Για τον μαυροπίνακα της κουζίνας

Είμαι άτομο που δεν νοιάζεται για τις εντυπώσεις. Ή μάλλον για να το θέσω καλύτερα, πολύ σπάνια θα προσπαθήσω να διορθώσω μία λανθασμένη εντύπωση που έχει κάποιος για μένα (α). Κι όταν αυτές οι λάθος εντυπώσεις μπορούν να ενσωματωθούν και στη διακόσμηση του Ασύλου,  ακόμα καλύτερα!


Πρώτα όμως, μία αναδρομή στην πρόσφατη ιστορία για να κατανοήσετε και τον πρόλογο αλλά και την πηγή έμπνευσης.  Τον περασμένο μήνα, η Ζήνα του Ef Zin παρουσίασε προτάσεις για διακοσμητικά αυτοκόλλητα κουζίνας. Πρώτο πρώτο ήταν ένα αυτοκόλλητο που έλεγε: "Many have eaten here, few have died.", το οποίο και φυσικά μου άρεσε και σχολίασα αναλόγως (β). Πατάμε το κουμπι για να πάμε μπροστά κι ερχόμαστε σε ένα σχόλιο της Χρυσαυγής στο Άσυλο, στην ανάρτηση Για τις θέσεις των καλεσμένων και ειδικότερα για την εντύπωση που δίνω όσον αφορά την σχέση μου με την μαγειρική (γ). Ήθελα τίποτα παραπάνω;

Με κιμωλίες & σφουγγάρι ανά χείρας και αρκετά γράψε-σβήσε, α + β + γ =




τη δική μου παραλλαγή στην φράση για τον μαυροπίνακα της κουζίνας!



Γιατί λίγο μαύρο χιούμορ είναι, πως να το κάνουμε, το αλατοπίπερο της καθημερινότητας!


Πως σάς φαίνεται; Θα βάζατε κάτι τέτοιο στη δική σας κουζίνα ή προτιμάτε οι καλεσμένοι σας να μην αναρωτιούνται για την κατάληξη του τραπεζώματος;;

Την καλημέρα μου ....χεχεχεχε

80 σχόλια:

  1. Προσωπικά μου αρέσει πολύ !!!! Το μότο δεν με πειράζει θα γελούσα, πίστεψε με. Το μόνο που θα με απασχολούμε είναι με πόση κιμωλία θα είχες γαρνίρει τα γευστικότατα κατα τα άλλα εδέσματα ............ με πιάνεις; Η κιμωλία έχει αρχίσει λίγο να με απασχολεί καθώς έχω τοποθετήσει στο δωμάτιο του Τίμου μου έναν μαυροπίνακα της ΙΚΕΑ και δυστυχώς "πέφτει" αρκετή στο πάτωμα. Ευτυχώς που δεν του έβαψα ολόκληρο τον τοίχο, οπως είχα αρχικά σκεφτεί. Λοιπόν για να μην ξεφεύγω, i love it αρκεί να μένει τον τοίχο !!!! χιχιχιχιχιχ καλημέρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο πρόβλημα είχα κι εγώ με ενοχλούσε η σκόνη από την κιμωλία! Ψάξε να βρεις μαρκαδόρους που σκουπίζονται με πανάκι με νερό. Blacboard pens ή liquid chalk markers!

      Διαγραφή
    2. Επειδή έχω και μαυροπίνακα και παιδιά που θέλουν συνέχεια να γράφουν, το κατανοώ το πρόβλημα.
      Παρ΄όλα αυτά, δεν την αλλάζω την κιμωλία με μαρκαδόρο. Εχει άλλη χάρη.
      Σε εμάς λειτούργησε η εξής συμφωνία: Γράφουμε στο μαυροπίνακα μια φορά την εβδομάδα και όλη την υπόλοιπη εβδομάδα χαιρόμαστε τις ζωγραφιές που κάναμε. Και πίστεψέ με έχει πιάσει το κόλπο. Τους άρεσε η ιδέα.
      Φυσικά υπάρχουν εξαιρέσεις. Όταν πχ έρχονται φίλοι τους στο σπίτι και θέλουν να γράψουν, να παίξουν τρίλιζα, να ζωγραφίσουν κλπ... ή απλά όταν μας πιάνει η όρεξη να καταπατησουμε τη συμφωνία λίγο πριν το σκούπισμα που πρόκειται να κάνω, όπου ότι κιμωλια και να πέσει κάτω θα την σκουπίσω με την ηλεκτρική.

      Διαγραφή
    3. @ Βάλια χαχαχαχαχαχα, καλά ντε δεν μαγειρεύω και κάτω από τον μαυροπίνακα ;) Σοβαρά τώρα όμως, με έχει σώσει η κορνίζα και μάλιστα χωρίς να το έχω σκεφτεί. Βλέπεις είναι αρκετά φαρδιά, οπότε μαζεύει όλη την κιμωλία πάνω της!
      @Βέρα, πολύ ενδιαφέροντα ακούγονται αυτά τα μαρκαδοράκια. Ειδικά αν έχουν λεπτή μύτη
      @ Χρυσαυγή σωστή!

      Διαγραφή
    4. Η κορνίζα πλαισιώνει τέλεια τον μαυροπίνακα !!!

      Διαγραφή
  2. Το δωράκι για τα γενέθλια του γιου μου στο πάρτι για τα παιδάκια που θα έρθουν θα είναι χειροποίητα μαυροπινακάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα τα μικρά θα ξετρελαθούν!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  3. Το χιουμορ πάντα χρειάζεται, ακόμα κι αν είναι Black. ....!!
    Τελικά ο μαυροπίνακας ειναι σουπερ στην κουζίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι Ράνια πως μάς βόλεψε πολύ!
      Όσο για το χιούμορ, το μαύρο είναι πάντα κλασσικό ;)
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  4. Χαχαχα μαζί σου στο θέμα φαγητό & κουζίνα!
    Αλλά εγώ κόλλησα με την κορνίζα, είναι τόσο ίδια με την κορνίζα ενός καθρέφτη που είχε η γιαγιά μου (και τώρα η μαμά μου)... Μου έφερε στο νου πολύ έντονες αναμνήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχεχεχε!
      Και η δική μου κορνίζα από το πατρικό ήρθε ;) Είχε ο πατέρας μου έναν πίνακα σε αυτή, του έδωσα τον πίνακα και κράτησα την κορνίζα!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  5. Χαχα!Άνετα θα έβαζα! Πολύ ωραίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βασικά το διάβασα την πρώτη φορά και έβγαινε το εικονίδιο του pinterest μπροστά στην εικόνα και λέω δεν μπορεί..... μάλλον δεν διάβασα καλά... Μετά άνοιξα την εικόνα και είδα ότι μια χαρά είχα διαβάσει και γέλασα. Ε αφού γέλασα είσαι σε καλό δρόμο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχαχα
      Άρα εσύ θα έτρωγες στο Άσυλο ;) χεχεχεχεχε

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε Ελπίδα :D
      Πολλές καλημέρες και φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Χα,χα! Εισαι φοβερή!
    Εγώ... λέω να αρχίσω δίαιτα, που μου χρειάζεται κιόλας....
    Πλάκα κάνω, φυσικα και θα έτρωγα στην κουζίνα σου γιατί είμαι σίγουρη ότι και στη μαγειρική θα βάζεις ένα κομμάτι από την ψυχή σου, οπότε το αποτελεσμα θα είναι γεμάτο γευση και φαντασία!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι, είμαι και πτου μου μην με ματιάσω...χεχεχεχεχεχε
      Σ' ευχαριστώ για την ψήφο εμπιστοσύνης Νίκη!!!!!!
      Όσο για τη δίαιτα, άστην μωρέ να πάει στον αγύριστο! Έρχονται μελομακάρονα και κουραμπιέδες!!!!!!!!!!!!!
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  9. Χαχαχααχαχαχαχαχαχ ψέμματα λέει ,κορίτσια.Το σάμαλί της είναι φανταστικό!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά........ Τώρα πρέπει να απαντήσω στην τελευταία σου ερώτηση?
    Θα πάρω τις κιμωλίες μου, θα πάρω το κουράγιο μου και θα κάτσω να γράψω τα ορνιθοσκαλίσματά μου (γιατί έτσι όπως γράφεις εσύ δεν παίζει να μπορέσω) το δικό σου μότο.
    Δεν υπάρχει λέμε!!!!!!!!!!!!!!!! Respect και ξανά respect !!!!
    Το λάτρεψα το κείμενο. Όσο για το χιούμορ θα σου πω ότι μου αρέσει το μαύρο χρώμα σε όλες του τις εκδοχές, πόσο μάλλον στο χιούμορ!!!!!!!!
    Αυτοσαρκασμός και μαύρο χιούμορ, ειδικότητά μας, βεβαίως, βεβαίως!!!!!

    Εντάξει!!!!!!!!!!!!! Πιάνω δουλειά και θα έχεις σύντομα φωτογραφία.
    Φιλιαααααααααααααααα!!
    Μου έφτιαξες τη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα εδώ θα διαφωνήσουμε Χρυσαυγή!!!!! Γιατί είδα τα "ορνιθοσκαλίσματα" που λες και βγήκαν τέλεια!!!!!
      Είπαμε, αδελφοποιημένες κουζίνες χαχαχαχαχαχα
      Όσο για το μαύρο χιούμορ, δεν περίμενα κάτι άλλο από εσένα ;)
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  11. Κατ' αρχήν, τι τέλειος τοίχος κουζίνας είναι αυτός;;!!!
    Να φανταστώ d.i.y.??
    Τώρα για το μαύρο χιούμορ προσωπικά δεν το χρειάζομαι... να το έχω κάπου γραμμένο εννοώ...
    Φροντίζουν ο άντρας μου και ο αδελφός μου κάθε φορά να...προειδοποιούν τους καλεσμένους!!!!!!! χαχαχαχαχαχα
    Όμως, το κάνουν εκ του ασφαλούς, αλλιώς δεν θα με φώναζαν "Λωξάντρα"!!!! :)))

    Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Diy από την κορυφή έως τα νύχια ή πιο σωστά από το ταβάνι έως το πάτωμα στην προκειμένη Ελένη χεχεχεχεχε
      Άμα έχεις όμως "βιολογικές υπενθυμίσεις" όντως δεν το χρειάζεσαι κάπου γραμμένο!
      Όσο για το "εκ του ασφαλούς" δεν είχα καμία αμφιβολία!!!!!
      Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  12. Γέλασα πολύ δεν μπορώ να πω αλλά αν με καλέσεις θύμισε μου να φέρω φαγητό από το σπίτι....<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχαχα
      Να φέρεις, να φέρεις, να φέρεις!!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Για εμένα το χιούμορ είναι πολύ σημαντικό στον άνθρωπο!! Όταν μπορείς να το γράφεις κιόλας ακόμα καλύτερα, εσύ βέβαια το προχώρησες το πήγες και στην κουζίνα!! χαχαχαχαχα Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεε λίγο χιούμορ και δη μαύρο, νομίζω πως ταιριάζει άψογα σε μία κουζίνα ενός σπιτιού που αποκαλώ Άσυλο ;)
      χεχεχεχε Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  14. χαχαχαχ πλάκα έχεις!!! εμένα πάντως μην με καλέσεις ποτέ για άλλους λόγους! θα βγάλω από τη τσάντα μου τη μπριζόλα, θα τη δώσω στην Ήρα, μετά θα βγάλω το σπρέι πιπεριού, θα σας ψεκάσω, θα πάρω την κορνίζα και θα φύγω σαν κυρία!!! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο έχω ξαναγράψει σε κάποιο σχόλιο Αλεξάνδρα: εσένα πρέπει να σε έχουμε στα υπόψη για καμιά ληστεία!!!!!! Χαχαχαχαχα Το Τέρας πάντως δεν το βλέπω να χαλιέται από το σχέδιο σου!!!!!!

      Διαγραφή
  15. Μας αρέσει που δεν το παίζεις"δήθεν΄" και αυτό που μας αρέσει περισσότερο είναι ότι πάντα μας κάνεις να γελάσουμε γελώντας πρώτα εσύ με τα "κατορθώματά" σου(έτσι όπως τα παρουσιάζεις,γιατί στην πραγματικότητα τα αποτελέσματα είναι εξαιρετικά)!!!!Το μηνυματάκι στον μαυροπίνακά σου είναι φοβερό και το ότι το έβαλες στην κουζίνα ,δείχνει ότι τελικά ....δεν παίζεσαι!!!!!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το "δήθέν" απαιτεί μεγάλα αποθέματα μνήμης, τα οποία εγώ προσωπικά προτιμώ να χρησιμοποιώ για άλλα πράγματα ;) Ευχαριστώ πολύ κορίτσια! Ήταν μέρες άγχους και το γέλιο μέχρι να περάσουν ήταν απαραίτητο :D
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  16. Είσαι θεά!! Να σκάσει ο καλεσμένος στο άσυλο. Να τον πάρουν οι μυρωδιές απο τα καραμελωμένα πορτοκάλια και τα κάστανα να ζαλιστεί. Να μερακλώσει με τα κουκουνάρια και τις κανέλες ταμπελάκια θέσεως καθήμενου και μόλις απιθώσει τον πισινό του στη τραπεζαρία και βολευτεί να σηκώσει το βλέμμα και να αντικρύσει το μήνυμα στον πίνακα.... Εντάξει.... απλά υποκλίνομαι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πω βρε παιδί μου, έχεις σκηνοθετική ματιά στα πράγματα που δεν παίζεται!!!!!!! Σαν να το βλέπω σε ταινία!
      Άσε που όντως φαίνεται έτσι όπως λες από την τραπεζαρία χααχαχχαχα
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  17. Ενας πίνακας μέ πολύ χιούμορ Δημητρά μου!!!Τόν λάτρεψα!!Καί τό μότο,πολύ έξυπνο!!Χα χαααα!!
    Ο τοίχος σου, πολύ όμορφα όλα συνδυασμένα!!Καλή εβδομάδα!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ συνονόματη :)
      Όσο για το χιούμορ, απαραίτητο, ακόμα και στην κουζίνα!
      Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  18. black humor και Ζηνα, ενα και το αυτο! ειτε ειναι black προς τον εαυτο μου ειτε προς τριτους! εννοειται θα το εγραφα και θα εκανα και κερακια! χαχαχαχα

    γελασα πολυ! να 'σαι καλα κουκλα!

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καφέ κεράκια, λεπτά όπως στα μνημόσυνα....χαχαχαχαχαχαχαχ
      Τέλειο!

      Διαγραφή
    2. Πάλι καλά που είδα και το σχόλιο της Νίκης γιατί αναρωτιόμουν τι κεράκια θα έκανες χαχαχαχαχαχα
      Ήμουν σίγουρη πάντως πως θα εκτιμούσες την φράση! Φιλιά :**

      Διαγραφή
  19. Δήμητρα, δεν ξέρω αν θα το έγραφα στη δική μου κουζίνα... μα σίγουρα αν ερχόμουν στο σπίτι σου για φαγητό, σίγουρα θα έτρεχα στο μπάνιο μετά την πρώτη πιρουνιά... έτσι για να γελάσουμε!!! χαχαχαχαχαχαχαχ χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχα δεν παίζεσαι Νίκη, απίστευτη ιδέα!!!!!!!
      Άμα ποτέ βρεθείς στα μέρη πάντως, πολύ ευχαρίστως να σου κάνω το τραπέζι!!!
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  20. Εντάξει, αγαπώ το black humor σου! Και όλος ο τοίχος είναι απλά φοβερός! Παρεπιπτόντως, έχω την ίδια κορνίζα με μία ελαιογραφία παλιά..οι γονείς μου θέλουν να αλλάξουν κορνίζα στον πίνακα γιατί είναι πολύ βαρύς, άρα με βλέπω να τους τη βουτάω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τέτοιο πίνακα προήλθε και αυτή η κορνίζα Μαίρη!!! Απλώς εγώ δεν περίμενα τον πατέρα μου να θελήσει να αλλάξει κορνίζα! Πήρα τον πίνακα, τού έδωσα την ελαιογραφία και κράτησα την κορνίζα χαχαχαχαχαχα ;)
      Βούτα την, βούτα την!!!!

      Διαγραφή
  21. Είσαι μεγάλη μορφή, τελείωσε...
    Εγώ πάλι έχω ένα αυτοκόλλητο-μαυροπίνακα στην πόρτα της κουζίνας (που by the way, αποτελεί μέρος του μοναδικού, ίσως, diy που έχω καταφέρει να κάνω), και έχω γράψει το σύνθημα "My kitchen - my rules"... Δημοκρατικότατο, ε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι πρέπει Χρύσα!!!!! Δημοκρατία, δημοκρατία αλλά αυτός που μαγειρεύει και κάνει και όλη την λάντζα, εεε δικαιωματικά είναι κι αυτός που θέτει τους κανόνες! ;)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  22. Φανταστικός ο μαυροπίνακας με την υπέροχη αντικέ κορνίζα και τα τέλεια καδράκια και πραγματάκια γύρω γύρω ... !!! Και το μήνυμα απλά δεν παίζεται ... τόσο black, τόσο ανατρεπτικό και τόσο όμορφα πλαισιωμένο ... !!! Σίγουρα μετά ακολουθεί δυναμικό flashback σε όλα τα φοβερά μαγειρικά κατορθώματα ... χαχαχα !!!! Καλό σου βράδυ Δήμητρά μου!!! Άλλη μια τέλεια ιδέα και ανάρτηση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μαγειρικά μου επιτεύματα αφήνω να τα εκθεάζει ο Γεώργιος Ιωάννα με την κλασσική ερώτηση σε ο,τιδήποτε έχω φτιάξει: "σου άρεσε;;;" και ύφος φυσικά γλυκιάς παιδούλας που δεν τολμάς να στεναχωρήσεις με αρνητική απάντηση χαχαχαχαχαχαχαχα Σοβαρά τώρα, εγώ είμαι αυτή που τις περισσότερες φορές βρίσκει κάτι που δεν της αρέσει στο φαγητό ;) Φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Χα χα χα Δήμητρα όποιος δεν ξέρει τι απίθανη μαγείρισσα είσαι, δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορέσει να απολαύσει (enjoy) το φαγητό μετά από αυτό. Μια επιφύλαξη θα την έχει. Χα χα δεν παίζεσαι!! Α, η κορνίζα υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ για αυτό κι εγώ την έχω έτοιμη τη δικαιολογία σε όποιον δεν ευχαριστηθεί το φαγητό μου Θάλεια χαχαχαχαχαχα
      Οπότε θα λέω, εγώ το έχω γράψει κιόλας και σάς προειδοποίησα!!!!!!!! χεχεχεχε
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  24. χαχαχα απαιχτο! να το βαλω κ εγω στο ψυγειο επανω??? χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σε εκφράζει, φυσικά και να το βάλεις ;)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  25. Είναι εκπληκτικό!!!Μη μασάς!!!!
    Καλημερούδια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δεν θα είχα αντίρρηση ποτέ να δοκιμάσω ότι και να έφτιαχνες στην κουζίνα σου Δήμητρα,γιατί έχεις δείξει πραγματικά μέσα απο τα γραφώμενα σου ότι είσαι το άτομο που θα μπορούσε καθένας να εκτιμήσει και να εμπιστευθεί....τέλειος ο μαυροπίνακάς σου,και η κορνίζα που τον περιβάλλει....τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ για την ψήφο εμπιστοσύνη Μαρία :D
      Χαίρομαι που σού άρεσε ο μαυροπίνακας! Καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  27. Θ-Ε-Α!!!!
    ;) ;) ;)
    Άνετα θα το έβαζα!Και ακριβώς από δίπλα θα έβαζα και κατάλογο delivery!
    Λιγότερες προσφερόμενες μερίδες = καθόλου μαγείρεμα την επόμενη μέρα
    Για όσους τώρα δε λένε να συμμορφωθούν με την προειδοποίηση, θα επιλέξω το πακέτο της Ζήνας που συμφέρει!
    Χαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστή!!!!! Έλα όμως που στο Άσυλο δεν φτάνουν τα ντιλιβεράδικα!!!
      Το πακέτο της Ζήνας ποιο είναι;;; Του μνημόσυνου;;; Χαχαχαχαχα
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  28. Εννοείται και θα το έβαζα δίχως δεύτερη σκέψη στην κουζίνα μου!!!! Όχι μόνο γιατί λατρεύω οτιδήποτε εμπεριέχει χιούμορ αλλά και γιατί το έφτιαξες τόσο καλαίσθητο! Πραγματικά τέλειο!!! Και αφού έχεις προειδοποιήσει το κοινό, δεν ευθύνεσαι και για τυχόν ατυχήματα... χαχαχα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα έτσι ακριβώς! 1 μέτρο προειδοποίηση, όποιος δεν την είδε, κακό του στομαχιού του!!!!!!!
      Εγώ ουδεμία ευθύνη φέρω...χεχεχεχεχεχε
      Καλό απόγευμα :*

      Διαγραφή
  29. Tί θα μαγειρέψεις δεν είπαμε;Φέρνω τούρτα το κλείσαμε! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μενού είναι σουρπρίζ χεχεχεχεχεχεχε

      Υ.Γ. Τούρτα με σοκολάτα παρακαλώ!

      Διαγραφή
    2. Aααα ωραία,τρώω τα πάντα οπότε είμαστε οκ!
      Σοκολάτα θέλει το παιδί;Σοκολάτα θα φέρουμε!

      Διαγραφή
    3. Έτσι, έτσι. Να μην μού χαλάτε χατήρι!!!!!

      Διαγραφή
  30. Το χιούμορ απαραίτητο σε όλες του τις μορφές ειδικά τον τελευταίο καιρό. Πανέξυπνο μήνυμα και για όσους δεν καταλαβαίνουν και σταματάνε πριν το πηρούνι μπει στο στόμα τους ε δεν πειράζει...θα έχεις φαγητό και για την επόμενη :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Γκούχου, γκούχου, ξερόβηχας! Μήπως να προσέξω όταν θα με καλέσεις σε τραπέζι? Θα το τολμήσω. Δεκτή η πρόσκληση. Όσο για τον μαυροπίνακα.... δεν νομίζω να τον χρησιμοποιούσα γενικώς. Τα μαθητικά χρόνια ας μείνουν στο παρελθόν. Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τολμηρό πλάσμα! Άντε υπόσχομαι στο μαγείρεμα να είμαι καλό παίδι...χεχεχεχεχεχε
      Όσο για τον μαυροπίνακα, απολύτως σεβαστό κι αποδεκτό :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  32. Δεν θα το έβαζα γιατί είμαι πολύ καλή μαγείρισσα!!ααχαχαχ!!!
    Αλλά είναι τόσοοο ωραία ιδέα!!!!Θα προκαλέσει σίγουρα γέλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γέλια αλλά και προειδοποίηση...χεχεχεχεχε
      Την καλημέρα μου!!

      Διαγραφή
  33. Χαχα!!Πολύ γέλασα με την ανάρτησή σου Δήμητρα!! Βεβαίως και θα έβαζα κάτι τέτοιο στην διακόσμηση της κουζίνας μου, λίγο γέλιο δεν βλάπτει στις μέρες μας! Επίσης, μου αρέσει πολύ η γωνιά που έχεις δημιουργήσει με όλα αυτά που έχεις δημιουργήσει, όπως τα ξύλα κοπής και τη ζωγραφική με αφρό, αλλά και τα μηνύματα που έχεις εκτυπώσει! Πιστεύω πως όποιος θα το βλέπει, θα του φτιάχνει την διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Βέρα, το χιούμορ και το γέλιο, άκρως απαραίτητα!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ που παρακολουθείς τα διακοσμητικά παιχνίδια του Ασύλου :D
      Καλημέρα, καλή εβδομάδα και φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  34. Χαχαχα έχεις μια τρέλα που πολύ μου αρέσει! Τέλειος έγινε ο πίνακας! Άμα σε επισκεφτώ σίγουρα θα έρθω με το φαγώσιμο δωράκι μου για να είμαστε σίγουροι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, τρέλα ξετρέλα, σου αρέσει δεν σού αρέσει, το φαγώσιμο παραμάσχαλα χαχαχαχαχαχχα

      Διαγραφή
  35. : (((( δεν έχω χώρο στην κουζίνα.. ούτε για τραπεζάκι....κλαψ

    ΑπάντησηΔιαγραφή