Ριχτάρια ομορφιάς

Ο καιρός έχει αρχίσει να ψυχραίνει και οι προβλέψεις για το Σαββατοκύριακο μιλάνε για ένα άκρως φθινοπωρινό σκηνικό! Δεν ξέρω πως είναι ο καιρός εκεί που βρίσκεστε εσείς, αλλά στο Άσυλο πλέον έναν υπνάκο στον καναπέ χωρίς κάλτσες και κάτι τις για να σκεπαστείς δεν τον παίρνεις! Αν λοιπόν, τα πράγματα ζητούν για πιο ζεστές καταστάσεις αλλά και θέλετε να ανανεώσετε λίγο την εμφάνιση του καναπέ σας, τότε η λύση είναι μία: ριχτάρια.

Και όχι, σε καμία περίπτωση δεν αναφέρομαι σε τεράστια κομμάτια -συνήθως κλαδωτού- υφάσματος ριγμένα πάνω στον καναπέ προκειμένου να τον καλύψουν εξ' ολοκλήρου και τα οποία περισσότερο χρόνο μάλλον περνάς να τα ισιώνεις παρά να κάθεσαι πάνω τους! Αναφέρομαι σε μικρότερα ριχτάρια, που εκτελούν και χρέη σκεπάσματος όταν η κούραση είναι μεγάλη/ η ταίνια στην τηλεόραση βαρετή/ η διάθεση απαιτεί χουχούλιασμα. Και φυσικά, όταν δεν χρησιμοποιούνται έτσι, ομορφαίνουν, είτε λόγω χρώματος είτε λόγω σχεδίου, τον καναπέ!

 Η πιο συνηθισμένη θέση τους και η πιο κατάλληλη για όσους λατρεύουν την τάξη: και όμορφα και τακτοποιημένα & δίπλα σου όποτε τα χρειαστείς.




Στον αντίποδα των παραπάνω, τα επιμελώς ατημέλητα ήτοι χαλαρά ακουμπισμένα και ριγμένα σε μια γωνία! 




Για λίγη περισσότερη έμφαση στο ίδιο το ριχτάρι, η πλάτη του καναπέ είναι άκρως κατάλληλη (ενδείκνυται και για φρεσκοβαμμένα μαλλια με αμφιβόλου σταθερότητας χρώμα!)




Ενώ αν θέλετε λίγο παραπάνω χρώμα και μεγαλύτερη ένταση σε προσθήκη σχεδίων και υφής, προτιμήστε να τα βάλετε σαν λωρίδα.



Σάς αφήνω και με μία ακόμα χρήση των ριχταριών, ιδανική για όλους εμάς που μοιραζόμαστε τη ζωή μας και με τετράποδη τριχόμπαλα!


Πως σάς φαίνονται; Εσείς χρησιμοποιείτε ριχτάρια κατά τους ψυχρούς μήνες; Τι χρώμα έχουν; Που τα τοποθετείτε;

Την καλημέρα μου & ευχές για χουχουλιάσματα!




65 σχόλια:

  1. Αααααχ! Τι να σου πω τώρα? Ότι έχω ένα ριχτάρι στο μπρατσο του καναπέ μόνο και μόνο επειδή σκίστηκε το ύφασμα εκεί (έλιωσε για την ακρίβεια....).
    Ουφ... Δεν είμαι καλή σε αυτό τον τομέα.
    Μου άρεσαν πολύ οι ιδέες σου και τις βρίσκω πραγματικά ενδιαφέρουσες για ένα ατμοσφαιρικό χώρο, αλλά μη υλοποιήσιμες για το σπίτι μου, καθώς εγώ μοιράζομαι το σαλόνι μου με δύο δίποδους σίφουνες, που πηδάνε, σκαρφαλώνουν, κάνουν Parkour με λίγα λόγια σε όλο το σπίτι.

    Το δικό σου τριχωτό ριχτάρι ωστόσο είναι πολύ ομορφο, αλλά και το γούνινο μαξιλάρι.
    Μου αρέσουν πολύ αυτά για χειμώνα!

    Καλημέρα και καλό ΣΚ Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επανέρχομαι γιατί διαβασα το σχόλιο που άφησα και δεν βγάζει νόημα ακριβώς.
    Συνεχίζω από το σημείο με το Parkour.
    Ετσι λοιπόν, όχι μόνο ριχτάρι δεν μένει στη θέση του, αλλά μη σου πω ότι ούτε οι καναπέδες οι ίδιοι, που μετακινούνται ελαφρώς από την καταπόνηση.
    Αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχ Χρυσαυγή μου,είσαι όνειρο!!! κάθε φορά που αφήνεις σχόλιο περιμένω με αγωνία και το 2ο και το 3ο απανωτά γιατί λέω ''δεν μπορεί,κάτι θα ξέχασε να προσθέσει στο σχολιασμό της''.Να'σαι καλά κούκλα μου!

      Διαγραφή
    2. ******
      Σε πήρανε χαμπάρι Χρυσαυγή!!!!!!! Χεχεχεχεχε :****
      Αλεκάκι, σταμάτα να πειράζεις τους αναγνώστες :pp

      ******

      Δεν καταλαβαίνω γιατί λες πως δεν είσαι καλή σε αυτόν τον τομέα. Μια χαρά αξιοποίησες ένα ριχτάρι για να κρύψεις την ατέλεια του καναπέ.

      Τώρα όσον αφορά το ότι δεν μένει στην θέση του σχεδόν τίποτα, σε όλα τα σπίτια -που τα ζούμε και δεν είναι απλώς φωτογραφήσει σε περιοδικό- δεν μένει στη θέση του! Αλλά για αυτό υπάρχουν τα αντικείμενα, για να τα χρησιμοποιούμε και να τα χαιρόμαστε!!!

      Εξάλλου μπορείς κάλλιστα να λες πως πηγαίνεις με ένα επιμελώς ατημέλητο look ;)

      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
    3. χαχχαχαχχαχαχαχααα
      Βρε τι πάθαμε??? Ρόμπα .......
      Και το περίεργο είναι ότι μόνο σε αυτό εδώ το μπλόγκ το παθαίνω αυτό. Αν δειτε την υπόλοιπη κινητικότητά μου όπου αφήνω σχόλια, θα το διαπιστώσετε.

      Κάτι συμβαίνει με το μαγνητικό πεδίο του χώρου εδώ μέσα μαλλον.
      Χάνω τα λόγια μου, μου κόβονται τα πόδια, ξεχνώ τις λέξεις και τελικά το μυαλό μου αποσυντονίζεται.
      χαχαχαχαχαχχαχαχαααα

      Διαγραφή
    4. Χαχαχαχαχαχα I put a spell on you - εννοείται από την Bette Midler στο Hocus Pocus ;)

      Διαγραφή
    5. Τεεεεεελειο! Ποσα χρονια εχω να το δω.....

      Διαγραφή
  3. Αυτό με τα ριχτάρια! γκρρρ.. όσο και να μου αρέσουν τόσο με εκνευρίζουν! Τί να κάνω όμως που έχω λευκό καναπέ και την Δώρα που είναι 2 χρονών! Καταλαβαίνεις τί σημαινει αυτό!
    Παρ'όλα αυτά μερικές ιδέες είναι εξαιρετικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάνω κάτω Μάρθα ότι σημαίνει και ανοιχτόχρωμος καναπές + χουχουλιάρικο τετράποδο!!!!!! Χεχεχεχε
      Για αυτό και με έχει σώσει μία κουβέρτα-ριχτάρι, αποκλειστική του Τέρατος, το οποίο μάλιστα ξέρει πως πρέπει να περιμένει να της την στρώσω για να ανέβει!
      Καλό μεσημέρι :)

      Διαγραφή
  4. Δήμητρα, καλημέρα!!!
    Εγώ έχω ένα σε γήινες αποχρώσεις που καλύπτει μόνο τα καθίσματα του καναπέ και το έβαλα για πρακτικούς λόγους....καθαρίζει πιο εύκολα από τις γατότριχες απ΄ότι ο καναπές. Ο τελευταίος, είναι βέβαια σκιά του εαυτού του αφού χρησιμοποιείται από τα εν λόγω γατόνια κατά καιρούς και ως άρπα...
    Τον χειμώνα βάζω όμως κι ένα μαλλιαρό καφέ σκούρο ριχτάρι, μαλακό και ζεστούλι (σαν αυτό της 3ης φωτογραφίας...αυτό κι αν θέλει μετά καθάρισμα!!! :))))) με το οποίο χουχουλιάζουμε όλοι μαζί. Όταν δεν χρησιμοποιείται το διπλώνω και το βάζω πάνω στο υποπόδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ίδια κάνουμε Αλεξάνδρα αν και εγώ, λόγω είδους, δεν έχω τις γραντζουνιές!!!!
      Ευτυχώς που έχει μάθει να έχει το δικό της μέρος & ριχτάρι στον καναπέ, αλλά όπως και να το κάνεις ένα καλό τίναγμα (και κοπάνημα) το τρώνε όλα τα ριχτάρια καθώς οι τρίχες, όπως πολύ καλά γνωρίζεις, κάνουν και βόλτες!!!
      Καλά μας χουχουλιάσματα λοιπόν :))

      Διαγραφή
  5. Α! μ'αρέσουν πολύ τα ριχτάρια, αλλάζοντάς τα νομίζω πως μπορεί να αλλάξει ύφος όλο το δωμάτιο.
    Και είναι και εντελώς απαραίτητα για μας που είναι σταθερή συνήθεια η βραδυνή ταινία, δίνει άλλη ποιότητα στο χουχούλιασμα!
    Εγώ προτιμώ να τα ακουμπώ στα μπράτσα του καναπέ ή στην πλάτη. Και έχω "χειμωνιάτικα" και "ανοιξιάτικα", που διαφέρουν ως προς την ποιότητα αλλά κυρίως ως προς τους χρωματισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταινιοφάγοι κι εσείς;;; Τέλεια!!!!!
      Ανοιξιάτικα δεν έχω αλλά τα χειμωνιάτικα (σε στυλ αφράτης -σαν αρκουδάκι- κουβέρτας) είναι μονίμως στο υποπόδιο! Φέτος όμως έχω βάλει στο μάτι και κάποια κάτι με μοτίβο ψαροκόκκαλο που πολύ μ'αρέσουν!

      Διαγραφή
    2. Α! Υποπόδιο! Να τι μας λείπει!

      Διαγραφή
  6. Κρύωσε ο καιρός και πήρες τα πάνω σου Δήμητρα χαχα!!Κούκλα μου λατρεύω τα πλεχτά ριχτάρια!Θέλω να κρύβομαι εκεί και να μη με βλέπει κανείς!Βέβαια εγώ παιδιά δεν έχω για να μου τα ανακατεύουν οπότε είμαι η βασίλισσα του καναπέ! Όμορφο Σ/Κ να έχεις και καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεε μα μην μου πεις πως αυτές οι θερμοκρασίες δεν είναι τέλειες!!! Περιμένω να κρυώσει κι άλλο ο καιρός να βάλουμε τα χαλιά!!! Πάντως σε μας, βασίλισσα του καναπέ μάλλον είναι το Τέρας, ειδικά αν βρει και κανένα μαξιλαράκι στο μέρος της, ακουμπά και το κεφάλι στους επικούς ύπνους που ρίχνει!!! Και φυσικά όταν ξαπλώνω κι εγώ, σπρώχνει η μία την άλλη (κομμάτι κουλό για 3+μέτρα καναπέ) μέχρι να βολευτούμε! Χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  7. Eγώ είμαι και κρυουλιάρα,οπότε εδώ και μέρες κοιμάμαι με κουβέρτα!!Κάνει κρύοοοοοοο!!
    Πόσο όμορφα καθιστικάαααα!Ζηλεύω!!!
    Μ'αρέσει ιδιαίτερο το τρίτο (παστέλ) από τα ατημέλητα και αυτό με το λεοπάρ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κουβέρτα χοντρή στο κρεβάτι δεν έχουμε βγάλει ακόμα αλλά την ψύχρα το βράδυ την έχει για τα καλά!
      Χτες πάντως το έτερον ήμισυ έλεγε να βγάλουμε τα κουβερτοριχτάρια του καναπέ!!!
      Καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  8. Λατρευω τα ριχταρια σε όλες τους τις εκδοχες! Μου αρεσε να τα αλλαζω κάθε εποχή.........όμως όλα αυτά πριν τεκνων!!
    Παιδια και ριχταρια δεν πάνε μαζί.......σνιφ, σνιφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είχα ποτέ ανοιξιάτικο ριχτάρι! Μου αρέσει όμως πολύ σαν ιδέα, ειδικά αν είναι σε έντονο χρώμα ή χαρωπά σχέδια :)
      Ούτε ένα ριχτάρι έστω ακουμπισμένο στο μπράτσο δεν την βγάζει καθαρή;;;

      Διαγραφή
  9. Δεν ήμουν ποτέ φαν των ριχταριών, ειδικά των μεγάλων, αλλά αυτή η γούνινη κουβέρτα-ριχτάρι που πήρα πέρυσι από το γνωστό παιχνιδάδικο είναι μεγάλη μου αγάπη! Και ψηφίζω μπρατσο φυσικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και με τον σκουρόχρωμο καναπέ σου πάει μούρλια Μαργαρίτα!!!! Σε φαντάζομαι με αναμένο το τζάκι να χουχουλιάζεις!!!!!!
      Φιλιά :**

      Διαγραφή
  10. Έχω το μπαουλάκι μου δίπλα στον καναπέ και το ριχτάρι-φλις κουβερτούλα βρίσκει τη θέση του εκεί.Στην πολυθρονίτσα μου, βέβαια,πολύ θα ήθελα να είχα ένα από αυτά τα πλεκτά ριχτάρια ,αλλά πάντα βάζεις ιδέες, Δημητρούλα,( αχ! αχ! ).Προς το παρόν έχω στο μπράτσο της πολυθρόνας το λευκό πλεκτό σάλι που μου έπλεξε η γιαγιάκα μου για την προίκα μου.Κάποτε το κορόιδευα ,αλλά τώρα στις πρώτες πούντες είναι ιδανικό για να τυλιχτείς μ'αυτό.

    Υ.Γ.Πολύ όμορφα τα τραπεζάκια στα σαλονάκια που μας έδειξες.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλειο μου ακούγεται το σκηνικό με το μπαουλάκι δίπλα στον καναπέ Αλεκάκι!!! Εγώ θέλω να πάρω ένα μεγάλο καλάθι για να έχω κι έξτρα κανένα ριχτάρι μέσα. Νομίζω πως θα δείχνει τέλειο!! Όσο για τα πλεκτά, και μού λέγε η γιαγιά μου να με μάθει να πλέκω, εγώ έφερνα αντιρρήσεις. Τώρα τα βλέπω και τα λιμπίζομαι!!!!!!
      Καλό Σαββατοκύριακο :**

      Διαγραφή
  11. Επειδή και τα δικά μου τα ριχτάρια ποτέ δεν τα βρίσκω όπως τα στρώνω ψηφίζω ριχτάρια ριγμένα όπως λάχει! Όχι απλά ατημέλητα! Χα,χα! Που θα πάνε δε θα μεγαλώσουν; Θα μεγαλώσουν και δε τα κάνουν πια ούτε τέντες, ούτε μπέρτα του Σούπερμαν...
    Κατα τα άλλα έχεις δίκιο, ο καιρός μας πάει αυτό το ΣΚ να βγαλουμε και λίγα χειμωνιάτικα σιγά- σιγά..
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα δεν ήξερα πως τα ριχτάρια είχαν και τέτοιες ικανότητες Νίκη!!!!!
      Δεν μπορείς να πεις πάντως, πολύμορφικά είναι τα άτιμα!!!
      Καλό Σαββατοκύριακο. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  12. Μ'αρέσει η fleece κουβερτούλα πάνω στο μπράτσο που την αρπάζεις στα πρώτα κρύα, και κάνεις και οικονομία, να μην ανάβουμε τη θέρμανση από τώρα!Μακάρι να μπορούσα να φτιάξω μια με το βελονάκι!Ariadne fromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ότι πρέπει για χουχουλιάρικες καταστάσεις Αριάδνη και ίσως για τους καλύτερους ύπνους που μπορείς να κάνεις κατά τη διάρκεια της ημέρας ;)

      Διαγραφή
  13. Λατρεύω τα χουχουλιάρικα κουβερτο-ριχτάρια! Όσο πιο μαλακά και πυκνά τόσο καλύτερα!
    Τοποθετημένα κυρίως στο μπράτσο, ακριβώς δίπλα στο τηλεκοντρόλ!
    Μέχρι να πιάσει ο Αντώνης το τηλεκοντρόλ, έχω ήδη κουκουλωθεί :)
    Η μάχη του καναπέ εν ολίγοις!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχε Βάσω! Εμείς τέτοιες μάχες είχαμε παλιότερα με τον μικρότερο καναπέ...ποιος θα προλάβει να ξαπλώσει!!!! Ο ένας ξάπλωνε κι ο άλλος καθόταν και ώρες ώρες μόνο χρονόμετρο ξάπλας δεν βάζαμε για να αλλάξουμε! Τελικά πήραμε έναν τεράστιο καναπέ, έχει και ο καθένας το ριχτάρι του και άμα εγώ καταφέρω να δω ποτέ ταινία ξαπλωμένη, να με.....χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  14. Εγω εχω ξετρελαθεί με το ριχταρι στη μέση- λωρίδα!! Εχω από δύο ριχταρια σε κάθε καναπέ χειμώνα καλοκαίρι και δε τολμώ να τα βγάλω διότι οι καναπέδες είναι άσπροι και εμείς απρόσεκτοι.. :) Για να σκεπαζομαστε έχω κουβερτακια μόνο για το καναπέ και μου έδωσε ιδέα να τα βάζω στη μέση όταν δε καθόμαστε γιατί μετα το ξέχασες.. Εμένα είναι πριχταρι που έλεγε και το αστείο! ! Χτες που πήγα στο γνωστό παιχνιδομαγαζο κοιτούσα να αλλάξω τα μαξιλάρια για να δώσω λίγο χρώμα γιατί μάντεψε... τα ριχταρια τα πηρα και αυτά άσπρα χαχαχα μονο εγώ!! :))) Καλό Σαββατοκύριακο Δήμητρα! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα ναι βρε παιδί μου αυτό με το χρώμα πρέπει να είναι τελικά θέμα εποχών. Κι εγώ όταν έφτιαξα τα βεραμάν μαξιλάρια έλεγα θα τα κρατήσω και τον χειμώνα. Με το που ψύχρανε όμως λίγο ο καιρός, δεν κρατήθηκα. Να έξω όλα τα γουνέ και ασπροχουχουλιάρικα!!!! Πάντως τα άσπρα ριχτάρια σου ακούγονται άκρως χουχουλιάρικα (αν αυτή η λέξη είχε πόδια θα έτρεχε μέχρι τον Πόλο τόσες φορές που την έχω γράψει σε αυτή την ανάρτηση :p).
      Το αστείο δεν το ξέρω! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  15. Τρελαίνομαι για ριχτάρια !!! Έχω άλλα για Καλοκαίρι και άλλα για Χειμώνα !!!!
    Είδα με πολύ προσοχή κι αυτά που μας δείχνεις !!!! Είναι πολύ ωραίες ιδέες !!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου βάζετε ιδέες με τα καλοκαιρινά ριχτάρια Ράνια και μού φαίνεται πως του χρόνου θα πρέπει να το κοιτάξω!!!
      Καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  16. Πανέμορφες οι ιδέες σου Δημητρά μου!!Μού αρέσουν πολύ τά ριχτάρια στά έπιπλα!
    Μέ εντυπωσίασαν τά πλεχτά ριχτάρια μέ τίς κοτσίδες!Ισως βρώ στό ΙΚΕΑ κάποια παρόμοια!!
    Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα κάνει πέρσι μία ανάρτηση Δήμητρα με διάφορα ριχτάρια της συγκεκριμένης εταιρείας. Μπορείς να την δεις εδώ Ζεστασία με ριχτάρια
      Πολλά φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  17. Πωπω τι μου λες τώρα !!! Υπάρχει σπίτι χωρίς ριχράρια!!! Το δικό μου όχι . Τα χρησιμοποιούμε όπως μα ς βολεύει και τα χαιρόμαστε !!! Το χειμώνα μου αρέσουν τα έντονα και ζεστά χρώματα!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά κάνετε Νικόλ καθώς χαρίζουν άλλη ζεστασιά :)
      Καλά χουχουλιάσματα λοιπόν & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  18. Στην πρωτη φωτογραφια κολλησα με το χαλί.
    Αυτα σαν χοντρα πλεχτά ειναι σούπερ!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν ένα παρόμοιο τα Zara Home ;)
      Κι όντω τα πλεκτά είναι ό,τι πρέπει για αγκαλιές!

      Διαγραφή
  19. Τέλεια τα ριχτάρια!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Κάποτε - πριν 10 χρόνια - είχα κι εγώ. Μετά με το παιδί δεν έμενε τίποτα στη θέση του, ούτε καν ο καναπές. Θα ξαναδοκιμάσω όμως τώρα. Μου άρεσαν ιδιαίτερα τα πλεκτά. Φιλάκια, καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχ, εε τώρα μεγάλωσε η μικρή σου Θάλεια, οπότε νομίζω πως επιβάλλεται να τα ξαναβγάλεις και να τα χαρείτε :)
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  20. Ριχτάρια...μεγάλη και παρεξηγημένη ιστορία. Σίγουρα το στρώσιμο τους σαν κάλυμμα ούτε μου αρέσει ούτε με εξυπηρετεί. Όταν τα χρησιμοποιώ τα θέλω ή στο μπράτσο ή επιμελώς ατημέλητα. Καρό με γούνα προβάτου είναι τα αγαπημένα μου για τον χειμώνα ή τύπου φλοκάτης. Καλό Σαββατοκύριακο Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ πως τα ριχτάρια καλύμματα δεν είναι καθόλου βολικά καθώς φεύγουν συνεχώς από την θέση τους αλλά πολλούς φαίνεται να τούς βολεύει... Εγώ πάντως τα έχω διπλωμένα στο πόδι της σεζ λονγκ του καναπέ. Αυτό το καρώ με γούνα πρόβατου, πολύ ιδιαίτερο μού ακούγεται!!! Καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  21. Εχω μεγάλη αδυναμία στα ριχταρια,ιδίως στα πλεκτά με το μαλακο νήμα που το σκεπαζεσαι στον καναπέ και δεν θέλεις να σηκωθείς.Τώρα που ο καιρος είναι κρυωσε λιγάκι είναι η καλύτερη μου.Δήμητρα όλες οι προτάσεις είναι άκρως χουχουλιαρικες...φιλακια και καλό σ/κο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι, έτσι Μαρία! Ο υπνάκος στον καναπέ είναι από τους καλύτερους :)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  22. Στο μπρατσο οπωσδήποτε, και μου αρέσει να αλλάζω συχνά για να αλλάζει λίγο και το σαλόνι!
    Η φωτογραφία με το γκρι και τα κεριά στο πάτωμα είναι η αγαπημένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το γκρι ριχτάρι της συγκεκριμένης φωτογραφίας είνα υπέροχο, όπως και η όλη ατμόσφαιρα που φαίνεται να υπάρχει στο σκηνικό! Το μόνο που λείπει είναι...εμείς με καλή παρέα :)

      Διαγραφή
  23. Πονεμένη ιστορία ... ένα ριχτάρι πάντα είχα στον καναπέ, όμως κανείς πλην εμένα δεν το '' εφτιαχνε'' όταν σηκωνόταν με αποτελεσμα να φαινεται Χαλια το όλο σκηνικό !!! Πλέον ο μόνος λόγος που το βάζω είναι για να γλιτώσω ότι μπορώ από τα ατυχήματα του γιού μου ... δύσκολο το styling με ένα 3χρονο στο σπίτι. Μου άρεσε η παρουσιασή σου φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ για αυτό γράφω πως δεν μπορώ τα ριχτάρια που καλύπτουν όλον τον καναπέ! Σίγουρα την περισσότερη ώρα θα την περνούσα μέσα στα νεύρα γιατί θα έφευγε συνεχώς από την θέση του και θα ήθελε ίσιωμα!!
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα Βάλια :*

      Διαγραφή
    2. Μπράτσο και πάλι μπράτσο !!!

      Διαγραφή
  24. ΌΛα ειναι υπέροχα, δεν ξερεις ποιο να διαλέξεις!
    Καλό μήνα, καληνύχτα :)
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Αριάδνη! Χαίρομαι που σού άρεσαν!
      Πολλές καλημέρες :*

      Διαγραφή
  25. τι να διαλέξω δεν ξέρω....είναι φανταστικά...τα θέλω όλα!!!
    καλό χουχούλιασμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο καιρός και σήμερα φαίνεται να είναι ό,τι πρέπει για χουχουλιάσματα :))
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  26. Καλά δεν παίζεστε με τα σχόλια (Χρυσαυγή, Αλέκα, Δήμητρα). Αυτό το blog χρειάζεται επειγόντως ένα chat window! Εγώ θα ψηφίσω επιμελώς ατιμέλητα και μου άρεσαν απίστευτα τα πλεκτά! Σε σημείο που άρχισα ήδη να ψάχνω τις βελόνες μου! Καλημέρα και καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα αυτό μάς έλειπε Σοφία!!!
      Αααα αν ξέρεις να πλέκεις, δεν έχεις καμία δικαιολογία :))) Αναμένω να δω πλεκτό ριχτάρι από τα χέρια σου!

      Διαγραφή
  27. ριχταρια ομορφιάς, ριχτάρια ζεστασιάς, ριχτάρια κάλυψης, ριχτάρια για μιαν αλλαγή!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ομολογω οτι η αναρτηση αυτη ειναι σουπερ! φιλεναδα τελεια! εχω ριχταρια κ παντα ειχα, αλλα κυριως λογω παιδιων τωρα, αλλα αυτο με το ριχταρι στην πλατη του καναπε η στο μισο δεν το ειχα σκεφτει ποτε! και βαριεμαι να τα στρωνω συνεχεια!!!! τελεια λεμε!!!

    ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ που έχω κοκομπλοκιάσει και δεν μπορώ όχι να θυμηθώ που έβαλα το δικό μου ριχτάρι όταν μάζεψα τα χειμερινά αλλά ούτε καν πως είναι (χρώμα, υφή κτλ) μου λες τι να κάνω;;;; Σπάω το κεφάλι μου από εχτές το βράδυ και τίποτις. Μού φαίνεται θα κάτσω να ψάξω τις φωτό του μπλογκ μπας και υπάρχει σε καμία και θυμηθώ πως είναι ακριβώς αυτό που ψάχνω!!!!

      Διαγραφή
  29. Το ριχτάρι αναπόσπαστο κομμάτι του καναπέ μας!Έχω αρκετά με διαφορετικά χρώματα,αλλά ίσως πρέπει κάποια στιγμή να αγοράσω δύο όμοια για να καλύπτουν όλον τον καναπέ γωνία και να είναι ομοιόμορφα.Όσο για την πλάτη του καναπέ εκεί υπάρχει η αγαπημένη μου χουχουλιάρικη κουβερτούλα,διαθέσιμη κάθε στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις απόψεις μου περί σετ τις γνωρίζεις μάλλον Ιωάννα, οπότε εγώ θα σου πρότεινα δύο διαφορετικά που να ταιριάζουν όμως σε χρώματα ή σχήματα :)
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  30. Έχω μόνιμα ρχτάρια που εκτελούν χρέη προστασίας στους καναπέδες και συμπληρώνω με ένα χουχουλιάρικο για τους κρύους μήνες αλλά και mini παπλωματάκια!! Μου άρεσε η λωρίδα και λέω να το δοκιμάσω γιατί πιστεύω ότι θα αναδείξει πολύ τις διαφορετικές υφές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις Κατερίνα. Και θα τις αναδείξει αλλά και θα προσθέσει έξτρα χρώμα :)
      Πάντως εσύ φαίνεται να το έχεις πάει ένα βήμα παραπέρα με τα μίνι παπλωματάκια που αναφέρεις!
      Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή