλημέρες & φιλιά Αριάδνη :)

      Διαγραφή
  19. τι όμορφες φωτογραφίες! πόσο μου αρεσει αυτη η εποχη!
    καλως σε βρηκα!
    Ντινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Ντίνα. Κι όντως το φθινόπωρο είναι από τις ομορφότερες εποχές του χρόνου.
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  20. Αυτά τα στεφάνια είναι υπεροχα γιατί ειναι πραγματικά βγαλμένα από φθινοπωρινό τοπίο . Μερικά ειναι πολύ δυσκολα στην καταασκευη αλλά γι αυτό και ειναι εντυπωσιακά ομως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι όπως τα λες είναι. Όσο για το παίδεμα, νομίζω πως κάποια από αυτά το αξίζουν προκειμένου να φτιαχτούν :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  21. Η μία καλύτερη από την άλλη οι προτάσεις σου!!!
    Την Κυριακή που είχε ρεπό ο καλός μου φαγωθηκα να μας πάει στο φημισμενο καστανιώνα του νησιού για να γεμίσω με χειροτεχνικες προμήθειες ,αλλά προς μεγάλη μου απογοήτευση, η λοιπή οικογένεια αποφάσισε αστικό τοπίο!
    Ευτυχώς ο καιρός εδώ ειναι ακόμη οριακά για βουτιές,οπότε οι προτάσεις σου θα αξιοποιηθούν με τις ανάλογες προσθήκες τα Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχχ πόσο θα ήθελα να μάζευα και κάστανα με το υπέροχο περιτύλιγμά τους!!! Δυστυχώς δεν έχω δει πουθενά εδώ στην περιοχή! Εγώ πάντως θα πω με το καλό να φθινοπωριάσει και σε σάς και να πάτε και βόλτες πέραν αστικού τοπίου!
      Καλό μεσημέρι :*

      Διαγραφή
  22. Εμείς θα μείνουμε στους θησαυρούς που μάζεψες ,Δήμητρα,τι ωραία χρώματα !!!!Περιμένουμε το στεφάνι με σφραγίδα Δήμητρας!!!!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ περιμένω να ξεραθούν κορίτσια για να αρχίσω τα πειράματα :)
      Καλό μεσημέρι!

      Διαγραφή
  23. Ω!!!! Τι όμορφα! Τα βελανίδια θέλεις να τα φάς πραγματικά αλλά και τα μανιταροστέφανα λατρεία! Υπέροχα όλα σε βάζουν σε mood χουχουλιάρικο ζεστή σοκολάτα καναπές και βιβλίο και το στεφάνι να κρέμεται απο πάνω. Ε.. αμα υπάρχει και τζάκι ακόμα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς το σκηνικό που περιγράφεις Σοφία!!! Για αυτό και λατρεύω τον χειμώνα!!!!
      Τώρα βέβαια φαίνεται ο καιρός να μου τα χαλάει γιατί έβγαλε ήλιο αλλά που θα πάει θα ξαναπιάσει ψύχρα :)

      Διαγραφή
  24. Τελικά η βελανιδοβόλτα απέδωσε καρπούς! Υπέροχες όλες οι προτάσεις σου κι ευχαριστώ για την επισήμανση <3
    Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απέδωσε, απέδωσε και θα επαναληφθεί προς εύρεση ανοιχτών κουκουναριών :)
      Καλό μεσημέρι!

      Διαγραφή
  25. WOW!!Τα βελανίδια βασικά τα έχω βαρεθεί γιατί έχω χρησιμοποιήσει αρκετά σε χειροτεχνίες (χριστουγεννιάτικες κυρίως) αλλά έχω εντυπωσιαστεί από τις φέτες ξύλου!!Πόσο τέλεια ιδέα!!!!!!!!!!!
    Φιλάκιααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία φορά μόνο είχα ξαναμαζέψει βελανίδια και τα χάλασε (βλ. παραπάνω). Αυτή την φορά θα περιμένω να ξεραθούν όπως πρέπει και θα τα αξιοποιήσω καταλλήλως :)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  26. Αχ βρε Γεωργιε τι τραβας!!!!!

    τελεια αν και δεν το εχω με τα στεφανια. αλλα μια εσυ, μια η Αλεκα , μια το Μαρακι...τι βλεπω τη δουλεια κ θα στρωθω να κανω κανε στεφανακι και εγω! Λατρεψα αυτο με τη λυγαρια λαι το γρασιδι! τελειο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι τραβά δηλ. φιλενάδα;;; Βόλτα στο βουνό με το αμόρε του, δεν είναι δα και καταναγκαστικά έργα :ppp
      Έτσι, έτσι να μπαίνεις και εσύ στο κλαμπ! Φιλιά :*

      Διαγραφή
    2. Μιλάς αντί γι αυτον φιλενάδα! Παλι καλά που δε μαζευατε κ βρουβες!!!!

      Ω ναι, το φθινοπωρο μαζί σας είναι φοβερή εμπειρία κ χαίρομαι γι αυτό!

      Διαγραφή
  27. Τέλειες ιδέες, πανέμορφα όλα τα στεφάνια Δήμητρα! Αναμένουμε αναρτήσεις με τα καλούδια που μάζεψες! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ περιμένω πως και πως για να ξεραθούν Θάλεια μου, αλλά αργούν και βλέπω να μην γλυτώνουν τον φούρνο...χεχεχεχε
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  28. Μαζέψατε όμορφα καλούδια Δήμητρα,σίγουρα θα φτιάξεις υπέροχα πράγματα!!Αχ τα βελανίδια μου θύμισαν το χωριό του μπαμπά μου,τι όμορφα που ήταν...Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι άκρως χαριτωμένα τα άτιμα κι ας τσίμπαγαν τα φύλλα τους στο μάζεμα...χαλάλι!!!
      Ελπίζω να καταφέρω να τα αξιοποιήσω Ιωάννα. Καλημέρα & καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  29. Αχχ τι τέλεια! Θέλω και εγώ βελανίδια... αλλά που τέτοια τύχη! Το στεφάνι με τους κομμένους κορμούς είναι στα αγαπημένα μου! Προσπαθώ καιρό να το φτιάξω και κάτι με χαλάει! Νομίζω θα τα καταφέρω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω τέλεια. Ανυπομονώ να δω την σχετική ανάρτηση Κατερίνα!!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  30. Φανταστικα! Δεν εχω φτιαξει ποτε στεφανι αλλα τα βλεπω και ψηνομαι φιλεναδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που θα μάς πας, θα σε κάνουμε να εγκαταλείψεις τον μινιμαλισμό....χεχεχεχεχεχεχεχε
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  31. Και εγω δεν εχω φτιάξει ποτέ στεφάνια αλλά μπορώάνετα να χαζεύω τα δικά σου:)
    Γελάω πάντα με τα κείμενά σου και σκέφτομαι τον φίλτατο σύντροφό σου στην αναζήτηση βελανδιών:))) χα χα χα
    Φιλάρες πολλές Δημητρούλα γλυκιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μα γιατί;;; Μία ωραίοτατη βόλτα στο βουνό ήταν ;) Άσε που η θέα ήταν υπέροχη!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Όλα τα στεφάνια είναι ένα κ ενα!!!!!!Είναι τελεια! !!!!!Αυτά μπορούμε να τα βρούμε κάπου για να παραγγείλω?Γιατί δεν το έχω με την διακοσμηση 😕

    ΑπάντησηΔιαγραφή