Μεταφορά inkjet εικόνας

Αν ρωτούσατε αυτή την ανάρτηση τι θα ήθελε να γίνει όταν μεγαλώσει, η απάντηση θα ήταν: tutorial. Ένα tutorial με τα όλα του. Με δοσολογίες, με την τεχνική βήμα-βήμα, με σημεία προσοχής, με λεπτομερέστατες φωτογραφίες και ακριβή κείμενα. Μέχρι τότε είναι απλώς μία ανάρτηση  με guest star ένα μπωλ λεμόνια και μερικές φωτογραφίες για την μεταφορά inkjet εκτυπώσεων σε ξύλα κοπής!


Γιατί, βλέπετε, η μεταφορά inkjet εκτυπώσεων σε μία επιφάνεια δεν είναι καθόλου ξεκάθαρη υπόθεση και οι μοναδικές οδηγίες που μπορεί να δώσει κανείς είναι "όσο σε παίρνει" & "υπομονή". Ναι υπάρχουν τα βασικά, ήτοι αραιωμένη ξυκόλλα με λίγο νερό, ανεστραμμένη εικόνα, τοποθέτηση στο ξύλο, εφαρμογή πίεσης για να φύγουν τυχόν ζάρες και φουσκάλες και αναμονή για καλό στέγνωμα, αλλά μετά είναι που το τοπίο αρχίζει να θυμίζει ολίγον τι φινέτσα αλά Blues Brothers (την original ταινία φυσικά!).

Γιατί πως μπορεί κανείς να εξηγήσει λεκτικά πόσα G πίεσης πρέπει να ασκήσεις με τα ακροδάχτυλα όταν μουλιάσει η εικόνα με νερό, ώστε να αρχίσουν να φεύγουν τα στρώματα χαρτιού;


Κι αφού φύγουν αυτά, τις απαλές κυκλικές κινήσεις προκειμένου να φτάσεις όσο πιο κοντά γίνεται στο μελάνι;


Και πως να πείσεις κάποιον πως, αφού αφαιρεθούν τα περισσότερα στρώματα χαρτιού, θα πρέπει να κάνει υπομονή και να το αφήσει να στεγνώσει, παρόλο που εξακολουθούν να φαίνονται λευκά σημεία;

Και να του ρίξει νερό ξανά μόνο αφού έχει στεγνώσει, καθώς πολλά από τα λευκά σημεία ήταν απλώς η κόλλα που είχε ρευστοποιηθεί από το νερό και όταν στέγνωσε εξαφανίστηκαν, και τώρα φαίνονται τα πραγματικά υπολείμματα χαρτιού;


Ενώ όταν τελειώσει όλα αυτά, θα πρέπει να το αφήσει και πάλι να στεγνώσει και κατόπιν να το περάσει με ακόμα περισσότερο αραιωμένη ξυλόκολλα και κατόπιν με διαφανές βερνίκι;

Δεν μπορείς! Για αυτό γράφεις το πιο σωστό: όσο σε παίρνει. Γιατί στην ουσία αυτή είναι όλη η τεχνική που απαιτείται: εσύ κόντρα σε ένα μουλιασμένο χαρτί και όσο σε παίρνει. Όσο σε παίρνει για να φτάσεις όσο πιο κοντά γίνεται στο στρώμα που έχει το μελάνι. Όσο σε παίρνει για να μην φαίνεται μεν το χαρτί αλλά και να μην αφαιρεθεί δε, πολύ, η εκτύπωση. Όσο σε παίρνει λόγω χαρακτήρα καθώς θέλει απαλές κινήσεις και υπομονή. Και για αυτό ξεκαθαρίζεις πως αυτό δεν είναι tutorial, αλλά μία ανάρτηση ξύλων κοπής με καλεσμένους τα λεμόνια και έχεις και την συνείδησή σου ήρεμη αλλά και τον εγωισμό σου ευχαριστημένο.

Γιατί μπορεί να μην έχει τα αποτελέσματα μεταφοράς laserjet εκτύπωσης αλλά μεταφέρεται! Γιατί σε κάποια σημεία μπορεί να νίκησε το μουλιασμένο χαρτί/ η ανυπομονησία σου/ η έξτρα μικροπίεση που εφάρμοσες αλλά σε μεγάλο ποσοστό η εικόνα είναι πλέον στο ξύλο. Γιατί στην τελική, τα μετρίας -στην καλύτερη των περιπτώσεων- ξύλα κοπής ομόρφυναν και εν τέλει γιατί ποιος δεν χαίρεται για μία φωτογράφηση με guest star τα λεμόνια;;;;;;!




Κι επειδή όλο το diy ήταν πειραματισμός, και μία μεταφορά με κόλλα τύπου ατλακόλ (αντί της ξυλόκολλας), η οποία δυσκόλεψε ακόμα περισσότερο την εξ' αρχής  καθόλου εύκολη αφαίρεση του χαρτιού.


Υποθετικά, η μεταφορά θα ήταν πολύ πιο εύκολη σε μία λευκή επιφάνεια, όπου και λίγα υπολείμματα χαρτιού δεν θα διακρίνονταν, αλλά προσωπικά δεν με χαλάει ούτε το ελαφρώς ξεθωριασμένο αποτέλεσμα, ούτε ακόμα και τα λίγα λευκά σημάδια που άφησε το τελευταίο πείραμα με την τύπου ατλακόλ. Αν όμως θέλετε μία πιο ξεκάθαρη μεταφορά ίσως θα πρέπει να δοκιμάσετε με laserjet εκτύπωση. Μέχρι τότε, εξασκήσετε τα δάχτυλα και την υπομονή σας, η όλη διαδικασία, πιστέψτε με, είναι άκρως χαλαρωτική! 

Α! Και ξεχάστε μουσικές υποκρούσεις σαν την ακόλουθη όταν αφαιρείτε το χαρτί!


Εσείς έχετε βρει κάποιον τρόπο μεταφοράς inkjet εκτυπώσεων σε επιφάνειες; Δοκιμάζεται diy με μικρές παραλλαγές;

Την καλημέρα μου & καλό μας μήνα, βεβαίως βεβαίως!


76 σχόλια:

  1. Επειδή ότι δω στο ίντερνετ παω και το κάνω, άλλα στέφονται με επιτυχία και άλλα με παταγώδη αποτυχία......ναι τα χω δοκιμασει κι αυτά. Οπότε παραθέτω την δικιά μου εμπειρία. Το έκανα και γω με ατλακολ και ink jet εκτυπωση (θεωρώ ότι δεν θελει laser) με ταλαιπωρησε πολύ και ήταν σε λευκό φόντο, επίσης είχε πολλές ατέλειες στη μεταφορά. Επίσης έχω δοκιμάσει και το ίδιο diy με ασετόν, μην το κάνετε δεν γίνεται τίποτα.
    Το συμπέρασμα είναι ότι το κάθε πράγμα να γίνεται με το σωστό υλικό, που εδω σημαίνει κόλλα ειδική για μεταφορά εικόνας....και όλα γίνονται ευκολότερα.
    Καλημέρα και καλό μήνα! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμπάσχουμε στις δοκιμές και τα πειράματα Ράνια :)
      Πάντως από όσο έχω δει σε βίντεο, με laserjet εκτύπωση η μεταφορά γίνεται χωρίς απώλειες!
      Τώρα όσον αφορά το "σωστό" υλικό, σίγουρα κάνει τα πράγματα πολύ πιο εύκολα αλλά χάνονται και οι ευκαιρίες να ανακαλύψει κανείς κι άλλους τρόπους για να φέρει ένα αποτέλεσμα.
      Καλό απόγευμα & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Δήμητρα και καλό σου μήνα!!!
    Δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ αυτό, ούτε κάτι παρόμοιο....Λες να το τολμήσω;
    Το αποτέλεσμα στα δικά σου πάντως είναι πολύ καλό κι ας έκανες παραλλαγή...
    Μια ερώτηση μόνο: μπορεί κανείς μετά τα ξύλα να τα χρησιμοποιήσει κανονικά ή είναι πια μόνο διακοσμητικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έχεις την υπομονή, δοκιμάσε το Αλεξάνδρα. Εξάλλου αν δεν πετύχει και ενώ είναι ακόμα νωτισμένο το χαρτί, τρεχούμενο νερό και ένα σφουγγαράκι πιάτων και επαναφέρεις το ξύλο στην αρχική του κατάσταση ;)
      Τώρα το πόσο είναι χρηστικά, δεν το γνωρίζω. Εγώ τα πέρασα με διαφανές βερνίκι, το οποίο τα έχει κάνει ως ένα βαθμό αδιάβροχα αλλά δεν νομίζω πως θα αντέξει στις επαναλαμβανόμενες χαρακιές κατά την κοπή!

      Διαγραφή
    2. Κορίτσια, αν το βερνίκι κι η όλη διαδικασία μπει από τη μία πλευρά κι η κοπή γίνεται από την άλλη μια χαρά χρηστικό παραμένει το ξύλο! Κινδυνέυει μόνο από μουλιασμα με τις ώρες στο νεροχύτη, κάτι που ούτως ή άλλως δεν επιτέπεται να γίνεται σε κανένα ξυλινο αντικείμενο γιατί όταν στεγνώσουν στραβώνουν.

      Διαγραφή
    3. Μόνο μία δοκιμή θα μάς πείσει Νίκη αλλά αυτό που λες μού ακούγεται άκρως λογικό! Πάντως στην φωτογράφηση δεν μπορώ να πω πως τα πρόσεχα κιόλας (τα έσπρωχνα, έπεφταν κτλ) και δεν είδα να παθαίνει κάτι η εικόνα :)

      Διαγραφή
  3. Ευτυχώς το λέω και το εννοώ δεν έχω μπεί ακόμα σ'αυτή την τεχνοτροπία και μην με (σκανδαλίζεις)χιχιχι γιατί όπως βλέπω εδω το αποτέλεσμα της όλης προσπάθειας είναι εκπληκτικό Δήμητρα.Τώρα υπομονή για τόσο λεπτή δουλειά δεν την έχω οπότε το αφήνω στην άκρη και προτιμώ να βλέπω τις ωραίες αναρτήσεις και να χαίρομαι ....την καλημέρα μου και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ φημίζομαι για την υπομονή μου Μαρία αλλά περιέργως βρήκα την όλη διαδικασία άρκως χαλαρωτική! Ίσως γιατί θέλει προσοχή, οπότε εστιάζεις εκεί και αδειάζει το μυαλό από όλα τα άλλα :)
      Καλό απόγευμα και καλό μήνα να έχουμε!

      Διαγραφή
  4. Δεν το έχω δοκιμάσει και ούτε πρόκειται!!!! Ήδη εκνευρίστηκα από την περιγραφή της αναμονής και υπομονής. Απαπαπαπα αυτά τα πράγματα δεν είναι για εμένα:)
    Παρόλα αυτά το αποτέλεσμα είναι υπέροχο και μπράβο σου που το τόλμησες!!!
    Ωραία φωτογράφηση Δημητρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα Δημητρό;;; :pp
      Μαργαρίτα, ούτε εγώ έχω υπομονή, αλλά όπως έγραψα και στην Μαρία από πάνω, χαλάρωσα όσο τα ετοίμαζα!
      (εκτός από ένα που μού χάλασε δύο φορές γιατί δεν περίμενα να στεγνώσει καλά και το σιχτήριζα....χεχεχεχεχε)

      Διαγραφή
  5. Χμμμ... ήταν από τα πρώτα diy που δοκίμασα. Βέβαια την εκτύπωση την έκανα σε laser jet, πάνω σ ένα παλιό κουτί πούρων (που στο καλό το έχω βάλει;). Ομολογώ δεν δυσκολεύτηκα τόσο πολύ ή ήταν ακόμη η αρχή και είχα περισσότερη υπομονή. Βέβαια και η εικόνα ήταν μικρότερη που σημαίνει λιγότερη δουλειά. Όμως ακόμη κι αν υπάρχουν ατέλειες δείχνουν πολύ όμορφα και τα ξύλα κοπής ενδείκνυνται για τέτοιες παρεμβάσεις. Καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα με laser εκτύπωση τα πράγματα είναι πολύ πιο βατά και η μεταφορά πολύ πιο "καθαρή" αλλά όπως γράφεις κι εσύ, ακόμα και οι ατέλειες, προσθέτουν στο τελικό αποτέλεσμα.
      Το μόνο που σίγουρα δεν γίνεται με την inkjet εκτυπωση είναι η μεταφορά έγχρωμων εικόνων, καθώς ξεθωριάζει πολύ το χρώμα. Καλό μήνα :)

      Διαγραφή
  6. Κοίτα να δεις λοιπόν ένα απλό ξύλο κοπής πώς μπορεί να μεταμορφωθεί! Χαρά στην υπομονή σου κοπελιά και πολλά μπράβο! Πάντως εγώ θα λυπόμουν να το χρησιμοποιήσω, μάλλον θα το στόλιζα κάπου στον πάγκο όρθιο! Και τα λεμόνια όμως επάξιοι παρτενέρ στη φωτογράφηση! Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο να έχουμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ για διακοσμητικά τα έχω στην κουζίνα Μαίρη! Όσο για τα λεμόνια, νομίζω πως έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους...χεχεχεχεχε Αν και μερικά κατά τη διάρκεια της φωτογράφησης ήταν άτακτα και δεν έλεγαν να σταθούν όπως ήθελα :p
      Καλό μας μήνα!

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα Δήμητρα μου! Λοιπόν κάτι αφαιρετικό του στυλ πρέπει να είχα κάνει κάποτε αλλά για να μην το έχω κρατήσει και να μην το θυμάμαι, φαντάζομαι δεν με συγκλόνισε το αποτέλεσμα.Πάντως οι φωτογραφίες σου είναι πολύ όμορφες και με έβαλες σε σκέψεις να το δοκιμάσω! Μάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα ήσουν πολύ συγκεκριμένη Λίλια μου για την δοκιμή σου!!!!!
      Χαίρομαι που σού άρεσε το αποτέλεσμα!!! Με τις κουταλοϊστορίες τι γίνεται;;;; Ακόμα δουλεύεις στην ψηφιακής τους ανακαίνιση; :)
      Φιλιά & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  8. I also like to use this technique for tranfers on wood, it looks great.
    Fantastic work, very beautiful and decorative!!
    Have a nice day,
    greetings, Vanessa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μα πόσο όμορφο αποτέλεσμα! Να σου πω, εγώ που δεν πρόκειται ποτέ μα ποτέ να τολμήσω κάτι τέτοιο, να σου στείλω ένα ξύλο κοπής να μου το φτιάξεις;;; ε;; εε;;; (πήρα το γλυκό μου ύφος για να σε καλοπιάσω, να ξέρεις...)
    By the way, είναι από τις πιο όμορφες φωτογραφίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σιροπιαστό ύφος;;; Αυτό με την γεύση βανίλιας;;;; Για να ξέρω δηλ. σε ποιο σημείο να υποκύψω! Χεχεχεχε
      Ποιο εύκολο δεν είναι βρε κορίτσι μου να σού στείλω ένα από αυτά;;;

      Διαγραφή
  10. Χαράς το κουράγιο σου!!!Πάντως άξιζε τον κόπο και με το παραπάνω!!!
    Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως δεν είναι από τα πιο εύκολα ή γρήγορα diy που έχω δοκιμάσει, αλλά μού άρεσε πολύ το αποτέλεσμα, οπότε χαλάλι :)
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα Δήμητρα!Δέν έχω δοκιμάσει ποτέ,αφού ο εκτυπωτής μου είναι laser!
    Υπάρχουν ειδικά υλικά πού η μεταφορά εικόνας γίνεται πολύ εύκολα.
    Τά ξυλα κοπής έγιναν φανταστικά!Πολύ όμορφα τά μοτίφ πού διάλεξες!
    Καλό μήνα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τότε Δήμητρα να το δοκιμάσεις!!! Με την laser εκτύπωση τα πράγματα θα είναι πολύ πιο απλά :)
      Χαίρομαι που σού άρεσαν τα ξύλα μου!
      Καλό μήνα να έχουμε. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Είμαι ακαμάτρα και δεν επιχειρω τετοια πραγματα! Τα απολαμβάνω απο σας
    Καλό μας μήνα!
    Φιλιά :) (και στο τερας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ "επιχειρείς" στην κουζίνα Αριάδνη, οπότε δεν πειράζει, ας είναι απλά τα ξύλα που ετοιμάζεις τα φαγητά σου ;)
      Εγώ και το Τέρας σ' ευχαριστούμε για τα φιλιά και τα ανταποδίδουμε. Ειδικά τώρα που έχει γίνει πιο κρύος ο καιρός, να δεις μουσούδα/μύτη παγάκι, να χαρείς!!!!! Χεχεχεχεχεχε

      Διαγραφή
  13. Χαχα! Χαρά στην υπομονή σου!
    Διαβάζοντας την ανάρτηση σου, μου ήρθε στο μυαλό η κόρη μου και η αντίδραση της στις "οδηγίες" που προσπαθώ να της δώσω για να παίξουμε ένα καινούριο επιτραπέζιο! Παρα το γεγονός ότι έχει κλείσει το ταμπλό αμέτρητες φορές συνεχίζει ακάθεκτη!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι έτσι πρέπει Βάσω!!!! To boldly go where no one has gone before χαχαχαχαχαχα
      Καλό μήνα να έχουμε. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  14. Τα ξύλα κοπής έγιναν εξαιρετικά, Δήμητρα !!! Και τα μότιφ είναι πραγματικά πολύ όμορφα !!! Άξιζε τον κόπο όλη αυτή η υπομονή !!! Τα υλικά νομίζω είναι το 'κλειδί' σε κάθε DIY..., αλλά και οι πειραματισμοί καμιά φορά πετυχαίνουν, οπότε αποζημιώνεσαι διπλά !!! Αυτό δεν το έχω δοκιμάσει και με έβαλες σε σκέψεις ... !!! Καλό σου απόγευμα, καλό μας μήνα και πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα τα κατάλληλα υλικά βοηθούν Ιωάννα μου αλλά όταν δεν τα έχουμε διαθέσιμα, αυτοσχεδιάζουμε. Αν δεν πετύχει, πάμε στο επόμενο, αν πετύχει όμως, όπως λες κι εσύ, η ευχαρίστηση είναι διπλή :)
      Αν το δοκιμάσεις, ελπίζω να μοιραστείς μαζί μας τα αποτελέσματα! Καλό βράδυ :**

      Διαγραφή
  15. Τα ξύλα απόκτησαν χαρακτήρα ,Δήμητρα!!!!Την τεχνική την δοκιμάσαμε και με ατλακόλ (στην αρχή) και με το ειδικό υλικό.Εμείς δεν καταλάβαμε και μεγάλη διαφορά στην όλη διαδικασία,γιατί και με την ειδική "κόλλα" συνεχίζουν να υπάρχουν ασπράδια από το χαρτί,το οποίο το αγοράσαμε γιατί τότε δεν είχαμε εκτυπωτή.Σαν τεχνική όμως μας αρέσει και σίγουρα θα την ξαναδοκιμάσουμε!
    ΥΓ ζηλεύουμε τις φωτογραφίες σου(με την καλή έννοια βεβαίως βεβαίως)
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάλι καλά που μού το είπατε κορίτσια γιατί σκεφτόμουν μήπως την έπαιρνα να τη δοκιμάσω και αυτή (κυρίως με έγχρωμες εκτυπώσεις) αλλά αφού λέτε πως κι αυτή αφήνει υπολείμματα χαρτιού, θα συνεχίσω με αυτή τη διαδικασία!!!
      Σάς ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια. Δεν χρειαζόταν η διευκρίνιση, δεν θα το "διάβαζα" διαφορετικά όταν προέρχεται από εσάς :D
      Καλό σας βράδυ!

      Διαγραφή
  16. Υπομονήηηηη??? Τι είναι τούτο :p Ιδιαίτερη υπομονή δεν έχω, ειδικά όταν γνωρίζω τι προβλήματα ή δυσκολίες θα αντιμετωπίσω. Προς το παρόν, ενω μου αρέσει πάρα πολύ το συγκεκριμένο DIY, δεν έχω ασχοληθεί. Στις φωτογραφίες δείχνει καταπληκτικό το αποτέλεσμα και δε με ενοχλούν οι τυχόν ατέλειες. Το ελάφι και το τελευταίο ξύλο, εκπληκτικές επιλογές!! Πάντως άνετα θα τα κρεμούσα σε ένα τοίχο στη κουζίνα μου ως διακοσμητικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την έχεις, την έχεις!!!! Αλλιώς δεν θα συνέχιζες τα diy ταξίδια σου, ειδικά με τον "κριτικό θεάτρου" στο σπίτι ;)
      Και εγώ το ένα το κρέμασα ήδη, ενώ το άλλο το έχω ακουμπισμένο στον μαυροπίνακα!
      Καλό βράδυ Ελεάνα!

      Διαγραφή
  17. Ό,τι και να λες εσύ εμένα μου αρέσουν πολύ! Και μου αρέσουν επίσης πολύ και τα θέματα που επέλεξες!
    Επίσης μου δίνεις ελπίδες γιατί ως τώρα θεωρούσα ότι με τον ταλαίπωρο inkjet εκτυπωτή μου δε θα μπορούσα να κάνω κάτι τέτοιο.
    Φιλιά, καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α όχι, να τού δώσεις μία ευκαιρία του εκτυπωτή!!! Κι εγώ έτσι έλεγα όταν είχα δει τα σχετικά tutorials μέχρι που σκέφτηκα "δεν βαριέσαι, το κάνω κι αν δεν πετύχει, δεν πέτυχε"!!!
      Καλό βράδυ & καλό μήνα Νίκη :*

      Διαγραφή
  18. Εμενα μου αρεσουν παααρα πολυ!!!!!Μπραβο και παλι μπραβο !!!!!!Καλο μηνα να εχεις!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Κατρίνα, σ' ευχαριστώ πολύ!
      Καλό βράδυ & καλό μήνα :)

      Διαγραφή
  19. Λες οτι δεν εισαι υπομονετικη και σε πιστευω. Να ομως που οταν κατι μας ενδιαφερει πραγματικα και θελουμε να γινει σωστα γινομαστε γκουρου στην υπομονη.
    Αυτο το λεω εγω που ενω ειμαι αισχρα ανυπομονη, plus νευρικη, μπορω να σταθω πανω απο μια συνταγη πολυ ωρα προκειμενου να βγει οπως τη θελω.
    Ολα γινοναι λοιπον!

    Στα ξυλα τωρα!
    Χτυπησες διανα στο αντικειμενο μου.
    Ποτε δεν χωνεψα τα ξυλα κοπης ετσι απαραδεκτα που τα φτιαχνουν . Ειναι το λιγοτερο βλαχεξ.
    Εσυ ομως τα εκανες αξια προσοχης. Πραγματικα εξαιρετικη δουλεια στο συνολο της. Στα τεχνικα που κουβεντιαζατε παραπανω δεν μπορω να συμμετεχω μιας και λιγα καταλαβα.
    Για το αποτελεσμα ομως θα πω τα καλυτερα.

    Τα λεμονια ηταν εξαιρετικα φωτογενη και προσεθεσαν στις ηδη καταπληκτικες φωτογραφιες σου.
    Μπραβο σου Δημητρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορώ να το περιγράψω με λόγια Χρυσαυγή αλλά το συγκεκριμένο diy είναι άκρως χαλαρωτικό και μάλλον εκεί είναι που η ανυπομονησία πάει περίπατο και συγκεντρώνεσαι στο χαρτί! Όχι δηλ. πως δεν χάλασα κάποια επειδή βιαζόμουν αλλά όποια άφησα να στεγνώσουν καλά, μετά συγκεντρωνόμουν τόσο που δεν με χάλαγε ο αργός ρυθμός :)

      Ξύλα κοπής υπάρχουν διάφορα. Αυτά που χρησιμοποιήσα εγώ στην συγκεκριμένη ανάρτηση δεν μπορώ να πω πως ήταν και τα καλύτερα, το αντίθετο θα έλεγα. Αλλά έχω δει κάτι τεράστια κυκλικά που είναι μούρλια!!!!
      Όσο για τα λεμόνια, νομίζω πως ήταν επάξιοι guest stars!!!!
      Καλό βράδυ :*

      Διαγραφή
    2. Γι'αυτα τα στρογγυλα μεγαλα ξυλα κοπης που εχεις δει παω πασο. Τα ξερω. Ειναι τελεια. Αλλα και πολυ ακριβα... :(

      Διαγραφή
    3. Όπως και κάθε τι όμορφο σε αυτή την χώρα!!!

      Διαγραφή
  20. Και μόνο η λέξη υπομονή τόσες φορές ηταν αρκετη για να με πεισει οτι δεν κανω για αυτη την τεχνική. Δεν υπαρχει ουτε μια πιθανότητα να τα καταφέρω.
    Συγχαρητηρια και για το αποτελεσμα και γιατι αντεξες την δοκιμασία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα μάλλον σάς αποθάρρυνα γράφοντας περί υπομονής!
      Εγώ πάντως θα σου έλεγα να της δώσεις μία ευκαιρία :) Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  21. Πόσο ταιράζει ρε παιδί μου αυτό το ξύλο με τα λεμόνια! Οι φωτογραφίες σου πέρα από την ωραια χειροτεχνία ,είναι έτοιμες για περιοδικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως τα λεμόνια στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων!!!!! Χεχεχεχε
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Χριστίνα :)

      Διαγραφή
  22. μου αρέσουν οι κατασκευές και τα tutorial αλλά δεν έχω την υπομονή. Ισως η λύση της ατλακόλ και της λευκής επιφάνειας όπου δεν χρειάζεται να αφαιρεθεί όλο το χαρτί θα μου ταίριαζε περισσοτερο. Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες με τα λεμονάκια και την κατασκευή σου, πραγματικά έτοιμες για περιοδικό όπως λέει και η Christina Andromeda πιο πάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ θα σου πρότεινα να το δοκιμάσεις. Ποτέ δεν ξέρεις, μπορεί να εκπλήξεις ευχάριστα τον ίδιο σου τον εαυτό Ελευθερία :)
      Και σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια σχετικά με τις φωτογραφίες!

      Διαγραφή
  23. Δήμητρα με έβαλες σε μπελάδες... με την καλύτερη έννοια!. Μετά τις τόσες ξυλο-κατασκευές του άντρα μου, νομίζω πως έχω όλες τις προϋποθέσεις για να τολμήσω αυτήν την τεχνική.
    Εκτυπωτή έχουμε.
    Ξύλα έχουμε.
    Κόλλα ειδική έχουμε (και απλή ξυλόκολλα και μια που κολλάει ύφασμα, χαρτί κτλ πάνω σε ξύλο - σπρέι είναι, κάνει;)
    Όρεξη έχουμε.
    Υπομονή διαθέτουμε... νομίζω είμαι σε καλό δρόμο!!!
    Θα το τολμήσω με την πρώτη ευκαιρία.

    Οι δικές σου δημιουργίες φανταστικές!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα πολύ χαίρομαι Νίκη και εσύ ειδικά δεν έχεις καμία δικαιολογία να μην το δοκιμάσεις ;)
      Όχι, πως και χωρίς την μεταφορά, οι δημιουργίες σας είναι λιγότερο όμορφες!
      Καλό βράδυ :**

      Διαγραφή
  24. Καλό μήνα, τα λεμόνια με τα ξύλα κοπής είναι σκέτη τρέλα, για ακόμη μια φορά οι φωτογραφίες σου έχουν μια μαγεία και μια απλότητα!
    Την μεταφορά εικόνας την έχω κάνει με φωτογραφικό χαρτί και εκεί νομίζω είναι το μυστικό της επιτυχίας... βέβαια ακόμη προσπαθώ να μεταφέρω πάνω σε ύφασμα, αλλά δεν τα έχω καταφέρει. Καμιά ιδέα? Φαντάζομαι αυτά τα σχέδια σε πετσέτες κουζίνας, ράνερ, μαξιλάρια κτλ. ή όλα αυτά τα εκτυπώσημα σχέδια που φτιάχνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία η ιδέα σου για τα υφάσματα Κυριακή αλλά δεν ξέρω πως μπορεί να γίνει μεταφορά. Έχω δει να εκτυπώνουν απευθείας πάνω σε ύφασμα αλλά σίγουρα αυτό μετά δεν θα αντέξει σε πλύσιμο. Άσε που το βρίσκω επίφοβο για τον ίδιον τον εκτυπωτή!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Καλό βράδυ & καλό μήνα :)

      Διαγραφή
    2. υπάρχει ειδικό χαρτί που τυπώνεις την εικόνα που θέλεις και μετά το σιδερώνεις πάνω στο ύφασμα(σιδερότυπο)

      Διαγραφή
    3. Εχει δικιο η Αλεκα.... Τωρα θυμηθηκα..... Μπορεις να τα πλυνεις ακομα και στο πλυντηριο.

      Διαγραφή
    4. Ευχαριστώ κορίτσια! Θα το κοιτάξω :)

      Διαγραφή
  25. επειδη δε μπορεις τελικα να μου τα εξηγησεις...σε αφηνω να μου τα φτιαξεις μονη σου!!! ειδες??? δε σε βαζω σε μπελα να προσπαθεις να μου εξηγησεις!!! Δυο ξυλα κοπης περικαλω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα. Να στα τυλίξω Ζηνάκι ή θα τα πάρεις έτσι;;; :p

      Διαγραφή
  26. Αχχ μου αρέσουν τα diy σου τόοοοσο μα τόσο !!! Υπέροχες οι ξύλινες επιφάνειες επιφάνεις, αλλα και τα λεμόνια εεεεε η πινελιά της φωτογραφίας!!!! Εύγε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Βάλια :D Όσο για τα λεμόνια, η φωτογράφηση δεν θα ήταν η ίδια χωρίς αυτά!!!!! Χεχεχεχε
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  27. Πολύ όμορφα έγιναν,στα δικά μου μάτια βέβαια φαντάζουν κα-τα-πλη-κτι-κά μετά από τη δική μου αποτυχία
    ( http://alekacraftaholic.blogspot.gr/2014/02/blog-post_6680.html ) φυσικά,εννοείται πως θα ξαναπροσπαθήσω,δεν το βάζω κάτω.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εννοείται πως ανυπομονώ να δω τι θα δημιουργήσεις Αλεκάκι :))
      Στο έγραψα και στην ανάρτησή σου με τα ξύλα κοπής, μέσα στο μυαλό μου ήσουν!
      Καλημέρα :**

      Διαγραφή
  28. Καταπληκτικά! Πολύ ωραία επιλογή στα vintage τα θέματα που αποτύπωσες! Θα το δοκιμάσω κι εγώ Δήμητρα με λεμόνια ή χωρίς! Φοβερά! Συγχαρητήρια και ευχαριστούμε για την ξεκαρδιστική καθοδήγηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχχαχαχα, δεν ξέρω αν τα λεμόνια θα βοηθήσουν καθόλου Σοφία :)
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Περιμένω να δω τι θα φτιάξεις!
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  29. πολλη καλη κ φοβερα χρησιμη η αναρτηση σου!!! ειχα προσπαθησει κανα 2 φορες αλλα δεν τ ειχα καταφερει , τωρα με την αναρτηση αυτη μ φαινεται πιο ευκολο!!!!σε ευχαριστουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίω η τρίτη προσπάθεια να είναι και η τυχερή :)
      Καλό μεσημέρι & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  30. Άρα είναι η ίδια λογική που είχα μεταφέρει φωτογραφία σε καμβά...πολύ χρήσιμο το ότι λειτουτργεί με τον ίδιον τρόπο και στο ξύλο!Υπέροχες οι επιλογές σου,τα ξύλα είναι τέλεια και τα κίτρινα λεμονάκια δίνουν χρώμα και φρεσκάδα στις εικόνες!!Καλό ΠΣΚ Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού είσαι εξοικειωμένη με την τεχνική, δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα με την μεταφορά σε ξύλο Ιωάννα :)
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  31. Δεν έχω ιδέα αν θα το κάνω ποτέ αυτό αλλά αυτό που είδα είναι ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΌ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ευαγγελία, τόσο για το σχόλιό σου όσο και για την επίσκεψη στο Άσυλο :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  32. Τελεια φαινονται... τα σχέδια που διαλλέξες εινναι πολύ ομορφα :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αχχ και χάρηκα μπας και δω αναλυτικές οδηγίες!! Το όλο εγχείρημα τελικά μου φαίνεται αρκετά δύσκολο κλαψ κλαψ!! Το αποτέλεσμα σου πάντως είναι απίστευτα όμορφο και με ιντριγκάρει να το δοκιμάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, εγώ αντιθέτως Κατερινάκι, νομίζω πως είναι ξεκάθαρο πως γίνεται ;) Το μόνο που πραγματικά χρειάζεται είναι κοινή λογική, οπότε δεν σε φοβάμαι καθόλου εσένα, σίγουρα θα το καταφέρεις!!!!!

      Διαγραφή
  34. δημητρα καλησπερα μπορεις να μου πεις σε τι χαρτι τα εκτυπωνεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. δημητρα καλησπερα μπορεις να μου πεις σε τι χαρτι τα εκτυπωνεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα. Σε απλό φωτοαντιγραφικό χαρτί, το κοινό Α4 χαρτί 80γρ που χρησιμοποιούμε για καθημερινές εκτυπώσεις.

      Διαγραφή