Παρασκευή, 14 Νοεμβρίου 2014

Το Άσυλο γιορτάζει τα Χριστούγεννα με φίλους

Μέρος της μαγείας των Χριστουγέννων είναι οι μαζώξεις με φίλους και οικογένεια, βεβαίως βεβαίως. Πέραν λοιπόν του πραγματικού Ασύλου, φέτος και το διαδικτυακό γιορτάζει τα Χριστούγεννα. Με φίλους φυσικά!

Emails στάλθηκαν, emails παραλήφθησαν και ανάμεσα σε καθημερινότητα και υποχρεώσεις, στήθηκε κάτι γιορτινό κι έτσι από τις 17 Νοεμβρίου, το Decor Asylum θα έχει την χαρά να φιλοξενεί μοναδικές Bloggers με ξεχωριστές αναρτήσεις!

Κι αν ήδη αναρωτιέστε τι πρόκειται να δείτε σε αυτήν την γιορτινή σειρά, εγώ σιωπώ και παραχωρώ την σκηνή στους γνωστούς κοντοπίθαρους  για τα περαιτέρω!

17 Νοεμβρίου - Ef Zin: DIY Χριστουγεννιάτικα δώρα


19 Νοεμβρίου- Mommy Wiki: Advent Calendars Τα ξωτικά


24 Νοεμβρίου- Little Deco: Xmas Decor for your little ones


26 Νοεμβρίου- Find a way by JWP: DIY paper stars


5 Δεκεμβρίου- The round button: I'm dreaming of a Nordic Christmas


8 Δεκεμβρίου- Swan Ocean: Χριστουγεννιάτικες κάρτες


10 Δεκεμβρίου- Akamatra: Woodland crochet


12 Δεκεμβρίου- Παραλίγο: DIY Χριστουγεννιάτικα στολίδια για το δέντρο


15 Δεκεμβρίου- i-messy: Φυτά με άρωμα Χριστουγέννων


17 Δεκεμβρίου- Food for thought: Woodland sweets buffet (sweets)


και 22 Δεκεμβρίου- Decor Asylum: Woodland sweets buffet (decor) -ναι, ναι στην αφεντιά μου αναφέρομαι!-


Κυρίες μου ένα μεγάλο ευχαριστώ και από εδώ για την ανταπόκρισή σας στο κάλεσμα του Ασύλου! Ανυπομονώ να μοιραστώ τις αναρτήσεις σας. Όσο για σένα, αγαπητέ επισκέπτη και αναγνώστη του Ασύλου, μην ξεχνάς, σε περιμένουμε!


Είναι σίγουρο πως θα περάσουμε τέλεια!


Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο


82 σχόλια:

  1. Μπράβο σε όλες σας για την ιδέα και την εκτέλεση!
    Ανυπομονούμε για την συνέχεια (ελπίζοντας,με κάποιο τρόπο, να συμμετέχουν και τα γλυκύτατα καλικαντζαράκια)!!!χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Άννα μου! Σ' ευχαριστώ πολύ.
      Καλό βράδυ & φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. οι λεζάντες είναι σκέτη απόλαυση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταπληκτικές οι αφισούλες και οι λεζάντες!!!!
    Ανυπομονώ κι εγω να απολαύσω τις αναρτήσεις!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Marie-Anne :))
      Κι εγώ ανυπομονώ να ξεκινήσει η σειρά τη Δευτέρα!
      Καλό βράδυ :**

      Διαγραφή
  4. Με πεθανες!!!!! "Παλι καλα που ειμαι κουμπι και δεν εχω αυτια..." Χααχαχααχαχχα!!!!!! Καλες μπλογκο-γιορτες να εχουμε :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχχ, πάλι καλά το κουμπί που δεν έχει αυτία ;)))
      Καλό βράδυ Άλεξ :*

      Διαγραφή
  5. Καλημέρες λέμεεεεε!!! Έλιωσα με τους διαλόγους πρωί πρωί αχχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρες καλησπέρες Κύκνε ;)
      Χαίρομαι πολύ που το "είδες με το χιούμορ μου".
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Δήμητρα! Καλημέρα καλικαντζαράκια! Καλές γιορτές να έχουμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές γιορτινές προετοιμασίες Ειρήνη μου!
      Καλό σου βράδυ :)

      Διαγραφή
  7. Είναι απίθανοι αυτοί οι κοντοπίθαροι, δεν τους χορταίνουμε λέμε!!
    Καλές γιορτές εύχομαι με πολλές-πολλές ιδέες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι, είναι! Άτακτοι αλλά απίθανοι ;)
      Καλές γιορτινές προετοιμάσιες Νίκη μου. Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Τέλεια!
    (λατρεύω καλικάτζαρους!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εντάξει, είσαι απίστευτη! Τέλεια ιδέα γενικά, τέλειες ιδέες ειδικά, και οι φωτογραφήσεις με τα φιλαράκια σου τα ξωτικά, τέλειες κι αυτές! Είσαι πηγή έμπνευσης Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια Χρύσα.Η σειρά είχε αρκετή προτετοιμασία οπότε νομίζω πως τα καλικαντζαράκια έδωσαν την έμπνευση που χρειαζόνταν για να παρουσιαστεί :)
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  10. Με γεια το καινούργιο look! Πολύ όμορφο και γιορτινό!!
    Μία ακόμη πολύ απολαυστική ανάρτηση!!!
    Μας κακομαθαίνεις, να το ξέρεις!!!
    Καλές αναρτήσεις, θα περιμένουμε πως και πως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αλεξάνδρα! Η νέα εμφάνιση ακουλουθεί το φετινό θέμα διακόσμησης στο Άσυλο ;)
      Χαίρομαι που σάς κακομαθαίνω εγώ κι ο Πρέσβης...χεχεχεχεχε

      Διαγραφή
  11. Βασικά τα ελαφίσια κέρατα κι όλα τα υπόλοιπα στην εικόνα της ιστοσελίδας σε προδιαθέτουν για Χριστούγεννα και γιορτές.Μπράβο στην όμορφη πρωτοβουλία για γιορτινές αναρτήσεις και diy και περιμένουμε ανυπόμονα μα σας καμαρώσουμε.
    IT ' S CHRISTMAS TIME ,κορίτσιααααααααααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ φιλενάδα.Αφού ξεκίνησαν τα γιορτινά στο πραγματικό Άσυλο, έπρεπε να γίνουν και οι ανάλογες ανανεώσεις στο διαδικτυακό :)
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  12. Εντάξει!!! Υποκλίνομαι... στο ταλέντο σου, την εργατικότητά σου, το αστείρευτο κέφι σου και το μεράκι σου να δημιουργείς! Πρώτα να πω για το νέο look! Είναι πανέμορφο, λιτό και ξεχωρίζει!
    Χαίρομαι πάρα πολύ που το MommyWiki είναι φιλοξενούμενο στο Decor Asylum, μέσα σε αυτό το event με φίλους. Χαίρομαι που του δίνεις την αξία που του πρέπει και που το τιμάς όλους τους καλεσμένους σου έναν - έναν ξεχωριστά με αυτά τα πανέμορφα ξωτικά! Διαβάζοντας τη λέξη πιπίλααααα ήταν σαν να άκουσα την κόρη μου να το λέει - τελευταία το έχω ακούσει άπειρες φορές γιατί μας τις πήρε τις πιπίλες μας η νεράιδα και συνεχώς τις αποζητά...
    Πολλά φιλιά. Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έγω πρέπει να σάς ευχαριστήσω Νίκη για την συνεχή υποστήριξη, για τα πάντα καλά σας λόγια και φυσικά για την ανταπόκρισή σας στην πρόσκληση. Οι καλικάντζαροι νομίζω πως ταίριαξαν τέλεια με την όλη ιδέα :)
      Όσο για την νέα εμφάνιση, ακολουθεί τις διακοσμήσεις του Ασύλου!
      Καλό βράδυ & φιλιά πολλά!

      Υ.Γ. Ούτε να το ήξερα για την μικρή σου :))

      Διαγραφή
  13. Τι όμορφη παρουσίαση .... ανυπομονώ !!! άντε να φτιάξουμε λίγο ατμόσφαιρα !!! Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι, έτσι, να μπαίνουμε σε γιορτινό κλίμα σιγά σιγά :)
      Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  14. Δήμητρα αγαπάμε τους καλικάντζαρούς σου,πεθαίνουμε....!!!!!!!! Καλό σου Σαβατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ κορίτσια!!!
      Καλό βράδυ :)

      Διαγραφή
  15. Ενα εχω να πω! Είμαι η πιο ομορφη και ψηλη απο ολες!!!!!! Α! Εχω και ενα δευτερο: οτι ειπε η Νικη ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
      Είσαι σίγουρα η πιο τσαχπίνα!!!!

      Διαγραφή
  16. Ευρηματικότητα!!!! + άξια χέρια!!!!
    Δεν θα σταθώ στους κοντοπίθαρους, άλλωστε έχουν σηκώσει ανάστημα τώρα πια, αφού έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο!!!!
    Ζήλεψα και θαύμασα τις μινιατούρες!!!!!!
    Την παλιά φωτογραφική μηχανή, τα κουβαράκια με τις βελόνες, την πιπίλα,...ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ!!!!!!
    Τι γλυκός και τρυφερός ο κόσμος σου Δήμητρα!!!!!
    Τοσοδούλικος αλλά... με τεράστια δύναμη μυαλού!!!!!!

    Την κοτόχηνα που έγινε κύκνος...πειράζει που τον βλέπω σαν.... άγγελο;;;;;;!!!!!!! :)))))))

    Πολύ-πολύ μεγάλη καλημέρα & μια μεγάλη αγκαλιά!!!!
    Να μην ξεχάσω... τέλειο το το Άσυλο με τα Χριστουγαννιάτικά του...baby♥ :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να ακουστεί περίεργο Ελένη αλλά οι καλικάντζαροι είναι απίστευτη πηγή έμπνευσης!! Τους έχω παρατάξει σε ένα τρόλεϊ/κονσόλα δίπλα στον καναπέ κι όσο τους κοιτάω τόσο τους φαντάζομαι σε διάφορα σκηνικά :))
      Όσο για τα αξεσουάρ η δημιουργιά τους ήταν κι αυτή σκέτη απόλαυση!!
      Τον κύκνο να τον βλέπεις όπως θέλεις, καλικάντζαροι είναι εξάλλου, όλο και κάποιο μαγικό θα έχουν ;)
      Σ' ευχαριστώ από καρδιάς για το σχόλιό σου και σε καληνυχτίζω!
      Φιλιά πολλά :**

      Διαγραφή
  17. Υποκλίνομαι στις αφισούλες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά :) Σ' ευχαριστώ πολύ!
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  18. Φιλενάδα έχεις ΜΕΡΑΚΙ !!!!! Μπράβο σου, απίθανη ιδέα !!!!!!!!!!!
    Καλή συνέχεια, γιατί μας έβαλες στη πρίζα !!!!
    Οι κοντοπίθαροι είναι άπαιχτοι !!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ράνια μου!!! Οι κοντοπίθαροι είναι μεγάλη πηγή έμπνευσης για μένα και χαίρομαι αφάνταστα όταν βλέπω πως τούς απολαμβάνετε το ίδιο κι εσείς :D
      Καλό βράδυ :*

      Διαγραφή
  19. Δεν έχω λόγιαααααααααααα! Υπέροχη ανάρτηση, εκπληκτικές φωτογραφίες, η μηχανούλα με ισοπέδωσε!!!!! Φιλιά και καλή συνέχεια! Φυσικά και το μάτι μου θα κολλήσει στο Decor Asylum αυτά τα Χριστούγεννα. Φιλιά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσί, μερσί :)) Χαίρομαι πολύ που απόλαυσες τα καλικαντζαράκια σε νέες περιπέτειες :D
      Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  20. Καινούρια blog!!! Πολύ το χαίρομαι όταν μέσα από κάτι τέτοια βρίσκω νέα και φρέσκα για εμένα blog!
    Τώρα για τα καλικαντζαράκια τι να πρωτοπώ;;;
    Το βιβλιαράκι; Η φωτογραφική μηχανή; Οι διάλογοι που ταιριάζουν κουτί; Οι φωτογραφίες; Όλα υπέροχα!
    Μόνο καλά λόγια έχω να πω βρε Δήμητρα σε κάθε σου ανάρτηση! Εύχομαι να μην κουραστείς ποτέ, να μην στερέψεις ποτέ και να περάσεις ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ:)))
    Ευχαριστώ πολύ για τα πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ Μαργαρίτα γιατί και εγώ μέσα από τέτοιες ενέργειες ανακάλυψα πολλά ιστολόγια και ήταν κι αυτό κομμάτι της σκέψης πίσω από την σειρά :))
      Όσο για τους καλικάντζαρους, νομίζω πως τα χρειάζονταν τα αξεσουάρ τους :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τα πάντα καλά λόγια που έχεις να πεις!!! Σου ανταποδίδω τις ευχές και εύχομαι τώρα που γράφω αυτές τις γραμμές να είστε μαζεμένοι στο στολισμένο σαλονί σας και να απολαμβάνετε μία τεράστια φωτιά στο τζάκι. Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  21. Πολύ ωραία ιδέα!! Μπράβο!!! Ανυπομονώ να δω τις αναρτήσεις!!!
    Καλό σ/κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Στέλλα. Κι εγώ ανυπομονώ να ξεκινήσει η σειρά των αναρτήσεων τη Δευτέρα.
      Καλό βράδυ :**

      Διαγραφή
  22. Aααα,τέλειες οι λεζάντες καί οι αφισούλες Δημητρά μου!!Ζήλεψα τής Ιωάννας μέ τήν μηχανή!!
    Μπράβο σε όλες σας για την ιδέα και την εκτέλεση!Ανυπομονώ κι εγω να απολαύσω τις αναρτήσεις!
    Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σίγουρη συνονόματη πως θα εκτιμούσες την φωτογραφική μηχανή :))
      Καλό βράδυ και φιλιά πολλά :**

      Διαγραφή
  23. Βρεεεεε τα καλικαντζαράκια πως πολλαπλασιάστηκαν!!! Όμορφες, διαφορετικές, πονηρές φατσούλες, το καθένα με την ιστορία του ... πολύ όμορφα τα αξεσουάρ τους και ειδικά η φωτογραφική μηχανή και τα βιβλιαράκια. Άντε να δούμε τις μας περιμένει από τους μικρούς μας ήρωες... Καλό Π/Σ/Κ Δήμητρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω ναι! Ο Γεώργιος με πειράζει για τον αριθμό τους και λέει πως θα ξυπνήσουμε κανένα πρωί και θα έχουν κάνει κατάληψη στο Άσυλο χεχεχεχεχε
      Υπομονή μέχρι τη Δευτέρα :) Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  24. Εξαιρετικό μπράβο, ανυπομονώ να τα δω!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κλαίω!!!
    Κυριολεκτικά και μεταφορικά!
    Από χαρά & συγκίνηση για την τιμή!
    Δεν ξέρω πόσες φορές εχω μπει σήμερα και χαζεύω τους κοντοπιθαρους!
    Ονειρεμένα τα νέα γραφικά & ασύλληπτη η έμπνευση σου!
    Respect για πολλοστή φορά!
    Πολλά φιλιά!!!

    υ.γ. τα ψυχογραφήματα - χαρακτήρες δεν υπάρχουν! lol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπως έτσι σε φαντάζομαι Βάσω με τα καπρίτσια και τις καλλιτεχνικές οδηγίες της μικρής σου...χεχεχεεχεχε
      Κι από ό,τι φαίνεται δεν έπεσα έξω :))
      Τα νέα γραφικά είναι εμπνευσμένα από τη γιορτινή διακόσμηση του Ασύλου ;)
      Φιλιά πολλά πολλά!!

      Διαγραφή
  26. Μπράβο σου!!
    Καταπληκτική ιδέα!!
    Περιμένουμε με αγωνία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Πέπη!
      Καλό βράδυ εύχομαι :))

      Διαγραφή
  27. τελεια!!!! Ανυπομονω να δω τι ετοιμάσατε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ Ελπίδα. Σε περιμένουμε από Δευτέρα για τα γιορτινά μας :))

      Διαγραφή
  28. Οκ...οκ...κάτσε να τα ξεκαθαρισουμεμη γίνει η σφαγή του Δράμαλη εδω!τι είπε παραπανω η ακαματρα? Η πιο όμορφη είμαι εγώ, που είμαι στολισμένη κ σαν λατέρνα κ τα μουσια μου είναι καθαρά! Ακούς εκεί είναι η πιο ψηλή κτλ...ντροπή κ αισχος να ψεύδεται έτσι, αφού ΟΛΟΙ το λένε οτι εγώ είμαι η πιο όμορφη κ είμαι κ μπροστά!

    Φιλενάδα μεγάλη τιμή κ χαρά να με εχεις στο σπιτικό σου, και εγώ χάρηκα κ το ξέρω οτι κ εσύ κλαις...απο χαρά που θα σου κουβαληθω! Χαχαχα κοιτά να μου κρατήσεις κ κανένα μεζέ απο το τραπέζι της Χρυσαυγής πλζ!!!!

    Οι γιορτές φέτος προβλέπονται υπέροχες στη μπλογκόσφαιρα κ σε ευχαριστώ γι αυτό!

    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου φαίνεται θα φτιάξω σκηνικό με τα δύο gnomes σας να μαλλιοτραβούνται για το ποιο είναι πιο όμορφο και πιο ψηλό χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχα
      Να δω μόνο πότε θα σε έχω και στο πραγματικό σπιτικό γιατί όλο λόγια είσαι :pp
      Εγώ σε ευχαριστώ φιλενάδα! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  29. 10 μέρες έλειψα και έχασα πολλά!! Μα τι αλλαγές ωραίες έγιναν στο μπλοκ και στα εικαστικά σου κοπέλα μου!! Όσο για τους χνουδωτούς νάνους και τις ιστορίες τους πέθανα απλά από τα γέλια! Ανυπομονούμε να δούμε τι σκαρφίστηκαν οι πολυμήχανες φίλες στην όμορφη ιδέα σου!
    Καλό βράδυ :**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν οι αλλαγές Λίλιά μου! Φαίνεται πως έχω πάθει μία ψιλοεμμονή (γκούχου γκούχου) με τα δάση ε;; Χιχιχιχι. Κι εγώ πάντως ανυπομονώ να ξεκινήσει η σειρά και να μοιραστώ μαζί σας τις όμορφες αναρτήσεις που έχουν ετοιμάσει τα κορίτσια :)
      Καλό βράδυ και φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  30. Δεν ξέρω αν το κατάλαβες αλλά έχεις δημιουργήσει ένα έπος! Τους βλέπω και τους ξαναβλέπω εδώ και πόση ώρα τους gnomes σου και χαμογελάω σαν χαζή! Εχω πεθάνει επίσης με κάποια σχόλια βλέπε Ακαμάτρα - Ζήνα και χάριν όλων αυτών θα το καταπιώ οτι είμαι ο Καλικάντζαρος σπασίκλα :P (Πεθαίνω!!!) Ευχαριστώ για την πρόσκληση να φιλοξενηθώ στο Άσυλο, το θεωρώ μεγάλη μου τιμή και περιμένω με αγωνία το επόμενο επεισόδιο με τις περιπέτειες των συμπαθέστατων αυτών τύπων! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ΚαλικαντζαρΟδύσσεια στο Άσυλο χαχαχαχαχαχαχα!!!
      Τώρα παντως νομίζω πως έγινε κατανοήτο το σχόλιό μου στην ιστορικού ενδιαφέροντος ανάρτησή σου ;)) Το δίδυμο Ακαμάτρα-Ζήνα, έτσι που το πάει, θα γίνει ξεχωριστή σειρά χεχεχεχεχεχε
      Πάντως μεγάλη μου ευχαρίστηση να σε φιλοξενήσω στο διαδικτυακό Άσυλο :)) Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  31. Επιπλέον και μόνο για τη φωτογραφική μηχανή, τα αξεσουάρ πλεξίματος, την πιπίλα και φυσικά τα βιβλία μου, θα μπορούσε να γίνει ένα post! Είσαι απίστευτη Δήμητρα οτι και να πω είναι λίγο! Δεν ξέρω τι να πρωτοβάλω στο Pinterest!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρεις πόσο απόλαυσα την κατασκευή τους! Σ' ευχαριστώ και πάλι για τα καλά σου λόγια! Φιλιά.

      Διαγραφή
  32. Καλημέρα Δήμητρά μου!!! Καταπληκτική ιδέα!!!!!! Αναμένω με ανυπομονησία να διαβάσω όλες τις αναρτήσεις!!!!! Καλό ΣΚ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ :D Κι εγώ ανυπομονώ να μοιραστώ μαζί σας τις αναρτήσεις των κοριτσιών!
      Καλό βράδυ :*

      Διαγραφή
  33. Ωραία ιδεα, αλλα εκλαψα στα γελια με τις λεζαντες στις φανταστικες σας φωτογραφίες!
    Καλη συνέχεια στη μερα μας!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σε έκανα να γελάσεις Αριάδνη μου! Είναι όλο καμώματα τα καλικαντζάρια μου ;)
      Καλό βράδυ και φιλιά πολλά!

      Υ.Γ. Και μία καλησπέρα από την μουσούδα που έχει λιώσει στον ύπνο!!!

      Διαγραφή
  34. Όλα είναι τόσο ωραία,λες και βγήκαν οι εικονες μεσα απο ενα παραμύθι,ανυπομονω να δω την συνέχεια.... στις αναρτήσεις. φιλάκια και ενα καλό/κο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία. Χαίρομαι που το είδες έτσι :D
      Καλό βράδυ και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  35. Δεν έχω λόγια !
    Ήξερα ότι θα είναι ανάρτηση με δουλειά αλλά δεν φανταζόμουν ποτέ πόσο πολύ σημασία θα είχες δώσει στη λεπτομέρεια. Βλακεία μου δηλαδή γιατί σε ξέρω τι λεπτολογος και τελειομανής είσαι.

    Καταπληκτικά όλα μα όλα! Από την σύλληψη της ιδέας με τους νάνους, τις μινιατούρες, την καλλιτεχνική σου επέμβαση σε ολες τις "αφίσες", τη σκηνοθετική σου ματιά, το "σενάριο" της κάθε φωτογραφίας και τους πανέξυπνους διαλόγους!

    Οσο για την φωτογραφία του FfT, έχω να πω ότι αφού χρησιμοποίησες το μήλο που είναι το σήμα κατατεθέν μου, θα στο κάνω το χατήρι και θα έχεις μήλα στο μπουφέ σου!
    Φιλιάαααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν όντως μία ανάρτηση με πολύ δουλειά στο παρασκήνιο αλλά την απόλαυσα απίστευτα Χρυσαυγή!!!
      Ήθελα να δώσω σε κάθε μία από εσάς, ένα στοιχείο ξεχωριστό, όπως σάς έχω "καταλάβει"¨και φανταστεί μέσα από την μπλογκοεπικοινωνία μας και χάρηκα πολύ που είδα πως όλες σας κατανοήσατε το χιούμορ μου :D
      Όσο για τα μήλα, νομίζω πως πλέον επιβάλλεται να έχουν μία θέση στον μπουφέ μας χεχεχεχεχε
      Καλό βράδυ :**

      Διαγραφή
  36. Απ' τις πιο γιορτινές αναρτήσεις που έχω δει!!
    Τα πλασματάκια σου έχουν κάνει ΘΡΑΥΣΗ!!!
    Καλή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Laura!
      Καλές γιορτές να έχουμε και καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  37. Οι λατρεμένοι μου κοντοπίθαροι σε νέους πανέξυπνους διαλόγους!!!!!!!!!!! Γιούπι!!!!!!! Δήμητρα έχεις φοβερές ιδέες!! Καταπληκτικές γιορτινές φωτογραφίες και αυτές οι μινιατούρες, τι να πω!!!! Περιμένω με ανυπομονησία να δω τις γιορτινές αναρτήσεις από όλα τα μπλογκς! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Θάλεια, σ' ευχαριστώ πολύ!!! Οι κοντοπίθαροι είναι πηγή έμπνευσης για μένα :)
      Καλές γιορτές να έχουμε! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  38. Πω πωωωωωω!!! Τι εξαιρετική ιδέα; Τι φανταστική εικονογράφηση-ανακοίνωση! Μπράβο σε ολες σας με πρώτη (sorry κορίτσια) τη Δήμητρα! Θα σας παρακολουθήσω όλες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ Ανναστέλλα!! Νομίζω πως οι κοντοπίθαροι ήταν ό,τι χρειαζόταν μία τέτοια γιορτινή σειρά!
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  39. Υπέροχη ιδέα και η παρουσίαση με τα μικρά καλικανταράκια τέλεια Δήμητρα!!!Εκτός από τις όμορφες diy ιδέες,μας κάνεις να γελάμε,λες και διαβάζουμε ένα comic!Kαλημέρα Δήμητρα και περιμένουμε με ανυπομονησία τη συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου! Τα καλικαντζαράκια έχουν πάρει σάρκα και οστά για τα καλά :D
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  40. Τι ωραια η φωτογραφικη μηχανή και τα βιβλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσί, μερσί. Η κατασκευή τους ήταν απολαυστική :)

      Διαγραφή
  41. Αν και είμαι ήδη καθυστερημένη και το πάρτυ έχει ξεκινήσει δεν μπορώ να μην σχολιάσω! Πραγματικά μου έφτιαξες το κέφι με τις φωτογραφίες σου! Ψηφίζω κοντοπίθαρους for ever!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Κατερίνα! Χαίρομαι που οι κοντοπίθαροι χαρίζουν χαμόγελα :D
      Πολλές καλημέρες και Χρόνια σου Πολλά!

      Διαγραφή