Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση για το τραπεζάκι σαλονιού

Δεν ξέρω αν αποτελώ παγκόσμιο φαινόμενο αλλά συχνά πυκνά ξεκινώ να διακοσμώ μία πλευρά του Ασύλου  και δημιουργείται ένα φαινόμενο πεταλούδας (ούτε μαγνήτης χάους ένα πράμα), με αποτέλεσμα να καταπιάνομαι στο τέλος με μεριές που δεν είχα προγραμματίσει. Έτσι και εχτές το βράδυ, το σχέδιο ήταν να τελειώσω τη Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση του τζακιού και εν τέλει, αφού πέρασα και από τον μπουφέ και την τραπεζαρία, κατέληξα να διακοσμώ το τραπεζάκι του σαλονιού!

Και σε μία ακόμα ένδειξη τόλμης, μετά το καρφί στην γυψοσανίδα της καμινάδας του τζακιού, ακόμα και ο πολυαγαπημένος λευκός δίσκος έφυγε από το τραπεζάκι. Όχι με την μία, σιγά σιγά. Το πάλευα από εδώ, το πάλευα από εκεί, είχα και την φωνή στο μυαλό μου να τζιρίζει πως πρέπει να βγει για να έχω το αποτέλεσμα που θέλω (Μπολέτα σού 'ρχομαι!), τα σιχτίρισα όλα και αφαίρεσα τα πάντα! Άλλο φαινόμενο πεταλούδας καθώς έπρεπε να δω που θα τα χώσω αλλά δεν το αναπτύσσω περαιτέρω το θέμα!

Έχετε ακούσει την αίωνια απορία πως τετραγωνίζεις τον κύκλο; Έ, εγώ κύκλωσα το τετράγωνο! Κι απο εκεί που το τραπεζάκι ήταν γεμάτο από διακοσμητικά με γωνίες, κατέληξε με κυκλούς. Ο μπακιρένιος δίσκος που το καλοκαίρι κατοικούσε στην γλάστρα, πήρε την κεντρική σκηνή και όλα κατόπιν ήρθαν και έδεσαν.  

 

Το φωτοφόρο έβγαλε τα πομ πομ, φόρεσε την 1η προσπάθεια σε woodland στολίδια και περιτριγυρίστηκε από ξεραμένα κυπαρισσόμηλα, βελανίδια και κουκουνάρια.


Και σε αυτά τα κουκουνάρια θα μού επιτρέψετε να σταθώ και να ευχαριστήσω την +Maria Pirgianaki , η οποία στην ανάρτηση με την όμορφη κουκουναρο-γιρλάντα της, μού έδωσε την λύση σε όλα τα κλειστά κουκουνάρια που είχα! Τα πράσινα κλειστά κουκούναρια όταν ψήνονται στον φούρνο, ανοίγουν και παίρνουν αυτή την υπέροχη ανοιχτόχρωμη απόχρωση, όπως αυτό στο προσκηνιο της παραπάνω φωτογραφίας, ενώ τα κλειστά καφετί κουκουνάρια, γίνονται πιο σκουρόχρωμα, όπως αυτό που φαίνεται στην πρώτη φωτογραφία με το φωτοφόρο! Εννοείται πως πλέον μαζεύω σαν τρελή μόνο κλειστά κουκουνάρια!!!



Ακόμα και οι καρποί από τα παλιά πουλόβερ βρήκαν την θέση τους, έχοντας αρχίσει να παίρνουν ένα υπέροχο μελιτζανί χρώμα, ενώ φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει και ένας κοντοπίθαρος να επιβλέπει τη όλη διαδικασία! 

Κι αφού όλα ετοιμάστηκαν, άναψα μερικά ρεσώ και απόλαυσα το αποτέλεσμα εχτές το βράδυ


και σάς το φωτογράφησα, με έναν καιρό όνειρο για μένα, σήμερα το πρωί.



Πως σάς φαίνεται; Θα βάζατε κάτι ανάλογο στο δικό σας τραπεζάκι σαλονιού;

Την καλημέρα μου.




62 σχόλια:

  1. Θα έβαζα ΑΥΤΟ ακριβώς στο δικό μου τραπέζι!
    Μα τι όμορφα που τα κάνεις όλα όταν ξεπερνάς την δυσκολία σου για αλλαγές.
    Τα θαυμάζω όλα και καθ΄ένα ξεχωριστά.
    Η πληροφορία για τα κουκουνάρια ήταν χρησιμότατη.
    Ο νανουλικος είναι για φίλημα!!
    Και τέλος το κείμενό σου ....... μα τι ωραία που τα λες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Την καλημέρα μου με μια μουντή, ψυχρή και καταθληπτική (για μένα) μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χρυσαυγή! Δυσκολία για αλλαγές;; Χαχαχαχαχα, μακάρι να σε άκουγε ο Γεώργιος, να χαίρονταν όταν κάθε τρεις και λίγο που αλλάζω διακόσμηση τον ρωτάω πως τού φαίνονται οι αλλαγές, οι οποίες και φυσικά έχουν περάσει απαρατήρητες για αυτόν και ψάχνει να δει τι άλλαξα!!!!
      Απλώς κάποια πράγματα που μού αρέσουν πολύ, πχ. ο δίσκος, τα θέλω στη διακόσμηση. Αλλά όταν δεν δίνουν το αποτέλεσμα που θέλω, όσο και να το παλεύω, εε, στο τέλος τα βγάζω :)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. teleia! ολα συνδυαστηκαν υπεροχα! θα τα εβαζα αλλα μετα θα εκνευριζομουν με τη σκονη και δεν ξερω αν θα τα κρατουσα πολυ! πλακα κανω...φυσικα και θα τα κρατουσα!!! και ο δισκος απαιχτος

    καλημερες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε συ, Ζήνα, κι εγώ το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν η σκόνη όταν τα είδα όλα αυτά!!!!!!!!!!!!!!!
      Αχ, γαμώ την Ελλάδα μου μέσα!!!! Στην Αγγλία ξεσκονίζουν μια φορά το χρόνο....
      Αλλά κι εγώ θα τα έβαζα και να πάει στα κομμάτια η σκόνη!

      Διαγραφή
    2. Ό,τι και να βάλεις φιλενάδα τη σκόνη δεν την γλυτώνεις! Έχω σταματήσει να την έχω ως κριτήριο, γιατί και σκέτο να ήταν το τραπεζάκι και πάλι κάθε τρεις και λίγο ξεσκόνισμα θα ήθελε. Τουλάχιστον έτσι το έχω όπως θέλω ;)

      Χρυσαυγή..εμ είδες γιατί ο βροχέρος καιρός είναι καλύτερος;;; :p

      Διαγραφή
  3. Αχχχ πόσο σε ζηλεύω !!! Εμένα το τραπεζάκι του σαλονιού, εκτός ότι έχει σιλικόνες γύρω γύρω για να μην χτυπάει ο μικρός, μου ανεβαίνει επάνω, ξαπλώνει κύριος, και βλέπει παιδικά .............. άντε μετά να κάνω διακόσμηση. Φαντάσου πέρσυ η φάτνη είχε μετατραπεί σε πάρκινγ. Ότι και να σου πω είναι λίγο. Τέλεια πάντως πολύ το χαίρομαι που βλέπω τόσο όμορφες εικόνες !!! Και αυτή η θέα σου κορ΄τισι μου πωπωπωπωππωπω ...........!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα εσένα Βάλια το μικρούλη σου μάλλον έχει δει το τραπεζάκι ως κρεβάτι!!! Όσο για τη φάτνη, τι να πω, είναι μπροστά το παιδί, τι πρόβατα και μάγοι, αυτοκίνητα σου λέει που είναι και μεγάλες αγάπες χαχαχαχαχα
      Όσο για τη θέα, αυτές τις μέρες ειδικά είναι για μένα όνειρο :)

      Διαγραφή
  4. τέλειο!!!! και εγώ έτσι θα το ήθελα το τραπεζάκι μου...αλλά δε βάζω τίποτα τώρα πάνω γιατί τα κατεδαφίζει όλα ο μικρός!!!!!!!
    και έχω κι εγώ έναν τέτοιο δίσκο...ότι πρέπει θα ήταν!!
    καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε λίγο καιρό που θα μεγαλώσει ο μικρός σου, θα βρεις την ευκαιρία να αξιοποιήσεις τον δίσκο Κωνσταντίνα ;)
      Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  5. Όχι δεν θα έβαζα γιατί θα τα άρπαζαν όλα τα σκυλούνια μου....χαχα!!!!!!Μου αρέσει όμως να τα χαζεύω σε άλλα σπίτια.Πολύ όμορφα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς το Τέρας αδιαφορεί παντελώς για οτιδήποτε μη φαγώσιμο πάνω στο τραπεζάκι Γεωργία!!!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  6. Ωραίο αυτό με τα κουκουνάρια,ήξερα πως τα βάζουμε για να σκοτωθούν ζουζούνια κλπ,όχι ότι και ανοίγουν.
    Τέλειο το σκηνικό σου Δήμητρα μου,και ο κοντούλης!Αλλά μην σε ξεκινήσω στα ωραία ε :P
    Έχεις και απλόχερα τόσα υλικά κοντά,για κουκουνάρι εδώ πρέπει να πεταχτώ στου κίτσου!Αχ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είδες μαγκιά τα κλειστά κουκουνάρια;; Σήμερα το πρωί πεταχτήκαμε και μάζεψα μία τσάντα ακόμα :)
      Μην με κακομάθεις κιόλας ε;; :P
      Όντως πάντως, το να ζεις κοντά στην φύση έχει και τα καλά του!

      Διαγραφή
  7. ''Ένα δάσος στο τραπέζι σας...''
    Το φαινόμενο της πεταλούδας το έχω κι εγώ,οπότε σε καταλαβαίνω.Τα στολιδάκια για το δέντρο θα δείχνουν πανέμορφα πιστεύω.
    Υ.Γ.το gnome τι γνώμη έχει άραγε για τη θέση του δασοφύλακα;χαχαχαχα
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμπάσχουμε φιλενάδα, συμπάσχουμε!!!
      Αύριο είναι τα στολίσματα στο Άσυλο οπότε ανυπομονώ να δω πως θα δείξουν :)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Και όσο κοιτάζω τις φωτογραφίες αναρωτιέμαι τι έγινε με αυτήν την κουκουνάρα και είναι τόσο ανοιχτόχρωμη. Είναι πραγματικά όμορφη και πρωτότυπη!!! Έξυπνη η ιδέα του ψησίματος. Και τώρα πάμε στην ερώτησή σου.... Ένα θα σου πω! Σε "ζηλεύω" τόσο πολύ ρε Δήμητρα που μπορείς και έχεις τραπεζάκι σαλονιού στολισμένο με διακοσμητικά πράγματα - στο δικό μου μέχρι πρότινος, ήταν το κουκλόσπιτο της Αγνής και το τραπεζάκι βρίσκεται μπροστά ακριβώς από το έπιπλο της τηλεόρασης για να μην πηγαίνει κοντά και της έρθει στο κεφάλι... Τι θα έβαζα;;; Τα πάντα... πόσο μάλλον τα όμορφα και καλόγουστα που μας δείχνεις! Α... και να σε ενημερώσω ότι προ-παιδιού έλεγα... σιγά μην αλλάξω τ σπίτι μου για το παιδί... θα το μάθω να μην τα πειράζει... Και τώρα λέω... δεν βαριέσαι, γιατί να δυσκολεύω τη ζωή μου και σπάω τα νεύρα στο παιδί μου με τα μη και τα όχι... (αχχ... είπα και τον πόνο μου!) Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ καταχάρηκα όταν το διάβασα στο ιστολόγιο της Μαρίας Νίκη αλλά δεν περίμενα πως θα γινόνταν τόσο όμορφες!! Σήμερα μάζεψα μία ακόμα τσάντα γιατί λίγες από εδώ, λίγες από εκεί, κατέληξα να μην έχω ούτε μία για το δέντρο :)
      Τώρα αυτό με το παιδί, τι να πω βρε Νίκη μου...κι εγώ στην λογική σου προ παιδιού είμαι αλλά από όσο βλέπω από τα σχόλια η συγκεκριμένη θεωρία απέχει πολύ από την πράξη!!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :**

      Διαγραφή
  9. Φυσικά και θα το έβαζα! Άκου ερώτηση που μας έκανες! Όσο για τη θέα αυτή είναι απίθανη και η ομίχλη είναι πολύ συγγραφική αρκεί να μην είμαι σε κακή φάση. Καλό απόγευμα Δήμητρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να στρωθώ να γράψω κανένα μυθιστόρημα Λίλια;;; Χαχαχαχαχα Πανικός & ομίχλη ο τίτλος!!!!!
      Φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Καλώς σε βρίσκω με χριστουγεννιάτικη διάθεση!!!!Αργότερα θα τριγυρίσω στο σππιτάκι σου, το διαδικτυακό εννοώ...γιατί φαντάζομαι πως θα είναι το κανονικό σου με τέτοιες ιδέες που κατεβάζεις.Ναι θα τον έβαζα το δίσκο, ακριβώς έτσι!
    Ειδικα η βραδινή φωτογραφία δίχνει πόσο ζεστή ατμόσφαιρα χαρίζει, γύρω του! Ελπίζω να τα λέμε...και καλή δημιουργική συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Ζορζέτ!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια :) Τα κεριά είναι σταθερή αξία χειμώνα καλοκαίρι! Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  11. Μου αρέσει που πάνω στο ξύλο (κουκουνάρια, και στολίδια) επικρατεί το γκρί (πουλοβεροκεριά και τσόχες) και κάνει ζεστό και ψυχρό ταυτόχρονα. Ο κοντοπίθαρος must σε κάθε σημείο του σπιτιού που σέβεται τον εαυτό του και ο δίσκος είναι καταπληκτικός και ζαχαρώνω έναν παρόμοιο εδώ και καιρό. Εντάξει η ομίχλη δεν τα σπάει απλώς τα καρασπάει! Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι λίγο τουρλού τουρλού ο δίσκος Σοφία. Ξύλο, γκρί, χρυσό, λευκό...αλλά τελικά νομίζω πως όλα είναι ισορροπημένα! Να τον πάρεις τον δίσκο που ζαχαρώνεις. Γίνονται απίστευτες βάσεις για καταπληκτικά "σκηνικά".
      Όσο για την ομίχλη, καιρός της ήταν :)
      Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  12. Πολύ πολύ όμορφη η διακόσμησή σου!Όσο για τον καιρό, εδώ να δεις πώς είναι!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Αριάδνη! Κάθε μέρα πάντως να ήταν τέτοιος καιρός, εμένα δεν θα με χάλαγε καθόλου :)

      Διαγραφή
  13. Φυσικά και θα έβαζα τον δίσκο στο τραπέζι μου..... είναι καταπληκτικός !!!!
    Και βέβαια δεν ήξερα για τα κουκουνάρια τη λεπτομέρεια του ψησίματος ... όπως καταλαβαίνεις από δω και πέρα μόνον κλειστά κουκουνάρια θα μαζεύω, τι τέλεια που γίνονται !!!!!!
    Άντε και καλή συνέχεια για να φτάσεις και στο μεγάλο τραπέζι καμιά φορά χιχι !!!
    Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου στα κλειστά κουκουνάρια Ράνια! Η απόχρωση που παίρνουν είναι απίστευτη! Πιο πολύ με ξυλόγλυπτο μοιάζουν :)
      Θα φτάσω που θα μού πάει! Αύριο η μεγάλη μέρα.
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :**

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφος ο δίσκος σου Δημητρά μου,καί υπέροχα στολισμένος από τίς καταπληκτικές δημιουργίες σου!!
    Θά ήθελα νά έχω έναν αντίστοιχο στό τραπέζι μου αλλά σίγουρα τά ζουζούνια μας δέν θά άφηναν τίποτα όρθιο!Χα χα!!
    Η φωτό σου,μαγική,μέ τό ομιχλώδεις τοπίο!Μού θύμισε τά βουνά τής περιοχής μου τό Σ/Κ!!Ιδια εικόνα!
    Καλό απόγευμα!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτά τα ζουζούνια!!! Δεν πειράζει όμως, σίγουρα θα βρίσκεις άλλες τοποθεσίες για τις δημιουργίες σου Δήμητρα!!
      Όσο για την φωτό, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Είναι βλέπεις ο αγαπημένος καιρός για μένα :D
      Πολλά φιλιά & καλημέρα

      Διαγραφή
  15. Όμορφη σύνθεση των δώρων της φύσης με τα αγαπημένα σου αντικείμενα Δήμητρα! Όταν και το εξωτερικό περιβάλλον ευνοεί, όπως εσένα που ζεις στην φύση, σίγουρα είναι μία από τις πιο ενδεδειγμένες και όμορφες διακοσμητικές λύσεις για το τραπέζι του σαλονιού... Και τα στολίσματα καλά κρατούν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Χριστίνα, άλλο πράγμα το να ζεις κοντά στην φύση. Βγαίνεις έξω κι έχεις ένα σωρό καλούδια για να παίξεις διακοσμητικά :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  16. τι λέτε τώρα, αλήθεια ανοίγουν τα κλειστά κουκουνάρια; Έχω ελάχιστα ανοιχτά και μια τσάντα γεμάτη με κλειστά. Μερικά από αυτά τα έβαλα τις προάλλες μέσα σε ένα βάζο να στηρίζουν κάτι ξερόκλαδα που βρήκα εδώ γύρω στολισμένα με κάτι μικρά κίτρινα "κολοκυθάκια". Να, τί θα κάνω με τα υπόλοιπα! Και παίρνουν καταπληκτικό χρώμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεκίνα το ψήσιμο Δήμητρα. Και θα μοσχομυρίσει πεύκο η κουζίνα και θα έχεις "ξυλόγλυπτα" κουκουνάρια σε απίστευτες ανοιχτόχρωμες και μελί αποχρώσεις ;)

      Διαγραφή
  17. Εκπληκτικό όλο το σύνολο, Δήμητρά μου!!!! Όλες οι δημιουργίες σου "έδεσαν" υπέροχα και το Άσυλο καταλαμβάνει σίγουρα πρωτιά σε Χριστουγεννιάτικη διάθεση και ατμόσφαιρα !!! Καλό σου απόγευμα και πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ιωάννα μου! Σ" ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια :))
      Αύριο είναι η μεγάλη μέρα που όλα τα στολίδια θα βγουν από τα κουτιά και θα ξεκινήσει η Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση! Την καλημέρα μου :**

      Διαγραφή
  18. Δήμητρα είναι να ρωτάς αν θα έβαζα τον υπέροχο δίσκο στο τραπεζάκι μου? Φυσικά και ναι! Είναι όλα πανέμορφα και φυσικά ο αγαπημένος μου κοντοπιθαρούλης πάει παντού!! Τι όμορφη θέα!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Θάλεια! Χαίρομαι πολύ που σού άρεσε ο δίσκος! Όσο για τους κοντοπίθαρους, έχουν αρχίσει κι αυτοί να παίρνουν σιγά σιγά τη θέση τους σε διάφορα σημεία του Ασύλου.
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  19. Υπέροχο τοπίο!!!!!!
    Μέσα στον δίσκο σου εννοώ....!!!!!
    Εξακολουθώ να χαζεύω τα ντελικάτα πράσινα μπαλάκια που γίνονται σιγά-σιγά μελιτζανί... είναι τόσο δεμένα όλα μαζί, που στα κοντινά πλάνα, νομίζεις πως ζείς δίπλα στο δάσος!!!!!
    Εννοείται πως και στο δικό μου σπίτι φτιάχνω "παραμύθια" με τους δίσκους, σε διάφορα σημεία του & σίγουρα θα του πήγαινε κι ο δικός σου γάντι!!!!!! :))

    Τα φιλιά μου Δημητρούλα μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι Ελένη μου πως δεν περίμενα να κρατήσουν οι καρποί. Είχαν μείνει στο βαζάκι και σκεφτόμουν πως αν τους έπιανα θα έπεφταν όλοι αλλά τελικά έκανα λάθος και πολύ χάρηκα γιατί, παρόλο που έχουν ζαρώσει, το χρώμα τους είναι πολύ όμορφο!
      Ανυπομονώ να δω τις Χριστουγεννιάτικες γωνιές του σπιτικού σου.
      Πολλά φιλιά :**

      Διαγραφή
  20. Νομίζω ότι το άσυλο έχει γίνει κάτι σαν παραμυθοχώρα! Πόσο όμορφα στολισμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :D Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Χρύσα για το όμορφο σχόλιο!!!!
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  21. Όπως πάντα μια τέλεια σύνθεση στο Άσυλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσί, μερσί Χριστίνα :D
      Το παιδεύω από εδώ, το παιδεύω από εκεί κάτι γίνεται στο τέλος και το φτιάχνω όπως το είχα φανταστεί!

      Διαγραφή
  22. Καλημέρα Δημητρα!! Είναι τόσο όμορφα τα στολιδάκια και θέα που έχεις'! Εγώ δε βάζω και πολλά γιατί το μικρό τα βλέπει ως παιχνίδια και καταλαβαίνεις τι γίνεται!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ειρήνη! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Φαίνεται πως τα μικρούλια κερδίζουν τη διακόσμηση...χεχεχεχε Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  23. Τ Ε Λ Ε Ι Ο!!!! Όπως πάντα άλλωστε! Μ' αρέσει ο συνδυασμός χρωμάτων που χρησιμοποίησες. Καλό Σαβ/κο Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Κατερίνα για τα καλά σου λόγια!
      Καλό υπόλοιπο Κυριακής και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  24. Τέλειος ο δίσκος και σίγουρα θα τον έβαζα στην τραπεζαρία μου, γιατί στο τραπεζάκι του σαλονιού κατοικούν(απλώονται) συνήθως τα παιχνίδια του Φραγκίσκου(και ας έχει δίπλα δικό του τραπεζάκι)!!Ωραίο το κόλπο με τα κουκουνάρια,φαίνονται πιο όμορφα,θα το δοκιμάσω και εγώ(τα ψήνουμε στο φούρνο,πόση ώρα,δεν πετάγονται,δεν υπάρχει κάτι ιδιαίτερο στη διαδικασία;)!Όσο για την τελευταία φωτογραφία σου,υπέροχη,αρκεί να κάτσεις σπίτι με ζεστό καφεδάκο,ωραία ταινία ή καλή μουσική και φυσικά με καλή παρέα!!!Καλό ΠΣΚ Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχουν συγκεκριμένες οδηγίες Ιωάννα. Άλλα μου άνοιξαν στα 30 λέπτα κι άλλα μετά από 1 1/2 ώρα. Τα είχα στις αντιστάσεις γύρω στους 80-100 βαθμούς. Κανένα πάντως δεν έσκασε, ούτε πετάγονταν κομματάκια. Η ώρα που θα χρειαστούν και το χρώμα που θα πάρουν νομίζω πως έχει να κάνει με το πόσο φρέσκο και νωπό είναι το κουκουνάρι. Π.χ. κάποια πράσινα που μάζεψα την Παρασκευή και ήταν νωτισμένα μέχρι μέσα από την βροχή, πήραν πολύ παραπάνω για να ανοίξουν και όταν τελικά άνοιξαν, είχαν μία πιο σκούρα μελί απόχρωση. Θα το δεις στην πράξη :)
      Καλό υπόλοιπο Κυριακής!

      Διαγραφή
  25. Θα έβαζα σίγουρα κάτι ανάλογο στο τραπεζάκι του σαλονιού μου αρκεί να μου το είχες φτιάξει εσύ, για να είναι έτσι ακριβώς όπως το βλέπω! Προς το παρόν βέβαια, με την δική μου Δημητρούλα (5 ετών) να θέλει κάθε τρεις και λίγο να ζωγραφίσει, να παίξει πλαστελίνες κτλ το τραπεζάκι σαλονιού είναι πάγκος εργασίας και παιχνιδιού για μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία Ελευθερία!!! Όταν μεγαλώσει η συνονόματη, φώναξε να σου φτιάξω έναν δίσκο να τον χαρείς :D
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  26. Μα τί όμορφα που το στόλισες το τραπεζάκι Δήμητρα!! Πόσο ζηλεύω!!! Εμείς με τις μικρές το στολίζουμε με ...κούκλες και σαλονάκια!!!!!! Άντε βγάλε άκρη!!! Σε μερικά χρόνια θα το ξαναστολίζω κι εγώ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, έτσι είναι Κική!!! Τα παιδιά έχουν δική τους φιλοσοφία :))
      Υπομονή, σε λίγο θα έχεις το τραπεζάκι όπως θέλεις! Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  27. Φυσικά και θα το 'έβαζα!!Θέλει κι ερώτημα?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και θέλει καθώς δεν έχουμε όλοι τα ίδια γούστα :D
      Χαίρομαι πάντως που σού άρεσε Laura! Καλό υπόλοιπο Κυριακής!

      Διαγραφή
  28. Όλοι κοιτάνε τα κουκουνάρια εγώ κοιτάω τον δίσκο!!! :)) Είναι πολύ όμορφος!!!
    Και εγώ τα έψησα τελικά, στον ήλιο που τα έβαλα τα έβλεπα να ήταν έτοιμα next year!! Στην αρχή είχα ένα άγχος μην σκάσουν αλλά όλα καλά και μου άρεσε πως μπορείς να ελέγξεις το πόσο ανοιχτά τα θέλεις αν και μου πήρε αρκετή ώρα για να ανοίξουν. Βέβαια δεν είχα πράσινα γιατί από ότι φαίνεται είναι τα καλύτερα! Άντε πάλι πίσω στο δάσος.... χαχαχαχαχα
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο δίσκος παλιό κειμήλιο από την Ανατολή, τον είχανε κάνει δώρο στην μητέρα μου χρόνια πριν!
      Όσο για τα κουκουνάρια, όντως δεν σκάνε αλλά δεν υπάρχουν και εγγυήσεις πως θα ανοίξουν κι όλα. Εμένα κάποια πράσινα δεν άνοιξαν καθόλου, μόνο ξεροψήθηκαν εξωτερικά, ενώ άλλα άνοιξαν μετά από πολύ ώρα αλλά με πιο σκούρα μελί απόχρωση! Καλές βόλτες στο δάσος!!!!!

      Διαγραφή
  29. Το απολαμβάνεις εσύ αλλά το απολαμβάνουμε κι εμείς έστω και από τις φωτογραφίες!!!!Καταπληκτικά τα υλικά της φύσης!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως η φύση δίνει απλόχερα πολλά υλικά για διακοσμητικά παιχνίδια! Χαίρομαι που σάς άρεσε κορίτσια! Την καλησπέρα μου :*

      Διαγραφή
  30. Λατρεύω την ομίχλη! Η φωτογραφία σου τα λέει όλα! Πολύ μου άρεσε η κυκλική διακόσμηση στο τραπεζάκι! Φυσικά υλικά και ήσυχα χρώματα τα οποία ταίριαξες με μεγάλη αρμονία! Και του χρόνου να είσαι καλά Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Κατερίνα και τις τελευταίες μέρες είχαμε αρκετή!!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Καλές γιορτές να έχουμε :)

      Διαγραφή
  31. Υπέροχο...πανέμορφο...μαγευτικό!!!!!!!
    Είμαι κι εγώ του λευκού και των φυσικών υλικών!Ισως να έβαζα και λίγοοο κόκκινο!
    Γιατί λατρεύω και το κόκκινο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή