Τετάρτη, 19 Νοεμβρίου 2014

Advent calendars: τα ξωτικά

Κι άλλα ξωτικά ήρθαν στο Άσυλο! Και τι ξωτικά!!! Φτιαγμένα από τα χέρια των Mommy Wiki και γεμάτα καλούδια για μέχρι την ημέρα των Χριστουγέννων!



Πριν λίγες ημέρες εκεί που σχεδιάζαμε τις φετινές μας Χριστουγεννιάτικες περιπέτειες, ακούσαμε την Νίκη και την Μαργαρίτα να λένε για μια πρόσκληση που έχουν από μια Δήμητρα, από ένα Άσυλο… (χμ… δική μας ακούγεται!). Ότι μπορεί λέει να τις φιλοξενήσει για μια μέρα στο blog της.
Ψάξαμε λοιπόν και είδαμε αυτό το Άσυλο… Υπέροχο μέρος για ξωτικά!!! Έχει τζάκι, κορμούς, φτερά, στεφάνια και λίγες μέρες μετά είδαμε ότι εκεί ζουν και κάτι μικρά υπέροχα καλικαντζαράκια!
Άραγε οι καλικάντζαροι αγαπάνε τα ξωτικά;


Ζητήσαμε λοιπόν μια μεγάληηηηη χάρη από τα κορίτσια…. Και τους προτείναμε να πάμε εμείς στο Άσυλο. Θέλαμε τόσο πολύ να γνωρίσουμε τους μικρούς καλικάτζαρους… Εμείς δεν είμαστε τόσο καλλίγραμμα, όπως τα καλικατζαράκια της Δήμητρας, γιατί κρύβουμε μέσα μας δωράκια για τον Νικόλα. Αλλά τους αγαπάμε τους καλικαντζάρους, γιατί κρύβουν μέσα τους και αυτοί κάτι... Μαγεία!





Έτσι να ‘μαστε στο Άσυλο, στο υπέροχο σπίτι της Δήμητρας! Μάλιστα δεν πήγαμε μόνο ένα, αλλά εικοσιπέντε ξωτικά και να μετρήσουμε μαζί της αλλά και μαζί με όλους σας τις μέρες μέχρι να αγαπημένα μας Χριστούγεννα!
Ελπίζουμε εκείνη, ο Γιώργος και το τέρας της να μας αγαπήσουν.




Την ιδέα την βρήκε ποια άλλη από το super ψαχτήρι, η Νίκη και εγώ ξετρελάθηκα με την τόσο εύκολη και όμορφη κατασκευή τόσο, που λίγες μέρες μετά το έφτιαξα για τον γιο μου!
Θα χρειαστείτε:
  • Ποτηράκια (πλαστικά ή χάρτινα)
  • Κόλλα
  • Ψαλίδι
  • Εκτύπωση των ξωτικών από το raumdinge
Από κει και πέρα η διαδικασία είναι πολύ απλή και γρήγορη. Κόβετε τα ξωτικά και τα κολλάτε πάνω στα ποτήρια. Έτσι μέσα σε λίγο χρόνο, ο δικός σας στόλος ξωτικών είναι έτοιμος:)



Είναι φοβερό πόσες ιδέες βρίσκει κάποιος για advent calendars στο διαδίκτυο. Είναι τόσες πολλές που δεν ξέρεις ποια να πρωτοδιαλέξεις... Μερικά DIY ημερολόγια που ξεχωρίσαμε είναι τα παρακάτω!

 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9
Φέτος είναι η πρώτη φορά που φτιάχνουμε ημερολόγιο Χριστουγέννων και μάλλον θα γίνει παράδοση. Ευχαριστούμε Δήμητρα που μας έδωσες αυτή την ευκαιρία. Ευχαριστούμε για την πρόσκλησή σου και την στήριξη σου τόσο καιρό!
Ευχόμαστε ολόψυχα Καλά Χριστούγεννα σε όλους και Καλές Γιορτές!
Νίκη και Μαργαρίτα

--------
Τα καλικαντζαράκια λάτρεψαν τα τρισχαριτωμένα ξωτικά σας κορίτσια! Όσο για το Τέρας θα χαρεί ιδιαίτερα αν κάποιο από αυτά στην κοιλίτσα του κρύβει κανένα κοκκαλάκι!!
Την Μαργαρίτα και την Νίκη μπορείτε να τις βρείτε στο ιστολόγιό τους:  Mommy Wiki καθώς και στο Facebook:  MommyWiki

Εσείς έχετε την παράδοση να φτιάχνετε advent calendars;
Την καλημέρα μου

58 σχόλια:

  1. Καλημέρα Δήμητρα! Σε ευχαριστούμε πολύ για τη φιλοξενεία και για την όλη άψογη συνεργασία! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νίκη. Εγώ σάς ευχαριστώ για την ανταπόκριση και την όμορφη & παιχνιδιάρικη ανάρτηση που ετοιμάσατε!
      Καλό Σαββατοκύριακο! Φιλιά :**

      Διαγραφή
  2. Yπέροχα τα ξωτικά σας!!! Μου βάζετε ιδέες κορίτσια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι σίγουρα πειρασμός Ανναστέλλα. Για μικρούς και μεγάλους ;)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφη και με παιχνιδιάρικη διάθεση η ιδέα με τα ξωτικά!!!
    και λόγου μεγέθους θα χωράνε και διάφορα πραγματάκια!!!
    Σαν παιδί είχα ημερολόγιο Χριστουγέννων κάθε χρόνο, τώρα που μεγάλωσα, αστα διάλα χάλασα....!!! χαχαχα
    Χρησιμοποιώ όποτε το θυμηθώ ή μάλλον όποτε έχω διάθεση και φέτος έχω διάθεση!!!!
    Και του χρόνου, να είμαστε καλά να φτιάχνουμε ημερολόγια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα και ποιήτρια Αλεξάνδρα;;; Όσο για τα καλούδια, τα ξωτικά των κοριτσιών, έχουν χώρο για μπόλικα σοκολατάκια (ο πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται...χεχεχεχε)!!!!!
      Περιμένουμε να δούμε τι θα δημιουργήσεις με την φετινή διάθεση :D
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχη ιδέα και πάνω στην ώρα,γιατί φέτος θέλω να φτιάξω ένα τέτοιο ημερολόγιο για τον Φραγκισκάκο μου και πιστεύω θα γίνει παράδοση!!!Καλημέρα Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπαμε με τα κορίτσια να παρουσιάσουμε τα ξωτικά τους νωρίς στην σειρά γιατί η 1η Δεκεμβρίου πλησιάζει :D Να φτιάξεις ένα για το "μπισκοτάκι" σου Ιωάννα, σίγουρα θα ενθουσιαστεί!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  5. Ωραία (και ευκολη!) ιδέα!
    Κάθε χρόνο λέω πως θα φτιάξω ένα τέτοιο ημερολόγιο και τελικά δεν το κάνω, για να δούμε φέτος...
    Καλημέρες σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τα χαζεύω κάθε χρόνο αλλά δεν έχω φτιάξει ποτέ ένα Χριστίνα!
      Πάντως όπως λες κι εσύ, το ημερολόγιο των κοριτσιών και εύκολο είναι και με πολύ όμορφο αποτέλεσμα!
      Καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  6. Ομορφα εκτυπώσιμα. Πανευκολη ιδέα για αντιστροφη μετρηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς και η αντίστροφη μέτρηση πλησιάζει :D
      Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα κορίτσια!
    Η ιδέα του ημερολογίου είναι φοβερή ειδικά όταν κρύβουν και γλυκά! Αν αποκτήσω παιδάκι σίγουρα θα του φτιάξω γιατί τώρα θα φάω τα γλυκά μόνη μου και δεν λέει. Τα κορίτσια έκαναν φοβερή δουλειά και μου κάνει εντύπωση που είναι τόσο πολύ όμορφα. Μπράβο για την φιλοξενία Δήμητρα. Καλή συνέχεια :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα συμπάσχουμε Λιλιάκι, συμπάσχουμε! Κι εγώ με γλυκά τα φαντάζομαι γεμάτα κι εγώ λέω πως αν τα φτιάξω, μόνη θα τα φάω!!!! Πάντως όντως, το ημερολόγιο είναι πολύ εύκολο και πολύ όμορφο.
      Πολλά φιλιά:*

      Διαγραφή
  8. Καλέ, αυτά είναι πανεύκολα! Και τόσο χαριτωμένα!
    Και οι υπόλοιπες προτάσεις σας πολύ όμορφες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως τα κορίτσια ετοίμασαν ημερολόγιο που τα έχει όλα. Και ευκολία στην κατασκευή και μπόλικο χώρο για καλούδια και πολύ όμορφο αποτέλεσμα :)
      Καλό Σαββατοκύριακο Χρύσα!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχα τα ξωτικά, πολύ γλυκούλια!! Φανταστική ιδέα για αντίστροφη μέτρηση!! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τέτοιες χαρωπές φατσούλες που έχουν Θάλεια πως να μην είναι γλυκούλια; :D
      Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  10. Μα τι υπέροχα, αν και αν τα τυπώσω όλα θα μου τελeιώσουν τα μελανάκια αλλά δυο τρία για δωράκια ή για να στολίσω κάποιες γωνιές σίγουρα!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστή και η ιδέα για χρήση ως αμπαλάζ δώρου Αριάδνη!!!! Αλλά και ως διακοσμητικά που λες, μια χαρά μπορούν να σταθούν. Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  11. Όμορφα, πολύχρωμα ξωτικά και με μια παιδικότητα όπως όλοι πρέπει να έχουμε κατά την διάρκεια των γιορτών. Μπράβο κορίτσια ... Καλή συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Χριστίνα, όλοι γινόμαστε λίγο παραπάνω παιδιά τα Χριστούγεννα και με τέτοια ξωτικά δεν μπορείς παρά να χαμογελάς σαν παιδί! Καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  12. Μ αρέσουν πάαααααρα πολύ !!!!
    Μπράβο κορίτσια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τέτοιες φατσούλες είναι αξιαγάπητα Ράνια :D
      Χαίρομαι που σού άρεσαν. Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  13. Αν ήμουν ο Νικόλας σιγά να μην περίμενα κάθε μέρα ν'ανοίγω από ένα, χαχαχα.Είναι όμορφα και για χριστουγεννιάτικη γιρλάντα.Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχ σωστή φιλενάδα, σωστή!!!!! Ωραία και η ιδέα της γιρλάντας!
      Καλό Σαββατοκύριακο και φιλιά πολλά :**

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σού άρεσαν! Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  15. Λατρεύω τά Χριστούγεννα καί τά ξωτικά Δημητρούλα μου!!
    Υπέροχη ιδέα καί φαίνονται τόσο γλυκούτσικα!!
    Καλό βράδυ!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου συνονόματη και για τα Χριστούγεννα και για τα ξωτικά και για το ημερολόγιο των κοριτσιών :)
      Καλό Σαββατοκύριακο & φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. Τέλεια τα ημερολόγια!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Laura!
      Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο :*

      Διαγραφή
  17. Κάθε χρόνο έπαιρνα advent calendar γνωστής σοκολατοεταιρείας και κάθε μέρα άνοιγα ένα κουτάκι και έβρισκα μέσα ένα σοκολατάκι το οποίο και χλαπάκιαζα με μια λαχτάρα χειρότερη και απο τετράχρονο... Φέτος θα το φτιάξω μόνη μου και θα βάλω και ότι σοκολατάκι μου αρέσει μέσα και μετά όταν θα τα ανοίγω θα παριστάνω την έκπληκτη!!! :p Είναι τέλοιο οι τύποι και είναι η ιδανική συντροφιά για τους δικούς σου κοντοπίθαρους Δήμητρα! Συγχαρητήρια στα κορίτσια για το πανέμορφο ημερολόγιο τους το οποίο θα φτιάξω και για μένα και για την ανηψιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα, δεν παίζεσαι Σοφία, στο έχω ξαναγράψει, δεν παίζεσαι!!!!! Αυτό το "χλαπάκιαζα" δίνει όλη την νότα και σε φαντάζομαι μπροστά στο ανήμπορο ημερολόγιο χαχαχαχαχα (όχι πως εγώ θα το άφηνα σε ησυχία :p). Να φτιάξεις λοιπόν και να το απολαύσεις σαν 4χρονο γεμάτο έκπληξη για το σοκολατάκι που κρύβει χεχεχεχε. Γιατί δηλ. εμείς τα μεγάλα παιδιά δεν έχουμε ψυχή;;;;;

      Διαγραφή
  18. Τι γλυκές φατσούλες...σαν Αγιοβασιλάκια μοιάζουν και ας είναι ξωτικά!!!
    Λαμπερά χρώματα για όλα τα...παιδιά των Χριστουγέννων :p

    Πάντα έτσι να είστε με παιχνιδιάρικη διάθεση, όλο τον χρόνο!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, το δηλώνουμε με τιμή και καμάρι! Είμαστε παιδιά των Χριστουγέννων :p Το ότι κουβαλάμε λίγα χρονιάκια παραπάνω από τα κανονικά παιδάκια, είναι απλώς λεπτομέρειες!!!!!! Χεχεχεχε
      Εξάλλου μπροστά σε τέτοιες φατσούλες, κάποιος πρέπει να είναι πολύ σκληρός για να μην νοιώσει σαν παιδί :)
      Καλό Σαββατοκύριακο και φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Ελπίδα!!
      Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  20. μα ποσο γλυκουλια ειναι;;;; υπεροχα! δεν ειχα τη συνηθεια να μετραμε τις μερες μεχρι τα Χριστουγεννα αλλα με τετοιες ιδεες, θα αναθεωρισω! Ευγε κοριτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα φιλενάδα εσύ δεν έχεις καμία δικαιολογία. Και παιδάκια έχεις και με τις χειροτεχνίες και κατασκευές το 'χεις, ξεκίνα και φτιάχνε!!!!! Σίγουρα θα το απολαύσατε οικογενειάκως :)

      Διαγραφή
  21. Κορίτσια καλησπέρα!!!
    Χμ... δεν έχω φτιάξει ποτέ τέτοια ημερολόγια και νομίζω ότι προς το παρόν δεν είμαι τόσο υπομονετική για να το κάνω.
    Επειδή όμως τα θαυμάζω πολύ και μου αρέσουν ακόμα πιο πολύ, σίγουρα θα εκτιμούσα ένα τέτοιο χειροποίητο δώρο από κάποιον φίλο που θα έμπαινε στον κόπο να το φτιάξει για μένα. Ασε που οι μικρές θα τρελαίνονταν από τη χαρά τους !!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά βλέπω πως για τα μικρά παιδιά προορίζονται αλλά δεν είμαστε λίγα κι εμείς τα μεγαλύτερα παιδιά που τα γλυκοκοιτάζουμε και θέλουμε να δούμε τι κρύβουν ;)
      Για τις μικρές δεν το συζητώ. Το μόνο δύσκολο μάλλον θα είναι να τις κρατήσεις από το να μην το ανοίξουν όλο με την μία!!!!!

      Διαγραφή
  22. Πολυ ομορφα τα ξωτικα!
    Ωραιες ιδεες μου εδωσες, μια που εγω φετος θελω να φτιαξω ενα τετοιο ημερολόγιο-έκπληξη για να το δωρίσω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ δεν είχα σκεφτεί το ημερολόγιο ως δώρο αλλά μού φαίνεται έχετε δίκιο!!! Σιγουρα θα ξετρελαίνονταν όποιο παιδί το λάμβανε!

      Διαγραφή
  23. Ωωωωω!Τέλεια τα ξωτικούλια!!!!
    Βέβαια, από πέρσι όπως μου έρχεται η ιδέα του advent calendar, έτσι και μου φεύγει! Άσε που δεν ξέρω τελικά ποιος αποτελεί τη μεγαλύτερη απειλή: η Μελίνα ή ο Αντώνης;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, παθούσα Βάσω; Παθούσα;;; Σου έχω την λύση! Ένα ημερολόγιο για την μικρή Προεδρίνα σου, έναν για τον Αντώνη εεε κι αφού πλέον θα τα φτιάχνεις με τα μάτια κλειστά, ένα και για σένα για να απολαύσεις κι εσύ τους καρπούς των κόπων σου!!!!

      Διαγραφή
  24. Τι όμορφα!! Έχει και σοκολατάκια μέσα?? Σε εμάς δεν μένει advent μέχρι τις 25...
    Κατά τις 10 του μήνα έχουν φαγωθεί όλα!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε παιδί μου, αμέσως όλες μας να σκεφτούμε σοκολατάκια!!!!! χαχαχαχαχαχαχα
      Και πολύ λες μέχρι τις 10 του μήνα ;)))

      Διαγραφή
  25. Πολύ ωραία ιδέα για ημερολόγιο!!!!!Μπράβο για την υλοποίηση!!!!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σάς άρεσε κορίτσια!!! Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  26. Πολύ όμορφο advent !!! Και τόσο εύκολο στην κατασκευή !!! Μπράβο στα κορίτσια για την ιδέα και τη δημιουργικότητα και μπράβο και σε σένα Δήμητρα για την φιλοξενία !!! Καλό βράδυ σε όλους !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ιωάννα! Χαίρομαι που σού άρεσε γιατί όντως είναι πανεύκολο αλλά με πολύ όμορφα αποτελέσματα και φυσικά κατάλληλο για παιδιά κάθε ηλικίας (γκούχου γκούχου....)
      Την καλημέρα μου :**

      Διαγραφή
  27. Είναι υπέροχα, έχουν και ωραία χρώματα Δήμητρα με παιχνιδιάρικη διάθεση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Ελένη! Ό,τι πρέπει για παιδιά, μικρά και μεγαλύτερα ;)
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  28. Ωραία αυτά τα ημερολόγια !!! Ειδικά όταν έχουν και κάνα σοκολατάκι μέσα, χιχιχιχιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχχα και σένα το μυαλό σου αμέσως στην σοκολάτα Βάλια χαχαχαχαχαχα
      Ταιριάζουμε!!!!

      Διαγραφή
  29. Πωπωπω ξωτικά και καλικάντζαροι σε ένα σπιτικό! Χαμός από παιχνίδια και τραγούδια! Πολύ όμορφη ιδέα κορίτσια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάζεσαι τους κοντοπίθαρους με τα ξωτικά των κοριτσιών;;; Χάος!!!!

      Διαγραφή