Τετάρτη, 22 Οκτωβρίου 2014

Διακόσμηση με φέτες ξύλου

Μία φέτα ξύλου μπορεί να μεταμορφωθεί και να φέρει στο σπίτι μας μία μικρή δόση φυσικής ρουστίκ διακόσμησης, απλά, λίτά & χωρίς προσποιήσεις.


Αν λοιπόν ετοιμάζεστε να κάνετε τις προμήθειές σας σε κούτσουρα για τον χειμώνα -ή τις έχετε κάνει ήδη- ξεχωρίστε ένα κομμάτι και εμπνευστείτε από τις ακόλουθες προτάσεις.

Το μέγεθος καθορίζει την χρήση. Αν οι φέτες σας είναι μικρές μετατρέψτε τες σε σουβέρ, ενώ τις μεγαλύτερες αφήστε τες να δώσουν μία αίσθηση δάσους στο τραπέζι σας.








Λίγο χρώμα μαυροπίνακα και μία κιμωλία ή ένα μαρκαδοράκι και έχετε μία ξεχωριστή διακοσμητική πινακίδα.





Αλλά ακόμα και σκέτη, μία φέτα ξύλου αναδεικνύει υπέροχα μία λιτή διακόσμηση στην τραπεζαρία ή το τραπεζάκι του σαλονιού.




Εγώ σάς αφήνω με δύο αγαπημένα: ένα υπέροχο τραπεζάκι αλλά κι ένα diy- μ' ένα σμπάρο δυο τριγώνια.




Πως σάς φαίνονται; Ποια χρήση τους σάς άρεσε περισσότερο; 

Την καλημέρα μου.








φέτες ξύλου cover: πηγή

77 σχόλια:

  1. Υπεροχες προτασεις κ λατρευω το ξυλο στη διακοσμηση. Αυτο το ρουστικ με ξετρελαινει. Το λατρεψα ως βαση για τα ποτηρο-κηροπηγια!

    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό,τι και να του βάλεις επάνω φιλενάδα, νομίζω πως αναδεικνύεται υπέροχα. Εδώ κι από μόνο του είναι πανέμορφο :)
      Πολλές καλημέρες :*

      Διαγραφή
    2. βρε Δημητρα μου, που βρισκεις τετοια ξυλα?

      Διαγραφή
  2. Είναι πραγματικά ωραίος τρόπος διακόσμησης, εγώ αγόρασα πέρυσι μικρά για σουβερ και καλά είπα να τα φτιάξω και έμειναν έτσι. Ψάχνω όμως τα μεγάλα που και είναι πολύ της μόδας και δεν τα βρίσκω ούτε σε μαγαζιά με χόμπι. Τα προμηθευόμαστε από κάπου συγκεκριμένα η τα κόβουμε μόνοι μας οπότε μάλλον που θα πρέπει το ξεχάσω..?? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευκαιρία τώρα με τις γιορτές να τα αξιοποιήσεις Ελεάνα!!! Όσο για τα μεγάλα, στο εξωτερικό πωλούνται ήδη κομμένα. Εγχωρίως, αν δεν βρεις από φίλους, μήπως σε καμία μάντρα που πουλάει καυσόξυλα;;
      Εγώ έχω τα ξύλα (κούτσουρα) αλλά δεν έχω που να τα κόψω σε φέτες!!!! Γκκκρρρρ! Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
    2. Μηπως βρε κοριτσια στο "φτιαξ'το μονος σου" που σου κοβουν ξυλα στη διασταση που θες; Αλλα αυτο ειναι μονο Αθηνα.

      Διαγραφή
  3. Γεια σου Δήμητρα! Εγώ φέτος σκέφτομαι να τις φτιάξω στολίδια για το δέντρο. Είδα κάτι ιδέες που είχαν σχέδια φτιαγμένα με πυρογράφο. Τα έδειχνα κάποια στιγμή στη μαμά μου και μου είπε ότι έχει πολλά χοντρά κλαδιά που θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω. Έτσι θα επιστρατεύσω τον άντρα για να μου τα κόψει σε φέτες και να τα τρυπήσει. Ελπίζω να μπει το όλο σχέδιο σε εφαρμογή σύντομα... Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά θα κάνεις Νίκη!!!! Γίνονται υπέροχα στολίδια και μπορείς να τα στολίσεις με όσα σχέδια θέλεις! Ακόμα και χωρίς πυρογράφο, ένα ανεξίτηλο μαρκαδοράκι μπορεί να δώσει την λύση :)
      Ανυπομονώ να τα δω όταν τα φτιάξετε! Φιλιά :**

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφες ιδέες για την χρησιμοποίηση του ξύλου και πάνω στο τραπέζι... Θα μου άρεσε μια μονοκόμματη φέτα κορμού σαν δίσκος, το τραπεζάκι επίσης και τα σουβέρ. Τι να λέμε τώρα το ξύλο είναι από τα πιο όμορφα υλικά!!! Υπέροχες εικόνες Δήμητρα ... καλή συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα Χριστίνα. Ακόμα και στην πιο ακετέργαστη μορφή του είναι πανέμορφο υλικό που χαρίζει την ομορφιά του σε όλους εμάς τους θνητούς, ενώ το έχω δει σε χέρια γλύπτη να μεταμορφώνεται σε σχεδόν υγρή κατάσταση και να ρέει στις μορφές που τού έδινε!! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  5. Το μόνο που με σταματάει από το να έχω αυτά τα καταπληκτικά κομμάτια ξύλου είναι ένα ηλεκτρικό πριόνι που δεν έχω καταφέρει ακόμα να αγοράσω! Μπορείς να κάνεις ατελείωτες δημιουργίες με αυτά. Όπως πάντα Δήμητρα μου, υπέροχες ιδέες^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμπάσχουμε Λιλιάκι, συμπάσχουμε!!!!! Ξύλα έχουμε μπόλικα αλλά η κορδέλα είναι πολύ βαβούρα να στηθεί κι έτσι έχω μείνει να ψάχνω που θα τα κόψω!
      Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  6. Τα δύο τελευταία με διαφορά Δήμητρα! Ειδικά τα ραφάκια θεϊκά! Αν και η αλήθεια είναι οτι το ξύλο είναι πανέμορφο και όπου κι αν μπεί δίνει μια πολύ ζεστή νότα. Οπότε και τα σουβέρ και η διακόσμηση τραπεζιού και η πινακίδες όλα super! Αυτό το τραπεζάκι μήπως πρέπε να δω πιο ζεστά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ραφάκια τα βρήκα πανέξυπνα Σοφία. Πολύ εύκολο να φτιαχτούν και σίγουρα πολύ πρωτότυπα!!!
      Όσο για το τραπεζάκι, ναι, να το δεις πολύ πιο ζεστά και να έχουμε και Ελληνικό diy να δείξουμε ;)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  7. Γιουχουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ!
    Τέλεια τέλεια τέλεια όλααααααααααα!
    Δεν έχω λόγια!

    Μου άρεσε περισσότερο το τραπεζάκι, η φέτα κορμού για το τραπέζι με κεριά ή με την γυάλινη καμπάνα!!!!!!!!!!!!!!
    Αλλά και τα σουβεράκια της πρώτης φωτό μου άρεσαν πάρα πολύ καθώς και τα ξύλινα σουπλά!!!

    Μπράβο!!!!!!!!!
    Εχεις ανεβάσει τον πήχη... περιμένω να δω τι θα δω ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ ωχ, μην με αγχώνεις!!!
      Έχω σχέδια λέμε! Να δω βέβαια πόσα θα καταφέρω να πραγματοποιήσω ή να τα φτιάξω όπως τα σκέφτομαι!!
      Που θα μου πάει όμως, δεν θα βρω πριόνι;;;; Θα βρώ!!!! Και τότε ποιος με είδε και δεν με φοβήθηκε :ppp
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  8. Αυτη η εικόνα στο ντεκόρ του τραπεζιού με κέρδισε αμέσως μια πολύ πρωτότυπη και πολύ μα πολύ ωραία ιδέα για χειμωνιάτικα τραπεζώματα.....την καλησπέρα μου Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρωτότυπη, όμορφη μα και απλή! Ό,τι πρέπει για φιλικές συγκεντρώσεις με ρουστίκ διάθεση :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  9. Τι όμορφες ιδέες που μας έδωσες Δήμητρα!!!
    Το ξύλο δίνει ζεστασιά στο χώρο!!!
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Στέλλα και είναι ακριβώς όπως το λες! Άμεση ζεστασία :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  10. Μου αρέσει το ξύλο, τρελαίνομαι !!!!
    Εάν τις φετούλες τις ζωγραφίσεις, είναι τέλεια διακοσμητικά για το χριστουγεννιάτικο δέντρο !!!
    Πολύ ωραίες οι προτάσεις σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωω ναι Ράνια! Έχει τόσες πολλές χρήσεις και σίγουρα φέτος τα Χριστούγεννα θα έχει την τιμητική του στο Άσυλο :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα!!! Μου αρεσε πολύ εκείνη η βάση του ξύλου με τα μικροσκοπικά γλαστράκια σκεπασμένα με τη γυάλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συγκεκριμένη βάση από μόνη της είναι υπέροχη λόγω του ακανόνιστου σχήματός της, οπότε μαζί σου Ειρήνη :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  12. Εδώ είμαστε!!
    Χτύπησες φλέβα τώρα!!:))
    Από πέρσι τα ονειρεύομαι....όλα!! Αν και ένα από τα δώρα που πήρα τα περασμένα Χριστούγεννα ήταν ένας πυρογράφος, δεν αξιώθηκα ακόμα να ζωγραφίσω πάνω σε μια ξύλινη ροζέτα.Φέτος είναι πολύ μόδα και βρήκα ξύλινα σουπλά- δίσκους στο ΖΑRA αλλά είναι...Φαρμακείο οι τιμές τους!!
    Η έκτη εικόνα με το καλάθι και τα μήλα...υπάρχει στην κουζίνα μου ακριβώς έτσι και το δικό μου πινακάκι- μαυροπίνακας είναι φτιαγμένο πάνω σε χαρτονένιο καμβά!!
    Υπέροχες εικόνες Δήμητρα, καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευκαιρία Ελένη να τον αξιοποιήσεις τον πυρογράφο φέτος!
      Όσο για τις τιμές σε τέτοια μαγαζιά, είναι απίστευτο πως ορισμένες φορές πλασάρουν σε πόλεις υλικά που στην επαρχία θεωρούνται ευτελή ;)
      Καλές δημιουργίες & καλημέρα!

      Διαγραφή
  13. Πανέμορφες ιδέες Δήμητρά μου!Μού άρεσε πολύ η δεύτερη καί τό τραπεζάκι!Σκέφτομαι νά κάνω μικρά Χριστουγεννιάτικα καδράκια,μέ ντεκουπάζ,πάνω σέ φέτες κορμού!Περιμένω πότε θά μού τίς κόψει ο καλός μου! Χα χα!!
    Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια συνονόματη! Ανυπομονώ να δω τα καδράκια που θα ετοιμάσεις για τις γιορτές :)
      Την καλημέρα μου :**

      Διαγραφή
  14. Αγαπημένο ξύλο!!!!!!
    Οι συνθέσεις με τα κεριά μου κέντρισαν το ενδιαφέρον!!!
    Καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτές οι συνθέσεις είναι τόσο εύκολο να στηθούν και ό,τι πρέπει για τα βράδυα του χειμώνα :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα Δήμητρα! Πολύ όμορφες όλες οι ιδέες που μας δίνεις!!! Το λατρεύω το ξύλο. Μου άρεσαν ιδιαίτερα οι βάσεις για κεριά και βάζα και επίσης αυτά με το χρώμα μαυροπίνακα. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Θάλεια! Χαίρομαι που σού άρεσαν οι ιδέες κι ελπίζω να εμπνεύστηκες από αυτές :D
      Καλή συνέχεια & φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Έχω ένα (όχι τόσο όμορφο ομολογουμένως όπως στις φωτογραφίες σου...) που βάζω πάνω κατσαρόλες, τηγάνια και ταψιά που μόλις έβγαλα από τη φωτιά...
    Μου άρεσε κι εμένα πολύ το τραπεζάκι, πολύ ιδιαίτερο!!!
    Καλή σου ημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία και η ιδέα σου Αλεξάνδρα και σίγουρα πολύ πιο ξεχωριστή!!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  17. Καλημέρα με βροχή σήμερα Δήμητρα! Λοιπόν, νόμιζα ότι έστειλα και πριν, αλλά δε βλέπω το σχόλιο μου! Ayway, Το ξύλο είμαι αγαπημένη αδυναμία, μου αρέσει ως πρόταση για σουβέρ και σουπλά, καθώς και άνετα θα το έβαζα για ντεκόρ σε κάποιο τραπέζι, αλλά και ως πιατέλα για διάφορα ντιπ, τυράκια και μπουκίτσες, αλλά και cupcakes για το καφεδάκι! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Βέρα. Η αλήθεια είναι πως όπως κι αν το χρησιμοποιήσεις, δίνει άλλη ζεστασιά. Τέτοιο ντεκόρ θέλω για το τραπέζι του Ασύλου στις γιορτές :)
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  18. Λατρεύω τις φέτες του ξύλου!
    Τα τελευταία χρόνια με το τζάκι, όλο και θα βρω φέτες κατάλληλες για μεταποίηση!
    Από τις προτάσεις λάτρεψα τη φυσική εκδοχή των σουβέρ και τα τελευταία ράφια!
    Καλή σου μέρα Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κούτσουρα έχω, φέτες ξύλου όχι αν και σύντομα θα αλλάξει κι αυτό ;)
      Τα ραφάκια τα βρήκα πανέξυπνα!
      Πολλά φιλιά :*

      Διαγραφή
  19. Εντάξει, τρελάθηκα με την πινακίδα με τη μπογια μαυροπίνακα, έχω ένα μικρό κόλλημα με το συγκεκριμένο...!
    Και φυσικά με τη χρήση τους ως σουπλά σε καλοστρωμένα χειμωνιάτικα τραπέζια, υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατρεμένος ο μαυροπίνακας Χρύσα κι έχω εδώ και καιρό 1 1/2 βαζάκι που μένει αναξιοποίητο!!
      Όσο για τα τραπέζια, νομίζω πως είναι ό,τι πρέπει, ειδικά με τον καιρό των τελευταίων ημερών ;)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  20. So much fantastic ideas, wood makes all decorations very warm and cosy. I especially like the ones in photo 6 en 10.
    Have a nice evening,
    And thank you so much for your beautiful comment on my blog.
    greetings, Vanessa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I totally agree with you Vanessa, especially for the cold months of the year, wood is a big fav!
      Have a nice day :)

      Διαγραφή
  21. πολυ ωραια! ειδικα οι πινακιδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Αλεξάνδρα!
      Πολλές καλημέρες :*

      Διαγραφή
  22. Καταπληκτικές προτάσεις όλες! Ιδιαίτερα τα κηροπήγια!!!! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με τα κηροπήγια, ελαφρώς τροποποιημένο, έχει μπει ήδη στη λίστα :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  23. Πωπω είναι φανταστικά !!! Τι μπορείς να κάνεις με απλά πράγματα !!! Λάτρεψα τραπεζάκι και ράφια!!! Την επόμενη φορά που θα πάμε στο χωριό, θα πείσω τον hubbie να κάνει "φέτες" τα ξύλα ... χαχαχα!!!! Καλή σου μέρα Δήμητρά μου !!! Καλό ΣΚ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά θα κάνεις Ιωάννα γιατί σίγουρα θα βρεθεί τρόπος να τις αξιοποιήσεις. Εξάλλου, γιορτές έρχονται...χεχεχεχε
      Πολλά φιλιά :*

      Διαγραφή
  24. Οι φέτες ξύλου ειναι το αγαπημενο μου υλικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Love, love, love! Μου φαίνεται πρέπει να κάνω μια φωτογράφιση και τα δικά μου άμεσα!! Άσχετο αλλά η πρώτη φώτο σου θα γινόταν τέλειο wallpaper! Αν κάποια στιγμή έχεις χρόνο και έμπνευση θα χαιρόμουν πολύ να μας ετοίμαζες γραφικά με θέμα μια φέτα ξύλου! Θα γινόντουσαν απίστευτα εκτυπώσιμα και wallpapers με το ταλέντο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την κάνεις άμεσα Κατερίνα και να μοιραστείς μαζί μας τις ομορφιές σου :)
      Σ' ευχαριστώ και για την ψήφο εμπιστοσύνης για τα γραφικά!
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  26. Όλες οι προτάσεις μου αρέσουν,σουβέρ,ντεκόρ τραπεζιού,πινακίδα μαυροπίνακα και φυσικά τραπεζάκι με μοντέρνα πορτοκαλί πόδια,είναι υπέροχα!!Μάλλον πρέπει να προμηθευτώ ένα κομμάτι ξύλο!Καλό ΣΚ Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν βρεις Ιωάννα, πάρε το σίγουρα γιατί σίγουρα θα βρει μία θέση στο σπιτικό σου :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  27. Ωραια ιδέα τα ραφάκια στο τέλος... λες να βγω με το τσεκούρι και να κατεβάσω κανένα πεύκο χα χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χααχαχαχα, νομίζω πως είναι πιο εύκολο να πας μέχρι την μάντρα που πουλά κούτσουρα ;)

      Διαγραφή
  28. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα!!!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Είπα να διαλέξω ποιο μου αρέσει περισσότερο αλλά μάταια.....η μια φωτογραφία καλύτερη από την αλλη.....τα ραφάκια όμως είναι υπέροχα....
    Χρόνια πολλά Δήμητρα με υγεία , χαρά και δημιουργηκότητα.
    Φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν οι ιδέες Μαρία και σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου :)
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  30. Καταρχήν πέρασα να σου ευχηθώ πρώτη συνονόματη και απίθανα δημιουργική Δημητρούλα!!!
    Να είσαι πάντα ευτυχισμένη, να έχεις υγεία και να νιώθεις γεμάτη!!
    Καλά, αυτή σου η ανάρτηση κατατάσεται στις πιο αγαπημένες μου!!! Λάτρεψα όλες τις χρήσεις! Σουβέρ, τραπεζάκι, πινακίδες, πιατέλα, ντεκόρ και φυσικά ράφια!!!! Νομίζω προσδίδει μια νότα ζεστασιάς σε όποιο χώρο κι αν χρησιμοποιηθεί!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρούλα ανταποδίδω τις ευχές, έστω και με καθυστέρηση (αλλά τώρα κάθισα με ηρεμία μπροστά από η/υ) και σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου. Να σε χαίρονται όσοι σε αγαπούν και να είσαι πάντα υγιής και ευτυχισμένη!

      Όσο για την ανάρτηση, χαίρομαι πολύ που σού άρεσε :)
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  31. Καλή μου φίλη Δήμητρα καλημέρα!Μετά από κάμποσο καιρό πέρασα να σου ευχηθώ για τη γιορτούλα σου πολύχρονη, να 'σαι ευτυχισμένη και δημιουργική, να χαίρεσαι την οικογένειά σου κι ο,τι άλλο αγαπάς!Να συνεχίσεις τις όμορφες και ξεχωριστές δημοσιεύσεις σου, όπως και τούτη η σημερινή(καταπληκτική για μια ακόμα φορά!), για να μας ξεσηκώνεις τη φαντασία με τις ιδέες.Με απλές και ζεστές προτάσεις μπορούμε ν' αλλάξουμε τη διάθεση απ' τη βαρετή καθημερινότητα!Να 'σαι πάντα καλά!!!Έχεις την αγάπη μου!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκο σ' ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου και τα πάντα καλά σου λόγια :)
      Καλά να περνάς, χωρίς στεναχώριες και άγχη, εε;;!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  32. Δήμητρα, σου εύχομαι να είσαι πολύχρονη, με υγεία και πάντα με όμορφες δημιουργίες!!!
    Καλή βδομάδα!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  33. Δήμητρα κατ αρχάς χρόνια πολλά για τη γιορτή σου! Πάντα υγεία και χαμόγελα σου εύχομαι και πολλή πολλή έμπνευση!!! Τις φέτες κορμού έχω αρχίσει κι εγώ να τις γλυκοκοιτάω τελευταία! Ιδιαίτερα σαν βάση για κεριά και βαζάκια είναι πολύ earthy και ιδιαίτερες! Καλή εβδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μαίρη, σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!!
      Όσο για τις φέτες, ταιριάζουν τα γούστα μας και λέω φέτος το ξύλο να έχει την τιμητική του στο Άσυλο ;)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  34. Χρόνια πολλά ,Δήμητρα , με υγεία και ευτυχία και πολλές όμορφες δημιουργίες!!!!!!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ανδρονίκη, να 'σαι καλά :))
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  35. Οι φέτες από κορμούς είναι τέλειες όπως και να χρησιμοποιηθούν(ψάχνουμε τρόπο να βρούμε αρκετές)!Να σου ευχηθούμε χρόνια πολλά ,τυχερά ,ευτυχισμένα και δημιουργικά!!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς κορίτσια!!
      Σάς ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας! Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  36. Τέλεια όλα! Μόνο που με το κρύο που έβαλε αμφιβάλλω αν θα μπορέσω να ξεκλέψω κανα κούτσουρο για τις δημιουργίες μου! Αχ αυτή η τιμή του πετρελαίου! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ,ναι και Χρόνια σου πολλά και δημιουργικά έστω και καθυστερημένα!

      Διαγραφή
    2. Εεε ένα κουτσούρο όλο και θα μπορέσεις να ξεκλέψεις από την θέρμανση ;) Εξάλλου νομίζω πως οι παραπάνω ιδέες το αξίζουν! Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  37. Από τότε που μας έδειςξες το στεφάνι με τις λεπτές φέτες ξύλου...ερωτεύθηκε τις φέτες ξύλου!!Θέλω να βρω/κόψω και να τις βάλω στο εξοχικό!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπου και να βάλεις το ξύλο ως διακοσμητικό ή το στεφάνι που λες, δίνει άλλη γοητεία!! Ελπίζω να τις βρεις σύντομα λοιπόν και να καταπιαστείς με το diy ;)

      Διαγραφή