Τετάρτη, 15 Οκτωβρίου 2014

Αφράτα πομ πομ

Ναι, πολύ σωστά διαβάσατε, η σημερινή ανάρτηση έχει να κάνει με πομ πομ και παρακαλώ να λείπουν τα ανασηκωμένα φρύδια και οι σκέψεις περί μπανάλ! Καταρχάς γιατί τα πομ πομ είναι κλασσικά αγαπημένα, κατά δεύτερον γιατί ο σνομπισμός δεν χωράει στο Άσυλο και κατά τρίτον και κυριότερον γιατί το σκέφτηκα πολύ το θέμα και παιδεύτηκα κι άλλο τόσο μέχρι να βρω τον σωστό τρόπο για να γίνονται σωστά.

Ξέρω πως σάς έχω συνηθίσει σε πιο ιδιαίτερα diy αλλά μερικές φορές τα "ευκολάκια" στην θεωρία σου βγάζουν την πίστη στην πράξη. Σε αυτή την κατηγορία εντάσσω εγώ τα πομ πομ γιατί πριν καταπιαστώ με αυτά, σκεφτόμουν πως είναι παιχνιδάκι η όλη υπόθεση. Στριφογυρίζεις μερικές φορές λίγο νήμα γύρω από 3-4 δάχτυλα (ή πιρούνια!), περνάς ένα κομμάτι νήμα, δένεις σφιχτά, τριμάρεις λίγο και καταλήγεις με αυτό:


Νηματική σφουγγαρίστρα σε μίνι μέγεθος το λες, πομ πομ όμως όχι, τουλάχιστον όχι στο δικό μου βιβλίο. Γιατί κακά τα ψέματα, σε μερικά πράγματα για να γίνουν σωστά δεν υπάρχουν παρακάμψεις και τρικ! Υπάρχει όμως ένα "μαγικό εργαλείο" που κάνει όλη τη διαφορά. Αν λοιπόν θέλετε να σταματήσετε να φτιάχνετε σφουγγαρίστρες και να γεμίσετε τον τόπο με λαχταριστά, αφράτα αφράτα, πομ πομ, συνεχίστε να διαβάζετε!


Όταν λέω "αρκετά μέτρα νήμα" το εννοώ με όλη την σημασία του. Μην περιμένετε να γίνουν χοντρούλικα και στρογγυλά τα πομ πομ με μόνο 5 μέτρα νήματος. Το ίδιο ισχύει και για το "πολύ κοφτερό ψαλίδι" . Ξέχάστε τα ψαλίδια χειροτεχνίας που χρησιμοποιούν τα παιδιά στο δημοτικό. Η δουλειά σηκώνει ψαλίδι με μύτη δολοφόνο. 


Η μόνη "δυσκολία" που μπορεί να αντιμετωπίσετε στην όλη διαδικασία είναι το πέρασμα του νήματος ανάμεσα από τους δύο δίσκους. Για αυτό υπάρχουν δύο λύσεις: α) κόβετε το νήμα σε μικρότερα μήκη και το περνάτε λίγο λίγο (οι κόμποι δεν θα φαίνονται μόλις ολοκληρωθεί το πομ πομ)  ή β)  το τυλίγετε σε κάτι λεπτό και μακρύ, π.χ. ένα στυλό. Μην προσπαθήσετε να κόψετε με μιάς όλα τα μέτρα νήματος που θα χρειαστεί ένα πομ πομ και να το περάσετε κάνοντάς το κουβάρι ή τουλάχιστον μην το προσπαθήσετε αν αγαπάτε την ψυχική σας υγεία (το κουβάρι γίνεται μαλλιά κουβάρια σε χρόνο dt και άντε να το ξεμπερδέψεις!)


Ήδη το πομ πομ δείχνει πολύ καλύτερο από την σφουγγαρίστρα που λέγαμε αλλά εδώ είναι που έρχεται το "μαγικό εργαλείο" και φυσικά το κομμωτήριο


Ναι, η βούρτσα! Η στρογγυλή βούρτσα που φορμάρουμε το μαλλί μας. Την παίρνουμε κι αρχίζουμε να χτενίζουμε το πομ πομ ΑΓΡΙΑ! Τόσο άγρια που σε κάποιο παράλληλο σύμπαν, όπου τα πομ πομ έχουν περισσότερα συνταγματικά δικαιώματα, θεωρείται κακοποίηση! Κι αφού έχουμε αφρατέψει τον στρογγυλό μας φίλο, του ρίχνουμε κι ένα κουρεματάκι, σε όποια σημεία το χρειάζεται.


Μπορούμε να κακοποιήσουμε βουρτσίσουμε το πομ πομ όσο θέλουμε. Όσο πιο πολύ το κάνουμε, τόσο ξετυλίγονται οι μικρές ίνες που αποτελούν το νήμα και μπερδεύονται μεταξύ τους, δημιουργώντας υπέροχες χνουδόμπαλες! 

Τώρα, όσον αφορά τι μπορούμε να κάνουμε με τα σπιτικά αφράτα πομ πομ μας, η απάντηση είναι ότι φανταστεί ο νους μας. Από εναλλακτικό φιόγκο σε αμπαλάζ δώρου 


έως διακοσμητικό φωτοφόρου


Εξάλλου είναι τόσο αγαπησιάρικα, που ακόμα και σε μία πιατέλα ή ένα μπωλ δείχνουν υπέροχα.


Πως σάς φαίνονται; Χρησιμοποιείτε πομ πομ; Τα φτιάχνετε εσείς ή αγοράζετε τα έτοιμα;

Την καλημέρα μου








Αποποίηση ευθύνης: Η δημιουργία πομ πομ είναι άκρως εθιστική. Ξεκίνηστε με δική σας ευθύνη.

79 σχόλια:

  1. Υπέροχα τα πομ,πομ σου Δήμητρα!!!Μου αρέσουν πολύ τα πομ,πομ στη διακόσμηση,σε μαξιλαράκια,κουρτίνες και ότι άλλο φανταστεί ο καθένας,όμως και εγώ έχω φτιάξει όπως αυτά της πρώτης φωτογραφίας σου!Αυτό με τους χάρτινους δίσκους το έχω δει,αλλά νομίζω ότι θέλει υπομονή,που μάλλον δεν έχω!Έχω δει να πουλάνε και πλαστικό εξάρτημα για φτιάξιμο πομ,πομ.Καλημέρα Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα στην αρχή όπως αυτό της πρώτης φωτογραφίας έβγαιναν Ιωάννα. Κάποια πράγματα απλώς έχουν τον τρόπο τους για να γίνουν. Όσο για την υπομονή, περισσότερο με τον χρόνο θα έλεγα πως έχει να κάνει παρά με δυσκολία.
      Τα εξάρτημα το έχω δει κι εγώ αλλά νομίζω πως είναι περιττό όταν η δουλειά μπορεί να γίνει με απλό χαρτόνι, απλώς η αλήθεια είναι πως με αυτό φτιάχονται πολύ πιο γρήγορα. Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  2. Υπέροχα τα πομ πομ Δήμητρα!! Μου αρέσουν αλλά δεν μπορούσα να τα φτιάξω, η μάλλον έφτιαχνα τη μίνι σφουγγαρίστρα που λες..Θα το προσπαθήσω όμως με τις οδηγίες σου και αν τα καταφέρω, θα φτιάξω στεφάνι από πομ πομ που τα έχω δει στο διαδίκτυο. Εσύ τα έχεις κάνει υπέροχα και χνουδωτά!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! Είναι τέλεια τα στεφάνια από πομ πομ! Κι εγώ θέλω να ενσωματώσω ένα δυο πομ πομ σε ενα στεφάνι που έχω σκεφτεί. Περιμένω να δω τι πομπομδημιουργίες σου Θάλεια :)
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Φαίνονται πολύ χουχουλιάρικα και παιχνιδιάρικα!!!
    Πομ πομ δεν χρησιμοποιώ καθόλου (έχω να δω και χρόνια!)
    Τι μου θύμησες όμως! Μια φορά κι έναν καιρό (δημοτικό πήγαινα) είχα ένα παλτουδάκι που μπροστά είχε δυο κορδόνια μακριά και στην άκρη τους είχε από ένα πομ πομ. Θυμάμαι ότι όταν βαριόμουνα περιμένοντας να με πάρουν κλπ. έπαιρνα τα κορδόνια και χτυπούσα τα πομ πομ στο κεφάλι...χαχαχα τώρα εξηγούνται πολλά!!
    Καλή συνέχεια Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χααχαχαχαχαχα, εγώ μικρή είχα μία κόκκινη πλεκτή μπέρτα με πομ πομ και ένοιωθα σαν την Κοκκινοσκουφίτσα! Ο κακός λύκος μού έλειπε χαχαχαχα
      Πάντως είναι άκρως χουχουλιάρικα! Καλό βράδυ Αλεξάνδρα :)

      Διαγραφή
  4. Χαχαχαχαχαχα μου έφτιαξες τη μέρα!!!
    Υπέροχα τα πομ-πομ σου με "μαλλί κομμωτηρίου"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ πως, δεν θα φτιάχναμε ότι κι ότι πομ πομ! Χαχαχαχα
      Μερσί Χριστίνα :)

      Διαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ομορφα! Και το μυστικο για τη βουρτσα τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, η βούρτα τα μεταμορφώνει σε κανονικές χνουδόμπαλες Ειρήνη!!!
      Καλό βράδυ :)

      Διαγραφή
  7. Όμορφα και χουχουλιάρικα τα πομ-πομ σου Δήμητρα. Αν και δεν έχω φτιάξει ποτέ με μαλλί μόνο με χαρτί , τα έχω χρησιμοποιήσει παλιότερα να κρέμονται σαν μπάλες σε ένα κλαδι για χριστουγεννιάτικη διακόσμηση και πιο πρόσφατα στην ανακαίνιση της κρεβατοκάμαρας μου στις κουρτίνες και τα μαξιλάρια. Καλή συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία και τα χάρτινα, ειδικά αν είναι μεγάλα και αφράτα!
      Όπως και η τρέσα που έβαλες στις κουρτίνες, μικρές μπαλίτσες που δίνουν όμως άλλη χάρη!
      Καλό βράδυ :)

      Διαγραφή
  8. Και τους έκανες ένα μαλλί!!!! χαχαχα κλεμμένο από τη διαφήμιση. Εγώ τα έφτιαξα την άλλη φορά βλέποντας τηλεόραση αγκαλιά με την πιρούνα των μακαρονιών!!! χαχαχαχα τρομακτικό το θέαμα πίστεψε με. Με κοιτούσε καλά καλά και απορημένος, του στυλ πόσο χαμηλά ακόμα θα πέσεις.. χαχαχαχα
    Ωραία τα πομ πομ, έφτιαξα δύο ροζάκια (πότε επιτέλους θα τελειώσει αυτό το νήμα.. να ξεμπερδεύουμε) και μετά τα παράτησα. :))) Yes dear, this is me!!
    Το πρόβλημα μου είναι πως δεν ταιριάζουν πουθενά μέσα στο σπίτι ως διακοσμητικό στοιχείο και έτσι δεν έκατσα να ασχοληθώ περαιτέρω. Ναι δίπλα στη λέξη βαριέμαι έχουν σίγουρα τη φωτογραφία μου χαχαχαχα
    Όμορφα και χουχουλιάρικα έγιναν μετά το κομμωτήριο τους!! Άκρως χειμωνιάτικο στοιχείο! Εσύ τα στόλισες σε πιατέλα??
    Μερικές φορές τελικά κάτι που δε το πιάνει το μάτι σου, που έλεγε και η γιαγιά μου, μπορεί να σε παιδέψει. Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και η γιαγιά σου είχε απόλυτο δίκιο Ελεάνα! Τα απλά μπορεί τελικά να είναι πολύ περίπλοκα.
      Αφού όμως νομίζεις πως δεν σου ταιριάζουν τόσο στη διακόσμηση όσο και στον χαρακτήρα, πολύ καλά έκανες και τα παράτησες. Οι χειροτεχνίες είναι για να περνάμε καλά, όχι για να καταπιεζόμαστε.
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  9. Δεν έχω φτιάξει, δεν έχω αγοράσει αλλά θα με βάλεις να κάνω γιατί έγιναν όμορφα , αφράτα και καλοχτενισμένα...Φιλιά Δημητρούλα μου<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να φτιάξεις Λίλια μου γιατί γίνονται τρισχαριτωμένα και χουχουλιάρικα :)
      Καλό βράδυ :*

      Διαγραφή
  10. Oh I love pompons!! Yours are so cute!
    Have a happy fall
    Elisabeth

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I agree with you Elisabeth, pom poms are adorable in general.
      Thank you for your kind words and for stopping by Decor Asylum :)

      Διαγραφή
  11. άχου θέλεις να τα πάρεις να κοιμηθείτε αγγαλιά το βράδυ!!χαχα!!Δεν είχα σκεφτεί ποτέ τη δημιουργία πομ πομ αν και μ αρέσουν πολύ!!Σε πιατέλα ειδικά πρέπει να είναι όνειρο έτσι μαζεμένα όλα μαζί!!!ααααα τη γυάλα με τα φωτάκια τη σκεφτόμουν για Χριστούγεννα...τώρα που την είδα σκέφτηκα ότι μπορεί να μην είναι τόσο Χριστουγεννιάτικη τελικά και μάλλον θα επισπεύσω τη διαδικσία! :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, εε εντάξει Μαίρη, είπαμε πως είναι χουχουλιάρικα και τρισχαριτωμένα αλλά τον αρκούδο μου εγώ δεν τον αλλάζω χαχαχαχαχα. Η γυάλα είναι έτσι από τις αρχές του χρόνου που ξεστόλισα για τα περασμένα Χριστούγεννα και την έχω ως φωτιστικό στο σαλόνι. Στα δικά μου μάτια δεν δείχνει καθόλου περιοριστική μόνο για τις γιορτές, οπότε κι εγώ στην θέση σου θα την έφτιαχνα από τώρα ;)

      Διαγραφή
  12. Ε το καλό πράγμα θέλει και κόπο τελικά!! Είναι όμως πανέμορφα! Μια πιατέλα pom pom παρακαλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφτασεεεεεεεε χεχεχεχε
      Θέλει τρόπο, όχι κόπο ;) Εγώ κόπιασα μόνο όταν, θέλοντας να κάνω πιο γρήγορα, έκοψα με τη μία όλη τα απαραίτητα μέτρα νήματος και μετά πέρασα κι εγώ δεν ξέρω πόση ώρα να το ξεμπερδεύω!!!!!

      Διαγραφή
  13. Ουάου!!
    Πανέμορφα, παιχνιδιάρικα και αγαπησιάρικα!
    Τα φαντάζομαι σε διάφορα όμορφα χρώματα να στολίζουν μια γωνίτσα στο σπίτι!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παιχνιδιάρικα και πομ πομ μάλλον είναι συνώνυμα. Έχουν κάτι το πολύ αθώο, όπως όλα τα στρουμπουλά χαχαχαχαχ
      Για την ώρα εγώ πάντως τα έχω κρεμασμένα στη γυάλα όπως στην πρώτη φωτογραφία!
      Καλό βράδυ Έλενα :*

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφα! Δεν εχει τυχει ακόμη να διακοσμήσω με αυτα το χωρο μου!
    Πολυ πιθανό να το κανω :)
    Καλο απόγευμα :)
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά θα κάνεις Αριάδνη μου :)
      Καλό βράδυ & φιλιά (κι από το Τέρας!)

      Διαγραφή
  15. Ωωωω !! Πρώτη φορά μπαίνω σε Άσυλο και μάλιστα τόσο περιποιημένο και καλόγουστο!!! Κάνεις φανταστική δουλειά & με πολύ μεράκι!!
    Μπράβο και για τις υπέροχες κατασκευές, όπως αυτά τα vintage πομ-πομ, Μου αρέσουν οι άνθρωποι που ομορφαίνουν τα πάντα γύρω τους!!
    Καλή συνέχεια...:))
    E.K.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ελένη και καλώς όρισες στο Άσυλο :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Είναι μικρόβιο το diy και όλοι κάνουμε ό,τι μπορούμε!
      Καλό σου βράδυ :)

      Διαγραφή
  16. Τα θαυμαζω απεριοριστα μονο και μονο που βλεπω τον κοπο τους. Γιατι εγω βλεπω κοπο στη δημιουργια τους! ;)

    Ωστοσο μου αρεσουν παρα πολυ. Τι ωραια που θα ειναι διπλα στα μαλλινα σου πουπουλα!
    Αλλα και ως φιογκο σε δωρο με εντυπωσιασαν παρα πολυ!!!

    Τεχνικως μιλωντας μου αρεσε παρα πολυ που χρησιμοποιησες αυτο το ωραιο κιτρινο μαλλι για να μας δειξεις τα σταδια. Και οι φωτογραφιες μια προς μια ειναι τελειες!!!!!

    Τελος μπορω να μην επισημανω τα χριστουγεννιατικα λαμπακια που ειδα στην καμπανα σου. Αρχιζεις δειλα δειλα και κατεβαζεις πραγματα η τα εχεις ολο το χρονο;;;;

    Φιλια και καλησπερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, όχι, όχι! Πιο πολύ χρόνο τρώνε παρά κόπο Χρυσαυγή και μην τα πάρεις από φόβο σε παρακαλώ!!! :)
      Πάντως οι χνουδόμπαλες γενικότερα έχουν δεκάδες χρήσεις.
      Τώρα σχετικά με το κίτρινο, ήταν το μόνο, μαζί με το σκούρο κόκκινο, που δεν είχα χρησιμοποιήσει και επέλεξα να πάω με το πιο χαρωπό :)
      Όσο για τα λαμπάκια, είναι εκεί από τότε που ξεστόλισα για τα περσινά Χριστούγεννα. Απλώς τα έχωσα σε αυτήν την τεράστια γυάλα και από τότε τα έχουμε ως φωτιστικό στο σαλόνι :)))
      Καλό βράδυ :*

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ για τα φωτάκια. Μου αρέσουν όλο το χρόνο σαν φωτιστικό έτσι πλεγμένα.
      Δίνουν μια ωραία και γλυκιά αίσθηση στο χώρο!!!
      Εχω κι εγώ μια σειρά με φωτάκια που δεν την έχω πακετάρει με τα χριστουγεννιάτικα. Την έχω σε γυάλα στην κουζίνα αλλά δεν την ανάβω ποτέ :(
      Θα την βάλω στο σαλόνι.
      Πάω τώρα.....

      Φιλιά

      Διαγραφή
  17. Πορο πομ-πομ, πορο πομπερο.... α χα χα, που το θυμηθηκα!

    Αααα πριν μερικες μερες αγόρασα κατι τετοια πλαστικά στεφανακια για πομ-πομ.... ώρα να τα χρησιμπομοιήσω.
    Το κόλπο με την βούρτσα δεν το ξερα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο εσύ θα μπορούσες να κάνεις τέτοιους συνειρμούς χαχαχαχα
      Αυτό το πλαστικό στεφάνι για πομ πομ, τι είναι δεν ξέρω...αλλά νήματα εσύ σίγουρα θα έχεις πολλά οπότε και περιμενουμε να δούμε πομπομστέφανο!

      Διαγραφή
  18. Τέλεια!!!!
    Πήρες φόρα με το μαλλί και μας άφησες speechless!
    Τα μόνα πομ πομ που έχω φτιάξει είναι με ριζόχαρτο για ανάγκες πάρτυ. Και επειδή έχω καταλήξει ότι η υπομονή μου εξαντλείται σε αυτήν τη ζωή τουλάχιστον (!!!) από άλλους παράγοντες, νομίζω ότι η χρήση της βούρτσας δυστυχώς θα περιορίζεται στο ίσιωμα της αφάνας!
    Μου άρεσε πολύ η χρήση τους στο αμπαλάζ!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περίσσεψε τόσο από τα φτερά Βάσω, ήθελα κιόλας να δοκιμάσω να φτιάξω πομ πομ, ήρθε και έδεσε το πράμα!!!
      Ωραία και αυτά με το χαρτί! Πάντως το θέμα βούρτσας στα πομ πομ είναι το αντίστοιχο της ουράς στην γνωστή παροιμία χαχαχαχα
      Καλό βράδυ :*

      Διαγραφή
  19. Πομ πομ έχουμε φτιάξει στο παρελθόν(μπήκαν σε παιδική πλεκτή ζακετούλα και μπερεδάκι σχηματίζοντας τσαμπιά σταφύλι )και τα φτιάξαμε με τον τρόπο που δείχνεις!Αυτό που δεν ξέραμε όμως είναι το μαγικό εργαλείο που τα αφρατεύει και έτσι ήταν τόσο χουχουλιάρικα!!!!Μας άρεσαν οι προτάσεις σου για διακόσμηση με αυτά!Καλό βράδυ ,Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τι μαγικό εργαλείο εε;; Σούπερ ντούπερ επαγγελματικό ;) Χεχεχεχε
      Πάντως νομίζω πως όντως τα μεταμορφώνει και τα κάνει να δείχνουν σαν χνουδόμπαλες :)
      Καλό βράδυ κορίτσια!

      Διαγραφή
  20. Τα λάτρευα απο μικρή τα παιχνιδιάρικα πομ πομ,εσύ Δήμητρα τους έδωσες άλλη διάσταση,υπέροχα..... φανταστικά και όσο για την κατασκευή τους την βλέπω απλή αλλά στην πράξη δεν ξέρω αν θα μπορούσα να τα κάνω τόσο τέλεια...πάνε για pin.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως απλή, απλώς θέλει χρόνο Μαρία μου και σίγουρα μπορείς να τα φτιάξεις εξίσου καλά, αν όχι καλύτερα :)
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  21. Είναι τέλεια! Καλά αυτό με το βούρτσισμα αποθέωση! Λίγη λάκ δεν έβαλες όμως βρε Δήμητρα θα φριζάρουν! Σήμερα το πρωί έβλεπα σε ένα μαγαζάκι πλαστικά δισκάκια για να φτιάχνεις πομ πομ.Θα συμφωνήσω με τη Θάλεια οτι ένα στεφάνι απο τέτοια θα ήταν τρέλα! Μας έβαλες στην πρίζα πάλι. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, λες;; Κι έχουμε και μπόλικη υγρασία εδώ κάτω!!!
      Τι δισκάκι είναι πάλι τούτο;; Εννοείς το εργαλείο σαν μισοφέγγαρο ή κάτι άλλο;
      Πάντως όντως τα πομπομστέφανα είναι μούρλια κι ότι πρέπει για τον χειμώνα :)
      Καλό βράδυ :*

      Διαγραφή
  22. Το μυστικό της βούρτσας.......τέλειο!!!
    Εχω φτια ξει με μια φιλη περσι τα χριστούγεννα, και στο τελος αναρωτιόμαστε τι πήγε λάθος και δεν ήταν φουντωτά!!
    Τώρα ξέρωωωωωωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ράνια. Σίγουρα η βούρτσα τα κάνει πιο αφράτα αλλά και τα πολλά μέτρα νήματος είναι εξίσου σημαντικά. Αυτό που εγώ ονόμασα σφουγγαρίστα, ζήτημα να είχε 2-3 μέτρα νήματος.
      Καλή συνέχεια

      Διαγραφή
  23. πομ πομ στην πιατέλα....χμμμμ με έβαλες σε πειρασμό!!! Πόσο όμως θα κρατήσουν με τα ταλιμπανάκια που έχω σπίτι οέοοοο????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα ααα αυτό δεν μπορώ να στο εγγυηθώ Κωνσταντίνα καθώς είναι πειρασμός να τα πιάνεις έτσι χουχουλιάρικα που είναι :)
      Καλό μεσημέρι.

      Διαγραφή
  24. Μόλις εχτές έστειλα τον Φωτάρα να μου πάρει λευκό μαλλί πλεξίματος για να φτιάξω σαν τα φτερά σου , να ξεκινήσω κι εκείνες τις νερόμπαλες- φωτάκια,να φτιάξω και κανένα πον-πον για χριστουγεννιάτικη γιρλάντα.Φιλενάδα,ένα μινζαπλί θα τα κάνω κι εγώ τα δικά μου.Τέλεια ιδέα ! Τελικά, το σπιτικό σου είναι γεμάτο από μαγικά επαγγελματικά εργαλεία(οδοντογλυφίδες,βούρτσες,μπατονέτες...)Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ρε τι τραβάει και ο Φωτάρας :ppp Χαχαχαχαχα
      Περιμένω να δω τις δημιουργίες σου φιλενάδα! Όσο για το Άσυλο, φίσκα από "μαγικά ραβδιά" είναι χεχεχεχεχε
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  25. Πανέμορφα καί πολύ χουχουλιάρικα τά pom pom σου Δημητρούλα μου!!
    Ηξερα τόν τρόπο μέ τό χαρτόνι!!Αλλά καί μ΄τήν βούρτσα φαίνονται τόσο αφράτα!!
    Οτι πρέπει γιά νά στολίσουν τό σκουφάκι τής Δημητρούλας μου!!
    Φοβερή ιδέα ο στολισμός τού κουτιού μέ τό pom pom!!
    Νάσαι καλά!!Καλό υπόλοιπο εβδομάδος!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκουφάκι με πομ πομς όπως λέμε καφές με γάλα...τόσο ταιριάζουν αυτά τα δύο μαζί :)
      Καλές δημιουργίες Δήμητρα. Είμαι σίγουρη πως η μικρή θα το λατρέψει!
      Φιλιά & καλό μεσημέρι.

      Διαγραφή
  26. Χαχαχα είσαι απίστευτη!!!! Με τη βούρτσα? Τέλεια!!!! Και ναι, λατρεύω τα πομ πομ αλλά δεν έχω στρωθεί ακόμα να κάνω η τεμπελα!!

    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, με το άκρως επαγγελματικό και μαγικό εργαλείο της βούρτσας!!!!! Χεχεχεχε
      Θα σε στρώσω εγώ, που θα μού πας;;;; :p

      Διαγραφή
  27. Ετσι μου τα εφτιαχνε και η μαμα μου!!! Πω πω τι μου θυμισες ρε Δημητρουλι!!!!!! Μονο το εργαλειο εκπληξη δεν ειχαμε τοτε (φοβερη εμπνευση!!!!)! Καπου πετυχα ενα τουτοριαλ για να φτιαχνεις πολλα μαζι αλλα δεν θυμαμαι που. Τα λατρευω!!!! Πλεκω ενα πουλοβερ και λεω να του βαλω μινι πομ πομ. Θα χρησιμοποιησω σιγουρα το εργαλειο εκπληξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλέπω σε καλομάθαινε η μαμά Μάρω ;) Αν βρεις το τουτόριαλ που λες, για στείλτε να μπει υπό δοκιμή!
      Με το καλό να τελειώσει το πουλοβεράκι και να το στολίσεις με τα χτενισμένα πομ πομς σου!

      Διαγραφή
  28. Μου αρέσουν και έχω φτιάξει με τα χαρτόνια .... το χτένισμα με τη βούρτσα δεν το ήξερα !! Θα το υιοθετήσω !!!
    Μου άρεσε στο αμπαλάζ σαν ιδέα πολύ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως το βούρτσισμα τα κάνει ακόμα πιο αφράτα Ράνια.
      Όσο για το αμπαλάζ, γίνεται λίγο πιο παιχνιδιάρικο με ένα στρουμπουλό πομ πομ!
      Καλό μεσημέρι :)

      Διαγραφή
  29. Ένα έχω να πω: Γέλασα ΠΟΛΥ!!!
    Για άλλη μια φορά!
    Το blog εκτός από ιδέες διακόσμησης, προσφέρει και διασκέδαση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ για αυτό σου λέω συνέχεια πως εμείς οι δυο μιλάμε την ίδια γλώσσα!!!!!
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  30. Κουκλίστικα τα πον πον σου!!!
    Εγω βρίσκομαι στην κατηγορία σφουγγαρίστρα, οποτε μου δίνεις θάρρος να ξαναπροσπαθήσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα και η σφουγγαρίστρα δεν είναι άσχημη (κάτι σαν Evil Minion ένα πράμα) αλλά αν θέλεις πομ πομ στρογγυλα κι αφράτα, ε πως να το κάνουμε, δεν είναι :)
      Καλές δημιουργίες Ανναστέλλα.

      Διαγραφή
  31. Δεν έχω ξαναδεί πιο χουχουλιάρικα πον πον! Πολύ σου πέτυχαν!
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χνουδόμπαλες κανονικότατες Μαργαρίτα!!!!
      Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  32. Είναι πολύ γλυκούτσικα! Και μου άρεσαν πάρα πολύ ως στολίδι στο αμπαλάζ! Τέλεια ιδέα! Δε θα φανταζόμουν ποτέ τι μπορεί να κάνει η βούρτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες δεξιοτεχνίες που τις έχει η βούρτσα;;; ;)
      Στο αμπαλάζ προσθέτουν κάτι παιχνιδιάρικο και αθώο!
      Καλή συνέχεια Χρύσα.

      Διαγραφή
  33. Κι εγώ στην τεχνική με το χαρτονάκι βασιζόμουν αλλά και με τη βούρτσα έχεις φτιάξει την τέλεια συνταγή για πον-πον!!!
    Καλό μεσημέρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρτόνι + πολύ νήμα + βούρτσα νομίζω πως είναι η κατάλληλη συνταγή Laura. Παίρνει λίγο παραπάνω χρόνο αλλά βγαίνουν πολύ όμορφα :)
      Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  34. Θυμάμαι την μαμά μου να φτιάχνει συνέχεια πομ-πομ, ακριβώς με αυτά τα χαρτονάκια! Γινόντουσαν ολοστρόγγυλα και πυκνά και τα χρησιμοποιούσε σαν τελείωμα στο κορδονάκι που έδενε τα πλεκτά μωρουδιακά παπουτσάκια Και φυσικά είχα μάθει κι εγώ να τα φτιάχνω έτσι. Στο τέλος τα τρίβαμε ανάμεσα στις παλάμες για να αφρατέψουν. Μόνο η περιποίηση με την βούρτσα τους έλειπε! Super idea!!!!
    Εναν άλλο τρόπο,που ίσως ενδιαφέρει κάποιες, είχα δει παλαιώτερα εδώ: http://ririfotiadi.blogspot.gr/2012/02/pom-pomtutorial.html
    Φιλάκια και καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά πολλές από εμάς έχουμε αναμνήσεις από πομ πομ στην παιδική μας ηλικία :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τον σύνδεσμο! Θα τα δοκιμάσω κι έτσι!
      Καλό Σαββατοκύριακο & φιλιά!

      Διαγραφή
  35. Εντάξειιιιι...πρέπει να με συγχαρείς!!!!!!!!!!
    ΞΕΡΩ να φτιάχνω πομ πον!!Νιώθω πολύ περήφανη για τον ευατό μου!!! :D :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Κι επειδη πλησιαζει ο καιρος, τα πομ πομ αποτελουν τελεια στολιδια / εναλλακτικες μπαλες για το χριστουγεννιατικο δεντρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι, έτσι ακριβώς. Και φέτος μάλλον θα έχουν την τιμητική τους και στο δέντρο του Ασύλου ;)

      Διαγραφή
  37. Αυτά τα μικροσκοπικά πομ πομ είναι τέλεια !!! Πραγματικά, μπορείς να κάνεις τόσα πράγματα, εγώ τα προτείνω και σαν γιρλάνδα για το παιδικό δωμάτιο. Χρόνο να έχεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνο και ηλεκτρική σκούπα γιατί μετά από καμιά δεκαριά από δαύτα, ένα περασματάκι επιβάλλεται ...χεχεχε
      Ωραία και η ιδέα της γιρλάντας!

      Διαγραφή
  38. Είχα δοκιμάσει και εγώ αλλά με σφουγγαριστροειδή κατάληξη! Τέλεια η ιδέα με το μαγικό εργαλείο! Θα φτιάξω μπόλικα για τους σκούφους των ξωτικών που έχω στα πλάνα! Ευχαριστούμε....!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με την παραπάνω "συνταγή" σίγουρα τα ξωτικά σου θα αποκτήσουν αφράτους αφράτους σκούφους :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  39. Έξυπνος τρόπος να χρησιμοποιείς τα πομ-πομ. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τώρα το είδα από την Τούλα (lol moms)και το μαγικό εργαλείο με..μάγεψε!Τρομερή σκέψη, δείχνει πολύ πιο ωραίο το πομ πομ μετά κομμωτήριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή