DIY Χριστουγεννιάτικα δώρα

Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους! Η αυλαία της Χριστουγεννιάτικης σειράς guest posts στο Άσυλο σηκώθηκε με ένα καταπληκτικό diy για τα δώρα των εορτών. Η Ζήνα από Ef Zin λοιπόν, μάς δείχνει πόσο εύκολα και οικονομικά μπορούμε να ετοιμάσουμε όμορφα diy Χριστουγεννιάτικα δώρα σε βαζάκια.


Καλημέρα σας κουκλες, Καλημέρα Δημητρα!!! Χιλια ευχαριστω για τη φιλοξενία! 

Έβαλα τα καλά μου, χτένισα τα μούσια μου και ξεκίνησα πριν ενα μήνα από την Αθήνα για να έρθω μέχρι το Άργος...τι να κάνω; εχω μικρές πατούσες ο νάνος! Και όχι και τίποτα άλλο, αλλά κουβαλόυσα κιόλας! Βαζάκια και καλούδια!!!!!


Μιας και τα Χριστούγεννα πλησιάζουν τι θα λέγατε να πάρουμε μερικές ιδεες για δωράκια της τελευταιας στιγμής, που ειναι οικονομικά και σίγουρα θα αγαπηθούν; και το καλύτερο, μπορουν να δημιουργηθούν απο τα χεράκια σας, πολύ γρήγορα και φυσικά θα κρύβουν την προσωπική σας πινελιά;  Τρεις εκδοχές για να διαλέξετε όποια θέλετε, αν και νομίζω ότι από μόνα τους τα υλικά σας καθορίζουν για ποιον ειναι κατάλληλο το κάθε δώρο.


Βαζακια λοιπόν , γεμάτα καλούδια και με όμορφο λιτό ή όχι Χριστουγεννιάτικο στολισμο. Πρόκειται για δωράκια που ειναι πολύ της μόδας αν και εγω τα λατρεύω γιατι τα θεωρω και πρωτοτυπα και πολύ προσωπικα! Για να δούμε λοιπον!

Βαζακια για παιδακια!


Για να είμαι ειλικρινής,  πριν ένα χρόνο το βαζακι αυτο δημιουργήθηκε και μοιράστηκε όχι μονο σε παιδια αλλα και σε μεγάλους και νομιζω πως το απολαυσαν δεόντως! Βαζακι με μείγμα για ρόφημα Ζεστης Σοκολάτας...δε σας θυμίζει πολύ Χριστούγεννα αυτο;

Τι θα χρειαστούμε:
- 7 κουταλιες ζάχαρη άχνη
- 5 κουταλιες κακάο
- 5 κουταλιες σταγόνες κουβερτούρας
- μινι marshmallow κατα βούληση


Η διαδικασία πάρα πολύ απλή! Τοποθετούμε τα υλικά μέσα στο βαζάκι με τη σειρά που αναφέρεται παραπάνω και κλείνουμε αεροστεγως.  Αντί για μίνι ζαχαρωτά μπορείτε κάλλιστα να πάρετε marshmallows κανονικού μεγέθους και να τα κόψετε με ψαλίδι...είναι το ίδιο γλύκα!

Για στολισμό κάτι παιχνιδιάρικο...σχοινι με χάντρες και κορδέλα σε έντονο χρωματισμο, ενω ένα μικρό δεντράκι από καλαμάκια, ολοκληρώνει το σκηνικο. Δεν είναι τέλεια; Και αν θέλετε να τα κάνετε ακόμα πιο προσωπικά, φτιάξτε ή εκτυπώστε ταμπελίτσες! Απλά ενημερώστε ότι μπορούν να ανακατέψουν το μείγμα μέσα στο βάζο και χρειάζεται μόνο 1-2 κουταλιές σε ζεστο γάλα για να έχουν το νοστιμότερο ρόφημα σοκολάτας...ξερετε...αυτο που πινει και ο Αγιος Βασίλης!


Βαζάκια για τις φίλες...για γυναίκες δηλ!


Σε όλες μας αρεσει η περιποίηση και ειδικα ένα χαλαρωτικό μπάνιο. Εγώ το απολαμβάνω όταν εχω χρόνο με τα παιδια και τρελάινομαι όταν το μπάνιο μου μυρίζει υπέροχα. Ένα δωράκι που σίγουρα θα σας ξετρελάνει και σίγουρα θα το χρησιμοποιήσετε και οι ίδιες! Μείγμα πίλινγκ για το σώμα με άρωμα κανέλας!!!! Ω ναι! Εύκολο, με εκπληκτικό άρωμα και το δέρμα γίνεται υπεροχα απαλό!

Τι θα χρειαστούμε:
1 κούπα του τσαγιού ζάχαρη
1/4 κούπα τσαγιού μαύρη ζάχαρη
1 κουταλια της σούπας κανέλα σκόνη
3/4 φλυτζανα τσαγιού ηλιέλαιο
10 ή και περισσότερες σταγόνες αιθέριο έλαιο κανέλας


Η διαδικασία; πολλή απλη. Ανακατεύουμε τα στερεά υλικά και προσθέτουμε σιγά σιγά το ηλιέλαιο, συνεχίζοντας το ανακάτεμα, μέχρι το μείγμα να είναι ομοιογενές. Τέλος προσθέτουμε το άρωμα κανέλας, και είναι έτοιμο να τοποθετηθεί στο βαζάκι σας. Τέλειο; Το άρωμα του, απλα ανεπανάληπτο!

Για να το διακοσμήσουμε, κάτι απλό και λιτό, αλλα παράλληλα πάρα πολύ σικάτο...ένας φίογκος από δαντέλα και ξυλάκια κανέλας στερεωμένα με θερμοκόλλα πάνω στον φιόγκο. Δεν είναι πολύ γλύκα;

Βαζακι για τους ανδρες της παρέας!


Ειδικα αν αυτοι ειναι και της υγιεινης διατροφής, ακομα καλύτερα. Αλλα και να μην είναι, θα τους το μάθετε εσεις με αφορμή το τελευταίο μας βαζακι! Μείγμα για ένα υπέροχο, πεντανόστιμο και πολύ υγιεινό πρωινο!

Για τα υλικά θα σας αναφέρω τι χρησιμοποίησα εγω και όχι συγκεκριμένες ποσότητες. Και αυτό γιατί και η ποσότητα αλλά και το είδος των σπόρων και καρπών, είναι καθαρα θεμα προσωπικής επιλογής και επίσης τι μπορείτε να προμηθευτείτε.

Τι θα χρειαστούμε:
- Νιφάδες Βρώμης
- Λιναρόσπορος τρίμμα
- Chia seeds
- Gojy berry
- Μαύρες Σταφίδες Κορίνθου
- Αποξηραμένα Μάνγκο


Και μια και πρόκειται για άνδρες, ο στολισμός πρέπει να είναι απλός και παιχνιδιάρικος στα χρωματα των Χριστουγέννων. Κόκκινα και πράσινα πομ πομ στερεωμένα με θερμοκόλλα στο βαζάκι και απλό σχοινι με την ταμπελίτσα που θα φτιάξουμε. Και πάλι, ανακατεύουμε το μείγμα και βάζουμε όσο θέλουμε σε φρέσκο γάλα...έτοιμο το πρωινο! Και αν το θέλουμε ακόμα πιο γλυκο, απλά προσθέτουμε μέλι! Καλη σας απόλαυση!


Οκ...τελειωσα; δηλαδη τωρα πρεπει να ξαναπερπατησω μεχρι την Αθηνα με τις πατουσες μου μονο; Γιατι βρε Δημητρουλα αντι για gnome δε με εκανες hobbit να εχω μεγάλες πατουσες μπας και παω πιο γρηγορα;;; Κατσε..κατσε...να ξαναχτενιστω, να βαλω τα αστερια μου και ισως να με θαυμασει την ομορφη κανενας περαστικος και γλυτωσω τον ποδαροδρομο.... Αν τα ηξερα αυτα, θα ζητουσα και προμήθεια! 

Φιλάκια!!!!!!

---------

Ζήνα χίλια ευχαριστώ και για την επίσκεψη αλλά και για το καταπληκτικό diy που σίγουρα θα βοηθήσει σε πολλές γιορτινές υποχρεώσεις.

Την Ζήνα μπορείτε να την βρείτε στο Ef Zin, the happy lifestyle blog,  στο Facebook: ΕυΖην Creations καθώς και στο Etsy: EfZin Creations


Πως σάς φαίνονται τα diy βαζοδωράκια; Εσείς τι θα βάζατε σε αυτά;

Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.

 

Σχόλια

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλα τα βαζάκια έχουν το ανάλογο υλικό για τον καθένα που προορίζεται .Είναι μια θαυμάσια και παιχνιδιάρικη ιδέα τα βαζάκια.Ευχαρίστως θα έκανα αυτό για τα παιδάκια...καλή και όμορφη εβδομάδα και μια καλημέρα απο την Κρήτη και φιλάκια σ'εσένα και στη Ζήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι Μαρία, ευχαρίστως να παραλάμβανα αυτό που είναι για τα παιδάκια χεχεχεχεχεχε Όχι πως τα άλλα θα με χάλαγαν ;) Σ' ευχαριστούμε πολύ! Πολλές καλημέρες :**

      Διαγραφή
  3. Τελεια!!! Ακομα γλυφομαι απο το περυσινο κακαο με ζαχαρωτα!!!! Κακαοοοοοουυυυυυυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ορίστε και η επιβεβαίωση για το πόσο πετυχημένα είναι τα βαζάκια της Ζήνας!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Μιαμ μιαμ μιαμ! Τι γευστικά δωράκια είναι αυτά;;;; Ζήνα να σου στείλω την διεύθυνση μου;;; ένα κακάο παρακαλώ!
    Ξεκινήσαν τα Χριστούγεννα καλέ!!!!!
    Μπράβο κορίτσια για άλλη μια άψογη συνεργασία που μας έδωσε μια πολύ ωραία ιδέα!
    Καλή εβδομάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεκίνησαν, ξεκίνησαν, ξεκίνησαν!!!!! :D
      Το παιδικό φαίνεται να έχει μεγάλο σουξέ!!!!!!
      Καλημέρα Μαργαρίτα :)

      Διαγραφή
  5. Yπέροχες ιδέες, αν ήμουν η παραλήπτρια ενός τέτοιου δώρου, θα ενθουσιαζόμουν! (ΟΚ, το παραδέχομαι, πιο πολύ θα με ενθουσίαζε το... παιδικό βαζάκι!....).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως πολύ ξεχωριστά, ειδικά αφού είναι diy!
      Κι εσύ παιδικό εε;;; ;)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  6. Χωρίς λόγια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Χαίρομαι που σού άρεσαν τα βαζάκια της Ζήνας :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  7. Κι έχω κρατήσω τόσο βαζομάνι που δεν φαντάζεστε.... Γουστάρω Christmas recycle! Τα καλύτερα μου είναι αυτά τα craft! Ευχαριστούμε για την ιδέα γλυκύτατε νάνε Ζήνα αλλά και Δήμητρα που την φιλοξένησες! Καλή βδομάδα και Καλές γιορτές θα ευχηθώ στο 'Ασυλο και τους φίλους του αλλά και σε όλους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετοιμοπόλεμη σε βρίσκω Σοφία!!!! Παρέταξε τα στον πάγκο της κουζίνας, βγάλε σέσουλες και λάδια και βουρ!!!!!!
      Ευχαρίστησή μου πάντως που θα σάς φιλοξενήσω :D Καλές γιορτές να έχουμε και καλημέρα!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχες ιδέες Ζήνα,μάλλον έφτασε η ώρα να τις υλοποιήσω!!H αδερφή μου θα ενθουσιαζόταν με ένα βαζάκι peeling,εγώ πάλι μία hot,hot chocolate θα την ήθελα!!Καλημέρα Δήμητρα και Ζήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως οι ιδέες της Ζήνας είναι καταπληκτικές και τόσο εύκολα εφαρμόσιμες :) Χαίρομαι που σου άρεσαν ως ιδέα δώρου Ιωάννα! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  9. Χχμμμμμμμ......
    Και μετά θες και κέρασμα με τον καφέ Ζηνάκι....
    Το βαζάκι σοκολάτα λοιπόν φταίει που δε χωράει η ψηλή στη φωτογραφία;;;;
    @!!!&%!!!!!&!a&@!
    Χαχαχα!!!
    Τέλεια!!!Θα τα φτιάξω for sure!
    Καλή σας μέρα και καλή εβδομάδα κούκλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμη;;;;
      Ε όχι και ανώνυμη!
      Εγώ είμαι καλέ! Η ψηλή, υπερλαμπρη μάνα!

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχαχαχαχα
      Κι αναρωτιόμουν ποια "καντηλιάζει" χαχαχαχαχαχαχαχα
      Φιλιά πολλά ψηλή, υπέρλαμπρη Ανώνυμη μάνα :P

      Διαγραφή
  10. Υπέροχες οι ιδέες σου Ζήνα!!!Μού άρεσε τό βαζάκι μέ τό ντελικάτο δαντελένιο φιόγκο!!
    So elegant!!!Kαλή εβδομάδα κορίτσια!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Δήμητρα :) Πάντως το μάτι, αμέσως πάνω στο ρομαντικό ;)))
      Καλές γιορτές να έχουμε. Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  11. Πανέμορφα, γιορτινά, παιχνιδιάρικα βαζάκια!
    Φοβερές ιδέες όλες, η μια πιο όμορφη από την άλλη!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πρώτη σου φράση Έλενα νομίζω πως είναι το ζουμί όλης της ανάρτησης :)
      Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Θα μας πάρεις τη δουλειά βρε Ζίνα τελικά?
    Φτιάχνεις σοκολάτες και ενεργειακά πρωινά και εμείς οι food bloggers τι θα φτιάξουμε?
    χαχαχαχαχαχα
    Να λοιπόν που χρησιμοποιήθηκε το δεντράκι από καλαμάκια!!!
    Καταπληκτικές ιδέες και πέρα από την πλάκα είναι πολύ ιδιαίτερο και φροντισμένο δώρο κάτι τέτοιο.
    Μου αρέσει πολυ σαν ιδέα και νομίζω ότι στα κατάλληλα άτομα θα έκανε πολύ θετική εντύπωση, όπως επίσης και στα παιδιά!!!!

    Καλή συνέχεια εύχομαι!!
    Φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. /Χρυσαυγή μου αν φτάσω ποτε στο επίπεδο της μαγειρικής σου ικανότητας, θα πετάω απο χαρά!!!!! Σιγά μη σου πάρω κ τη δουλεια....θέλω δεκαετιες τουλαχιστον, ακόμα!!!!

      Φιλακια

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχα
      Μη λες τετοια γιατι θα μας παρουν με τις ντοματες!!! Χαχαχα

      Διαγραφή
    3. Κοσμήματα;;; :pppp
      Χαχαχαχαχαχαχαχα
      Στα σοβαρά τώρα, όντως είναι πολύ ιδιαίτερα γιατί προετοιμάζονται με φροντίδα και προσωπική εργασία :))
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    4. Α! Πέρασε η εποχη της ντομάτας!!!!
      Γιατί αν είναι να σάς πάρουν με αυτές, τουλάχιστον να μην είναι θερμοκηπίου :p

      Διαγραφή
    5. Με θερμοκηπίου το δέχομαι.
      Κονσερβοκούτι ΚΥΚΝΟΣ πολύ φοβάμαι όμως οτι θα πεταχτεί με τέτοια που ακούω για επίπεδα μαγειρικής ικανότητας!! Τς τς τς!!

      Διαγραφή
    6. Χαχαχαχαχαχαχαχα, δεν παίζεσαι!!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Εγώ θέλω ένα από όλα!!! Και παιδάκι είμαι και γυναίκα, άντρας δεν είμαι αλλά μια χαρά βάζο έχουν!! Όσο για την εμφάνιση η δαντέλα κέρδισε τα πρωτεία!! Μπράβο κορίτσια μου!!
    Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα σωστήηηηηηη!!!!!!! Το αντρικό βαζάκι για πρωινό, το απόγευμα ένα πίλινγκ και μόλις βγεις από το μπάνιο ενα ζεστό κακάο για έξτρα χαλάρωση ;)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Θα συμφωνήσω με την Λίλια πως αν μου έφερναν και τα τρία μια χαρά θα τα βόλευα! Η δαντέλα σίγουρα είναι μεγάλη πρωταγωνίστρια αλλά και τα πον πον είναι αξιαγάπητα! Καλή συνέχεια στις κατασκευές κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστή Χριστίνα! Και τα τρία μια χαρά αξιοποιούνται χεχεχεχεχεχεχε ;)
      Κι όντως τα πομ πομ είναι τρίσχαριτωμένα!! Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  15. Καλέ πού είναι το μπαρμπαδέλι να κάνει βουτιά μες στο μείγμα του peeling;
    Εγώ,Δημητρούλα θα επιλέξω το 1ο βαζάκι γιατί το ρόφημα σοκολάτας είναι το αγαπημένο μου.
    Πάντως τα βαζάκια είναι ωραιότατα στολισμένα και μπορείς άνετα να τα στολίσεις στο σπίτι με το περιεχόμενό τους .Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν παιδάκι κι εσύ!!!!! Χεχεχεχεχε
      Πάντως έχεις δίκιο, μια χαρά είναι και για πρακτικούς λόγους αλλά και για διακοσμητικούς ;)
      Φιλιά πολλά φιλενάδα!

      Διαγραφή
  16. Υπέροχες ιδέες μας έδωσε η Ζήνα! Λοιπόν, πρώτα θα πιω την ζεστή σοκολάτα με τα ζαχαρωτά και μετά θα κάνω ένα ζεστό μπάνιο με άρωμα κανέλας! χαχα! Είναι μοναδικές προτάσεις για δώρο! Καλή συνέχεια στις καλικαντζαροπεριπέτειες Δήμητρα εύχομαι! Πολύ ωραία και η όλη εμφάνισή τους, με αποκορύφωμα το βάζο με την δαντέλα! Μπράβο σας, καλή συνέχεια και πλέον τελείως φανερά εύχομαι καλές γιορτές να έχουμε! (δεν κινδυνεύω εδώ, όλες τρελές για δέσιμο με τα Χριστούγεννα είμαστε! χαχα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα μην το ξαναπείς αυτό Βέρα!!! Εμείς;; Τρελές για τα Χριστούγεννα;;; Τι ακριβώς σου έδωσε τέτοια εντύπωση;;;;;;;; Χεχεχεχεχεχε
      Χαίρομαι που σού άρεσαν τα βαζάκια της Ζήνας! Καλές γιορτές να έχουμε και καλές γιορτινές προετοιμασίες ;)

      Διαγραφή
  17. Πήγα πριν για ψώνια και ήμουν στην φάση... να πάρω marshmallows η όχι.. Δεν είμαι φαν της σοκολάτας σε ρόφημα, εκτός αν είναι viennoise από τον Βάρσο!! Αλλά αυτό το βαζάκι κάτι μου έκανε, σαν να με κοίταξε γλυκά.. ένα πράγμα.. :)) Νομίζω θα το δοκιμάσω.. πάει περίπατο το δώρο δηλαδή.. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά πήρες;;; Μάς άφησες με την απορία βρε Ελεάνα!!!
      Είδες όμως το άτιμο το βαζάκι;;; Μέχρι και τον Βάρσο νίκησε χεχεχεχεχεχε
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  18. Και πάντα θα υπάρχει κάποιος στο σπίτι να φάει το decor...Πάντως τα ζαχαρωτά μιας και δε τα συμπαθω θα μπορούσα να τα αξιποιήσω!!!! Φιλάκια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα, τουλάχιστον Χριστίνα στα βάζα της Ζήνας, τρως το περιεχόμενο και σου μένει το ντεκόρ!!!!!
      Πολλές καλημέρες :)

      Διαγραφή
  19. Τί υπέροχες ιδέες?
    Πώς θα "γίνει" να μου χαρίσουν το μείγμα ζεστής σοκολάτας εντελώς τυχαία?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεε Χριστούγεννα έρχονται, ξωτικά ετοιμάζονται, γράψε κι εσύ ένα γράμμα ;))

      Διαγραφή
  20. Δήμητρα μου σε ευχαριστώ παρα πολύ για τη φιλοξενεία! Αν κ ξεποδαριαστηκα....άξιζε παρα πολύ! Τώρα εντελώς τυχαία θα σου ξανακουβαληθω όταν ερθει η Χρυσαυγή! Χαχαχαχα

    Φιλακιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα
      Ελα να τσακισουμε τα γλυκααααααα!!!!

      Διαγραφή
    2. Ευχαρίστησή μου φιλενάδα!!!!
      Να μού έρθεις καθώς πέρα από τα γλυκά της Χρυσαυγής θα έχεις την ευκαιρία να τεστάρεις και τη δήλωση του μαυροπίνακα στην κουζίνα του Ασύλου καθώς θα ετοιμάσω και γεύμα χαχαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. απειλη ηταν αυτο????? χαχαχαχα

      Διαγραφή
    4. Θα φέρω και τον προσωπικό μου δοκιμαστή μαζί!!!!
      χαχαχαχαχαχαχχαχαχαχχααααααααααααααααααααααααααααααααα

      Ελα........... μη μανουριάζεις!!!
      Πλακίτσα!

      Διαγραφή
    5. @Ζήνα: απειλή;;; Μα όχι. Αλλά μην πεις πως δεν σε προειδοποίησα :p

      @ Χρυσαυγή: ωραία!!!! Περισσότερα υποψήφια θύματα χεχεχεχεχεχεχεχε

      Διαγραφή
  21. Δήμητρα, τέλειες οι ιδέες σου, είχα κάνει κι εγώ τέτοια δώρα τα προηγούμενα Χριστούγεννα και δεν ξέρω αν με παίρνει να ξανακάνω, πρέπει να ανανεώσω το περιεχόμενο, είχα κάνει συγκεκριμένα με μείγμα για ζεστή σοκολάτα, τώρα σκέφτομαι κάτι με ζυμαρικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Δέσποινα! Χαίρομαι που σού άρεσαν τα βαζάκια της Ζήνας :) Σίγουρα υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείς να βάλεις σε αυτά, οπότε όλο και κάτι θα βρεις γιατί κάνουν πολύ ξεχωριστά δώρα. Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  22. Ζήνα μου πανέμορφα δωράκια τα βαζάκια, χαρούμενα και γιορτινά με πρωτότυπο περιεχόμενο!!! Χαλάλι τον ποδαρόδρομο που έκανες να μας τα δείξεις. Δήμητρα καταπληκτική η ιδέα σου για τη Χριστουγεννιάτικη σειρά!!! Μπράβο κορίτσια, φιλάκια και καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Θάλεια μου! Σ' ευχαριστώ πολύ! Όντως είναι λίγος μακρύς ο ποδαρόδρομος αλλά άξιζε γιατί τα βαζάκια της Ζήνας θα λύσουν πολλά χέρια την περίοδο των εορτών :)
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  23. Είναι κουκλίστικα!!!!!!!
    Καλό ξημέρωμα και καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι, είναι! Σε δελεάζουν να τα ανοίξεις!!!
      Καλημέρα Αριάδνη :**

      Διαγραφή
  24. Πολύ ωραίες ιδέες !!!!
    Δεν ξέρω ποιο να διαλέξω, το ένα είναι καλύτερο από το άλλο !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Ράνια!!
      Εγώ πάντως όλα να μου τα έδινες δεν θα είχα πρόβλημα ;)

      Διαγραφή
  25. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ γιορτινά και όμορφα όλα τα βαζάκια, Δήμητρα και Ζήνα μου!!!! Λατρεύω το τελευταίο με τους σπόρους και τους καρπούς!!! Μπράβο στην Ζήνα για την καταπληκτική ιδέα και σε σένα για το guest!!! Καλή σας μέρα και καλή βδομάδα!!!

      Διαγραφή
    2. Χαίρομαι που σού άρεσαν Ιωάννα!! Όλα είναι ένα κι ένα :)
      Πολλές καλημέρες και φιλιά!

      Διαγραφή
  26. Αυτή η ιδέα απ ότι έχω δει παίζει πολύ στο εξωτερικό και πολύ χαίρομαι που τη βλέπω και εγχώρια! Θα πάρω τη σοκολάτα και το scrub, ειδικά το 2ο μπαίνει στη λίστα to do!! Πολύ ωραία η ιδέα της Ζήνας και υπέεροχη διακόσμηση στα βαζάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως είναι πολύ ωραία η ιδέα της Ζήνας καθώς δείχνει την φροντίδα που αρμόζει σε ένα Χριστουγεννιάτικο δώρο! Κι εξάλλου ποιος μπορεί να αρνηθεί μία λαχταριστή κούπα κακάο;;;; χεχεχεχεχε
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  27. Τι ομορφα πολύχρωμα βαζάκια... και τα πομ πομ τελεια!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, με το που τα βλέπεις θέλεις να τα ανοίξεις να δεις τι καλούδια κρύβουν ;)

      Διαγραφή
  28. Καταπληκτικά και τα τρία βαζάκια! Πολλή καλή ιδέα και οικονομική! Γειά σας κορίτσια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι δύσκολοι καιροί θέλουν καλοπέραση ;) Εξάλλου το χειροποίητο δώρο έχει πάντα άλλη αξία!
      Πολλές καλημέρες Χριστίνα!

      Διαγραφή
  29. Καλημέρα κι από εμένα κορίτσια!!
    Είμαι άρρωστη κυριολεκτικά (γκούχ) αλλά και μεταφορικά (με τα βαζοδωράκια)!!!!
    Ήμουν καλό κορίτσι... γι' αυτό θέλω το βαζάκι με την σοκολάτα!!! :))
    Είναι υπέροχο δώρο και οικονομικό αλλά πρωτίστως πρωτότυπο για όποιον το λαμβάνει!!! Και το λέω με σιγουριά, καθώς τα περσινά Χριστούγεννα, έδωσα και εγώ βαζάκια, με πρώτο και καλύτερο τον αντρούλη μου!!!! Ένα βάζο γεμάτο διάφορους ξηρούς καρπούς σε στρώσεις και το είχα στολίσει με ένα κόκκινο ελικοπτεράκι που το οδηγούσε ο Άγιος Βασίλης!!!

    Καλή συνέχεια με ομορφιές!! :))
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περαστικά σου Ελένη & ευχές για γρήγορη ανάρρωση!
      Βλέπω κι εσύ στην παρέα με τα χειροποίητα δωροβαζάκια :) Όπως και να το κάνεις, έχουν άλλη χάρη τέτοια δώρα!!
      Πάντως και κακό κορίτσι να ήσουν, εεε, ένα βαζάκι νομίζω πως θα το λάμβανες...χεχεχεχε
      Πολλές καλημέρες :**

      Διαγραφή
  30. και εγω απο τις περυσινες τυχερες με τη ζεστη σοκολατα! Αλλη μια φετος παρακαλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κι άλλη επιβεβαίωση πως τα βαζάκια της Ζήνας κάνουν θραύση!!!
      Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  31. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστούμε πολύ, να 'σαι καλά!
      Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  32. Τέλειες τδέες κορίτσια , εγώ θα έβαζα μείγμα αρωματικών ροφημάτων σίγουρα και συμφωνώ ότι μου αρέσουν όλα!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία η ιδέα των αρωματικών ροφημάτων Νικόλ :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  33. Πολύ έξυπνες ιδέες!!!!
    Καλησπέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Laura!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  34. ω ναι. θα τα παρω ολα. ειδικα το παιδικο, καλα λεει η Δημητρα. γιαμι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεε μία τόοοοοοοση δα αδυναμία στα σοκολατοειδή την έχομεν... χεχεχεχεχε
      Αλλά και τα άλλα δύο μια χαρά θα αξιοποιηθούν ;)

      Διαγραφή
  35. Τέλεια ιδέα! Και έχει και αντρική εκδοχή που είναι λιγουλάκι δύσκολοι πελάτες! Πολλά συγχαρητήρια και στις 2! Θα δοκιμάσω σίγουρα να φτιάξω μία εκδοχή! Σκέφτομαι να βάλω υλικά για σοκολατάκια μιαμ μιαμ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστή Κατερίνα, σωστή!!!! Και ωραίο ως δωράκι από θέμα εμφάνισης και μετά το μαγείρεμα απολαμβάνεις σοκολατάκια!!! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  36. Καλά, κορίτσια... δεν παίζεται το άρθρο σας!!!
    Ζήνα μου, στην αρχή νόμιζα ότι απλά θα ήταν γεμισμένα και στολισμένα ως διακοσμητικά και μόνο! Αλλά εσύ με τα μείγματα σου τα απογείωσες. Δε θα αλλάξω τίποτα αν τα φτιάξω, θα ακολουθήσω τις συνταγές σου κατά γράμμα!!!
    Καλές γιορτές και στις δυο σας Δήμητρα και Ζήνα μας! keep going!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Απαπαπα καλέ κορίτσια τι όμορφες ιδέες είναι αυτές, εγώ περίμενα να δω διακοσμητικά μα εσύ μας γέμισες με γλυκα. Θα τα φτιάξω οπωσδήποτε αλλά δεν είμαι σίγουρη ότι θα καταφέρουν να φτάσουν στον προορισμό τους, μάλλον θα τα φάμε στο δρόμο χιχιχιχι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αχ αυτά τα δωράκια μ'αρέσουν πολύ! Τα είχα δει πέρυσι στο διαδίκτυο και τα λάτρεψα! Από το 6ο Xmas Link Party της Μάχης....καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Δεν θυμάμαι να την είχα δει αυτή την ανάρτηση! καταπληκτικές προτάσεις Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πολύ ωραίες οι προτάσεις σου! Οικονομικές και όμορφα διακοσμημένες! (Από το πάρτι της Μάχης έρχομαι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Το πρώτο το έχω κάνει κι εγώ δώρο παλιότερα σε όλη την οικογένεια σε βαζάκια με ντεκουπάζ!Γενικά μου αρέσουν τα δώρα σε βαζάκια και έχω κάνει κι άλλες παραλλαγές, στο παλιό μου μπλογκ είχα δείξει αρκετά, αλλά δεν τα έχω βάλει στο despina's studio ακόμη!Πάντως μου άρεσε πολύ και η δεύτερη ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ποσό όμορφα!!! Έρχομαι από το λινκ πάρτυ της Μάχης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις